GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το real estate, τους ...ενώνει!!!

Οργανώνει συνέδριο για ...επενδύσεις στα ακίνητα ο (συνήγορος του σκανδάλου των ομολόγων) Αλ. Λυκουρέζος. Και η Δίκα Αλογοσκούφη (πανταχού...

Οργανώνει συνέδριο για ...επενδύσεις στα ακίνητα ο (συνήγορος του σκανδάλου των ομολόγων) Αλ. Λυκουρέζος. Και η Δίκα Αλογοσκούφη (πανταχού) παρούσα...

Ένα συνέδριο με θέμα "Σύγχρονες μορφές επενδύσεων στην αγορά ακινήτων" πραγματοποιείται αύριο και μεθαύριο στην Αθήνα.
Το οργανώνει ο ...Αλέξανδρος Λυκουρέζος. Ναι, ο γνωστός μεγαλοδικηγόρος ο οποίος και θα μιλήσει. Ελπίζουμε να εξηγήσει τι σχέση έχει αυτός, νομικός των ποινικών δικαστηρίων, με το real estate.

Καλεσμένη στο συνέδριο είναι και η Δίκα Αλογοσκούφη, σύζυγος του υπουργού Οικονομίας (πάλι ...μπροστά μας την βρίσκουμε!) και ειδική στο real estate στη χώρα μας, αν κρίνουμε και από την πλούσια φορολογική της δήλωση (εδώ). Εχουν κι άλλα κοινά όμως οι δύο τους αυτήν την περίοδο. Ο Α. Λυκουρέζος είναι δικηγόρος του Θ. Πρινιωτάκη της χρηματιστηριακής "Ακρόπολις" που είναι μπλεγμένος άγρια στο σκάνδαλο των ομολόγων όπως και ο υπουργός Οικονομίας. Πρόσφατα, το "Θέμα" αποκάλυψε ότι ο μεγαλοδικηγόρος είχε συναντήσει τον υπουργό στο υπουργείο για τις αναγκαίες μεσολαβήσεις. Κι ας είναι, φαινομενικά, οι δύο πλευρές "αντίπαλες". Μπορεί να βρεθεί η λύση μέσω των επενδύσεων ...real estate;

46 σχόλια

  1. Αυτό το blog το διαβάζει κανένας ή όλοι κάνουν copy/paste απ' τις εφημερίδες τους;
    Άντε βάλτε και κανένα bot να κλικάρει τα links να δείξετε αναγνωσιμότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ

    ΠΑΡΙΣ ΧΙΛΤΟΝ

    ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ LIFE STYLE.

    ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ.


    ΠΑΡΙΣ COME TO GREECE

    ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο κ. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ: =Στη συνέντευξη που έδωσε στις 18 Απριλίου στον Ν. Χατζηνικολάου στο Alter, ο Γ. Αλογοσκούφης διερρήγνυε τα ιμάτιά του ότι η κυβέρνηση -και ο ίδιος προσωπικά- δεν γνώριζαν ότι Ταμεία κλπ, επένδυαν σε δομημένα ομόλογα και γι΄αυτό τα απαγόρευσαν. Ο ζωηρός διάλογός του με τον Ν. Χατζηνικολάου ήταν ο εξής:"..μόλις το πληροφορηθήκαμε, πήραμε μέτρα. Σταματήσαμε,απαγορεύσαμε προσωρινά τις επενδύσεις σε σύνθετα ομόλογα διότι δεν γνωρίζαμε ότι επένδυαν σε τέτοια ομόλογα...-Ο κ. Τσιτουρίδης το γνώριζε...-Εμείς δεν το γνωρίζαμε και το απαγορεύσαμε. Μαζί με τον κ. Τσιτουρίδη το απαγορεύσαμε.-Μαζί το απαγορεύσατε, αλλά εκείνος το γνώριζε... η αλήθεια είναι αυτή...-Όχι, την αλήθεια τη λέω εγώ...-Α, έχετε αυτό το αποκλειστικό προνόμιο ...-...γιατί είναι θέματα τα οποία εκ των πραγμάτων τα γνωρίζω καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον..."Αυτά είπε στη συνέντευξή του. Λίγες ημέρες αργότερα -την Πέμπτη 26 Απριλίου- στην Επιτροπή της Βουλής, έλεγε εντελώς άλλα: "Υπάρχει παραπληρόφόρηση ότι τα Ταμεία δήθεν έχασαν λεφτά από τις επενδύσεις τους σε ομόλογα... Οι επενδύσεις είτε σε σύνθετα είτε σε απλά ομόλογα έχουν εγγυημένο κεφάλαιο". Αυτά δήλωνε στη Βουλή εκείνη την ημέρα. Υπερασπιζόταν τις επενδύσεις σε δομημένα ομόλογα, οκτώ μέρες αφότου τις είχε απαρνηθεί... Ηταν και η ημέρα που εξαπέλυσε στη Βουλή, στην ίδια συνεδρίαση, την επίθεση στο Press-gr ως "ανώνυμο συκοφαντικό blog" που δήθεν υπηρετεί το ΠΑΣΟΚ και τα συμφέροντα για να τον σπιλώσει.Εμείς να τον σπιλώσουμε; Μόνος του ...αυτοσπιλώνεται.

    Από τις 6 Οκτωβρίου:
    Μια ακόμα απόδειξη ότι λέει ψέματα: Το ρεπορτάζ της δημοσιογράφου Ρούλας Σαλούρου, στο οικονομικό site Capital.gr, που από τις 6 Οκτωβρίου 2006 έγραφε, με τον τίτλο "Δομημένα προϊόντα και στα Ασφαλιστικά Ταμεία!" ότι τα Ταμεία στρέφονται στα δομημένα και ότι υπάρχουν μεγάλοι κίνδυνοι σε αυτές τις τοποθετήσεις γιατί είναι σε "γκρίζα ζώνη".-

    Δομημένα προϊόντα και στα Ασφαλιστικά Ταμεία! 6/10/2006 10:03 Της Ρούλας Σαλούρου
    Την αγορά των ασφαλιστικών οργανισμών πολιορκούν το τελευταίο διάστημα -και πριν από τις διαστάσεις που έλαβε το θέμα της
    Αγροτικής- μεγάλοι χρηματοοικονομικοί όμιλοι, προκειμένου να πείσουν τα Διοικητικά Συμβούλια των Ταμείων να τοποθετήσουν μέρος των αποθεματικών τους σε δομημένα επενδυτικά προϊόντα (Structured Products). Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν Ταμεία που έχουν ήδη τοποθετήσει μέρος της ρευστότητάς τους σε τέτοια προϊόντα που διαθέτουν στη χώρα μας εγχώριες τράπεζες.
    Το θεσμικό - νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει για τις επενδύσεις των ασφαλιστικών οργανισμών δεν αναφέρεται ρητά στο εάν
    επιτρέπεται ή απαγορεύεται η επένδυση σε δομημένα προϊόντα. Σύμφωνα μάλιστα με στελέχη ασφαλιστικών ταμείων, τα Structured Products βρίσκονται σε "γκρίζα ζώνη". Από τη μία είναι θεμιτό να χρησιμοποιούνται από θεσμικούς επενδυτές όπως είναι τα
    ταμεία, στο πλαίσιο της αντιστάθμισης κινδύνου, προϊόντα εγγυημένου κεφαλαίου υψηλής απόδοσης, ενώ δεν τίθεται θέμα
    περιορισμών αφού αναφέρονται κυρίως σε ομόλογα. Από την άλλη θα πρέπει τα ταμεία, να έχουν τη δυνατότητα αξιολόγησης της
    πιστοληπτικής ικανότητας αυτού που δίνει την εγγύηση. Γιατί μπορεί εκδότης του ομολόγου να είναι τράπεζα, ή δημόσιο, μπορεί
    όμως να κρύβεται ένα Hedge Fund. Συνεπώς μια τέτοια επένδυση μπορεί να ενέχει τεράστιους κινδύνους. Σύμφωνα με πληροφορίες,
    τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά ταμεία έχουν επενδύσει σε δομημένα προϊόντα εγγυημένου κεφαλαίου, τα οποία έχουν συγκεκριμένη
    χρονική διάρκεια και συγκεκριμένο σενάριο στο οποίο θα βασιστεί η απόδοση. Συνήθως η απόδοση είναι υψηλότερη από τον τόκο που θα κέρδιζε το ταμείο εάν αγόραζε κάποιο χρεόγραφο. Υπάρχει όμως και ο κίνδυνος, να μην εισπράξει οποιοδήποτε κέρδος, πέραν της επιστροφής κεφαλαίου. Και τότε οι απώλειες θα είναι δεδομένες αφού το ταμείο θα έχει χάσει τη "σίγουρη" απόδοση ενός ομολόγου συν τον πληθωρισμό. Το μεγαλύτερο όμως ρίσκο βρίσκεται κυρίως στην παθογένεια του ελληνικού συστήματος, στον τρόπο δηλαδή που τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία επενδύουν τα αποθεματικά τους. Τα κριτήρια επιλογής των ΔΣ των ταμείων δεν εξασφαλίζουν κατ’ ανάγκη ότι τα μέλη τους έχουν γνώση και εμπειρία στη διαχείριση επενδύσεων, ενώ δεν είναι ξεκάθαρα πάντα τα κριτήρια με τα οποία καθορίζουν την επενδυτική τους πολιτική.Εκτός μάλιστα, από τις μη αποδοτικές επενδυτικές πολιτικές, στα εγχώρια ασφαλιστικά ταμεία συναντάμε φαινόμενα πλημμελούς οργάνωσης και ανυπαρξίας υποστηρικτικών υπηρεσιών. Έννοιες όπως back office και λογισμικό διαχείρισης επενδύσεων και κινδύνου είναι άγνωστες. Εάν η Τράπεζα της Ελλάδος, αναφερόμενη στην επένδυση ενός χρηματοοικονομικού ομίλου όπως είναι η Αγροτική, κάνει λόγο για ελλείψεις και αδυναμίες που παρουσιάζει το σύστημα ανάληψης επενδυτικών δραστηριοτήτων καιδιαχείρισης κινδύνων, τότε για τα Διοικητικά Συμβούλια των ασφαλιστικών ταμείων και τις Επενδυτικές Επιτροπές που συνήθως τις απαρτίζουν τα ίδια άτομα τα πορίσματα του μέλλοντος μπορεί να είναι ακόμη πιο ανησυχητικά. Να σημειωθεί ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη οι επενδύσεις στα νέα αυτά προϊόντα είναι διαδεδομένες αλλά εκεί υπάρχουν και οι κατάλληλες υποδομές για την παρακολούθησή τους.- Πώς υποστηρίζει λοιπόν ότι δεν το ήξερε ο κ. Αλογοσκούφης, για τις επενδύσεις στα δομημένα ομόλογα, υπερηφανευόμενος κιόλας στον Ν. Χατζηνικολάου ότι λέει την αλήθεια μόνο αυτός;
    Εκτός κι αν έχει μπερδέψει την αλήθεια με το ψέμα. Και μην μας πει πάλι ότι τον ...συκοφαντούμε.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. =""ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ""
    Όλα τα ζωντανά περίγυρα, χτήνη, δέντρα και άνθρωποι, έπλεκαν ακυβέρνητα μέσα στην αποθάρρυνση και την ανία. Μέσα τους είχαν κάτι τι ανήσυχο· επίβουλο κάτι επεριπετούσεν ολόγυρά τους· ο εφιάλτης αδάμαστος εκαθόταν στην ψυχή και την ανάγκαζε να ποθή αόριστα και όμως ασυμβίβαστα με τη ζωή και την αποστολή της. Τα χτήνη με τη μύτη ακουμπισμένη στη γη, τ’ αυτιά κάτω ριγμένα, την ουρά αργοκίνητη, βασιλεμένα τα μάτια εφρύμαζαν και αναχαράζονταν κι ετρεμούλιαζαν το σώμα, λες κι επάσχιζαν να διώξουν την ασφυξία που θανατική τα ετριγύριζε. Τα δέντρα, με τα φύλλα κρεμασμένα στα κλωνάρια τους, άψυχα μόλις εκινούνταν με φρικίαση στο λαβρόκαφτο φύσημα. Και οι άνθρωποι, όλοι με χαύνα πρόσωπα, έδειχναν πως είχαν αποκάμει και συχαθή πλέον την εντολή και τη μοίρα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "ΑΙΔΩΣ" HOTEL (Α.ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΣ)
    ............................
    ............................
    Ξενοδοχείον "Η Πατρίς"
    κι απέναντί του να 'ναι τρεις
    και να σαρκάζουν.
    Ξενοδοχείον "Η Ελλάς",
    που στη κατάντια του γελάς,
    σαν το ρημάζουν.
    ............................
    ............................
    Θα 'ρθει η ελπίδα; Από που;
    Αύριο μέρα του Θεού,
    θα αχνοφέξει.
    Θα 'ρθει μα πάλι δε θα 'μπει,
    άδεια κουφάρια θα μας ΄βρει
    και θα μισέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο πρωθυπουργός κ. Καραμανλής, έκανε στην Θεσσαλονίκη την έναρξη της προεκλογικής του παρουσίας και στο εσωτερικό της χώρας.
    Επισκέφθηκε οδικά έργα στον Λαγκαδά. Μόνον που πρόκειται για διαπλάτυνση μιας οδού που είχε ξεκινήσει πριν από τουλάχιστον 4 χρόνια και είχε στην συνέχεια εγκαταλειφθεί από την δική του κυβέρνηση.
    Επισκέφθηκε το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης, το οποίο είχε εξαγγείλει από το 2004. Μόνον που στην πραγματικότητα επισκέφθηκε τα γραφεία της ΠΑΣΕΓΕΣ.
    Αυτό όμως, που αναδεικνύει με μοναδικό τρόπο την φιλοσοφία του είναι ότι, έβαλε ο ίδιος τον γνωστό “μαύρο λαγό” του Βορρά σε διατεταγμένη υπηρεσία, για να τον νουθετεί -δήθεν-δημοσίως, εκτός των άλλων, των άλλων που βεβαίως, ήταν μόνον ύβρεις για τον πολιτικό του αντίπαλο.
    Ας συνεχίσει έτσι.
    Εξάλλου, οι μάσκες είχαν πέσει, τώρα εμφανίζεται και το πραγματικό πρόσωπο χωρίς το μακιγιάζ του μεσαίου χώρου.
    Και μοιάζει τόσο με αυτό του “μαύρου λαγού”.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΥΣΗΕ-ΑΤΕ-ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ


    ΩΧ, ΩΧ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΩΧ !...

    (ΤΑ ΄΄Ευγενικά΄΄ : μέρος 2ον…)

    (1-5-2007)

    ΄Ηταν 15-9-2006 όταν έγραφα το ερώτημα : ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ?...

    Μόλις είχε σκάσει το σκάνδαλο των κουμπάρων με τη μίζα από τη ΜΕΒΓΑΛ κι είχε γίνει γνωστό πως ο πρωταγωνιστής Κωνσταντινίδης, το τελευταίο τηλεφώνημά του πριν συλληφθεί, το είχε κάνει στον ειδικό Γραμματέα του Υπουργείου Απασχόλησης Ευγένιο Παπαδόπουλο.

    Λίγες ημέρες αργότερα, στις 19-9-2006 απαντούσα : ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ, ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ…

    Ακολούθησε καταιγισμός δημοσιευμάτων στις εφημερίδες και παρουσιάσεων στα κανάλια, τα οποία «έδεναν» απόλυτα την προνομιακή σχέση του κ. Ευγένιου Παπαδόπουλου με την διοίκηση της ΑΤΕ, μέσω της κατασκευαστικής GEOGENESIS και τα έργα που είχε πάρει στο κτίριο της Πανεπιστημίου 31 και τις προσόψεις των καταστημάτων ανά την Ελλάδα.



    Είναι γεγονός πως το θέμα αυτό, δηλαδή η σχέση ΑΤΕbank – Ευγένιου Παπαδόπουλου, δεν έμεινε πολύ στη δημοσιότητα, γιατί αμέσως, καπάκι, «βγήκε» η υπόθεση των τοποθετήσεων σε δομημένα προϊόντα, η οποία εμπεριείχε το θέμα με την Carlyle και τη μίζα της Ealy, ένα θέμα που απασχόλησε επί μακρόν και τη Βουλή και τα ΜΜΕ…

    Τα ΄΄Ευγενικά΄΄ πέρασαν, τότε, σε δεύτερο πλάνο και ξεχάστηκαν…



    Και φτάνουμε αισίως στις 19-1-2007 : ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ, αποκαλύπτω πως είναι «ο ΄΄εξ απορρήτων΄΄ του Μηλιάκου, στον ευαίσθητο τομέα των σχέσεων των επαφών και των δοσοληψιών με τα ΜΜΕ…»

    «…Τίνος κουμπάρος ; Μα του Ειδικού Γραμματέα Συντονισμού Οργανισμών και Φορέων του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας κ. Ευγένιου Παπαδόπουλου…».

    Βρε μανία αυτό ο άνθρωπος, (ο Ευγένιος…), με την ΑΤΕbank του κ. Μηλιάκου…

    Τα ΄΄Ευγενικά΄΄ επανέρχονται : μέρος 2ον…

    Κατά την προσφιλή μου μέθοδο θα δουλέψω, ξανά, με ερωτήματα και …παροιμίες :

    Κεφάλαιο Α΄ :

    ΄Εχουν βγει όλες οι ΄΄κατασκευαστικές΄΄ δοσοληψίες, ΑΤΕbank - Ευγένιου ?
    Υπάρχουν στελέχη με ιδιαίτερες σχέσεις με το ΄΄ευγενίδειο΄΄ ?
    Κεφάλαιο Β΄ :

    Τι θέση έχει ο κουμπαρούλης, στην ΑΤΕbank του κουμπάρου ?
    Ποια είναι η ειδικότητά του ?
    Τι δουλειές διεκπεραιώνει, συνήθως ?
    Παροιμιώδεις λαϊκές ρήσεις :

    Ο ψεύτης κι ο κλέφτης το πρώτο χρόνο χαίρονται…
    ΄Οποια πέτρα κι αν σηκώσεις, από κάτω θα τον βρεις…
    Σάββατο κοντογιορτή έφτασε η Κυριακή…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dear friends. Was so happy really the other night watching the ‘’Elli Stai Show’’.
    A prominent member of the ruling gay society was invited in order to defend our darling fat ‘’katalliloteros’’. Yes dear sisters. There was Lakis Lazopoulos so pretty, so sexy, last night praising our prime minister. I bet next guest of Mrs Stai , will be the Mayor of Athens, or you think Salome should be invited. Maybe, because sweet Mayor is so busy with his Lover the young artist who at the same time is a … nurse at Evangelismos.
    On the other hand Salome unfortunately was not nominated as a minister and has more free time. After Salome mrs Stai should invite Hristodoulos very high ranking member of gay society but he’s very addicted toy young and fat Diakos as I read today in our blog .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΗΣΥΕ ΑΤΕ-ΝΤΟΥΝΟΥΚΑ
    ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΄΄ΤΡΙΓΩΝΟ΄΄… (20-4-2007).

    Η μπηχτή του SPOT-akia της 12-4-2007 για κάποια που αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον κ. Μηλιάκο και τον Υπουργό Οικονομίας, με τσίγκλισε κι είπα να ερευνήσω λίγο το θέμα, κυρίως από …περιέργεια. (Από τις κακές συνήθειές μου…).
    Ψάχνοντας λοιπόν, έπεσα πάνω στα εξής :

    Στο ΒΗΜΑ της Κυριακής 19-12-2004 ένα μεγάλο και αναλυτικό άρθρο αναφέρεται στους «κομματάρχες» των υπουργών της Νέας Διακυβέρνησης, στους ανθρώπους που «…που αποτελούν τους στενότερους συνεργάτες των μελών του υπουργικού συμβουλίου…» και «…κινούν τα νήματα των υπουργείων και πόσο επηρεάζουν τους προϊσταμένους τους…».

    Στη δεύτερη, μόλις, παράγραφό του το άρθρο ασχολείται με το Υπουργείο Οικονομίας και το επιτελείο του κ. Αλογοσκούφη. Εκεί, μεταξύ των άλλων, γράφει και για «…την επί χρόνια στενή συνεργάτιδα του Υπουργού κ. Μ.Μ….».

    Η κ. Μ.Μ. είναι υπάλληλος της Αγροτικής Ασφαλιστικής και για πολλά χρόνια αποσπασμένη στο πολιτικό γραφείο του κ. Αλογοσκούφη.

    Όταν ο κ. Μηλιάκος έγινε Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΑΕΓΑ. Η κ. Μ.Μ. έγινε, πάραυτα, Υποδιευθύντρια και τοποθετήθηκε επί κεφαλής της Υποδιεύθυνσης Γραμματείας Διοίκησης και Επικοινωνίας.

    Μεταξύ των 22 στελεχών, (Διευθυντών και Υποδιευθυντών) της εταιρείας, αποφοίτων διαφόρων Πανεπιστημιακών σχολών και κατόχων Masters of Science, η κ. Μ.Μ. ξεχωρίζει από το …απολυτήριο Λυκείου που διαθέτει. (ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ – Ετήσιο Δελτίο Χρήσης 2004 – Πληροφορίες για την Εταιρεία / τα στελέχη, σελίς 72).

    Στη Γενική Συνέλευση της θυγατρικής της ΑΤΕ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ “ΣΥΝΕΔΙΑ Α.Ε.”, που έγινε στις 23-7-2004, η κ. Μ.Μ. εκλέχθηκε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

    Στο Οργανόγραμμα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων συναντάμε την κ. Μ.Μ. ως μέλος κι αυτού του Διοικητικού Συμβουλίου που όρισε η Νέα Διακυβέρνηση…

    Αυτά, τα λίγα, κατόρθωσα εγώ να μαζέψω μετά από μια μικρή έρευνα, που έκανα.

    Τώρα, κατά πόσον, βρήκα τον συνδετικό κρίκο Μηλιάκου – Αλογοσκούφη, είναι κάτι που δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα…

    Εγώ απλώς ανακάλυψα, από περιέργεια, ένα πολύ ενδιαφέρον ΄΄τρίγωνο΄΄…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οσα περισσότερα ψέματα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να εξαπατηθούν ξανά οι πολίτες.

    Αρπαχτικά του δημόσιου χρήματος ενωθείτε. Μπορούν να έρθουν ξανά καλύτερες μέρες!

    ΑΠΑΤΗ - ΨΕΜΑ - ΔΙΑΦΘΟΡΑ - ΡΕΜΟΥΛΑ - ΔΙΑΠΛΟΚΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΑ - ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Εμπρός στο δρόμο της ρουφιανιάς, της λάσπης και της συκοφαντίας που χάραξε ο καρχιμάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. kai ths pipas pou xaraxe h liani kai akolou8ei o mpampis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ασχετο.
    Νεος Κ.Ο.Κ .

    Και να βλεπω φιλτατοι κατι τζογλανια να μου το παιζουν ειδικοι και να μου λενε "ειναι για το καλο σου.Να μην χαθουν αλλες ζωες στην ασφαλτο κλπ"

    Ταχω παρει στο κρανιο.
    Δηλαδη ενας διπλασιασμος των προστιμων θα σωσει ζωες??
    Και θα σωσει και την δικη μου??

    Αει γαμηθειτε ρε πουστηδες ,ρε αει στο διαολο ξεφτιλισμενοι...

    Λοιπον . Για αυτο το νεο "κωκ",(σιχτιρ λεμε!) δεν θελω να ξαναψηφισω την κυβερνηση της Ν.Δ του κ.Καραμανλη (οπως θαλεγε και το μπραβογιοργο),αλλα θα μου εγγυηθει ο γιοργος της Μαγκυ,οτι αν τον ψηφισω εγω(αλλα και οσοι συμφωνουν μαζι μου) και βγει πρωθυπουργος θα καταργησει τον νεο .."κωκ"??????

    Αν πει ναι, τον ψηφισα κιολας.

    Γιατι εδω μιλαμε για ξεφτιλα.
    Ανεκαθεν το αυτοκινητο ηταν η "αγελαδα" με το πλουσιο γαλα και ολες οι κυβερνησεις το αρμεγουνε απληστα..
    Δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι τα νεα διπλασια προστιμα μπηκανε για το καλο μας ,?Ε????

    Ειναι κανεις τοσο μαλακας και πιστευει οτι ο διπλασιασμος των προστιμων εγινε για το καλο μας???
    Εγω δεν το πιστευω .

    ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ,οτι βαλανε τα καινουργια προστιμα για να τα κονομησουν.ΟΛΟΙ!

    Και να αφησουν αυτα τα περι "παραβιασης τους ερυθρου σηματοδοτη"...
    Ποιος ρε γαμημενοι παραβιαζει το κοκκινο???
    Οι "παραβασεις" που .."διαπιστωνονται" απο το το συνεργειο των μπατσων εχει ως εξης:

    Βλεπεις πρασινο,προχωρας ..σε καποια στιγμη αναβει κιτρινο ..λες περναω δεν περναω ,εισαι 5 μετρα απο το φαναρι ,τι θα κανεις??
    Μπορει και να σταματησεις μπορει και να περασεις.
    Ιδια παραβατικοτητα ειναι .Αν φρεναρεις αποτομα μπορει ο απο πισω να σε παρει παραμαλα,αν περασεις σε γραφει το συνεργειο των μπατσων...

    Το σωστο θα ητανε,
    αναβει το κοκκινο???
    Το αλλο "πρασινο" να καθυστερησει μερικα δευτερολεπτα..ωστε ΕΣΥ να περνας χωρις προβλημα...
    Δεν χαθηκε ο κοσμος για ενα δυο δευτερολεπτα.
    Εδω τωρα αναβει κοκκινο αναβει αμεσως και πρασινο στην αλλη γωνια.και καποιος που ερχεται φουλαριστος με 100 βλεπει πρασινο και ορμαει να προλαβει...
    Αμα ομως το κοκκινο ητανε ακομα, θα σταματαγε ,μιλαμε για ενα δυο δευτερολεπτα αργοτερα...

    Να παμε στο "αλκοτεστ"
    Τι θα πει "φυσσα"????

    Το ιδιο μεθανε ολοι οι ανθρωποι???
    Το ιδιο πειραζει το αλκοολ ολους τους ανθρωπους??

    Αει σιχτιρ μπασταρδοι.
    Ο ταδε με μισο ποτηρι μπυρα ορμαει και δαγκωνει και ο αλλος με μισο μπουκαλι ουισκυ ειναι ΟΚ.

    Πως θα με βαλεις στο ιδιο καζανι?

    Να βρεις ενα μεσο να μετραει την τοξικοτητα,το βαθμο μεθυσιου,και αμα ειμαι μεθυσμενος ΝΑΙ να μου παρεις το διπλωμα να μου βαλεις και προστιμο να με φωναξεις να σε γαμισω κιολας βρωμοπουστα.
    Αλλα να ειμαι μεθυσμενος.

    Εδω τωρα επιδεινωνεται την κατασταση .
    Τι δηλαδη θα παω στην ταβερνα και θα πιω νερο??

    Και δηλαδη τα διαφορα κεντρα διασκεδασης της παραλιακης τι σερβιρουν? νερο???

    Οσοι βγαινουν απο κει μεσα εχουν πιει ενα δυο ποτηρακια.
    Ειναι εγκληματιες αυτοι????

    Ζωνη. Εγω ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να τη φοραω.
    Με ενοχλει ,με πειραζει.
    Ποιον ενοχλω? ΕΓΩ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΩ!!!
    Απο που και ως που, μου γινανε νταβατζηδες οι πουστηδες και ενδιαφερονται για την ..ασφαλεια μου ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΜΕΝΑ??????

    Λοιπον επισημη προταση στο μπραβογιοργο ,αμα καταργησει αυτα τα "κωκ" ,εγω θα το ψηφισω.

    Αλλιως δρομο απο δω

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 2.27, ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΕΒΑΛΕ Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ
    ΤΟ ΛΙΑΠΗ ΚΙ'ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΝΕΟ Κ.Ο.Κ ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΚΑΝΑ EURO ΚΑΙ ΚΛΙΣΕΙ ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.ΜΑΖΕΥΕ ΚΙ'ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΩΓΕΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Θ'ΑΥΞΗΣΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΤΙΣ "ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ" ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΡΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ,ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΑΛΑ ΣΤΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΥΚΥΚΛΑ ΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΑΓΚΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.
    ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ,ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ
    ΛΑΙΚΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΓΑΠ.
    ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΥΛ...
    ΤΟΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΤΟΝ ΓΑΠ.
    ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΑΠΟΒΛΑΚΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΟΝΟ
    Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ.

    ΨΩΜΙΑΔΗΣ-ΓΑΠ ΜΑΝ ΤΟ ΜΑΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΝΑ
    ΞΕΠΕΦΤΕΙ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΥΣΤΕΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΑΠ.

    Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φανταστικο..θα γελασουμε..
    μαν το μαν

    ΨΩΜΙΑΔΗΣ -ΓΑΠ.

    Η ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,ΝΕΑ,ΕΘΝΟΣ,ΘΕΜΑ,
    ΑΛΤΕΡ,ΑΛΦΑ,ΜΕΓΚΑ,ΑΝΤΕΝΝΑ ΚΤΛ...

    ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ
    ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ..

    ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
    ΜΗ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΕΣΤΕ..

    ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το παπαγαλακι του εξωθεσμικης παραγκας πασοκ ρωταει στο πρεσ ρουμ τον αντωναρο.

    ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Εάν υπάρχει κάτι για τον τρόπο με τον οποίο αναφέρθηκε ο κ. Ψωμιάδης στον κ. Γιώργο Παπανδρέου, ας μην το επαναλάβω, και για το αν αυτό, συμβάλλει στην ομαλότητα και στην υπέρβαση των διαχωριστικών γραμμών του παρελθόντος, στις οποίες επανειλημμένως έχει αναφερθεί…

    δηλαδη για τα καθυστερημενα πασοκακια ειναι θεμιτο ο ΓΑΠ.
    καθημερινα να βριζει τον καραμανλη.
    ΜΑΦΙΟΖΟ,ΣΥΜΜΟΡΙΑ,ΚΤΛ.
    εαν τολμηση καποιος να απαντηση
    τρεχουν τα εμμισθα τραμπουκακια
    να διαμαρτυρηθουν για πολωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λογικο ειναι ρε φιλε γιατι
    τις μαλακιες που λεει ο γαπ
    καθημερινα κανεις δεν τις παιρνει
    στα σοβαρα..ΟΛΟΙ ΓΕΛΑΝΕ.
    αλλα ο ψωμιαδης ειναι σοβαρος πολιτικος πρεπει να προσεχη,
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
    ΤΟΥ ΓΑΠΟΥΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο ΓΑΠ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΟΛΩΣΗ
    ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΓΕΛΩΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ
    ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ
    ΕΥΓΕΝΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σιγα μη καταδεχτει να παιξει
    ο Καραμανλης man to man τον
    γελοιο αρχηγο του πασοκ.
    θα βαζει αλλους να του απαντουν.
    στην θεσσαλονικη του απαντησε
    πολυ ευγενικα ο Ψωμιαδης.
    Τωρα γιατι διαμαρτυρονται τα δημοσιογραφικα παπαγαλακια του πασοκ δεν καταλαβαινουμε.
    σκληρο ροκ ο Γαπ.
    μαλακο ροκ ο Ψωμιαδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. η απόλυτη ξεφτίλα θα είναι που σε λίγο ΔΕΝ θα απαντάει ΟΥΤΕ ο Ψωμιάδης...

    Θα βρούνε άλλον, πιό χαμηλά στην ιεραρχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μεγαλη τιμη για τον γαπ να ασχολειτε ο ψωμιαδης μαζι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 2.27, ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΕΒΑΛΕ Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ
    ΤΟ ΛΙΑΠΗ ΚΙ'ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΝΕΟ Κ.Ο.Κ ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΚΑΝΑ EURO ΚΑΙ ΚΛΙΣΕΙ ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.ΜΑΖΕΥΕ ΚΙ'ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΩΓΕΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Θ'ΑΥΞΗΣΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΤΙΣ "ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ" ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΡΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ,ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΑΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΥΚΥΚΛΑ ΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ,ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΖΩΝ

    Λες μαλακίες.

    Αν δεν φοράς ζώνη και τρακάρεις υπάρχουν τρία ενδεχόμενα: 1)να μην πάθεις τίποτε 2) μπορεί να σκοτωθείς (οπότε όντως δεν πρέπει να ενδιαφέρει κανέναν, και 3) να μείνεις παράλυτος ή φυτό (οπότε οι δικοί σου θα πρέπει να σε πληρώνουν μια ζωή και το κράτος θα πρέπει να σου δίνει σύνταξη αναπηρίας μέχρι να πεθάνεις). Αυτό το τρίτο απασχολεί το κράτος και όλους τους υπόλοιπους φορολογούμενους (πολλοί από τους οποίους βέβαια μετά από αυτά που διαβάσαμε, αν ήταν στο χέρι μας , ευχαρίστως θα σε άφηναν να πεθάνεις στην ψάθα και θα γλυτώναμε τα έξοδα νοσηλείας σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. GIA TO KALO SOU ΤΖΩΝ.
    Ασχετο.
    Νεος Κ.Ο.Κ .

    Και να βλεπω φιλτατοι κατι τζογλανια να μου το παιζουν ειδικοι και να μου λενε "ειναι για το καλο σου.Να μην χαθουν αλλες ζωες στην ασφαλτο κλπ"

    Ταχω παρει στο κρανιο.
    Δηλαδη ενας διπλασιασμος των προστιμων θα σωσει ζωες??
    Και θα σωσει και την δικη μου??

    Αει γαμηθειτε ρε πουστηδες ,ρε αει στο διαολο ξεφτιλισμενοι...

    Λοιπον . Για αυτο το νεο "κωκ",(σιχτιρ λεμε!) δεν θελω να ξαναψηφισω την κυβερνηση της Ν.Δ του κ.Καραμανλη (οπως θαλεγε και το μπραβογιοργο),αλλα θα μου εγγυηθει ο γιοργος της Μαγκυ,οτι αν τον ψηφισω εγω(αλλα και οσοι συμφωνουν μαζι μου) και βγει πρωθυπουργος θα καταργησει τον νεο .."κωκ"??????

    Αν πει ναι, τον ψηφισα κιολας.

    Γιατι εδω μιλαμε για ξεφτιλα.
    Ανεκαθεν το αυτοκινητο ηταν η "αγελαδα" με το πλουσιο γαλα και ολες οι κυβερνησεις το αρμεγουνε απληστα..
    Δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι τα νεα διπλασια προστιμα μπηκανε για το καλο μας ,?Ε????

    Ειναι κανεις τοσο μαλακας και πιστευει οτι ο διπλασιασμος των προστιμων εγινε για το καλο μας???
    Εγω δεν το πιστευω .

    ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ,οτι βαλανε τα καινουργια προστιμα για να τα κονομησουν.ΟΛΟΙ!

    Και να αφησουν αυτα τα περι "παραβιασης τους ερυθρου σηματοδοτη"...
    Ποιος ρε γαμημενοι παραβιαζει το κοκκινο???
    Οι "παραβασεις" που .."διαπιστωνονται" απο το το συνεργειο των μπατσων εχει ως εξης:

    Βλεπεις πρασινο,προχωρας ..σε καποια στιγμη αναβει κιτρινο ..λες περναω δεν περναω ,εισαι 5 μετρα απο το φαναρι ,τι θα κανεις??
    Μπορει και να σταματησεις μπορει και να περασεις.
    Ιδια παραβατικοτητα ειναι .Αν φρεναρεις αποτομα μπορει ο απο πισω να σε παρει παραμαλα,αν περασεις σε γραφει το συνεργειο των μπατσων...

    Το σωστο θα ητανε,
    αναβει το κοκκινο???
    Το αλλο "πρασινο" να καθυστερησει μερικα δευτερολεπτα..ωστε ΕΣΥ να περνας χωρις προβλημα...
    Δεν χαθηκε ο κοσμος για ενα δυο δευτερολεπτα.
    Εδω τωρα αναβει κοκκινο αναβει αμεσως και πρασινο στην αλλη γωνια.και καποιος που ερχεται φουλαριστος με 100 βλεπει πρασινο και ορμαει να προλαβει...
    Αμα ομως το κοκκινο ητανε ακομα, θα σταματαγε ,μιλαμε για ενα δυο δευτερολεπτα αργοτερα...

    Να παμε στο "αλκοτεστ"
    Τι θα πει "φυσσα"????

    Το ιδιο μεθανε ολοι οι ανθρωποι???
    Το ιδιο πειραζει το αλκοολ ολους τους ανθρωπους??

    Αει σιχτιρ μπασταρδοι.
    Ο ταδε με μισο ποτηρι μπυρα ορμαει και δαγκωνει και ο αλλος με μισο μπουκαλι ουισκυ ειναι ΟΚ.

    Πως θα με βαλεις στο ιδιο καζανι?

    Να βρεις ενα μεσο να μετραει την τοξικοτητα,το βαθμο μεθυσιου,και αμα ειμαι μεθυσμενος ΝΑΙ να μου παρεις το διπλωμα να μου βαλεις και προστιμο να με φωναξεις να σε γαμισω κιολας βρωμοπουστα.
    Αλλα να ειμαι μεθυσμενος.

    Εδω τωρα επιδεινωνεται την κατασταση .
    Τι δηλαδη θα παω στην ταβερνα και θα πιω νερο??

    Και δηλαδη τα διαφορα κεντρα διασκεδασης της παραλιακης τι σερβιρουν? νερο???

    Οσοι βγαινουν απο κει μεσα εχουν πιει ενα δυο ποτηρακια.
    Ειναι εγκληματιες αυτοι????

    Ζωνη. Εγω ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να τη φοραω.
    Με ενοχλει ,με πειραζει.
    Ποιον ενοχλω? ΕΓΩ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΩ!!!
    Απο που και ως που, μου γινανε νταβατζηδες οι πουστηδες και ενδιαφερονται για την ..ασφαλεια μου ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΜΕΝΑ??????

    Λοιπον επισημη προταση στο μπραβογιοργο ,αμα καταργησει αυτα τα "κωκ" ,εγω θα το ψηφισω.

    Αλλιως δρομο απο δω

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κυρίαρχος στόχος, στον χρόνο που μεσολαβεί έως το Συνέδριο της Ν.Δ. στις αρχές Ιουλίου, θα είναι η προσπάθεια αποκαθήλωσης της εικόνας του Γ. Παπανδρέου, ακόμη και με μη πολιτικώς ορθά μέσα, τα οποία εισήγαγε ο Π. Ψωμιάδης, χειροκρότησε ο πρωθυπουργός και απέφυγε επιμελώς να σχολιάσει ο Ευάγγ. Αντώναρος.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ..προεκλογικη μονο η στηριξη ΓΑΠ απο ΜΜΕ θα τον εκτελεσουν μετα τις εκλογες.

    ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
    ΓΙΑ ΣΗΜΙΤΗ..?
    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ..
    οι νταβατζηδες προωθουν τον
    Σημιτη.
    ΠΩΣ? χρησιμοποιουν χρηματιστηριακη
    λογικη προωθησης ΦΟΥΣΚΑΣ.
    Τι ελεγαν τα παπαγαλακια το 99.
    θα μας παρουν τα χαρτια οι ξενοι..
    οποτε οι ελληνες ετρεχαν να προλαβουν να αγορασουν πριν απο τους ξενους, τα πολυτιμα...χαρτια.
    το ιδιο παραμυθι παιζουν και τωρα
    αλλα η ΦΟΥΣΚΑ τωρα ειναι ο ΣΗΜΙΤΗΣ.
    ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΙΣ
    ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ..ΝΕΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,
    ΕΘΝΟΣ..
    ..Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ
    ΧΑΡΤΑΚΙ..ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ..
    Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΟΦΩΝ...
    ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ...
    ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΟΝ
    ΑΡΠΑΞΟΥΝ ...ΤΟΝ ΣΟΦΟ.
    ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ...

    μετεκλογικα παιζει..για αρχηγος
    του πασοκ.
    η για πρωθυπουργος σε κυβερνηση
    ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ..ενα απο τα σεναρια.
    η ...
    η..
    πολλες μεταβλητες..

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΤΕ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ
    ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ
    ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΣΗΜΙΤΗ....

    εμεσα αυτο μας λενε οι νταβατζηδες.

    ειναι τακτικη πωλησης σε τριτοκοσμικους μαλακες ελληνες..
    ετσι μας θεωρουν και μας μεταχειριζονται.

    ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ
    ΞΕΝΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΟΤΙ ΠΟΙΟ
    ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ..
    ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΣ..ΘΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ
    ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 3.21 / ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΤΟΝ ΑΓΛΕΩΡΑ,ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ,ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΓΔΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΚΑΙ ΚΡΥΟΛΟΓΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ .ΕΓΩ ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΙΔΕΑ. ΑΣ ΨΑΞΕΙ Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΠΑΡΑΠΕΡΑ .ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ" ΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 3:21 μμ
    ==
    A! ρε καραγκιοζη μωροκαυλε...
    καταρχας οδηγεις???


    Αν δεν φοράς ζώνη και τρακάρεις υπάρχουν τρία ενδεχόμενα:
    --
    Α! να σε γαμισω γαμω το .ριστο σου μπαγλαμα...
    Αμα τρακαρω ρε τσιοφλιο ,δεν με σωνει καμμια ζωνη.
    Το θεμα ειναι να μην τρακαρω.
    Το θεμα ειναι αμα τρακαρω να μην τρεχω με μεγαλη ταχυτητα ,το θεμα ειναι και ο αλλος που θα τρακαρω να μην τρεχει με μεγαλη ταχυτητα..
    Αμα τρεχω εγω τρεχει και ο αλλος ποια ζωνη γαμω το σταυρο σου θα με σωσει??
    Και εννοω σε ισιο δρομο!
    Γιατι αμα πεσεις στον αυλακα και εισαι δεμενος δεν γλυτωνεις μπαγλαμα.
    Και ουτε αμα παρουν φωτια τα αυτοκινητα θα γλυτωσεις σκατενιε αμα εισαι δεμενος σαν καταδικος με την ..'ζωνη ασφαλειας" μεσα στην περιουσια σου...τσοφλιο ξυπναααα!

    το κράτος θα πρέπει να σου δίνει σύνταξη αναπηρίας μέχρι να πεθάνεις).
    +++
    Κανενα κρατος δεν θα μου δινει συνταξη.Κανενα κρατος δεν δινει συνταξη.
    Η συνταξη ειναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ!
    Μου τα κρατανε ,εχουν βαλει ωρισμενες προυποθεσεις και ορους και μου κρατανε "ασφαλιστικα" ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΥΠΙΚΑ αν συμφωνω εγω.
    ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΟΥ με πληρωνει καθικιιιιι,με τα δικα μου λεφτα ,που μου τα εχει κρατησει με το "ετσι θελω"!!


    Αυτό το τρίτο απασχολεί το κράτος και όλους τους υπόλοιπους φορολογούμενους (πολλοί από τους οποίους βέβαια μετά από αυτά που διαβάσαμε, αν ήταν στο χέρι μας , ευχαρίστως θα σε άφηναν να πεθάνεις στην ψάθα και θα γλυτώναμε τα έξοδα νοσηλείας σου)
    ===
    Δηλαδη εισαι και συ το .."κρατος"??
    Ρε γαμημενε "φορολογουμενε" δεν "θα" με πληρωνεις εσυ ρε ξοανοοο!!!


    Και εν πασει περιπτωσει ξεκαθαρισε για την ασφαλεια μου ειναι τα νεα .."κωκ" και τα διπλασια προστιμα ? η για το κρατος των ..φορολογουμενων??
    Γιατι αλλιως μας τα μοστραρανε στα ΜΜΕ...
    Οχι ,οτι εχει και καμμια σημασια δηλαδη.
    Σε κοβω για πολυ "μπας κλας" νουμερο.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πιπο-isonous ΣΚΛΗΡΟ ΡΟΚ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΛΙΩΤΗ?


    ΒΟΛΕΨΟΥ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ "ΜΑΛΑΚΟ ΚΛΑΡΙΝΟ" ΓΙΑ ΑΡΧΗ - ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. EΛΑ ΜΩΡΕ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ? ΠΟΙΟΣ AΣXOΛEITAI MAZI TOY ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι σκεψεις προνοιας που μπορει να κανει ενας νεος ειναι υποτυπωδεις.
    Δεν εχει ακομα την ωριμοτητα να σκεφτει τα οσα του επιφυλασσει το μελλον. Αναγκαστικα, σκεφτονται οι αλλοι γι αυτον που εχουν περισσοτερη πειρα και παθηματα. Το λεπτο σημειο ειναι οτι τα χρηματα που κατακρατουνται επι μεγαλο διαστημα, τα εκμεταλευεται αποκλειστικα ο κρατικος μηχανισμος, με αμφιβολη αξια και "τεχνη". Αποφερουν αυτα τα χρηματα τοσο οσο θα επρεπε? Ειναι πραγματι λεφτα που πιανουν στ αληθεια τοπο ή τσεπωνουν πολλα απ αυτα και τα διαφορα κλεφτρονια με παντοειδεις τροπους και ποικιλες μορφες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΘΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο babis ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ ΤΙΣ ΨΩΛΕΣ ΣΑ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΖΩΝ
    Από τον τρόπο που βρίζεις και γράφεις σε "κόβω" για πολύ κομπλεξικό, και είσαι δεν είσαι 20 χρονών, άρα αν τρακάρεις (χωρίς ζώνη) και μείνεις σακάτης δεν θα έχεις προλάβει να πληρώσεις καμμία κράτηση κανενός ταμείου.

    Πίστεψέ με στην περίπτωσή σου η λύση Νο. 2 είναι η καλύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 5:44 μμ
    ==
    Αει γαμισου.
    Ρε αει γαμισου μπαγλαμα

    τζων

    (και βαλε και ενα νικ ξεφτιλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όλους τους ‘’κυρίους’’ που βρίζουν το Πα.σο.κ. θέλω να τους ρωτήσω για την προίκα των 130.000.000 δολλαρίων Η.Π.Α. που δήλωσε ο θείος Αχιλλέας στην δήλωση του πόθεν έσχες !!!
    Επειδή οι περισσότεροι είναι νέοι στην ηλικία τους πληροφορώ :
    Ο πεθερός του κ.Αχιλλέα Καραμανλή , ο συχωρεμένος Διαμαντής , ήταν ένας ‘’σεμνός και ταπεινός’’ ψαρομανάβης στην ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου .
    Στην αρχή της ανόδου της Δυναστείας των Καραμανλήδων του είχαν δώσει την αποκλειστικότητα εισαγωγής παστού βακαλάου στην Ελλάδα .
    Όταν η Δυναστεία θέριεψε και οι μπίζνες μεγάλωσαν έβαλαν στο όνομά του την Ναυτιλιακή τους εταιρία για να μην φανούν αυτοί οι Εθνοσωτήρες ότι έγιναν μεγαλοεφοπλιστές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μία σωστή παρατήρηση για την εγκυρότητα των τηλεφωνικών δημοσκοπήσεων έκαμε ο πρώην πρωθυπουργός κ. Κώστας Σημίτης :
    ΄΄Ποίος λ.χ. δημόσιος υπάλληλος θα διακινδύνευε τη θέση του λέγοντας τις πραγματικές πολιτικές απόψεις του σε έναν άγνωστο τηλεφωνητή; ΄΄
    Ο κ. Σημίτης προβλέπει, πάντως, ότι θα διεξαχθούν πρόωρες εκλογές τον προσεχή Σεπτέμβριο, διότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. γνωρίζει ότι όσο πιο αργά διεξαχθούν οι εκλογές τόσο το χειρότερο γι αυτήν....
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. και μαλιστα ο ιδιος ο γιοργο δηλωσε οτι αυτες τις εκλογες θα τις κερδισει ο ιδιος ο λαος.
    Γιατι η κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας του κ.Καραμανλη δεν εχει τσιπα οπως λεει και ο λαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τζων

    Ω'. ημερα των αποκαλυψεων και του φωτισμου...Μεγαλε Τζων,ποιος εισαι τελικα,ρε φιλε.
    Εικοσαρης δεν εισαι φυσικα,οπως σου τογραψε καποιος πιο πανω (by the way στειλε του λουλουδια για το compliment).Πενηνταδυαρης εισαι,αρα εχεις πληρωσει εισφορες.

    Ομως ΄΄φιλε'' μου με εκπλησσεις δυσαρεστα.Πολυ για το ξυδι νοιαζεσαι,μπα σε καλο σου...
    Και θα ψηφισεις και τον Γιωργακη,oh my God,τι αλλο θ ακουσω,τι αλλο θ ακουσω πια.

    Τελικα ρε πλοιαρχε,εισαι full of surprises,αντε και... επιτιμος πασοκοσκυλαιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 7:46 μμ

    ===
    Εσυ μαιμου κανε μοκο.
    Μην μπερδευεσαι στις δουλειες των μεγαλων.

    Οχι δηλαδη ,το βρηκαμε τωρα ,,μικροι μεγαλοι στα καφενεια.
    Ουστ.
    Γιατι θα σε αρχισω στις σφαλιαρες κωλοπαιδο..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τζων 7.52


    Εισαι στ αληθεια πολυ μεγαλος,πουρο θα ελεγα,αλλα σεβομαι την ηλικια σου και δεν το λεω (Μονον το γραφω ).
    Γουσταρω που δεν διαψευδεις τιποτε απ οσα εγραψα.Καλο κι αυτο.

    Οσο για το ''μαιμου'' να σου θυμισω
    τι λεγανε κατι παλιοι ναυτικοι στον Πειραια,πριν πολλα χρονια.ΟΙ ΜΟΥΤΣΟΙ ΠΟΥ ΓΑΜΟΥΣΑΜΕ ΓΙΝΑΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΟΙ.
    Τι εννοει αραγε ο ποιητης ? Σε γνωριζε μηπως απο τοτε ?

    υ.γ. Πασοκοσκυλαιο να σε δω και τι στον κοσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 8:09 μμ

    ==
    Γουσταρεις τζερτζελε κωλοπαιδο.
    Αλλα δεν εχω ορεξη τωρα.

    Later. Later on ,son of a bitch

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μες στο μυαλό μου έρχονται
    όμορφες αναμνήσεις
    αχ babis τα τσιμπούκια σου
    πως τάχω πεθυμήσει

    Tρέχω μονάχος στα βουνά
    με Nike αεροσόλα
    το babis ψάχνω για να βρώ
    που΄ναι τσιμπουκοβιόλα

    Mες τα τσιμπούκια έφαγες
    τα πρώτα σου τα χρόνια
    είσαι κουκλάρα babis μου
    που με τρελαίνει ακόμα!






    Στου Ψηλορείτη τη κορυφή
    γαμούσαμε το babi
    κι από το σπέρμα το πολύ
    ο πάτος του όλο λάμπει

    Ο babis ο τερψίπρωκτος
    Έχει μεγάλη χάρη
    Σαν καταπίνει την ψωλή
    Και γλύφει το παπάρι

    Μες στο μυαλό μου έρχονται
    όμορφες αναμνήσεις
    αχ babis τα τσιμπούκια σου
    μες στους αγρούς της φύσης

    Στον Ψηλορείτη ανέβηκα
    να γράψω μαντινάδες
    και βρήκα τον πουστόbabi
    να παίρνει νουμεράδες

    Πίνω ρακές και τσικουδιές
    πίνω και μια Amita
    babi μου τα τσιμπούκια σου
    έχουνε τόση γλύκα

    To babis εγαμούσαμε
    πάνω στον Ψηλορείτη
    που είν’ η πλέον ξακουστή
    πίπα σ’ όλη την Κρήτη

    Ζάχαρη babi ο πάτος σου
    και η ψωλή μου μέλι
    έλα να τα ενώσουμε
    να φτιάξουμε παστέλι

    Την Κρήτη δε τη γνωριζα
    δεν είμαι απο κει κατω
    γαμώ όμως τον πουστόbabis
    που εχει ωραίο πατο

    Nα την παλέψω δεν μπορώ
    και γράφω μαντινάδες
    babi τραβέστω βρωμερή
    εμπήκα σε μπελάδες

    Του babis μας ο τσίμπουκος
    σίγουρα θα σ’ αρέσει
    και τάραξε τον συνεχώς
    στις κρεατοενέσεις

    Βabi είσ’ τζαναμπέτισσα
    και τα χωριά γυρίζεις
    κι όποιονε δεις τονε ρουφάς
    κι ας μην τονε γνωρίζεις

    H Kρήτη είναι το νησί
    που’χει ωραία φύση
    κι όταν το babi θα τον δείς
    ψόφα τον στο γαμίσι

    Δώρο σου στέλνω babis μου
    Στων εκλογών το χρόνο
    δέκα ψωλές αράπικες
    να σε γαμούν συγχρόνως





    ME BOLD ΟΙ ΝΕΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. exeis eroteythei telika ton psolo toy mpamph...erotas kiaytos e?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σήμερα έμαθα και κάτι καινούργιο . Ο Παπουτσής ήταν , λένε οι δεξιοί , Πλοίαρχος του Σάμινα , τον Σεπτέμβρη του 2000 . Εκείνη την κουρέλα την είχε πολίσει στον μακαρίτη Σφινιά η οικογένεια Βαρβιτσιώτη που είχε την πλειψηφία των μετοχών της Ναυτιλιακής Εταιρίας
    ‘’Αγαπητός ‘’ .
    Το μόνο προσόν των Δεξιών , διαχρονικά , είναι η επιτυχημένη κατασυκοφάντηση των πολιτικών τους αντιπάλων .
    Ουδέποτε είχαν πολιτικό πρόγραμμα και ουδέποτε τήρησαν προεκλογικές δεσμεύσεις πλη αυτών που δίνουν στου βιομήχανους στους εφοπλιστές και στους Δεσποτάδες .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *