GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τι έμαθες το Σαββατοκύριακο;...

Με ιδεολογίες ... πολυκαταστήματος, τα σημερινά κόμματα Του Χρήστου Λουτράδη Ειναι κοινώς αποδεκτό οτι μολονότι δεν γνωρίζουμε την ακριβή...

Με ιδεολογίες ... πολυκαταστήματος, τα σημερινά κόμματα

Του Χρήστου Λουτράδη

Ειναι κοινώς αποδεκτό οτι μολονότι δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία των εκλογών βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο. Οι προεκλογικές περίοδοι διαχωρίζονται από τις υπόλοιπες στο ότι τα πολιτικά κόμματα διαμέσω της Πολιτικής Επικοινωνίας προσπαθούν να μεταδώσουν τα πεπραγμένα τους στους Πολίτες όπως και να δώσουν ένα σαφές ιδεολογικό και πολιτικό στίγμα που θα ακουλουθήσουν την επόμενη τετραετία.
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, οι πολιτικοί αρχηγοί περιόδευσαν ανά την Ελλάδα για να επικοινωνήσουν με τον Λαό, να συζητήσουν για το πώς βλέπουν το μέλλον της πατρίδας μας, να ακούσουν αλλά και να προτείνουν.
Αν κάποιος απο εσάς που διάβαζει το άρθρο αυτό, ανιχνεύσει έστω και στο ελάχιστο κάποια απο αυτά τα στοιχεία, τότε σας παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου για να σας ζητήσω σεμνά και ταπεινά συγγνώμη. Γιατί αυτό που μέσα απο την δική μου οπτική είδα ήταν μια ανελέητη ανταλλαγή λαϊκιστικών χαρακτηρισμών, διοργάνωση κιτσάτων φιεστών με την συμμετοχή κομματικών κλακαδόρων (βλέπε Λάρισα) και πλήρη απουσία πολιτικού διαλογου και προτάσεων. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του πολιτικού μας συστήματος αποτελούν τυπικές αποφύσεις της μετάλλαξης όλων μεγάλων κομμάτων του πολιτικού φάσματος σε κόμματα με ιδεολογίες πολυκαταστήματος που μοναδικός τους στόχος ειναι η πραγματοποίηση της καλλίτερης προσφοράς για να καταστεί το πολιτικό προϊον πιο πρόσφορο και θελκτικό στον μέσο Ελληνα που έχει μάθει στα εύκολα, στα λίγα, χωρίς να συνειδητοποιεί ότι έτσι απλά θάβει τις προοπτικές του μέλλοντος για τους απογόνους του.
Όταν ένα κόμμα χάνει την ικανότητα να αρθρώνει συλλογικά αιτήματα μπορεί να γίνει κυβέρνηση για μια τετραέτια αλλά σίγουρα υπογράφει την ληξιαρχική της πράξη θανάτου του αφού η σημερινή εποχή απαιτεί συγκεκριμένες προτάσεις για συγκεκριμένα προβλήματα.
Ευελπιστώ ότι και οι Πολίτες θα αναλάβουν επιτέλους τις υποχρεώσεις τους ως πολιτικά όντα και θα κάνουν την αρχή, συγκρίνοντας, σε αυτές τις εκλογές, Προτάσεις, Ιδεολογίες, και οχι επικοινωνιακούς αντιπερισπασμούς.

73 σχόλια

  1. Φίλε δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά στραβά την βλέπεις τη δουλειά.

    “Ευελπιστώ ότι και οι Πολίτες θα αναλάβουν επιτέλους τις υποχρεώσεις τους ως πολιτικά όντα και θα κάνουν την αρχή, συγκρίνοντας, σε αυτές τις εκλογές, Προτάσεις, Ιδεολογίες, και οχι επικοινωνιακούς αντιπερισπασμούς”.

    Η υποχρέωση του πολιτικού όντος δεν αρχίζει ούτε τελειώνει με συγκρίσεις.

    Δεν είναι φίλε μου ο πολίτης καταναλωτής.
    Μη βλέπεις την κοινωνία σαν αγορά.
    Από εκεί αρχίζει το μεγάλο λάθος που οδηγεί στο δημοκρατικό αδιέξοδο.
    Ο πολίτης δικαιώνεται οντολογικά από τον πολιτικό και κοινωνικό ακτιβισμό, από την διαρκεί εγρήγορση και απαίτηση συμμετοχής στiς αποφάσεις της πολιτείας, από την αντίσταση στον δημοκρατικό συγκεντρωτισμό και τον ηγεμονισμό που επιβάλλουν οι πολιτικές ηγεσίες και προπαγανδίζει ο Τύπος και τα κανάλια.
    Με αγάπη
    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΕ ,
    Ευχαριστώ για το σχόλιο σου,
    δεν βλέπω την λειτουργία του πολίτη ως καταναλωτου υπηρεσιών , αντιθέτως αυτό προσπαθώ να στηλιτέψω στο αρθρο αυτό ότι η καρκινωματικη λειτουργεία του ποιλιτικού συστήματος οδηγέι σε αυτό που λέμε πολιτικό εκ-χυδαισμός και αγοράια άσκηση της πολιτικης.Σε αυτό αντιδράω , αυτο στηλιτεύω ! αυτό διεκδικκώ ως αλλαγή.
    Συμφωνω με το σχολιο σου
    Χρήστος Λουτράδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δόξα το Θεό Χρήστο, είσαι ανοιχτόμυαλος.
    Αυτό ονειρεύομαι για τη νέα γενιά.
    Πραγματικά ευαίσθητους, ρε σας θέλω.
    Αφήστε χώρο στη συναισθηματική ευφυΐα σας – που λει και ο Άγιος.
    Η δική μας γενιά ναυάγησε στην αναισθησία και τον καταναλωτισμό.
    Χέστε μας
    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ολοι βρίζεται τα κομματα αλλα απο αυτά ειστε εξαρτημενοι και αυτα ψηφίζεται

    ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. to megalitero Κομμα πολυκαταστημα ειναι το ΠΑΣΟΚ που χωράει αχταρμά απο παλαιο λαικιστικες μεχρι νεο φιλελευθερους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. proti fora meta apo kairo vlepo na arxizei na ginetai sovari sizitisi se auto to blog.
    mpravo!
    sinexiste!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eimai o 1:05
    fisika den anaferomai ston 1:03 pou den antekse na min petaxtei san pordi kai na petaksei ti malakia tou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η δυναμη της αποχής?
    τι πιστευετε για την αποχή ως δυναμη-μυνημα για τα μεγάλα κομματα ?
    εγω ειμαι υπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1:05
    Είναι λογικό να προκαλούνται σοβαροί διάλογοι, όταν συμμετέχουν στο blog αξιόλογα άτομα, με το επίπεδο του Χρήστου Λουτράδη.
    Στο χέρι του blog είναι να προσέξει για να κρατήσει αυτούς τους συντάκτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιωργό ,
    Το ελάχιστο ειναι να σε ευχαρίστησω για τα καλά σου λόγια
    το πρεσσ έχει πλουραλίσμό απόψεων και αυτό ειναι οπλο και για αυτούς και για εμάς.
    σε παρακουλουθώ με την αρθρογραφία σου εδώ και ειλικρινα σε χαιρομαι.
    Ποια ειναι η αποψή σου για το θέμα πο υ συζητάμε?
    φοβάμαι οτι μπαινουμε σε περιοδο εκ-χυδαισμού της πολιτικής.
    Χρήστος Λουτράδης
    \

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γενικά πιστεύω ότι πολύ σημαντικό θα ήταν να υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός λευκών παρά η αποχή. Πιστεύω για παράδειγμα ότι ένα ποσοστό πάνω από 20% θα συντάρασσε το πολιτικό σύστημα και θα κλόνιζε την αξιοπιστία του ανεπανόρθωτα. Θα δημιουργούνταν οι βάσεις για να στηθεί το σκηνικό από την αρχή με άξια άτομα.Βέβαια είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει συντονισμένα κάτι τέτοιο. Σχεδόν αδύνατο. Ποιός ξέρει όμως? Ισως η δύναμη των blogs?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. tipota den einai adinato
    βλεπεις ομως τι γίνεται με τισ δημοσκοπησεις οι ελληναράδεις γουστάρουν γαμίσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με τα λευκά θα φαινόταν η διάθεση του λαού να συμμετάσχει στις δημοκρατικές διαδικασίες και συγχρόνως η αηδία του για το υπάρχον πολιτικό σκηνικό. Συμφωνώ απόλυτα. Είμαι υπέρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είχα αποφασίσει να απέχω εδώ και καιρό από το σχολιασμό των posts στο press.gr. Ευτυχώς όμως είδα και πάλι μια αχτίδα φωτός με μιά σοβαρή συζήτηση να γεννιέται. Για να δούμε. Λέτε να επανέλθει το blog στην αρχική του μορφή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αυτα που γράφει ο λουτράδης τα λενε πολιτικοι επιστημονες χρονια αποτελουν δημιοουργηματα του καπιταλισμου και της μετα-νεωτερικής κοινωνίας για μένα το στοιχημα ειναι εκτος κομματών στην κοινωνία των πολιτών απο εκει θα ερθει η αποκαθηλωση των κομματών εκει θα γινει η μεγάλη αλλαγή το διαφορετικό η αλλαγή σελίδας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1:35
    Πως όμως πρακτικά μπορεί να γίνει αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προκλητικό το θέμα, σωστές οι παρατηρήσεις του Χ.Λ, και κολακευτικό το σχόλιο του Α. για την αφεντιά μου, αλλά θέλω να εξηγήσω με δυο λόγια πως κατέληξα στο artefact «συναισθηματική ευφυΐα» χαρακτηρίζοντας την πολιτική στάση.

    Ένας μαθητής μου είχε γράψει ένα υπέροχο paper περί διαφορικής σημειολογίας μεταξύ αριστερών και δεξιών στερεοτυπικών προσεγγίσεων στο Τύπο της χώρας του.
    Τα παιδί κατέληγε ότι οι στερεοτυπικές διαφορές μεταξύ αριστεράς και δεξιάς
    είναι πλέον δυσδιάκριτες έως ανύπαρκτες με την «παλαιά» Μαρξιστική,
    νέο-Μαρξιστική και μετα-Μαρξιστική τυπολογία.

    Τα έβαλα και εγώ κάτω και, για να μη τα πολυλογώ, κατέληξα σε ένα όρο που δεν σχετίζεται με την πολιτική οικονομία και την διάκριση ως προς τη κατοχή των μέσων παραγωγής, μεταξύ κεφαλαίου και εργασίας κλπ, αλλά με την πολιτική συμπεριφορά με κριτήριο τον περιορισμό του αποκλεισμού σε όλα τα επίπεδα και την ενδυνάμωση των φιλελεύθερων (μη πάει το μυαλό σας στο νεοφιλελευθερισμό) χαρακτηριστικών της Δημοκρατίας.
    Τον «ονόμασα» Συναισθηματική Ευφυΐα και τον συσχέτισα με την ικανότητα του πολίτη να προσαρμόζεται στα νέα κοινωνικά δεδομένα, λαμβάνοντας ως γνώμονα της πολιτική του δράσης όχι το ατομικό ή συλλογικό συμφέρον, αλλά την ανάγκη για ισότιμη ένταξη στον κοινωνικό και πολιτικό ανταγωνισμό των πάντων.

    Είναι μια νέα κατηγοριοποίηση που επιχειρεί να αναδείξει την πολιτική σύνθεση ως το κανόνα της πολιτικής δράσης. Είναι μια προσέγγιση που πρεσβεύει ότι οι διαχωριστικές γραμμές είναι πλέον υπόθεση της πολιτικής ιστορίας και της πολιτικής ανθρωπολογίας και όχι της πρακτικής στην πολιτική διαδικασία.
    Η Συναισθηματική Ευφυΐα προάγει τη συναίνεση και τον πολιτικό διάλογο με κριτήριο την σύνθεση συμφερόντων και όχι τη σύγκρουσή τους.
    Επιχειρεί να εντοπίσει σημεία σύγκλησης και όχι να αναδείξει τα σημεία αντίθεσης.
    Οδηγεί σε μια διαφορετική κουλτούρα.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μαζική συμμετοχή σε ΜΚΟ
    και μαζικη αποχώρηση απο τα κομματικά κατεστημένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΒΑΣΙΛΗΣ

    Που ειναι βρε παιδια εκεινος ο σοβαρος συζητητης του μπλογκ,ο ΒΑΣΙΛΗΣ ? Μηπως αποχωρησε αηδιασμενος απο τις διαφορες βλακειες και τα οσα εμετικα γραφονται ?

    βασιλη,αν μας διαβαζεις,το σχολιο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οριστε τωρα πουλαει συναισθημα και ο ΜΟΥΝΑΚΙΑΣ!!!!!!!!!!
    που το βρηκες ρε συ το συναισθημα, ετσι παπαριαζεις τις μαθητριες;
    τελειωσαν οι θαυμαστριες και το εριξες στα πετιμεζια μη σου κατσει κανενα μωρο;
    ουστ ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αφου το παιζεις ψυχραιμια και ετσι
    θα σου πω με ποιον μοιαζεις ρε...
    με το Κιμουλη.
    και αυτος οταν ηταν νεος, πηδαγε τις θαυμαστριες, μετά το εριξε στις οριμες μακρια απο εμας και τωρα που δεν περναει η μπογια του
    τριβεται στα μωρα τις μαθητριες...
    ειπαμε ουστ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βασίλη,
    Ο φίλος ΆΡΗΣ 1.53 έχει απόλυτο δίκιο.
    Θυμήσου τα λόγια που είχες σημειώσει κάποτε, όταν είχα αποχωρήσει και εγώ αηδιασμένος.
    Μας λείπεις!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Την πιό σωστή κουβέντα , για πολιτικούς αρχηγούς , την είχε πει πριν αρκετά χρόνια ο Νίκος Αλέφαντος . Μετά τις αθλητικές ερωτήσεις τον ρώτησε ο Τέρενς Κουίκ την γνώμη του για τον Κώσυα Καραμανλή που μόλις είχε τότε εκλεγεί αρχηγός της Ν.Δ. .
    Και ο Αλέφαντος χωρίς δισταγμό απάντησε : «Δεν είχε κολήσει ούτε ένα ένσημο του Ι.Κ.Α. πριν να γίνει βουλευτής !!».
    Αυτά περί κανακάρηδων.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. το στοίχημα για ολα τα πολιτικά κομματα ειναι να καταπολεμήσουν την απο-πολιτικοποιηση εκει θα κριθουν εκει θα παιχθεί το παιχνίδι...το ζητημα ειναι οτι και Ο ΓΑΠ που εξελέξη με αυτην την λογική δεν έκανε και πολλά μαλλον δεν εκανε τιποτα..τι λετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ενδιαφέροντα τα περι συναισθηματικής ..μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός?
    Χ.Λ
    υγ-διδάσκεις σε πανεπιστημι?ο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ
    ΣΕ ΑΝΑΜΑΣΗΜΑ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΩΝ.
    ΣΤΙΣ ΠΡΩΗΝ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ
    ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΟΧΗ
    ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 2:13 exeis dikio, o mounakias alla3e approach...re ton kerata!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Geia sou re Alefante eisai palhkari!!! 8ymh8eite epishs pws ta exwse ston papara ton Stefanopoulo, ton 8ematofylaka tou politeymatos...o fasistas!!! Hmarton pou leei k enas allos klassikos...filos tou kyr Nikou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τι συγκρινείς φιλε ?
    την αποχή απο φόβο στις πρωην σοσιαλιστικές χώρες?η την αποχή ως ΠΡΑΞΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. o babis πως και δεν έχει γράψει τιποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 213
    Α ωστε τον ξερεις και συ!
    Τον ειδες κανει ότι δεν καταλαβαινει και δεν απαντα όταν ρωτανε ποιος είναι.
    Δεν απανταει γιατι εχει λερωμενες τρεις φωλιες όπως ο Κιμουλης.
    Ρωταει και ο άλλος αν είναι καθηγητης.
    Τον μαζεψαν οι φιλοι του της bilderberg και το χωσανε σε κανενα πανεπιστημιακι για να ζησει και να συνεχισει τη δουλεια του…μουνι και δεν συμμαζευεται δηλ.
    Αμα εχει αρχιδια ο χαμενος γιατι δεν γυριζει στη τηλεοραση να δουμε ποσα απιδια βανει ο σακος του;
    Ιδου η Ροδος, ιδου και το πηδημα…. Εχει και πηδημα ρε δεν τσιμπας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. filoi 5:10 k loipoi...o mounakias einai mafia megalh! Bebaia ta pipinia einai gates me petala pleon k etsi xlwmiasan ta pragmata...perimenw kapoion na xwsei details gia na 3ekinhsw k egw!!! stay tuned...8a'xei plaka!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 5.10,Μα καλά ΡΕ πόσο ΜΑΛΑΚΑΣμπορείς να είσαι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ρε παιδιά ο ΑΓΙΟΣ σας φταίει ?
    ας συνεχίσουμε τον καλο διάλογο που ξεκινήσαμε πρώτη φορά εδώ στο μπλογκ..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ti einai o AGIOS ti einai o BABIS?
    iparxoun"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγαπητέ 4.28

    Η Συναισθηματική Λογική διακρίνεται από τη κοινή λογική και την deontic logic, καθώς στην πρώτη το κυρίαρχο στοιχείο είναι η ανάγκη της αρμονικής συνύπαρξης.
    Το κριτήριο δηλαδή της δράσης δεν στηρίζεται στο συγκυριακό ατομικό συμφέρον, ούτε στη θεωρία των παιγνίων για την επίτευξη της πλέον συμφέρουσας επιλογής, αλλά στη βελτιστοποίηση των σχέσεων δια της κατανόησης του Άλλου, όχι ως εν δυνάμει εχθρού, αλλά μάλλον ως διαφορετικού ανταγωνιστικού παράγοντα.
    Με τη Συναισθηματική Λογική δεν επιδιώκεις την καταστροφή ή την ήττα του αντιπάλου, στο πλαίσιο ενός συστήματος κυριαρχίας, αλλά περισσότερο ή λιγότερο τη κατανόηση των συμφερόντων και των επιδιώξεων του, ώστε να συνυπάρξετε σε ένα πλαίσιο μόνιμης και σταθερής διαβούλευσης, για την από κοινού ικανοποίηση των επιμέρους προσδοκιών.
    Αυτά προς το παρόν.
    Με μια άλλη ευκαιρία, που θα έχουμε περισσότερο χρόνο, θα μπορέσουμε ίσως να το κουβεντιάσουμε καλύτερα.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 1:26
    Χρήστο,
    Έχω την εντύπωση ότι το ζήτημα είναι σύνθετο. Ξεκινάει από τις λαϊκές καταβολές της έννοιας της πολιτικής αντιπαράθεσης και καταλήγει στην σύγχρονη εποχή των επικοινωνιολόγων και των συμβούλων «δημοσίων εμφανίσεων» των πολιτικών.
    Πιστεύω δηλαδή ότι έχει να κάνει με το τι έχει στο μυαλό της –σαν εικόνα έστω- η πλειοψηφία των πολιτών-ψηφοφόρων (ανεξάρτητα πολιτικών τοποθετήσεων και κοινωνικής διαστρωμάτωσης) ως έννοια της άσκησης δυναμικής πολιτικής. Φοβάμαι πως «για τους πολλούς» σύμφωνα πάντα με τα συμπεράσματα των επικοινωνιολόγων και των πολιτικών αναλυτών, δυναμική πολιτική, είναι η πολιτική της όξυνσης, της καταγγελίας, των φωνασκιών και γιατί όχι ακόμη και των ύβρεων. Αναλύσεις οι οποίες αφορούν κυρίως την κεντρική στρατηγική των κομμάτων και την εικόνα των αρχηγών τους.
    Πολύ περισσότερο όταν μια μεγάλη μερίδα από αυτούς του αναλυτές η οποία εκδηλώνεται και σε μια γενικότερη αίσθηση στην κοινωνία, οι οποίοι πιστεύουν ότι η «συνταγή» αυτή, έδωσε την εξουσία στη Νέα Δημοκρατία και την πρωθυπουργία στον Κώστα Καραμανλή.
    Κάποιοι βέβαια –και δικαίως- θα θυμηθούν παλιότερες ανάλογες επιτυχημένες εφαρμογές της όξυνσης (βρόμικο ’89, σκληρό ροκ) που χρέωσαν αντίστοιχα την άνοδο και των δύο μεγάλων κομμάτων στην εξουσία.
    Έχω όμως την αίσθηση και την υποκειμενική εντύπωση, ότι αυτού του είδους το πολιτικό σκηνικό, οι Έλληνες ψηφοφόροι το έχουν συνδυάσει περισσότερο με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Ας μην ξεχνάμε ότι όσες φορές έχει κατακτήσει την εξουσία τα 25 τελευταία χρόνια (’90. ’04), το έχει κάνει με καταγγελτικό και όχι προγραμματικό λόγο. Σε μια «συμπυκνωμένη» δηλαδή λογική πολιτικού μάρκεντιγκ του τύπου «ο απέναντι είναι πολύ κακός (παλιός, διεφθαρμένος, ανήθικος κλπ.) άρα εγώ ότι και να είμαι, είμαι καταλληλότερος».
    Κι εδώ λοιπόν θα τοποθετήσω το διπλό στοίχημα της επικείμενης εκλογικής αναμέτρησης:
    Πόσο μπορεί η Νέα Δημοκρατία και ο Κώστας Καραμανλής να πείσει με προγραμματικό- κυβερνητικό λόγο όντας κυβέρνηση (κάτι για το οποίο απέτυχε το ’93), χωρίς να υποκύψει στις μέχρι τώρα κλασσικές της μεθόδους πολιτικής αντιπαράθεσης, αλλά και το ΠΑΣΟΚ αντίστοιχα να επανακτήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών με τον προγραμματικό του λόγο και την θεσμικά ελεγκτική του στάση ως αντιπολίτευση, εκμεταλλευόμενο το σύγχρονο, ήπιο και διεθνές προφίλ του Γιώργου Παπανδρέου, χωρίς να υποκύψει στην εύκολη και ανέξοδη αντιπολίτευση των ύβρεων και της καταστροφολογίας.
    Δεν ξέρω βέβαια εάν η έναρξη της προεκλογικής περιόδου προμηνύει κάτι τέτοιο…
    Με τιμή
    Γ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΦΥΪΑ είναι, ασφαλώς, η ικανότητα ανάπτυξης Συναισθηματικής Λογικής και το μέτρο που τη χαρακτηρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο Εφιάλτης της αποστασίας του 1965 , Κώστας Μητσοτάκης μίλησε για ποιότητα πολιτικού λόγου . Ξέχασε ότι έστειλε στο Ειδικό Δικαστήριο τον Ανδρέα Παπανδρέου το βρώμικο ’89 όπου ανάμεσα στους μάρτυρες κατηγορίες ήταν και κάποιοι τύποι του σχοινιού και του παλουκιού που εκ συμπτώσεως υπήρξαν σωματοφύλακες του Κ.Μητσοτάκη . Τα βρωμερά Ελληνικά Μ.Μ.Ε. παρουσιάζουν τον σκύλο των Ες Ες
    χωρίς κανένα σχόλιο ότι οι πουστιές του σε συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Γκλύξμπουργ στοίχισαν στην Ελλάδα επτά χρόνια δικτατορίας και την τραγωδία της Κύπρου .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γιωργο
    τα λες πολυ καλά και τα λετε ολοι το θέμα ειναι ρε συ
    τι κανουν
    ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
    απαντησε ρε αγιε
    για συναισθηματικη αναλυτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φίλε 6:03
    Το επικοινωνιακό κομμάτι είναι πάντα θεωρία, η πράξη είναι άλλη κουβέντα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. loipon gia na mhn prhzeste adika: o GAP den 8elei na kerdisei ekloges twra. Xwris plaka allh strathgijh proseggishs ths e3ousias exei dromologhsei h opoia den exei oute prokeitai na dhmosiopoih8ei. ayta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 6:18
    τι εννοείς; για το αξίωμα του πρωθυπουργού πρόκειται η για κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ακούγοντας τα Καραμανλικά προεκλογικά ταξίματα του περασμένου Σαββατοκύριακου άθελά μου ήλθαν στον νου τι έκαναν οι Νεοδημοκράτες μόλις ανέλαβαν την εξουσία .
    Χάρισαν και χαρίζουν κάθε χρόνο, 1 δισεκατομμύριο ευρώ στους μεγαλοεπιχειρηματίες και Βιομηχάνους με την προνομιακή φορολόγηση των κερδών των επιχηρήσεών τους.
    Από την άλλη, κάνανε άδικη φοροεπιδρομή και αύξηση των έμμεσων φόρων του ΦΠΑ στο 19%. Ανέβασαν την φορολογία μισθωτών και συνταξιούχων στο ... 40% !!! .
    Ενώ η μέση ελληνική οικογένεια βλέπει την ακρίβεια, βλέπει να αδειάζει το πορτοφόλι της και, την ψαλίδα ανάμεσα στις τιμές του παραγωγού και του καταναλωτή, να μεγαλώνει καθημερινά.
    Την ώρα που οι τραπεζίτες διπλασίαζαν τα κέρδη τους, η κυβέρνηση Καραμανλή μείωσε το ποσοστό φορολόγησης των κερδών τους και προχώρησε σε μια χαριστική διευθέτηση του ασφαλιστικού τους, φορτώνοντας τα χρέη των τραπεζών πού ; Στο ΙΚΑ.
    Αυτοί έγιναν ακόμα πιο πλούσιοι. Και, την ίδια στιγμή, τα νοικοκυριά πνίγονται στα δάνεια επειδή το εισόδημά τους δεν φτάνει.
    Οι πλούσιοι έγιναν πλουσιότεροι και οι φτωχοί γίνονται φτωχότεροι κάθε μέρα που περνά .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι ο κ. Αλογοσκούφης ένας από τους κυρίους, αν όχι ο κύριος υπεύθυνος για το σκάνδαλο με τα διαβόητα δομημένα ομόλογα. Γι' αυτό και προσπαθεί απεγνωσμένα να αμυνθεί με επίθεση, με μάταιες αλογομαχίες, προκειμένου να αποφύγει την ανάληψη της πολιτικής ευθύνης για το σκάνδαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. re pasok poisonous δεν αφήνεις τις μαλακίες?
    και συζήτα λίγο πολιτικα εδώ ασε την προπαγάνδα..
    δεν θεωρώ οτι το επικοινωνιακό κομμάτι ειναι θεωρια την θεωρία συμφητη με την πράξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γιώργο ,
    θα απαντήσω αναλυτικότερα στο ευστοχο σχολιο σου αυτο που θα ήθελα απλα να πω εδώ οτι η επέλαση του λαικισμου στην ελληνική πραγματικότητα δεν αποτελει δημιουργημα προσφατο και την ευθυνη την εχουμε-νε ολοι που επιτρέψαμε και αναγορευσαμε την μετριοκρατια σε υψιστο ιδεολογημα ..
    θα επανέλθω
    Χρήστος Λουτράδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγαπητέ Χρήστο

    Χαίρομαι κάθε φορά που βλέπω τα σχόλια σου. Η καθαρή και πρωτοπόρα σκέψη σου σε συνδυασμό με τη ηλικία σου είναι για μας που σε ξέρουμε σημαντικό στοιχείο ελπίδας για ένα λαμπρό μέλλον που σου το εύχομαι ολόψυχα.

    Στον φίλο που ερωτα αν υπάρχω, αν είμαι εδώ. Φυσικά και είμαι εδώ. Είπαμε θα είμαι εδώ και θα συμμετάσχω στον αγώνα μέχρι να γίνει ο Γιώργος Παπανδρέου πρωθυπουργός γιατί αυτό είναι το πραγματικό συμφέρον για τους πολλούς και της πατρίδας μας γενικότερα.

    Θέλω να πω με την δυο λόγια σε συνδυασμό με αυτά που γράφεις Χρήστο για τις δράσεις και τις πρακτικές των κομμάτων μετά την εμπειρία που απόκτησα στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές και την εμπλοκή μου στα πολιτικά δρώμενα σε πρωταγωνιστικό επίπεδο για το τόπο που ζω.

    Ξέρετε ότι οι κεντρικοί κομματικοί μηχανισμοί στο σύνολο των βρίσκονται σε διάσταση απόψεων με τις τοπικές κοινωνίες ? Αλλού βγαίνουν στη φόρα και αλλού όχι .Στο σημείο αυτό αναφέρομαι σε όλα τα κόμματα . Στις τοπικές κοινωνίες ,ο απλός πολίτης βρίσκετε σε διαρκή σύγκρουση με την κεντρική πολιτική κομματική σκηνή. Οι κεντρικοί κομματικοί μηχανισμοί θέλουν υποταγμένα ,καθοδηγούμενα, χειροκροτητές εν πολλοίς . Η αναδημιουργία που επιχειρείτε στο κόμμα μας με τις ιδέες του Γιώργου Παπανδρέου , πρωτοπόρος και σε αυτό το θέμα , ένας από τους στόχους της είναι και η επίλυση αυτής της δυσλειτουργίας. Μέχρι τώρα τα αποτελέσματα δεν είναι ορατά. Μονό κάποιες έννοιες, τίτλοι ,η επικεφαλίδες γίνονται γνωστοί προς τα έξω που για τους μη γνωρίζοντες δεν λένε τίποτα όπως, ανοικτό κόμμα, η κοινωνία των πολιτών, οι ενεργοί πολίτες. Οι έννοιες αυτές το σημερινό ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου τις έχει θύσει σε διαρκή προτεραιότητα. Ο δρόμος είναι πολύ μακρύς και απαιτείται διαρκή προσπάθεια και συνεχές έργο προς αυτή την κατεύθυνση. Προσωπικότητες σαν εσένα αγαπητέ Χρηστό είναι απαραίτητες σε αυτό τον μακρύ, και δύσκολο αγώνα
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Υπαρχει θρασος στο κοσμο..βαζει τους δικους του και με βριζουνε!
    Ουστ ρε ρεζιλη…ολο θεωρια και παπαρες και να ριχνουμε τα κοριτσακια…
    Ολοι γελανε με τα γκομενηλικια σου και στο μεγα κα στην ερτ…
    Πηγες φαινεται αλλου που δεν σε ξερουνε κουμασι για να κανεις τα ιδια…
    Αν με ξαναβρισετε θα πω το ονομα και τα ανομιματα σου…δηλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. και ολα αυτά για εναν ΑΓΙΟ ρε παιδιά?
    να παρατηρήσω οτι ο καθένς έχει δικαίωμα στην ανωνυμια ( ΑΓΙΟΣ) και στην επωνυμία* Λουτράδης Χρήστς*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. O Ο λουτράδης δεν μου φαινεται και πολυ Φανατικο-ΠΑΣΟΚΟΣ σαν εσενα Babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @7:00 file exeis dikio. mhpws hr8e h wra na 3eskepasoume ton mounakia? Prepei na eimaste 2-3 pou exoume ypopsh mas ti paizei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΜΟΥΝΑΚΙΑΣ=ΑΓΙΟΣ?για να καταλαβούμε και εμεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Έτσι είναι όπως τα λέει ο 7.05.
    Κρίμα και πίστευα ότι είναι για όλους αυτονόητα.
    Συνεχίστε ρε παιδιά τους προβληματισμούς σας και μη δίνετε σημασία στους κρετίνους.

    Άρρωστε άνθρωπε γιατί δεν επισκέπτεσαι ένα ειδικό;
    Δεν στο λέω με κακία, αλλά έχεις σοβαρό πρόβλημα.
    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. AS THEY SAY IN MINESOTTA,


    ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ = ΤΟ ΠΙΝΤΙ ΤΗΣ ΜΑGGIE CHAD


    AN ΔΕ ΖΗΤΑΓΕ Ο (ΠΡΩΗΝ) ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΔΙΑΖΥΓΙΟ, ΤΟ ΠΙΝΤΙ ΟΥΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ. ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΣΚΥΛΕ

    Περιμενω μια απαντηση στο χτεσινο μου υστερογραφο.Η μηπως εχεις τυψεις για οσα εγραφες μεχρι τωρα.Ποτε δεν ειναι αργα για ενα ανθρωπο να ξαναγινει ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    Σκεψου το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. re amfi kalos o problhmatismos den lew, alla na mhn gelasoume k ligo? Wraia ta keimena (tou agiou k oxi mono) alla an exeis k sto nou sou thn eikona...ti na kaneis? to rixneis sthn plaka!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. φοβάμαι οτι η απαξίωση των κομμάτων που περιγράφει ο Χ.Λ μπορεί να οδηγήσει σε κομματα-μιάσματα τυπου ΛΑΟΣ να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ρε λες ο αγιος να ειναι ο μεταξοπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. den einai ligo apolitik i sinais8imatiki eufia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. η σημερινή εποχή απαιτεί συγκεκριμένες προτάσεις για συγκεκριμένα προβλήματα

    ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ, ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.
    Ο ΕΝΑΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.

    Ο ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΥ-ΚΑΠΟΥ.
    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΝΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΟΣΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ο πολιτικός πολιτισμός ειναι κάτω του μηδενός...οπως και η παραγωγή πολιτικής παραγωγής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 9.02

    Πράγματι οι ιδέες αυτές στο ελλαδικό πολιτικό περιβάλλον ακούγονται απολιτικ.
    Όλα αυτά που γράφει ο άγιος είναι από μια μικρή σχολή πολιτικής σκέψης που έχει την έδρα της στο Λίβερπουλ. Μπορεί να υπάρχει και αλλού. Απασχολείται με εφαρμογές και έρευνα πάνω στο
    Νέο-Κοσμοπολιτανισμό.
    ‘Έχουν επηρεαστεί πολύ από τον Χαμπερμας και άλλους Γερμανούς μελετητές του Κάντ.
    Είναι πρόωρα πράγματα πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ο Χαμπερμας αποτελεί επιστέγασμα και μαρριονετα της μετανεωτερικής εποχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. αυτα πληρώνουμαι
    τον μεταμοντερνισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Γιωργο Π.
    Συνεχίζω ως απάντηση στο σχολιο σου..
    Ο Λαικισμός αποτελεί παράγωγο των πολιτικών κομμάτων απο την εποχή του Δεληγιάννη η κυριάρχια ενός συστήματος πελατειακού και εξάρτησης μέσω ενος διογκωμένου δημοσιου τομέα με φοβίζει οτι ο Γιωργος Παπανδρέου θα έχει και έχεικαλές προθέσεις αλλά θα πρέπει πρώτα να πάει ενάντια στο ίδιο του κόμμα, οπως δεν πηγε και ο Καραμανλης και απέτυχε.Μονο αν υπάρχει επανιδρυση συνειδήσεων και νοοτροπιών θα δούμε και επανίδρυση κράτους και συμμετοχικές διαδικασίες στεμφόμενες με επιτυχια
    Χρήστος Λουτράδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Από τον Κορυδαλλό στα Τρίκαλα χωρίς προφανή λόγο
    Μεταγωγή Μεταξόπουλου


    Επείγουσα και χωρίς προφανή λόγο μεταγωγή του πρώην πρύτανη, Αιμίλιου Μεταξόπουλου από το Νοσοκομείο των Φυλακών Κορυδαλλού στις δικαστικές φυλακές Τρικάλων. Ο προσφάτως φυλακισθείς πανεπιστημιακός αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας. Και ακόμη μια αυτοκτονία στις φυλακές Κορυδαλλού την Κυριακή. Ξυλοδαρμούς κρατουμένων και συνθήκες που θυμίζουν εξπρές του μεσονυκτίου καταγγέλλει «Στο Κόκκινο» ο επίσης κρατούμενος Γιώργος Παπαδάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. γιατι ρε παιδιά αν ανοίξει καποιοσ την τηλεόραση του θα καταλάβει οτι συμβαίνει τιποτα ΠΟΛΙΤΙΚΟ στην χώρα τουτη>?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ρε ο βασίλης που χάθηκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 10:40 και ακόμη πιο παλιά κ. Λουτράδη. Θυμηθείτε μόνο ποιοι έστειλαν εξορία τον Θουκυδίδη, τον Περικλή, ποιοι έκλεισαν φυλακή το Σωκράτη, πως κυβέρνησαν οι βυζαντινοί αλλά και ποιοι φυλάκισαν τον Θ. Κολοκοτρώνη. Θυμάστε πόσο "λαϊκίστικα" ήταν τα επιχειρήματα όλων τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. τα μπερδέυτετε αγαπητέ ανώνυμε άλλο λαικός άλλο λαικιστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δεν μπορώ να πιστέψω πως μπορούν να είναι τόσο ηλίθιοι οι 264.349 πολίτες που ψήφισαν για Νομάρχη τον Ψωμιάδη την 15.Οκτ.2006 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. den einai ili8ioi

    gelasmenoi einai
    aMORFOTOI
    kai tebelides

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *