GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η μετάσταση στον πνεύμονα...

. Πλήρη επιβεβαίωση των πληροφοριών του Press-gr για τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο έδειξαν οι ιατρικές εξετάσεις ( διαβάστε εδώ ). Εχει κ...

.
Πλήρη επιβεβαίωση των πληροφοριών του Press-gr για τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο έδειξαν οι ιατρικές εξετάσεις (διαβάστε εδώ). Εχει καρκίνο και στο συκώτι, όπως γράψαμε. Η κατάσταση είναι κρίσιμη. Θα κάνει χημειοθεραπεία.
Η νεότερη πληροφορία του ιατρικού ρεπόρτερ μας: Ελέγχουν τώρα αν έχουν γίνει μεταστάσεις. Και συγκεκριμένα στον πνεύμονα.

58 σχόλια

  1. Για τ' όνομα του Θεού, δε με απασχολεί αν είναι Αρχιεπίσκοπος ή ο τελευταίος σκουπιδιάρης, μιλάμε για έναν άνθρωπο που μπήκε στο νοσοκομείο για τον οποιοδήποτε λόγο. Δε σας πέρασε από το μυαλό πως αν όντως έχει καρκίνο μπορεί να μην ήθελε ο Χριστόδουλος να βγει δημόσια; Δεν είναι ούτε σκάνδαλο ούτε διαπλοκή αυτό, οφείλατε να το σεβαστείτε... Διαβάζω καθημερινά το blog γιατί αποκαλύπτει πολλά πράγματα για όλους από το πολιτικό και λοιπό παρασκήνιο, αλλά αυτό που γίνεται σήμερα δεν είναι δημοσιογραφία ή ανταπόκριση, είναι ντροπή. Όποιος κι αν είναι ο "ιατρικός ρεπόρτερ" σας, προφανώς είναι άτομο του ιατρικού κύκλου και μας ρεζιλεύει με το να παραβιάζει το ιατρικό απόρρητο - δεν του αξίζει ο τίτλος του ρεπόρτερ.

    Θα σας παρακαλούσα να σταματήσει αυτή η πολύ άσχημη κατάσταση, δεν είναι πρέπον και υποβιβάζει την ποιότητα των μπλογκ σας.
    (και ναι, το post αυτό είναι αυθεντικό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΤΩΧΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τωρα εξηγειται γιατι τα σκ..α τα βγαζε απ το στομα ! αντε Παρασκευαίδη σιδερενιος τωρα ειλικρινα! και ασχολεισου με την υγεία σου και την ψυχη σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΙΤ.

    ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ; ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ;

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΙΤ.

    ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ; ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ;

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΙΤ.

    ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ; ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ;

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΡΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΙΤ.

    ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ; ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ;

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ; ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΝΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. O Xριστόδουλος εγκωμιάζει δολοφόνους.


    Είναι γνωστή η σκοτεινή υπόθεση της δολοφονικής επίθεσης στο αλβανικό φυλάκιο της Επισκοπής, τον Απρίλιο του 1994, που οδήγησε τη χώρα μας στα πρόθυρα πολεμικής σύρραξης με την Αλβανία και μας εξέθεσε διεθνώς. Η δικαστική διερεύνηση δεν τελεσφόρησε. Οι συλληφθέντες ως μέλη του προβοκατόρικου ΜΑΒΗ τελικώς έπεσαν στα μαλακά και καταδικάστηκαν απλώς ως λαθρέμποροι όπλων. Την ενέργεια του τρομοκρατικού κομάντο είχε καταδικάσει τότε σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος και ο Τύπος. Μοναδική εξαίρεση -ποιος άλλος;- ο "Στόχος", αλλά από κοντά και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος. Ο μεν Καψάλης πρόβαλε από την εφημερίδα του ως "εθνικό έργο" τη δράση του ΜΑΒΗ, και ο Χριστόδουλος ανέλαβε από τη δική του -το δελτίο της Μητρόπολής του- την υπεράσπιση των συλληφθέντων "λαθρεμπόρων":
    "Εξ όσων γράφονται στον Τύπο φαίνεται πως οι συλληφθέντες μέλη της οργάνωσης ΜΑΒΗ, που δρα με στόχο την απελευθέρωση της Β. Ηπείρου, προσφέρονται ως εξιλαστήρια θύματα στο βωμό της βελτίωσης των ελληνοαλβανικών σχέσεων, προφανώς ύστερα από σχετική αξίωση του καθεστώτος Μπερίσα. Και βέβαια δεν εφθάσαμε στο σημείο να παραδώσουμε στα χέρια των Αλβανών τους Ελληνόψυχους (σ.σ.: άντε πάλι η "στοχική" ορολογία) εκείνους που κατηγορούνται για το σαμποτάζ της Επισκοπής, όμως οι συνθήκες σύλληψης, φυλάκισης και διαπόμπευσής τους, δείχνουν μια έσχατη υποτέλεια απέναντι στους Αλβανούς." (τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 1995). Παρακάτω ο κ. Χριστόδουλος είναι ακόμα πιο αποκαλυπτικός: "Στο κάτω-κάτω της γραφής και ένοχοι αν είναι οι συλληφθέντες, θα έπρεπε να συγκαλυφθούν."
    Ιδού, λοιπόν, που ο Ιεράρχης, όχι μόνο υιοθετεί το έγκλημα, αλλά αξιώνει και τη συγκάλυψή του. Μιλάμε για την εν ψυχρώ δολοφονία ανύποπτων και άοπλων στρατιωτών μιας ξένης χώρας σε ξένο έδαφος και σε καιρό ειρήνης. Αυτή η απόλυτη σύμπλευση Καψάλη-Χριστόδουλου στο ζήτημα του ΜΑΒΗ οδήγησε τους δύο άνδρες στην κατοπινή στενή συνεργασία. Ο "Στόχος" ξεκίνησε καμπάνια τον Μάρτιο του 1996, προκαλώντας όλους τους Μητροπολίτες να τοποθετηθούν πάνω στο κείμενο του Χριστόδουλου. Οσοι τόλμησαν να αρνηθούν, δέχθηκαν τον "συνήθη" οχετό λάσπης. Κάποιοι προτίμησαν την υπεκφυγή. Οι υπόλοιποι "συμμορφώθηκαν".
    Η συνέχεια είναι γνωστή. Ο "Στόχος" άρχισε να προβάλλει την υποψηφιότητα Χριστόδουλου, και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος άρχισε τις φιλοφρονήσεις προς τον Καψάλη και την εφημερίδα του. Τα "σκάνδαλα" και οι ύβρεις λησμονήθηκαν. Μεταξύ "Ελληνοψύχων"...


    Ιός, (Ελευθεροτυπία, 19/9/1998

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ότι είναι άρρωστος είναι σεβαστό. Είναι όμως και δημόσιο πρόσωπο. Και από δική του επιλογή πολύ δημόσιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαντάζομαι το ξεκατίνιασμα που θα έχει ήδη αρχίσει στους κόλπους της εκκλησίας για τον διάδοχο του.Ποιό ιατρικό απόρρητο? Το Alter απο χθές μιλάει για "ευρήματα" και "βιοψίες", ενώ τα άλλα κανάλια κράτησαν διακριτική στάση...Εντελώς ανθρώπινα πάντως περαστικά του, είναι κ...αρρώστια και σε κανέναν δεν αξίζει τέτοιο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΗΜΑ - 6/3/2007, στήλη της Πανδώρας.


    Πολύ κακό για το τίποτε η φασαρία για την διήμερη διαμονή του Αρχιεπισκόπου Χριστοδουλου στο αγαπημένο του « four seasons» του Μιλάνου.
    Το συνολικό κόστος των 3.537 ευρω ασφαλώς δεν είναι ευκαταφρόνητο, όμως ο κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος οφείλει να αναγνωρίσει στον Μακαριότατο ότι υπήρξε συνετός ως προς το οικονομικό ζήτημα.
    Λόγου χάρη άλλος στην θέση του ίσως είχε βολέψει τον συνοδό του σε άλλο δωμάτιο φθηνότερο.
    Όχι όμως ο Αρχιεπίσκοπος, ο οποίος ούτε μείωσε τον συνοδό του, ούτε επιβάρυνε το ταμείο της Αρχιεπισκοπής ( η τέλος πάντων του ευγενούς και γαλαντόμου χορηγού του )με το κόστος ενός ακόμα δωματίου, αλλά μοιράστηκε την δική του σουίτα με τον συνοδό του. Προφανώς δε μοιράστηκε και το κρεβάτι του διότι βάσει της ίδιας λογικής θα ήταν μάλλον αντιχριστιανικό αν κρατούσε για τον εαυτό του ένα υπερδιπλο κρεβάτι και έστελνε τον συνοδό του στον καναπέ.

    Είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί να υπάρχει τίποτε επιλήψιμο στην περίπτωση δυο καλόγερων που μοιράζονται το ίδιο κρεβάτι. Αν επρόκειτο για δυο λαϊκούς ίσως ετίθετο ένα ζήτημα, όχι όμως για δυο ανθρώπους που έχουν πάρει όρκο αγαμίας ενώπιον του Θεού. Και εν πάση περιπτώσει, ας μην μας διαφεύγει ότι, στην κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου που λατρεύουν οι σχεδιαστές μόδας και τα μοντέλα, η περίπτωση δυο ανδρών που μοιράζονται το ίδιο δωμάτιο δεν προξενεί εντυπώσεις.

    Αν μάλιστα συνοδός του Μακαριότατου ήταν ο παχύς διάκος που έχουμε συνηθίσει πια να τον βλέπουμε στο πλευρό του Αρχιεπισκόπου εδώ και αρκετούς μήνες, τότε η Εκκλησία θα πρέπει να μένει υποχρεωμένη έναντι του « four seasons»του Μιλάνου, διότι θα μπορούσε να τους έχει χρεώσει έως και τρία άτομα.

    Μαθαίνω πάντως ότι οι χειμερινές διακοπές του Αρχιεπισκόπου δεν περιορίστηκαν στο διήμερο του Μιλάνου. Ο Μακαριότατος και η παρέα του έφθασαν εκεί κατευθείαν από την Ελβετία, όπου είχαν περάσει τέσσερις ημέρες. Στην συντροφιά του περιλαμβάνονταν ο υπέργηρος τέως Μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος ( που έχει αποκτήσει και νέο προσωνύμιο στους κύκλους της Ιεραρχίας ) ο Δημητριάδος Ιγνάτιος και ο Δημήτρης Φουρλεμαδης της «Αλληλεγγύης»…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ##################################
    Καλά κάνετε και τα δημοσιεύετε
    ##################################
    συνεχίστε έτσι.
    ##################################
    Προσφέρετε έργο πολύ θετικό
    ##################################
    μαθαίνουμε πράγματα που μας κρύβουν
    ################################## οι υπάληλλοι-δημοσιογράφοι...
    ##################################
    Είναι φοβερή δύναμη το 1.100.000
    ##################################
    επισκέψεις στο blog ελπίζω να
    ##################################
    χρησιμοποιηθεί κατά τον καλύτερο
    ##################################
    τρόπο...
    ##################################
    Όσον αφορά τον Αρχιεπίσκοπο είναι
    ##################################
    δημόσιο πρόσωπο και (καλώς) δεν
    ##################################
    υπάρχει το
    ################################## ιατρικό απόρρητο (βλέπε δημόσιες
    ##################################
    ιατρικές ανακοινώσεις για τον
    ##################################
    προέδρο των ΗΠΑ) και
    ################################## φυσικά σωστός κάποιος προηγούμενος
    ##################################,
    δεν είναι ντροπή να είσαι ασθενής
    ##################################
    αλλά για τους αλαζονικούς ανθρώπους
    ##################################
    αυτό είναι #################################
    κακό για την εικόνα τους αλλά
    ############################
    κυρίως για το ότι βλέπουν
    ##################################
    να χάνουν την εξουσία τους,
    ################################## που είναι και ο αυτοσκοπός της ζωής
    ##################################
    τους.
    ##################################

    Αν μπορεί να γίνει ο διαχωρισμός..
    ################################## περαστικά
    ##################################
    στον άνθρωπο Παρασκευαΐδη αλλά από
    ################################## την άλλη πλευρά ίσως του αξίζει να
    ##################################
    αντικρύσει τώρα τον ανθρώπινο πόνο
    ##################################
    και τις αρρώστιες από κοντά όπως
    ##################################
    γίνεται καθημερινά με τους κοινούς
    ##################################
    ανθρώπους.
    ##################################
    Ίσως έτσι να τιμωρηθεί για την
    ##################################
    κακότητα, την αλαζονία του, την
    ##################################
    προκλητικά πολυτελή
    ##################################
    ζωή του και για τόσα άλλα που
    ##################################
    συνοψίζονται σε μία λέξη
    ##################################
    "Υ Π Ο Κ Ρ Ι Σ Ι Α"
    ##################################
    Και να δουν και οι αφελείς (αυτός
    ##################################
    το ξέρει...) ότι είναι ένας κοινός
    ##################################
    άνθρωπος σαν εμάς.
    ##################################
    Περαστικά και στους αφελείς που τον
    ##################################
    πίστευαν αλλά και σ' αυτούς που με
    ##################################
    σκοπιμότητα τον
    ##################################
    υποστήριζαν...υπομονή θα
    ##################################
    βρούν άλλον για να
    ##################################
    πλησιάσουν-εκμεταλλευτούν τους
    ##################################
    πιστούς-αφελείς.
    ##################################
    ##################################

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πιστεύει κανένας τις μαλακίες που γράφει ένας ανώνυμος, που αυτοτιτλοφορείται ρεπόρτερ ;
    Μαλακίες και ουδείς το λαμβάνει υπ' όψιν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η μούμια του αγίου Βησαρίονα μπορεί να τον κάνει καλά. Φέρτε την γρήγορα από τη Λαμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπάρχει και το πλαστικό θαυματουργηκό λάβαρο της Αγιαλάβρας. Να το φέρουν από το Στ΄Κρυφό Σχολειό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπιζω να κανει μετασταση και στον Ανθιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο κ. Χτόδουλος είναι δημόσιος εξεφτελιστής και ως τέτοιος οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν τα της υγείας του ψυχικής τε σωματικής .
    Μην ξεχνάμε τα από άμβωνος κηρύγματα
    και τις ακραίες απόψεις του . Εκανε και κάνει πολιτική. Οι πολίτες πρέπει να είναι ενήμεροι για την κατάστασή του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πεστε στο παλληκαρι της Ζουγκλας που κραταγε καταλογο μαρτυρων υπερασπισης στην δικη του Παντειου,τωρα να κραταει καταλογο των επισκεπτων στον Χριστοδουλο.
    Ετσι βρε παιδι μου για να ξερουμε ποιοι ειναι οι ''ευσεβεις κολαουζοι'' της Εθνικης μας Σκηνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περαστικα ευχομαστε,αλλα και συγγενικο μου προσωπο εχει καρκινο στο πνευμονα χωρις να το γνωριζει το πανελληνιο και φυσικα χωρις να ενδιαφερθει καποιος τριτος εκτος απο την οικογενεια του.
    Προς τι τοση πικρα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 12.54

    Δεν βλεπεις στις κηδειες επωνυμων η καλλιτεχνων, φατσες αγνωστες που δεν ειχαν δει τον μακαριτη ουτε στον υπνο τους να κλαινε και να οδυρονται.Ετσι κι εδω υπαρχει η ομαδικη υστεροσυμπαρασταση και ο ''πονος'',γενικος και ουδετερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: Ι Α Τ Ρ Ι Κ Ο Α Π Ο Ρ Ρ Η Τ Ο. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. eiste kitrino skoulikia tis para dimosiografias. kai an ta xonete sti deksia eiste pio fasistes apo aytin...Tha kanate kaloi ekprosopoi typou tou Karatzaferi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 12.10 είσαι επιεικώς απαράδεκτος!!!
    Για τον απλούστατο λόγο μιάς γθα ανθρωπινες ζωές...
    Κατά τα άλλα προβλέπω οτι αρχίζει πάρτυ διαδοχής στην ελλαδική εκκλησία με απρόβλεπτες εξελίξεις και ίσως συνέπειες στην πολιτική ζωή του τόπου!!!.
    Προταγωνιστής αναμένεταιν να είναι μητροπολίτης μικρής Μητροπόλεως με φιλοδοξίες και ερείσματα στην αντιπολίτευση!!! Η ενεργοποίηση του οποίου στις πρόσφατες νομαρχιακές εκλογές ΣΤΑΜΑΤΗσε τις όποιες κυβερνητικές θετικές επιδόσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σεβασμό στους ανθρώπους που είναι ασθενείς (Ασθενής: ο χωρίς δύναμη, άτονος, ανίσχυρος).

    Όσοι εκφέρουν λόγο και αγωνίζονται για τη δίκαιη κοινωνία των πολλών και ήταν πάντα ενάντια στις ακραίες θέσεις του αρχιεπισκόπου θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ένας ουμανιστής παραμένει τέτοιος και σε σχέση με τους ιδεολογικούς αντιπάλους του.
    Αλλιώς προδίδει τον εαυτό του.

    Ευκαιρία να κυριαρχήσουμε πάνω στις ευτελής παρορμήσεις που έχουμε οι περισσότεροι άνθρωποι από τη φύση μας και να γίνουμε καλύτεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θέλω να πω τα ακόλουθα:
    1.Λυπάμαι για το επίπεδο όλων όσων εκφράστηκαν εναντίον της ανάρρωσης ενός ανθρώπου πρωτίστως και εν συνεχεία ενός ιεράρχου. Είναι λυπηρό που η κοινωνία μας, τα μπλογκς, οι οικογένειές σας, σας ανέχονται ακόμη...
    2.Δεν φαντάστηκα ποτέ ότι οι ιδεολογικές διαφορές που έχουν κάποιοι για κάποιον, θα έφταναν στο σημειο να έυχονται το θάνατό του!! Αλοίμονο αν νομίζετε ότι δίνετε παράδειγμα στη κοινωνία μας φερόμενοι έτσι και προσπαθείτε να την κάνεντε καλύτερη! Αίσχος!
    3. Αλλά αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά πόσο μα πόσο Περιθωριακοί είσαστε, πόσο Φανατισμένοι, πόσο Τυφλωμένοι από τις ιδεολογίες που πρεσβεύετε, πόσο Υπάνθρωποι είστε που ακόμη και αν έχει ειπωθεί κάτι από κάποιον δεν τον συγχωρείτε.
    4. Αλλά πλανάστε αν νομίζετε ότι περιπαίζοντας έναν συνάνθρωπό μας, ειδικά αυτές τις στιγμές, θα ξεφύγετε από τον έλεγχο της συνείδησής σας, θα ξεφύγετε από τη δική σας Μη Συγχώρεση, θα ξεφύγετε από το δικό σας Σταυρό που θα κληθείτε οπωσδήποτε κάποια στιγμή στη ζωή σας να σηκώσετε...Τότε Να Θυμηθείτε σας παρακαλώ όλο αυτό το μένος και τη βρωμιά που βγάζετε εδώ-τώρα!
    5.Εαν κάποιος από εσάς είχε γνωρίσει/νοιώσει τον πόνο στη ζωή του, στον εαυτό του ή σε προσφιλή του πρόσωπα, από παρόμοια συμβάντα δεν δικαιούτε να λέει αυτά που εύχεστε όλοι εσείς.
    6. Όσο για τον "ιερέα" σε εισαγωγικά που είναι ομοφυλλόφιλος έχω να του συστήσω να ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΑ ΡΑΣΑ, γιατί έτσι και λιγότερο προσβάλλει το Θεό και την Ιερωσύνη! Ακουσέ με καλά, δεν μπορεί να είσαι, ούτε δικαιούσαι να είσαι και ούτε δικαιούσαι να λές ότι είσαι άγαμος ιερέας ενώ έχεις ομοφυλλοφιλικές σχέσεις, ούτε η ιερωσύνη είναι επάγγελμα ώστε να παίρνεις τα λεφτάκια σου και να κρύβεσαι. Γιατί όταν ορκίστηκες να υπηρετείς το Θεό, ορκίστηκες Παρθενία, Ακτημοσύνη και Υπακοή! Καλύτερα να δείς τα παραδείγματα αγίων αρχιερέων-ιερέων και να ντραπείς για όσα πρεσβεύεις και να μετανοήσεις για όσα κάνεις.
    7. Δεν υπάρχει 3ο φύλο όσο κι να προσπαθείτε να το περάσετε! Απλά υπάρχουν κάποιες μοναδικές εξαιρέσεις. Τα υπόλοιπα ειναι Όπισθεν Ορέξεις!
    8. Μακαριώτατε, από αυτό το δύσοσμο μπλόγκ, το οποιο κυβερνάται κυρίως από το 2-3% σας εύχομαι ο Χριστός και η Παναγία να σας βοηθήσουν, να ξαναγίνετε υγιής. Μαζί με εσάς και όσους πονάνε απ΄ασθένειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρτυρικό ψόφο δίχως έλεος στον ακροδεξιό κρυφόπουστα αρχίδι-επίσκοπο, και οίκτο στους γελοίους παρατρεχάμενους και ομοϊδεάτες του που γράφουν σχόλια για περαστικά. Δεν είναι φασισμός να εύχεται κανείς τον ψόφο του, πατριωτισμός και κοινωνική δικαιοσύνη είναι!

    Ένα χουντικό σκουλίκι που "μελετούσε" και "δεν άκουγε τι γινόταν γύρω του", ένας ακραιφνής πολέμιος της ομοφυλοφυλίας και ταυτόχρονα απύθμενος πούστης και crossdresser με γιουσουφάκια, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της μεγαλύτερης ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ στην Ελλάδα, που κλέβει τις συντάξεις από τις γριές στα γηροκομία της για να τις κάνει Jaguar cabrio, Hotel George V εις Παρισίους και χρυσά άμφια --αυτός είναι! Να τον πάρει ο Θεός του πρόωρα αφού τον υπηρέτησε τόσο πιστά, και να τον ρίξει στο χειρότερο καζάνι. Αυτός ο Αρχιτράγος και οι προκάτοχοί του έχουν μετατρέψει την Ελλάδα από το Βυζάντιο και ένθεν από άλλοτε κοιτίδα της σκέψης σε σκοταδιστική μπανανία με αγράμματο ποίμνιο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, κανένας οίκτος για τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!

    PS Χριστόδουλε καλή μου τώρα που μετράς ανάποδα, σκέψου τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή τεκνατζού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, είστε σίγουροι ότι μπήκε για καρκίνο; Η ράτσα του συνήθως μπαινοβγαίνει στα νοσοκομεία για πρωκτορραφές!

    Μήπως δεν του φέρθηκε με τον δέοντα σεβασμό στο κρεβάτι ο (πισω)κολλητός του ο... Κωλοσούζας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η Υπερτάτη Αγιότης του είναι πολιτικό υπερκομματικό πρόσωπο-θεσμός κινούμενο στο χώρο Χούντα-Λάος-ΝΔ-Παπαθεμελή και ολίγον από ΔΗΚΚΙ-Λιάνα Κανέλλη-Μίκη Θεοδωράκη-Πατριωτικό ΠΑΣΟΚ. Πρέπει να γνωρίζουμε τα της υγείας του. Αν πεθάνει, μπορεί να θλιβούν χοντροί διάκοι, Κωλοσούζες, Βαβυλογιοσάκηδες, μεγαλοξενοδόχοι του εξωτερικού και άλλοι ευλαβείς παράγοντες, αλλά αυτό για έναν ιεράρχη είναι ευτυχία γιατί θα συναντηθεί μια ώρα αρχύτερη με το θεό του.
    Προς τι αι διαμαρτυρίαι των ολιγοπίστων; Εις εμέ το αποθανείν κέρδος, λέγει ο Παύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Oι μεγαλύτεροι εχθροί των ομοφυλόφιλων είναι οι κρυφοομοφυλόφιλοι που κάνουν τον άντρα βρίζοντας το συνάφι τους. Δεν μασάμε ξέρουμε ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ξέρουν τι παίζει πίσω από τις κλειστές πόρτες των αρχιεπισκοπικών μεγάρων και των μοναστηριών. Κόφτε την υποκρισία αδελφές της Μεγαλοαδελφάρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φωτιές άναψε του Αρχιεπισκόπου ,προ ημερών το Ε’. Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τις περίφημες ιερατικές σχολές που στον Αθηναικό τύπο αναφέρονταν και ως σχολές ‘’Αγιατολάχ’’.

    Ομόφωνα, οι δικαστές έκριναν ότι ο νόμος 3432/2006 που προώθησε η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου και έχει δεχτεί σφοδρές επικρίσεις ακόμη και από τους κοσμήτορες των θεολογικών σχολών είναι αντίθετος στο άρθρο 16 του Συντάγματος, αφού θεσπίζει διατάξεις που καταργούν την ακαδημαϊκή ελευθερία. Την τελική απόφαση θα πάρει η ολομέλεια του ΣτΕ στην οποία παραπέμφθηκε το ζήτημα λόγω της κρίσης περί αντισυνταγματικότητας.
    Κόλαφος για τη θεοκρατικού τύπου εκκλησιαστική εκπαίδευση που προωθεί ο νόμος είναι το σκεπτικό των δικαστών και οπωσδήποτε ένα ηχηρό χαστούκι στην κυβέρνηση που επιχείρησε να αναβαθμίσει τις ιερατικές σχολές σε ΑΕΙ και να αναγορεύσει τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο σε αρχιπρύτανη του νέου εκκλησιαστικού πανεπιστημίου, το οποίο θα εκπαιδεύει στελέχη με πιστοποιητικό Ορθοδοξίας .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Agapitoi filoi mipws gnwrizete poion despoti apokalousan , pro dekaetias , oi synadelfoi tou ''Roza''??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρε μάγκες είναι ΚΟΙΝΟ μυστικό οτι ο Χριστόδουλος έχει σχέση με το Διάκο του εδω και ΠΟΛΛΑ χρόνια...
    Μαζί μένουν μαζί πάνε διακοπές μαζί κοιμούνται... Το ίδιο κάνει και ο Βαρθολομαίος που έχει μάλιστα και Μονή Εκτροφής Εραστών κάπου στα Μέγαρα... Κάθε μήνα έχει και άλλη επιλογή αναλόγως τα κέφια... Ο αγαπημένος του απο εκεί "ψυχογιός" είναι ένας νέος καλόγερος μορφωμένος με έξοδα του Βαρθολομαίου γύρω στο 1,90 με 2 μέτρα... Το άτομο αυτό με πιέσεις και παρεμβάσεις στην κυβέρνηση έχει πάρει μεγάλες επιχορηγήσεις για την Μονή του... Τη ΜΟΝΗ τους μέσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παλιότερα είχε το Κωλοσούζα, πιό παλιά Θεόκλητο και Βαβύλη και μιλάει για κουσούρι. Αν υπήρχε Νόμπελ υποκρισίας θα το έπαιρνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τόση αφόρητη καφρίλα δεν έχω συναντήσει αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. paidia oti kai na einai o an8ropos pantos emena moy aresei kai as mhn eimai tis ekklias,ektos bebaia apo merika poy eixe pei kapote sxetika me to oti den gnorize thn xounta klp klp.

    as ginei kala alla ex alou oi politikoi mas exoyn priksei tora teleytaia para poly.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπάρχουν ακόμα ΖΩΑ που γράφουν ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες !!

    Βάλτε Ελληνικά παιδιά, και μετά παίζετε με τα blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευελπιστώ οτι το Θεόσταλτη Επιφοίτησης του οποίου εκπρόσωπος (διαμεσολάβητής-μεσάζοντα)
    αποτελεί ο Άγιος Αρχιεπίσκοπος μας να σας βοηθήσει. Να σας δείξει τον σωστό δρόμο προς την σωτηρία και την κάθαρση της ψυχής σας.

    Η Αγία Χάρη του διαμεσολαβητή Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου όμως έστι μεγαλόψηχος.
    Τους συγχωρεί όλους μιας και εις τα θολάν ύδατα αλιεύεις καλύτερα. Και εις ψήφους και εις ψυχάς.

    Τα όνοματα του δήθεν"Εκσυγχρονισμού" και της αριστεράς μας θλίβουν
    Το δε τελευταίο μας φέρνει εις το Νου το Κονσερβοκούτειον και άλλων ΕΑΜΟΒουλγαροΚομμουνιστοΣυμμμοριτών μεθόδους

    Πάντως δεν είμεθα αχάριστοι εις τους δήθεν "Εκσυγχρονιστάς"
    Και τας Κυβερνήσεις των Κεντρώων Εκσυγχρονιστών ευλογούνται από τον Μακαριώτατος εις την Βουλή
    και τας αποχαρακτηρήσεις των Ιερά καμμένων δασικών εκτάσεων της Μονής Πετράκη έκαναν οι εκσυγχρονισταί εν την Πεντέλη

    Kαι οι θεικάς επεμβάσεις του Μητροπολίτου Γιοσάκη εις την Δικαιοσύνη άφέθηκαν ανεπηρέαστες.

    Και η μείωση των φορολογιών στο 4% έγιναν επί των Παγκαρίων,

    Και εις το θέμα των ταυτοτήτων ο εν αδελφώ αν και φράγκίζων Σημίτης έδωσε την ευκαιρία δια Ιερά παζάρεματα και κοινοτικάς επιδοτήσεις.

    Οι τελευταίες δε αν και προέρχονται από χώρας μιαράς είναι ευλογημένες μιας και πηγαίνουν εις Ιερόν Σκοπόν, όπως εις Κρουαζιέρας εις την Καραιβική και εις καταθέσεις εις την Ελβετία δια τα γεράματα των Αγίων Πατέρων

    Γνωστών και με τα καλλιτεχνικά ονόματα Μπέμπα Μπλάνς, Σωσώ, Κάλας
    Ειδικά δε, δια τον τελευταίο
    αι αθώες ενέργειες όστις έχων καλλιτεχνικάς ανησυχείας παρεξηγήθηκαν από το ποταπό μυαλό του ιεροψάλτη κ.Τούμπα εν έτι 1992.

    Επιπροσθέτως θα καταλάβαιτε ότι εν το ευλογημένο 4 Seasons
    (Σεμνόν και Ταπεινόν Πανδοχείον όπου η 1 μέρα πληρώνεται για 4)
    συνετελέστηκεν ή εκ των γραφών εκπληρώσης.
    Και όχι αυτό που οι άθεοι άφρονες αριστεροί και αναρχικοί περιγράφουν εις το Ινδυμέδια
    ως το "Τελευταίο Ταγκό εις Παρίσιους" ανάμεσα εις τους κ.Παρασκευαίδη - Νικολαίδη
    (τότε υπηρετούντα την θητεία του εις το ναυσταθμο της Σαλαμίνας, και πρώην εν Χριστώ αδελφό Κωλοσούζα) .

    Προσεύχομαι δια την σωτηρίαν της ψυχής σας.


    Υ.Γ.
    Αναφωνήσατε με εμού
    "Μαζί εις τον δρόμον των εν Χριστώ αδελφών κ.Μπουρμπούλιας και κ.Κεχαγόγλου .
    Λευτεριά εις τον Μητροπολίτη Γιοσάκη"


    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ευελπιστώ οτι η Θεόσταλτη Επιφοίτησης του οποίου εκπρόσωπος (διαμεσολάβητής-μεσάζοντα)
    αποτελεί ο Άγιος Αρχιεπίσκοπος μας να σας βοηθήσει.
    Να σας δείξει τον σωστό δρόμο προς την σωτηρία και την κάθαρση της ψυχής σας.

    Η Αγία Χάρη του διαμεσολαβητή Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου όμως έστι μεγαλόψηχος.
    Τους συγχωρεί όλους μιας και εις τα θολάν ύδατα αλιεύεις καλύτερα. Και εις ψήφους και εις ψυχάς.

    Τα όνοματα του δήθεν"Εκσυγχρονισμού" και της αριστεράς μας θλίβουν
    Το δε τελευταίο μας φέρνει εις το Νου το Κονσερβοκούτειον και άλλων ΕΑΜΟΒουλγαροΚομμουνιστοΣυμμμοριτών μεθόδων

    Πάντως δεν είμεθα αχάριστοι εις τους δήθεν "Εκσυγχρονιστάς"
    Και τας Κυβερνήσεις των Κεντρώων Εκσυγχρονιστών ευλογούνται από τον Μακαριώτατος εις την Βουλή
    και τας αποχαρακτηρήσεις των Ιερά καμμένων δασικών εκτάσεων της Μονής Πετράκη έκαναν οι εκσυγχρονισταί εν την Πεντέλη

    Kαι οι θεικάς επεμβάσεις του Μητροπολίτου Γιοσάκη εις την Δικαιοσύνη άφέθηκαν ανεπηρέαστες.

    Και η μείωση των φορολογιών στο 4% έγιναν επί των Παγκαρίων,

    Και εις το θέμα των ταυτοτήτων ο εν αδελφώ αν και φράγκίζων Σημίτης έδωσε την ευκαιρία δια Ιερά παζάρεματα και κοινοτικάς επιδοτήσεις.

    Οι τελευταίες δε αν και προέρχονται από χώρας μιαράς είναι ευλογημένες μιας και πηγαίνουν εις Ιερόν Σκοπόν, όπως εις Κρουαζιέρας εις την Καραιβική και εις καταθέσεις εις την Ελβετία δια τα γεράματα των Αγίων Πατέρων

    Γνωστών και με τα καλλιτεχνικά ονόματα Μπέμπα Μπλάνς, Σωσώ, Κάλας
    Ειδικά δε, δια τον τελευταίο
    αι αθώες ενέργειες όστις έχων καλλιτεχνικάς ανησυχείας παρεξηγήθηκαν από το ποταπό μυαλό του ιεροψάλτη κ.Τούμπα εν έτι 1992.

    Επιπροσθέτως θα καταλάβαιτε ότι εν το ευλογημένο 4 Seasons
    (Σεμνόν και Ταπεινόν Πανδοχείον όπου η 1 μέρα πληρώνεται για 4)
    συνετελέστηκεν ή εκ των γραφών εκπληρώσης.
    Και όχι αυτό που οι άθεοι άφρονες αριστεροί και αναρχικοί περιγράφουν εις το Ινδυμέδια
    ως το "Τελευταίο Ταγκό εις Παρίσιους" ανάμεσα εις τους κ.Παρασκευαίδη - Νικολαίδη
    (τότε υπηρετούντα την θητεία του εις το ναυσταθμο της Σαλαμίνας, και πρώην εν Χριστώ αδελφό Κωλοσούζα) .

    Προσεύχομαι δια την σωτηρίαν της ψυχής σας.


    Υ.Γ.
    Αναφωνήσατε με εμού
    "Μαζί εις τον δρόμον των εν Χριστώ αδελφών κ.Μπουρμπούλιας και κ.Κεχαγόγλου .
    Λευτεριά εις τον Μητροπολίτη Γιοσάκη

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. To ιατρικο απορρητο δεν μπορει να ισχυει για δημοσια προσωπα που κατεχουν θεσεις εξουσιας.

    Και ο Χριστοδουλος κατεχει ΜΕΓΑΛΗ εξουσια οικονομικη,πολιτικη και πνευματικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πέρα του ποιο πάνω post μου
    προς τον έχοντα διάθεση για "πλάκα" "αστειάκια" κατέχων τυλεοπτικό κοινό από "χάχες"

    Χριστόδουλου, συμμερίζομαι την αγωνία σε θέμα υγείας.

    Με μία βασική προυπόθεση.
    Να είναι άνθρωπος. Για παράδειγμα θα λυπηθεί κανένας σας αν κς π.χ. ο Μπούς - Μπλερ έχουν σοβαρό πρόβλημα υγίειας ;


    Σε επίπεδο φιλοσοφίας, ο θάνατος είναι μια τραγωδία για τον ανθρώπο. Διότι είναι το μοναδικό ζώο το οποίο γνωρίζει ότι η "αρχή" έχει και το "τέλος".

    Όμως άνθρωποι γινόμαστε και δεν γεννιόμαστε.

    -Oι βασανιστές,
    -οι χειροκροτητές
    -οι καλοβολεμένοι νοσταλγοί της 7 χρονης δικτατορίας..

    που όρκιζαν και έβγαιναν πρώτη μούρη στις φωτογραφείες μαζί με Παπαδόπουλο Μακαρέζο Λαδά Παττακό,

    είναι άνθρωποι;

    Μπα δεν νομίζω τότε να ήξεραν το τι συνέβαινε. Απλά "διάβαζαν"..
    (Και κοινως μας "δουλεύουν" να προσθέσω)

    Αν αυτός ο ισχυρισμός δεν αποτελεί πέρα από αποφυγή ευθυνών ταυτόχρονα και ειρωνία απέναντι στους
    -φυλακισμένους,
    -βασανισμένους,
    -διωγμένους
    -και με χρόνια προβλήματα υγιείας από τους εγλεισμούς τους στις φυλακές της Χούντας

    τότε τί άλλο είναι;

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή ανάρρωση στην τελευταία έπαλξη του Ελληνικού Έθνους στην Χώρα μας σήμερα. Τον Αρχιεπίσκοπό μας.
    Το press gr είναι και ήταν πάντα ένας δημοκρατικός χώρος με προσήλωση στα εθνικά ιδανικά με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της Ελλάδας και των Ελλήνων όπου γής. Η συνασπισμένη παρεούλα των μεταλλαγμένων νεοταξιτών «αριστερούληδων» (της ρηχής και προσχηματικής αντιαμερικανικής και αντιπολεμικής αερολογίας και του ρητού «ΝΑΙ» σε ΟΛΑ τα ηγεμονικά προστάγματα: ΝΑΙ στο Σχέδιο Χάνεϋ-Αννάν, ΝΑΙ στην έξωθεν διατεταγμένη «ελληνοτουρκική φιλία», ΝΑΙ στο «νεοκυπριακό» ιδεολόγημα, ΝΑΙ στην «Μακεδονία» των Σκοπίων, ΝΑΙ στην παράδοση Οτζαλάν, ΝΑΙ στην συγκυριαρχία στο Αιγαίο, ΝΑΙ στις «μειονότητες», ΝΑΙ στην ασύδοτη λαθρομετανάστευση και εθνομετάλλαξη της χώρας μας, ΝΑΙ στην αναθεώρηση / κατασκευή της Ιστορίας κ.ο.κ.!!!) ξέρει καλά την δουλειά της! Ακόμη και αν τώρα δεν υπηρετούν – ως ιστορική νομοτέλεια – την οικοδόμηση της «αταξικής σοσιαλιστικής» αλλά της «μετα-εθνικής παγκόσμιας κοινωνίας». Ακόμη και αν δεν προσκυνούν πια την «Μεγάλη Προλεταριακή Σοβιετική Πατρίδα», αλλά την “Global Governance”! Την δουλειά, όμως, την έμαθαν άλλοτε, και την κατέχουν καλά: Οργουελλική Καινογλώσσα (New Speak), Λευκές Σελίδες κατά το πρότυπο της σοβιετικής ιστοριογραφίας, «δολοφονία χαρακτήρων» κ.ο.κ. Ο Αρχιεπίσκοπος ασφαλώς ενοχλεί και ενοχλεί πολύ.

    Κατά τρόπον σκανδαλώδη για τους «ταλιμπάν» του Αναθεωρητισμού – και για τους προστάτες τους, Αλαβανο-Μπίστηδες και Μαριέττες – οι απλοί πολίτες («λαουτζίκος», «νοικοκυρές», «βοσκοί», «αλευρομάγειροι», «απόστρατοι» κ.λ.π.) έχουν το ...απύθμενο θράσος, καίτοι «μη ειδικοί» (!!!) να έχουν άποψη για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους, και να την εκφέρουν! Ενώ «όλοι οι ιστορικοί συμφωνούν», όπως ωρύονται Ρεπούσες, Κουλούρες και Αλαβάνοι – ψευδώς φυσικά, και με την γνώριμη ασύστολη αλαζονεία που χαρακτηρίζει ένα βαθύτατα δημοφοβικό και αποκομμένο από τον Λαό «κόμμα των ελίτ», όπως είναι ο «Συνασπισμός» (για την ακραιφνώς αντιδημοκρατική και ελιτίστικη φύση και ιδεολογία του εν λόγω κόμματος, καθώς και για την λειτουργία του ως αιχμής του δόρατος της Νέας Τάξης, βλέπε την θαυμάσια ανάλυση του Θ. Ντρίνια στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού «Άρδην»).

    Ακόμη χειρότερα: Οι πολίτες που δεν είχαν την ευτυχία να διδαχθούν την ιστορία των Λιακο-Ρεπούσηδων, των Δραγωνο-Κουλούρηδων, της κυρίας «Σίας» του Παντείου και των ομοίων τους, ώστε να απαλλαγούν από …εθνικιστικά στερεότυπα και να ευγνωμονούν την οθωμανική ανεκτική, χρηστή (ου μην αλλά και …φιλεκπαιδευτική!) διοίκηση, θυμούνται την γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού, αλλά και του αδελφού αρχαίου Αρμενικού Έθνους, την καταστροφή της Σμύρνης και τα πογκρόμ κατά των Ελλήνων της Κωνσταντινουπόλεως, της Ίμβρου και της Τενέδου το 1942, το 1955 και το 1964, που αγνοούν οι νεο-γενίτσαροι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και των Πανεπιστημίων μας! Και γενικώς, οι πολίτες αυτοί επιμένουν – περιέργως, είναι αλήθεια – να αγαπούν την Πατρίδα τους, ακόμη και όταν αυτή καθημερινώς τους πληγώνει, ακόμη και όταν πλουσιοπάροχα συντηρεί, με τα δικά τους χρήματα, τέτοιες πνευματικές «ανθυπομετριότητες» (για να θυμηθούμε και πάλι τον αείμνηστο Π. Κονδύλη)!

    Το μόνο, το έλασσον, που ζητούν από την Ελληνική Πολιτεία και την Υπουργό Παιδείας, οι βαθειά προσβεβλημένοι Έλληνες πολίτες είναι να μη ζήσουν, να μην υποστούν, τουλάχιστον, την τραγική μοίρα του Λουκά Νοταρά! Να αποτρέψουν, τουλάχιστον, τον εκ-γιουσουφακισμό των παιδιών τους! Για να μην καταντήσουν τα δύστυχα Ελληνόπουλα ανερμάτιστα θλιβερά ανδράποδα, δίχως ταυτότητα και πυξίδα, δίχως μνήμη και συνείδηση, ψυχικώς και συνειδησιακώς ερμαφρόδιτα – κατά το σήμερα κρατούν πρότυπο άλλωστε! Για να μη καταντήσουν «φερόμενοι ως Έλληνες», που θα έλεγαν και οι εθνομηδενιστές – αναθεωρητές! Ας τους χαίρεται η κυρία Μαριέττα! Και ας την θυμηθούν οι Έλληνες πολίτες όταν ζυγώσει η ώρα…

    Αυτούς ενοχεί ο Αρχιεπίσκοπος.

    Περαστικά Δέσποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 3.51 κι εσυ γκομενος της Μπεμπας Μπλανς;

    Eεε,συγνωμη, του Χριστοδουλου ηθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Λέτε να τον καταράστηκε το Ε.Α.Ρ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εντελώς αφελή ερώτηση
    κ.Ιαβέρη θα εμπιστευόσασταν την διαπαιδαγώγιση του παιδιού σας εις τον κ.Παρασκευαίδη;
    Ειδικά όταν ..ακόμα να απαντήσει / διαψεύσει το δημοσίευμα της Αυγής 30/05/2007 σελ40;

    Όποιος ενδιαφέρεται, το "επίμαχο" ρεπορτάζ υπάρχει στην κάτω διεύθυνση

    http://roides.wordpress.com/2007/06/05/augh1970/

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εντελώς αφελή ερώτηση
    κ.Ιαβέρη θα εμπιστευόσασταν την διαπαιδαγώγιση του παιδιού σας εις τον κ.Παρασκευαίδη;
    Ειδικά όταν ..ακόμα να απαντήσει / διαψεύσει το δημοσίευμα της Αυγής 30/05/2007 σελ40;

    Όποιος ενδιαφέρεται, το "επίμαχο" ρεπορτάζ υπάρχει στην κάτω διεύθυνση

    Δημοσίευμα της Αυγής ..


    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αγαπητέ Άσπρε Λύκε,

    πιστεύεις ειλικρινά ότι ένας φωρισμένος άνθρωπος θα καταδεχόταν να απαντήσει και να ασχοληθεί έστω και διαψεύδοντας τέτοιες ανοησίες?

    Και εγώ προσωπικά απαξιώ πολλές φορές να σχοληθώ με δημοσιεύματα ή ανακοινώσεις συνδικαλιστικών ή άλλων φορέων που με αφορούν ή που με προσβάλλουν διότι έτσι δίνω αξία καθιστώντας συνομιλητές μου ανάξια προσοχής άτομα. Βέβαια η έγκυρη και σπουδαία ιστορική ΑΥΓΗ πιθανόν να υπέπεσε σε ολίσθημα εν προκειμένω. Επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω αγαπητέ Άσπρε λύκε ότι ενοχλεί ο Αρχιεπίσκοπος για συγκεκριμένο λόγο. Ακριβώς στο σημείο αυτό, η κυρίαρχη υπερεθνική ελίτ χρησιμοποιεί τις «καλές υπηρεσίες» των νεοφιλελεύθερων διεθνιστών και των «αποδομιστών» που προέρχονται από την «μετα-νεωτερική», μετα-εθνική «Αριστερά», οι οποίοι έχουν αναδειχθεί σε «οργανικούς διανοουμένους» της Νέας Τάξης και της Παγκόσμιας Ηγεμονίας, δοθείσης και της (ιδιαζούσης) ροπής των κύκλων αυτών σε αυτό που ο Paul Gottfried αποκαλεί «Πολιτική Θεολογία», δηλαδή μία σωτηριολογική και ντετερμινιστική, κατ’ ουσίαν θεολογική, θεώρηση του κόσμου – σε εκκοσμικευμένη, όμως, μορφή (secular), και όχι σε θρησκευτική όπως άλλοτε (π.χ. Χιλιαστικός Προτεσταντισμός, Καλβινισμός κ.λ.π.). Πράγματι, η αυτοαποκαλούμενη «προοδευτική διανόηση» και η σημερινή «light» Ευρω-Αριστερά (τύπου «Συνασπισμού», αλλά και μετηλλαγμένου και αλωθέντος «Πασόκ») επιχειρούν, εδώ και χρόνια, να κρύψουν την ιδεολογική χρεωκοπία τους καθώς και την (ιστορική πλέον!) αδυναμία τους να διατυπώσουν μία συγκροτημένη εναλλακτική πρόταση για την πολιτική, την κοινωνία και την οικονομία, δραπετεύοντας σε έναν ολοκληρωτικής υφής (βαθύτατα αντιδημοκρατικό και δημο-φοβικό) εθνομηδενισμό.

    Για αυτού του είδους την «Αριστερά», λοιπόν, το «τέλος» της πάλαι ποτέ μαρξιστικής πολιτικής θεολογίας, ο υπέρτατος νομοτελειακός σκοπός της παγκόσμιας αταξικής κοινωνίας, έχει αντικατασταθεί από το νέο «τέλος», το νέο τελικό στάδιο της ανθρωπίνης προοόδου και ιστορίας – και συνάμα, νέο υπέρτατο σκοπό προς επίτευξιν: την παγκόσμια μετα-εθνική και πολυ-πολιτισμική κοινωνία. Πρόκειται για μία ακόμη, εκκοσμικευμένη ριζοσπαστική προτεσταντική «αίρεση», από αυτές που κατά καιρούς και εποχές ενεφανίσθησαν στο ιστορικό προσκήνιο. Το φαινόμενο δεν είναι δα νέο, και έχει επαρκώς μελετηθεί, πρωτίστως από την αμερικανική διανόηση – από την πρώτη φορά που ο εξτρεμιστικός, χιλιαστικός προτεσταντισμός δίδει την θέση του σε ένα κοσμικό, πλέον, «πολιτικό» κίνημα, τον Προοδευτισμό («Progressivism»), στις ΗΠΑ κατά το δεύτερο ήμισυ του 19ου αιώνος, μέχρι τον «Εκκοσμικευμένο Καλβινισμό της Νέας Αριστεράς» (Secularized Calvinism of the New Left), κατά τις τελευταίες δεκαετίες του 20ού αιώνος.

    Η τωρινή «αίρεση» του Ολοκληρωτικού «Μετα-Εθνικού Προοδευτισμού» («Postnational / Transnational Progressivism», κατά τον John Fonte, ή απλώς «Progressivism», κατά τον Παναγιώτη Κονδύλη) δεν υστερεί ούτε σε ολοκληρωτική και μανιχαϊστική αντίληψη του κόσμου ούτε σε ιεραποστολικό ζηλωτισμό και φανατισμό ούτε σε ιδεοληπτική μονομέρεια ούτε σε ανελεύθερες και αντιδημοκρατικές πρακτικές από τις προηγούμενες. Απ’ εναντίας! Οι «ταλιμπάν» του «Μετα-Εθνικού Προοδευτισμού» διακατέχονται εμφανώς από όλα τα τυπικά για κάθε πολιτική θεολογία σύνδρομα, αλλά στην νιοστή: επηρμένο ελιτισμό, αυτοσυνειδησία πεφωτισμένης δεσποτείας, βαθύτατη οικειοφοβία και δημοφοβία, και συνακόλουθη απύθμενη περιφρόνηση και απέχθεια προς τον «λαουτζίκο» (τις «νοικοκυρές», τους «κτηνοτρόφους», τους «αλευρομάγειρους», τους «μη ειδικούς», που ακούσαμε και ακούμε αυτόν τον καιρό από Αλαβάνους, Ρεπούσες, Μπίστηδες, Κουλούρες και Σία!!!).

    ΑΝ μπορούσαν, οι άνθρωποι αυτοί δεν θα «περιορίζονταν», όπως τώρα, «μόνον» στην καταχρηστική και ασύδοτη εκμετάλλευση όλων των Ιδεολογικών Μηχανισμών του Κράτους, που ελέγχουν ασφυκτικά όσο και αδιατάρακτα τις τελευταίες δεκαετίες, και στην ιδεολογική τρομοκρατία, για να επιτύχουν την άνωθεν (και εις πείσμα των πολιτών) επιβολή των δογμάτων και ιδεοληψιών τους. ΑΝ μπορούσαν, θα προχωρούσαν ακόμη περισσότερο, σύμφωνα με την ολοκληρωτική πολιτική θεολογία τους, και θα μας έκαναν ό,τι έκαναν στους αντιφρονούντες σε άλλες εποχές οι ομογάλακτοί τους, ζηλωτές προτέρων πολιτικών αιρέσεων του Προοδευτισμού: Θα μας ενέκλειαν σε γκουλάγκ και σε ψυχιατρεία! Είναι πολλαπλώς εύγλωττη η πρώτη αντίδραση του γνωστού αποδομιστή προφέσσορα Αντώνη Λιάκου: Κατήγγειλε, από των στηλών του «Βήματος» (του Συγκροτήματος των συνεργατών της Κατοχής), τους τολμήσαντες να εκφέρουν αντίθετη άποψη ως ...«ψυχωτικούς»!

    Ειρήσθω δε – διόλου εν παρόδω – ότι ουδόλως φαίνεται να προβληματίζει τους «διανοουμένους» αυτής της μετηλλαγμένης, μετα-εθνικής, μετα-νεωτερικής «Αριστεράς» ότι και τα δόγματά τους και η πορεία υλοποίησής τους εγκυμονούν τεράστιες ζημίες μεν για τους λαούς, ενώ συνάδουν απολύτως προς τα σχέδια γεωπολιτικών αναδιατάξεων περιοχών και λαών, που εκπονούν οι Ηγεμονικές Δυνάμεις αλλά και προς εκείνα της υπερεθνικής κερδοσκοπούσης ολιγαρχίας. Η αποδόμηση της εθνικής «αφήγησης» και η αναγόρευση του ιστορικά διαμορφωμένου έθνους σε δήθεν φανταστική και ιδεολογική «κατασκευή»(!), καθώς και η συνακόλουθη αναγόρευση της υπερεθνικής / μετα-εθνικής αυτοκρατορικής διακυβέρνησης και της «πολυ-πολιτισμικής» κοινωνίας (π.χ. της οθωμανικής) σε ύπατο δόγμα του Ολοκληρωτικού «Μετα-Εθνικού Προοδευτισμού» και, κατά συνέπειαν, σε νέο ύψιστο εσχατολογικό σκοπό προς επιδίωξιν και επίτευξιν (μετά την κατάρρευση της προγενέστερης, μαρξιστικής-λενινιστικής πολιτικής εσχατολογίας) συνιστά μία ασύλληπτη όσο και επικίνδυνη ιστορική αναστροφή: την επιστροφή από ένα προηγμένο στάδιο ιστορικής εξέλιξης (το στάδιο του νεωτερικού δημοκρατικού και συνταγματικού έθνους-κράτους) στο προγενέστερο, προ-δημοκρατικό, στάδιο του μεσαιωνικού Reich.

    Το έθνος, όμως, ΔΕΝ είναι φανταστική ή ιδεολογική «κατασκευή», όπως προπαγανδίζουν οι ανιστόρητοι εξτρεμιστές της «αποδόμησης» και της «μεταμοντέρνας» Ολοκληρωτικής Μετα-Εθνικής «Αριστεράς», που λυμαίνονται το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο της «Ελληνικής Δημοκρατίας», τα Ιστορικά και Παιδαγωγικά Τμήματα στα Πανεπιστήμιά μας, τα ΜΜΕ και τα σχολικά βιβλία. Νηφάλια και επισταμένη ιστορική μελέτη αποδεικνύει την ύπαρξη ενός διακριτού εθνολογικού-εθνοπολιτισμικού πυρήνα στα σύγχρονα έθνη της Ευρώπης, αναγομένου στην ύστερη μεσαιωνική και πρώιμη νεώτερη περίοδο (13ος-14ος αι.). Στα καθ’ ημάς δε, γνωρίζουμε, από την μελέτη της εποχής της Φραγκοκρατίας / Βενετοκρατίας και της Αυτοκρατορίας της Νικαίας, ότι το ίδιο ισχύει ακόμη περισσότερο για το Ελληνικό Έθνος (συναφώς βλέπε και το πρόσφατο θαυμάσιο βιβλίο του πολυγραφώτατου Γιώργου Καραμπελιά για το 1204 και την διαμόρφωση του Νέου Ελληνισμού – ένα πόνημα που θα ζήλευαν πάμπολλοι αγράμματοι ή ημιμαθείς «προοδευτικοί» καθηγητάδες!). Επί τη βάσει αυτού του προϋπάρχοντος εθνολογικού-εθνοπολιτισμικού πυρήνα «οικοδομείται» αργότερα το νεωτερικό «πολιτικό έθνος» (politische Nation).

    Εν προκειμένω, πρέπει να υπογραμμισθεί με έμφαση ότι το «πολιτικό έθνος», το νοούμενο ως κοινότητα πεπρωμένου (Schicksalsgemeinschaft) και ως έκφραση της Γενικής Βουλήσεως του Λαού (Volonté Generale), κατά τον Ρουσσώ, απετέλεσε μέγα επίτευγμα της ανθρωπότητος, καθ’ όσον σηματοδότησε την μετάβαση από τα πολυεθνικά, «πολυπολιτισμικά» σχήματα (αυταρχικά όπως στην Δυτική και Μέση Ευρώπη ή δεσποτικά όπως στην Οθωμανική Ανατολή) στα δημοκρατικά εθνικά κράτη, που συγκροτήθηκαν επί της λυδίας λίθου της Εθνικής / Λαϊκής Κυριαρχίας. Συγχρόνως, σε ένα άλλο επίπεδο μελέτης, το νεωτερικό Έθνος-Κράτος σήμανε την μετάβαση από το αρχαϊκό προ-στάδιο της φρατρίας στο προηγμένο στάδιο της «ΠΟΛΙΣ», υπό την αρχαιοελληνική έννοια.

    Με την ευκαιρία τα σέβη μου στον κο Διευθυντή της εφημερίδας σας

    Με εκτίμηση
    ΙΑΒΕΡΗΣ
    ( Ο τα πάντα τιμωρών!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αναδημοσίευση

    "
    Από το Ίντιμίντια

    Ξεχείλισε η υποκριτική μικροαστική ηθική των φοβιτσιάρηδων. Περαστικά στον Μακαριώτατος κι ας διαφωνώ μαζί του. Χιλιάδες αθώοι πεθαίνουν καθημερινά και κανείς δεν λυπάται. Εκατοντάδες βασανίστηκαν από την ελληνοχριστιανική Χούντα, αλλά ο Χριστόδουλος την ευλογούσε. Σέβεται ο Χιστόδουλος την ανθρώπινη ζωή; Για να δούμε, παρεκτός κι αν θεωρήσουμε πως τους Αλβανούς δεν τους γέννησε μάνα και οι ζωές τους δεν μετράνε, τουλάχιστον όσο και αυτή του Χριστόδουλου.

    Προβατόσχημες λυκοφιλίες

    "Προσοχή, γιατί μέσα στο μαντρί υπάρχουν προβατόσχημοι λύκοι."
    (Αρχιεπίσκοπος 15/9)

    Μετά την ανάρρησή του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο, έγιναν γνωστές από τις δικές μας στήλες, αλλά και από άλλες εφημερίδες, οι ειδικές σχέσεις που αναπτύσσει ο κ. Χριστόδουλοςμε στελέχη του ακροδεξιού χώρου, και ιδιαίτερα με τον εκδότη του ναζιστικού και φιλοχουντικού "Στόχου" Γεώργιο Καψάλη. Από τον περασμένο Μάιο δημοσιεύθηκαν στο "Εψιλον" τα θερμά συγχαρητήρια που είχε απευθύνει ο τότε Μητροπολίτης Δημητριάδος στον Καψάλη, με χαρακτηρισμούς και ευχές που πρόδιδαν στενή φιλία και συναγωνιστική συγγένεια: "Θέλω να συγχαρώ για άλλη μια φορά τον κ. Καψάλη, εκδότη και διευθυντή της γνωστής εφημερίδας "Στόχος" των Αθηνών, που είναι γνωστός Ελληνοκεντρικός και Ελληνόψυχος και, ταυτόχρονα Χριστιανοκεντρικός και Ορθόδοξος. Επιτέλους, έχουμε ανάγκη από τέτοιους ανθρώπους, από ανθρώπους που θα βάλουν σε ίδια μοίρα τα θρησκευτικά μας και τα εθνικά μας ιδεώδη."
    Μετά την εκλογή του κ. Χριστόδουλου, ο Καψάλης έσπευσε, όπως ήταν αναμενόμενο, να οικειοποιηθεί την ανάδειξη του φίλου του σε νέο ποιμενάρχη και ξεκίνησε μια καμπάνια -που κρατά ακόμα- για την προβολή των "ελληνοχριστιανικών" αρετών του νέου αρχιεπισκόπου, του "Αρχιεπισκόπου-Κεραυνού". Και πλάι στη γνωστή ύλη της εφημερίδας που νοσταλγεί τη χούντα, ζητάει την εκτέλεση των πολιτικών και καλλιεργεί το εθνικιστικό και το φυλετικό μίσος, προβάλλονται ως μοναδική διέξοδος οι αρετές του νέου Αρχιεπισκόπου. Ο Καψάλης και ο Χριστόδουλος αποδίδουν ο ένας στον άλλο την ίδια ιδιότητα, του "Ελληνόψυχου". Στο γλωσσικό ιδίωμα της σύγχρονης ακροδεξιάς πρόκειται για τη μετάλλαξη του εμφυλιοπολεμικού και χουντικού όρου "Εθνικόφρων".
    Ο κ. Χριστόδουλος, ο οποίος δεν αφήνει ούτε καρφίτσα να πέσει κάτω, δεν θεώρησε σκόπιμο σε κάποια από τις δεκάδες (ή μήπως εκατοντάδες;) πολιτικές ομιλίες του, να δώσει κάποιες εξηγήσεις γι' αυτή τη στενή του σχέση με τον "Στόχο". Δεν τον αδικούμε, λοιπόν, αν θεωρήσουμε ότι γι' αυτόν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

    Ο "Απατεώνας" που έγινε "Κεραυνός"

    Φαντασθείτε λοιπόν την έκπληξή μας, όταν διαπιστώσαμε ότι ο κ. Καψάλης δεν συγκαταλέγεται καθόλου στους παλιούς υποστηρικτές του κ. Χριστόδουλου. Το αντίθετο μάλιστα. Στις αρχές της δεκαετίας του '90, ο "Στόχος" είχε βαλθεί να πείσει το κοινό του ότι ο Μητροπολίτης Δημητριάδος είναι "ψεύτης", "αριβίστας", "μπλεγμένος σε σκάνδαλα", κλπ.
    Χαρακτηριστικό είναι το δημοσίευμα της 27ης Σεπτεμβρίου 1990. Στην πρώτη σελίδα της φασιστικής φυλλάδας, ο τίτλος είναι εύγλωττος: "Σκάνδαλο: Η 'Λίλιαν' τρώει τον Χριστόδουλο. Με ψευτιές προσπαθεί να καλύψει το μεγάλο σκάνδαλο ο Δημητριάδος. Ποιοι κινούν τα νήματα στον 'Δούρειο Ιππο' του Εθνους". Το μεγάλο ρεπορτάζ της τελευταίας σελίδας τιτλοφορείται "Η 'Λίλιαν' τρώει τον Χριστόδουλο που μπλέχτηκε σε μέγα βρωμερό σκάνδαλο" και έχει υπέρτιτλο "Με χίλια δυο ψέματα ο Μητροπολίτης προσπαθεί να καλύψει το αίσχος". Το κείμενο είναι ανυπόγραφο, όπως όλα τα κείμενα της χουντικής εφημερίδας και είναι γραμμένο στο γνωστό επιθετικό ύφος: "Σε φοβερό σκάνδαλο -του οποίου κανένας δεν ξέρει ακόμα τις διαστάσεις- είναι μπλεγμένος ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος, ο φιλόδοξος εκείνος Αρχιερέας ο οποίος κάνει τα πάντα για να βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο και ν' ακούγεται το όνομά του!"
    Στη συνέχεια ο "Στόχος" καταγγέλλει τον κ. Χριστόδουλο επειδή "για να φανεί 'ηγέτης' της Εκκλησίας (μια και όνειρό του είναι η Αρχιεπισκοπή) πρωτοστάτησε στο να κατεβούν -για το θέμα της Εκκλησιαστικής περιουσίας- στους δρόμους οι Πιστοί, τους οποίους μετά (όταν αυτός συμβιβάστηκε) αποκαλούσε αλήτες, επειδή εξακολουθούσαν να φωνάζουν γι' αυτά που τους έβαλε εκείνος να λένε!"
    Το υβρεολόγιο συνεχίζεται: "Από καιρό, λοιπόν, ο αριβίστας αυτός Ιεράρχης δημοσιογραφεί στον "Δούρειο Ιππο" του Εθνους (την εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος") "συμπτωματικά", δε, η σελίδα που γράφεται το "κομμάτι" του βρίσκεται ΜΕΣΑ στις σελίδες που ο "Δούρειος Ιππος" βάζει γυμνές φωτογραφίες που συνοδεύονται από απαράδεκτα κείμενα." Στη συνέχεια ο "Στόχος" παραθέτει κάποιο κείμενο της "Ελευθεροτυπίας" με ερωτήματα προς το Ιδρυμα "Λίλιαν Βουδούρη" και καταλήγει: "Με χοντροκομμένες ψευτιές και με έντεχνες αποκαλύψεις, λοιπόν, ο εκδότης του "Δούρειου Ιππου" του Εθνους, Μητροπολίτης (!) Χριστόδουλος, προσπάθησε να εξαπατήσει την κοινή γνώμη, για να αποφευχθεί η επέμβαση στην πορνοεφημερίδα που -μόνη απ' όλο τον Τύπο- εξαπέλυσε χυδαία επίθεση κατά της αποφάσεως να γίνεται έπαρση σημαίας και προσευχή στα Σχολεία! Η "Λίλιαν" αποτελειώνει -τώρα που είναι νεκρή- τον Χριστόδουλο, που άρχισε να τον τρώει όταν ήταν ζωντανή. Το "στρίμωγμα" είναι μεγάλο και δεν μπορεί να ξεφύγει ο φιλόδοξος."
    Ανάλογα υβριστικά δημοσιεύματα για τον Χριστόδουλο βρίθουν στον "Στόχο" εκείνης της περιόδου. Αρκούμαστε στην αναφορά ενός ακόμα σχετικού πρωτοσέλιδου άρθρου, με τίτλο "Υπουργοί και δεσποτάδες κουκουλώνουν κλεφταράδες": "Στη ρεμούλα που γίνεται στο "Ιδρυμα Βουδούρη" είναι συνυπεύθυνοι ο υπουργός Προεδρίας Εβερτ, ο υπουργός Οικονομικών Παλαιοκρασάς, ο υπουργός Εθνικής Αμύνης Βαρβιτσιώτης, ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος. Οι τέσσερεις αυτοί -μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος- είναι "συνυπεύθυνοι" στις απάτες. Και όταν ένας είναι "συνυπεύθυνος" σε κάποια απάτη, είναι, φυσικά, απατεώνας! Απατεώνες, λοιπόν, οι τρεις υπουργοί και ο Μητροπολίτης!"
    Στη συνέχεια εγκαλείται ο κ. Χριστόδουλος που δεν έχει μιλήσει για την υπόθεση: "Οι άλλοι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ του Διοικητικού Συμβουλίου του "Ιδρύματος" γιατί δεν μίλησαν; Γιατί δεν μίλησες Μητροπολίτη Δημητριάδος Χριστόδουλε, που θες να γίνεις και Αρχιεπίσκοπος και κλείνεις τα μάτια μπροστά σε τέτοια λεηλασία που σημειώνεται και, μάλιστα, σε φιλανθρωπικά ιδρύματα; (...) Ντροπή! Και σε σας υπουργοί, και σε σένα Μητροπολίτη και σε σένα Εισαγγελέα. Τα ξευτελίσατε όλα και τα ρημάξατε."

    Το ΜΑΒΗ μας φέρνει πιο κοντά

    Πώς είναι λοιπόν δυνατόν αυτός ο οχετός της λάσπης να μεταμορφώνεται μέσα σε λίγα χρόνια σε ύμνους προς τον προκαθήμενο της Εκκλησίας; Πώς είναι δυνατόν ο "απατεώνας" να μεταμορφώνεται σε "Αρχιεπίσκοπο Κεραυνό"; Και πώς είναι δυνατόν το ίδιο το θύμα αυτής της επίθεσης, να έχει μόνο καλά λόγια να πει για τον υβριστή του;
    Η μεταστροφή του "Στόχου" δεν μας πολυαπασχολεί. Τα έντυπα αυτού του είδους και τα άτομα που τρέφουν παρόμοιες ιδέες δεν φημίζονται για την εμμονή σε αρχές και απόψεις. Αν κρίνουν ότι κάπου αλλού φυσάει ο άνεμος, προσαρμόζονται αμέσως, με την ίδια ευκολία που το φαιό χρώμα προσαρμόζεται στο εξωτερικό περιβάλλον. Και είναι πράγματι χαμένος χρόνος να αναζητά κανείς τα κίνητρα που οδηγούν αυτά τα άτομα να χτυπούν τη μία ή την άλλη προσωπικότητα του δημόσιου βίου.
    Εκείνο που είναι ανεξήγητο είναι η μεγαθυμία του κ. Χριστόδουλου. Απ' όσο γνωρίζουμε δεν υπάρχει κανένας χριστιανικός κανόνας που σε υποχρεώνει να εξυμνείς όποιον σε αποκαλεί "απατεώνα, κλέφτη, ψεύτη". Το πολύ πολύ να τον συγχωρήσεις και να ζητήσεις και από το Θεό να τον συγχωρήσει. Ομως εδώ συνέβη μια πραγματική "υπέρβαση". Ο τότε Μητροπολίτης, λίγα χρόνια αργότερα, συστρατεύεται με τον υβριστή του και τον επαινεί δημοσίως.
    Τη λύση στο γρίφο την ανακαλύπτουμε και πάλι στον "Στόχο". Είναι γνωστή η σκοτεινή υπόθεση της δολοφονικής επίθεσης στο αλβανικό φυλάκιο της Επισκοπής, τον Απρίλιο του 1994, που οδήγησε τη χώρα μας στα πρόθυρα πολεμικής σύρραξης με την Αλβανία και μας εξέθεσε διεθνώς. Η δικαστική διερεύνηση δεν τελεσφόρησε. Οι συλληφθέντες ως μέλη του προβοκατόρικου ΜΑΒΗ τελικώς έπεσαν στα μαλακά και καταδικάστηκαν απλώς ως λαθρέμποροι όπλων. Την ενέργεια του τρομοκρατικού κομάντο είχε καταδικάσει τότε σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος και ο Τύπος. Μοναδική εξαίρεση -ποιος άλλος;- ο "Στόχος", αλλά από κοντά και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος. Ο μεν Καψάλης πρόβαλε από την εφημερίδα του ως "εθνικό έργο" τη δράση του ΜΑΒΗ, και ο Χριστόδουλος ανέλαβε από τη δική του -το δελτίο της Μητρόπολής του- την υπεράσπιση των συλληφθέντων "λαθρεμπόρων":
    "Εξ όσων γράφονται στον Τύπο φαίνεται πως οι συλληφθέντες μέλη της οργάνωσης ΜΑΒΗ, που δρα με στόχο την απελευθέρωση της Β. Ηπείρου, προσφέρονται ως εξιλαστήρια θύματα στο βωμό της βελτίωσης των ελληνοαλβανικών σχέσεων, προφανώς ύστερα από σχετική αξίωση του καθεστώτος Μπερίσα. Και βέβαια δεν εφθάσαμε στο σημείο να παραδώσουμε στα χέρια των Αλβανών τους Ελληνόψυχους (σ.σ.: άντε πάλι η "στοχική" ορολογία) εκείνους που κατηγορούνται για το σαμποτάζ της Επισκοπής, όμως οι συνθήκες σύλληψης, φυλάκισης και διαπόμπευσής τους, δείχνουν μια έσχατη υποτέλεια απέναντι στους Αλβανούς." (τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 1995). Παρακάτω ο κ. Χριστόδουλος είναι ακόμα πιο αποκαλυπτικός: "Στο κάτω-κάτω της γραφής και ένοχοι αν είναι οι συλληφθέντες, θα έπρεπε να συγκαλυφθούν."
    Ιδού, λοιπόν, που ο Ιεράρχης, όχι μόνο υιοθετεί το έγκλημα, αλλά αξιώνει και τη συγκάλυψή του. Μιλάμε για την εν ψυχρώ δολοφονία ανύποπτων και άοπλων στρατιωτών μιας ξένης χώρας σε ξένο έδαφος και σε καιρό ειρήνης. Αυτή η απόλυτη σύμπλευση Καψάλη-Χριστόδουλου στο ζήτημα του ΜΑΒΗ οδήγησε τους δύο άνδρες στην κατοπινή στενή συνεργασία. Ο "Στόχος" ξεκίνησε καμπάνια τον Μάρτιο του 1996, προκαλώντας όλους τους Μητροπολίτες να τοποθετηθούν πάνω στο κείμενο του Χριστόδουλου. Οσοι τόλμησαν να αρνηθούν, δέχθηκαν τον "συνήθη" οχετό λάσπης. Κάποιοι προτίμησαν την υπεκφυγή. Οι υπόλοιποι "συμμορφώθηκαν".
    Η συνέχεια είναι γνωστή. Ο "Στόχος" άρχισε να προβάλλει την υποψηφιότητα Χριστόδουλου, και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος άρχισε τις φιλοφρονήσεις προς τον Καψάλη και την εφημερίδα του. Τα "σκάνδαλα" και οι ύβρεις λησμονήθηκαν. Μεταξύ "Ελληνοψύχων"...


    Ιός, (Ελευθεροτυπία, 19/9/1998
    "

    --------------------------------
    Άσπρος Λύκος
    Η Γίαννης Αγιάνης(να σου θυμίσω και τους "Άθλιους")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @Αξιότιμος Κύριος Ιαβέρης


    Συμφωνώ ότι δεν μπορεί να ασχολείται ένα Δημόσιο Πρόσωπο με κάθε είδους καταγγελίες. Αλλά
    (Πάντα υπάρχει το αλλά)

    1)
    Το δημοσίευμα είναισε μία ιστορική εφημερίδα της Αριστεράς. Και όχι από μια απλή εφημερίδα

    2)
    Το ρεπορτάζ είναι πολύ συγκεκριμένο. Ούτε "άκουσα μου πα μουπες κάποιος παπάς μητροπολίτης κλπ κλπ". Το όνομα το λεει φάτσα φόρα. Περιγράφει και τις "κατά Αποστόλου Παύλου Επιστολή προς Κορινθίους" πράξεις του

    3)
    Η αντίδραση του Χριστόδουλου. Να θυμήσουμε ότι το ρεπορτάζ δημοσιεύτηκε μετά από έναν "Μαραθώνιο" εκ του άμβωνος και των τηλεοπτικών καναλιών εναντίων του ΣΥΝ.ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ είνια ότι ο κ. Παρασκευαίδης σταμάτησε την επίθεση ευθύς αμέσως μόλις δημοσιεύτηκε το επίμαχο άρθρο. Tυχαίο;
    Η αίσθηση που έχω είναι η εξής
    Σαν να του λέει η "Αυγή" και ο ΣΥΝ
    "Σταμάτα γιατί θα βγάλουμε "βρώμα"

    Πέρα απ τα σέβη σας στον διευθυντή της "Αυγής"
    θα ήταν δυνατό σε εύλογο χρονικό διάστημα να διαψευστεί το επίμαχο άρθρο της "Αυγής" απ τον Χριστόδουλο ή έστω την Αρχιεπισκοπή;

    Αλλιώς η κατηγορία θα αιωρείται.

    Αν βέβαια δεν πρέπει να ασχολείται κ. Παρασκευαίδης με τα "λιβελογραφήματα"τα των αριστερών εφημερίδων

    τότε
    γιατί ο κ. Παρασκευαίδης ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΣ πετά "λιβέλους" εκ Άμβωνος και τηλεοπτικών καναλιών ενάντιων των Αριστερών καλυπτόμενος από την ιδιότητά του;

    Άσπρος Λύκος
    η για εσας και Γιάννης Αγιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ιαβέρη που παριστάνεις τον βλάκα, ούτε στο ΒΗΜΑ που έγραψε πως κοιμόταν στα Φορ Σίζονς στο ίδιο κρεββάτι με τον χοντρό διάκο του θα απαντήσει; ούτε στον ομοιδεάτη σου τον Ελληναρά και ορθόδοξο Γιανναρά που έγραψε για τον Κωλοσούζα

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: 27-02-05


    Eγγυητής «κάθαρσης» ο κυρίως υπόλογος
    Tου Xρηστου Γιανναρα
    Σεραφείμ Kουλουσούσας, ένα θλιβερό παιδί 26 χρόνων, θηλύγλωσσο, που εγκατέλειψε την ιερωσύνη όντας διευθυντής (ναι, διευθυντής!) του Iδιαιτέρου Γραφείου του αρχιεπισκόπου Aθηνών. Aν αυτός ο αυτοαποσχηματισμός διερευνηθεί, οι συνέπειες για το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον θα είναι δυσμέτρητες. Aνάστημα και επιστήθιος του Θεσσαλιώτιδος, δωρήθηκε στον αρχιεπίσκοπο για να καταλάβει την πιο υπεύθυνη θέση κοντά του. Oι διαψεύσεις που συνόδευσαν την απόπειρα αυτοκτονίας του ήταν ελάχιστα πειστικές, όχι σοβαρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν νομίζω ο κ.Παρασκευαίδης να βρει το ..τέλος που είχε ο Ιαβέρης στους΄"Άθλιους" του Βίκτωρα Ουγκώ,
    λόγω τύψεων;

    Άπαντα "best of" Χριστόδουλου

    και εδώ

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Βρήκατε τώρα την ώρα να βγάλετε όλη σας τη χολή, σκουπίδια; Βιάζεστε να θάψετε τον Χριστόδουλο; Γιατί έχω την αίσθηση ότι πολλούς από εσάς θα θάψει εκείνος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 7:44

    Ο Κωλοσουζας εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Απορία.
    Τι είναι πιο σημαντικό :
    Το ιατρικό απόρρητο ή το να θέλεις να κάνεις τα προσφυγικά τον αμπελοκήπων ( δίπλα από τον Άγιο Σάββα) μητρόπολη και όχι πτέρυγες του νοσοκομείου , όπως επιθυμούν γιατροί και ασθενείς ?
    Ξέρετε για ποιους ασθενείς λέω. Αυτούς που περιμένουν min 6 μήνες για να βρούν κρεβάτι για χημείο ή ακτίνες.
    Για αυτούς που τους σχεδιάζουν κάθε εβδομάδα δίνοντας τους ελπίδα ότι θα αδειάσει κάποιο κρεβάτι.

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη. Θα έπρεπε ,τώρα που είναι μέσα στο πρόβλημα, να πει σε όλους τι αντιμετωπίζουν οι καρκινοπαθείς και οι γιατροί τους, ΟΧΙ αυτός, αυτοί που πιστεύουν / ελπίζουν σε κάποιο Θεό / Θαύμα.
    Το μόνο που εύχομαι για τον άνθρωπο είναι χωρίς πόνο γιατί σε κανέναν δεν αξίζει ότι και να έχει κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. "Ο Κωλοσουζας εισαι;
    Όχι, της μάνας σου ο κώλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΟΥΕΥΧΟΜΑΙΝΑΞΕΧΑΣΤΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *