GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η αλήθεια για την υγεία του Χριστόδουλου

Εχει καρκίνο. Χειρουργική επέμβαση στο έντερο, χημειοθεραπεία στο συκώτι Ο ιατρικός ρεπόρτερ του Press-gr μας ενημερώνει: "Η κατάσταση...

Εχει καρκίνο. Χειρουργική επέμβαση στο έντερο, χημειοθεραπεία στο συκώτι

Ο ιατρικός ρεπόρτερ του
Press-gr μας ενημερώνει:
"Η κατάσταση του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, που χειρουργείται σήμερα, είναι σοβαρή και δύσκολη, όπως μάθαμε από ιατρικής πλευράς. Έχει καρκίνο στο έντερο και στο συκώτι. Η χειρουργική επέμβαση θα γίνει στο έντερο. Για το συκώτι θα αρχίσει συστηματική χημειοθεραπεία".

88 σχόλια

  1. Το φαντάστηκα από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται περί καρκίνου.
    Το φανερώνουν ακόμη και οι "εξωτερικές" ενδείξεις της όλης ιστορίας της νοσηλείας του.
    Εύχομαι ότι καλύτερο για τον άνθρωπο με το οποίο έχω διαφωνήσει κάθετα σχεδόν με όλες τις απόψεις και τη γενικότερη παρουσία συμπεριφορά του.
    Όλα αυτά όμως είναι μηδενικά μπροστά στην υγεία του.
    Μακάρι να βγει νικητής από αυτή τη μάχη.
    Και κάτι ακόμα, από καρδιάς, όποια κι αν είναι τελικά η ασθένειά του:
    "είδατε Μακαριότατε ότι τελικά όλα είναι μια ματαιότητα; εξουσία, πλούτος, δύναμη, πολυτέλεια, πολιτική, συμφέροντα, μια ζωή διεκδικήσεις, απαιτήσεις, σκαλοπάτια...
    τίποτα δεν αξίζει τελικά..."
    περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΄Περαστικά στον Μακαριότατο. Κάθε ευχή μαζί του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Borei na ton exw pei Xountara tou kerata , alla tou efchomai perastika . Pige kai ton episkeftike o efialtis tis apostasias ti perimene na vgoun kales oi exetaseis ??
    Perastika tou tou anthrwpou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαφωνών κάθετα και ριζικά επί πολιτικού και θρησκευτικού με τον Μακαριότατο , επί του ανθρώπινου και του προσωπικού του εύχομαι περαστικά και σιδερένιος.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω για τις ευχές και την επισήμανση του 4.12 οτι "τίποτα δεν αξίζει τελικά..."

    Εκεί που διαφωνώ είναι στο "Μακαριότατος". Αν ήταν έστω και ελάχιστα μακάριος, πιθανότατα δε θα έφτανε εδώ...

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το απαιτεί το πρωτόκολλο. Είναι όπως λέμε κύριος, κυρία, δεσποινιδα, απλα ένας τίτλος τίποτα άλλο.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΟΥΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ




    Ο κ. Δούκας με δηλώσεις και συνεντεύξεις του στον τύπο και στα ΜΜΕ ισχυρίζεται και μάλιστα με έντονο ύφος, ότι όλα τα στοιχεία και οι συμβάσεις που αφορούν στην έκδοσή των δομημένων ομολόγων έχουν ανακοινωθεί στο Bloomberg από το Υπουργείο Οικονομικών. Επιπλέον απορεί που η αντιπολίτευση επιμένει στο θέμα αυτό και την κατηγορεί για έλλειψη σοβαρότητας.


    Ο κ. Δούκας απλώς ψεύδεται, συνεχίζοντας την προσπάθεια αποπροσανατολισμού και παραπλάνησης που συστηματικά επιχειρεί η Κυβέρνηση για το θέμα των ομολόγων.


    Στο Bloomberg υπάρχουν ορισμένα μόνο περιληπτικά χαρακτηριστικά του ομολόγου, όπως και το offering circular που περιγράφει τους γενικούς όρους της έκδοσης.


    Γιατί αλήθεια θυμήθηκε το Bloomberg ο κ. Δούκας την 90η μέρα και τηρούσε απόλυτη σιγή όλες τις προηγούμενες μέρες;


    Γιατί στην απάντησή του στη Βουλή στην αίτηση κατάθεσης εγγράφων που κατέθεσε το ΠΑΣΟΚ, ούτε τις συμβάσεις δίνουν, ούτε το Bloomberg θυμήθηκαν;


    Επιπλέον ο ίδιος ο κ. Δούκας, έχει τονίσει επανειλημμένως ότι το Ελληνικό Δημόσιο έχει δανειστεί με πολύ ευνοϊκούς όρους και δεν έχει αναλάβει τον κίνδυνο που τα προϊόντα αυτά (δηλαδή τα δομημένα ομόλογα) εμπεριέχουν. Επομένως, τα πραγματικά χρήσιμα έγγραφα στη σειρά των εγγράφων είναι οι συμβάσεις ανταλλαγής επιτοκίων, δηλαδή οι συμβάσεις swap, που εξακολουθούν να παραμένουν κρυφές αφού μέσα από αυτές προκύπτουν οι πραγματικές υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου


    Μήπως λοιπόν οι συμβάσεις αυτές παραμένουν στο σκοτάδι γιατί εκεί κρύβεται η πραγματική επιβάρυνση του ελληνικού δημοσίου και τα πραγματικά νούμερα είναι διαφορετικά από αυτά που περιγράφει ο κ. Δούκας;


    Όσον αφορά στο τυπικό μέρος της υπόθεσης πρέπει να γίνουν δύο παρατηρήσεις:


    1. Οι συμβάσεις των ομολόγων αποτελούνται από πολλά documents και συνθέτουν πολυσέλιδο φάκελο. Τα έγραφα αυτά εκτός του offering circular είναι το Signing and Closing Agenda, το Subscription Agreement, η γνωμάτευση του νομικού συμβούλου, η αλληλογραφία του arranger με το Υπουργείο, το term sheet, πίνακες ανάλογα με την έκδοση που αφορούν στην τιμολόγηση ή έγγραφα που περιγράφουν τις προμήθειες που πληρώνονται κάθε φορά, η Υπουργική Απόφαση της έκδοσης και άλλα διαδικαστικού περιεχομένου έγραφα (π.χ. έκδοση ISIN). Τα παραπάνω προφανώς και συμπληρώνονται ή πρέπει να συμπληρώνονται με τις συμβάσεις των Swaps όταν ταυτόχρονα με την έκδοση πραγματοποιείται και πράξη ανταλλαγής επιτοκίων δηλαδή όταν το Δημόσιο αλλάζει την επιτοκιακή επιβάρυνση του (αλλάζοντας την ουσία των δανειακών του υποχρεώσεων ) όχι ως συνέπεια προγράμματος διαχείρισης αλλά σαν εκδοτική τακτική.


    2. Η δεύτερη παρατήρηση αφορά τα στοιχεία που εμπεριέχονται στο Bloomberg τα οποία δεν δόθηκαν από τον κ. Δούκα, τον κατά τα άλλα θιασώτη της διαφάνειάς, με δική του ανακοίνωση για να πληροφορήσει τους επενδυτές και τους απλούς πολίτες των οποίων τα χρήματα διαχειρίζεται αλλά από τις τράπεζες που μετείχαν στο Deal για δικούς τους λόγους.


    Υπενθυμίζουμε επίσης ότι:

    o Το κρυφό ομόλογο των 280 εκατ. ευρώ της JP Morgan δεν υπάρχει ακόμα στο Bloomberg

    o Το ομόλογο των 130 εκατ. ευρώ που κατέληξε στο ΤΣΠΕΑΘ εμφανίστηκε στο Bloomberg στις 2.4.07, εννέα μήνες από την έκδοσή του (10.7.06) αφού πρώτα έγινε γνωστή η ύπαρξη του από τον Τύπο

    o Για το ομόλογο των 150 εκατ. ευρώ με ISIN XS0256563429 που εκδόθηκε στις 9.6.06 το offering circular μπήκε μόλις την Τετάρτη 30.5.07.






    Είναι επιπλέον ιδιαίτερα ενδιαφέρον και αποκαλυπτικό το γεγονός, ότι ο έχων την πραγματική πολιτική ευθύνη υπουργός κ. Γ. Αλογοσκούφης, αφήνει να εκτίθενται ο κ. Δούκας και κ. Κουρής με τις αλλεπάλληλες παρόμοιες ανακοινώσεις και δηλώσεις στα ΜΜΕ.


    Ο κ. Αλογοσκούφης οφείλει να καταθέσει αμέσως στην Βουλή των Ελλήνων όλες τις συμβάσεις, στην πλήρη τους μορφή για όλα τα ομόλογα που κατευθύνθηκαν στα Ταμεία ή σε φορείς του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα (όπως το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και η Αγροτική Τράπεζα).


    Κάθε τι άλλο, όπως και η συνεχιζόμενη περιφρόνηση του ελληνικού Κοινοβουλίου, αποτελούν ομολογία ευθύνης και ενοχής των κκ. Αλογοσκούφη, Δούκα και Κουρή στην υπόθεση των αμαρτωλών ομολόγων.

    Για την αντιγραφη
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχομαι περαστικα συντομα κοντα μας για να ξεκινησουμε και παλι τις γονιμες αντιπαραθεσεις
    περαστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψόφο στον ρουφιανοφασίστα που δεν έβλεπε ή δεν άκουφε την περίοδο της ΧΟΥΝΤΑΣ...
    Οι αμαρτίες εδώ πληρώνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπορεί να είναι ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ, ΚΡΥΦΟΦΑΣΙΣΤΑΣ και ΚΟΛΟΜΠΑΡΑΚΟΣ αλλά σε θέματα υγείας κανείς άνθρωπος δεν αξίζει να υποφέρει... θα τον κρίνει το αφεντικό του και η ιστορία...
    Εύχομαι περαστικά, σιδερένιος και με περισσότερο μυαλό όταν με το καλό βγεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 9.33, o φασισμός δεν είναι ιδεολογία είναι νοοτροπία. Και η χυαδαιολογία την ώρα του χειρουργείου ενός ανθρώπου είναι τέτοια νοοτροπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ματαιότης Ματαιοτήτων και τα παλάτια στο Ψυχικό και τα εξοχικά ανάκτορα και τα πολυτελή ξενοδοχεία και οι διάκοι και οι ακροδεξιές πολιτικολογίες και οι ψευτοπατριωτισμοί και οι Χούντες και οι λιμουζίνες και οι Ταυτότητες που ξεχάστηκαν μόλις βγήκε η ΝΔ και τα σκάνδαλα (και τι σκάνδαλα) και τα λαμπρά αμφια και τα χρυσαφικά σου, και οι τηλεοράσεις και οι Καρατζαφέρηδες. Περαστικά σου, ειλικρινά από καρδιάς συνάνθρωπε, αλλά ήρθε η ώρα της μετάνοιας. Εφάρμοσε για πρώτη φορά στη ζωή σου αυτά που δίδασκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι αλήθεια ότι η αρρώστια κάποιου που ασκεί εξουσία, συγκλονίζει περισσότερο από τη μέχρι τώρα στάση και τη συμπεριφορά του, όσους θίγονται από αυτόν.
    Ίσως, γιατί όλοι θέλουμε να πιστεύουμε ότι, είτε με τα περαστικά, είτε με μια ενδεχόμενη άσχημη κατάληξη, ο φορέας της εξουσίας δεν θα είναι ποτέ ό ίδιος.
    Ίσως πάλι γιατί εσωτερικεύουμε σε προσωπικό επίπεδο το δράμα της σοβαρής αρρώστιας.

    Όπως και να έχει η υγεία, πνευματική και σωματική, είναι η μοναδική φυσική εξουσία του ανθρώπου. Όλα τα άλλα είναι ασκήσεις παρά φύσει βίας που την ονομάζουμε πολιτική, νόμο και εκπαίδευση και την θεμελιώνουμε φιλοσοφικά και θεολογικά.

    Να είμαστε καλά και να φροντίζουμε γι αυτό εμείς οι ίδιοι και όχι ο γιατρός!
    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα τι να πείς.Εάν είναι αλήθεια ας γίνει ότι καλύτερο για να αναρρώσει το ταχύτερο και ποιό ανώδυνα. Έβαλα όμως καιτο "εάν είναι αλήθεια" γιατί αυτοί οι τύποι προκειμένου να κερδίσουν την συμπάθεια της κοινής γνώμης είναι ικανοί να πουν και το μεγαλύτερο ψέμα για να δημιουργήσουν κύμα και κλίμα συμπαθειας για τον χριστόδουλο εν όψει εκλογών και να στο τέλος να τον βλέπουμε κοτσονάτο και υγιέστατο να βγάζει πύρινους λόγους εναντίνο κάθε τι μη δεξιού. Τέλος πάντων καλοπροαίρετα και ανθεώπινα περαστικά με τον καλύτερο και ποιό εύκολο τρόπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι αλήθεια. Εργάζομαι στο νοσοκομείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 'Όπως και να έχει η υγεία, πνευματική και σωματική, είναι η μοναδική φυσική εξουσία του ανθρώπου. Όλα τα άλλα είναι ασκήσεις παρά φύσει βίας που την ονομάζουμε πολιτική, νόμο και εκπαίδευση και την θεμελιώνουμε φιλοσοφικά και θεολογικά'

    Μεγαλη κουβεντα εγραψες αμφιλεγομενε.
    Αυτό είναι το κολπο.
    Νους υγιης εν σωματι υγιει και όχι ασκησεις βιας, μονο γυμναστικης και πνευματικες.
    Μεσα και εγω.
    Περαστικά στον κ. Παρασκευαιδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μωρέ Χριστόδουλε σε λυπάμαι, να γίνεις εύχομαι καλά, αλλά ξέχωρα από τη λατρεία σου στο χρήμα και στην επίδειξη, ξέχωρα από τις φασιστικές σου θέσεις και το μίσος σου για κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο, ξέχωρα από την υποκρισία σου για τα "κουσούρια", δεν μπορώ να ξεχάσω πως όταν κάποιοι λιώνανε στα μουντρούμια της Χούντας εσύ διάβαζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το Georges V στο Παρίσι τον μάρανε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Α ρε αμφι ποσο θα ηθελα να ακουσω αυτή τη κουβεντα που ειπες οχι απο εσενα, αλλά από τον Αρχιεπισκοπο!
    Ευχομαι ολόψυχα να γινει καλα και θα του τη στειλω να τη διαβασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περαστικά στον Χριστόδουλο.Να γίνει καλά το γρηγορότερο και ο Θεός μαζί του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. O Θεός καλά θα κάνει να γιατρέψει κανένα άρρωστο παιδάκι της Αφρικής και να αφήσει τον Χριστόδουλο, που όλοι ξέρουμε τι καπνό φουμάρει, στα χέρια της άθεης επιστήμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πλήρης αδιαφορία και κανένα συναίσθημα συμπόνοιας και ανθρωπιάς για κάποιον με τόσο χαμηλή ηθική υπόσταση.


    Ας αποφασίσει η επιστήμη, ο Θεός, ο όποιος τέλος πάντων...


    Αν υποθέσουμε ότι τη γλιτώσει Η ΜΟΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ θα είναι να μοιράσει τα ιμάτιά του και να αποσυρθεί από τα εγκόσμια.


    Επειδή όμως ΕΑΝ τη γλιτώσει ΟΛΟΙ ξέρουμε ότι κάτι τέτοιο ΔΕΝ πρόκειται να συμβεί, ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιατί ο Χριστόδουλος δεν τρέχει στην παναγιά της Τήνου και ζητά βοήθεια από την άθεη Επιστήμη; Τόσες φορές επιτέθηκε στον ορθολογισμό τώρα άλλαξε γνώμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χάλασε ο κόσμος. Ο Θεός ψηφίζει Συνασπισμό. Αίσχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ενός κακού μύρια έπονται Προχτές το Συμβούλιο Επικρατείας αποφάσισε πως τα ιερά Πανεπιστήμια ΝΔ-πρύτανη Χριστόδουλου, είναι αντυσυνταγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με λένε Αχμέτ, είμαι μουσουλμάνος και θα πήγαινα αμέσως στο τζαμί να προσευχηθώ για την υγεία του επισκόπου Αθηνών των ορθοδόξων, αλλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΖΑΜΙ!
    Μας το έχει μπλοκάρει τόσα χρόνια ο Χριστόδουλος στην κατά τ' άλλα ανεξίθρησκη, δημοκρατική και Ευρωπαϊκή Ελλάδα μας.
    Δεν πειράζει, του εύχομαι περαστικά, ο Αλλάχ είναι μεγάλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με αφορμή το σχόλιο του friends of babis skylos gap :

    Έλα ρε μεγάλε!
    Δεν περίμενα ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!
    Παραλίγο να με κάνεις να σε συμπαθήσω!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Περαστικά στον άνθρωπο και καλή ανάρρωση. ΑΝ φυσικά ισχύει αυτό που γράφει ο ιατρικός ρεπόρτερ του press-gr για την αξιοπιιστία του οποίου (press όχι του ρεπόρτερ) αμφιβάλλω σοβαρότατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΠΡΕΖΑ-TV ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ, ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΜΙΑ ΦΟΡΑ!

    Εμαθα οτι σημερα θα κανει εγχειρηση ο μεγας Αρχιεπισκοπας Χριστοδουλας,καθως το σκατο εχει ριζωσει μεσα του και δεν μπορει να κανει τα κακακια του.
    Πραγματικα σε συμπονω παπουλι,αλλα αν στο εντερο μου ειχαν κατεβει τοσοι σολωμοι και διαφορα ευγεστα πιατα,σαν και αυτα που εχεις κατεβασει...τοτε πιστεψε με θα ειχα και εγω προβλημα.
    Ξερεις,αγαπητε μου δεξιε επαναστατη,οταν η τροφη κοβεται με χρυσα μαχαιροπιρουνα και μαλιστα απο τετοια τα οποια ειναι φτιαγμενα απο αιμα πιστων,τοτε το φαγητο ειναι δυσπεπτο και προκαλει δυσκοιλιοτητα.
    Παρολα αυτα ο καλος Θεουλης που νομιζεις οτι υπηρετεις,σε λυπατε δυσμοιρε και δεν θα σε αφησει να πνιγεις στο βουρκο με τα σκατα,ετσι οπως σου αξιζει...
    Αν ομως κατα τυχη γινει καποιο λαθος στη διαρκεια της επεμβασης και δεις να εμφανιζεται μπροστα σου ενα τουνελ
    ενω στο βαθος υπαρχει ενα δυνατο φως,
    μην δυστασεις να το ακολουθησεις...
    Ειναι ο παραδεισος που δεν σε περιμενει...
    και η κολαση που λαχταρα να βρεθεις κοντα της.

    Κατα τη διαρκεια της Χουντας στην Ελλαδα,ο ο Χριστοδουλος δεν ηξερε τιποτε για τα πολιτικα γεγονοτα που διαδραματιζονταν στη χωρα του.Ελεγε οτι διαβαζε...
    Για τα gay οργια παπαδων σε εκκλησιες,μοναστηρια και ξενοδοχεια,δεν γνωριζει...
    Για τις κρουαζιερες πολυτελειας που πηγαινει καθε λιγο και λιγακι,βαφτιζοντας 'τες εκπαιδευτικες εκδρομες απλα χαμογελαει με χαρη στις καμερες...
    Για τα string που εστειλε η
    Ορθοδοξη Εκκλησια στους πληγεντες του τσουναμι...μουγκα...

    Ευχομαι πραγματικα να πανε ολα καλα και να επιστρεψεις οσο το δυνατον πιο γρηγορα.Ενας μαλακας σαν και εσενα...ειναι πραγματικα μεγαλη απωλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ρεπουμπλικανοί υποψήφιοι για το χρίσμα του κόμματος τους και για την προεδρία των ΗΠΑ που δήλωσαν σε τηλεοπτικό ντιμπέιτ, τον περασμένο μήνα, ότι δεν πιστεύουν στη θεωρία της εξέλιξης, δεν είναι τελικά τόσο ακραίοι όσο πολλοί ενδεχομένως πιστεύουν.

    Μια έρευνα που δόθηκε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα αναφέρει ότι ενώ η χώρα είναι σχεδόν ίσα μοιρασμένη σε υποστηρικτές και πολέμιους της δαρβινικής θεωρίας, οι ρεπουμπλικάνοι την απορρίπτουν σε αναλογία δύο προς έναν. Συγκεκριμένα, 68% των ρεπουμπλικάνων δήλωσε ότι δεν πιστεύει στη θεωρία της εξέλιξης, σε αντίθεση με το 40% των δημοκρατικών.

    Η έρευνα αναφέρει επίσης ότι αυτοί που πηγαίνουν στην εκκλησία είναι πολύ πιθανότερο να απορρίπτουν τη θεωρία σε σχέση με αυτούς που δεν εκκλησιάζονται τακτικά.

    Tί μου λέτε τώρα! χέσε μέσα.
    Δεν βλέπετε την κατάσταση, ούτε στη αμερική δεν ανακάλυψαν οι καλοι χριστιανοί ακομη τον Δαρβίνο.
    Όλα η δεξια του Κυρίου τα εποίεισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ, ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ξέρετε πόσοι άνθρωποι θα μπουν σήμερα στο χειρουργείο (έχοντας δώσει και το απαραίτητο φακελάκι)και μετά θα επιστρέψουν (αν επιστρέψουν )στα καθημερινά τους προβλήματα;o χριστόδουλος ακόμη και στο χειρουργείο μέσα στη χλιδή θα είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν καταλαβα καλα ο Χριστοδουλος "κατηγορειται" και για συνεργος της ..χουντας?
    Επειδη καποτε φερεται δηλωσε οτι την εποχη της χουντας ,διαβαζε η κατι τετοιο??

    Ε! δεν ειμαστε καλα!
    Δεν παμε καθολου καλα!

    Δηλαδη υπαρχει κανενας Ελληνας πανω απο, ας πουμε 47 χρονων(γεννηθεις ας πουμε πριν το 1960) που αμεσα εμμεσα δεν συνεργαστηκε με την χουντα??
    Τοτε πως επαιρνε ο Παπαδοπουλος στα δυο δημοψηφισματα 98,8%??
    Πως ο Παπαδοπουλος εδιωξε την Βασιλεια??

    Οχι δηλαδη για να ξερουμε τι λεμε.

    (Δεν με ενδιαφερει κανενας αρχιεπισκοπος,αλλα ευχομαι στον ασθενη να πανε ολα καλα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. συνέντευξη του πατέρα Αβέρκιου στον Δημήτρη Αγγελίδη
    "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία"-Έψιλον



    Tο 90% του άγαμου Κλήρου είναι ομοφυλόφιλοι.
    Ένας τους τιμά τα ράσα που φορά.




    Πολλοί αναρωτήθηκαν ποιος βρίσκεται πίσω από το ψευδώνυμο «πατέρας Αβέρκιος Εκκλησιάρχης», όπως είναι γνωστός ο δημιουργός του ιστολογίου «Κληρικοί Αδελφοποιημένοι» που έχει αναστατώσει πιστούς και ιερωμένους μιλώντας ανοιχτά για τις σχέσεις της Εκκλησίας με την ομοφυλοφιλία.

    Είπαν ότι κινείται στον στενό κύκλο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ότι έχει προσωπικές φιλοδοξίες, ότι εκδικείται που δεν τον έκαναν δεσπότη. Τα μόνα στοιχεία που δηλώνει ο ίδιος είναι πως είναι άγαμος κληρικός στο χώρο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ηλικίας σαράντα και πλέον, κι ότι πάνω από τη μισή ζωή του την έχει περάσει στην υπηρεσία της Εκκλησίας.

    Δεν θέλησε να συναντηθούμε, ούτε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά. Προτίμησε τις γραπτές ερωταπαντήσεις - για ευνόητους, είπε, λόγους.

    Όποιος κι αν βρίσκεται πίσω από το ψευδώνυμο, ο πατέρας Αβέρκιος Εκκλησιάρχης θέλει ν' ανοίξει τη συζήτηση για τις σχέσεις της Εκκλησίας με την ομοφυλοφιλία, για τις κορώνες περί κουσουριού, και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομοφυλόφιλοι κληρικοί, που αποτελούν το 90%, όπως λέει, των άγαμων κληρικών και ιεραρχών.



    --------------------------------------------------------------------------------



    Δεν έχουμε συνηθίσει ιερωμένους να μιλούν δημοσίως για την ομοφυλοφιλία κληρικών και λαϊκών χωρίς να ρίχνουν τον λίθο του αναθέματος.



    Ναι, διότι ο δημόσιος προβληματισμός και διάλογος προϋποθέτουν ωριμότητα και ρεαλισμό, που λείπουν σήμερα από τους πιστούς μας και ακόμη περισσότερο από την ηγετική τάξη της Εκκλησίας.



    Αναφέρετε στο μπλογκ ότι οι ομοφυλόφιλοι μεταξύ των άγαμων κληρικών, και μάλιστα στα υψηλόβαθμα κλιμάκια, ξεπερνούν το 90%. Ακούγεται υπερβολικό το ποσοστό.



    Για όσους γνωρίζουν την κατάσταση από μέσα, το ποσοστό αυτό θεωρείται δεδομένο. Δεν δημιουργεί εντύπωση και δεν θεωρείται καθόλου υπερβολικό. Πρέπει , όμως, να έχει κανείς υπόψη ότι για τους γνωστούς λόγους κανείς δεν δηλώνει ομοφυλόφιλος, πολλοί μάλιστα προσπαθούν να εμφανιστούν δυναμικοί ετεροφυλόφιλοι. Ωστόσο, μέσα στους κόλπους του άγαμου κλήρου δεν κρατούνται μυστικά αυτού του είδους.



    Αν είναι έτσι, τότε γιατί η Εκκλησία ξιφουλκεί τόσο συχνά και με τέτοια ένταση κατά της ομοφυλοφιλίας;



    Περισσότερο για κοινωνικούς λόγους παρά για εκκλησιαστικούς. Έτσι, η ίδια η εκκλησιαστική ηγεσία, που στην πράξη καθόλου δεν εναντιώνεται στην ομοφυλοφιλία στον Κλήρο, θα 'λεγα μάλιστα το αντίθετο, κυρίως για κοινωνικούς λόγους δεν τολμά να θίξει το θέμα των ομοφυλόφιλων κληρικών και μάλιστα εμφανίζεται δημόσια ως επιτιμητής της ομοφυλοφιλίας. Μήπως το ίδιο δεν συμβαίνει και με τους πολιτικούς;



    Είναι, λέτε, θέμα κοινωνικής προκατάληψης;



    Ναι, όπως και θέμα εκκλησιαστικής νοοτροπίας και πολιτικής. Αν οι κοινωνικές συνθήκες στην Ελλάδα ευνοήσουν κάποτε το κίνημα των ομοφυλόφιλων, τότε και το πολιτικόφρον εκκλησιαστικό κατεστημένο θα αλλάξει αμέσως στάση παραμερίζοντας τις όποιες ξεπερασμένες ηθικολογίες.



    Πού στηρίζετε αυτή την εκτίμηση;



    Το εκκλησιαστικό κατεστημένο ενδιαφέρεται πώς να κρατήσει την εξουσία, κάνει πολιτική, εκκλησιαστική πολιτική. Τους κανόνες τους δημιουργεί ή τους καταργεί ή τους αφήνει να ατονήσουν ανάλογα με την πολιτική της στιγμής. Η ίδια τακτική ακολουθείται ακόμη πιο πιστά όταν πρόκειται για θέματα ερμηνείας της Αγίας Γραφής ή της Ιεράς Παράδοσης.



    Για παράδειγμα;



    Δείτε την ακτημοσύνη των μοναχών και των άγαμων κληρικών. Πόσοι είναι πραγματικά ακτήμονες; Πόσοι έχουν παραχωρήσει ό,τι έχουν και δεν έχουν στη μονή της μετανοίας τους, όπως επιτάσσουν οι Κανόνες της Εκκλησίας; Όλοι οι άγαμοι, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που υποθέτω ότι θα υπάρχουν, αν και προσωπικά δεν γνωρίζω καμία, έχουν ακίνητη περιουσία, ένα ή περισσότερα διαμερίσματα, και αρκετές καταθέσεις σε τοπικές και ξένες τράπεζες.



    Κάποιοι σας αντιτάσσουν την προϋπόθεση της παρθενίας των άγαμων κληρικών. Ένας άγαμος κληρικός, λένε, δεν επιτρέπεται να έχει σεξουαλικές σχέσεις, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες.



    Ούτε αυτή η πρακτική εφαρμόζεται σήμερα, και μάλιστα αποδεικνύεται όλο και περισσότερο ανεφάρμοστη.



    Θα προτείνατε να αναθεωρηθεί;



    Είμαι υπέρ της κατάργησής της. Μήπως δεν έχει καταργηθεί ολότελα στην πράξη η παρθενία ως προϋπόθεση του γάμου; Δεν είδα κανέναν να θρηνεί και να κτυπιέται για την κατάργηση αυτή.



    Μπορεί ένα μπλογκ να ανατρέψει τις κρατούσες αντιλήψεις σε ένα θέμα που θεωρείται ταμπού;



    Το μπλογκ πρέπει να θεωρηθεί μια προσπάθεια συνεισφοράς στην αλλαγή μιας κατεστημένης νοοτροπίας. Δεν θα φέρει την αλλαγή, για να 'μαστε ρεαλιστές. Είναι όμως ένα βήμα προς μια νέα κατεύθυνση, την ανοικτή συζήτηση του επίμαχου θέματος της ομοφυλοφιλίας στον Κλήρο. Δημιουργήθηκε από την ανάγκη ν' αρχίσει επιτέλους ένας διάλογος που έπρεπε να είχε αρχίσει πριν δεκαετίες.



    Τι θα απαντούσατε σε όσους πιθανόν σας αμφισβητήσουν την ιδιότητα του κληρικού;



    Είναι ελεύθεροι να πιστεύουν ό,τι είναι σε θέση να τους υπαγορεύσει ο νους τους.
    Από τα λίγα που έγραψα στο μπλογκ, απ' το λεξιλόγιο και το όλο ύφος, θα έπρεπε με σχετική ευκολία να διακρίνουν αν πρόκειται για τα γραφόμενα κληρικού ή λαϊκού. Θα ήθελαν, υποθέτω, να τους προσκομίσω το χειροτονητήριό μου, αλλά αδυνατώ να τους κάνω αυτή τη χάρη.



    Σχεδιάζετε να μεταφέρετε την πρωτοβουλία εκτός Ίντερνετ;



    Σ' αυτό το αρχικό στάδιο, όχι. Το Ίντερνετ προσφέρει την προστασία της απαιτούμενης ανωνυμίας ώστε να συνεχιστεί και να ριζώσει η προσπάθειά μας. Κάθε άλλη πρωτοβουλία κρίνεται πρόωρη και επικίνδυνη. Βλέπετε, η ηγεσία της Εκκλησίας αρνείται να στρέψει το βλέμμα γύρω της και επιμένει πως πρόβλημα ομοφυλόφιλων κληρικών δεν υφίσταται. Παραβλέπει βέβαια ότι με το να αρνείται το αίτημα για συζήτηση, το πρόβλημα γίνεται όλο και μεγαλύτερο.



    Πώς ζει σήμερα ένας ομοφυλόφιλος κληρικός;



    Μην έχοντας επίσημη κάλυψη από το κατεστημένο της Εκκλησίας, βιώνει καθημερινά έντονη αβεβαιότητα, αισθάνεται ξεκρέμαστος και απροστάτευτος. Είναι αναγκασμένος να κρύβεται διαρκώς, να υποκρίνεται και να εμφανίζεται πολλές φορές ακόμη και κατήγορος των ομοφυλόφιλων. Έτσι, κάτω από το βάρος των εκκλησιαστικών και κοινωνικών πιέσεων, αναπτύσσει μια ιδιαίτερη ψυχολογία που έχει εμφανείς επιπτώσεις στην ομαλή και φυσιολογική εξάσκηση του λειτουργήματός του.



    Ανεξαρτήτως των πιέσεων, μπορεί ένας άγαμος κληρικός ή ιεράρχης να εκπληρώνει σωστά τα καθήκοντά του αν έχει σεξουαλική ζωή;



    Ασφαλώς και μπορεί. Η σεξουαλικότητα, είτε ομοφυλοφιλικής είτε ετεροφυλοφιλικής τάσης, δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα για την άρτια εκπλήρωση καθηκόντων εκ μέρους υψηλόβαθμου ή χαμηλόβαθμου κληρικού. Υπάρχουν εκατοντάδες παραδείγματα.



    Πώς εξηγείτε την τόσο μεγάλη συγκέντρωση ομοφυλόφιλων στον Κλήρο;



    Οι λόγοι είναι πολλοί. Γενικά, ο χώρος του άγαμου Κλήρου προσφέρεται ως καταφύγιο για κάθε ομοφυλόφιλο. Είναι χώρος που παρέχει κοινωνική κάλυψη, οικονομική άνεση και αξιοπρεπή επαγγελματική θέση.



    Αυτοί οι λόγοι είναι κοσμικού χαρακτήρα. Θα έπρεπε να αποτελούν κριτήριο για να γίνει κάποιος κληρικός;



    Δεν θα έπρεπε να είναι έτσι τα πράγματα, αλλά δυστυχώς είναι. Κριτήριο για την ένταξη στον Κλήρο θα έπρεπε να ήταν ο κατά Χριστόν ζήλος και η κατάλληλη πνευματική προετοιμασία του υποψήφιου κληρικού. Ας μην παραβλέπουμε, πάντως, ότι η ένταξη ομοφυλόφιλων στον Κλήρο ευνοείται και από την εκκλησιαστική ηγεσία, υπό τον όρο να μη δημοσιοποιείται, διαφορετικά δεν θα υπήρχαν τόσοι ομοφυλόφιλοι κληρικοί σήμερα.



    Υπάρχει δηλαδή απόσταση λόγων και έργων στην ηγεσία της Εκκλησίας;



    Ασφαλώς και υπάρχει. Αν δεν υπήρχε, δεν θα είχαμε σήμερα πρόβλημα. Ενωμένοι θα αντιμετωπίζαμε την απαρχαιωμένη κοινωνική νοοτροπία κατά τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ενώ τώρα ο καθείς δημοσίως καταδικάζει την ομοφυλοφιλία, αλλά στην πράξη ...



    Η Εκκλησία λέει πάντως ότι καταδικάζει την ομοφυλοφιλία ως αμάρτημα, αλλά αγκαλιάζει τους ομοφυλόφιλους.



    Η κατεστημένη διδασκαλία της Εκκλησίας χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία σοβαρό «αμάρτημα». Συνεπώς η Εκκλησία αγκαλιάζει τους κατ' αυτήν αμαρτωλούς ομοφυλόφιλους με σκοπό να τους οδηγήσει στη μετάνοια και να τους «κόψει το κακό κουσούρι», όπως λέει. Στην προσπάθεια αυτή, το εκκλησιαστικό κατεστημένο δημιουργεί διάφορες απαγορευτικές αντι-ομοφυλοφιλικές διατάξεις, καλλιεργώντας έτσι ένα άδικο καθεστώς διακρίσεων εναντίον των ίδιων των ομοφυλόφιλων.



    Εσείς τι σκέφτεστε όταν ακούτε τον Αρχιεπίσκοπο να χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία «κουσούρι»;



    Σκέφτομαι συνήθως διάσημους ειδικούς που επιμένουν πως «η εμπειρική παρατήρηση και οι επιστημονικές νόρμες στηρίζουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική και δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς».



    Ο αρχιεπίσκοπος αναφέρεται συχνά στην ομοφυλοφιλία ως ένδειξη «παρακμής» και «αποχριστιανισμού» της ελληνικής κοινωνίας. Εσείς τι λέτε;



    Το αντίθετο θα υποστήριζα. Τα κινήματα για αναγνώριση των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων είναι ένδειξη βαθιάς ανθρωπιάς και προχωρημένου πολιτισμού μιας κοινωνίας. Ούτε καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο αποχριστιανισμός της ελληνικής κοινωνίας μας με την ομοφυλοφιλία. Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι μήπως χριστιανοί, και μάλιστα ευσεβέστατοι ως επί το πλείστον;



    Ποια ρήση από τις Γραφές θα απευθύνατε στην εκκλησιαστική ηγεσία;



    «Ο ούν διδάσκων έτερον, σεαυτόν ου διδάσκεις;» (Προς Ρωμαίους 2, 21)



    Στο μπλογκ μιλάτε για την ακολουθία της αδελφοποιήσεως μεταξύ πιστών ή κληρικών, η οποία καταργήθηκε. Τι ήταν η αδελφοποίηση;



    Παραμένει αίνιγμα μέχρι σήμερα. Η σημερινή κατεστημένη εκκλησιαστική άποψη θέλει την αδελφοποίηση μια παλιά εκκλησιαστική πράξη με την οποία ευλογούνταν οι σχέσεις μεταξύ ανθρώπων, προκειμένου να ενισχυθούν περισσότερο σε αδελφική βάση. Η άποψη αυτή παρουσιάζει πολλά κενά. Το βέβαιο είναι πως η αδελφοποίηση είναι αρχαιότατη πράξη της Εκκλησίας, που πέρασε από ποικίλα στάδια εξέλιξης, προφανώς ανάλογα με τις κοινωνικές αντιλήψεις κάθε εποχής και περιοχής, για να καταλήξει σε κάποια μορφή περίπου όμοια μ' αυτή της κατεστημένης εκκλησιαστικής άποψης.



    Αφορούσε στην πράξη και σεξουαλικές σχέσεις;



    Υπάρχουν θετικές ενδείξεις προς αυτή την κατεύθυνση. Πρέπει να σημειωθεί μια επιστολή του Κλήμεντος Αλεξανδρείας που βρέθηκε από τον καθηγητή Μόρτον Σμιθ του πανεπιστήμιου του Yale στο μοναστήρι του Αγίου Σάββα στην Παλαιστίνη. Στην επιστολή περιγράφεται η τελετή της κατήχησης των αδελφοποιημένων ομάδων νέων, μια τελετή καθόλου, θα έλεγα, παραδοσιακή.



    Γιατί καταργήθηκε;



    Παραμένει άγνωστο το γιατί, όπως και το πότε. Για πρώτη φορά καταργήθηκε στη βυζαντινή εποχή, αλλά φαίνεται πως η επίσημη κατάργηση δεν εφαρμόστηκε στην πράξη, διότι αιώνες αργότερα η Εκκλησία της Ελλάδος την κατάργησε για δεύτερη φορά, γύρω στο 1850. Είναι η μοναδική περίπτωση εκκλησιαστικής λειτουργικής πράξης που καταργείται, επαναφέρεται και επανακαταργείται. Αυτό δημιουργεί δικαιολογημένες υποψίες. Όλα δείχνουν πως εξωτερικοί λόγοι, όχι εκκλησιαστικοί ή δογματικοί, προσδιόρισαν τελικά την πορεία της.



    Πώς θα περιγράφατε με μια φράση την κατ' εσάς ιδανική Εκκλησία;



    Ως χώρο συνάντησης και αγαπητικής συνύπαρξης όλων των πιστευόντων εις Χριστόν ανεξάρτητα από την κοινωνική ή άλλη προέλευση και τάση τους. Οι διακρίσεις και τα μισαλλόδοξα κηρύγματα δεν έχουν καμία σχέση με το χριστιανικό μήνυμα της αγάπης, που θέλει την Εκκλησία να αγκαλιάζει τους πάντες χωρίς εξαίρεση και χωρίς διακρίσεις.



    Τι θα απαντούσατε σε όσους λένε πως όποιος δεν είναι διατεθειμένος να ακολουθήσει τις ισχύουσες επιταγές της Εκκλησίας δεν πρέπει να γίνεται κληρικός;



    Οι επιταγές είναι έργα ανθρώπων, δεν είναι Ευαγγέλιο. Ο Χριστός των Ευαγγελίων, ενώ στράφηκε και επιτίμησε πολλές κατηγορίες ανθρώπων, ουδέποτε καταδίκασε την ομοφυλοφιλία. Δεν υπήρχαν άραγε ομοφυλόφιλοι την εποχή εκείνη;



    Τι θα λέγατε σε όσους ζητούν να τεθούν εκτός Εκκλησίας όλοι οι ομοφυλόφιλοι, ανεξαρτήτως της θέσης τους στην ιεραρχία;



    Δεν είναι ρεαλιστικό το σενάριο. Ομοφυλόφιλοι ιεράρχες, ιερείς, πιστοί και μοναχοί υπήρχαν πάντοτε στην Εκκλησία και τα μοναστήρια κάθε εποχής. Χωρίς αυτούς, που ήταν και είναι λεγεώνες, πώς θα επιβίωνε η Εκκλησία όπως τη γνωρίζουμε σήμερα;



    Χρησιμοποιείται, αλήθεια, η ομοφυλοφιλία ως μέσο εκβιασμών εντός της Εκκλησίας;



    Χρειάζεται απάντηση; Όταν πρόκειται να ξεπαστρευτεί κάποιος, όλα τα μέσα είναι επιτρεπτά. Τις περισσότερες φορές ομοφυλόφιλοι κατηγορούν ομοφυλόφιλους επί ομοφυλοφιλία. Αυτά είναι συνηθισμένα φαινόμενα στον χώρο της εκκλησιαστικής διοίκησης.



    Εσείς πώς θα αντιμετωπίζατε κάποιον που στο μυστήριο της εξομολόγησης σας λέει ότι είναι ομοφυλόφιλος;



    Θα του μιλούσα όπως μιλώ σε κάθε άλλο πιστό που έχει κάποιο πρόβλημα με τη σεξουαλικότητα του, ξεπερνώντας το απατηλό δίλημμα ετεροφυλοφιλία-ομοφυλοφιλία.



    Και τι θα συμβουλεύατε κάποιον νεαρό ομοφυλόφιλο που σας λέει ότι θέλει να γίνει κληρικός;



    Να προχωρήσει στην εκπλήρωση του στόχου του αγνοώντας τις αντιφατικές ηθικιστικές διδασκαλίες του εκκλησιαστικού κατεστημένου, αλλά γνωρίζοντας συγχρόνως ότι η ζωή του, αν πιστεύει, θα είναι ένα διαρκές προσωπικό δράμα και μόνο στην πίστη του θα βρει αποκούμπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. συνέντευξη του πατέρα Αβέρκιου στον Δημήτρη Αγγελίδη
    "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία"-Έψιλον



    Tο 90% του άγαμου Κλήρου είναι ομοφυλόφιλοι.
    Ένας τους τιμά τα ράσα που φορά.




    Πολλοί αναρωτήθηκαν ποιος βρίσκεται πίσω από το ψευδώνυμο «πατέρας Αβέρκιος Εκκλησιάρχης», όπως είναι γνωστός ο δημιουργός του ιστολογίου «Κληρικοί Αδελφοποιημένοι» που έχει αναστατώσει πιστούς και ιερωμένους μιλώντας ανοιχτά για τις σχέσεις της Εκκλησίας με την ομοφυλοφιλία.

    Είπαν ότι κινείται στον στενό κύκλο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ότι έχει προσωπικές φιλοδοξίες, ότι εκδικείται που δεν τον έκαναν δεσπότη. Τα μόνα στοιχεία που δηλώνει ο ίδιος είναι πως είναι άγαμος κληρικός στο χώρο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ηλικίας σαράντα και πλέον, κι ότι πάνω από τη μισή ζωή του την έχει περάσει στην υπηρεσία της Εκκλησίας.

    Δεν θέλησε να συναντηθούμε, ούτε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά. Προτίμησε τις γραπτές ερωταπαντήσεις - για ευνόητους, είπε, λόγους.

    Όποιος κι αν βρίσκεται πίσω από το ψευδώνυμο, ο πατέρας Αβέρκιος Εκκλησιάρχης θέλει ν' ανοίξει τη συζήτηση για τις σχέσεις της Εκκλησίας με την ομοφυλοφιλία, για τις κορώνες περί κουσουριού, και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομοφυλόφιλοι κληρικοί, που αποτελούν το 90%, όπως λέει, των άγαμων κληρικών και ιεραρχών.



    --------------------------------------------------------------------------------



    Δεν έχουμε συνηθίσει ιερωμένους να μιλούν δημοσίως για την ομοφυλοφιλία κληρικών και λαϊκών χωρίς να ρίχνουν τον λίθο του αναθέματος.



    Ναι, διότι ο δημόσιος προβληματισμός και διάλογος προϋποθέτουν ωριμότητα και ρεαλισμό, που λείπουν σήμερα από τους πιστούς μας και ακόμη περισσότερο από την ηγετική τάξη της Εκκλησίας.



    Αναφέρετε στο μπλογκ ότι οι ομοφυλόφιλοι μεταξύ των άγαμων κληρικών, και μάλιστα στα υψηλόβαθμα κλιμάκια, ξεπερνούν το 90%. Ακούγεται υπερβολικό το ποσοστό.



    Για όσους γνωρίζουν την κατάσταση από μέσα, το ποσοστό αυτό θεωρείται δεδομένο. Δεν δημιουργεί εντύπωση και δεν θεωρείται καθόλου υπερβολικό. Πρέπει , όμως, να έχει κανείς υπόψη ότι για τους γνωστούς λόγους κανείς δεν δηλώνει ομοφυλόφιλος, πολλοί μάλιστα προσπαθούν να εμφανιστούν δυναμικοί ετεροφυλόφιλοι. Ωστόσο, μέσα στους κόλπους του άγαμου κλήρου δεν κρατούνται μυστικά αυτού του είδους.



    Αν είναι έτσι, τότε γιατί η Εκκλησία ξιφουλκεί τόσο συχνά και με τέτοια ένταση κατά της ομοφυλοφιλίας;



    Περισσότερο για κοινωνικούς λόγους παρά για εκκλησιαστικούς. Έτσι, η ίδια η εκκλησιαστική ηγεσία, που στην πράξη καθόλου δεν εναντιώνεται στην ομοφυλοφιλία στον Κλήρο, θα 'λεγα μάλιστα το αντίθετο, κυρίως για κοινωνικούς λόγους δεν τολμά να θίξει το θέμα των ομοφυλόφιλων κληρικών και μάλιστα εμφανίζεται δημόσια ως επιτιμητής της ομοφυλοφιλίας. Μήπως το ίδιο δεν συμβαίνει και με τους πολιτικούς;



    Είναι, λέτε, θέμα κοινωνικής προκατάληψης;



    Ναι, όπως και θέμα εκκλησιαστικής νοοτροπίας και πολιτικής. Αν οι κοινωνικές συνθήκες στην Ελλάδα ευνοήσουν κάποτε το κίνημα των ομοφυλόφιλων, τότε και το πολιτικόφρον εκκλησιαστικό κατεστημένο θα αλλάξει αμέσως στάση παραμερίζοντας τις όποιες ξεπερασμένες ηθικολογίες.



    Πού στηρίζετε αυτή την εκτίμηση;



    Το εκκλησιαστικό κατεστημένο ενδιαφέρεται πώς να κρατήσει την εξουσία, κάνει πολιτική, εκκλησιαστική πολιτική. Τους κανόνες τους δημιουργεί ή τους καταργεί ή τους αφήνει να ατονήσουν ανάλογα με την πολιτική της στιγμής. Η ίδια τακτική ακολουθείται ακόμη πιο πιστά όταν πρόκειται για θέματα ερμηνείας της Αγίας Γραφής ή της Ιεράς Παράδοσης.



    Για παράδειγμα;



    Δείτε την ακτημοσύνη των μοναχών και των άγαμων κληρικών. Πόσοι είναι πραγματικά ακτήμονες; Πόσοι έχουν παραχωρήσει ό,τι έχουν και δεν έχουν στη μονή της μετανοίας τους, όπως επιτάσσουν οι Κανόνες της Εκκλησίας; Όλοι οι άγαμοι, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που υποθέτω ότι θα υπάρχουν, αν και προσωπικά δεν γνωρίζω καμία, έχουν ακίνητη περιουσία, ένα ή περισσότερα διαμερίσματα, και αρκετές καταθέσεις σε τοπικές και ξένες τράπεζες.



    Κάποιοι σας αντιτάσσουν την προϋπόθεση της παρθενίας των άγαμων κληρικών. Ένας άγαμος κληρικός, λένε, δεν επιτρέπεται να έχει σεξουαλικές σχέσεις, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες.



    Ούτε αυτή η πρακτική εφαρμόζεται σήμερα, και μάλιστα αποδεικνύεται όλο και περισσότερο ανεφάρμοστη.



    Θα προτείνατε να αναθεωρηθεί;



    Είμαι υπέρ της κατάργησής της. Μήπως δεν έχει καταργηθεί ολότελα στην πράξη η παρθενία ως προϋπόθεση του γάμου; Δεν είδα κανέναν να θρηνεί και να κτυπιέται για την κατάργηση αυτή.



    Μπορεί ένα μπλογκ να ανατρέψει τις κρατούσες αντιλήψεις σε ένα θέμα που θεωρείται ταμπού;



    Το μπλογκ πρέπει να θεωρηθεί μια προσπάθεια συνεισφοράς στην αλλαγή μιας κατεστημένης νοοτροπίας. Δεν θα φέρει την αλλαγή, για να 'μαστε ρεαλιστές. Είναι όμως ένα βήμα προς μια νέα κατεύθυνση, την ανοικτή συζήτηση του επίμαχου θέματος της ομοφυλοφιλίας στον Κλήρο. Δημιουργήθηκε από την ανάγκη ν' αρχίσει επιτέλους ένας διάλογος που έπρεπε να είχε αρχίσει πριν δεκαετίες.



    Τι θα απαντούσατε σε όσους πιθανόν σας αμφισβητήσουν την ιδιότητα του κληρικού;



    Είναι ελεύθεροι να πιστεύουν ό,τι είναι σε θέση να τους υπαγορεύσει ο νους τους.
    Από τα λίγα που έγραψα στο μπλογκ, απ' το λεξιλόγιο και το όλο ύφος, θα έπρεπε με σχετική ευκολία να διακρίνουν αν πρόκειται για τα γραφόμενα κληρικού ή λαϊκού. Θα ήθελαν, υποθέτω, να τους προσκομίσω το χειροτονητήριό μου, αλλά αδυνατώ να τους κάνω αυτή τη χάρη.



    Σχεδιάζετε να μεταφέρετε την πρωτοβουλία εκτός Ίντερνετ;



    Σ' αυτό το αρχικό στάδιο, όχι. Το Ίντερνετ προσφέρει την προστασία της απαιτούμενης ανωνυμίας ώστε να συνεχιστεί και να ριζώσει η προσπάθειά μας. Κάθε άλλη πρωτοβουλία κρίνεται πρόωρη και επικίνδυνη. Βλέπετε, η ηγεσία της Εκκλησίας αρνείται να στρέψει το βλέμμα γύρω της και επιμένει πως πρόβλημα ομοφυλόφιλων κληρικών δεν υφίσταται. Παραβλέπει βέβαια ότι με το να αρνείται το αίτημα για συζήτηση, το πρόβλημα γίνεται όλο και μεγαλύτερο.



    Πώς ζει σήμερα ένας ομοφυλόφιλος κληρικός;



    Μην έχοντας επίσημη κάλυψη από το κατεστημένο της Εκκλησίας, βιώνει καθημερινά έντονη αβεβαιότητα, αισθάνεται ξεκρέμαστος και απροστάτευτος. Είναι αναγκασμένος να κρύβεται διαρκώς, να υποκρίνεται και να εμφανίζεται πολλές φορές ακόμη και κατήγορος των ομοφυλόφιλων. Έτσι, κάτω από το βάρος των εκκλησιαστικών και κοινωνικών πιέσεων, αναπτύσσει μια ιδιαίτερη ψυχολογία που έχει εμφανείς επιπτώσεις στην ομαλή και φυσιολογική εξάσκηση του λειτουργήματός του.



    Ανεξαρτήτως των πιέσεων, μπορεί ένας άγαμος κληρικός ή ιεράρχης να εκπληρώνει σωστά τα καθήκοντά του αν έχει σεξουαλική ζωή;



    Ασφαλώς και μπορεί. Η σεξουαλικότητα, είτε ομοφυλοφιλικής είτε ετεροφυλοφιλικής τάσης, δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα για την άρτια εκπλήρωση καθηκόντων εκ μέρους υψηλόβαθμου ή χαμηλόβαθμου κληρικού. Υπάρχουν εκατοντάδες παραδείγματα.



    Πώς εξηγείτε την τόσο μεγάλη συγκέντρωση ομοφυλόφιλων στον Κλήρο;



    Οι λόγοι είναι πολλοί. Γενικά, ο χώρος του άγαμου Κλήρου προσφέρεται ως καταφύγιο για κάθε ομοφυλόφιλο. Είναι χώρος που παρέχει κοινωνική κάλυψη, οικονομική άνεση και αξιοπρεπή επαγγελματική θέση.



    Αυτοί οι λόγοι είναι κοσμικού χαρακτήρα. Θα έπρεπε να αποτελούν κριτήριο για να γίνει κάποιος κληρικός;



    Δεν θα έπρεπε να είναι έτσι τα πράγματα, αλλά δυστυχώς είναι. Κριτήριο για την ένταξη στον Κλήρο θα έπρεπε να ήταν ο κατά Χριστόν ζήλος και η κατάλληλη πνευματική προετοιμασία του υποψήφιου κληρικού. Ας μην παραβλέπουμε, πάντως, ότι η ένταξη ομοφυλόφιλων στον Κλήρο ευνοείται και από την εκκλησιαστική ηγεσία, υπό τον όρο να μη δημοσιοποιείται, διαφορετικά δεν θα υπήρχαν τόσοι ομοφυλόφιλοι κληρικοί σήμερα.



    Υπάρχει δηλαδή απόσταση λόγων και έργων στην ηγεσία της Εκκλησίας;



    Ασφαλώς και υπάρχει. Αν δεν υπήρχε, δεν θα είχαμε σήμερα πρόβλημα. Ενωμένοι θα αντιμετωπίζαμε την απαρχαιωμένη κοινωνική νοοτροπία κατά τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ενώ τώρα ο καθείς δημοσίως καταδικάζει την ομοφυλοφιλία, αλλά στην πράξη ...



    Η Εκκλησία λέει πάντως ότι καταδικάζει την ομοφυλοφιλία ως αμάρτημα, αλλά αγκαλιάζει τους ομοφυλόφιλους.



    Η κατεστημένη διδασκαλία της Εκκλησίας χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία σοβαρό «αμάρτημα». Συνεπώς η Εκκλησία αγκαλιάζει τους κατ' αυτήν αμαρτωλούς ομοφυλόφιλους με σκοπό να τους οδηγήσει στη μετάνοια και να τους «κόψει το κακό κουσούρι», όπως λέει. Στην προσπάθεια αυτή, το εκκλησιαστικό κατεστημένο δημιουργεί διάφορες απαγορευτικές αντι-ομοφυλοφιλικές διατάξεις, καλλιεργώντας έτσι ένα άδικο καθεστώς διακρίσεων εναντίον των ίδιων των ομοφυλόφιλων.



    Εσείς τι σκέφτεστε όταν ακούτε τον Αρχιεπίσκοπο να χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία «κουσούρι»;



    Σκέφτομαι συνήθως διάσημους ειδικούς που επιμένουν πως «η εμπειρική παρατήρηση και οι επιστημονικές νόρμες στηρίζουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική και δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς».



    Ο αρχιεπίσκοπος αναφέρεται συχνά στην ομοφυλοφιλία ως ένδειξη «παρακμής» και «αποχριστιανισμού» της ελληνικής κοινωνίας. Εσείς τι λέτε;



    Το αντίθετο θα υποστήριζα. Τα κινήματα για αναγνώριση των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων είναι ένδειξη βαθιάς ανθρωπιάς και προχωρημένου πολιτισμού μιας κοινωνίας. Ούτε καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο αποχριστιανισμός της ελληνικής κοινωνίας μας με την ομοφυλοφιλία. Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι μήπως χριστιανοί, και μάλιστα ευσεβέστατοι ως επί το πλείστον;



    Ποια ρήση από τις Γραφές θα απευθύνατε στην εκκλησιαστική ηγεσία;



    «Ο ούν διδάσκων έτερον, σεαυτόν ου διδάσκεις;» (Προς Ρωμαίους 2, 21)



    Στο μπλογκ μιλάτε για την ακολουθία της αδελφοποιήσεως μεταξύ πιστών ή κληρικών, η οποία καταργήθηκε. Τι ήταν η αδελφοποίηση;



    Παραμένει αίνιγμα μέχρι σήμερα. Η σημερινή κατεστημένη εκκλησιαστική άποψη θέλει την αδελφοποίηση μια παλιά εκκλησιαστική πράξη με την οποία ευλογούνταν οι σχέσεις μεταξύ ανθρώπων, προκειμένου να ενισχυθούν περισσότερο σε αδελφική βάση. Η άποψη αυτή παρουσιάζει πολλά κενά. Το βέβαιο είναι πως η αδελφοποίηση είναι αρχαιότατη πράξη της Εκκλησίας, που πέρασε από ποικίλα στάδια εξέλιξης, προφανώς ανάλογα με τις κοινωνικές αντιλήψεις κάθε εποχής και περιοχής, για να καταλήξει σε κάποια μορφή περίπου όμοια μ' αυτή της κατεστημένης εκκλησιαστικής άποψης.



    Αφορούσε στην πράξη και σεξουαλικές σχέσεις;



    Υπάρχουν θετικές ενδείξεις προς αυτή την κατεύθυνση. Πρέπει να σημειωθεί μια επιστολή του Κλήμεντος Αλεξανδρείας που βρέθηκε από τον καθηγητή Μόρτον Σμιθ του πανεπιστήμιου του Yale στο μοναστήρι του Αγίου Σάββα στην Παλαιστίνη. Στην επιστολή περιγράφεται η τελετή της κατήχησης των αδελφοποιημένων ομάδων νέων, μια τελετή καθόλου, θα έλεγα, παραδοσιακή.



    Γιατί καταργήθηκε;



    Παραμένει άγνωστο το γιατί, όπως και το πότε. Για πρώτη φορά καταργήθηκε στη βυζαντινή εποχή, αλλά φαίνεται πως η επίσημη κατάργηση δεν εφαρμόστηκε στην πράξη, διότι αιώνες αργότερα η Εκκλησία της Ελλάδος την κατάργησε για δεύτερη φορά, γύρω στο 1850. Είναι η μοναδική περίπτωση εκκλησιαστικής λειτουργικής πράξης που καταργείται, επαναφέρεται και επανακαταργείται. Αυτό δημιουργεί δικαιολογημένες υποψίες. Όλα δείχνουν πως εξωτερικοί λόγοι, όχι εκκλησιαστικοί ή δογματικοί, προσδιόρισαν τελικά την πορεία της.



    Πώς θα περιγράφατε με μια φράση την κατ' εσάς ιδανική Εκκλησία;



    Ως χώρο συνάντησης και αγαπητικής συνύπαρξης όλων των πιστευόντων εις Χριστόν ανεξάρτητα από την κοινωνική ή άλλη προέλευση και τάση τους. Οι διακρίσεις και τα μισαλλόδοξα κηρύγματα δεν έχουν καμία σχέση με το χριστιανικό μήνυμα της αγάπης, που θέλει την Εκκλησία να αγκαλιάζει τους πάντες χωρίς εξαίρεση και χωρίς διακρίσεις.



    Τι θα απαντούσατε σε όσους λένε πως όποιος δεν είναι διατεθειμένος να ακολουθήσει τις ισχύουσες επιταγές της Εκκλησίας δεν πρέπει να γίνεται κληρικός;



    Οι επιταγές είναι έργα ανθρώπων, δεν είναι Ευαγγέλιο. Ο Χριστός των Ευαγγελίων, ενώ στράφηκε και επιτίμησε πολλές κατηγορίες ανθρώπων, ουδέποτε καταδίκασε την ομοφυλοφιλία. Δεν υπήρχαν άραγε ομοφυλόφιλοι την εποχή εκείνη;



    Τι θα λέγατε σε όσους ζητούν να τεθούν εκτός Εκκλησίας όλοι οι ομοφυλόφιλοι, ανεξαρτήτως της θέσης τους στην ιεραρχία;



    Δεν είναι ρεαλιστικό το σενάριο. Ομοφυλόφιλοι ιεράρχες, ιερείς, πιστοί και μοναχοί υπήρχαν πάντοτε στην Εκκλησία και τα μοναστήρια κάθε εποχής. Χωρίς αυτούς, που ήταν και είναι λεγεώνες, πώς θα επιβίωνε η Εκκλησία όπως τη γνωρίζουμε σήμερα;



    Χρησιμοποιείται, αλήθεια, η ομοφυλοφιλία ως μέσο εκβιασμών εντός της Εκκλησίας;



    Χρειάζεται απάντηση; Όταν πρόκειται να ξεπαστρευτεί κάποιος, όλα τα μέσα είναι επιτρεπτά. Τις περισσότερες φορές ομοφυλόφιλοι κατηγορούν ομοφυλόφιλους επί ομοφυλοφιλία. Αυτά είναι συνηθισμένα φαινόμενα στον χώρο της εκκλησιαστικής διοίκησης.



    Εσείς πώς θα αντιμετωπίζατε κάποιον που στο μυστήριο της εξομολόγησης σας λέει ότι είναι ομοφυλόφιλος;



    Θα του μιλούσα όπως μιλώ σε κάθε άλλο πιστό που έχει κάποιο πρόβλημα με τη σεξουαλικότητα του, ξεπερνώντας το απατηλό δίλημμα ετεροφυλοφιλία-ομοφυλοφιλία.



    Και τι θα συμβουλεύατε κάποιον νεαρό ομοφυλόφιλο που σας λέει ότι θέλει να γίνει κληρικός;



    Να προχωρήσει στην εκπλήρωση του στόχου του αγνοώντας τις αντιφατικές ηθικιστικές διδασκαλίες του εκκλησιαστικού κατεστημένου, αλλά γνωρίζοντας συγχρόνως ότι η ζωή του, αν πιστεύει, θα είναι ένα διαρκές προσωπικό δράμα και μόνο στην πίστη του θα βρει αποκούμπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρε πάτε καλά;
    Να αναρρώσει για να συνεχίσει την καταστροφή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Επιτρέπεται ρε ένας ιερωμένος -και δη στην κορυφή της εκκλησιαστικής ιεραρχίας- να έχει "μπάκα";;; Πού πήγανε ρε τα κυρήγματα για "νηστεία και προσευχή";;; Αμα ρε συ νηστεύεις δεν είσαι αηδιαστικά λιγδός και προκλητικά χοντρός όπως το 80% του παπαδαριού που βλέπουμε γύρω μας. Αίσχος ρε! Τέλος πάντων, μακάρι μαζί με ότι κριθεί ιατρικώς αναγκαίο να απομακρυνθεί από την κοιλιά του Χριστόδουλου ας απομακρύνουν και μερικά κιλά αχώνευτης και στουμπωμένης λιγδο-χλιδάτης τροφής μπας και ξεφουσκώσει λίγο ο τουρλωμένος κάτω από τα ράσα σκεμπές του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. A RE SYNTROFE APO PANW PWS TA GRAFEIS...
    GIAYTO SE PAW!!!
    YOU ARE MY MASTER :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ... NAI RE LAKAMA GREEKLISH EXEIS KANA PROBLEM ?? ANTE MILANE KAI OI MANIATES OI XOUNTOVASILIKOI!!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΑΝΔΩΡΑ "ΒΗΜΑ" - 6/3/2007

    Πολύ κακό για το τίποτε η φασαρία για την διήμερη διαμονή του Αρχιεπισκόπου Χριστοδουλου στο αγαπημένο του « four seasons» του Μιλάνου.
    Το συνολικό κόστος των 3.537 ευρω ασφαλώς δεν είναι ευκαταφρόνητο, όμως ο κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος οφείλει να αναγνωρίσει στον Μακαριότατο ότι υπήρξε συνετός ως προς το οικονομικό ζήτημα.
    Λόγου χάρη άλλος στην θέση του ίσως είχε βολέψει τον συνοδό του σε άλλο δωμάτιο φθηνότερο.
    Όχι όμως ο Αρχιεπίσκοπος, ο οποίος ούτε μείωσε τον συνοδό του, ούτε επιβάρυνε το ταμείο της Αρχιεπισκοπής ( η τέλος πάντων του ευγενούς και γαλαντόμου χορηγού του )με το κόστος ενός ακόμα δωματίου, αλλά μοιράστηκε την δική του σουίτα με τον συνοδό του. Προφανώς δε μοιράστηκε και το κρεβάτι του διότι βάσει της ίδιας λογικής θα ήταν μάλλον αντιχριστιανικό αν κρατούσε για τον εαυτό του ένα υπερδιπλο κρεβάτι και έστελνε τον συνοδό του στον καναπέ.

    Είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί να υπάρχει τίποτε επιλήψιμο στην περίπτωση δυο καλόγερων που μοιράζονται το ίδιο κρεβάτι. Αν επρόκειτο για δυο λαϊκούς ίσως ετίθετο ένα ζήτημα, όχι όμως για δυο ανθρώπους που έχουν πάρει όρκο αγαμίας ενώπιον του Θεού. Και εν πάση περιπτώσει, ας μην μας διαφεύγει ότι, στην κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου που λατρεύουν οι σχεδιαστές μόδας και τα μοντέλα, η περίπτωση δυο ανδρών που μοιράζονται το ίδιο δωμάτιο δεν προξενεί εντυπώσεις.

    Αν μάλιστα συνοδός του Μακαριότατου ήταν ο παχύς διάκος που έχουμε συνηθίσει πια να τον βλέπουμε στο πλευρό του Αρχιεπισκόπου εδώ και αρκετούς μήνες, τότε η Εκκλησία θα πρέπει να μένει υποχρεωμένη έναντι του « four seasons»του Μιλάνου, διότι θα μπορούσε να τους έχει χρεώσει έως και τρία άτομα.

    Μαθαίνω πάντως ότι οι χειμερινές διακοπές του Αρχιεπισκόπου δεν περιορίστηκαν στο διήμερο του Μιλάνου. Ο Μακαριότατος και η παρέα του έφθασαν εκεί κατευθείαν από την Ελβετία, όπου είχαν περάσει τέσσερις ημέρες. Στην συντροφιά του περιλαμβάνονταν ο υπέργηρος τέως Μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος ( που έχει αποκτήσει και νέο προσωνύμιο στους κύκλους της Ιεραρχίας ) ο Δημητριάδος Ιγνάτιος και ο Δημήτρης Φουρλεμαδης της «Αλληλεγγύης»…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τοτε πως επαιρνε ο Παπαδοπουλος στα δυο δημοψηφισματα 98,8%??
    Πως ο Παπαδοπουλος εδιωξε την Βασιλεια??


    Ακριβώς μεγάλε, ο Παπαδόπουλος έπαιρνε ψήφους και ο Παπαδόπουλος έδιωχνε βασιλιάδες...

    Ο Παπαδόπουλος, όχι ο λαός. Ο βασιλιάς έφυγε οριστικά με το επόμενο δημοψήφισμα, εκείνο της μεταπολίτευσης, που κατάληξε 70% - 30% περίπου.

    Έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε.

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πως μπορείς ρε "λυπον" να απαντάς σε αυτό τον οχετό ύβρεων για τη δημοκρατία!
    Πως μπορείς να απαντάς για τα δημοψηφίσματα της χούντας.
    Όπως μπορείς να ακούς ότι όλοι όσοι είμαστε στην Ελλάδα την εποχή της δικτατορίας, μικρά ή μεγαλύτερα παιδιά δήθεν στηρίζαμε τη χούντα;
    Μαθητές ξυλοκοπήθηκαν μέχρι θανάτου, καθηγητές που τους κάλυπταν καταστράφηκαν, μια ολόκληρη κοινωνία ζούσε κάτω από τη στρατιωτική μπότα, κατατρομαγμένη και ανήμπορη ακόμη και να αναπνεύσει και εσύ κάνεις συζήτηση!
    Παιδιά έμεναν με τον παππού, γιατί η μάνα τους ήταν πολιτικός κρατούμενος και ο πατέρας τους φυγάς στο εξωτερικό. Οικογένειας διαλύθηκαν και θρήνησαν νεκρούς και σακάτηδες για μια ζωή και εσύ συζητάς!

    Αυτά, άσε να γίνει καλά ο Χριστόδουλος να τα κουβεντιάσει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. O theos einai megalos telika!!
    4 Seasons kai gousta ithele? O Theos ton timorise kai toy deikse thn orgi tou.
    As metanoisei telika kai as boithisei tous ftoxous kai as min asxoleite me ta agorakia tou pia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τα τυπικά "περαστικά" μας στον πρόεδρο του Μεγαλύτερου Εγχώριου Καπιταλιστή που ονομάζεται "Εκκλησία της Ελλάδος"

    Να θυμίσω στους έχοντας χριστιανική ηθική ή και δημοσιογραφική δεοντολογία αν είναι δημοσιογράφοι,
    ότι αρκετοί κατά Μαιάμι και Ουάσιγκτον μερία πανηγύρηζαν πριν ένα χρόνο με το άκουσμα της ασθένειας του Φιντέλ. Όπως και κάποιοι από τα μέρη μας..

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πως μπορείς ρε "λυπον" να απαντάς σε αυτό τον οχετό ύβρεων για τη δημοκρατία!
    Πως μπορείς να απαντάς για τα δημοψηφίσματα της χούντας.
    Όπως μπορείς να ακούς ότι όλοι όσοι είμαστε στην Ελλάδα την εποχή της δικτατορίας, μικρά ή μεγαλύτερα παιδιά δήθεν στηρίζαμε τη χούντα;
    Μαθητές ξυλοκοπήθηκαν μέχρι θανάτου, καθηγητές που τους κάλυπταν καταστράφηκαν, μια ολόκληρη κοινωνία ζούσε κάτω από τη στρατιωτική μπότα, κατατρομαγμένη και ανήμπορη ακόμη και να αναπνεύσει και εσύ κάνεις συζήτηση!
    Παιδιά έμεναν με τον παππού, γιατί η μάνα τους ήταν πολιτικός κρατούμενος και ο πατέρας τους φυγάς στο εξωτερικό. Οικογένειας διαλύθηκαν και θρήνησαν νεκρούς και σακάτηδες για μια ζωή και εσύ συζητάς!


    Συμφωνώ απόλυτα με τον ανώνυμο!

    Θα έπερεπε να ντρεπόμαστε όσοι από εμάς ξέχασαν ή απλά ισχυρίζονται "διάβαζαν" εκείνη τη μαύρη εποχή.........
    Αναρωτιέμαι τελικά πόσος κόπος, πόσος πόνος, πόσα βασανιστήρια πήγαν χαμένα?.................
    Για να βγαίνουν σήμερα τα λαμόγια και οι "πατριώτες" να λένε ότι δεν υπήρξε Πολυτεχνείο.
    Ναι ρε γατί εμείς δεν πολεμούσαμε για μια καλύτερη Ελλάδα όπως εσεις αλλά για μια Ελλάδα που θα βασιλεύει το κεφάλαιο, οι ανισότητες, η εγκληματικότητα και η σήψη της κοινωνίας.
    Ευτυχώς που χάσαμε τον αγώνα............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. TO ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΕ..ΑΠΕΡΓΩΝΤΑΣ..
    ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΔΕΝ
    ΠΟΥΛΑΝΕ ΔΙΚΕΣ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΟΣΟ
    ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ...

    ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΛΕΝΕ ΣΤΗΝ ΘΕΜΙΔΑ.

    ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΦΟΒΑΣΤΕ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΛΑΔΩΣΟΥΜΕ?

    ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Όσοι επιχαίρετε για την ασθένεια του Χριστόδουλου, και δεν επιδεικνύετε συμπόνοια στον άνθρωπο - όχι στο αξίωμα

    1. Μάλλον νομίζετε ότι είστε αθάνατοι.
    Θεωρείτε ότι εσείς δεν κινδυνεύετε να πεθάνετε με φριχτούς πόνους και σάπια σπλάχνα.

    2. Επιβεβαιώνετε το ανέκδοτό του για την κατσίκα.
    Δεν είναι η πολιτικοφιλοσοφική αντίθεση το κίνητρό σας. Ουσιαστικά , απ΄ όσα διάβασα, φθονείτε τις διαμονές του σε πολυτελή καταλύμματα , που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν συνάδουν με το ήθος κάποιου που θέλει να αποκαλείται Ιεράρχης.

    3. Εκτός από μικροί άνθρωποι είστε και πολιτικά αδαείς. Ο Χριστόδουλος, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ, υπήρξε αντίθετος, τουλάχιστον φραστικά, στην επέλαση της αμερικανικής παγκοσμιοποίησης και στήριξε την ελληνικότητα σε μια εποχή ανερμάτιστου "πολυπολιτισμού".
    Κι αυτό , αρέσει δεν αρέσει, αποτελεί σήμερα τίτλο τιμής

    4. Μέσα στο μένος σας ξεχνάτε ότι από τις πράξεις ή τις παραλείψεις του Χριστόδουλου ούτε πέθαναν ούτε υπέφεραν άνθρωποι.
    (Μην επικαλείσθε τη σχέση του με τη Χούντα. Οι μισοί πασοκοι υπήρξαν συνεργάτες της Χούντας και αμέσως μετά "αντιστασιακοί")
    Θα συμφωνούσα με ενθουσιασμό να πεθάνει από φριχτή ασθένεια και με τον πλέον επώδυνο τρόπο καποιος όπως π.χ ο Μπους ή ο Μίλτον Φρίντμαν, του οποίου οι νεοφιλελεύθερες φασιστικές θεωρίες κατέστρεψαν τη Χιλή και όλη την Λατινική Αμερική.
    Ο Παρασκευαϊδης όμως δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία.

    Ο άθεος Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΥΓΗ

    Συντάκτης : --> Πουλακίδας Κώστας Ημ/νία καταχώρησης : 08/06/2007 16:25:08


    Πήρε τα λεφτά, δεν έστειλε τα κοτόπουλα στο Ιράκ (ως υποχρεούτο) και κρατά και τα εκατομμύρια η μη κυβερνητική οργάνωση της Εκκλησίας, \"Αλληλεγγύη"\. Όπως είπε ο \Γιάννης Δραγασάκης\ στη Βουλή, το φθινόπωρο του 2005, όταν ξέσπασε η "γρίπη των πτηνών", η κυβέρνηση διέθεσε 7 εκατ. ευρώ για να αγοραστούν κοτόπουλα. Στις 27 Σεπτεμβρίου 2006 (με ανάθεση...) υπεγράφη η σύμβαση με την "Αλληλεγγύη", στην οποία εκταμιεύθηκε το 80% του ποσού, δηλαδή 5,6 εκατομμύρια ευρώ.
    Η ΜΚΟ έπρεπε μέχρι τις 26 Μαρτίου 2007 να αγοράσει και να διαθέσει τα κοτόπουλα, αλλά η "Αλλελεγγύη" ζήτησε παράταση του χρόνου υλοποίησης του προγράμματος, το οποίο δεν είχε εγκριθεί μέχρι τις 20 Απριλίου. Στις 24 Απριλίου, η Νομαρχία Πειραιά ανακαλύπτει 340 τόνους σάπια κοτόπουλα μέσα σε κοντέινερ.
    Από την απάντηση του υπουργείου στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ προκύπτει ότι το πρόγραμμα δεν υλοποιήθηκε, τα χρήματα παραμένουν στα ταμεία της "Αλληλεγγύης", ενώ οι αγρότες και οι πτηνοτρόφοι δεν έχουν πάρει τίποτα! Θα κάνουν κο-κο-κο και αυτή την υπόθεση;
    Κ.Που.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ... Ο ΜΑΛΑΚΑΣ

    ΟΜΟΦΟΒΟΣ.. ΚΑΡΙΟΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ...
    ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ
    ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ
    ΤΟ 23%.
    ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ
    ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ
    ΕΘΝΙΚΗΣ.
    ΑΛΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ
    ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΗΣ ΓΣΕΕ?

    3. Στην πρόβλεψη λογιστικής προσαρμογής των διαθέσιμων των Ταμείων στο όριο του 23% μέσα σε μια πενταετία. Η υποχρέωση αυτή -επισημαίνεται- θα οδηγήσει τα Ασφαλιστικά Ταμεία σε αναγκαστική εκποίηση δυναμικών και εξελίξιμων στοιχείων της περιουσίας τους. Π.χ. μετοχές τις Εθνικής Τράπεζας

    ΑΥΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ
    ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΣΕΕ ΠΟΛΛΑ ΤΑΜΕΙΑ
    ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ 23%
    ΦΟΡΤΩΘΗΚΑΝ ΜΕΤΟΧΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ
    ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ
    ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ
    ΛΟΜΠΥ,ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΠΟΥ
    ΠΗΡΑΝ.
    ΔΙΑΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
    ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΗΘΕΝ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
    ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.

    ΣΑΠΑΚΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΕ ΤΑ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
    ΕΝΩ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΥΛΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΣΟΥ
    ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χάθηκε να είχε κάνει μια κολονοσκόπηση; Τι φοβότανε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πρός press-gr:
    Καλή η πρωτιά, η διατύπωση όμως θα μπορούσε να είναι πιο διακριτική.

    Συναδελφική γνώμη διατυπώνω, όχι υπόδειξη και όχι ειδικά για τον Χριστόδουλο, για τον οποίο προσωπικά δεν νοιώθω ούτε καν συμπόνια...

    Μπράβο πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Tι συμπόνια να νιώσεις για έναν άνθρωπο που σαν μητροπολίτης Βόλου είχε ευλογήσει την δολοφονία 2 αθώων Αλβανών φαντάρων στο αλβανικό φυλάκιο της Επισκοπής κοντά στα ελληνικά σύνορα, από Ελληναράδες παρακρατικούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @Ο άθεος Προφήτης

    Η "Eκκλησιά της Ελλάδος"

    1)Με το να μασά η κονδύλια από την Ευρωπαική Ένωση

    2)Με το να οργανώνει την(μη)Κυβερνητική Οργάνωση Αλληλεγγύη με τα λεφτά του Κράτους χωρίς αυτή να βάζει δεκάρα(επί Σημίτη άρχησε η "τροφοδοσία")

    3) Με το να έχει μετοχές της Τράπεζας της Ελλάδος, η οποία με την σειρά της επενδύει σε Ευρωπαική Ένωση - Τουρκία

    σημαίνει ότι κάνει "αντίσταση" στην παγκοσμιοποίηση (των χρηματιστηριών και των εμπορευμάτων);


    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Ο άθεος Προφήτης

    Η "Eκκλησιά της Ελλάδος"

    1)Με το να μασά κονδύλια από την Ευρωπαική Ένωση

    2)Με το να οργανώνει την(μη)Κυβερνητική Οργάνωση Αλληλεγγύη με τα λεφτά του Κράτους χωρίς αυτή να βάζει δεκάρα(επί Σημίτη άρχισε η "τροφοδοσία")

    3) Με το να έχει μετοχές της Τράπεζας της Ελλάδος, η οποία με την σειρά της επενδύει σε Ευρωπαική Ένωση - Τουρκία

    σημαίνει ότι κάνει "αντίσταση" στην παγκοσμιοποίηση (των χρηματιστηριών και των εμπορευμάτων);


    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @Ο άθεος Προφήτης

    Η "Eκκλησιά της Ελλάδος"

    1)Με το να μασά κονδύλια από την Ευρωπαική Ένωση

    2)Με το να οργανώνει την(μη)Κυβερνητική Οργάνωση Αλληλεγγύη με τα λεφτά του Κράτους χωρίς αυτή να βάζει δεκάρα(επί Σημίτη άρχισε η "τροφοδοσία")

    3) Με το να έχει μετοχές της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, η οποία με την σειρά της επενδύει σε Ευρωπαική Ένωση - Τουρκία

    σημαίνει ότι κάνει "αντίσταση" στην παγκοσμιοποίηση (των χρηματιστηριών και των εμπορευμάτων);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Άθεε προφήτη παίρνεις ληγμένα;
    Από το Ίνταιμίντια

    Ξεχείλισε η υποκριτική μικροαστική ηθική των φοβιτσιάρηδων. Περαστικά στον Μακαριώτατος κι ας διαφωνώ μαζί του. Χιλιάδες αθώοι πεθαίνουν καθημερινά και κανείς δεν λυπάται. Εκατοντάδες βασανίστηκαν από την ελληνοχριστιανική Χούντα, αλλά ο Χριστόδουλος την ευλογούσε. Σέβεται ο Χιστόδουλος την ανθρώπινη ζωή; Για να δούμε, παρεκτός κι αν θεωρήσουμε πως τους Αλβανούς δεν τους γέννησε μάνα και οι ζωές τους δεν μετράνε, τουλάχιστον όσο και αυτή του Χριστόδουλου.

    Προβατόσχημες λυκοφιλίες

    "Προσοχή, γιατί μέσα στο μαντρί υπάρχουν προβατόσχημοι λύκοι."
    (Αρχιεπίσκοπος 15/9)

    Μετά την ανάρρησή του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο, έγιναν γνωστές από τις δικές μας στήλες, αλλά και από άλλες εφημερίδες, οι ειδικές σχέσεις που αναπτύσσει ο κ. Χριστόδουλοςμε στελέχη του ακροδεξιού χώρου, και ιδιαίτερα με τον εκδότη του ναζιστικού και φιλοχουντικού "Στόχου" Γεώργιο Καψάλη. Από τον περασμένο Μάιο δημοσιεύθηκαν στο "Εψιλον" τα θερμά συγχαρητήρια που είχε απευθύνει ο τότε Μητροπολίτης Δημητριάδος στον Καψάλη, με χαρακτηρισμούς και ευχές που πρόδιδαν στενή φιλία και συναγωνιστική συγγένεια: "Θέλω να συγχαρώ για άλλη μια φορά τον κ. Καψάλη, εκδότη και διευθυντή της γνωστής εφημερίδας "Στόχος" των Αθηνών, που είναι γνωστός Ελληνοκεντρικός και Ελληνόψυχος και, ταυτόχρονα Χριστιανοκεντρικός και Ορθόδοξος. Επιτέλους, έχουμε ανάγκη από τέτοιους ανθρώπους, από ανθρώπους που θα βάλουν σε ίδια μοίρα τα θρησκευτικά μας και τα εθνικά μας ιδεώδη."
    Μετά την εκλογή του κ. Χριστόδουλου, ο Καψάλης έσπευσε, όπως ήταν αναμενόμενο, να οικειοποιηθεί την ανάδειξη του φίλου του σε νέο ποιμενάρχη και ξεκίνησε μια καμπάνια -που κρατά ακόμα- για την προβολή των "ελληνοχριστιανικών" αρετών του νέου αρχιεπισκόπου, του "Αρχιεπισκόπου-Κεραυνού". Και πλάι στη γνωστή ύλη της εφημερίδας που νοσταλγεί τη χούντα, ζητάει την εκτέλεση των πολιτικών και καλλιεργεί το εθνικιστικό και το φυλετικό μίσος, προβάλλονται ως μοναδική διέξοδος οι αρετές του νέου Αρχιεπισκόπου. Ο Καψάλης και ο Χριστόδουλος αποδίδουν ο ένας στον άλλο την ίδια ιδιότητα, του "Ελληνόψυχου". Στο γλωσσικό ιδίωμα της σύγχρονης ακροδεξιάς πρόκειται για τη μετάλλαξη του εμφυλιοπολεμικού και χουντικού όρου "Εθνικόφρων".
    Ο κ. Χριστόδουλος, ο οποίος δεν αφήνει ούτε καρφίτσα να πέσει κάτω, δεν θεώρησε σκόπιμο σε κάποια από τις δεκάδες (ή μήπως εκατοντάδες;) πολιτικές ομιλίες του, να δώσει κάποιες εξηγήσεις γι' αυτή τη στενή του σχέση με τον "Στόχο". Δεν τον αδικούμε, λοιπόν, αν θεωρήσουμε ότι γι' αυτόν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

    Ο "Απατεώνας" που έγινε "Κεραυνός"

    Φαντασθείτε λοιπόν την έκπληξή μας, όταν διαπιστώσαμε ότι ο κ. Καψάλης δεν συγκαταλέγεται καθόλου στους παλιούς υποστηρικτές του κ. Χριστόδουλου. Το αντίθετο μάλιστα. Στις αρχές της δεκαετίας του '90, ο "Στόχος" είχε βαλθεί να πείσει το κοινό του ότι ο Μητροπολίτης Δημητριάδος είναι "ψεύτης", "αριβίστας", "μπλεγμένος σε σκάνδαλα", κλπ.
    Χαρακτηριστικό είναι το δημοσίευμα της 27ης Σεπτεμβρίου 1990. Στην πρώτη σελίδα της φασιστικής φυλλάδας, ο τίτλος είναι εύγλωττος: "Σκάνδαλο: Η 'Λίλιαν' τρώει τον Χριστόδουλο. Με ψευτιές προσπαθεί να καλύψει το μεγάλο σκάνδαλο ο Δημητριάδος. Ποιοι κινούν τα νήματα στον 'Δούρειο Ιππο' του Εθνους". Το μεγάλο ρεπορτάζ της τελευταίας σελίδας τιτλοφορείται "Η 'Λίλιαν' τρώει τον Χριστόδουλο που μπλέχτηκε σε μέγα βρωμερό σκάνδαλο" και έχει υπέρτιτλο "Με χίλια δυο ψέματα ο Μητροπολίτης προσπαθεί να καλύψει το αίσχος". Το κείμενο είναι ανυπόγραφο, όπως όλα τα κείμενα της χουντικής εφημερίδας και είναι γραμμένο στο γνωστό επιθετικό ύφος: "Σε φοβερό σκάνδαλο -του οποίου κανένας δεν ξέρει ακόμα τις διαστάσεις- είναι μπλεγμένος ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος, ο φιλόδοξος εκείνος Αρχιερέας ο οποίος κάνει τα πάντα για να βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο και ν' ακούγεται το όνομά του!"
    Στη συνέχεια ο "Στόχος" καταγγέλλει τον κ. Χριστόδουλο επειδή "για να φανεί 'ηγέτης' της Εκκλησίας (μια και όνειρό του είναι η Αρχιεπισκοπή) πρωτοστάτησε στο να κατεβούν -για το θέμα της Εκκλησιαστικής περιουσίας- στους δρόμους οι Πιστοί, τους οποίους μετά (όταν αυτός συμβιβάστηκε) αποκαλούσε αλήτες, επειδή εξακολουθούσαν να φωνάζουν γι' αυτά που τους έβαλε εκείνος να λένε!"
    Το υβρεολόγιο συνεχίζεται: "Από καιρό, λοιπόν, ο αριβίστας αυτός Ιεράρχης δημοσιογραφεί στον "Δούρειο Ιππο" του Εθνους (την εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος") "συμπτωματικά", δε, η σελίδα που γράφεται το "κομμάτι" του βρίσκεται ΜΕΣΑ στις σελίδες που ο "Δούρειος Ιππος" βάζει γυμνές φωτογραφίες που συνοδεύονται από απαράδεκτα κείμενα." Στη συνέχεια ο "Στόχος" παραθέτει κάποιο κείμενο της "Ελευθεροτυπίας" με ερωτήματα προς το Ιδρυμα "Λίλιαν Βουδούρη" και καταλήγει: "Με χοντροκομμένες ψευτιές και με έντεχνες αποκαλύψεις, λοιπόν, ο εκδότης του "Δούρειου Ιππου" του Εθνους, Μητροπολίτης (!) Χριστόδουλος, προσπάθησε να εξαπατήσει την κοινή γνώμη, για να αποφευχθεί η επέμβαση στην πορνοεφημερίδα που -μόνη απ' όλο τον Τύπο- εξαπέλυσε χυδαία επίθεση κατά της αποφάσεως να γίνεται έπαρση σημαίας και προσευχή στα Σχολεία! Η "Λίλιαν" αποτελειώνει -τώρα που είναι νεκρή- τον Χριστόδουλο, που άρχισε να τον τρώει όταν ήταν ζωντανή. Το "στρίμωγμα" είναι μεγάλο και δεν μπορεί να ξεφύγει ο φιλόδοξος."
    Ανάλογα υβριστικά δημοσιεύματα για τον Χριστόδουλο βρίθουν στον "Στόχο" εκείνης της περιόδου. Αρκούμαστε στην αναφορά ενός ακόμα σχετικού πρωτοσέλιδου άρθρου, με τίτλο "Υπουργοί και δεσποτάδες κουκουλώνουν κλεφταράδες": "Στη ρεμούλα που γίνεται στο "Ιδρυμα Βουδούρη" είναι συνυπεύθυνοι ο υπουργός Προεδρίας Εβερτ, ο υπουργός Οικονομικών Παλαιοκρασάς, ο υπουργός Εθνικής Αμύνης Βαρβιτσιώτης, ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος. Οι τέσσερεις αυτοί -μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος- είναι "συνυπεύθυνοι" στις απάτες. Και όταν ένας είναι "συνυπεύθυνος" σε κάποια απάτη, είναι, φυσικά, απατεώνας! Απατεώνες, λοιπόν, οι τρεις υπουργοί και ο Μητροπολίτης!"
    Στη συνέχεια εγκαλείται ο κ. Χριστόδουλος που δεν έχει μιλήσει για την υπόθεση: "Οι άλλοι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ του Διοικητικού Συμβουλίου του "Ιδρύματος" γιατί δεν μίλησαν; Γιατί δεν μίλησες Μητροπολίτη Δημητριάδος Χριστόδουλε, που θες να γίνεις και Αρχιεπίσκοπος και κλείνεις τα μάτια μπροστά σε τέτοια λεηλασία που σημειώνεται και, μάλιστα, σε φιλανθρωπικά ιδρύματα; (...) Ντροπή! Και σε σας υπουργοί, και σε σένα Μητροπολίτη και σε σένα Εισαγγελέα. Τα ξευτελίσατε όλα και τα ρημάξατε."

    Το ΜΑΒΗ μας φέρνει πιο κοντά

    Πώς είναι λοιπόν δυνατόν αυτός ο οχετός της λάσπης να μεταμορφώνεται μέσα σε λίγα χρόνια σε ύμνους προς τον προκαθήμενο της Εκκλησίας; Πώς είναι δυνατόν ο "απατεώνας" να μεταμορφώνεται σε "Αρχιεπίσκοπο Κεραυνό"; Και πώς είναι δυνατόν το ίδιο το θύμα αυτής της επίθεσης, να έχει μόνο καλά λόγια να πει για τον υβριστή του;
    Η μεταστροφή του "Στόχου" δεν μας πολυαπασχολεί. Τα έντυπα αυτού του είδους και τα άτομα που τρέφουν παρόμοιες ιδέες δεν φημίζονται για την εμμονή σε αρχές και απόψεις. Αν κρίνουν ότι κάπου αλλού φυσάει ο άνεμος, προσαρμόζονται αμέσως, με την ίδια ευκολία που το φαιό χρώμα προσαρμόζεται στο εξωτερικό περιβάλλον. Και είναι πράγματι χαμένος χρόνος να αναζητά κανείς τα κίνητρα που οδηγούν αυτά τα άτομα να χτυπούν τη μία ή την άλλη προσωπικότητα του δημόσιου βίου.
    Εκείνο που είναι ανεξήγητο είναι η μεγαθυμία του κ. Χριστόδουλου. Απ' όσο γνωρίζουμε δεν υπάρχει κανένας χριστιανικός κανόνας που σε υποχρεώνει να εξυμνείς όποιον σε αποκαλεί "απατεώνα, κλέφτη, ψεύτη". Το πολύ πολύ να τον συγχωρήσεις και να ζητήσεις και από το Θεό να τον συγχωρήσει. Ομως εδώ συνέβη μια πραγματική "υπέρβαση". Ο τότε Μητροπολίτης, λίγα χρόνια αργότερα, συστρατεύεται με τον υβριστή του και τον επαινεί δημοσίως.
    Τη λύση στο γρίφο την ανακαλύπτουμε και πάλι στον "Στόχο". Είναι γνωστή η σκοτεινή υπόθεση της δολοφονικής επίθεσης στο αλβανικό φυλάκιο της Επισκοπής, τον Απρίλιο του 1994, που οδήγησε τη χώρα μας στα πρόθυρα πολεμικής σύρραξης με την Αλβανία και μας εξέθεσε διεθνώς. Η δικαστική διερεύνηση δεν τελεσφόρησε. Οι συλληφθέντες ως μέλη του προβοκατόρικου ΜΑΒΗ τελικώς έπεσαν στα μαλακά και καταδικάστηκαν απλώς ως λαθρέμποροι όπλων. Την ενέργεια του τρομοκρατικού κομάντο είχε καταδικάσει τότε σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος και ο Τύπος. Μοναδική εξαίρεση -ποιος άλλος;- ο "Στόχος", αλλά από κοντά και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος. Ο μεν Καψάλης πρόβαλε από την εφημερίδα του ως "εθνικό έργο" τη δράση του ΜΑΒΗ, και ο Χριστόδουλος ανέλαβε από τη δική του -το δελτίο της Μητρόπολής του- την υπεράσπιση των συλληφθέντων "λαθρεμπόρων":
    "Εξ όσων γράφονται στον Τύπο φαίνεται πως οι συλληφθέντες μέλη της οργάνωσης ΜΑΒΗ, που δρα με στόχο την απελευθέρωση της Β. Ηπείρου, προσφέρονται ως εξιλαστήρια θύματα στο βωμό της βελτίωσης των ελληνοαλβανικών σχέσεων, προφανώς ύστερα από σχετική αξίωση του καθεστώτος Μπερίσα. Και βέβαια δεν εφθάσαμε στο σημείο να παραδώσουμε στα χέρια των Αλβανών τους Ελληνόψυχους (σ.σ.: άντε πάλι η "στοχική" ορολογία) εκείνους που κατηγορούνται για το σαμποτάζ της Επισκοπής, όμως οι συνθήκες σύλληψης, φυλάκισης και διαπόμπευσής τους, δείχνουν μια έσχατη υποτέλεια απέναντι στους Αλβανούς." (τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 1995). Παρακάτω ο κ. Χριστόδουλος είναι ακόμα πιο αποκαλυπτικός: "Στο κάτω-κάτω της γραφής και ένοχοι αν είναι οι συλληφθέντες, θα έπρεπε να συγκαλυφθούν."
    Ιδού, λοιπόν, που ο Ιεράρχης, όχι μόνο υιοθετεί το έγκλημα, αλλά αξιώνει και τη συγκάλυψή του. Μιλάμε για την εν ψυχρώ δολοφονία ανύποπτων και άοπλων στρατιωτών μιας ξένης χώρας σε ξένο έδαφος και σε καιρό ειρήνης. Αυτή η απόλυτη σύμπλευση Καψάλη-Χριστόδουλου στο ζήτημα του ΜΑΒΗ οδήγησε τους δύο άνδρες στην κατοπινή στενή συνεργασία. Ο "Στόχος" ξεκίνησε καμπάνια τον Μάρτιο του 1996, προκαλώντας όλους τους Μητροπολίτες να τοποθετηθούν πάνω στο κείμενο του Χριστόδουλου. Οσοι τόλμησαν να αρνηθούν, δέχθηκαν τον "συνήθη" οχετό λάσπης. Κάποιοι προτίμησαν την υπεκφυγή. Οι υπόλοιποι "συμμορφώθηκαν".
    Η συνέχεια είναι γνωστή. Ο "Στόχος" άρχισε να προβάλλει την υποψηφιότητα Χριστόδουλου, και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος άρχισε τις φιλοφρονήσεις προς τον Καψάλη και την εφημερίδα του. Τα "σκάνδαλα" και οι ύβρεις λησμονήθηκαν. Μεταξύ "Ελληνοψύχων"...


    Ιός, (Ελευθεροτυπία, 19/9/1998

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. όλοι θα πεθάνουμε, στο τέλος θα μείνει μόνο ο μητσοτάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Με αφορμή κάποια σχόλιο γνωστών Δεξιών.


    Τι βλέπω…τι βλέπω….Οποία έκπληξη!! Είναι δυνατόν ένας παθιασμένος Δεξιός να εκφράζετε με τέτοιο τρόπο για τον Μακαριότατο? Συγχαρητήρια!!
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εχει και την αξια της παντως η Λλβανοφυλλαδα.

    Μπορει καποιος να μαθει αν εστειλε επιστολη συμπαθειας το ραβινικο του συναφι εξ ισραηλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τελικά ήταν στο ΠΑΧΥ. Και δεν ήταν ΜΠΟΥΚΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Άσπρε Λύκε
    Η Εκκλησία είναι ένα σύστημα εξουσίας. Σαν τέτοιο έχει δομές και συμφέροντα ακριβώς όπως η Εκτελεστική, η Δικαστική ή η Πανεπιστημιακή , για να ονοματίσω μερικά άλλα (συστήματα).

    Μπορούν να αναφερθούν άπειρα παραδείγματα, όπως αυτά που παραθέτεις για τους παπάδες.

    Εξετάζουμε άλλο πράγμα : εαν μέσα από την (εκφυλισμένη και διεφθαρμένη και ό,τι άλλο ) λειτουργία ενός κοινωνικού θεσμού προκύπτει, έστω παράπλευρα, και κάποια εθνική ή κοινωνική ωφέλεια.

    Διάβασε προσεκτικά τι έγραψα : "Για τους δικούς του λόγους " και "φραστικά τουλάχιστον".
    Και μόνο η φραστική αντίθεση μετράει όταν -κακώς αλλά έτσι είναι- επηρεάζει χιλιάδες ανθρώπους.

    Αντίστοιχα, ο Φιντελ, αντικειμενικά αποτελεί μηδαμινή απειλή για τους Αμερικανούς.
    Και για πολλούς κουβανούς είναι δικτάτορας.
    Έχει όμως τεράστια συμβολική σημασία.
    Είναι όμως το Σύμβολο της Αντίστασης στην Υπερδύναμη για όλη τη Λατινική Αμερική και για όλον τον Κόσμο.

    4:41
    Προφανώς θεωρείς τον Τρίμη -και το Εργαστήριο Ανθελληνισμού "ο Ιός" που διατηρεί- ως το απαύγασμα της προοδευτικότητας.
    Μας χωρίζει άβυσσος

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αν δεν είναι "πολύ κακό για τίποτα" και αληθεύει η ύπαρξη καρκίνου με μεταστάσεις κλπ, τότε πράγματι λυπάμαι τον άνθρωπο, γιατί το έζησα στην οικογένειά μου και δυστυχώς σε τέσσερα μέλη της! Είναι φοβερό το τέλος! Όμως θα μου επιτρέψετε να έχω κάποιες απορίες για την περίπτωση, μια και αναφερόμαστε στον άνθρωπο που ούτε λίγο ούτε πολύ ισχυριζόταν πως είχε την Άνωθεν υποστήριξη! Ποια απορία; Απλά:γιατί ο Θεός του επιφύλαξε μια τέτοια μεταχείρηση; Η εύκολη απάντηση από τους ασχολούμενους με τα θεοκρατικά είναι πως ο Θεός όλους μας δοκιμάζει για να δει την αλήθεια της πίστης μας! Η ερώτηση είναι: Γιατί; Δε γνωρίζει ο Θεός αν είμαστε αρκετά πιστοί; Αν όχι τότε δεν είναι Παντογνώστης, άρα έχει περιορισμένη γνώση. Αν αντίθετα γνωρίζει τότε προς τι η δοκιμασία; Είναι τόσο εκδικητικός;! Τότε πού η Μακροθυμία Του;
    Τώρα θα μου πείτε αυτά θα συζητάμε; Όχι. Απλά θέλω να δείξω με απλά λόγια πως ό,τι διδάσκει ο Αρχιεπίσκοπος και οι περισσότεροι κληρικοί, ιδίως οι υψηλόβαθμοι, γνωρίζουν πως απέχουν από την αλήθεια και γι αυτό ζουν τη ζωή που τους καταμαρτυρούν οι αφελείς που πιστεύουν πως ο κλήρος είναι υποχρεωμένος να ζει τον ενάρετο βίο που απαιτεί από τους απλούς ανθρώπους. Και βέβαια ο Χριστόδουλος το γνωρίζει περισσότερο από κάθε άλλο και από εκεί ξεκινά η γενική εικόνα και συμπεριφορά του! "Φάγωμεν και πίωμεν, αύριον γαρ αποθνήσκωμεν και πέραν του τάφου ουδεν!" Αυτό είναι το δόγμα τους, αυτό το πιστεύω τους. Κοντά τους υπάρχουν κληρικοί ενάρετοι και απλοϊκοί, που ζουν το "ονειρο" και πορεύονται την οδό της "αρετής". Αυτούς μην τους κατατάσσουμε στο χώρο του Χριστόδουλολυ> Αυτοί είναι οι άνθρώπινοι άνθρωποι!!!

    YAMAMA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Βρε παιδια το Αφεντικο του Χριστοδουλου δεν θα τον αφησει να πεθανει... Κανονικα δεν θα έπρεπε να πάειστους γιατρους... Θα έπρεπε να αφεθει στα χερια του Παντοδυναμου... ταπεινα και υπάκουα. Ο αντιπροσωπος του στην Ελλαδα δεν ειναι?
    Εκτος και εαν ο ιδιος φυγοπονει και θελει να αποφυγει το θέλημά Του. Η εκτος και εαν πιστευει οτι δεν υπάρχει Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Προξενεί έκπληξη το γεγονός ότι κάποιοι εκπλήσσονται. Και συγκεκριμένα ο babis (ο ανώνυμος 11.31 δεν δίνει κάποιο συγκεκριμένο στίγμα) - ο οποίος ειρήσθω εν παρόδω ντρέπεται να μιλήσει συγκεκριμένα - αυτό όμως είναι δικό του πρόβλημα/θέμα.



    Σε κάθε περίπτωση ΕΛΠΙΖΩ να καταλάβουν ότι ΔΕΝ εμπίπτουν όλα σε θέμα "κομματικής πειθαρχίας" (μαλακία έκφραση αλλά δόκιμη) και να πράξουν και εκφραστούν/διαφωνήσουν δημόσια αντίστοιχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ¨ΚΟΥΣΟΥΡΙ¨ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ, ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ.
    N'est ce pas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πάρτε τον μεταξόπουλό σας λαμόγια και τραβάτε να κάνετε διαδηλώσεις για να βγεί απο την φυλακή σαν τον γελοιο τον Τεγόπουλο που μιλαγε για λυντσάρισμα.Nα διαβάζει Ντεριντά στην φυαλκή το τρωκτικό.Θα ακολουθήσουν και άλλοι
    Και άντε διαβάστε Σωκο και Καρελιά που γράφουν για το μονόζυγο που εκανε ο πράκτορας τής ολμπράιτ Γιωργάκης για ν είναι ετοιμος για το ρίγκ τών εκλογών(πρεπει νασαι πασόκος με μονοψήφιο I.Q για να αντέχεις να διαβάζεις τετοια τρομερά πολιτκά σχόλια).
    Αρχίστε να φοβάστε ψευτοεκσυχγρονιστικά-προοδευτικά λαμόγια.Θάρθει και η σειρά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Θέλω να πω τα ακόλουθα:
    1.Λυπάμαι για το επίπεδο όλων όσων εκφράστηκαν εναντίον της ανάρρωσης ενός ανθρώπου πρωτίστως και εν συνεχεία ενός ιεράρχου. Είναι λυπηρό που η κοινωνία μας, τα μπλογκς, οι οικογένειές σας, σας ανέχονται ακόμη...
    2.Δεν φαντάστηκα ποτέ ότι οι ιδεολογικές διαφορές που έχουν κάποιοι για κάποιον, θα έφταναν στο σημειο να έυχονται το θάνατό του!! Αλοίμονο αν νομίζετε ότι δίνετε παράδειγμα στη κοινωνία μας φερόμενοι έτσι και προσπαθείτε να την κάνεντε καλύτερη! Αίσχος!
    3. Αλλά αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά πόσο μα πόσο Περιθωριακοί είσαστε, πόσο Φανατισμένοι, πόσο Τυφλωμένοι από τις ιδεολογίες που πρεσβεύετε, πόσο Υπάνθρωποι είστε που ακόμη και αν έχει ειπωθεί κάτι από κάποιον δεν τον συγχωρείτε.
    4. Αλλά πλανάστε αν νομίζετε ότι περιπαίζοντας έναν συνάνθρωπό μας, ειδικά αυτές τις στιγμές, θα ξεφύγετε από τον έλεγχο της συνείδησής σας, θα ξεφύγετε από τη δική σας Μη Συγχώρεση, θα ξεφύγετε από το δικό σας Σταυρό που θα κληθείτε οπωσδήποτε κάποια στιγμή στη ζωή σας να σηκώσετε...Τότε Να Θυμηθείτε σας παρακαλώ όλο αυτό το μένος και τη βρωμιά που βγάζετε εδώ-τώρα!
    5.Εαν κάποιος από εσάς είχε γνωρίσει/νοιώσει τον πόνο στη ζωή του, στον εαυτό του ή σε προσφιλή του πρόσωπα, από παρόμοια συμβάντα δεν δικαιούτε να λέει αυτά που εύχεστε όλοι εσείς.
    6. Όσο για τον "ιερέα" σε εισαγωγικά που είναι ομοφυλλόφιλος έχω να του συστήσω να ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΑ ΡΑΣΑ, γιατί έτσι και λιγότερο προσβάλλει το Θεό και την Ιερωσύνη! Ακουσέ με καλά, δεν μπορεί να είσαι, ούτε δικαιούσαι να είσαι και ούτε δικαιούσαι να λές ότι είσαι άγαμος ιερέας ενώ έχεις ομοφυλλοφιλικές σχέσεις, ούτε η ιερωσύνη είναι επάγγελμα ώστε να παίρνεις τα λεφτάκια σου και να κρύβεσαι. Γιατί όταν ορκίστηκες να υπηρετείς το Θεό, ορκίστηκες Παρθενία, Ακτημοσύνη και Υπακοή! Καλύτερα να δείς τα παραδείγματα αγίων αρχιερέων-ιερέων και να ντραπείς για όσα πρεσβεύεις και να μετανοήσεις για όσα κάνεις.
    7. Δεν υπάρχει 3ο φύλο όσο κι να προσπαθείτε να το περάσετε! Απλά υπάρχουν κάποιες μοναδικές εξαιρέσεις. Τα υπόλοιπα ειναι Όπισθεν Ορέξεις!
    8. Μακαριώτατε, από αυτό το δύσοσμο μπλόγκ, το οποιο κυβερνάται κυρίως από το 2-3% σας εύχομαι ο Χριστός και η Παναγία να σας βοηθήσουν, να ξαναγίνετε υγιής. Μαζί με εσάς και όσους πονάνε απ΄ασθένειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μαρτυρικό ψόφο δίχως έλεος στον ακροδεξιό κρυφόπουστα αρχίδι-επίσκοπο, και οίκτο στους γελοίους παρατρεχάμενους και ομοϊδεάτες του που γράφουν σχόλια για περαστικά. Δεν είναι φασισμός να εύχεται κανείς τον ψόφο του, πατριωτισμός και κοινωνική δικαιοσύνη είναι!

    Ένα χουντικό σκουλίκι που "μελετούσε" και "δεν άκουγε τι γινόταν γύρω του", ένας ακραιφνής πολέμιος της ομοφυλοφυλίας και ταυτόχρονα απύθμενος πούστης και crossdresser με γιουσουφάκια, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της μεγαλύτερης ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ στην Ελλάδα, που κλέβει τις συντάξεις από τις γριές στα γηροκομία της για να τις κάνει Jaguar cabrio, Hotel George V εις Παρισίους και χρυσά άμφια --αυτός είναι! Να τον πάρει ο Θεός του πρόωρα αφού τον υπηρέτησε τόσο πιστά, και να τον ρίξει στο χειρότερο καζάνι. Αυτός ο Αρχιτράγος και οι προκάτοχοί του έχουν μετατρέψει την Ελλάδα από το Βυζάντιο και ένθεν από άλλοτε κοιτίδα της σκέψης σε σκοταδιστική μπανανία με αγράμματο ποίμνιο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, κανένας οίκτος για τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!

    PS Χριστόδουλε καλή μου τώρα που μετράς ανάποδα, σκέψου τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή τεκνατζού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ...και εσύ κάνεις συζήτηση!

    Ναι φίλε 2.10, εγώ κάνω συζήτηση.

    Αυτό με ξεχωρίζει από τη χούντα και τα παρακλάδια της, εξάλλου...

    Λυπόν

    Υ.Γ. Αυτό δεν σημαίνει πως μόνο συζήτηση μπορώ να κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Φωτιές άναψε του Αρχιεπισκόπου ,προ ημερών το Ε’. Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τις περίφημες ιερατικές σχολές που στον Αθηναικό τύπο αναφέρονταν και ως σχολές ‘’Αγιατολάχ’’.

    Ομόφωνα, οι δικαστές έκριναν ότι ο νόμος 3432/2006 που προώθησε η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου και έχει δεχτεί σφοδρές επικρίσεις ακόμη και από τους κοσμήτορες των θεολογικών σχολών είναι αντίθετος στο άρθρο 16 του Συντάγματος, αφού θεσπίζει διατάξεις που καταργούν την ακαδημαϊκή ελευθερία. Την τελική απόφαση θα πάρει η ολομέλεια του ΣτΕ στην οποία παραπέμφθηκε το ζήτημα λόγω της κρίσης περί αντισυνταγματικότητας.
    Κόλαφος για τη θεοκρατικού τύπου εκκλησιαστική εκπαίδευση που προωθεί ο νόμος είναι το σκεπτικό των δικαστών και οπωσδήποτε ένα ηχηρό χαστούκι στην κυβέρνηση που επιχείρησε να αναβαθμίσει τις ιερατικές σχολές σε ΑΕΙ και να αναγορεύσει τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο σε αρχιπρύτανη του νέου εκκλησιαστικού πανεπιστημίου, το οποίο θα εκπαιδεύει στελέχη με πιστοποιητικό Ορθοδοξίας .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @Αθεος Προφήτης
    Σου παρέθεσα το πως λειτουργει "διεθνοποιημένα" ο ΜεγαλοΚαπιταλιστής που λέγεται "Εκκλησία της Ελλάδος"

    Σαν όλους τους μικρόνοους τα θέλει Μονά - Ζυγά δηλαδή όλα δικά της. Και τα "κονδύλια" από την Ευρωπαική Ένωση και την "πνευματική" απομώνωση για να ελέγχει καλύτερα το ποιμνίο της. Δηλαδή τα πρόβατα της. Κυριολεκτικά και Μεταφορικά..

    Κάτι τελευταίο για τον Φιντέλ. Ο οποίος αγαπητέ, ήταν πλούσιος αξιοπρεπής αστός. Ο οπόιος μπορούσε να βολευτεί άνετα στο σύστημα μπανανίας του τότε αμερικανόδουλο δικτάτορα της Κούβας Μπατίστα.
    Από τις πρώτες ενέργειές του Κάστρο ήταν να κατασχεσει - επιτάξει τα κτήματα της μητέρας του.Για μένα είναι η πιο χριστιανική ενέργεια από τις χιλιάδες που έχει κάνει ο Κοιλιόδουλος - Χουντόδουλος - Χριστόδουλος

    Kαι ο Τσάβες ο οποίος έχει κερδίσει πάμπολλες σερί εκλογικές αναμετρήσεις θεωρείται "δικτάτορας" από πολλούς πλούσιους και καλοβολεμένους μικροαστούς της Βενεζουέλας.

    Μπορεί να πιστεύεις ότι οι αστοί σιγά - σιγά θα γίνουν "καλύτεροι" άνθρωποι λόγω ..χριστιανικών ιδεωδών ή .."δημοκρατίας".
    Την Αστική Δημοκρατία την ένιωσε στο πετσί του έστω και για 2 μέρες ο λαός της Βενεζουέλας. στο τηλε-πραξικόπημα του 2002 . Τότε που η "δημοκρατική" ΕΕ δεν έβγαλε έστω και για τον τύπο, μια ανακοίνωση καταδίκης του Πραξικοπήματος των Πένδρο..
    Του ναυάρχου και του προέδρου του αντίστοιχου ΣΕΒ Βενεζουέλας. Ο τελευταίος έγινε πρόεδρος του διήμερου τηλέ-Πραξικοπήματος

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ευχομαι να μην πεθανει απο τον καρκινο αλλα να αναγκαστει να
    αποσυρθει απο τη δημοσια ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Σε επίπεδο φιλοσοφίας, ο θάνατος είναι μια τραγωδία για τον ανθρώπο. Διότι είναι το μοναδικό ζώο το οποίο γνωρίζει ότι η "αρχή" έχει και το "τέλος".

    Όμως άνθρωποι γινόμαστε και δεν γεννιόμαστε.

    Ποιά ανθρώπινη ιδιότητα π.χ. μπορεί να θεωρηθούν ότι έχουν

    -οι βασανιστές,
    -οι χειροκροτητές
    -οι καλοβολεμένοι νοσταλγοί της 7 χρονης δικτατορίας;

    Που όρκιζαν και έβγαιναν πρώτη μούρη στις φωτογραφείες μαζί με Παπαδόπουλο Μακαρέζο Λαδά Παττακό;

    Μπα δεν νομίζω να ήξεραν τότε το τι συνέβαινε.
    Απλά "διάβαζαν"..

    Αν αυτός ο ισχυρισμός δεν αποτελεί πέρα από αποφυγή ευθυνών ταυτόχρονα και ειρωνία απέναντι στους φυλακισμένους, βασανισμένους, διωγμένους της Χούντας τότε τί άλλο είναι;

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Πρωτον:
    O Χριστοδουλος ηταν γραμματεας της ΔΙΣ στην περιοδο της Χουντας, η οποια ΔΙΣ υποστηριζε θερμα την Χουντα.
    Αυτα τα "δεν ηξερα, διαβαζα" αλλου!

    Δευτερον:
    Ο Χριστιανισμος, τον οποιο ο Χριστοδουλος υποτιθεται οτι διακονει ειναι υπευθυνος για πολλη ψυχικη και σωματικη καταπιεση και πολλους θανατους.
    Αυτα τα "κανενας δεν πεθανε εξαιτιας του Χριστοδουλου" επισης αλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 3:18

    Δεν ειναι ΟΜΟΦΟΒΟΣ
    ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ειναι.

    "Μπεμπα Μπλανς" τον αποκαλουν μεταξυ τους στην ΔΙΣ.

    ΚΑΡΙΟΛΗΣ παντως ειναι ετσι κι αλλιως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Εννοείται ότι ο κ.Παρασκευαίδης στήριζε την Χούντα. Αλλά είναι αρκετά ντροπαλος για να το παραδεχτεί.

    Τότε
    η καλύτερη "συστατική" επιστολή για να πιάσεις δουλειά ειδικά στο Δημόσιο ήταν από τον ιερέα της Ενορίας. "Χαρτί Κοινωνικών Φρονημάτων"..

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 2:12

    Ο γκομενος του Χριστοδουλου εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Όλα τα γραφόμενα μου έχουν την υπογραφή μου babis. Άλλοι γράφουν διάφορα και χρησιμοποιούν άλλες υπογραφές η καμιά, ακόμη και προβοκάρουν. Μακριά από μένα τέτοιες πρακτικές.
    Εμείς τα αγνά στελέχη και υποστηριχτές του ΠΑΣΟΚ και του αρχηγού μας παραμένουμε σταθεροί στις πεποιθήσεις μας και τις απόψεις μας.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Διαφωνών κάθετα και ριζικά επί πολιτικού και θρησκευτικού με τον Μακαριότατο , επί του ανθρώπινου και του προσωπικού του εύχομαι περαστικά και σιδερένιος.
    babis
    (H Θεση μου για το θεμα που ηδη εχω γραψει....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΤΟΥΕΥΧΟΜΑΙΝΑΞΕΧΑΣΤΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ειναι τραγικό να βλέπω ανθρώπους με τους οποίους ειμαι αναγκασμένος να σύνυπαρχω έστω και στην ίδια χώρα να μιλάνε με τέτοιο τρόπο για ένα ετοιμοθάνατο άνθρωπο, όποιος και αν είναι αυτός.

    Ως άνθρωποι κύριοι αποτύχατε.....
    ...Ως ζώα που είστε βρίσκεστε σε λάθος μέρος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Λυπάμαι που βλέπω "ανθρώπους" πλημμυρισμένους με τόση μοχθηρία και χαιρεκακία...
    Ξέρω καλά πως στη ζωή λειτουργεί ο νόμος της ανταπόδοσης....
    έτσι όταν κάποιος νοιωσει στο τομάρι του το κρυο μέταλλο του χειρουργικού νυστεριού και δοκιμάσει την ατέλειωτη πίκρα της διάγνωσης μιας ανίατης ασθένειας ίσως...(λέω ίσως ,γιατί δεν ξέρω αν απευθυνομαι σε ανθρώπους ή σε βρυκόλακες) ισως τότε να συναισθανθεί και τον πόνο όλων όσων πάσχουν και πονούν ...και τον πόνο του αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου μαζί...(με τον οποίο διαφωνώ σε πλειστα όσα ζητήματα απολύτως,οριζοντίως και καθέτως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΤΑΞΟΥΝ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΧΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ!ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΠΟΣΟ "μικροί" ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΣΤΕ!ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ!ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ!Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Μπορώ να ρωτήσω κάτι; Γιατί στεναχοριέστε αγαπητοί χριστιανοί για τον Χριστόδουλο; Αν είναι καλός δεν θα πάει στον Παράδεισο; Μπορεί να ταλαιπωρηθεί λίγο, αλλά ήταν κατά της ευθανασίας και η ταλαιπωρία δίνει πόντους για καλύτερη θέση στον παράδεισο έλεγε ο ίδιος. Αρα τι πρόβλημα υπάρχει; Χαράς ευαγγέλια. Εκτός αν δεν υπάρχει παράδεισος ή αν υπάρχει πιθανότητα να μην ήταν τόσο καλός και αγαθός οπότε υπάρχει μια αμφιβολία για τον τόπο προορισμού μήπως και είναι λίγο πιο κάτω. Αλλά δεν είναι σκέψεις χριστιανών αυτές ούτε όσων πιστεύουν ότι ο κ. Παρασκευαίδης είναι υπόδειγμα χριστιανού. Αυτά τα λένε οι άθεοι. Οπότε βιάσου χριστόδουλε, πεδίον δόξης λαμπρό σε περιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Την λεπτή κακία πάντως των υπευθύνων την παρατηρήσατε; Τον επισκέφθηκε πρώτος πρώτος ο Αλλος, ο Παγκόσμιος. Πως δεν πήγε από εγκεφαλικό; μήπως τον εξομολόγησε κιόλας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ο ΘΕΟΣ ( ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ) ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ
    ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΚΑΡΙΟΤΑΤΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΤΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΔΟΥΛΟΣ .
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ !!!!!!!!!!!

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *