GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τα νεότερα για τον Χριστόδουλο

Εντερίτιδες και μεταστάσεις. "Αποσύρεται" από την δημόσια ζωή και τις εμφανίσεις . Συνέχεια στις αποκλειστικές πληροφορίες του P...

Εντερίτιδες και μεταστάσεις. "Αποσύρεται" από την δημόσια ζωή και τις εμφανίσεις
.
Συνέχεια στις αποκλειστικές πληροφορίες του Press-gr για τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο: Η βιοψία θα δείξει πόσο προχωρημένος είναι ο καρκίνος, πόσο έχουν προσβληθεί οι λεμφαδένες και πού ακριβώς έχουν γίνει οι μεταστάσεις. Οι γιατροί φοβούνται τώρα ότι θα εκδηλωθούν ακτινικές εντερίτιδες.
Σε κάθε περίπτωση, ο κ. Χριστόδουλος "αποσύρεται" και σταματά τις δημόσιες εμφανίσεις του.

71 σχόλια

  1. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 27-02-05

    Eγγυητής «κάθαρσης» ο κυρίως υπόλογος
    Tου Xρηστου Γιανναρα


    Tιμωρήθηκε με εξάμηνη αργία ο μητροπολίτης Aττικής και οι κατηγορίες που τον συνοδεύουν συντάραξαν συνειδήσεις. Aλλά η περίπτωσή του παραπέμπει απροκάλυπτα σε ευθύνες του αρχιεπισκόπου Aθηνών. Aυτός, ως πρόεδρος της Διαρκούς Συνόδου, λογίζεται ως αυτουργός της παραπομπής στο αρχείο, πριν από τρία χρόνια, των καταγγελιών που σήμερα γίνονται πάγκοινο τηλεθέαμα. Για τον αρχιεπίσκοπο εκκρεμεί η δημοσιογραφική έγκληση ότι πλαστογράφησε τέσσερις ψήφους προκειμένου να μετατεθεί ο υπόδικος σήμερα μητροπολίτης από τη Zάκυνθο στην Aττική. O αρχιεπίσκοπος και οι «τυρεύοντες» στην αδελφότητα «Xρυσοπηγή» συνεργοί του φέρονται να πρωτοστάτησαν με πάθος σε αυτήν τη μετάθεση.
    Δεύτερη περίπτωση πρόκλησης κοινωνικού σάλου και σκανδαλισμού: ο μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος.
    Πού παραπέμπει και η δική του περίπτωση; Πρωτοσύγκελλος του σημερινού αρχιεπισκόπου στη μητρόπολη Δημητριάδος, εξ απορρήτων και ο εγγύτερος των εκεί συνεργατών του. Aπό τους πρώτους που, ως αρχιεπίσκοπος Aθηνών, έσπευσε να προωθήσει σε επισκοπικό θρόνο και να τον προβάλει ως εκπρόσωπο Tύπου της Διαρκούς Συνόδου.
    Tρίτη συγκλονιστική περίπτωση: ο διαβόητος Aπόστολος Bαβύλης ή Φωκάς ή Γεωργιάδης ή μοναχός Pαφαήλ. Oι συστατικές επιστολές που του χορήγησε ο αρχιεπίσκοπος μπορούν να αποδοθούν σε ποιμαντική αφέλεια, αλλά η χρησιμοποίησή του σε «αποστολή» στα Iεροσόλυμα παραπέμπει σε αρμοδιότητες εισαγγελέα. Mέχρι στιγμής, όλα προδίδουν ότι ο Bαβύλας εστάλη για να μεθοδεύσει σε σκοτεινό παρασκήνιο την εκλογή συγκεκριμένου υποψηφίου στον πατριαρχικό θρόνο των Iεροσολύμων. Mε φρικιαστικές μεθόδους υποκόσμου.
    Στις ίδιες αρχιεπισκοπικές πρωτοβουλίες παραπέμπει και η περίπτωση του ιερομόναχου Nικόδημου Φαρμάκη, αδελφού της «Xρυσοπηγής». Eξι μήνες στα Iεροσόλυμα, η «αποστολή» που του είχαν αναθέσει οι πνευματικοί του προϊστάμενοι απαιτούσε από τον ιερομόναχο να οπλοφορεί. Σε κλίμα απαιτήσεων οπλοφορίας φαίνεται ότι κατορθώθηκε η εκλογή πατριάρχη υποχείριου της Aρχιεπισκοπής Aθηνών.

    Σεραφείμ Kουλουσούσας, ένα θλιβερό παιδί 26 χρόνων, θηλύγλωσσο, που εγκατέλειψε την ιερωσύνη όντας διευθυντής (ναι, διευθυντής!) του Iδιαιτέρου Γραφείου του αρχιεπισκόπου Aθηνών. Aν αυτός ο αυτοαποσχηματισμός διερευνηθεί, οι συνέπειες για το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον θα είναι δυσμέτρητες. Aνάστημα και επιστήθιος του Θεσσαλιώτιδος, δωρήθηκε στον αρχιεπίσκοπο για να καταλάβει την πιο υπεύθυνη θέση κοντά του. Oι διαψεύσεις που συνόδευσαν την απόπειρα αυτοκτονίας του ήταν ελάχιστα πειστικές, όχι σοβαρές.
    Tέλος, το αφετηριακό έναυσμα για τη διαρραγή του αποστήματος, ο φυλακισμένος σήμερα «αρχιμανδρίτης» Iάκωβος Γιοσάκης: Bομβάρδισε ο αρχιεπίσκοπος την κοινή γνώμη με διαβεβαιώσεις ότι «ουκ οίδε τον άνθρωπον». Aλλά στη Σύνοδο της Iεραρχίας υπάρχουν μητροπολίτες που πρέπει να κληθούν να καταθέσουν ενόρκως, αν δέχθηκαν ή όχι πιέσεις από τον αρχιεπίσκοπο και απειλές από τον Θεσσαλιώτιδος για να ψηφίσουν τον Γιοσάκη γραμματέα της Συνοδικής Eπιτροπής Nομοκανονικών Zητημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και ποιός θα λέει τα "ανέκδοτα"τώρα...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήδη τα "κοράκια" του θρόνου της Αρχιεπισκοπής μαλώνουν για την "διαδοχή".Τον επισκέπτονται καλυπτόμενοι από το προσωπείο του "ανθρωπινου ενδιαφέροντος"

    Καλά έλεγε ο Μπαρμπα Κάρολος Μαρξ ότι "οι έριδες μεταξύ των ιερέων είναι οι χειρότερες"..

    Και σημειολογικά να το δούμε
    Είναι δυνατόν να γίνει καλά όταν ο Μητσοτάκης του εύχεται "περαστικά";;

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @6:10 μμ
    Γιατί θέλεις να ακούς ανέκδοτα; Μήπως είσαι "χάχας" παιδί μου;

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα κ' αυτός να αρωστήσει πριν τις εκλογές? Γκαντεμιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαι τώρα ποιος θα βαπτίσει το εγγόνι του Πατριώτη με το Ελληνικότατο όνομα Καρά- Τζαφέρ-η;

    Άσπρος Λύκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Δρακουμέλ Μητσοτάκης με τα γαλάζια του ΝΔ-Στρουφάκια φταίει για όλα :-)


    Όποιος έχει δει την ταινία "INTACTO" ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα πραγματικά ... τι έχει κάνει ο Χριστόδουλος στον Μητσοτάκη και του ευχήθηκε δύο φορές περαστικα ο επίτιμος ? Πότε τσακωθήκαν και δεν πήρα χαμπάρι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. TON ESKASE O EBRAIOS O KORAKAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αιωνία σου η μνήμη, τηλεορασοπτόβλητε και πολυτελετεστατόβιε, μακαριότατε, αδελφέ ημών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. -ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ:

    Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ.

    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΚΛΕΦΤΙΚΑ.

    Ο ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟ .

    Ο ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΡΙΞΕ.

    ΟΙ,ΒΑΒΥΛΗΣ,ΓΙΟΣΑΚΗΣ,ΚΟΥΛΟΥΣΟΥΣΑΣ,ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΟΣ, κ.α ,ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΞΕΘΕΣΑΝ,

    ΟΙ Αφοί ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ,Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΚΙ'Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΟΤΟ.

    Η ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ.

    Ο ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ ΣΑ Χ..., .

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΡΟΖ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ, ΠΟΥ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ,ΚΛΠ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΡΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ...

    Ούτε οι δικοί της


    Και εξ οικείων τα βέλη! Ούτε τον άνθρωπό της στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς κατάφερε να πείσει η κυβέρνηση για τη θεσμοθέτηση της δυνατότητας των ασφαλιστικών Ταμείων να επενδύουν σε δομημένα ομόλογα έως το ποσοστό 2% των αποθεματικών τους.

    Εάν το κραυγαλέο «όχι» προερχόταν μόνο από τη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ, ίσως να θεωρούσαμε ότι οι εκπρόσωποι των εργαζομένων «κάηκαν στον χυλό και φυσάνε και το γιαούρτι». Γι' αυτό απορρίπτουν τη διάταξη που έφερε προς ψήφιση ο υπουργός Απασχόλησης Β. Μαγγίνας, προκειμένου να νομιμοποιήσει και να δικαιολογήσει -κατόπιν εορτής, βέβαια- το σύνθημα που έδωσε στις «ανίδεες» -κατά Γ. Αλογοσκούφη- διοικήσεις να αγοράσουν το αμαρτωλό ομόλογο.

    Ο κ. Πιλάβιος, όμως, δεν είναι όποιος όποιος. Εκτός από πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, είναι και ο πρώτος -σύμφωνα με συγκλίνουσες πληροφορίες- αποδέκτης της καταγγελίας για το σκάνδαλο ΤΕΑΔΥ - «Ακρόπολις Χρηματιστηριακή», που επιμένει να συγκλονίζει την κυβέρνηση.

    «Η καλύτερη επενδυτική λύση για τα Ταμεία και κυρίως τα μικρότερα είναι τα αμοιβαία», είπε ορθά κοφτά χθες στην Επιτροπή της Βουλής, συντασσόμενος με τον εκπρόσωπο της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ. Η κυβέρνηση, όμως, δεν πήρε ακόμα το μάθημα...


    ΝΤ.ΝΤ.


    ΑΝΑΛΥΣΗ..Η ΚΥΡΙΑ..ΑΠΕΙΛΗ..ΤΙ ΛΕΕΙ.

    «Η καλύτερη επενδυτική λύση για τα Ταμεία και κυρίως τα μικρότερα είναι τα αμοιβαία», είπε ορθά κοφτά χθες στην Επιτροπή της Βουλής, συντασσόμενος με τον εκπρόσωπο της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ. Η κυβέρνηση, όμως, δεν πήρε ακόμα το μάθημα...
    ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Η..

    ΝΤ.ΝΤ

    ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ..?

    Η ΚΥΡΙΑ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΤΕΛ
    ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ,ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΛΟΜΠΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΙ
    ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΟΥΣ
    ΑΔΕΔΥ,ΓΣΕΕ,ΠΙΛΑΒΙΟ
    ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ
    ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑ..

    ΚΑΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ
    ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ,ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ,
    "ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ" ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.
    ΜΑΣ ΛΕΝΕ..

    "ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ" ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΕ
    ΜΕΤΟΧΕΣ.

    ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο κ. Πιλάβιος, όμως, δεν είναι όποιος όποιος. ..
    ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΝΤ.ΝΤ.

    Η καλύτερη επενδυτική λύση για τα Ταμεία και κυρίως τα μικρότερα είναι τα αμοιβαία», είπε ορθά κοφτά χθες στην Επιτροπή της Βουλής, συντασσόμενος με τον εκπρόσωπο της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ. Η κυβέρνηση, όμως, δεν πήρε ακόμα το μάθημα...

    ΑΥΤΟΣ Ο ΠΙΛΑΒΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
    ΟΠΟΙΟΣ..ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ..
    ΛΕΕΙ ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ..
    ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΝΤ.ΝΤ.

    όμως, η κυβερνηση,δεν πήρε ακόμα το μάθημα...
    ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΚΥΡΙΑ..

    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ?

    ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ?
    ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ
    ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΠΙΛΑΒΙΟΥ
    ΕΙΝΑΙ Η
    ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΡΙΩΝ ΜΗΝΩΝ?
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΒΙΑΣΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
    ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ
    ΠΗΡΕ ΑΚΟΜΑ..
    ΚΥΡΙΑ ΝΤ.ΝΤΑΙΛΙΑΝΑ ΤΗΣ
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?
    ΤΗΣ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ
    ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ
    ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΛΑΒΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tι συμβαινει ρε μαγκες
    Τι εννοει η θρασυτατη αυτη κυρια
    της "ΑΔΕΣΜΕΥΤΗΣ" ΠΑΡΑΓΚΑΣ
    η ΝΤ.ΝΤ.

    Οταν απευθυνεται σε μια εκλεγμενη
    κυβερνηση και στελνει μυνηματα.
    ποιο μαθημα?
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ..


    Η κυβέρνηση, όμως, δεν πήρε ακόμα το μάθημα...


    ΝΤ.ΝΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νόμιμο το "πέναλτι" στην προεξόφληση δανείου

    Δικαιώνει τις τράπεζες σε βάρος των δανειοληπτών με απόφασή του ο Αρειος Πάγος. Η Ολομέλεια του ανωτάτου δικαστηρίου έκρινε νόμιμη τη χρηματική ποινή που επιβάλλουν οι τράπεζες σε όσους εξοφλούν νωρίτερα δάνεια με σταθερά επιτόκια.

    Το ανώτατο δικαστήριο έκρινε ότι τα "πέναλτι" -οι λεγόμενοι τόκοι προεξόφλησης- δεν είναι καταχρηστικά όταν κινούνται εντός των νομίμων ορίων και σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα και όπως αναφέρεται στο σκεπτικό της απόφασης, πρέπει οι τράπεζες να αποζημιωθούν για την αντιπαροχή που θα χάσουν, δηλαδή τους τόκους, λόγω πρόωρης απόδοσης του δανείου.

    Η απόφαση του Αρείου Πάγου αφορά και όσους θέλουν να κάνουν μεταφορά του δανείου σε άλλη τράπεζα.

    Υπενθυμίζεται ότι το 2005 ο Αρειος Πάγος είχε αποφασίσει ότι η ρήτρα πρόωρης εξόφλησης δανείου με κυμαινόμενο επιτόκιο είναι παράνομη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΔΕΝ
    ΣΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ
    ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
    ΟΛΗ Η ΜΑΧΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ
    ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ
    ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ.
    ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ
    ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ.
    ΤΟ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ
    ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ .
    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    Ο ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΔΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕ ΣΤΙΣ
    ΠΙΕΣΕΙΣ...
    ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ
    ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ,ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ
    ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ
    ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ?
    ΤΡΟΜΑΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΡΠΑΧΤΙΚΩΝ ΛΟΜΠΥ?

    ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ
    ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
    ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ.
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΜ
    ΑΡΠΑΧΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΕΛ,ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ
    ΤΟΥ TV ΚΑΡΤΕΛ,
    ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΣΤΑ
    ΤΡΩΚΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ ΑΥΤΗ ΚΥΡΙΑ ΝΤ.ΝΤ,
    ΙΣΩΣ ΕΝ ΤΗ ΑΦΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗ,
    ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΜΕ-ΚΑΤΑΙΓΙΔΑΣ,ΓΙΑ
    ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
    ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ.

    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ,
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ
    ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΑΙΓΝΙΔΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και τωρα ρε φιλοι νουδουληδες,ποιος
    θα φροντισει τις ψηφους του ποιμνιου?
    Ω ρε γκαντεμια,πηρε φωτια το καπηλειο και κινδυνευει η Λολα.
    Να γινουν αμεσως εκλογες στην Τοπικη Οργανωση Αρχιεπισκοπης για εκλογη νεου Κομματαρχη Ψηφων Και Προπαγανδας Απο Αμβωνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ..
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΕ.
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ.
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΞΕΧΑΣΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ.

    ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ/ΑΤΥΧΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΩΣΤΑ ! διότι....
    ..ΜΗΔΕΝΙ ΞΥΜΦΟΡΑ ΟΝΕΙΔΙΣΕΙΣ. ΚΟΙΝΗ ΓΑΡ Η ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΟΡΑΤΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "..ΜΗΔΕΝΙ ΞΥΜΦΟΡΑ ΟΝΕΙΔΙΣΕΙΣ. ΚΟΙΝΗ ΓΑΡ Η ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΟΡΑΤΟΝ"

    Δι' ο εύχομαι εις τους ονειδίσαντες και τας οικογενείας των ...ακριβώς τα αυτά τέλη με τον Μακαριώτον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η ύβρις φέρνει την Νέμεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΗΚΑΝ ???
    α. 8.18, 8.49, 9.05 ΚΑΛΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΞΥ 6 ΚΑΙ 7.
    β. ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΑΣΧΕΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "..ΜΗΔΕΝΙ ΞΥΜΦΟΡΑ ΟΝΕΙΔΙΣΕΙΣ. ΚΟΙΝΗ ΓΑΡ Η ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΟΡΑΤΟΝ"

    Δι' ο εύχομαι εις τους ονειδίσαντες και τας οικογενείας των ...ακριβώς τα αυτά τέλη με τον Μακαριώτον...

    Ξέρω φίλε και εσύ έχασες την ψυχραιμία σου με όλα αυτά τα αηδιαστικά που γράφονται, αλλά ακόμη και τώρα δε μας επιτρέπεται να καταριόμαστε (σε εισαγωγικά) του άλλους. Ακόμη λίγη ανοχή δείξε. Αργά ή γρήγορα στη ζωή των, οι ευσεβείς δικαιώνονται και υπερήφανοι ταπεινούνται.
    Και κάτι τελευταίο, ας μη λέμε "τέλη" για τον Αρχιεπίσκοπο...τίποτα δε τελειωσε, όπως και για κανέναν δεν τελειώνει τόσο γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ιατρικό απόρρητο..κιτρινοσκουλήκια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 9:27
    Δεν μπορει να υπαρχει ιατρικο απορρητο για τον
    manager της μεγαλυτερης καπιταλιστικης επιχειρησης στην Ελλαδα

    Παλιομαλακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΕΦΤΑΨΥΧΟΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
    ΚΡΙΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ.
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΣΟΚΟΨΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. MANAGER O XRISTODOULOS ???
    17 MH KYBERNHTIKES - MH KERDOSKOPIKES ORGANOSEIS KAI VALE KAI TIS KERDOSKOPIKES -XAMOS. MPEITE STA SITE TOU NA THAUMASETE EPEIXHRHMATIKO DAIMONIO.
    LETE NA FTAIEI AYTO ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απορία.
    Τι είναι πιο σημαντικό :
    Το ιατρικό απόρρητο ή το να θέλεις να κάνεις τα προσφυγικά τον αμπελοκήπων ( δίπλα από τον Άγιο Σάββα) μητρόπολη και όχι πτέρυγες του νοσοκομείου , όπως επιθυμούν γιατροί και ασθενείς ?
    Ξέρετε για ποιους ασθενείς λέω. Αυτούς που περιμένουν min 6 μήνες για να βρούν κρεβάτι για χημείο ή ακτίνες.
    Για αυτούς που τους σχεδιάζουν κάθε εβδομάδα δίνοντας τους ελπίδα ότι θα αδειάσει κάποιο κρεβάτι.

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη. Θα έπρεπε ,τώρα που είναι μέσα στο πρόβλημα, να πει σε όλους τι αντιμετωπίζουν οι καρκινοπαθείς και οι γιατροί τους, ΟΧΙ αυτός, αυτοί που πιστεύουν / ελπίζουν σε κάποιο Θεό / Θαύμα.
    Το μόνο που εύχομαι για τον άνθρωπο είναι χωρίς πόνο γιατί σε κανέναν δεν αξίζει ότι και να έχει κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Με ποιον θα τα βάζουν τώρα οι γραικυλομπιστοδαμανάκηδες και οι αλαβανοκουναλάκηδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο ροζ αρχιεπίσκοπος δεν πάει τους ροζ παπάδες; Γιατί καλέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν και δεν το συμπαθω ιδιαιτερα,ελπιζω οι προγνωσεις να ειναι καλες.
    Αλλιως καλυτερα να φυγει ωστε να μην ποναει...
    Ειναι βασανο ο καρκινος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι λες βρε πρέζα-tv;

    Σε πήρε ο πόνος και μαλάκωσες τώρα;

    Πές μας τώρα ότι θα πας και στη κηδεία βρε όργιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 10.42, αν νομισες οτι αυτοι που ανεφερες ειναι και οι μονοι αντιπαλοι, γελιεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτός που είναι παραδοσιακός (πίσω στις παραδόσεις!), δεν έπρεπε τώρα που αρρώστησε να πάει στο μοναστήρι για προσευχή και νηστεία για να τον κάνει ο Χριστούλης καλά; Τί θέλει και ανακατεύεται με αυτά τα διαολοπράγματα της Ιατρικής που προέρχονται από τον "καταραμένο διαφωτισμό", όπως τον ονομάζει ο ίδιος;

    Εύχομαι να γίνει καλά, όπως και όλοι οι άνθρωποι που ασθενούν, για να του τα υπενθυμίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΜΗ ΣΕΒΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΟΥΣ. ΚΟΠΡΟΙ Ε ΚΟΠΡΟΙ.
    PREZA TV ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ
    ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μωρή κωλόγρια 3:22που καταριέσαι. Ο άνθρωπος ήταν αυτά που ξέρεις, γι'αυτό και δεν του δείχνουμμε συμπόνια. Ας τα βρει με τον θεό του γιατή η άθεη ιατρική δεν μπορεί άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν ειναι ωραιο που οι "χριστιανοι"
    καταριουνται;

    Eγω πολυ το γουσταρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Και κλάμα ο Διάκος ο παχύς ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΡΟΣ ΑΓΑΜΗΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΓΡΙΑ ΤΩΝ 7 01
    ΕΙΘΕ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΟΙ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΡΕ ΠΑΠΑΡΕΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΣΑΣ? ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΑΛΛΟΤΡΙΟΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. Α ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλα ρε πουστη μου τι σκατα ανθρωποι εχουν μαζευτει εδω μεσα. ειναι δυνατον να χαιρονται με την αρρωστια του αλλου? σιχαμερα αποβρασματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Οταν ο αλλος που εχει αρρωστησει
    ειναι ενα σιχαμερο αποβρασμα
    ε, δεν μπορεις και να λυπασαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ασε ρε στρατηγε ! Δεκάδες άνθρωποι αρωσταίνουν και πεθαίνουν κάθε μέρα... Χεστηκαμε για τον Χριστόδουλα και το παπαδαριό.

    Τι ασχολείστε ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προς 12:45
    Είμαι αγάμητος αριστερός και όχι αγάμητη αριστερόγρια. Ισως να σε ζηλεύω εσένα και άσε ας μη πώ ποιόν ακόμη που το έχετε κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Θαύμα. Αυτό είναι θαύμα. Τελικά ο Πανάγαθος μας την έφερε: Εκανε το θαύμα του για να πιστέψουμε και εμείς οι άπιστοι. Μάλλον τον αγαπάει τον τόπο ο Υψιστος. Ας του ανάψουμε κερί μην το μετανοιώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. σεβασμός λίγο δέν βλάπτει..φτανει η χολη σας..αυτός είναι προοδευτικός ανθρωπισμός σας..ντροπή όλων σας...νεοελληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ιδού ο άνθρωπος

    Παρά ταύτα, και ενόψει του ότι δεν αναγνωρίζεται στην Ευρώπη ως ατομικό το δικαίωμα των αντιρρησιών, άρχισε στην καθ΄ ημάς θεωρίαν του ποινικού Δικαίου να προβάλλεται επ΄ εσχάτων η θέση ότι δήθεν όλη η θεωρία και η νομολογία των πολιτισμένων κρατών δέχεται ως λόγον άρσεως του αξιοποίνου, για την περίπτωση των αντιρρησιών, την εσωτερική σύγκρουση καθηκόντων που υφίστανται ένεκα των θρησκευτικών ή φιλοσοφικών ή ιδεολογικών των αντιλήψεων, και την ύπαρξη καταπιεστικού ηθικού διλήμματος (Βλ. απόψεις Καθ. Ιω. Μανωλεδάκη). Όμως οι αλλεπάλληλες καταδίκες των αντιρρησιών από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια -ως προελέχθη- και κυρίως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και οι 83 αιώνες ποινών φυλάκισης που έχουν ήδη επιβληθεί σε αντιρρησίες μόνο από τα γαλλικά δικαστήρια, μαρτυρούν ότι δεν αναγνωρίζεται τέτοιος λόγος άρσεως του αξιοποίνου. Αντιθέτως μάλιστα η εμφάνιση πολλαπλών κρουσμάτων αντιρρησιών στην Ευρώπη έδωσε την αίσθηση ότι επρόκειτο για ομαδική παράκρουση, που ενέπιπτε στην δικαιοδοσία των ψυχιάτρων. Γι[ αυτό και ο Γάλλος Καθηγητής J.-Pierre Cattelain στο επιστημονικό του έργο «L' objection de Consience» (3η έκδοση, 1982, σελ. 38, επ.) αναφέρεται στις εργασίες του διεθνούς ιατρικού συνεδρίου, όπου υπεστηρίχθη ότι η πλειοψηφία των αντιρρησιών συνειδήσεως είναι άτομα ψυχοπαθή, ότι ευρίσκονται στην αρχή της σχιζοφρένειας, ότι η προβαλλόμενη αντίρρηση συνειδήσεως αποτελεί παθολογική εκδήλωση και ότι για τον λόγο αυτό εφηρμόσθη η μέθοδος της λοβοτομής προκειμένου ο ασθενής να θεραπευθεί. Ιδού επί λέξει το απόσπασμα του βιβλίου: «Dans la majorite des vas l[ objection de conscience est une manifestation pathologique et que non traitement est du domaine de la psychiatrie: Une lobotomie pratiquee jur le rujet eu question lui periuit de repreudre une vie normale et de cesser de se singulariser». Στην ίδια μελέτη αναφέρεται ότι οι αντιρρησίες ευρίσκονται «en debut d[ une schizophrenie». Όταν ανεγνωρίσθη το δικαίωμα απαλλαγής των αντιρρησιών από τη στράτευση στη Γαλλία, το γαλλικό Υπουργείο Υγείας σε ψυχιατρική έρευνα που διεξήγαγε διαπίστωσε ότι οι αντιρρησίες ήταν άτομα με βαθέως διαταραγμένη την ψυχική τους ισορροπία, ακατάλληλα για τον στρατό ακόμη και για άοπλη υπηρεσία. Στην Γερμανία πάντως εφαρμόζεται επί του σημείου τούτου ένα υπερπολύπλοκο σχήμα διαδικασιών με πολυδαίδαλες ψυχολογικές και ψυχαναλυτικές έρευνες της προσωπικότητος προς διαπίστωσιν του εάν ο ισχυριζόμενος ότι είναι αντιρρησίας συνειδήσεως είναι όντως και δεν υποκρίνεται. Δηλ. απαιτείται να διακριβωθεί κατά τρόπο ασφαλή και αντικειμενικό ότι το συγκεκριμένο πρόσωπο, εάν τελικά υπηρετούσε τη θητεία του, θα υφίστατο βαριά ψυχική βλάβη. Γι΄ αυτό στη Γερμανία η ιδιότης του Μάρτυρος του Ιεχωβά μόνη, χωρίς την συνεκτίμηση και άλλων στοιχείων, δεν δικαιολογεί την απαλλαγή του από την υποχρέωση της στράτευσης. Έτσι εξηγούνται οι καταδίκες που έχουν επιβληθεί σ΄ αυτούς επί ανυποταξία. Προς απόδειξη των ανωτέρω επικαλούμαι τα εξής δύο παραδείγματα από την γερμανική νομολογία:

    Η από 5.12.89 απόφαση του Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου αρνήθηκε να αναγνωρίσει ως αντιρρησία συνειδήσεως άτομο πού κατείχε άδεια οδηγού αυτοκινήτου μόνον καί μόνο γι' αυτό τον λόγο. Τούτο δε διότι εκρίθη ότι το άτομο αυτό οδηγώντας αυτοκίνητο ήταν ενδεχόμενο να σκοτώσει ένα πεζό. Το άτομο περί ου ο λόγος αποδέχθηκε το ενδεχόμενο αυτό, οπότε το δικαστήριο έκρινε ότι δεν έχει μικρότερη άξία η ζωή του εχθρού πού καλείται να σκοτώσει το ίδιο άτομο ως στρατιώτης στον πόλεμο καί αρνείται να το πράξει καί
    Η από 18.4.91 απόφαση του ίδίου Δικαστηρίου, ανακάλεσε την ιδιότητα του αντιρρησία συνειδήσεως πού είχε αναγνωρισθεί σε ορισμένο άτομο, επειδή το άτομο αυτό μετέβη στη Νικαράγουα γιά να βοηθήσει τους εντοπίους κατά των ανταρτών Κόντρας καί έφερε αυτόματο όπλο. Στην 'Ελβετία ορισμένα Καντόνια προχώρησαν στον αποκλεισμό των αντιρρησιών από το δικαίωμα ασκήσεως ορισμένων επαγγελμάτων.
    Πέραν όμως τούτων θα πρέπει να τονίσουμε ότι κατά πάγια αρχή του Ποινικού Δικαίου δεν επιτρέπεται να δεχθούμε λόγο άρσεως του αξιοποίνου η του καταλογισμού πού δεν προβλέπεται ρητώς από τον νόμο, ούτε μπορούμε να θεωρήσουμε ως ισχύοντα τυχόν τέτοιο λόγο γιά άτομα ψυχοπαθή. Σύγκρουση καθηκόντων αίρουσα το αξιόποινο δεν μπορεί να αναγνωρισθεί γιά τέτοια άτομα, αν προηγουμένως δεν ζητηθεί πραγματογνωμοσύνη ειδικού ψυχιάτρου. Αύτη είναι σήμερα η κρατούσα γνώμη στην επιστήμη.

    5. Σέ βάρος τής Ελλάδος γιά τήν υπ' αυτής δήθεν κακομεταχείριση των αντιρρησιών έχουν ταχθή:

    Η από 11.3.1993 Έκθεση του Ευρωκοινοβουλίου σχετικά με τον σεβασμο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, πού «καταδικάζει» τη χώρα μας, οικειοποιούμενο δικαστικά δικαιώματα, επειδή, κατ[ αυτό δεν τηρούνται εδώ τα ανθρώπινα δικαιώματα. Όμως από τα ανωτέρω στοιχεία αποδεικνύεται ότι πουθενά στην Ευρώπη δεν αναγνωρίζεται στους αντιρρησίες ατομικό δικαίωμα απαλλαγής από τη στράτευση. Επομένως κάθε καταδίκη τής χώρας μας ή καί οιασδήποτε χώρας χωρίς να υπάρχει σχετική ποινική διάταξη προηγούμενη τής καταδίκης, έκτός του ότι παραβιάζει τήν θεμελιώδη αρχή του ποινικού δικαίου «nulla poena sine lege», συνιστά καί απαράδεκτη επέμβαση στα εσωτερικά τής χώρας μας καί μάλιστα χωρίς καμία αίτία. Η αρχή αυτή είναι βασικό ατομικό δικαίωμα, γιά την καθιέρωση του όποίου εκατομμύρια αγωνιστών της δημοκρατίας έχυσαν το αίμα των σε όλο τον κόσμο καί υπάρχουν πάντοτε πρόθυμοι να αγωνισθούν γιά τήν υπεράσπιση της.
    Η Ειδική Έκθεση τής Διεθνούς Αμνηστίας Μαρτίου 1993, πού αναφέρεται στην μεταχείριση των αντιρρησιών στην 'Ελλάδα. Βέβαια όπως είναι γνωστόν η Διεθνής Αμνηστία, ιδιωτικός μη κυβερνητικός διεθνής οργανισμός γιά τα ανθρώπινα δικαιώματα, στις ετήσιες εκθέσεις της καταδικάζει σχεδόν όλα τα κράτη για τέτοιες παραβιάσεις. Δέν έχουν ξεφύγει από την επίκριση ούτε η Γαλλία, χώρα με μεγάλη δημοκρατική παράδοση, ούτε η Γερμανία καί φυσικά ούτε η `Ελλάδα. Γι' αυτό λοιπόν αναγράφεται ότι από το 1930 μέχρι το 1995 οι αντιρρησίες συνειδήσεως έχουν εκτίσει συνολικά 5.000 χρόνια φυλακή. 'Αλλά στη Γαλλία από το 1950-1992 δηλ. μέσα σε 42 χρόνια οι καταδικασθέντες αντιρρησίες έχουν εκτίσει πλέον τον 83 αιώνων ημέρες φυλάκισης όπως αναφέρεται στο σύγγραμμα.
    Στη Γαλλία εξ άλλου πολλοί αντιρρησίες συνειδήσεως έμειναν στη φυλακή γιά 7 χρόνια, ορισμένοι δε εξ αυτών τυφεκίσθηκαν η αποκεφαλίσθηκαν (Βλ. J.-Ρ. Cattelain: L' objection de conscience, 1982, σ. 37). Κατά το ως άνω σύγγραμμα όλοι οι καταδικασθέντες αντιρρησίες ήσαν Μάρτυρες του Ιεχωβά, μέγας δε αριθμός αυτών είχε ηλικία 15-19 ετών. Δέν είναι επομένως μόνο η Ελλάς πού κατηγορείται για διωγμό των αντιρρησιών, στο μέτρο πού δεν συμμορφώνεται με τήν πρακτική άλλων κρατών να θεσπίσει τήν εναλλακτική θητεία. Είναι χώρες με απόλυτη δημοκρατική προσήλωση στα ανθρώπινα δικαιώματα. Καί είναι άδικο αυτό πού μερικοί Έλληνες πράττουν: Το να δέχονται να διασύρεται η Πατρίδα τους με το να προπαγανδίζουν προς όλες τις κατευθύνσεις εναντίον της ως δήθεν μοναδικής ευρωπαϊκής χώρας πού δεν τιμά ως πρέπει τους αντιρρησίες. Οι άνθρωποι αυτοί παρέχουν εσφαλμένη πληροφόρηση, δεν γνωρίζω αν εσκεμμένως το πράττουν η είναι καί αυτοί παραπληροφορημένοι. "Ένα άλλο ευρωπαϊκό κράτος, η Ελβετία, δεν αναγνωρίζει δικαίωμα αντιρρησιών, σχετική δε υπέρ της αναγνωρίσεως τέτοιου δικαιώματος διάταξη νόμου πού προωθήθη προς ψήφιση, τελικά απερρίφθη δια δημοψηφίσματος με ποσοστό 64%. (Βλ. Duftar, «L' objection de conscience en droit franςais, εις Revue du droit public, 1991, σ. 662 επ.).

    Κυρίες καί Κύριοι,

    Επεχείρησα να σας εκθέσω τους καθαρώς νομικούς λόγους σε σχέση με το δικαίωμα των αντιρρησιών συνειδήσεως σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Πέρα όμως των καθαρά νομικών λόγων, υπάρχουν καί οι μη νομικοί λόγοι, οι απλώς λογικοί λόγοι, οι πρακτικοί καί οι εθνικοί, πού συντρέχουν ειδικώς στην πατρίδα μας καί πού επιβάλλουν τήν με μεγάλη προσοχή αντιμετώπιση του ζητήματος από την νομοθεσία μας. (Βλ. περί αυτών σειράν εμπεριστατωμένων άρθρων του έγκριτου δημοσιογράφου κ. Ιω. Μαρίνου στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο" ως λ.χ. στα τεύχη τής 2.9.93 καί 6.1.94, καθώς καί του κ. Σαρ. Καργάκου στο ίδιο περιοδικό 17.3.94 καί 11.8.94). Αντιμετωπίζουμε ως γνωστόν άμεση τουρκική απειλή καί επιβάλλεται να έχουμε αξιόμαχες ένοπλες δυνάμεις, ισχυρό στρατό καί με ακμαίο ηθικό. °Αν καί εδώ σημειωθεί το προηγούμενο τής Ισπανίας, πού ανεφέρθη, αν δηλ. ο αριθμός των αντιρρησιών δεν παραμείνει στα περιθωριακά επίπεδα πού είναι σήμερα, αλλά αυξηθεί εντυπωσιακά, ώστε να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια τής χώρας, τότε το πρόβλημα θα οξυνθεί καί η λήψη άμεσων μέτρων αυτοπροστασίας της Πολιτείας θα καταστεί πασίδηλη. Ο ν. 731-77 καί ο ν. 1763-88 ισχύουν σήμερα στην Ελλάδα. Παρά ταύτα υπάρχουν στις φυλακές εκατοντάδες Χιλιαστών κυρίως, πού ισχυρίζονται ότι είναι αντιρρησίες συνειδήσεως, αλλά δεν δέχονται ούτε την άοπλη θητεία, ούτε τήν περιβολή του στρατιώτη. Τούτο αποδεικνύει ότι υπάρχει κατεστρωμένο σχέδιο για την προβολή προωθημένων αιτημάτων από μέρους των, όπως είναι π.χ. η εναλλακτική θητεία ή κάτι άλλο, πού θα ανοίγει το νομικό δρόμο γιά τήν πλήρη αμφισβήτηση, εν ονόματι συνειδησιακών άρχών, όλου του κρατικού πλέγματος θεσμικών πλαισίων γιά τήν ευνομούμενη πολιτεία μας. Δέν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι μέχρι ποίου σημείου θα αντιτάξει άμυνα στις εσωτερικές κυρίως πιέσεις η ελληνική κυβέρνηση. Ας ελπίσουμε ότι η σχετική ευρωπαϊκή πρακτική, τήν οποίαν συνηθίζουν να επικαλούνται οι αντιρρησίες υπέρ αυτών, θα ενισχύσει παρά ταύτα το οπλοστάσιο τής νομοθετικής εξουσίας γιά να αντιτάξει απόλυτη άρνηση στην καθιέρωση καί άλλων διευκολύνσεων υπέρ εκείνων, πού ασεβούν απέναντι των ηθικών άξιών, απέναντι των αναγκών τής Πατρίδος καί απέναντι των ευαισθησιών του λαού.

    Ομιλία του τότε Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Χριστοδούλου (νυν Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος) προς τους εκπροσώπους του νομικού κόσμου τής Μαγνησίας, εκφωνηθείσα την 4.10.95 στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Βόλου, επί τη μνήμη του αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου προστάτου της τάξεως αυτών.

    Δόξα τω Θεώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ορισμένα από τα σχόλια είναι εμετικά. Δεν αρμόζουν σε ανθρώπους παρά μόνο σε σκουλίκια. Σε σαρκοβόρα σκουλίκια. Εσείς που διαφωνείτε με τον Χριστόδουλο δείχνετε το πραγματικό σας πρόσωπο. Θριαμβολογείτε και πανηγυρίζετε την ώρα που ένας άνθρωπος αντιμετωπίζει τον θάνατο κατάμουτρα. Είστε σκουλίκια. Πάντα είσασταν. Τώρα ξεμπροστιασθήκατε. Συνέλθετε! Όσο είναι καιρός. Ο Χριστόδουλος συνηθίζει να προσεύχεται για όλους. Και για σας. Και για τους διαφωνούντες μαζί του. Τι να λέω, ξαναδιαβάστε τι έγραψε ο καθένας σας και πηγαίνετε σε μία Εκκλησία να ανάψετε ένα κεράκι για τον Αρχιεπίσκοπο. Αυτό σας λέω εγώ. Ο Κύκλωπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. "Η ομοφυλοφιλία, εγείρει αναιδή κεφαλήν, οργανώνεται εις επισήμους συλλόγους, πραγματοποιεί δημοσίας εντυπωσιακάς συγκεντρώσεις προβολής των `δικαίων αιτημάτων' της και αγωνίζεται με την βοήθειαν `φιλελευθέρων' πολιτικών, `επαναστατημένων' καλλιτεχνών και υπερκιτρίνων δημοσιογραφικών γραφίδων διά την δικαίωσίν της". Προς θεραπεία του κακού, ο μακαριώτατος εισηγείται την ποινικοποίηση και αμείλικτη δίωξη των "αμαρτωλών". "Του Κράτους πρωτοβουλία είναι η νομιμοποίηση των ομοφυλοφίλων, που αναγνωρίζονται σαν νόμιμα υπάρχουσα κατάσταση", διαμαρτύρεται, "αντί να θεσπιστούν αυστηρές ποινές για κείνους που ντροπιάζουν την ανθρώπινη αξίαν και παραδίδονται στα έργα της ατιμίας, όπως γράφει ο Απόστολος Παύλος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δίκιο έχεις Κύκλωπα. Τι να τον φοβηθεί τον θάνατο βρε αδελφέ; αυτά είναι για τους άπιστους: Ως πιστός και καλός Χριστιανός έχει μια θέση στην δεξιά Του. Αρα μάλλον του καλόπεσε η επίσπευση. Αν υποθέσουμε ότι φοβάται τότε αυτό θα σήμαινει ή ότι δεν πιστεύει (μάλλον απίθανο για έναν Αρχιεπίσκοπο) ή δεν είναι και πολύ βέβαιος αν θα συναντήσει το πάνω ή το κάτω Αφεντικό του. Εχει και η ζωή τις ατυχίες της. Καλές προσευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κι άλλος ανθρωπισμός μαζί με τις σχετικές προσευχές

    «Να μην επιτρέψουμε να μας ισοπεδώσει ο οδοστρωτήρας της Ευρωπαϊκης Ένωσης. Είχαμε μια ευλογία πριν από λίγα χρόνια , τη θρησκευτική, γλωσσική και φυλετική ομοιογένεια του ελληνικού λαού. Αυτό πάμε να το χάσουμε τώρα, γιατί στην πατρίδα μας έχουν έρθει χιλιάδες πρόσφυγες και άλλοι μετανάστες» (27.5.2001)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αίσχος ρε σεβαστείτε τον σεπτόν ιεράρχην, άθεοι.
    Κωλοσούζας, χοντρός ομοκρέββατος διάκος των Φορ Σίζονς, Θεόκλητος, Βαβύλης, Γιοσάκης, Αντωνία Ηλία, Αττικής Παντελεήμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αίσχος λέγομεν και ημείς.
    Καλλίνικος Πειραιώς, Κορινθίας Παντελεήμων, κυρία Λούλα, Στέφανος Τριφυλλίας, Νικηφόρος Διδυμοτείχου, Ιγκόρ Κλοπόνιν, Σουλτάνα του Αιγαίου, μητροπολίτες Κούλα, Ρία, Ντωντώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. όπισθεν ολοταχώς.... έλα έλα έλα οοοπαα ... γκουπ

    Ευλογημένος ο Κύριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. το ανέκδοτο με τον ναύτη το ξέρετε??
    πάει ένας ηλικιωμένος εκπρόσωπος παλαιάς θρησκευτικής οργάνωσης στην αρχιεπισκοπή το πρωί και ζητεί να δει τον Χριστόδουλο για κάτι προσωπικό. Ο Διάκος στην είσοδο του λέει:
    Ξέρετε ο Αρχιεπίσκοπος δεν μπορεί αυτή τη στιγμή, κοιμάται ακόμη.
    ... Α λέει ο ηλικιωμένος κύριος, βρίσκεται ακόμη στις αγκάλες του Μορφέως...
    και ο Διάκος:
    Τι να σας πω κύριε δεν ξέρω πως τον λένε, νάυτης είναι παντως το παλικάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χριστόδουλου περί ευθανασίας
    Τελικά ο Θεός είναι μεγάλος


    ...Για την ευθανασία πάλι μιλώντας προ καιρού στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Κραϊόβα Ρουμανίας είχα εξηγήσει ότι φτάσαμε να μιλάμε για αξιοπρέπεια στον θάνατο, ή για υποβοήθηση να επισυμβεί ο θάνατος από συμπόνια γιατί υποχώρησε η αγάπη και η πίστη προς τον Θεό και τον συνάνθρωπο και αντικαταστάθηκαν από τον ωφελιμισμό και τη λογική. Εμείς, ως Χριστιανοί δεν μπορούμε να δεχθούμε την άμεση ή έμμεση διακοπή της ζωής, διότι πιστεύουμε ότι δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα. Η ζωή δεν είναι κάτι το δικό μας, κάτι που μας ανήκει, ούτε το δημιουργήσαμε εμείς για να το διαχειριζόμαστε όπως μας αρέσει.

    Όταν για πρώτη φορά, στις 28 Νοεμβρίου του 2000, η Ολλανδική Βουλή - στις αρχές Απριλίου του 2002 ετέθη ο συγκεκριμένος Νόμος σε ισχύ - αποφάσισε τη νομιμοποίηση της ευθανασίας τις αμέσως επόμενες ημέρες και συγκεκριμένα στις 14 Δεκεμβρίου του ιδίου έτους η Ιερά Σύνοδος εξέδωσε Ανακοινωθέν του οποίου τα κύρια σημεία τα υπενθυμίζω στην αγάπη σας:

    Η ζωή μας αποτελεί υπέρτατο δώρο του Θεού, η αρχή και το τέλος του οποίου βρίσκονται στα χέρια του και μόνον (Ιώβ,ιβ' 10).

    Οι στιγμές της ζωής μας που συνδέονται με την αρχή και το τέλος της, όπως και αυτές της αδυναμίας, του πόνου και των δοκιμασιών μας εγκρύπτουν μια μοναδική ιερότητα και περιποιούν μυστήριο που απαιτεί ιδιάζοντα σεβασμό εκ μέρους των συγγενών, των ιατρών, των νοσηλευτών και της κοινωνίας.

    Οι ίδιες στιγμές ευνοούν τον σύνδεσμο των ανθρώπων, την ανάπτυξη της κοινωνίας αγάπης, την εκδήλωση συμπόνιας και ελέους. Το αίτημα κάποιων ασθενών για ευθανασία στην ουσία αποτελεί ερώτημα της αγάπης μας προς αυτούς και της επιθυμίας μας να μείνουν κοντά μας.

    Η ύπαρξη του πόνου στην ανθρώπινη ζωή, όπως και κάθε δοκιμασία, είναι "συνεργός προς σωτηρίαν" και ενίοτε "κρείττων και αυτής της υγείας" κατά τον Αγιο Γρηγόριο τον Παλαμά (ΕΠΕ, Θεσσαλονίκη 1985, τ.9. σελ.264). Παρά ταύτα η Εκκλησία αναγνωρίζοντας την ασθένεια της ανθρωπίνης φύσεως πάντοτε φιλάνθρωπα ζητεί την απαλλαγή "από πάσης θλίψεως, κινδύνου και ανάγκης", ενίοτε δε εύχεται και για την ανάπαυση των οδυνομένων ( ευχή εις ψυχορραγούντα). Οι άνθρωποι προσευχόμαστε, δεν αποφασίζουμε για τη ζωή και τον θάνατο.

    Η ευθανασία ενώ δικαιολογείται κοσμικώς ως "αξιοπρεπής θάνατος" στην πραγματικότητα αποτελεί υποβοηθούμενη αυτοκτονία, δηλαδή συνδυασμό φόνου και αυτοχειρίας

    Στο σημείο αυτό οφείλω να επισημάνω ότι όσοι επιχειρούν να γκρεμίσουν τις χριστιανικές αξίες από τις κοινωνίες και να επιβάλλουν απάνθρωπες λογικές, όπως η ευθανασία, υπέχουν βαρύτατες ευθύνες έναντι της Ιστορίας. Γιατί διαλύοντας τις αξίες αυτές, τις δοκιμασμένες επί αιώνες και κατασταλαγμένες στη συνείδηση των ανθρώπων ως οι βέλτιστες για την ανάπτυξη και την ευτυχία τους, τους εκβαρβαρίζουν και τους μετατρέπουν σε σύνολα κινουμένων όντων στα οποία "όλα επιτρέπονται". Και οι πληροφορίες που μας έρχονται από τα διάφορα μέρη του πλανήτη είναι ανησυχητικά, αφού οι λογικές αυτές βρίσκουν πρόσφορο έδαφος.

    Στην Αυστραλία κατά το Medical Journal of Australia το 30% των θανάτων στα νοσοκομεία είναι μετά από απόφαση των ιατρών, που σταματούν την θεραπεία στο τελικό στάδιο του ασθενούς. Το αντίστοιχο ποσοστό στην Ολλανδία είναι 16%, στο Βέλγιο 18% και στις ΗΠΑ 11%. Στο 2000 στην Ολλανδία υπήρξαν 2123 περιπτώσεις ευθανασίας επισήμως καταγεγραμμένες, από τις οποίες οι 1893 στο τελευταίο στάδιο του καρκίνου.

    Η εξήγηση που δίνει για την αποδοχή της ευθανασίας από τους Ολλανδούς ο ομοεθνής τους καθηγητής Ααρτ Γκίζολφ είναι πως οφείλεται στις " πολιτισμικές καλβινιστικές ρίζες τους". Στις ίδιες ρίζες οφείλεται και η εκ μέρους τους αποδοχή των εκτρώσεων και του "γάμου" μεταξύ ομοφυλοφίλων…( "La Repubblica", 2.04.2002, p. 12). Είναι δυσάρεστο, αλλά είναι μία πραγματικότητα ότι ξεκινώντας από την παραποίηση των χριστιανικών αντιλήψεων εκκοσμικεύθηκαν οι Ολλανδοί και όσοι έχουν τις ίδιες με αυτούς αντιλήψεις κι έφτασαν στη σημερινή επίσημη υιοθέτηση της ευθανασίας, που για εμάς είναι όχι λύση αξιοπρέπειας αλλά αντιθέτως προσβολή και απαξίωση της ιερότητας της ανθρώπινης ύπαρξης.

    Ομιλία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου
    Αθηνών και πάσης Ελλάδος
    κ.κ. Χριστοδούλου
    εις το Επιστημονικό Συμπόσιο της Θεσσαλονίκης
    Παρασκευή, 17 Μαϊου 2002

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αντε και μετάσταση στον Ανθιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η γνώμη μου για τον Αρχιεπίσκοπο Κεραυνό, παρά τα λάθη του, παραμένει η ίδια με αυτήν που είχα εκφράσει την εποχή της εξάρσεως της (καταρριφθείσης συντριπτικά πια) λασπολογίας:

    "
    Kατά την δική μου γνώμη, η ευθύνη του Αρχιεπισκόπου ήταν πως ενώ γνώριζε πως είναι στόχος όλων όσων κινούνται ανθελληνικώς και τόν εχθρεύονταν αυτόν τον ίδιο προσωπικώς, δεν φρόντισε να θωρακισθεί καταλλήλως.

    Εδώ και χρόνια, σημαντικό μέρος των αποστολών των μυστικών υπηρεσιών της χώρας φαίνεται πως είναι η παρακολούθηση και συλλογή στοιχείων που σχετίζονται με "εσωτερικούς εχθρούς" του κομματικού κατεστημένου (άλλωστε, δεν θυμάμαι εδώ και μία εικοσαετία περίπου, να έχει συλληφθεί κάποιος κατάσκοπος ξένης δύναμης). Στην συνέχεια, τα "στοιχεία" υφίστανται επεξεργασία και χρησιμοποιούνται κατάλληλα από ΜΜΕ και άλλους βαλτούς ή χαζούς της "διανόησης". Ο Αρχιεπίσκοπος λοιπόν, έπρεπε να ξέρει πως όσο ψηλότερα πας στην Ελλάδα, τόσο πιο εύκολο είναι να σου ρίξουν έναν Βαβύλη από δίπλα σου ή να κατασκευάσουν ενοχοποιητικά στοιχεία μιας δήθεν τέτοιας σχέσης.

    Προσωπικώς, αδιαφορώ για το αν ο Χριστόδουλος είναι δημοκράτης ή δικτάτορας μέσα στον χώρο διοικητικής ευθύνης του. Μέ ικανοποίησε και εξακολουθώ να τόν παραδέχομαι διότι είναι ΕΛΛΗΝΑΣ και ηγέτης, όταν οι φυσικοί ηγέτες του Έθνους εξέλιπαν ή έγιναν χειρότεροι από σαλιγκάρια. Χίλιες φορές λοιπόν η ψυχή και ο επιθετικός λόγος ενός Χριστόδουλου, που γνωρίζει τον Βαβύλη και τον Γιοσάκη και είναι δικτάτορας στην Εκκλησία, που τόν εχθρεύεται ο Στεφανόπουλος, ο Σηφουνάκης, ο Πάγκαλος και η Ελευθεροτυπία, παρά ο παρηγορητικός λόγος και η αγία μορφή του πανάξιου Αναστασίου Αλβανίας,που είναι αρεστός στην... Καραμάνου λ.χ.!

    Ο Παπαφλέσσας, με τα ψέμματα, την συκοφαντία και την απειλή ξεκίνησε την Επανάσταση, τιμώντας κατ'αυτόν τον τρόπο και το ράσο του όχι λιγότερο ακόμα και από άγιο.
    "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ας βρούμε όλοι μας (ακόμα και οι άθεοι) τη δύναμη για προσευχή, ενώπιον της βασάνου ενός ακόμα Μαρτυρικού Ιεράρχη του Γένους των Ελλήνων, ο οποίος δέχτηκε επί 10 σχεδόν χρόνια τα αδιάκοπα πυρά των γενιτσάρων επειδή τόλμησε να υψώσει αγέρωχο ανάστημα απέναντι στον Νεοταξικό ολετήρα, ιδιαίτερα εκείνο το μαύρο Πάσχα του 1999 με τον ανηλεή βομβαρδισμό της Σερβίας επί 76 μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τα σχόλια αυτού του άρθρου αξίζει πάντως να φυλαχθούν. Ως απόδειξη στους αιώνες για το πόσο σκατόψυχοι, κακιασμένοι και χολεριασμένοι, τι ξευτυλισμένες κατίνες που τρέχουν στα σοκάκια με την ρόμπα ξεκούμπωτοι και καταριούνται να πεθάνουν οι οχτροί τους (!), τι μίζερα ανθρωπάρια, είναι οι ελλαδίτες αριστεροί "προοδευτικοί"!

    Αν μη τι άλλο υπάρχει ελπίδα για την Ελλάδα. Από τέτοια σκουλήκια δεν κινδυνεύει η πατρίδα μας! Θα ψοφήσουν από την ίδια τους την χολή!

    Κράξτε, κράξτε κι άλλο, και κατάρες φωνάξτε, σκούξτε αριστερές κατίνες, και προσοχή μη σας φύγει το μπικουτί, με τέτοια λύσσα που σκούζετε για θανάτους και καρκίνους στους εχθρούς σας! Κότες, Κατίνες, ρόμπες ξεκούμπωτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΚΕΡΑΥΝΕ, ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δόξασοι ο Θεός, δόξασοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Παρέα με τον Μιλόσεβιτς και τους σφαγείς της Σρεμπρένιτσα, μεσα στους ομαδικούς τάφους. Αν υπάρχει το Αφεντικό του ξέρει Εκείνος που θα τον στείλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Γεια σου ρε κεραυνέ με την κοιλιά και το ριχτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τον αρχιεπίσκοπο επισκεύθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Αμαρουσίου κος Πατούλης.

    Μπράβο Δήμαρχε, όλα τα κάνεις εκτός απο Δήμαρχος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *