GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Οι επιφυλάξεις Αλογοσκούφη και η μίζα...

, "Μήπως ο Γ. Αλογοσκούφης είχε επιφυλάξεις για την πληρωμή των χαμένων τόκων από το κράτος στα Ταμεία, γιατί έτσι πρέπει να επιστρέψει...

,
"Μήπως ο Γ. Αλογοσκούφης είχε επιφυλάξεις
για την πληρωμή των χαμένων τόκων από το κράτος
στα Ταμεία, γιατί έτσι πρέπει να επιστρέψει
κι αυτός την μίζα, αφού η JP Morgan
θα γυρίσει πίσω τα λεφτά;
....Ο διαπορών"

78 σχόλια

  1. Δεν μπορω να καταλαβω λεμε.
    Αυτοι που γραφουν ντρεπονται να βαλουν ενα "νικ"??

    Ρε μπας και "αυτοι" ειναι ενας και αυτος ??

    ΟΧΙ δηλαδη οτι εχουμε και κανενα προβλημα..
    Εγω ο κ.Τζων,απανταω σε ο,τι βλεπω γραμμενο,δεν ειμαι δα και μαγος να ξερω αν αυτος η αυτη με γουσταρει ...
    Που να ξερω εγω ρε φιλτατοι τι καπνο φουμαρει ο πασα ενας?

    Ρωταω

    Με αντεληφθητε! νομιζω?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ

    - Η υπόθεση δεν κλείνει, απλώς εισέρχεται σε νέα φάση.
    - Το θέμα απασχολεί σοβαρά την Eurostat.
    - Σε δημοσιονομικό επίπεδο δημιουργεί νέα δεδομένα και καινοτομεί.
    - Προσφέρει λογιστικές δυνατότητες ως προς την «ζύμωση» των ελλειμμάτων.
    - Αν η Κυβέρνηση δεν φρόντιζε να καλυφτούν οι απώλειες από την εύλογη απόδοση των κεφαλαίων – έστω και μερικώς – από τον κρατικό προϋπολογισμό, θα είχε να αντιμετωπίσει την πιθανότητα διώξεων προς τους συναρμόδιους υπουργούς.
    - Αν δεν ρυθμίσει την υπόθεση νομοθετικά, κινδυνεύει να κατηγορηθεί για σειρά αδικημάτων τυπικού χαρακτήρα.
    - Η νομοθετική ρύθμιση δεν μπορεί να επισυμβεί δίχως την απόλυτη γνώση του περιεχομένου των συμβάσεων και δεν μπορεί να αφορά συγκεκριμένο προϊόν ή πράξη ή Ταμείο. Πρέπει να είναι γενική. Αναμένω να τη δω!

    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 130 εκατ. σε Intracom, Siemens παρά την εισήγηση για τα μισά

    Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ

    Σε «αχίλλειο πτέρνα» της κυβέρνησης αναδεικνύεται ο μέχρι πρότινος «μεταρρυθμιστής» του ΟΤΕ Π. Βουρλούμης, μετά τη δίωξη για απιστία σε βαθμό κακουργήματος που ασκήθηκε εναντίον του.

    Η κατηγορία για απιστία σε βάρος του ΟΤΕ και των μετόχων του, που πλέον βαραίνει τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΤΕ, αφορά την υπόθεση των υπερτιμημένων συμβάσεων τεχνικής υποστήριξης (2003-2007) που ο κ. Βουρλούμης προσέφερε γενναιόδωρα στους εθνικούς προμηθευτές, Intracom και Siemens.

    Αυτό συνέβη τον Δεκέμβριο του 2004, με μεθοδεύσεις, καρατομήσεις και υπερβάσεις, προκειμένου να ξεπεραστεί η αντίσταση της αρμόδιας Διεύθυνσης Διαχείρισης Δικτύου και Συντήρησης (ΔΔΔΚΣ), η οποία δικαιολογούσε μόλις τα μισά από τα 130 εκατ. ευρώ που τελικά δόθηκαν στους προμηθευτές.

    Τρόμος στο Μαξίμου

    Η άσκηση της δίωξης, αν και έγινε προ ημερών, δεν ανακοινώθηκε από την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών. Είναι όμως γνωστή στο Μέγαρο Μαξίμου και προκαλεί τρομώδες σύνδρομο στην κυβέρνηση, καθώς με τη δημοσιοποίησή της εκτιμάται ότι καταρρέει και ο μύθος της διαφάνειας στον ΟΤΕ, συνάμα και το ισχυρό χαρτί που μέχρι πρότινος λεγόταν «Παναγής Βουρλούμης».

    Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Ε», η δίωξη για απιστία σε βάρος του κ. Βουρλούμη ασκήθηκε από την αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ελένη Τουλουπάκη, ύστερα από προκαταρκτική έρευνα που διήρκεσε περίπου 2,5 χρόνια. Δίωξη για συνέργεια στην απιστία ασκήθηκε και κατά του Γ. Ιωαννίδη, τότε γενικού διευθυντή Τεχνικών Θεμάτων του ΟΤΕ, εισηγητή της υπερτιμημένης «δωρεάς» και σημερινού διευθύνοντος συμβούλου της Romtelecom.

    Η υπόθεση έχει ήδη πάρει τον δρόμο προς την τακτική ανάκριση, από την οποία δεν αποκλείεται να προκύψουν ευθύνες και για όσα μέλη του Δ.Σ. του ΟΤΕ υπερψήφισαν την επίμαχη εισήγηση της 17ης Δεκεμβρίου του 2004, αν και ήταν γνωστή η θέση της αρμόδιας διεύθυνσης.

    Οι 3 που καταψήφισαν

    Μάλιστα, τρία μέλη του Δ.Σ. του ΟΤΕ καταψήφισαν τις αναιτιολόγητες «παροχές» προς Intracom και Siemens, συντασσόμενα με την αρμόδια υπηρεσία. Πρόκειται για τους Γ. Λιναρδάτο, Γ. Τζοβλά και Θ. Βενιάμη, που έχουν καταθέσει και στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας και συγκαταλέγονται στην πλειάδα των μαρτύρων που κλήθηκαν.

    Ο κ. Λιναρδάτος, μάλιστα, που με απαίτηση του προέδρου του ΟΤΕ αντικαταστάθηκε από μέλος του Δ.Σ. του οργανισμού τον Ιούλιο του 2005, στην επίμαχη συνεδρίαση κατέθεσε επιστολή εξηγώντας την αρνητική ψήφο του και υποστηρίζοντας ότι από την κατά πλειοψηφίαν απόφαση ο ΟΤΕ υφίσταται βλάβη ύψους 54 εκατ. ευρώ.

    Η αυτεπάγγελτη δίωξη προέκυψε από προκαταρκτική έρευνα που παρήγγειλε στις 26/1/2005 ο τότε προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Δ. Παπαγγελόπουλος και ανετέθη στην κ. Τουλουπάκη.

    Την αφορμή έδωσαν δημοσιεύματα, ο διχασμός των μελών του Δ.Σ. του ΟΤΕ και κυρίως η εισήγηση της αρμόδιας διεύθυνσης, που με παραστατικά απεδείκνυε την κατά 100% υπερτιμολόγηση των συμβάσεων που τελικά υπεγράφησαν.

    Τον καρατόμησαν

    Δύο ημέρες πριν από την παραγγελία για προκαταρκτική έρευνα, οι Βουρλούμης και Ιωαννίδης απέπεμψαν τον διευθυντή Διαχείρισης Δικτύου και Συντήρησης Νικήτα Μπαριτάκη και πολλούς από τους υποδιευθυντές, όπως τον Α. Κωνσταντινόπουλο, επικαλούμενοι «σοβαρούς λόγους».

    Οι προαναφερθέντες είχαν αρνηθεί να τιμολογήσουν κατά παραγγελία 40,6 εκατ. ευρώ, προκειμένου να πληρωθούν οι Intracom και Siemens για τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης που είχαν προσφέρει στη διετία 2003-2004. Αντίθετα, εμφάνισαν παραστατικά εργασιών για τη διετία που δικαιολογούσαν πληρωμές μόλις 26,5 εκατ. ευρώ, δηλώνοντας ότι για το υπερτίμημα δεν μπορούν να εφεύρουν... τιμολόγια.

    Ολοι τους καρατομήθηκαν, περιθωριοποιήθηκαν και στη συνέχεια αναγκάστηκαν να υπαχθούν στο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου και να συνταξιοδοτηθούν.

    Λίγους μήνες πριν από την επίμαχη απόφαση του Δ.Σ. του ΟΤΕ, τον Αύγουστο του 2004, είχε εξαναγκαστεί από τον πρόεδρο του οργανισμού σε παραίτηση και το μέλος του συμβουλίου, Απ. Μπαράτση.

    Ως μέλος της τριμελούς επιτροπής για το θέμα των υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης, είχε γράψει στον κ. Βουρλούμη ότι η αρμόδια διεύθυνση έχει δίκιο και ότι οι προμηθευτές πασχίζουν με «δούρειους ίππους» να εξασφαλίσουν λεόντειες συμφωνίες.

    Πηγή:ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάθε πρωί ρε babis μου



    σ’ αρέσουν τα παιχνίδια



    και σου χαϊδεύω το κωλί



    και συ μου ξεις τ'αρχίδια






    Στο ΜΑΛΕΜΕ γαμούσανε



    οι Σύμμαχοι το babi



    κι η μάπα του του τρίπουστα



    απ’ τη χαρά του λάμπει






    O babis ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΙΛΟΙ , να υπενθυμίζετε καθημερινά στους αποπροσανατολισμένους φίλους μας που ακόμα είναι Δεξιοί τα ακόλουθα ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν μετά την
    7η Μαρτίου 2004 :
    1) Η κυβέρνηση της Ν.Δ. έβαλε το κόμμα πάνω από την πατρίδα και χάλκευσε την περίφημη ‘’απογραφή’’βάζοντας την Ελλάδα υπό επιτήρηση . Σκοπός τους ήταν (α) η κατασυκοφάντηση των πολιτικών τους αντιπάλων (β) να μην πραγματοποιήσουν τις προεκλογικές τους υποσχέσεις.
    2) Η τριάδα Ρουσσόπουλου – Παυλόπουλου – Παπαληγούρα πομπωδώς ανακοίνωσε την ψ΄φιση του περίφημου νόμου για τον ‘’Βασικό Μέτοχο’’ αλλά έντρομη τον πήρε πίσω μετά 2 μήνες ,μια Κυριακή βράδυ .
    3) Η Νέα Διακυβέρνηση αύξησε στο 40% την φορολόγιση μισθωτών και συνταξιούχων αλλά μείωσε στην μέση την φορολογία των βιομηχάνων .
    4) Φοροαπάλλαξε τελείως τους Δεσποτάδες.
    5) Το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN συμπεριέλαβε τον κ.Αλογοσκούφη μέσα στους 101 πιό βλάκες οικονομολόγους του κόσμου για το έτος 2006 . Το έβαλε βέβαια στην 39η θέση , ενω νομίζω ότι άξιζε θέση στην πρώτη δεκάδα .
    6) Financial Times κάθε μέρα γράφουν για Ελληνικό οικονομικό φιάσκο .
    7) Η κλίκα του υπουργείου οικονομικών είναι υπεύθηνη για το έγκλημα των δομημένων ομολόγων και ας αφήσουν τις τρίχες ότι τα ίδια έκαναν και οι Πασόκοι . Βόλτα στα Cayman Islands μόνο τα γαλάζια παιδιά πηγαίνουν τα ομόλογα για να κτίζουν ανάκτορα με τις μίζες .
    8) Το μοναδικό βέτο που έβαλε η κυβέρνηση του κ.Κ.Καραμανλή στην Ευρωπαική Ένωση ήταν για τα μονοπυθμενα τάνκερς , δηλαδή έδωσε πρωτεραιότητα στα συμφέροντα των εφοπλιστών και άφησε πίσω την προστασία του περιβάλλοντος.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ...

    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 500ΑΡΙΚΟ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΧΕΙΡΑΨΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ "ΦΑΓΑΝΕ" ΚΑΝΕΝΑ ΔΑΧΤΥΛΟ? ΤΟ ΡΟΛΟΪ? ΤΗ ΒΕΡΑ?

    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕ ΤΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΚΑΚΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ...

    12:02 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΣΑΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ 'Η ΤΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΠΑΡΕΙ ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ?

    12:02 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚΟΣΤΕΛΕΧΟΣ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ, ΕΙΧΕ ΜΙΑ 500ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝΕ ΚΛΕΨΕΙ...

    Ο ΚΛΕΨΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ!!!!

    12:03 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΚΑΤΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ " ΚΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ
    ΑΡΘΡΟ ΕΓΡΑΦΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΠΟΥ
    ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ..
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΡΙΕΣ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ.

    12:05 πμ

    Ανώνυμο said...

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΓΑΠ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΛΕΒΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ

    12:06 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΕΙΝΑΛΕΑ ΠΑΣΟΚΟΛΑΜΟΓΙΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΣΚΕΨΟΥ ΠΟΣΟ ΞΕΣΚΙΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΑΛΙΟΑΚΡΙΔΕΣ....

    12:07 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΞΕΦΤΙΛΑ....

    ΜΕΤΑ ΤΑ 500 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΥΡΑΚΗ, ΣΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ...

    ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ?

    12:08 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕΙΝΕΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΟΥΤΑΛΑΣ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΣΕ ΦΟΡΜΑ...

    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ... ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΔΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΞΩ...

    12:09 πμ
    Ανώνυμο said...
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΗΚΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ

    12:10 πμ

    Ανώνυμο said...

    pou na deis ti epa8a egw syndrofe....

    kapoioi syndrofoi MOU EKLEPSAN MIA MIZA POU EIXA ARPAXEI TO 2002

    12:10 πμ
    Ανώνυμο said...
    ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΛΟΠΗΣ ΤΩΝ 500 ΕΥΡΩ ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ "ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΜΕ"

    12:11 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ,

    ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ

    12:12 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ,

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ???

    ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ

    12:12 πμ
    Ανώνυμο said...
    ΡΕ 12.12
    ΜΗ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΣΑΙ, ΕΧΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ΑΠΟ 17-25 ΙΟΥΝΙΟΥ.

    ΕΚΕΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΦΑΝΗ ΣΤΕΛΕΧΗ.
    ΑΡΑ ΘΑ ΤΑ ΑΡΠΑΞΕΙΣ ΧΟΝΤΡΑ

    12:13 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ,

    ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΩΡΑ....

    ΤΟ 500ΑΡΙΚΟ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟ ΒΟΥΤΗΞΕ???

    12:13 πμ

    Ανώνυμο said...
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΡΧΕΤΑΙ
    ΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΦΕΥΓΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΕ ΑΥΤΟ;
    ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΖΥΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΩΝ;
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΓΑΝΕ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ" ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ;

    ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ …
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ, ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΚΟΥΜΠΑΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 9.18

    Πρόκειται για την ίδια διαδικασία με διαφοροποιήσεις – όχι ριζικές – ως προς τη μεθοδολογία.
    Ο Δούκας πράγματι καινοτόμησε, αλλά επιχείρησε το αδύνατο:
    Να έχει και την πίττα ολόκληρη και το σκύλο ( βλέπε κομματόσκυλα) χορτάτο!
    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ-γεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ----Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ του Στελιου Παπαθεμελη σε δημοσκοπηση που διενεργηθηκε απο 1-8 Ιουνιου 2007,παιρνει 3,7% στην Α΄ θεσσαλονικης και 0,9% πανελλαδικα.Αν συνεχισει ετσι,ειναι βεβαιο οτι θα κοψει τουλαχιστον μια μοναδα απο το ΛΑΟΣ,του οποιου η εκπροσωπηση στη Βουλη καθισταται εξαιρετικα αμφιβολη. ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ AGB.

    Στην επομενη μετρηση θα βγαλουμε

    99 ακροαματηκοτητα ..Σουφλιας
    99 >> ..............Λιαπης
    99 >> ............δελτιο ΜΕΓΚΑ

    ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εθνικοσοσιαληστες..
    Εθνικοι πρωταθλητες..εταιριες
    Εθνικα καρτελοπαρασιτα..εταιριες
    Εθνικες παραγκες..

    Καρακουσης-Βημα-Καρατζαφερης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΑΤΙ Η ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ Η ΓΣΕΕ ΔΕΝ
    ΚΑΝΟΥΝ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΕΣ
    ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΑ 24 ΟΜΟΛΟΓΑ ΣΤΑ
    ΤΑΜΕΙΑ?

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΕΣ ΚΑΙ
    ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ
    ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
    ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΟΣΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 5ΔΙΣ ΕΥΡΩ
    ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ
    ΟΧΙ ΚΡΑΤΙΚΑ.
    ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΑΥΤΟ?

    ΓΙΑ 3ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ
    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΦΟΡΟΥΣ..
    "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ"?

    ΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ?
    ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΥΠΟΠΤΑ?
    ΣΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΙΖΕΣ?
    ΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ 30% ΤΗΣ
    ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ?
    ΑΠΟ ΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΔΕΝ ΒΓΑΛΑΝΕ ΜΙΖΕΣ
    ΟΙ ΑΓΑΠΙΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ
    ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΓΚΑΝ ΓΙΑΤΙ
    Ο ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ...
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΦΩΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ANOIΞΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
    ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ
    ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ
    ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να μπουν φυλακη επιτελους και
    εργατοπατερες να ξεβρωμιση ο τοπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝΑΣ ΠΑΣΟΚΟΣ
    ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ..
    ΤΙ ΨΗΦΙΖΑΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ
    ΓΙΑΤΙ?
    ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ,
    Η ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟ
    ΠΑΙΖΟΥΝ "ΑΝΤΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ"
    ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
    ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ
    ΕΔΙΝΑΝ ΜΙΖΕΣ..

    ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ..
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ
    ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ..ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ
    ΤΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ...ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. kai meta xipnises file 9:36 kai katalaves oti itan oneiro apatilo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλους τους ‘’κυρίους’’ που βρίζουν το Πα.σο.κ. θέλω να τους ρωτήσω για την προίκα των 130.000.000 δολλαρίων Η.Π.Α. που δήλωσε ο θείος Αχιλλέας στην δήλωση του πόθεν έσχες !!!
    Επειδή οι περισσότεροι είναι νέοι στην ηλικία τους πληροφορώ :
    Ο πεθερός του κ.Αχιλλέα Καραμανλή , ο συχωρεμένος Διαμαντής , ήταν ένας ‘’σεμνός και ταπεινός’’ ψαρομανάβης στην ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου .
    Στην αρχή της ανόδου της Δυναστείας των Καραμανλήδων του είχαν δώσει την αποκλειστικότητα εισαγωγής παστού βακαλάου στην Ελλάδα .
    Όταν η Δυναστεία θέριεψε και οι μπίζνες μεγάλωσαν έβαλαν στο όνομά του την Ναυτιλιακή τους εταιρία για να μην φανούν αυτοί οι Εθνοσωτήρες ότι έγιναν μεγαλοεφοπλιστές .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΡΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ.

    ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΗΣ
    ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΟΜΟΛΟΓΑ ΑΛΦΑ ΕΥΡΟΒΑΝΚ

    ΜΕΤΟΧΕΣ ΠΕΙΡΑΩΣ,ΚΛΩΝΑΤΕΞ,ΤΕΞΑΠΡΕΤ,
    ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ ΛΑΠΑΣ,ΒΙΟΣΩΛ,ΕΥΡΟΒΑΝΚ

    ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΠΖΑ Μουζαφέρ
    Δαγκλή 1-3, 671 00 Ξάνθη
    τηλ.: (25410) 22 617,

    ΚΑΡΑ-ΧΑΣΑΝ Γκιουλ Μπεγιάζ
    Βενιζέλου 84, 671 00 Ξάνθη
    τηλ.: (25410) 20 820,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ΓΣΕΕ ΚΑΙ ΑΔΕΔΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ
    ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΕΣ
    ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ
    ΤΟΝ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ...
    ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σιωπή για τον "Γκρίζο Λύκο"...
    .
    Σιωπή κρατάει επισήμως το ΠΑΣΟΚ για τον άνθρωπο των "Γκρίζων Λύκων" Μουσαφέρ Καπζά που ετοιμάζεται να ορκιστεί ευρωβουλευτής του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Οπαδός των "Γκρίζων Λύκων", γίνεται ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ...
    ...πριν, ή αμέσως μετά, από τις εθνικές εκλογές!!!

    Του Γ. Παπαδόπουλου

    Νέα περίπτωση Καραχασάν θα συγκλονίσει τις επόμενες εβδομάδες το ΠΑΣΟΚ. Λόγω παραιτήσεων πολλών ευρωβουλευτών του Κινήματος για να λάβουν μέρος στις προσεχείς Εθνικές Εκλογές, η Αξιωματική Αντιπολίτευση πολύ σύντομα θα αποκτήσει Ευρωβουλευτή, φανατικό εθνικιστή, οπαδό των "Γκρίζων Λύκων", που μπροστά του η Γκιουλμπεγιάζ Καραχασάν φαντάζει σαν κορασίδα του παρθεναγωγείου.
    Μιλάμε φυσικά για τον μουσουλμάνο δικηγόρο Μουσαφέρ Καπζά, που ο Γ. Παπανδρέου είχε βάλει στην λίστα του ψηφοδελτίου της Ευρωβουλής στις Ευρωεκλογές του 2004 για να προσελκύσει μουσουλμανικές ψήφους!
    Οι αλλεπάλληλες σπόντες τον μπάζουν μέσα στην Ευρωβουλή. Ας δούμε, όμως, πως έχουν τα πράγματα, για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται. Τρεις εν ενεργεία ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ, θα αποχαιρετήσουν σύντομα την Ευρωβουλή για να προλάβουν να πολιτευθούν. Η Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου στην Β' Αθηνών, ο Πάνος Μπεγλίτης στην Κορινθία και ο Νίκος Σηφουνάκης στην Λέσβο. Ακόμη όμως κι αν δεν παραιτηθούν, είναι σίγουρη η εκλογή τους στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, άρα την επαύριο των Εθνικών Εκλογών θα αδειάσουν τρεις θέσεις ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ.
    Σύμφωνα με την κατάταξη των υποψηφίων στο ευρωψηφοδέλτιο του 2004, τις τρεις θέσεις θα καταλάβουν κατά σειρά ο Κώστας Καρτάλης, η δημοσιογράφος του "Βήματος" Αννυ Ποδηματά και ο δικηγόρος Κώστας Μποτόπουλος. Όμως ο κ. Καρτάλης είναι νεοεκλεγείς πρόεδρος στο ΙΣΤΑΜΕ και έχει διαμηνύσει ότι αποκλείεται να αφήσει την επίζηλη αυτή θέση για την κουραστικότατη ζωή του ευρωβουλευτή. Η Αννυ Ποδηματά έχει ξεκαθαρίσει ότι θα παραμείνει δημοσιογράφος κι έτσι ο μόνος που φαίνεται να ετοιμάζει τις βαλίτσες του για τις Βρυξέλλες είναι ο κ. Κ. Μποτόπουλος.
    Μένουν συνεπώς δύο κενές θέσεις στο ευρωψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ. Σύμφωνα με την ίδια σειρά, θα καταληφθούν από την κολλητή του Γ. Παπανδρέου, Μαριλένα Κοππά και από τον μουσουλμάνο δικηγόρο Μουσαφέρ Καπζά. Τον άνθρωπο των "Γκρίζων Λύκων".
    Αυτά σε πρώτη φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τζων 8.55

    Καλα μεγαλε εγραψες παλι.
    ''...εγω ο κ.Τζων...'''.Οποια αποδοσις τιμης προς το γελοιο προσωπο σου. Ακου ''κυριος''.χαχαχαχα.Νασαι καλα βρε μαλακα,γελασαμε παλι.

    υ.γ.1) παρε και το νικ που ζητας.
    Ο ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑΙΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΗΔΑΕΙ
    (...ΚΑΙ Σ ΑΡΕΣΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙ).
    Υ.Γ. 2)..και περιμενω απαντηση.ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ η ΜΑΛΑΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τζων,

    Μου επιτρεπεις να συμπληρωσω,για να μη κουραζεσαι ν απαντησεις.
    Μηπως η απαντηση ειναι.
    ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ .
    Χμμμ. ακουγεται καλυτερο τωρα.


    Υ.γ. να μη το ξαναγραφω,αλλα τωρα πια ξερεις ποιος
    (...ΚΑΙ Σ ΑΡΕΣΕΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΣΟΚΙΑ,


    ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ 'Η ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σιωπή κρατάει επισήμως το ΠΑΣΟΚ για τον άνθρωπο των "Γκρίζων Λύκων" Μουσαφέρ Καπζά που ετοιμάζεται να ορκιστεί ευρωβουλευτής του


    ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ 'Η ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η εξεγερση των ελληνων τραπεζιτων
    εναντια στον Τσιτουριδη αρχισε οταν
    εμαθαν οτι θα εμφανιζονται καθε μερα
    στο ιντερντετ οι αγοραπωλησιες των
    ταμειων.
    Ειχαν σκοπο να φορτωσουν στα
    ταμεια τις κολομετοχες που θελουν
    να ξεπουλησουν,αλλα δεν βρισκουν
    μικροεπενδυτες μαλακες να τις χωσουν.
    Εαν αυτα εβγαιναν στο φως..του
    ιντερνετ αυτο θα εμποδιζε τις διοικησεις να αγορασουν φουσκες
    αυτο ηταν το χαρακιρι του βλακα
    του Τσιτουριδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΠΟ ΤΑ 770 ΕΚ/ΡΙΑ ΕΥΡΩ, ΔΟΜΗΜΕΝΑ
    ΔΗΜΟΣΙΟΥ ,ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ
    ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ 580.
    ΤΑ 3ΔΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΣΑΠΙΟ ΔΟΜΗΜΕΝΑ,
    ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ,ΠΟΥ
    ΦΟΡΤΩΣΕ Η ΕΥΡΟΒΑΝΚ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ?

    ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΝΟΜΙΚΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕ ΤΟΥ
    ΛΑΤΣΗ.. ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΕ ΠΟΥΣΤΡΟΔΙΚΗΓΟΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ
    ΑΝΙΔΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ.
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ
    ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΣΕΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ .
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ?
    ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ?
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΜΥΝΗΣΕΙΣ?
    ΦΟΒΑΣΤΕ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΤΟ
    ΜΕΛΛΟΝ Η ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 10.35

    Στο ξαναγραφω για να το εμπεδωσεις.
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΗΔΗΧΤΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στο 4% η διαφορά ΝΔ – ΠΑΣΟΚ

    Κατά μισή μονάδα ενισχύεται η ΝΔ, σύμφωνα με το Βαρόμετρο ΣΚΑΪ - VPRC. ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ χάνουν μισή μονάδα, ενώ ΚΚΕ και ΛΑΟΣ κερδίζουν μισή. Ο Γ. Μαυρής αναλύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ...


    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ

    Σιωπή κρατάει επισήμως το ΠΑΣΟΚ για τον άνθρωπο των "Γκρίζων Λύκων" Μουσαφέρ Καπζά που ετοιμάζεται να ορκιστεί ευρωβουλευτής του


    ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ 'Η ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΕΤΑ ΤΑ

    ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
    ΙΜΙΑ
    ΟΤΣΑΛΑΝ
    ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΑΛΑΤ
    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ


    ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ 'Η ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝΑΣ ΠΑΣΟΚΟΣ
    ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ..
    ΤΙ ΨΗΦΙΖΑΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ
    ΓΙΑΤΙ?
    ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ,
    Η ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 11.02

    Παλι αποριες εχεις.Σε παραπεμπω στην προηγουμενη απαντηση.
    ΠΗΔΗΧΤΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ
    ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΓΚΑΝ ΓΙΑΤΙ
    Ο ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ...
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΦΩΣΕΙ.

    10:15 μμ
    Ανώνυμο said...

    ANOIΞΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
    ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ
    ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ
    ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΓΙΑΤΙ Η ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ Η ΓΣΕΕ ΔΕΝ
    ΚΑΝΟΥΝ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΕΣ
    ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΑ 24 ΟΜΟΛΟΓΑ ΣΤΑ
    ΤΑΜΕΙΑ?

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΕΣ ΚΑΙ
    ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ
    ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Παίρνω πίσω τη λέξη "κρετίνος".
    Δεν είσαι κρετίνος, αλλά απλώς σαχλαμάρας. Κάνεις μικρές καθημερινές προόδους: Επιτέλους ρώτησες και έμαθες οτι δεν υπάρχουν "εταιρικά ομόλογα".

    Για τα υπόλοιπα που ρωτάς, σχετικά με τα προϊόντα που μεταπώλησε, προφανώς, η Eurobank σε κάποια Ταμεία, ειλικρινά δεν γνωρίζω.
    Παρότι είμαι νομικός σύμβουλος σε τράπεζα στο εξωτερικό, δεν μπορώ να ξέρω τις συναλλαγές της Eurobank με τα Ταμεία.
    Αυτό ήταν υποχρεωμένη να το γνωρίζει η κυβέρνηση σύμφωνα με το σύνταγμα και να φρόντιζε να διαμορφώσει το εποπτικό πλαίσιο για τη διασφάλιση των πόρων των ασφαλισμένων.
    Ζητάς από μένα να κάνω αυτό που δεν έκανε μία ολόκληρη κυβέρνηση, που ψηφίσαμε και εμπιστευτήκαμε για να ασκεί εποπτεία και να ελέγχει τη νομιμότητα των πράξεων των Ταμείων;
    Προφανώς έχεις μπερδέψει ρόλους και αρμοδιότητες.
    Αν η κυβέρνηση του Καραμανλή είχε στοιχειώδη αξιοπρέπεια θα ομολογούσε οτι διέπραξε τραγική αμέλεια έως εγκληματική πράξη, μη ενεργοποιώντας νόμο του 2002 που προέβλεπε την σύσταση συγκεκριμένου ελεγκτικού μηχανισμού για τις επενδύσεις των Ταμείων. Αντί γι΄αυτό δημιούργησε τη Γενική Γραμματεία στο "Απασχόλησης" που σήμερα ομολογεί οτι ήταν λάθος.

    Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες του Ρουσόπουλου και την αδυναμία τη δική να υποστηρίξετε αυτή την πονεμένη υπόθεση.
    Πηγαίνετε, λοιπόν, παρακάτω να δω πώς θα νομοθετήσετε τη ρύθμιση, γιατί έχω την αίσθηση οτι θα έχουμε πολλά να πούμε ακόμη.

    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ-που δεν έχει καμιά σχέση ούτε με τον Λάτση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 11.05 ΡΩΤΑ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟΣ


    ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΑΛΛΩΣΤΕ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΑΡΓΑΡΑ....


    ΜΕΤΑ ΤΑ

    ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
    ΙΜΙΑ
    ΟΤΣΑΛΑΝ
    ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΑΛΑΤ
    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ


    ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ 'Η ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΑ corporate bonds τι είναι ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 11.10

    Ειπαμε οτι γινεσαι κουραστικος.Το να πω οτι η μανουλά σου ξερει,θαναι μεν σωστο αλλα δεν το λεω...
    ΠΗΔΗΧΤΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΕΠΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ

    Υ.Γ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΙΟΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 11.13

    ΚΑΤΣΕ ΜΑΣΑ ΤΟ ΚΑΒΛΙ ΤΩΡΑ

    ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ-ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΗ

    ΜΕΤΑ ΤΑ

    ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
    ΙΜΙΑ
    ΟΤΣΑΛΑΝ
    ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΑΛΑΤ
    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ


    ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ 'Η ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΑΣΟΚΙΤΣΑ,

    ΠΕΣ ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΟΥΡΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΕΤΟΙΜΗ

    ΜΙΚΡΗ ΜΠΑΣΤΑΡΔΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλα βρε μαλακες τοσο κοθωνια ειστε εκει στο κομμα.
    Σας το ειπα μια,σας το ειπα δυο,σας το ειπα τρεις.
    ΠΗΔΗΧΤΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 11.20 ΠΑΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑ? ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΣΑ ΕΚΛΕΨΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ...


    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ...


    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τα corporate bonds δεν έχουν σχέση με τα ομόλογα, καθώς αποτελούν χρηματοπιστωτικά προϊόντα που στηρίζουν την ύπαρξή τους σε κοινή συμφωνία εκδότη-επενδυτή.
    Στα ομόλογα οι όροι είναι κυριαρχικά προσδιορισμένοι από τον εκδότη. Αυτή είναι μία από τις πιο κρίσιμες διαφορές τους. Για τα υπόλοιπα, διαβάστε παρακάτω.


    Corporate bonds are debts issued by industrial, financial and service companies to finance capital investment and operating cash flow. In terms of total face value of bonds outstanding, the corporate bond market is bigger than each of the markets for municipal bonds, U.S. treasury securities, and government agencies securities. Investors in corporate bonds have a wide range of choices when it comes to bond structures, coupon rates, maturity dates, credit quality and industry exposure.

    Different types of corporate bonds, including high yield bonds and fixed rate capital securities.

    Έτσι, για να εξηγούμαστε.

    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ-που επιτέλους δέχθηκε μια σοβαρή ερώτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΠΙΤΑΓΗ ΔΙΓΡΑΜΜΗ (ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚΟΛΑΜΟΓΙΟ), ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΕΣΣ


    ΓΙΑ ΛΕΓΕ ΚΟΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 11.22

    μΕ ΤΟΣΟΥς ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕς ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ.

    ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ,ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ.ΣΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΙΑ .

    Υ.Γ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ,ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΗΔΟΥΣΑΜΕ.ΑΦΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ,ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΕ


    ΔΙΑΦΩΝΩ. ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ.

    Η ΜΟΝΗ Ο Υ Σ Ι Α Σ Τ Ι Κ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ CORPORATE BONDS ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΙΣΚΟ ΑΠΟ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ (ΓΕΝΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ). ΑΝ ΘΕΣ, ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Την πληρωμη θα την κανεις οπως η κυβερνηση σου τους τοκους ?
    Απο τον προυπολογισμο η τον ΟΠΑΠ ?

    Γιατι για προσωπικα σου λεφτα,για μεροκαματιαρη σε κοβω.Σεντονιαδες καθε μερα και μεροκαματο η διορισμο με συμβαση.Προσεχε γιατι αυτοι υποσχονται αλλα δεν τηρουν υποσχεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΠΑΣΤΑΡΔΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ 11.25

    ΣΙΓΑ ΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΛΕΦΤΑ... ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΕΧΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ....

    ΚΟΤΑ, ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΚΟΤΑ...

    ΠΑΡΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΑ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ


    ΔΙΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΤΑΓΗ ΛΑΜΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΓΚΑΠ-ΓΚΟΥΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 11.30

    Σου εξηγώ την νομική υπόστασή τους.
    Μην αμφιβάλεις, ρώτα όποιο νομικό επιθυμείς.
    Δεν σχολιάζω αποδόσεις και ρίσκα.
    Αυτά είναι διαφορετικής τάξης ζητήματα, που δεν απασχολούν την νομική επιστήμη, αλλά τους επιστήμονες της οικονομικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΕ

    ΟΛΑ ΤΑ DEBT INSTRUMENTS ΟΜΩΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΑΠΟΔΩΣΗΣ/ΡΙΣΚΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΑΣΗ ΜΟΝΟ.

    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΑΠΟΔΩΣΗΣ/ΡΙΣΚΟΥ


    ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΛΛ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ, ΜΟΛΙΣ ΦΕΡΕΙ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΤΑΓΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμο said...
    ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

    12/06/04

    ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ της "Επιτροπής Αγώνα για την Τιμή και την Αξιοπρέπεια της Τουρκικής Μειονοτικής Ψήφου" να μην ψηφιστεί αύριο ούτε η Ν.Δ, ούτε το ΠΑΣΟΚ, συντάσσεται η κ. Αϊσέλ Ζεϊμπέκ, φοιτήτρια στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας του Παντείου, γράφοντάς μας ότι:

    "ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ένα τόσο σοβαρό λάθος εκ μέρους του κ. Παπανδρέου να παρασυρθεί από αντί-μειονοτικούς κύκλους και να επιλέξει τον κ. Καπζά Μουζαφέρ στην 13η θέση του ευρωψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ. Ο εν λόγω υποψήφιος έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα με την έκδοση πομακικού λεξικού και εφημερίδας που δεν εκφράζουν τη μειονότητα και στοχεύουν στη διάσπασή της(...) Η Ν.Δ παρά τις προεκλογικές εξαγγελίες του κ. Καραμανλή ότι 'θέλει να αγκαλιάσει τη μειονότητα', δεν βρήκε ούτε καν μια τιμητική θέση στη λίστα της για έναν εκπρόσωπό της (...) Η ψηφοθηρική αντιμετώπιση της τουρκικής μειονότητας από τα δύο κυρίαρχα κόμματα και η αδιαφορία των υπολοίπων, δεν μπορεί παρά να διαψεύσει τις ελπίδες της για πολιτική ισοτιμία και αξιοπρέπεια. Οποιοι θέλουν να την 'κερδίσουν' θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τις απόψεις της και πραγματικά να θέλουν να την εκπροσωπήσουν σε ευρωπαϊκό επίπεδο".


    ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΑΙΝΕΙ (ΚΑΙ) ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ; ΟΤΙ ΔΙΑΔΙΔΕΤΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ PRESS GR!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο κ. Καραμανλής, μιλώντας σε ένα κομματικό ακροατήριο, (Συνέδριο ΟΝΝΕΔ) και μάλιστα νέων ανθρώπων, εμφάνισε τον πραγματικό του εαυτό, το σκληρό πρόσωπο της αμετανόητης Δεξιάς και του διαχωρισμού των Ελλήνων σε καλούς και κακούς.
    Ο κ. Καραμανλής μίλησε για εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και εννοούσε την απορύθμιση της παιδείας. Μίλησε για την αναβάθμιση και την αυτοτέλεια του δημόσιου Πανεπιστημίου και εννοούσε την υποβάθμιση των σπουδών των Ελλήνων φοιτητών και την αντιμετώπιση των αιτημάτων τους, πότε με την λογική «έχω μπάρμπα στην Κορώνη», πότε της «ζαρντινιέρας». Και όχι μόνον. Ο κ. πρωθυπουργός ξέχασε να αναφέρει τα οικονομικά βάρη, με τα οποία φόρτωσε η κυβέρνησή του την ελληνική οικογένεια, απαξιώνοντας τον θεσμό των ολοήμερων σχολείων, που βρήκε έτοιμο από το ΠΑΣΟΚ, μειώνοντας κάθε χρόνο την χρηματοδότηση για την παιδεία και διαμορφώνοντας μια παιδεία για τους έχοντες.
    Μίλησε για δήθεν μεταρρυθμίσεις, ενώ ο ίδιος αποκάλυψε ότι, πραγματικός του στόχος είναι η δημιουργία ενός συστήματος εξουσίας που υπηρετεί τα συμφέροντα των λίγων και ισχυρών, των «εντός των τειχών», σε βάρος των πολλών και αδυνάτων.
    Μίλησε -με κραυγές- για κάποιους που επιχειρούν να συμψηφίσουν ενοχές. Προφανώς, εννοούσε τον εαυτό του και την κυβέρνησή του, γιατί η κυβέρνησή του με εντολή του ιδίου επιχείρησε να συγκαλύψει και να συμψηφίσει, όταν απέτυχε η συγκάλυψη, τους «Χούπηδες», τους «κουμπάρους», τις υποκλοπές, τους «Πακιστανούς», την λεηλασία των αποθεματικών των Ασφαλιστικών Ταμείων, με το οργανωμένο σχέδιο των σύνθετων δομημένων ομολόγων. Με οργανωτές τους κ.κ. Αλογοσκούφη, Δούκα, Κουρή, Τσιτουρίδη και Παπαδόπουλο.
    Και βέβαια, παρέλειψε να εξηγήσει γιατί η κυβέρνηση του -και πως- αποφάσισε μετά από 101 ημέρες να πληρώσει από τα χρήματα των Ελλήνων πολιτών, για κάτι που ο ίδιος δεν αποδεχόταν καν ότι υπάρχει.
    Θα υποχρεωθεί, όμως, αργά η γρήγορα, να δώσει εξηγήσεις και να αναλάβει τις πολιτικές του ευθύνες.
    Μίλησε για το χθες, που του φταίει και γι' αυτό δεν μπορεί να κυβερνήσει.
    Το χθες της δεκαετίας του '80 με την αναδιανομή του εισοδήματος και την οικοδόμηση του κοινωνικού κράτους;
    Το χθες των μεγάλων έργων;
    Το χθες της ένταξης της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση;
    Το χθες των Ολυμπιακών Αγώνων;
    Για το χθες και το σήμερα της παράταξης που εκπροσωπεί είχε να πει κάτι;
    Γιατί δεν μπορεί να μην γνωρίζει ότι, από την Μεταπολίτευση και ύστερα, το ΠΑΣΟΚ, κυβέρνησε 18 χρόνια και η ΝΔ συμπληρώνει τα 16.
    Μίλησε για την έξοδο από την επιτήρηση, αλλά παρέλειψε να πει με ποιου την ευθύνη μπήκαμε στο καθεστώς επιτήρησης, που πλήρωσε, πληρώνει και θα συνεχίσει να πληρώνει σκληρά ο Έλληνας πολίτης.
    Μίλησε δήθεν, για το μέλλον και εξέπεμψε την χειρότερη εικόνα του χθες.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 11.39

    Συμφωνώ, αλλά δεν νομίζεις ότι τα Ταμεία θα έπρεπε να έχουν, ίσως, διαφορετικά κριτήρια από ένα κοινό επενδυτή.
    Δεν βλέπεις ότι πολλοί – και όλες οι διοικήσεις των ταμείων, τουλάχιστον όπως δηλώνουν - δεν μπορούν να διακρίνουν την ουσιώδη διαφορά μεταξύ ομολόγων και σύνθετων χρηματοπιστωτικών προϊόντων.
    Αυτό και μόνο θα μπορούσε να τους βάλει φυλακή.
    Είναι δυνατόν η Κυβέρνηση να απασχολείται μόνο με την εκτιμώμενη απόδοση και όχι με τη νομική δόμηση των προϊόντων στα οποία επενδύουν τα εποπτευόμενα από αυτή ταμεία !
    Αυτές, πρόχειρα, είναι μερικές σκέψεις …
    Ειλικρινά χάρηκα που συζητήσαμε
    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΜΦΙ

    ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ 2 ΤΡΟΠΟΥΣ.


    DEBT 'H EQUITY. DEBT = BONDS (ALL TYPES OF), EQUITY = STOCK (& STOCK OPTIONS)

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ. ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΛΕΕΙ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ, ΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ.


    H ΜΟΝΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ BONDS ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΡΙΣΚΟΥ/ΑΠΟΔΩΣΗΣ.

    ΤΑ CORPORATE BONDS ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΡΙΣΚΟΥ (ΑΡΑ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗΣ ΑΠΟΔΩΣΗΣ) ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ.

    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ. ΠΧ ΤΟ BOND ΤΗΣ GENERAL MOTORS EINAI ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΙΓΗΡΙΑΣ (ΓΕΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΗ ΠΙΑΣΤΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ).

    ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΑΠΟΔΩΣΗΣ/ΡΙΣΚΟΥ ΕΙΝΑΙ (ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΦΗΜΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ), ΟΙ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΩΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ 'Η ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ.

    ΟΛΑ ΤΑ BONDS ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Η ΔΕ ΚΟΙΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΚΔΟΤΗ-ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΩΣ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΟΤΑΝ ΤΟ TRADING ΓΙΝΕΤΑΙ OVER THE COUNTER.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Για άλλη μια φορά οφείλω να στείλω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον εξαιρετικό φίλο ,τίμιο αγωνιστή και σύντροφο ‘’PASOK poisonous’’ που με τα εύστοχα και έξυπνα σχόλια του κάνει πολύ σοβαρές σωστές και εύστοχες παρεμβάσεις. Τα σχόλια του έχουν αποκλειστικές ειδήσεις και στοιχεία για να τα θυμούνται οι παλιότεροι και να τα μαθαίνουν οι νεώτεροι. Οι γνώσεις του είναι επενδυμένες με τη σοφία της ζωής.
    Αγαπητέ φίλε συνέχισε τον αγώνα τον καλό. Όλοι εμείς κάθε φορά περιμένουμε τις παρεμβάσεις σου
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. AΜΦΙ

    ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ. ΤΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ? ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ? ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ BOND ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΟΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝΑΣ ΠΑΣΟΚΟΣ
    ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ..
    ΤΙ ΨΗΦΙΖΑΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΚΑΙ
    ΓΙΑΤΙ?
    ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ,
    Η ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 11.55
    Επιχείρησες να απλοποιήσεις σε τέτοιο βαθμό το θέμα που το έκανες απλοϊκό.
    Αφού δείχνεις να γνωρίζεις την υπόθεση, δεν ξέρεις πώς διαμορφώνεται η αγορά των προϊόντων αυτών; Έχουν σχέση με τα κρατικά ομόλογα;
    Ασφαλώς όχι!
    Αν έλεγες αυτά που γράφεις εδώ στους άσχετους διοικητές, θα τους οδηγούσες να κάνουν την ίδια πάλι μαλακία και θα την ακριβοπλήρωναν.
    Όταν τα μεγάλα πιστωτικά ιδρύματα διαχειρίζονται τέτοιες υποθέσεις καλούν και εμάς τους νομικούς να εκφράσουμε άποψη, όχι μόνο για το πλαίσιο της συναλλαγής, αλλά και για την ουσία, τη φύση δηλαδή, των δομούμενων προϊόντων. Δεν την αγνοούν οι εκδότες, πιστεύεις οτι είναι καλό να την αγνοούν οι επενδυτές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΞΗΓΩ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΑΠΟΔΩΣΗΣ/ΡΙΣΚΟΥ.



    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ. ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΤΗΡΗΣΕΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΩΝ ΚΛΠ. (ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ). ΛΟΓΙΚΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.


    ΟΛΑ ΤΑ BONDS (ΚΡΑΤΙΚΑ & ΕΤΑΙΡΙΚΑ) "ΠΕΦΤΟΥΝ" (ARE TRADED) ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ MATURITY (ΛΗΞΗ). ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ TRADERS-ΑΝΑΛΥΤΕΣ (ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ) ΑΛΛΑ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΞΕΔΩΣΕ Η ΑLPHA BANK ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΜΕ COUNTERGUARANTEE ΤΗΣ DEUTSCHE BANK ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ (ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΓΟΡΑ, ΑΘΗΝΑ, ΛΟΝΔΙΝΟ, ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, ΠΕΚΙΝΟ ΚΛΠ), ΜΕΣΩ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ Ή ΞΕΝΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΚΛΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Δεν θέλεις να αποδεχθείς τη διαφορετική φύση των προϊόντων και επιμένεις στην ύπαρξη κοινής αγοράς με ξεχωριστούς traders.
    Τι να κάνουμε, η γενίκευση τρώει τον παρά. Οι αγορές υποδιαιρούνται με νομικά και όχι οικονομικά κριτήρια. Ο κάθε επενδυτής, αν είναι σοβαρός, οφείλει να εκτιμήσει και τους δύο παράγοντες.
    Εάν εσύ του λες να παραβλέψει τη φύση των προϊόντων, παρέχεις κακές συμβουλές.
    Αυτές είναι οι δυο βασικές διαφωνίες μας.

    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΒΕΒΑΙΑ.


    ΟΜΩΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΚΙ ΕΝΝΟΩ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ (ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ) ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ CORPORAATE & GOVERNMENT BOND

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 12.33
    Στην πρώτη περίπτωση το κριτήριο είναι η αγορά. Ερευνάται δηλαδή, η επιθυμία των δυνητικών επενδυτών και σε δεύτερη φάση δομείται το προϊόν σύμφωνα με τις ανάγκες συγκεκριμένων από αυτούς.
    Η διακύμανση του επιτοκίου και όλα τα σχετικά οικονομικά μεγέθη που διαμορφώνουν τις συμβατικές σχέσεις, γίνονται ή καλύτερα πρέπει να γίνονται, με διαπραγμάτευση. Σε άλλη περίπτωση υπάρχει σειρά παραβάσεων και παρανομιών από τον εκδότη, τον μεταπράτη και, ενδεχομένως, από τον επενδυτή.

    Στη δεύτερη περίπτωση, μετά από έρευνα αγοράς, το κράτος προβαίνει σε εκδόσεις με την εγγύηση του δημοσίου και με αδιαπραγμάτευτες τις οικονομικές παραμέτρους του ομολόγου. Άρα σ' αυτή την περίπτωση, το κριτήριο είναι η ικανοποίηση συγκεκριμένων δανειακών αναγκών του κράτους, δίχως να επιμερίζεται το ενδιαφέρον σε συγκεκριμένους πελάτες. Τα χαρτιά σ' αυτή την περίπτωση έχουν γενική φύση, ενώ στην προηγούμενη, όπως σου είπα, εξειδικευμένη και στοχευμένη.

    Η σημασία αυτών στην περίπτωση που σχολιάσαμε, είναι πρόδηλη, τουλάχιστον για σένα, που ασχολείσαι με το θέμα.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. / Κε ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ, ΑΝ ΤΟ ΥΠΕΘΟ ΕΚΑΝΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΘΑ ΕΙΣΕΠΡΑΤΤΕ ΤΟΥΣ "ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΝΤΕΣ" ΦΟΡΟΥΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΑΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ, Μ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΘΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ,ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΦΟΡΟΙ ΟΠΟΥ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤ.ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝ.ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ,ΕΥΚΟΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ. ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ,Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΘΟ ή ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΥΓΙΗ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ. ΤΟ ΥΠΕΘΟ, ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΜΟΝΟ ΩΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ,ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ, ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ,ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ, ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΕΙ "ΞΕΧΑΣΕΙ" ΤΟ ΥΠ.ΟΙΚΟΝ.ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 11.34

    Ακου αδελφη του κομματος.Οσο και να σκουζεις σαν υστερικη τραβεστι,δεν πετυχαινεις τιποτε.Ουτε καν αυξηση απο το κομμα,που τα θελει ολα δικα του απο τις μιζες.Γι αυτο μικρη ανωνυμη
    ξεφωνημενη,πες του Θοδωρα να σου δωσει αυξηση κι οχι να σε στελνει δεξια-αριστερα με τα λεφτα του υπουργειου,να κουραζεσαι και μετα διπλοβαρδια εδω για να γραφεις μαλακιες.Δεν σε παιρνει βρε φουστα κλαρωτη.
    Γι αυτο σταματησε το γραψε-γραψε κι αρχισε το κλαψε-κλαψε για την επερχομενη νεα εικοσαετια του Πασοκ.Και πλυθητε καλα ολοι σας,γιατι αυτη την φορα τερμα οι ευγενειες.Το πηδημα θα σας το κανουμε με γυαλοχαρτο για να το καταλαβετε καλα και βαθεια.Αντε τωρα τραβα κοιμησου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ ΚΩΣΤΑ

    Με διπλό τόκο -τόσο προς την J.P. Morgan όσο και προς τα ταμεία- προσπαθεί η κυβέρνηση να ξεφύγει από το σκάνδαλο των ομολόγων.

    Η απόφαση να «αποζημιωθούν» τα 4 ταμεία από τον προϋπολογισμό σημαίνει ότι το Δημόσιο για το πρώτο τρίμηνο ζωής του ομολόγου, εκτός από ένα επιτόκιο γύρω στο 4,1% (Euribor 6 μηνών μείον 0,16%) που θα καταβάλει στην αμερικανική τράπεζα, θα πληρώσει επιπλέον και 3,9% στα ταμεία. Ετσι, γι' αυτό το διάστημα, με κυβερνητική απόφαση, ο προϋπολογισμός θα επιβαρυνθεί με διπλό επιτόκιο, το οποίο ανέρχεται γύρω στο 8% (σ.σ. τα επιτόκια αναφέρονται πάντα σε ετήσια βάση).

    Στη «λύση» να πληρώσουν οι φορολογούμενοι ώστε να επιστραφεί το κεφάλαιο στα ταμεία κατέληξε η κυβέρνηση την Παρασκευή, καθώς στο θέμα της έντοκης καταβολής των χρημάτων επέμεναν οι διοικήσεις των ασφαλιστικών ταμείων, φοβούμενες μην παραπεμφθούν σε (νέα) δίκη για απιστία.

    Τελικά, ο οικονομικός καταμερισμός μεταξύ του Δημοσίου και της αμερικανικής τράπεζας έδειξε ότι η J.P. Morgan ανέλαβε να επιστρέψει τις κρυφές προμήθειες των 8,5 εκατ. ευρώ, οι οποίες δεν έχουν εντοπιστεί και η κυβέρνηση τους τόκους, για να διασκεδαστεί το αίτημα των συνδικάτων για «επιστροφή των κλεμμένων στα ταμεία».

    Η εξέλιξη αυτή, από την άλλη, δίνει νέα διάσταση στο αίτημα των άλλων 18 ταμείων για επιστροφή του συνόλου των δομημένων, αφού μετά τις τελευταίες εξελίξεις, όπου έξι ταμεία θα εισπράξουν 560 εκατ. ευρώ, παραμένουν προς διεκδίκηση άλλα 700 εκατ. δομημένων ομολόγων (1,26 δισ. συνολικά). Και αυτή η πτυχή του σκανδάλου θα συνεχίσει να ταλανίζει την κοινή γνώμη και να οδηγεί σε καθημερινή απολογία την κυβέρνηση, ενώ την Τρίτη στη Βουλή η κατάθεση των εκπροσώπων της J.P. Morgan αναμένεται να προσδώσει νέο ενδιαφέρον στην πολύκροτη υπόθεση.

    ΧΡ. ΜΕΓΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΜΠΑΣΤΑΡΔΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ 2.11

    ΤΡΑΒΗΞΕΣ ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΘΕΣ...

    ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΓΗ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕΣ ΑΠΛΥΤΗ ΠΑΣΟΚΑ?

    ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΛΕΦΤΑ... ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΕΧΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ....

    ΚΟΤΑ, ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΚΟΤΑ...

    ΠΑΡΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΑ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ


    ΔΙΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΤΑΓΗ ΛΑΜΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΓΚΑΠ-ΓΚΟΥΠ

    ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΤΡΑΒΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ ΚΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ

    ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΦΑΣ ΓΑΜΙΣΙ ΜΕ ΑΜΜΟΧΑΛΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ


    ΑΝΩΝΥΜΗ ΚΟΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΑΝΙΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΩΛΗ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ο κ. Καραμανλής, μίλησε την 9.6.07 στην Λάρισσα για την πολιτική της κυβέρνησής του στον αγροτικό τομέα ως εκπρόσωπος της παραδοσιακής Δεξιάς, του ´50 και του ´60, με ταξίματα από το μπαλκόνι.
    Είναι φανερό ότι, μίλησε ως να βρίσκεται σε άλλη χώρα. Αναφέρθηκε σε πολιτικές, που υποτίθεται ότι, βρίσκονται σε εξέλιξη αλλά ακόμα δεν τις έχουν δει οι αγρότες, όπως και για άλλες που «θα» έρθουν, κατά τον ίδιο τρόπο που είχε μιλήσει και πριν από τις εκλογές του 2004 και έχουν τόση αξία, όση και εκείνες.
    Ομόλογο αναξιοπιστίας εκείνες του 2004, ομόλογο υποκρισίας οι σημερινές.
    Γιατί η αλήθεια είναι ότι:
    -Μείωσε δραματικά το εισόδημά των Ελλήνων αγροτών.
    -Από το 2005 μέχρι σήμερα, αφαίρεσε 127 εκατ. ευρώ από το σύνολο των Ελλήνων αγροτών μέσω της δυναμικής διαφοροποίησης.
    -Αφαίρεσε 113 εκατ. ευρώ το χρόνο από το σύνολο των Ελλήνων αγροτών μέσω των «δήθεν» ποιοτικών παρακρατημάτων, χρήματα τα οποία προορίζονται να μοιραστούν σε «ημέτερους» με αδιαφάνεια.
    -Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ, που δεν έχει καταβάλει ως όφειλε τις επιδοτήσεις της περασμένης χρονιάς στο σύνολο των Ελλήνων αγροτών.
    -Αφαιρεί 165 εκατ. ευρώ το χρόνο από τους Έλληνες καπνοπαραγωγούς, μετά το 2009, εξαιτίας της διαπραγματευτικής της ανικανότητας.
    -Αφαιρεί τη δυνατότητα από τους τευτλοκαλλιεργητές να συνεχίσουν την καλλιέργεια των τεύτλων και κλείνει τα εργοστάσια ζάχαρης.
    -Αφαίρεσε 60 εκατ. ευρώ από το σύνολο των Ελλήνων αγροτών μέσω της επιστροφής του ΦΠΑ.
    -Επιβάρυνε οικονομικά τους Έλληνες αγρότες μέσω της αύξησης του ΦΠΑ από 18% σε 19%. Και ήταν ο ίδιος ο κ. Καραμανλής, που το 2004 στη Λάρισα, απ' όπου ξεκίνησε την παρουσίαση του προγράμματός του, δήλωνε ότι, θα τον μειώσει στο 8%. Σήμερα μάλιστα, έχει το θράσος, γιατί περί αυτού πρόκειται, να υπόσχεται και πάλι ότι θα επιχειρήσει να μειώσει τον ΦΠΑ.
    -Ο κ. Καραμανλής, που υποσχόταν το 2004 στους βαμβακοπαραγωγούς «όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά», όχι μόνον δεν τα έδωσε, αλλά αφαίρεσε κιόλας 18 εκατ. ευρώ το χρόνο από τους Έλληνες βαμβακοπαραγωγούς.
    Ο κ. Καραμανλής, όχι μόνο μείωσε δραματικά το αγροτικό εισόδημα, όχι μόνο δεν έχει πολιτική για τον αγροτικό τομέα, αλλά επιχειρεί να αφαιρέσει και τη μνήμη από τους αγρότες.
    Οι αγρότες υφίστανται ήδη τα αποτελέσματα της πολιτικής της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και γνωρίζουν πια, τι τους επιφυλάσσει ο κ. Καραμανλής και η κυβέρνησή του.
    Γι' αυτό θα δώσουν την απάντηση που πρέπει στις εκλογές που έρχονται.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Την μεγαλύτερη κοτσάνα είπε η Αριστερή Ψάλτρια της Δεξιάς , κυρία Αλέκα Παπαρήγα όταν μας πληροφόρησε ότι τα φιλικά προς το Πα.σο.κ. Μ.Μ.Ε. παρουσιάζουν πρωί , μεσημέρι και βράδυ τον Γ.Καρατζαφέρη . Επειδή παρατηρώ εδώ και μήνες τον πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ. να περιφέρεται σε ΟΛΑ τα κανάλια της τηλεόρασης , αυτό σημαίνει ότι σύμφωνα με την συντρόφισα Παπαρήγα ο Γιώργος Παπανδρέου είναι αυτοκράτωρ Πασών των Καναλιών . Πλήν των κρατικών βέβαια , εκεί βασιλεύει ο Υπουργός Επικρατείας ( ο οποίος άραγε κατάφερε να τελειώσει το Λύκειο ;;) . Ουσιαστικά φίλοι μου έχουμε σήμερα δικομματική κυβέρνηση . Τέτοια αγάπη μεταξύ Δεξιάς και Κ.Κ.Ε. είχαμε να δούμε απο το ‘’βρώμικο’89’’.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. TA POLITIKA MAXERIA BGIKANE STIN XANTHI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. O κ. Αλογοσκούφης βρίσκεται στο επίκεντρο μιας εγκληματικής οργάνωσης, που έδρασε αν μη τι άλλο στους κόλπους του Υπουργείου του, διότι το Υπουργείο του εξέδωσε τα ομόλογα, τα οποία διακίνησε η εγκληματική οργάνωση, είναι μάλλον παράδοξο για κάθε έλληνα πολίτη, να υβρίζει τον αρχηγό της Αντιπολίτευσης, αντί να έχει ασκήσει αγωγές εναντίον αυτών που έβλαψαν το δημόσιο συμφέρον στους κόλπους του Υπουργείου του.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *