GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Αναγνώριση όλων των μειονοτικών δικαιωμάτων..."

Του Γ. Νακρατζά http://www.nakratzas.com/ Στο δημοσιευμένο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ της Φιλελεύθερης Συμμαχίας και συγκεκριμένα στην σελίδα 1...


Του Γ. Νακρατζά
http://www.nakratzas.com/

Στο δημοσιευμένο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ της Φιλελεύθερης Συμμαχίας και συγκεκριμένα στην σελίδα 12 αναφέρεται η εξής θέση: "Αναγνώριση όλων των μειονοτικών δικαιωμάτων που προβλέπουν οι διεθνείς συνθήκες τις οποίες έχει υπογράψει το ελληνικό κράτος, σε όσους Έλληνες θεωρούν ότι ανήκουν σε αυτές. Κάθε άτομο έχει αναφαίρετο δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται όπως επιθυμεί, να εκδηλώνει τη θρησκεία, τη - διαφορετική πιθανώς – εθνική καταγωγή του, τη γλώσσα ή τις πεποιθήσεις του, καθώς επίσης και το δικαίωμα να ιδρύει ελεύθερα θρησκευτικούς φορείς, οργανώσεις, ενώσεις, σχολεία και χώρους θρησκευτικής λατρείας".
Πάνω στο θέμα αυτό μπορεί η Φιλελεύθερη Συμμαχία να έχει τις πιο αξιέπαινες προθέσεις, το ελληνικό όμως κράτος και γενικά ο ελληνικός πολιτικός κόσμος λέει ότι σέβεται το δικαίωμα του ατομικού αυτοπροσδιορισμού, αλλά στην πραγματικότητα ψεύδεται διότι αυτό το σλόγκαν το χρησιμοποιεί σαν τρικ, επειδή ταυτόχρονα απαγορεύει δικαστικώς την ίδρυση ενώσεων, παρά την καταδίκη της χώρας μας από το δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου.
Στο δημοσιευμένο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ του πολιτικού κόμματος της Φιλελεύθερης Συμμαχίας και συγκεκριμένα στις σελίδες 12 και 13 αναφέρεται επίσης η εξής θέση: " Επαναχορήγηση της ελληνικής ιθαγενείας στους ανιθαγενείς ( μειονοτικούς των οποίων η ιθαγένεια αφαιρέθηκε αυθαίρετα στο παρελθόν). Χορήγηση άδειας επιστροφής στην Ελλάδα όσων μαχητών του εμφυλίου πολέμου εξαιρέθηκαν ως μη Έλληνες το γένος".
Στο θέμα αυτό η Φιλελεύθερη Συμμαχία αποτελεί το μοναδικό πολιτικό κόμμα της Ελλάδας το οποίο υιοθετεί μια σαφή και ηθικά απόλυτα σωστή θέση, δηλαδή να επαναχορηγηθεί η ελληνική ιθαγένεια σε όλους τους υπολειπόμενους μαχητές του εμφυλίου πολέμου, όπως αυτή χορηγήθηκε και στους Έλληνες το γένος.
Εύχομαι στις επόμενες εθνικές εκλογές η ψήφος των εθνικά Μακεδόνων της Ελλάδας, όπως και η ψήφος των Ελλήνων Δημοκρατών να επιτρέψει στο νεοϊδρυθέν αυτό κόμμα να εισέλθει στην βουλή ώστε να υπερασπισθεί στο Κοινοβούλιο την επιδιόρθωση αυτής της απάνθρωπης αδικίας.

75 σχόλια

  1. ETSI BRAVO H TSAMOURIA STHN ALBANIA.
    H MAKEDONIA STHN FYROM KAI BOULGARIA

    KAI H RODOS KAI KOS STOYS ITALOUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H TSAMOURIA KAI HPEIROS STOUS ALBANOUS BRAVO STHN FILELEU8ERH SYMMAXIA.
    EINAI KAIROS H ELLADA NA EINAI MONO H STEREA KAI H PELOPONHSOS TO EIPE KAI O

    MPOUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι λες βρε πούστη ;
    Πόσα σου δίνουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτέλους θα αναγνωρίσει το κράτος ότι είμαι εξωγηινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπράβο βάλατε και το Νακρατζά τώρα.
    άντε καλή συνέχεια με ουράνιο τόξο, λιθοξόου κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά είναι σωστά και αυτονόητα. Σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα. Σε 30 χρόνια θα θεωρούνται αυτονόητα αλλά στο μεταξύ θα έχουν πεθάνει πονεμένοι και αδικημένοι άνθρωποι μακριά από τα σπίτια και τους δικούς τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Ελλάδα να πάψει τα φτηνιάρικα, επαρχιώτικα και χυδαία ακροδεξιά καραγκιοζιλίκια. Όπως θέλουμε σεβασμό στους Έλληνες του εξωτερικού να σεβώμαστε και μεις τις δικές μας μειονότητες και όχι να κρυβώμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η φασιστική Φιλελεύθερη Συμμαχία είναι το μακρύ χέρι της Νέας Τάξης. Οι Σιωνιστές καλύτερο αντιπρόσωπο δεν προκειται να δημιουργήσουν. Το ότι ο Μάνος ήταν στο επικρατείας - ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, δείχνει ότι και ο ΓΑΠ παίρνει εντολές αΠο την ίδια Σιωνιστική ομάδα για να τοποθετήσει τον Μάνο. Πάντως ξέρουν οι φασίστες της Φιλελεύθερης Συμμαχίας ότι με το παρόν εκλογικό σύστημα δεν πρόκειται να εκλεγούν. Το φασιστικό σύστημα της Νέας Τάξης αυτούς τους θέλουν για να ρίχνουν εκεί τα βέλη οι οξύθυμοι και να παραβλέπουν ότι οι αρχηγοί ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είναι στημένοι από αυτούς και διαλεγμένοι από τα φασιστικά πανεπιστήμια της Αμερικής όπου και χάριν αυτών, σπούδαζαν εκλεκτικά. Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνεχίζεται εκ μέρους της κυβέρνησης η προσπάθεια συγκάλυψης του σκανδάλου των ομολόγων - της λεηλασίας των αποθεματικών των Ταμείων που η ίδια σχεδίασε και υλοποίησε - με την τροπολογία που κατέθεσε, κατά την προσφιλή της μέθοδο Παρασκευή απόγευμα.


    Αντί να επιστραφούν τα κλεμμένα και να αποδοθούν οι ευθύνες, όσο υψηλά κι αν βρίσκονται, η κυβέρνηση ζητάει από τους φορολογούμενους να πληρώσουν τις μίζες και τις βαλίτσες.


    Τα Ταμεία που η κυβέρνηση έχει εμπλέξει στο σκάνδαλο των ομολόγων είναι 24 κι όχι 4 και τα δομημένα ομόλογα είναι πολλά κι όχι μόνον το κρυφό ομόλογο.


    Το τεράστιο αυτό σκάνδαλο δεν μπορεί να κουκουλωθεί και το σύνολο των ευθυνών θα αποδοθεί
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σημερα ο πρωθυπουργός πηγαίνει στο Ηράκλειο για κομματική δουλειά. Σε αντιπερισπασμό για ό,τι δεν έχει κάνει στην Κρήτη, παίρνει μαζί του και το αρχαίο γλυπτό του Απόλλωνα, το οποίο επεστράφη στη χώρα μετά από 16 χρόνια και τη συμβολή όλων των Κυβερνήσεων.

    Χρησιμοποιεί την αρχαία κληρονομιά για κομματικούς λόγους. Και ο Απόλλων Νέα Δημοκρατία; Έλεος!
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αναγνώριση των μειονοτικών δικαιωμάτων των εθνικά ελλήνων κατοίκων της FYROM...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. για τους έλληνες της πόλης θα μας πουν τίποτα οι της Συμμαχίας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Γιατι δεν μας δινετε το δικαιωμα να εκλεγομαστε στο Ελληνικο Κοινοβουλιο?"

    Αυτο θα ειναι η σκεψη και το επομενο βημα των συνασπισμενων Αλλοδαπων.

    "Μα γιατι μας περιφρονειτε, πρωτη φορα βλεπετε ζωα με θρασος? "

    Αλλη μια σκεψη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ω υπερφυσικε Βλακα, οι Ελληνες χαιρουν εκτιμησης στο εξωτερικο, επειδη πρωτοι αυτοι σεβονται την ξενη χωρα! Εξ αλλου, τους εχουν καλεσει, δεν ειναι πουθενα παρανομοι! Ουτε και εβαλαν στο ματι καποιο εδαφος στο Βελγιο, στη Γερμανια ή οπου αλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ!!!!!!
    ΤΟΝ ΝΑΚΡΑΤΖΑ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΗ ΑΡΧΙΡΑΤΣΙΣΤΗ ( ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ "ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ" ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ) ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΣΑΣ.
    ΚΑΛΛ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από την Ελευθεροτυπία:

    ΥΠΟΜΝΗΣΗ... Υπό τον τίτλο «Οι απειλές από το όνομα "Μακεδονία", ο Νίκος Μέρτζος σημειώνει στην «Καθημερινή»:

    - «Εθνική αποστολή της Δημοκρατίας της Μακεδονίας, σύμφωνα και με το πρώτο Σύνταγμά της, είναι η ολόπλευρη υποστήριξη των "υποδούλων Μακεδόνων" και η απελευθέρωση όλης της Μακεδονίας από την "ξένη κατοχή" της Ελλάδος, της Βουλγαρίας και, δευτερευόντως, της Αλβανίας».

    - «Το κράτος των Σκοπίων ουδέποτε αναγνώρισε ως ελληνική την ελληνική Μακεδονία. Μέχρι και σήμερα την ονομάζει "Αιγαιακή Μακεδονία", δηλαδή νότιο τμήμα της "Ενιαίας Μακεδονίας", που βρίσκεται ακόμη υπό "ελληνική κατοχή"».

    - «Συλλογική επιστημονική μελέτη της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών δημοσιεύει περισσότερα από τριακόσια διαδοχικά κρατικά τεκμήρια των Σκοπίων (νόμους, διατάγματα, κυβερνητικές δηλώσεις, χάρτες, σχολικά εγχειρίδια, πρακτικά Βουλής, αρχεία, μνημεία κ.ά.), που αποτυπώνουν επί 62 συνεχή έτη τον αλυτρωτισμό κατά της ελληνικής Μακεδονίας. Κυκλοφορεί σύντομα».

    - «Ουδείς ουδέποτε ισχυρίσθηκε ότι "ένα ανασφαλές κρατίδιο μπορεί να μας απειλήσει" μόνο του. Αλλά είναι μόνο του; Υπάρχει Ελληνας που αγνοεί τι έπραξε και πράττει συστηματικά η Ουάσιγκτον υπέρ της "Δημοκρατίας της Μακεδονίας";».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Αναγνώριση όλων των μειονοτικών δικαιωμάτων που προβλέπουν οι διεθνείς συνθήκες τις οποίες έχει υπογράψει το ελληνικό κράτος, σε όσους Έλληνες θεωρούν ότι ανήκουν σε αυτές. Κάθε άτομο έχει αναφαίρετο δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται όπως επιθυμεί, να εκδηλώνει τη θρησκεία, τη - διαφορετική πιθανώς – εθνική καταγωγή του, τη γλώσσα ή τις πεποιθήσεις του, καθώς επίσης και το δικαίωμα να ιδρύει ελεύθερα θρησκευτικούς φορείς, οργανώσεις, ενώσεις, σχολεία και χώρους θρησκευτικής λατρείας".

    Αυτό μάγκες το υπογραφώ και εγώ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.
    Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι γενικότερο και πολύ σοβαρότερο.
    Αντί να ψάχνουμε ακόμη να δούμε πως ορίζεται πολιτικά και νομικά η μειονότητα καλύτερο και απείρως δημοκρατικότερο θα ήταν να αναπτύσσαμε πολιτικές εναντίον ΚΑΘΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ.

    Το μέγα πρόβλημα πλέον είναι ο αποκλεισμός ολοένα και περισσότερων ατόμων και ομάδων του πληθυσμού Οι αποκλεισμένοι σε μεγάλο βαθμό είναι αλλοδαποί, αλλά σε μεγαλύτερο Έλληνες τσιγγάνοι, νέοι επιστήμονες, μουσουλμάνοι, πολίτες που αντιστρατεύονται τις μεθόδους του συστήματος και της κυρίαρχης θρησκείας, παιδιά φτωχών οικογενειών, γέροντες, χρόνια άνεργοι, άτομα με ειδικές ανάγκες, φακελωμένοι του καθεστώτος κ.α

    ΠΟΛΕΜΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΜΗ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΝΕΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑ ΜΕ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΑ Ή ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ

    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Nakratzas? mpravo kai eis anwtera.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πες τα αμφι και υπερθεματίζω!
    Πάνε και ανακαλύπτουν ακόμη και μειονότητες εκεί που δεν υπάρχουν, αλλά εξυπηρετούν μια χαρά διάφορα συμφέροντα και αγνοούν τη παραγωγή μειονοτήτων στη πατρίδα μας από το ίδιο το κωλοσύστημα Πολιτικών-Νταβάδων και αυτών που εκπροσωπούν.
    Τους πήραμε είδηση και στις ειδήσεις!
    Είδατε ποτέ να στηρίζουν τους πραγματικά αποκλεισμένους;
    Μόνο τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων προβάλλουν!!!

    Υ.Γ Υποστηρίζω τον αμφιλεγόμενο και δεν είμαι ο αγιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο αμφιθυμος τα ειπε ωραια !!!

    Ουτε γω ειμαι ο αγιος, αλλα αν συνεχίσουν να μου τρωνε τις δουλειές τα ρουσφετια και οι αχρηστοι μπορει και να γινω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 7.35

    Μαλλον εισαι ασχετος και τα λες αυτα.
    Στο εξωτερικο δεν υπαρχουν ''μειονοτητες'' για να εχουν ιδιαιτερη μεταχειριση.Υπαρχουν πολιτες της ιδιας και μοναδικης χωρας.
    Οι Ελληνες στην Αμερικη ειναι μειονοτητα με ιδιαιτερη μεταχειριση? Οχι βεβαια.Εχουν ομως τις ιδιες υποχρεωσεις και τα ιδια δικαιωματα του Αμερικανου πλιτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι Ελληνες στην Αμερικη ειναι μειονοτητα με ιδιαιτερη μεταχειριση?

    Οπως καθε μειονότητα έχει
    τα σχολεία και τις εκκλησίες της



    Είμαι Ελληνας Βλάχος
    και θέλω σχολεία
    στη γλώσσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συμφωνώ απολύτως με αυτά που γράφει ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ. Το πρόβλημα είναι οι μεγάλες ή μικρότερες ομάδες αποκλεισμένων που ήδη υπάρχουν ή δημιουργούνται καθημερινά στην ελληνική κοινωνία. Αποκλεισμένοι από την αγορά εργασίας γιατί δεν έχουν το κατάλληλο ρουσφέτι, αποκλεισμένοι από την κοινωνική ζωή γιατί είναι άνεργοι. Και ο αποκλεισμός αρχίζει από την παιδική ηλικία. Η ανικανότητα, η αδιαφορία και η έλλειψή γνώσης εκπαιδευτικών δημιουργεί μεγάλες ομάδες αποκλεισμένων παιδιών από το έκπαιδευτικό σύστημα. Σ' αυτά ιδιαίτερα θα ήθελα να αναφερθώ. Έχω συναντήσει εκπαιδευτικούς που δεν ξέρουν τι είναι μαθησιακές δυσκολίες, τι είναι δυσλεξία, τι είναι υπερκινητικότητα και ελλειμματική προσοχή, που δεν έχουν ιδέα του τι είναι δυσγραφία ή σύνδρομο του Ασπέργκερ. Γι' αυτούς τους ανίδεους εκπαιδευτικούς τα παιδιά αυτά είναι τεμπέλικα ή έχουν "προβλήματα συμπεριφοράς". Σκέψου να ξεκινήσεις τη ζωή σου με μια τέτοια σφραγίδα! Πόσο αποκλεισμένος είσαι σ' αυτή την περίπτωση!
    Ας δούμε λοιπόν πρώτα πώς θα καταπολεμήσουμε αυτού του είδους τις προκαταλύψεις, που δημιουργούνται από την έλλειψη γνώσης και εμπειρίας για να κάνουμε μια καλή αρχή εναντίον κάθε είδους αποκλεισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Eιμαι Τσετσενος και θελω σχολειο στη γλωσσα μου. Επισης, να μην μου το χτισετε πολυ μακρυα απο το σπιτι μου. Και βεβαια, εντος Αττικης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγνώμη, κάτι ξέχασα. Είμαι η 11.52.
    Ούτε γω είμαι αγία, ούτε ο άγιος.
    Έχει πλάκα, όμως, να κυνηγάς... τον άγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειμαστε ενας αμερικανος και ενας Γεωργιανος και θελουμε ενα μαγαζι με μπιλιαρδο ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Προς πρώτους ανώνυμους


    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΝΑΖΙ-ΤΣΑΜΗΔΕΣ

    ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΜΑΣ

    ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ??

    Ξυπνήστε όλες οι υποθέσεις
    δεν είναι ίδιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ειμαι ενας εβραιος και θελω να λετε την Παλαια και Καινη Διαθηκη στη γλωσσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ειμαι ενας μαλακας και διπλα μου εχω ενα μαλακα και μισο και θελουμε και μεις μια χωρα που να μας ταιριαζει.
    Ηρθαμε στο σωστο μερος.
    Δωστε μας το δικαιωμα να συνεχισουμε να ψηφιζουμε οπως και σεις τοσα χρονια...σαν μαλακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ειμαστε Σκιπεταροι, Σλαβοβουλγαροι, Βλαχοι, Τσιγγανοι, Τουρκοι, Εβραιοι και θελουμε τις γλωσσες μας να τις ονομαζετε Ματσεντοντσκι και εμας ολους να μας θεωρειτε Μακεδονες αλλα οχι Ελληνες.

    Θελουμε επισης να παψετε να μας θεωρειτε ημιαγριους και να καταργησετε τα συνορα για να μπορουμε να αλητευουμε ελευθερα.

    Επισης θελουμε να εξαφανισετε καθε ιχνος απο την Πελλα για να μην αποκτουμε συνδρομο και για να μην νειωθουμε ντροπη που κατα βαθος παραχαρασσουμε την Ιστορια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ελεος ρε παιδια.
    Αν ειναι να νεκραναστησουμε εμεις τον Νεκρατζά και τους πεντε εξι φιλους του ,που εκαναν επαγγελμα την υποτιθεμενη μακεδονικη μειοντητα σητν Ελλαδα ,για να κονομανε απο την Ε.Ε. ,τοτε τι να πει κανεις.
    Ειναι οι ιδιοι γελοιοι που υποστηριζαν οτι το 6% απο αποχη και λευκά σε εθνικε ςεκλογές ,ηταν δικοι τους ψηφοι.Τωρα θα μας λενε οτι οτι παρει η Φιλελευθερη Συμμαχια θα ειναι οι ψηφοι της μακεδονικςη μειοντοτητας τους.ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είμαι ο μικρός Αλέξανδρος
    και σας παρακαλώ μην ανακατεύετε τον συνονόματο μου Μέγα Αλέξανδρο στα εθνικιστικά σας.
    Η παρακαταθήκη του κράτους των Μακεδόνων ανήκει σε όλο τον κόσμο και δεν μπορεί να γίνεται παιχνιδάκι της εθνικιστικής σας υστερίας νότιοι Σλάβοι, Έλληνες και Βούλγαροι.
    Μάθετε να μη χρησιμοποιείτε την ιστορία για να κάνετε πολιτική, όλοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ο μικρος αλεξανδρος θα καταντησει σαν τον μουνακια οταν μεγαλωσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ
    Ούτε ελληνική, ούτε σλάβικη, ούτε γύφτικη

    Κάτω τα χέρια από την ιστορία και τη γνώση που προκύπτει από αυτή.
    Πάψτε το εμπόριο της ιστορίας.
    Η ιστορία ανήκει σε αυτούς που τη μελετούν και την σέβονται.
    Η ιστορία είναι παιδαγωγική και όχι συμβολική.
    Η Πέλλα είναι ένα μνημείο του παγκόσμιου πολιτισμού, ανήκει σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γι αυτήν και είναι ελληνική.
    Ο μικρός Αλέξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Loipon gia na leme ta syka syka .
    Borei oi filoi pou benoun sto BLOG na einai nearoi kai na lene diafores malakies yperaspizomenoi akoma kai ton ... Alogoskoufi . Eimaste omws kai merikoi ilikiomenoi pou thimomaste akomi ton TSAOUS ANTON kai ta alla katharmata pou sinergasthikan stin Vorio Ellada kata tin diarkia tis katohis me tis dynameis tou Axona .
    Stamatiste loipon edw kai twra tis paparies gia epananapodosi tis Ethnikotitas gia na min arxisw egw to swsto yvreologio (hesimo)pou axizei se merikous typous san aytous toy ''neou'' kommatos !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 1.Ελληνιστική δεν σημαίνει 100%
    ελληνική


    2.Ο Τσαούς Αντών ήταν τουρκόφωνος
    γερμανοτσολιάς και δεν απελάθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ 1.10, 1.03 ΚΑΙ 11.52.
    ΑΝ ΤΑ ΣΟΥΜΑΡΕΙΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό είναι σωστό σύνθημα

    Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ

    Αντε ομως να το πεις στο Χριστοδουλο και τον Ψωμιαδη-Παπαθεμελη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η μειονότητα της Θράκης και όλες οι άλλες μειονότητες στον ελλαδικό χώρο παραμένουν για την ελληνική πολιτεία ένα ταμπού, ένας τοίχος, στον οποίο σπάνε τα μούτρα τους όλες οι φιλελεύθερες διακηρύξεις των δύο μεγάλων κομμάτων.

    Το κακό είναι ότι για να αποφύγουν τις ευθύνες που έχουν αναλάβει υπογράφοντας τις διεθνείς συνθήκες για τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι εκάστοτε κυβερνώντες κρύβονται πίσω από τη δικαστική εξουσία, στην οποία έχουν αναθέσει το ρόλο του «εθνικού μπαμπούλα» -ενώ οι ίδιοι, απλώς, εμφανίζονται υποχρεωμένοι να τηρήσουν δικαστικές αποφάσεις.

    Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια ευθεία μετάθεση πολιτικών ευθυνών στη δικαιοσύνη, πράγμα που ισοδυναμεί με απροκάλυπτη κατάργηση της διάκρισης των εξουσιών.

    Το γνωστότερο αγκάθι για την προσαρμογή της ελληνικής πολιτείας σε όσα προβλέπουν οι διεθνείς συνθήκες για τις μειονότητες είναι η άρνησή της να αναγνωρίσει το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού σε έλληνες πολίτες που διεκδικούν μια διαφορετική εθνοτική ταυτότητα. Εχει βέβαια εφευρεθεί η έννοια του «ατομικού αυτοπροσδιορισμού», την οποία δήθεν αποδέχονται τα δύο μεγάλα κόμματα.

    Αλλά πώς είναι δυνατόν να αποκλείει κανείς την ένωση κάποιων ανθρώπων, οι οποίοι «ατομικώς» αυτοπροσδιορίζονται ως κάτι διαφορετικό; Η πιο πολυσυζητημένη σχετική περίπτωση είναι η απαγόρευση από την ελληνική πολιτεία να υπάρχουν σωματεία στη Θράκη με τον επιθετικό προσδιορισμό «τουρκικός». Αλλά για να το πετύχει αυτό, η κυβέρνηση κρύβεται πίσω από τον Αρειο Πάγο.

    *Στις 24 Ιανουαρίου ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής μίλησε στην ολομέλεια του Συμβουλίου της Ευρώπης στο Στρασβούργο και δέχτηκε ερωτήσεις από βουλευτές των κρατών-μελών. Η κυρία Ιντσεκάρα από την Τουρκία τον ρώτησε σχετικά με την απαγόρευση της χρήσης του όρου «τουρκικός» από σωματεία στη Θράκη και ζήτησε την άποψη της κυβέρνησης:

    «Κύριε πρωθυπουργέ προτίθεται η κυβέρνηση να αλλάξει αυτή την πολιτική; Και αν ναι, πότε;».

    Ο κ. Καραμανλής, απαντώντας, μίλησε μόνο για... δικαστήρια: «Τη δεκαετία του '80 ο Αρειος Πάγος κλήθηκε να ασχοληθεί με τη διάλυση ενός σωματείου που ονομαζόταν Τουρκική Ενωση. Καταρχήν (το σωματείο) αναφερόταν στην Τουρκία, πράγμα που σήμαινε καθαρά ότι υπάρχει μια τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα, σε αντίθεση με τις προβλέψεις της Συνθήκης της Λοζάνης, η οποία μιλά για μια μουσουλμανική μειονότητα. Επίσης, στο άρθρο 8 του καταστατικού του σωματείου, αναφερόταν, μεταξύ άλλων, ως σκοπός της η διάδοση των πολιτιστικών και θρησκευτικών μεταρρυθμίσεων που είχαν προκύψει από την τουρκική επανάσταση. Τούτο σημαίνει την προώθηση των πολιτικών στόχων μιας άλλης χώρας. Ο Αρειος Πάγος αποφάνθηκε υπέρ της διάλυσης αυτής της Ενωσης».

    Μ' άλλα λόγια, ο πρωθυπουργός καλύπτεται πίσω από την απόφαση του Αρείου Πάγου για να δικαιολογήσει την απαγόρευση των σωματείων με τον προσδιορισμό «τουρκικός» στην ελληνική επικράτεια. Οπως αποκαλύπτουμε στις διπλανές στήλες, τον όρο «τουρκικός» και «Τούρκος» για τον προσδιορισμό της μειονότητας τον χρησιμοποιούσε κατά τον πιο επίσημο τρόπο ο άλλος Κωνσταντίνος Καραμανλής, και μάλιστα σε συνομιλίες με τον τούρκο ομόλογό του.

    Η επιλογή, λοιπόν, είναι καθαρά πολιτική και δεν έχει σχέση με κάποιες δήθεν δικαστικές δεσμεύσεις. Ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Η πολιτική εξουσία φορτώνει στη δικαιοσύνη αποφάσεις οι οποίες θα την έφερναν σε αντίθεση με τις διεθνείς συμβάσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

    *Οσο για την περίφημη απόφαση του Αρείου Πάγου, την οποία επικαλείται ο σημερινός πρωθυπουργός, αυτή εκδόθηκε στις 13/1/2005 από την ολομέλεια του Ανώτατου Δικαστηρίου, και έδωσε τέλος στο αίτημα των εκπροσώπων της «Τουρκικής Ενωσης Ξάνθης». Οι τελευταίοι ζητούσαν να ακυρωθεί η απόφαση διάλυσης του σωματείου τους που είχε επιβληθεί από το νομάρχη Ξάνθης από το 1984.

    Ο Αρειος Πάγος δέχτηκε το σκεπτικό του εφετείου που επικύρωσε τη διάλυση, θεωρώντας ότι με το σωματείο αυτό «επιχειρείται απροκάλυπτα να εμφανισθεί η ύπαρξη στην Ελλάδα (περιοχή Δ. Θράκης) εθνικής τουρκικής μειονότητας, ενώ με τις συμβάσεις αυτές, μόνο η ύπαρξη θρησκευτικής μουσουλμανικής μειονότητας αναγνωρίζεται στην εν λόγω περιοχή».

    Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτή η απόφαση του Αρείου Πάγου πάρθηκε κάτω από απροκάλυπτες πιέσεις των μέσων ενημέρωσης. Αρχικός εισηγητής της υπόθεσης ήταν ο αρεοπαγίτης Νικόλαος Κασσαβέτης. Κατά περίεργο τρόπο διέρρευσε στα μέσα ενημέρωσης η είδηση ότι η εισήγηση επρόκειτο να δικαιώνει τους προσφεύγοντες και να επιτρέπει τη χρήση των όρων «Τούρκος», «τουρκικός».

    Ξεσηκώθηκε τότε θύελλα διαμαρτυριών στον τύπο, με προεξάρχον το «Βήμα», το οποίο παρουσίασε την είδηση ως «Βόμβα για τη μειονότητα στη Θράκη» (2/10/03). Περιττό να πούμε ότι την τελική εισήγηση την έκανε άλλος αρεοπαγίτης και η απόφαση ήταν τελικά αρνητική.

    *Αλλά δεν αρκούσε, φαίνεται, εκείνη η απόφαση. Ο Αρειος Πάγος ένα χρόνο αργότερα εκλήθη να αποφασίσει για το αν έχει δικαίωμα νόμιμης ύπαρξης στην Ελλάδα το σωματείο «Σύλλογος Νεολαίας Μειονότητας Νομού Εβρου», με έδρα το Γονικό της Κοινότητας Μικρού Δερείου Νομού Εβρου. Σ' αυτή την περίπτωση δεν υπήρχε καν ο όρος «τουρκικός».

    Ομως και πάλι ο Αρειος Πάγος (Δ' Πολιτικό Τμήμα, απόφαση 58/2006) απαγόρευσε την ίδρυση του σωματείου, με τη δικαιολογία ότι εφόσον δεν αναφέρεται ρητά ο όρος «μουσουλμανική», μπορεί να υπονοηθεί ο όρος «τουρκική»! Το απόσπασμα που ακολουθεί είναι χαρακτηριστικό:

    Οι ανύπαρκτες γλώσσες

    «Το βασικότερο, όμως, είναι ότι, ενώ, οι αναιρεσείοντες, δεν στερούνταν της δυνατότητας να ιδρύσουν σωματεία με ευθύ και ακριβολόγο και όχι παραπλανητικό τίτλο-επωνυμία, στοχεύουν και μάλιστα σκόπιμα, όπως αναφέρεται στην απόφαση, να δημιουργήσουν σύγχυση και αμφιβολία ως προς το αν το σωματείο εκπροσωπεί εθνική (τουρκική) μειονότητα, εντός των ορίων της Ελληνικής Επικράτειας, της οποίας (μειονότητας) το Σωματείο θέλει να καλλιεργήσει και να προασπίσει τα ιδανικά της ελευθερίας, της δημοκρατίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ανθρωπίνων αξιών [...] αγαθά όμως τα οποία προστατεύονται πλήρως, για όλους αδιακρίτως τους πολίτες, από τους κείμενους νόμους και το Σύνταγμα.

    Υπό αυτά τα δεδομένα η μη αναγνώριση του εν λόγω σωματείου εμφανίζεται με το επιβαλλόμενο μέτρο περιορισμού της σωματειακής ελευθερίας, αφού τα μέλη του υπό σύσταση σωματείου έχουν τη δυνατότητα να επιδιώξουν, όπως προαναφέρθηκε, την αναγνώριση σωματείου με όρους και επωνυμία, που να μην είναι αντικειμενικά πρόσφορα να δημιουργήσουν παραπλανητική εικόνα ή σύγχυση ως προς την ταυτότητα των μελών του.

    »Περαιτέρω, η μη αναγνώριση του Σωματείου, εμφανίζεται με το επιβαλλόμενο αναγκαίο μέτρο περιορισμού της σωματειακής ελευθερίας, εν όψει των δυνατοτήτων που παρέχονται στους αιτούντες να συστήσουν σωματείο με σαφώς προσδιοριστική της ταυτότητάς τους επωνυμία, περί της οποίας έγινε ειδικότερα ανωτέρω λόγος».

    Πρόκειται ασφαλώς για ακραίο παράδειγμα του πού μπορεί να οδηγήσει η λογική της στρουθοκαμήλου. Σύμφωνα μ' αυτή την απόφαση, όποιος αναφέρει τη λέξη μειονότητα στην Ελλάδα και δεν τη συνοδεύει με το επίθετο «μουσουλμανική» θα βρίσκεται αυτομάτως και εκτός νόμου.

    Ο Καραμανλής και οι «Τούρκοι της Θράκης»

    Το πιο επίσημο ελληνικό ντοκουμέντο για τον προσδιορισμό της μειονότητας στη Θράκη ως «τουρκικής» περιλαμβάνεται στα Αρχεία του θεωρούμενου ως «Εθνάρχη» της μεταπολεμικής Ελλάδας, του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Στη συνάντηση που είχε ως πρωθυπουργός της Ελλάδας με τον πρωθυπουργό της Τουρκίας Μπουλέντ Ετσεβίτ στο Μοντρέ της Ελβετίας, στις 10-11 Μαρτίου του 1978, ο Καραμανλής αναφέρεται ρητά σε «τουρκική μειονότητα», ενώ όλο τον πληθυσμό της μειονότητας από την εποχή της υπογραφής της Συνθήκης της Λοζάνης μέχρι σήμερα τον ορίζει ως «Τούρκους».

    Πρόκειται για μια σαφή δήλωση που ανατρέπει όλη τη γνωστή επίσημη γραμμή των μεταπολιτευτικών ελληνικών κυβερνήσεων στο ζήτημα αυτό και αποτελεί κόλαφο για όσους εξακολουθούν να παίζουν την κολοκυθιά με την επωνυμία της μειονότητας.

    Αντιγράφουμε από την επίσημη έκδοση των Αρχείων (τ.10, σ.134-5) τη συγκεκριμένη δήλωση του Κωνσταντίνου Καραμανλή:

    «Σε ό,τι αφορά το πρόβλημα των μειονοτήτων, η δική μας πλευρά είναι εκείνη που θα πρέπει να εγείρει θέμα. Η εξέλιξις του προβλήματος αυτού έχει ως εξής: Οταν υπεγράφη η Συνθήκη της Λωζάννης, υπήρχαν 111.000 Ελληνες εις την Τουρκία και 106.000 Τούρκοι εις Ελλάδα. Σήμερα υπάρχουν 10.000 Ελληνες στην Κωνσταντινούπολη και 120.000 Τούρκοι στην Ελλάδα. Με αποτέλεσμα η ισορροπία που προεβλέπετο στην Συνθήκη της Λωζάννης ανετράπη εναντίον μας. Το μόνο θέμα που μπορεί να εγερθεί στο σημείο αυτό είναι η επαναφορά της ισορροπίας αυτής. Δεν είχα ποτέ την πρόθεση, ως Κυβέρνησις, να ενοχλήσω την τουρκική μειονότητα. Στην Ελλάδα υπάρχουν 300 τουρκικά δημοτικά σχολεία, 2 γυμνάσια, 280 τεμένη, 7 περιοδικά στην τουρκική και 2 βουλευτές, αμφότεροι στην αντιπολίτευση, ένας του φιλοχουντικού κόμματος και ένας του κόμματος του Κέντρου. Επαναλαμβάνω ότι, αν σημειώθηκαν οποιεσδήποτε υπερβολές απ' τις τοπικές αρχές, είμαι πρόθυμος να τις συζητήσω. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Κυβέρνησις έχει πολιτική διωγμού. Σας διαβεβαιώ ότι θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να προλάβω τέτοιες υπερβολές»

    Το ντοκουμέντο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ούτε να αποδοθεί σε «παραδρομή», «φραστικό λάθος» ή «παρανόηση». Ο Καραμανλής είναι σαφής για ένα σαφές ζήτημα.

    Θυμίζουμε ότι δύο στελέχη της μειονότητας, ο Αχμέτ Σαδίκ και ο Ιμπράμ Σερίφ, κάθισαν στις 25/1/90 στο εδώλιο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου της Κομοτηνής με την κατηγορία της πρόκλησης των πολιτών σε διχόνοια επειδή είχαν κυκλοφορήσει ένα κείμενο στο οποίο αναφέρονταν οι όροι «Τούρκοι» και «τουρκική μουσουλμανική μειονότητα». Οι δύο κατηγορούμενοι καταδικάστηκαν σε 18 μήνες χωρίς δικαίωμα μετατροπής ή αναστολής και οδηγήθηκαν στις φυλακές.

    Το Εφετείο επικύρωσε την καταδίκη δυο μήνες αργότερα, απλώς τη μετέτρεψε σε εξαγοράσιμη. Η επιχειρηματολογία των δικαστικών αυτών αποφάσεων ήταν ότι «οι κατηγορούμενοι από πρόθεση επιχείρησαν να χαρακτηρίσουν τους Ελληνες μουσουλμάνους το θρήσκευμα της περιοχής Ροδόπης ως Τούρκους, καίτοι εγνώριζαν ότι με τη Συνθήκη της Λοζάνης στην περιοχή της Θράκης έχει αναγνωριστεί μόνο μουσουλμανική μειονότητα και όχι τουρκική... Με την παραπάνω ενέργειά τους σκόπευαν ενσυνείδητα να ενσταλάξουν το σπέρμα του διχασμού και της εχθρότητας προς τους Ελληνες χριστιανούς και έτσι πέτυχαν να προκαλέσουν και να διεγείρουν τους πολίτες σε αμοιβαία διχόνοια, με συνέπεια να διαταραχθεί η κοινή ειρήνη...»

    Είναι σαφές ότι το κείμενο από το Αρχείο Καραμανλή εμπίπτει ακριβώς στην ίδια κατηγορία. Να περιμένουμε, άραγε, την αυτεπάγγελτη δίωξη των υπευθύνων του Ιδρύματος «Κωνσταντίνος Καραμανλής» που έχει την ευθύνη για την έκδοση του Αρχείου; Μήπως κινδυνεύει να συλληφθεί ο πρόεδρός του Πέτρος Μολυβιάτης με την κατηγορία ότι «διεγείρει σε αμοιβαία διχόνοια τους πολίτες»;

    Ασφαλώς αστειευόμαστε. Απλώς περιμένουμε τουλάχιστον να έχουν το πολιτικό θάρρος οι εκπρόσωποι των δύο μεγάλων κομμάτων και να αναγνωρίσουν την πραγματικότητα της Θράκης και να πάψουν να κρύβονται πίσω από δικαστικές διώξεις, απαγορεύσεις και διαστροφή της ιστορικής αλήθειας.


    Ελευθεροτυπία, 4/3/2007

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο ΥΠΕΞ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ

    Μια νέα πολιτική για τη μειονότητα

    Μια ολιγοήμερη επίσκεψη στη Θράκη αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά από εκείνα που παρουσιάζουν οι κινδυνολόγοι «αναλυτές» στα αθηναϊκά κανάλια.

    Παρά την έντονη θρακολογία που προκάλεσε επί ένα μήνα στην Αθήνα η υποψηφιότητα της κυρίας Καρά Χασάν δεν μάθαμε τίποτα περισσότερο για την πραγματική πολιτική κατάσταση στην περιοχή της Θράκης και τις συνθήκες ζωής της μειονότητας. Το χειρότερο είναι ότι στη σχετική παραφιλολογία επικράτησαν τα στερεότυπα περασμένων δεκαετιών και οι αδιέξοδοι εθνικοί μύθοι που έχουν ξεπεραστεί από νέες πραγματικότητες και νέες ανάγκες του πληθυσμού της περιοχής.

    Μια νέα πολιτική

    Την ώρα που οι Αθηναίοι θρακολόγοι των καναλιών συνέχιζαν να παπαγαλίζουν τις γνωστές εθνικές μεγαλοστομίες περί ελληνοφρόνων «Πομάκων» και παρασυρμένων «Τουρκογενών», οι άνθρωποι που χαράζουν την πραγματική πολιτική για τη μειονότητα έχουν ήδη προσανατολιστεί προς εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο νέος στόχος της ελληνικής πολιτικής είναι η ομάδα των «Ρομά» της μειονότητας. Τους «Πομάκους» ξεχάστε τους!

    Πάγια θέση της ελληνικής διοίκησης τις τελευταίες δεκαετίες ήταν να επιμένει στο διαχωρισμό της μειονότητας σε τρεις εθνοτικές ομάδες («Τουρκογενείς, Πομάκους και Αθιγγάνους-Ρομά»). Μερικές φορές, μάλιστα, αναφέρονταν σε (περισσότερες της μιας) «μουσουλμανικές μειονότητες», για να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στον εσωτερικό διαχωρισμό της μειονότητας. Ο προφανής στόχος ήταν η αποδυνάμωση των Τούρκων της μειονότητας, η ενίσχυση των εσωτερικών αντιθέσεων και ο προσεταιρισμός των Πομάκων.

    Οπως διαβάζουμε σε ένα απόρρητο έγγραφο του υπουργείου Εξωτερικών που έχει συνταχθεί πριν από δέκα χρόνια, «η υπογράμμιση αυτής της 'διαφορετικότητας’ των τριών ομάδων απορρέει από την επιθυμία μας να αποφύγουμε την απορρόφηση των Πομάκων και των Αθιγγάνων από το τουρκογενές στοιχείο της μειονότητας και την κατ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργία μιας συμπαγούς τουρκογενούς μειονότητας» (ΑΠΦ 1150.600/ΑΣ 809, 17/7/1996, ΥΠΕΞ, Α2 ΔΔΣ/Τμήμα Μειονοτικών Θεμάτων).

    Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος έγινε χρήση κάθε θεμιτού και αθέμιτου μέσου. Τεράστια ποσά δαπανήθηκαν σε «μελέτες», «προγράμματα», «ινστιτούτα» και «εκδηλώσεις» που μοναδικό στόχο είχαν να κατασκευάσουν μια «πομακική εθνική ταυτότητα» που δεν θα έτεινε ούτε προς την Τουρκία (λόγω θρησκείας) ούτε προς τη Βουλγαρία (λόγω γλώσσας). Και πρώτο μέτρο ήταν «η μερική απαλλαγή των Πομάκων από τα ήπια άλλωστε κατασταλτικά μέτρα που ίσχυαν για τους Τουρκογενείς μέχρι την αρχή της τρέχουσας δεκαετίας (’90)» (στο ίδιο έγγραφο).

    Ομως αυτή η πολιτική απέτυχε. Ούτε ο εκτουρκισμός της μεγάλης πλειοψηφίας της μειονότητας αποφεύχθηκε ούτε πήρε σάρκα και οστά ποτέ ο διαχωρισμός των Πομάκων από τα άλλα μέλη της μειονότητας. «Η διαφοροποίηση αυτή από το τουρκογενές στοιχείο τα τελευταία χρόνια μειώνεται», διαβάζουμε στο ίδιο έγγραφο. «Σε αυτό συνετέλεσαν η επιμειξία των Πομάκων με τους Τουρκογενείς, η οποία προκλήθηκε από την εγκατάσταση Πομάκων στις πόλεις και από την αλλαγή στάσεως της επίσημης Τουρκίας στα θρησκευτικά θέματα».

    Το αντίθετο μάλιστα συνέβη. Οι σχεδιασμοί επί χάρτου της ελληνικής πλευράς επιτάχυναν την ομογενοποίηση της μειονότητας. Το όψιμο χέρι φιλίας που έτεινε προς την πλευρά των Πομάκων η ελληνική πλευρά αντιμετωπίστηκε με εύλογη καχυποψία από εκείνους που μέχρι πριν από δέκα χρόνια ζούσαν πίσω από τις μπάρες του αποκλεισμού, την περιβόητη «επιτηρούμενη ζώνη» και είχαν την υποχρέωση να κυκλοφορούν με ειδικές άδειες, δηλαδή εσωτερικά διαβατήρια. Ο λόγος που διατηρήθηκαν αυτές οι μπάρες, σύμφωνα με την ίδια έκθεση του ΥΠΕΞ ήταν «η αποφυγή διασυνδέσεως του τουρκογενούς με το πομακικό στοιχείο».

    Οι λόγοι της αποτυχίας της πολιτικής για τους Πομάκους είναι βέβαια πολλοί. Ο σημαντικότερος, όμως, είναι ότι βασίστηκε σε ένα προπαγανδιστικό τέχνασμα. Τώρα αναγκάζεται το ΥΠΕΞ να παραδεχτεί ότι ήταν ατελέσφορες οι θεωρίες «σύμφωνα με τις οποίες οι Πομάκοι είναι απόγονοι φυλών που συμπολέμησαν με τον Μεγαλέξανδρο, ότι είναι ευφυέστεροι των τουρκογενών και έτσι πλησιέστεροι στον ελληνικό μέσο όρο κ.ά.».

    Αλλά και ο τρόπος της προσέγγισης, δηλαδή μέσω του στρατού (!) και γνωστών επιχειρηματιών, αποδείχτηκε κι αυτός ατυχής. Το παραδέχεται το ΥΠΕΞ με κομψό τρόπο στο ίδιο έγγραφο: «Η διδασκαλία της πομακικής δεν προσφέρει τίποτε στους Πομάκους, πλην της διατηρήσεως μιας εθνικής ταυτότητας, μάλλον προβληματικής. Αντιθέτως η επαρκής γνώση της ελληνικής ή της τουρκικής τους δίνει τη δυνατότητα προσβάσεως στις αγορές εργασίας και τα Πανεπιστήμια της Ελλάδος ή της Τουρκίας και συνεπάγεται σημαντική βελτίωση του βιοτικού τους επιπέδου. Με την οπτική αυτή, η έκδοση των δύο λεξικών, αφενός του Δ’ Σώματος Στρατού και αφετέρου του δασκάλου κ. Θεοχαρίδη, με την οικονομική ενίσχυση του επιχειρηματία κ. Εμφιετζόγλου δεν βελτίωσε, βεβαίως, τις προοπτικές διδασκαλίας της πομακικής. Εάν το πρώτο μπορεί να θεωρηθεί ως χρήσιμο εργαλείο για το στρατό και το δεύτερο ως καρπός της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, κανένα από τα δύο δεν αποτελεί στην ουσία επιστημονικού επιπέδου εργασία».

    Αυτό που απασχολεί επίσης τα στελέχη του ΥΠΕΞ, είναι οι ενδεχόμενες επιπτώσεις που θα είχε η επίσημη διδασκαλία μιας σλαβικής γλώσσας σε άλλες περιοχές της χώρας, όπως η Δυτική Μακεδονία, όπου τα πολύ συγγενικά προς τα πομακικά «μακεντόντσι» θεωρούνται εθνικώς ύποπτα και εξοβελιστέα. Με ανησυχία διαπιστώνουν οι ίδιοι αναλυτές του ΥΠΕΞ ότι ήδη έχει αποκατασταθεί μια επικοινωνία μεταξύ Ποντίων από τη Ρωσία (που έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή), και σλαβόγλωσσων πληθυσμών («Πομάκων») στις δύο πλευρές των ελληνοβουλγαρικών συνόρων.

    Η ελληνική πολιτεία στρέφεται, λοιπόν, εδώ και λίγο καιρό στην τρίτη συνιστώσα της μειονότητας, τους Ρομά. Εδώ τα πράγματα θεωρούνται πιο εύκολα. Δεν είναι η «εθνική συνείδηση» τόσο που καθορίζει την ενότητα της κοινωνικής ομάδας, επομένως δεν υπάρχει καταρχήν το αξεπέραστο εθνοτικό φράγμα. Φοβόμαστε, πάντως, πως και την περίπτωση αυτή, θα αποδειχθεί πολύ όψιμη η στοργή της ελληνικής πολιτείας. Οσο για την αποτελεσματικότητά της, κι αυτή είναι αμφίβολη, διότι ο αριθμός των Ρομά είναι πολύ μικρός παρά το "φούσκωμα" των επίσημων μελετών. Αλλά ακόμα και έτσι, είναι σημαντικό το γεγονός ότι για πρώτη φορά αντιμετωπίζονται ως έλληνες πολίτες οι Ρομά της περιοχής (για την ακρίβεια κάποια τμήματά τους) και δαπανώνται σημαντικά ποσά για την εκπαίδευσή τους, έστω επιλεκτικά και με ανορθόδοξους τρόπους.

    Πάντως, σύμφωνα με τη μελέτη του Ευρωπαϊκού Κέντρου για τα Δικαιώµατα των Ροµά και του Ελληνικού Παρατηρητήριου των Συµφωνιών του Ελσίνκι είναι ήδη αργά: «Φαίνεται ότι ένα σηµαντικό τµήµα των Μουσουλµάνων Ροµά όντως ασπάζεται την τουρκική εθνική ταυτότητα. Ο εκπρόσωπος των Μουσουλµάνων Ροµά της Θράκης, στην ιδρυτική συνεδρίαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ελλήνων Ροµά (ΠΟΣΕΡ), η οποία εδρεύει στην Αθήνα και χρηματοδοτείται από το κράτος, ισχυρίστηκε ότι οι Ροµά που εκπροσωπεί αποτελούν μια εθνική (δηλ. τουρκική) μειονότητα. Παρομοίως, οι περισσότεροι Μουσουλμάνοι Ροµά που ζουν στο Νομό Εβρου δήλωσαν σε ερευνητές ότι είναι Τούρκοι και όχι Ροµά. Επιπλέον, παρατηρήθηκε ότι οι Μουσουλµάνοι Ροµά της Κοµοτηνής σταµάτησαν να χρησιµοποιούν τη ροµανί και προτιµούν τα τουρκικά, ακόµη και στο σπίτι τους, κάτι που οι Ελληνες ερευνητές ερµηνεύουν ως ένδειξη του σταδιακού 'εκτουρκισµού’ τους».

    Οσο για το σύνολο της μειονότητας, φαίνεται ότι ο μεσοπρόθεσμος στόχος του ελληνικού κράτους είναι η αποδυνάμωσή της μέσω της αστικοποίησης. Η οικονομική συγκυρία βοηθά αυτό το σχεδιασμό. Το μεγαλύτερο μέρος του αγροτικού μειονοτικού πληθυσμού ασχολείται με τα καπνά, τα οποία ως γνωστόν αντιμετωπίζουν ως καλλιέργεια τη μεγαλύτερη κρίση των τελευταίων δεκαετιών. Οχυρωμένη πίσω από τη ΕΕ η ελληνική κυβέρνηση αρνείται οποιαδήποτε στήριξη των καλλιεργητών. Αλλά η αλλαγή καλλιέργειας στα ορεινά χωριά είναι σχεδόν αδύνατη. Ο μόνος δρόμος που θα μένει στους καταστραμμένους αγρότες της μειονότητας είναι η μετανάστευση, τα καράβια και οι βοηθητικές εργασίες στις πόλεις.

    Στην ίδια κατεύθυνση τείνουν απ' ό,τι φαίνεται και οι άνωθεν σχεδιασμοί για την εκπαίδευση της μειονότητας. Εδώ και δέκα χρόνια πραγματοποιήθηκε μια μεγάλη τομή, με το τολμηρό και επιτυχημένο (παρά τις αντιδράσεις) «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων», το οποίο διευθύνει η καθηγήτρια Αννα Φραγκουδάκη με τη συνεργασία της συναδέλφου της Θάλειας Δραγώνα. Σε συνδυασμό με το θετικό μέτρο της ποσόστωσης για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, το πρόγραμμα αυτό που αφορά μόνο την ελληνόγλωσση εκπαίδευση βελτίωσε αισθητά τον αριθμό των μειονοτικών που κατορθώνουν να προχωρήσουν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

    Ομως στη μεγάλη τους πλειοψηφία τα μειονοτικά σχολεία παραμένουν σε άθλια κατάσταση, γιατί το τουρκόγλωσσο μέρος της εκπαίδευσης βρίσκεται ακόμα υπό τη σκιά των ελληνοτουρκικών ισορροπιών. Ορισμένοι μειονοτικοί των πόλεων προτιμούν ήδη να στέλνουν τα παιδιά τους στα ελληνικά σχολεία. Εχοντας αυτό κατά νου, η ελληνική πλευρά προσβλέπει στη σταδιακή αποδυνάμωση των μειονοτικών σχολείων και την απορρόφηση μέρους των παιδιών της μειονότητας στα κοινά σχολεία.

    Μια νέα δυναμική στην κοινωνία

    Με βάση όλο αυτά τα δεδομένα καταλαβαίνει κανείς πόσο εκτός τόπου και χρόνου ήταν όλη αυτή η επιμονή στην «πομάκικη καταγωγή» της κυρίας Καρά Χασάν που επαναλάμβαναν εν χορώ οι θρακολόγοι των καναλιών. Εξίσου παραπλανητικά είναι και όσα «αποκάλυψαν» για την Τουρκική Ενωση Ξάνθης οι ίδιοι αναλυτές (με πρώτο εκείνον που διαλαλεί ότι οι μπάρες στην επιτηρούμενη ζώνη έπεσαν χάρη στις δικές του εκπομπές). Θα τους στενοχωρήσουμε λέγοντάς τους ότι τα σωματεία που φέρουν το χαρακτηρισμό «τουρκικός» στην Ξάνθη και την Κομοτηνή λειτουργούν κανονικά και εντός του νόμου, όπως κάθε άλλη ένωση πολιτών. Οχι μόνο «παράνομες» δεν είναι αυτές οι ενώσεις, αλλά διαθέτουν γραφεία σε πλήρη νόμιμη λειτουργία.

    Η ελληνική κυβέρνηση θεωρεί ότι η υπόθεση εκκρεμεί και θα τελεσιδικήσει μόνο μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Ομως ακόμα και στην (μάλλον απίθανη) περίπτωση να γίνει δεκτή η απόφαση της ελληνικής διοίκησης, το μόνο που θα συμβεί είναι ότι δεν θα αναρτηθούν οι ταμπέλες στα υπάρχοντα σωματεία.

    Οσο για το θέμα του μουφτή που απασχόλησε κι αυτό τα κανάλια επί μέρες, υπάρχει σκέψη στο ΥΠΕΞ να καταργηθούν οι δικαστικές του εξουσίες και να παραμείνουν οι θρησκευτικές. Σ’ αυτή την περίπτωση θα μπορεί να εκλέγεται κάποιος μουφτής από τους πιστούς, ενώ οι αρχές θα αναγνωρίζουν και τους εκλεγμένους και τους διορισμένους (απ’ αυτές) ως ισότιμους. Το μπερδεμένο σχήμα θεωρείται απαραίτητο τουλάχιστον για τη μεταβατική φάση που αναγκαστικά θα υπάρξει από το παλιό στο νέο σύστημα. Η κατάργηση των δικαστικών δικαιοδοσιών του μουφτή είναι αυτονόητη για μια ευρωπαϊκή χώρα που δεν μπορεί να δεχτεί ότι σε κάποιο σημείο της επικράτειάς της διατηρείται ο ισλαμικός νόμος, η σαρία. Οσο για την αναγνώριση όλων των μουφτήδων, αυτή η ανάγκη προκύπτει από την πρόθεση να αναγνωριστούν και οι μουφτήδες που με τον ένα ή άλλο τρόπο λειτουργούν στην Αθήνα. Το τελευταίο που θα επιθυμούσε το ΥΠΕΞ αυτή την περίοδο είναι η διατήρηση σε καθεστώς αδιαφάνειας (αν όχι ημιπαρανομίας) των μουσουλμανικών λατρευτικών χώρων στην ελληνική επικράτεια και ειδικά στην Αθήνα.

    Με δυο λόγια, ο προβληματισμός των υπευθύνων του ΥΠΕΞ βρίσκεται σε εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις από τις μισαλλόδοξες κραυγές των τηλε-θρακολόγων, έστω κι αν οι σχεδιασμοί του παραμένουν ακόμα στα χαρτιά.

    Αλλά το σημαντικό νέο στοιχείο που διαπιστώνει ο επισκέπτης της Θράκης είναι ότι παράλληλα με τις νέες αναζητήσεις της ελληνικής πολιτείας για την αναπροσαρμογή της μειονοτικής της πολιτικής αναπτύσσεται για πρώτη φορά μια νέα δυναμική στην κοινωνία της περιοχής η οποία ξεπερνά τα κλασικά αδιέξοδα στερεότυπα που κυριαρχούσαν τόσο στον πλειονοτικό όσο και στον μειονοτικό πληθυσμό.

    Σημάδι αυτού του νέου κλίματος ήταν η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Ξάνθης στις 21 Ιουνίου, με πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Νίκος Πουλαντζάς και του ένθετου «Αναγνώσεις» της Κυριακάτικης Αυγής. Το θέμα «Η αργοπορημένη μεταπολίτευση της μειονοτικής πολιτικής», αναπτύχθηκε από την κοινωνιολόγο Ντιλέκ Χαμπίμπ, τον δημοσιογράφο Σαμή Καραμπουγιούκογλου, τον καθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου Αλκή Ρήγο, τον γιατρό και πρώην βουλευτή του Συνασπισμού Μουσταφά Μουσταφά, τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Κωνσταντίνο Τσιτσελίκη και τον εκπαιδευτικό και δημοσιογράφο Σταμάτη Σακελλίωνα. Τη συζήτηση συντόνιζε ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Ξάνθης Κώστας Γούναρης. Ανάλογη εκδήλωση με το ίδιο θέμα είχε οργανωθεί και στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ στην Αθήνα στις αρχές του Ιουνίου (8/6/06), αλλά το ξεχωριστό στην Ξάνθη ήταν η συμμετοχή του κόσμου. Το ακροατήριο ήταν μοιρασμένο σε μειονοτικούς και πλειονοτικούς ενώ το λόγο πήραν εκφραστές όλων των απόψεων. Επί τρεις ώρες συζητήθηκαν όλα τα προβλήματα. Μπορεί να μη λύθηκαν, αλλά αποδείχτηκε ότι ο διάλογος είναι εφικτός και ο αλληλοαποκλεισμός των δύο πληθυσμιακών ομάδων δεν είναι μονόδρομος.

    Το βαθύ κράτος ανασυντάσσεται

    Αλλά η Θράκη παραμένει δυστυχώς αυτό που μας είπε ο δημοσιογράφος και πρώην πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κομοτηνής Δάμων Δαμιανός, «ένα απέραντο χωνευτήρι μηχανισμών και αλλοίωσης συνειδήσεων». Και το χειρότερο είναι ότι «οι όροι του πολιτικού παιχνιδιού στη Θράκη είναι αδυσώπητοι, γιατί λειτουργεί στη λογική της προβοκάτσιας».

    Σε αντίθεση, λοιπόν, από τη θετική δυναμική που δημιουργείται σε ορισμένα προοδευτικά κομμάτια της κοινωνίας, εντελώς αδρανείς παραμένουν κάποιοι κοινωνικοί θεσμοί από τους οποίους θα περίμενε κανείς πολύ περισσότερα. Φυσικά δεν αναφερόμαστε στους πάγιους εκφραστές κάθε συντηρητικής πολιτικής στην περιοχή, δηλαδή στην εκκλησία και τα παρεκκλησιαστικά-παρακρατικά ιδρύματα της παρωχημένης εθνικοφροσύνης. Αναφερόμαστε δυστυχώς στο Πανεπιστήμιο.

    Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο, με τμήματα και στους τρεις νομούς της Θράκης, είχε αρχίσει πριν από χρόνια να δημιουργεί μια θετική σχέση με την κοινωνία της περιοχής. Με αντιφατικές ίσως και σπασμωδικές πρωτοβουλίες, είχε πάντως κατορθώσει να ανοίξει τις πύλες του στο πρόβλημα της Θράκης και άρχισε να παίζει σημαντικό ρόλο σε ένα δημόσιο διάλογο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της μειονότητας. Ηταν η περίοδος όπου μια σειρά νέων πανεπιστημιακών, απαλλαγμένων από τις παρωπίδες της μετεμφυλιακής εθνικοφροσύνης κατόρθωσαν να δουν κατάματα το πρόβλημα και επιχείρησαν για πρώτη φορά να το συνδέσουν με την ευρωπαϊκή δημοκρατική αντίληψη.

    Αυτή η φωτεινή περίοδος του Δημοκρίτειου έχει δυστυχώς περάσει. Το Πανεπιστήμιο έχει γιγαντωθεί, αλλά η σχέση του με την κοινωνία έχει ατονήσει πλήρως. Οσο για τη μειονότητα, μάταια θα περίμενε στις σημερινές συνθήκες κάποια βοήθεια από την τοπική πανεπιστημιακή κοινότητα. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σκάλωσε πρόσφατα η παραχώρηση από το Πανεπιστήμιο ενός μικρού οικοπέδου της Κομοτηνής που του ανήκει. Στο οικόπεδο επρόκειτο να χτιστεί σχολείο για Ρομά και με την άρνηση του ΔΠΘ η ανέγερση καθυστερεί. Και να σκεφτεί κανείς ότι το πανεπιστήμιο έχει χτιστεί πάνω στις λεγόμενες «μουσουλμανικές γαίες», την περίοδο που η αντιμετώπιση της μειονότητας πρόβλεπε και τον «εκχριστιανισμό» της ακίνητης ιδιοκτησίας.

    Αλλά και σε ορισμένα τοπικά μέσα ενημέρωσης επανέρχεται πεισματικά η παλιά «θεωρία της αμοιβαιότητας», σύμφωνα με την οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί η μειονότητα της Θράκης με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίστηκαν οι Ελληνες της Κωνσταντινούπολης από τις τουρκικές αρχές τη δεκαετία του 50 και 60, δηλαδή με πογκρόμ και βίαιο εκπατρισμό. Διαβάζουμε, λ.χ. στον "Χρόνο" της Κομοτηνής, τη μια από τις δυο μεγάλες εφημερίδες της πόλης: «Θέλουν οι Τούρκοι ικανοποίηση των υπερφίαλων αξιώσεών τους; Ναι, αλλά εδώ και τώρα να εφαρμοστεί η αμοιβαιότητα της Συνθήκης της Λωζάνης, να μείνουν στην Κομοτηνή όσοι απόμειναν στην Κωνσταντινούπολη. Και στην Ξάνθη να μένουν όσοι απόμειναν στην Ιμβρο και την Τένεδο» (22/6/06).

    Ελευθεροτυπία, 16/7/2006

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Agapite 01:17 .
    Eisai neos stin ilikia kai den ksereis tin alithia.
    O Tsaous Anton ithele na ftiaksei Vasilio tis Vlahias tin Vorio Ellada . Itan pragmati germanotsolias . Milouse polles glwsses oxi mono tourkika . Molis apeleytherwthike i Ellada , dikastike kai ektelestike (kata tin semni kai tapeini mou gnwmi poly swsti dikastiki apofasi ). To neo komma na katsei sta avga toy kai na min leie malakies gia adikies . Kapoioi apo tous pappoudes tous exasan tin Ethnikotita dioti estrepsan ta opla toys enantion tis Elladas .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο Διαμάντης ήθελε να φτιάξει
    βλάχικο πριγκηπάτο

    και μετα τον πόλεμο διέφυγε
    μαζι με τους συνεργάτες του
    στη Ρουμανία


    Ο Φωστερίδης (Αντών Τσαούς)

    εκτελέστηκε από ποιούς
    από το ΕΑΜ;

    νομίζω πολιτεύθηκε αργότερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΡΟΣ 11,28

    =ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΙΝΟΦΩΝΙΣΑΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΤΡΑΤΟΡΙΑΣ.

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ.

    ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ ΦΙΛΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. O Diamantis εκανε 2 φορες την διαδρομη διαφυγης, Αλβανια, Ιταλια, Ρουμανια, σε 2 διαφορετικες περιοδους! Πριγκιπατο ηθελε ο Βλαχος κι οχι βασιλειο, στην Πινδο - Ηπειρο. Πουλησε μαλιστα τον πλαστο τιτλο του σε εναν Ουγγρο! Αυτο θα πει αλλοδαπο θρασος. Τα ελσινκικα γομαρακια εχουν βρει ενα σκοπο στη ζωη τους!
    Ρομουλοι και Τουρκοι ξερογλυφονται ακομα μερικοι για τον ξενο αχυρωνα που καποτε ποδοπατουσαν αναισχυντα!

    Στην παρεα προστεθηκε και ο γνωστος Σλαβοβουλγαρος που κι αυτος αλωνιζε πριν μολις ~80 χρονια σε συνεργασια με τους γερμανους που ξεστρατισαν και εισεβαλαν στην Ελλαδα στο πλευρο Ιταλοαλβανων ( των πιο παλιων απ'ολα τα κουμασια στην περιοχη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Agapite 02:18
    Ton Tsaous Anton dikase kai ektelese i episimi Elliniki Politeia . An ston allo kosmo politefthike den dynamai , pros to paron toylahiston , na to gnwrizw .
    Kati peri vlachwn , meionotitwn klp klp apo to prwto syntagma poy psifisan oi Ellines kathierwsan tin isotita twn politwn kai tin apagorefsi twn titlwn . Giafto kai sta Eptanissa ypirxe megali antistasi tis pro tou 1864 aristokratias enantia stin Enwsi me tin Ellada . Stin Ispania kai stin Bretania paradeigmatos xarin yparxoyn akoma Doukes kai Komites ... stin mikri Elladitsa den yparxoun tetoies malakies kai oloi oi polites apolamvanoyn ta idia dikawmata . Na min akoyw malakies san aytes poy leei to ''neo''komma .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πού είδε αυτός έστω κι έναν Έλληνα να ζητάει ξενόγλωσσα σχολεία για τα παιδιά του?
    Στην Πίνδο είχαν στηθεί ένα σωρό τέτοια σχολεία με χρηματική υποστήριξη από Ρουμανία!
    Παρ'όλα αυτά το φωνίσαντες ακόμα δεν έμαθαν να το γράφουν σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το νέο Ελληνικό κράτος είναι δημιουργία τον απλών μαχητών και οπλαρχηγών του 1821 , μέσα από το πνεύμα του εθνικισμού της αγνής φιλοπατρίας και της Μεγάλης Ιδέας κατοικούμε σε αυτό τον χώρο , εμείς , οι ανάξιοι , νέο-ραγιάδες αυτοαποκαλούμαστε , Έλληνες παρανόμως . Η μόνη ελπίδα είναι η επιστροφή στα ιδανικά της φυλής , εμπνευσμένοι από τον στοίχο “απ’ τα κοκάλα βγαλμένοι των ΕΛΛΗΝΩΝ τα ιερά “ η επανάσταση πρέπει να συνεχιστεί . Όποιος είναι διεθνιστής ας πάει να ζήσει αλλού , η γη μας χωράει όλους , Η Ελλάδα μόνο τους Έλληνες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. =ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΤΙΝΟΦΩΝΙΣΑΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΤΡΑΤΟΡΙΑΣ.


    Ναι αλλά η μητρική μου γλώσσα
    είναι τα βλάχικα όχι τα ελληνικά


    Τί πειράζει να τα μαθαίνω και τα δύο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ωραια ξεκινησαν και τουτοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κοίτα τι μαθαίνουμε! Στη Βρεττανία έχει και Δούκες ακόμα! Ολόκληρη βασίλισσα Ελίζαμπεθ ούτε που τη βλέπει. Κι άλλους 40 βασιλικούς οίκους στην υπόλοιπη Ευρώπη. Τέλος πάντων, αυτοί ας κάνουν αυτό που λέει η παράδοσή τους. Όμως οι Ιταλοί - Βενετσιάνοι που ξέμειναν στα Επτάνησα ας γυρνούσαν πίσω αν δεν ήθελαν να χάσουν τίτλους. Εδώ τώρα τι παριστάνουν άραγε; Σε πόσα ταμπλό θέλουν να παίζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 1:34 μμ

    Εσύ που έβαλες το μεγάλο κείμενο
    απο Ελευθεροτυπία

    Από όταν μπήκαμε στο ΝΑΤΟ το 1950
    η μουσουλμανική μειονότητα
    εγινε τουρκική με άνωθεν
    εντολη για να αποφευχθούν
    βουλγαρικές επιρροές στους
    Πομάκους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Στην Ιταλία όμως μαθαίνουν

    τα ελληνικά οι Γρεκάνοι,ε;

    δούκες είναι;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  54. Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ!!!

    ΟΙ ΚΟΥΡΔΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ

    ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΓΙΟΥΝΑΝΙΣΤΑΝ

    Πατριώτη μίλα Τούρκικα

    και ας είναι μητρική σου
    γλώσσα τα βλαχο-κούρδικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σωστός ο 3:33. Μόνο που η έννοια Μεγάλη Ιδέα δεν ξέρω το περιεχόμενό της ακριβώς. Για μένα, όχι οι Αλεξάνδρειες κτήσεις, να το ξεκαθαρίσουμε αυτό με κάθε σαφήνεια. ( Όποτε... )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Οι΄Ελληνες στη Ν.Ιταλία μιλάνε αυτό που γουστάρουν. Γίνονται δε σεβαστοί επειδή δεν παριστάνουν κάτι άλλο από αυτό που είναι. Δεν έχουν ανατρεπτικές ιδέες και δεν είναι εισβολείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΤΗΣ

    ΗΠΕΙΡΟΥ.
    Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΗ.
    ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΑΧΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙΤΗΝ ΑΡΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥΣ ΤΟ 7ο μχ ΑΙΩΝΑ.ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ
    ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ 1000 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΕΡΘΟΥΝ ΕΔΩ? ΑΛΩΣΤΕ
    ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΗΤΑΝ
    ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΧ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΦΙΛΛΙΠΟΣ
    ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ
    ΠΟΙΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΟΥΝ ? ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ ΣΛΑΥΟΣ ΚΑΙ
    ΤΟΝ ΛΕΓΑΝΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΦΣΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ .
    Η ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΝΕ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΤΑΝ Ο ΤΙΤΟ ΤΟ 1946
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ
    ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΔΗΛΩΣΑΝΕ ΟΤΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ
    ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΣΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΙΣ ΠΕΡΣΙΚΕΣ ΑΣΠΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΓΡΑΝΙΚΟΥ ΩΣ ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ
    "ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΗΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ"
    ΒΡΕ ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ
    ΣΥΓΧΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΗΛΙΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...?


    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ?

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΘΡΑΚΗ 'Η ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΕΦΩΝΙΖΕΙ ΣΤΑ ΦΟΡΑ, ΣΑΝ ΜΚΟ ΤΟΥ ΓΑΠ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Agapite 3:38 .
    Mallon den katalaves ti ennoousa . Katholou den anaferomouna sto Politeyma tis Vassilias . Anaferomouna stous titlous eygeneias me feoudarxika dikaiwmata . An diavasoume ta gegonota poy eginan sta Eptanissa apo tin stigmi poy efygan oi Venetsianoi mexri tin 21.5.1864 pou enwthikan me tin Ellada tha dokimasete polles apogoiteyseis kai ap;o tin symperifora twn ''eygenwn'' alla pro pantwn apo tin symperifora twn Despotadwn.
    As min ta skalizoume .Opws leei kai to palio tragoudi ''Se osous aresoume kai gia tous ... vlahous den tha boresoume ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μολών λαβέ κότες!

    Και πως σουβλίζαν οι 300 θα είναι ταινία για μωρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Εγώ που ήρθα από το Σείριο και ανήκω στους Ελ δικαιούμαι σύνταξη εθνικής αντίστασης; Τουλάχιστον σύνταξη πριν τα 60;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Εγώ πάντως ξέρω οτι οι
    πρόγονοι μου δεν ήταν

    ο Αλέκος και Φίλιππας

    αλλά ο Ντούσαν και ο
    Μαυροβουνιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 6.40
    καλέ εσύ είσαι πολύ μοβόρος!
    Σε φτιαχνουν οι ταινίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ PRESS-GR ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΔΗΜΙΣΙΕΥΣΑΤΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΝΑΚΡΑΤΖΑ;; ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 'ΚΥΡΙΟΙ"
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΘΕΜΑ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟ "ΚΥΡΙΟ" ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ.
    ΓΙΑΤΙ?
    ΜΕ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΣΤ.
    Η ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΦΕΛΕΙΣ Η ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΜΙΣΘΑΡΝΑ ΟΡΓΑΝΑ
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Παιδιά ψυχραιμία,

    κάντε τον κόπο να διαβάσετε τη Διακήρυξη και το Πολιτικό Πρόγραμμα στο site της Φιλελεύθερης Συμμαχίας και να είστε σίγουροι ότι θα αναθεωρήσετε αρκετές από τις απόψεις σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Εμείς οι γνήσιοι Έλληνες δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα από τα σύγχρονα γιουσουφάκια.

    Πείτε, πείτε ότι θέλετε αλλά όταν θα έρθει η ώρα της κρίσης θα τρέχετε σαν κάποιους άλλους "Εφιάλτες" παλαιότερα να βγείτε από τα σύνορα νύκτα! Το πρόβλημα είναι ότι έχετε πλέον 2 επιλογές...

    ή θα πάτε στην Αλβανία ή στην Βαρδαρία.

    Και εκεί σαν κάποιους άλλους θα δείτε τι σημαίνει "φυστίκι". Θα δείτε πόσο ωραία περνάνε οι "μειονότητες".

    Εσείς του -1% έχετε απέναντι σας ολόκληρο τον Ελληνισμό! Μπορεί να πίνουμε φραπέδες, να λέμε μαλακίες αλλά αν έρθει η ώρα πάλι θα τρέχετε!!!

    Είναι θέμα επιλογής. Συνεχίστε έτσι και θα δούμε αν θα σας σώσει κανένας Σώρος ή καμιά συνθήκη.

    Γιατί οι Έλληνες δεν είναι μαλάκες σαν τους Σέρβους. Εμείς θα κτυπήσουμε στο ψαχνό όποιον τολμήσει να περάσει στα όριά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ.

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ 53 ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΤΗΣ.

    ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ!!!

    ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ! Η 54 ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ.

    Η 55 ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ Η 56 ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΙΩΝΙΑΣ.

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΘΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΜΑΣΤΕ.

    Αιντε λαμόγια πείτε κι αλλα να ξυπνήσει ο Έλληνας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΟΜΙΤΑΤΖΙΔΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΡΔΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ. ΖΗΤΩ ΤΟ Ε.Α.Ρ., Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Η Ελλάδα ΜΟΝΟ στους Ελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ρε σείς που νεκραναστησατε τον Νεκρατζά,στείλτε τον πράκτορα στο blog τού κολλητού του,τού Νικου Δήμου,μαζί με τον Βοσκόπουλο-Ποπώφ ,τον Βασιλάκη ,τον Γαβριηλίδη ,τον Ανδριανόπουλο ,τον Μπίστη και τίς λοιπές δυνάμεις που χειροκροτούν τον Μπούς.
    Δεν τα μαθατε.?Ολοι αυτοί οι ΄φιλέλληνες΄είχαν πάει Αλβανία για να αποθεώσουν τον Πρόεδρό τους τον Πιθηκο-Μπούς.Και τελικά τού έκλεψαν και το ρολόϊ.........
    Kαι όσοι θέλουνε μειονοτικά δικαιώματα με τα ΄Μακεδονίτικα αδέλφια τους΄μετά χαράς...Να πείσουν τούς σκοπιανούς να ενωθούν με την Ελλάδα.Ελάτε αδέλφια μας Μακεδόνες,γυρίστε όλοι πίσω στην πατρίδα.
    Μονον που πρέπει να πείσετε και τούς Αλβανούς που ζούν στο Τέτοβο ότι είναι και αυτοί απογονοι τών Μακεδόνων.
    Φιλελευθερη Συμμαχία.Οι συνεχιστές τού Τσολάκογλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Και για ρωτήστε και τον Βαλλιανάτο πού καρφώνει μαζί με τον Δημητρά όσους δημοσιογραφους εναντιώνονται στο φασιστικό κράτος τού Ισραήλ...
    Στην ΔΕΗ επί Σημίτη τι γύρευε σαν manager.??
    Για Μ.Κ.Ο. τίς πέρασε τίς ΔΕΚΟ??
    Αληθεύει οτι ο Βαλλιανάτος είχε θέσει υποψηφιότητα στην Κ.Ε. τού Γιωργάκη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Έπεσα στα χέρια ειδικών που με απροσανατόλισαν και με ξεπουπούλιασαν οικονομικά.

    Έχω μια κόρη 14 ετών που έχει μαθησιακές δυσκολίες. Δεν γράφει στραβά ή ανάποδα, διαβάζει κανονικά, δεν μπορεί να μάθει/ αποστηθίσει/ συλλέξει σημαντικά στοιχεία/ συνοψίσει/ επιλέξει κυριότερά του (ο,τιδήποτε φανταστείτε) μπροστά σε μια σελίδα βιβλίου του σχολείου, κυρίως ιστορίας ή γεωγραφίας.
    Λόγω της δυσκολίας της σε κάθε σχολείο επιλέγει να κάνει παρέα μόνο με προβληματικά/ παραβατικά παιδιά και μας φέρνει πάντα μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα που μας σπρώχνουν σε απελπισμένες πράξεις (αλλαγή σχολείου, αλλαγή "ειδικών" κλπ). Ότι χαρίσματα έχει φροντίζει με κάθε τρόπο να τα εξαφανίσει, προκειμένου να μη διαφέρει στην προβληματική φίλη της (φρόντισε να ξεχάσει τα πορτογαλικά της, αποπειράται να κάνει το ίδιο στα γαλλικά της, στράβωσε τα μπροστινά της δόντια για να βάλει σιδεράκια όπως η φίλη της, καθόταν με τα γόνατα να συγκλίνουν προς τα μέσα και να ενώνονται ώστε να στραβώσουν ενώ η ίδια παλιάέτρεχε με τα δυνατά πόδια της σαν δρομέας, προσπαθεί σε πάρτυ να τρώει τούρτα ενώ τη σιχαίνεται κλπ).

    Έχει μεγάλη κλιση στο μπαλέτο και στο πιάνο (όπου μαθαίνει και προετοιμάζει περισσότερα από ότι της δίνεται κλπ) Μακάρι να υπήρχε ένας κόσμος που να μπορούσε να αξιοποιήσει αυτά τα ταλέντα χωρίς να χρειάζονται και οι λοιπές γνώσεις. Δυστυχώς έχω παρακολουθήσει προφορικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για πρόσληψη καθαριστριών από το δημόσιο και για λόγους συναγωνισμού τις ρώταγαν τι γνωρίζουν για τη Συνθήκη της Λωζάνης.

    Οι θεραπευτικές εισηγήσεις των ειδικών στα χέρια των οποίων έπεσα και με αφαίμαξαν ήσαν (δεν είναι όλες οι απόψεις του ίδιου ατόμου):

    - Δεν έχει δυσλεξία (Λες και υπάρχει ένας διαχρονικά ισχύων ορισμός της δυσλεξίας.Και εγώ είχα δυσλεξία τα χρόνια μου και την αντιμετώπισαν με το ξύλο και τον εξευτελισμό).

    - Θα ασχοληθούμε με την προσωπικότητά της μόνο. (Δεν μου απαντάνε όμως στο ερώτημά μου "Δέστε δημοσίευμα της Καθημερινής υπάρχουν ορισμένες μέθοδοι για να μαθαίνουν τα δυσλεκτικά παιδιά. Γιατί αυτές τις μεθόδους να τις ανακαλύψουμε εμείς -μαζί με τους κατάλληλους ειδικούς - όταν η κόρη μου θα είναι 26 ετών και όχι τώρα;

    - Αφήστε τη να μείνει στην ίδια τάξη. Καλό θα της κάνει( Όμως εγώ έχει διαβάσει διάφορα βιβλία και άρθρα για τη δυσλεξία, και πουθενά δεν λέει ότι θεραπεύεται με το να μείνει το παιδί στην ίδια τάξη).

    - Πηγαίνετε στον τάδε που είναι ειδικός στο να προετοιμάζει δυσλεκτικά παιδιά στο σχολείο και στο τέλος τους περνάει η δυσλεξία. Πήγα και πέρασα τη χρονιά με άθλιες συνθήκες. Ο ειδικός κάθε φορά απήύδηζε προσπαθώντας να της μάθει κάτι, δεν τα κατάφερνε, έλεγε ότι η κόρη μου κουράστηκε και "έχει κατεβάσει τα ρολλά" και μου έδινε μερικές σελίδες γεμάτες με κείμενο το οποίο εγώ ο μή ειδικός θα αναλάμβανα να της τα περάσω στο μυαλό -σαν να ήταν ένα φάξ - προτού κοιμηθεί το βράδυ.

    - Να κάνετε οικογενειακή θεραπεία. Εσείς η κόρη σας και η γυναίκα σας. Θα είμαι εγώ και ένας άλλος συντονιστής. Γιατί ο άλλος (ο μπακαλόγατος); Γιατί έτσι γίνεται η ομαδική θεραπεία. Μπορείτε κυρία μου να μου δείξετε σε ένα από τα βιβλία της ομαδικής θεραπείας που έχετε στη βιβλιοθήκη σας να αναφέρει ότι θα υπάρχει και δεύτερος θεραπευτής; Έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Και τι με αυτό; Και στη Βραζιλία σε ορισμένες περιοχές κάνουν βουντού. Πόσο θα κοστίσει; 140 η συνεδρία (70 αυτή και 70 ο ειδικευόμενος μπακαλόγατος). Τι λέτε κυρία μου;(Και η θεραπεύτρια καπνίζει σαν φουγάρο μπροστά στην κόρη μου χωρίς να ζητάει συγγνώμη ή άδεια, παρόλο που απαγορεύεται από το Υπουργείο Υγείας. Σκέψου να προστεθεί και ο μπακαλόγατος που να καπνίζει τσιμπούκι!)
    - (στη γυναίκα μου) Να μετάσχετε σε ομαδική θεραπεία (σε ένα κατερειπωμένο σπίτι). Θα είναι γονείς παιδιών; Όχι αποκλειστικά, μπορεί μερικοί να είναι γονείς αλλά μπορεί και να μην είναι. Θα το σκεφτώ. Προτού φύγετε, παρακαλώ να με πληρώσετε. 150 Ευρώ. Θα σας ετοιμάσουμε την απόδειξη την επόμενη βδομάδα, να τη ζητήσετε από την κυρία Βάνα.

    - Δεν έχει μαθησιακά προβλήματα. Είναι ιδιοφυϊα η κόρη σας. Εσείς οι γονείς έχετε πρόβλημα. Θα πρέπει να κάνετε ατομικές θεραπείες ο καθένας σας. Και η κόρη μας; Η κόρη σας δεν έχει τίποτα. 120 Ευρώ. Θα μου δώσετε απόδειξη; Όχι, δεν δίνω αποδείξεις, είμαι πανεπιστημιακός. τότε και εγώ δεν πληρώνω. Μα μου φάγατε την ώρα.. Λυπάμαι. Ωραία θα σας δώσω απόδειξη για 30 ευρώ. Τότε και εγώ θα σας πληρώσω 30 ευρώ.

    Σας παρακαλώ, μπορείτε να μου δώσετε κάποια κατεύθυνση ως προς το τι να κάνω; Η κόρη μου με τόσες επισκέψεις και τέτοια παραπληροφόρηση δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει. Ακόμα και αν είμαστε φοβεροί εγκληματίες η γυναίκα μου και εγώ (φανταστείτε με να είμαι σαν τον Αυστριακό!), πάλι υπάρχει υποχρέωση των ειδικών να τη βοηθήσουν σήμερα και όχι όταν γίνει 26 ετών. Οι ειδικοι της έχουν βάλει στο μυαλό ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις μας και γι' αυτό εκείνη δεν μπορεί να μάθει τη μετάφραση των Αρχαίων.

    Φυσικά (στην Ελλάδα πάντα έχουμε συμβουλές και επιχειρήματα) μπορεί να πεί κανείς «γιατί δεν πάτε σε κάποιο ειδικό κέντρο του δημοσίου για τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα;» Σε αυτούς τους φορείς αν δοκιμάσετε να τηλεφωνήσετε για να κλείσετε ραντεβού, θα πάρετε την απάντηση ότι έχετε σειρά προτεραιότητας για να σας δουν μετά από ένα χρόνο. Δοκιμάστε!

    Αν προσφύγετε στο Συνήγορο του Πολίτη σας απαντούν ότι α) "ναι μεν η ιατρική περίθαλψη είναι συνταγματικό σας δικαίωμα, αλλά εδώ υπάρχει αντικειμενική αδυναμία, όπως δηλώνουν οι συγκεκριμένοι φορείς", β)"μπορείτε να κάνετε αγωγή αποζημίωσης κατά του δημοσίου για παραλείψεις των οργάνων του, με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα εάν θεμελιώσετε τη βλάβη που υπέστη η κόρη σας από την παράλειψη...

    Η αγωγή εκδικάζεται μετά από 3 1/2 με 4 χρόνια και αν υπολογίσουμε ότι στην καλύτερη περίπτωση κερδίσετε, το δημόσιο θα κάνει έφεση και αναίρεση οπότε μπορείτε να έχετε την απόφαση που θα σας δικαιώνει τελεσίδικη μετά από 7-8 περίπου χρόνια.

    Βέβαια δεν είναι εύκολο να έκτέλέσετε απόφαση κατά του δημοσίου, οπότε μπορείτε να προσφύγετε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Στρασβούργο), αλλά θα πρέπει να προσέξετε να ασκήσετε την προσφυγή εντός 6 μηνών από την έκδοση της τελεσίδικης απόφασης (μετά από αναίρεση κλπ). Η εκκρεμοδικία κρατάει περίπου 8-10 χρόνια και μάλλον θα κερδίσετε την υπόθεση με μια συμβολική αποζημίωση, εκτός αν στο μεταξύ ο αρμόδιος φορέας αποφασίσει να καλέσει την κόρη σας για εξέταση..".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *