GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Μακεδονία" τα Σκόπια...

...στην ιστοσελίδα του Διπλωματικού Γραφείου του Γ. Παπανδρέου!!! Ενα χαρακτηριστικό της φετινής Eurovision, από ελληνικής πλευράς, ήταν κ...

...στην ιστοσελίδα του Διπλωματικού Γραφείου του Γ. Παπανδρέου!!!

Ενα χαρακτηριστικό της φετινής Eurovision, από ελληνικής πλευράς, ήταν και το λάθος της παρουσιάστριας Μ. Μπακοδήμου που αποκάλεσε τα Σκόπια "Μακεδονία". Οι αντιδράσεις ήταν πολλές.
Με την ευκαιρία αυτή όμως αποκαλύπτεται ότι και το ΠΑΣΟΚ φιλοξενεί στις επίσημες ιστοσελίδες του κείμενα που αναφέρουν τη FYROM απλά ως "Μακεδονία".
Την αποκάλυψη έχει κάνει το πολύ καλό Greekalert, παραπέμποντας στην επίσημη ιστοσελίδα diplomacy.pasok.gr του Διπλωματικού Γραφείου του Γιώργου Παπανδρέου!!! (Πατήστε εδω!)

Η ιστοσελίδα παρουσιάζεται μάλιστα ως εξής:
"το blog που έχετε στην οθόνη σας είναι μια πρώτη προσπάθεια του Διπλωματικού Γραφείου του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ να παρέχει ολοκληρωμένη ενημέρωση πάνω σε θέματα διεθνούς ενδιαφέροντος".
Πατήστε εδώ για να δείτε την ταυτότητα της ιστοσελίδας.
Το greekalert επισημαίνει ότι τα δημοσιεύματα είναι ξένα, αλλά πολύ εύστοχα σημειώνει ότι "αυτο που έχει σημασία είναι οτι με τον έναν ή τον άλλον τρόπο κάτω απο το domain pasok.gr βρίσκονται αναφορές σε χώρα Μακεδονία"!

1ον. Πατήστε εδώ για να δείτε το σχετικό δημοσίευμα του Greekalert.
20ν. Πατήστε εδώ για να δείτε το δημοσίευμα που αναφέρεται στην "Μακεδονία" με αφορμή τις εκλογές που είχαν γίνει εκεί. Πατήστε επίσης εδώ για να δείτε κι ένα παρόμοιο.
3ον. Πατήστε εδώ για να δείτε άλλα δημοσιεύματα που φιλοξενούνται στην ίδια ιστοσελίδα από την διεθνή επικαιρότητα, στο πλαίσιο της ενημέρωσης που -και πολύ σωστά- προσφέρει.

276 σχόλια

  1. ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!

    ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ !!

    ΡΕ ΑΕΙΣΙΧΤΙΡΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΠΡΙΤΗ

    ΑΙΝΤΕ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΣΟΥ ΚΡΑΤΟΣ...

    Ο Ξ Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικα το προβλημα πασοκ εχει ως εξης:
    1. Bravoyorgo.Μηδεν μηδεν λεμε ..μηδεν.
    2. Φευγει το μπραβογιοργο ..
    Ωραια. Μετα??
    Ποιος θα αντικαταστησει το μπραβογιοργο?

    Ποιος???

    Να τα κανουμε λιανα.
    ο χοντρομουτσουνος ο μπενιζελο...
    Τι θα πιασει??
    Ρε το υποκειμενο ειναι σιχαμερο,ρε μιλαμε ειναι "χοντρο" ,ρε μιλαμε του φευγουνε τα σαλια ρε λεμε! φτου!! ουστ ρε λεμε..
    παγκαλο!Ρε τα ιδια ρε λεμε!!!

    Δεν μπορω να διαβλεψω κανενα..."αλλο" πασοκοσκυλαια ..."ηγετη"!!! μπλιαχ!!!


    Το λοιπον ...

    Τα επομενα 20 χρονια κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας του κ.Καραμανλη οπως θαλεγε και το μπραβογιοργο...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΒΑΒΙΣ
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ,ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ.
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ -ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ- ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΓΔΜ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ?
    ΕΛΕΟΣ

    ΘΑ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΑΣ;

    ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ;

    ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΑΡΑΖΕΣΤΕ;

    ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ;

    ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;

    ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ Ή ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;

    ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΓΔΜ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

    Ε ΡΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ



    ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ


    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΙΛΑΕΙ.


    ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1.54 ΡΕ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ , ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ (ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΩΛΟΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ) ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΛΛΑ Ε Μ Ε Ι Σ αν δεν παραδεχθουμε εμεις δεν κανουν ου γυφτοσκοπιανοι τιποτα , ΜΟΝΟΝ αν εμεις τα παραδεχτουμε τελειωνει...

    ειναι σαν να λεει ο κοσμος το σπιτι σου ειναι δικο μου....δεν παει να λεει (αφου δεν αποδεικνυει?) ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ? ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΣΟΚΟΜΑΛΑΚΑ , ΟΤΑΝ Ε Σ Υ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ...

    χαιρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΚΚΕς ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ;

    Ε;

    ΚΚΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1:59
    ΕΣΥ ΚΑΤΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΣΟΥ, ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕ
    ΒΛΑΧΟ

    ΜΙΚΡΟΑΣΤΕ

    ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΕ

    ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΣΟΥ ΤΩΡΑ

    ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρόταση για την αγορά του ομολόγου που είχε πουλήσει η χρηματιστηριακή εταιρεία Τρωϊλος ΚΕΠΕΥ στο ΤΣΠΕΑΘ υπέβαλε σήμερα με επίστολή της στο διοικητικό συμβούλιο του Ταμείου η Proton Bank, ενώ είναι διατεθειμένη να πληρώσει ακριβότερα -στο 102 της ονομαστική του αξίας- το ομόλογο των 130 εκατ. ευρώ, καταβάλλοντας και το τίμημα των τόκων.

    Η πρότασή της έρχεται σε συνέχεια των προθέσεων που έχουν διατυπώσει η JP Morgan για αντιστροφή των πράξεων πώλησης του δομημένου των 280 εκατ. ευρώ που κατέληξε σε τέσσερα ασφαλιστικά Ταμεία και της Marfin για την επαναγορά του ομολόγου που πουλήθηκε στο ΤΑΞΥ.
    Στην επιστολή που έστειλε στο Δ.Σ. του Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού Εφημερίδων Αθήνας- Θεσσαλονίκης η Proton Bank δίνει χρονική προθεσμία για την αποδοχή η μη της πρότασης επαναγοράς την 22α Μαϊου στις δύο το μεσημέρι.

    Στην επιστολή αναφέρεται αναλυτικά οτι "Αναφορικά με το ομόλογο εκδόσεως Ελληνικού Δημοσίου με αριθμό ΙSIN XS 0260349192 και ονομαστικής αξίας 130.000.000 ευρώ, το οποίο όπως είναι γνωστό βρίσκεται στην κατοχή του Ταμείου σας, η Proton Τράπεζας ΑΕ δια της παρούσης δηλώνει την πρόθεσή της να το αγοράσει με valuers 29//5/2007 στη μεικτή τιμή 102,0666667 καταβάλλοντας συνολικά το ποσόν των 132.6866.666,67 ευρώ. Η προθεσμία για την αποδοχή της ανωτέρω προσφοράς από το Ταμείο σας είναι η Τρίτη 22/5/2007 και ώρα 14:00".

    Πηγές της Proton Bank μιλώντας στο Capital.gr αναφέρουν ότι η Τράπεζα στοχεύει να αγοράσει και να διακρατήσει το συγκεκριμένο ομόλογο. Το ομόλογο είχε εκδοθεί από τις Credit Agricole - Εμπορική και είχε πουληθεί μέσω της Κυπριακής χρηματιστηριακής εταιρείας και τη μεσολάβηση της Proton Bank στο ΤΣΠΕΑΘ.

    Να σημειωθεί πάντως ότι καμία από τις δυο προηγηθείσες προσπάθειες επαναγοράς δεν έχουν μέχρι στιγμής τελεσφορήσει.

    1:53 μμ


    Ανώνυμο said...
    τι εγινε γιουσουφακια της παραπληροφορησης..
    η μοργκαν αγοραζει.
    η μαρφιν το ιδιο.
    η σοσιετε τζενεραλ-εμπορικη το ιδιο.
    τα αφεντικα σας η αλφαβανκ,ευροβανκ,ποτε θα αγορασουν τα τραπεζικα ομολογα σκουπιδια που φορτωσαν στα ταμεια.

    1:56 μμ


    Ανώνυμο said...
    ΠΟΤΕ ΟΙ ΓΑΠ,ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ?
    ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ?
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ?
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
    ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ.
    ΚΑΙ ΑΠΟΡΟΥΝ...ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το κολοκρατιδιο αυτο τελειωνει οσονουπω (και καλα κανει) ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΠΡΕΜΟΥΡΑ να δοθει τετοιο ονομα που ΕΣΑΕΙ (και δεν ξερουμε απο ποιους μελλοντικα) θα ΥΟΠΘΗΚΕΥΕΙ ΤΗΝ Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Ο Τ Α Τ Η Μ Α Κ Ε Δ Ο Ν Ι Α ??? ποια τσογλανια εξυπηρετει ?

    γιατι δεν καταγγελονται τα κολοσκοπια σαν 'εθνικιστικα' που καπηλευονται (ΑΔΙΚΩΣ) εθνικιστικα μια εθνοτητα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ για καθαρα επεκτατικους (δεδηλωμενους) ΣΚΟΠΟΥΣ ???

    ΑΙΝΤΕ ΞΕΣΚΟΥΛΑ , ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η δικαιολογία που δίνουν οι του ΠΑΣΟΚ είναι όπως γράφουν και στους όρους χρήσης της σελίδας πως δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπουν μέσω συνδέσμων. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει γιατί δεν είναι παραπομπή είναι φιλοξενία άρθρων. Ακόμα και η χρήση της πηγής δεν λέει τίποτα, γιατί για την επεξεργασία του υλικού και των άρθρων που φιλοξενούν δουλεύει πολυμελής ομάδα που θα μπορούσε να επέμβει έστω με κάποιο επεξηγηματικό σχόλιο. Εκτός αν αυτή η ομάδα έχει πάρει γραμμή να μην έχουν ενδοιασμούς για το τι θα περνάνε.
    Και εγώ ρωτάω
    γιατί κράζουμε την Μπακοδήμου για ένα λάθος;
    όταν αυτός που ήταν Υπουργός Εξωτερικών για χρόνια δεν έχει κανένα πρόβλημα στο να φιλοξενεί άρθρα που περιγράφουν τα σκόπια ως "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ";
    πως αυτός ο άνθρωπος θα εκπροσωπήσει τα Ελληνικά συμφέροντα αν βγει πρωθυπουργός;
    Το επίσημο ΠΑΣΟΚ που γράφει την θέληση και επιθυμία του λαού για μη αναγώριση των σκοπίων με το όνομα "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ";
    Δεν σέβονται την κοινή συμφωνία του ιδρυτή τους Ανδρέα Παπανδρέου με τα υπόλοιπα Ελληνικά κόμματα για μη αναγνώριση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2.01 ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΙΖΟΥΝΕ.

    ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ = ΠΟΤΕ ΟΙ ΜΗΔΙΣΑΝΤΕΣ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΣΑΝ....


    Π Ο Τ Ε


    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από το ευχαριστούμε τους Αμερικάνους του Σημίτη θα πάμε στο ευχαριστούμε τους "Μακεδόνες" του giorgaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΞΑΝΑ :

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!

    ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ !!

    ΡΕ ΑΕΙΣΙΧΤΙΡΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΠΡΙΤΗ

    ΑΙΝΤΕ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΣΟΥ ΚΡΑΤΟΣ...

    Ο Ξ Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν μπορώ να καταλάβω τους αμερικανόδουλος που μπαίνουν και γράφουν
    και επειδή τα τσιράκια των Αμερικάνων την λένε (μακεδονία) τι έγινε;
    θα πρέπει να την λέμε και εμείς;
    αν αυριο όλος ο κόσμος μας λεει πως το αιγαίο δεν ανήκει σε εμάς, τι θα πούμε; αφου το λέει όλος ο κόσμος θα συμφωνήσουμε και εμείς;
    ας συνεχίσει έτσι ο γιωργάκης και αν θα δει ποτέ κυβέρνηση γράψτε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα δυο τελευταια μηνυματα ειναι ελπιζω σαφες σε ολους οτι γραφτηκαν απο αλλοδαπους - ειτε ανηκουν στο πasok ειτε στο SYN, ειτε στο cce - καμια διαφορα μεταξυ τους.
    Ευτυχως παντως που υπαρχουν - αυτο δα ελειπε! - και ατομα που ξερουν να βροντοφωναξουν και ενα "ΟΞΩ" εξω απ τα δοντια.
    Το θλιβερο ειναι οτι ο πολυς κοσμος αντιλαμβανεται μερικα πραγματα με μεγαλη καθυστερηση.
    Οριστε λοιπον πεδιο δοξης λαμπρο : ενημερωστε τον κοσμο, παραπεμψτε σε ιστοσελιδες που κοπιαζουν προς αυτη την κατευθυνση, δειξτε οτι μικροπρεπη ανθρωπαρια ειναι ανικανα να μας πουλησουν σανο, οπως ασφαλως και θα νομισαν μεχρι τωρα. Δειξτε τους τον δρομο προς την εξοδο απο τη Χωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά ρε Πασόκοι, είσαστε σωστοί; Τόσο και τόσο κήρυγμα έχει ρίξει Γιώργος κι όλο το "πατριωτικό" Πασοκ για τη Μακεδονία (έτσι, χωρίς εισαγωγικά και FYRO...).

    Και βγαίνετε τώρα να λέτε πως όλος ο κόσμος "έτσι τη λέει";

    Επίσημες θέσεις, επίσημα κείμενα, διαδηλώσεις, ανδραγαθίες και ρητορισμοί που διάολο ξεχαστήκανε;

    Κοιτάξτε, όλοι ξέρουμε οτι ως θέμα είναι ηλίθιο και Ελληναράδικο και τόφτιαξε ο Σαμαράς για να διαφοροποιηθεί από το Μητσοτάκη, παίζοντας εν ου παικτοίς.

    Το πρόβλημα, εσάς και των λοιπών Ελληναράδων που δε βάζουνε το μυαλό τους να δουλέψει, είναι η αναντιστοιχία δηλώσεων και εκάστοτε γραμμής του κόμματος!!

    Και δώστου μετά να δικιολογήσετε τα αδικιολόγητα...

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ντροπή και θέλει να κυβερνήσει και την χώρα. Αυτός δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 2.11 Δηλαδη ρε λαδοποντικα εσενα δεν σε πειραζει η σκαστη προδοσια του αμερικανοκοπριτη και η ανοχη των πασοκτζηδων στο ξεπουλημα της χωρας ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΧΑΛΑΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΜΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ????

    ΑΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ , ΟΥΤΕ ΤΡΙΜΑΛΑΚΑΣ , ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΛΗΜΜΑ 'ΜΑΛΑΚΑΣ' ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ .

    ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΡΟΠΗ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ? ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΑ ? ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ? ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ? ΤΙΠΟΤΑ ?

    ΦΤΟΥ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 2.11 ΠΟΙΑ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ? ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 'ΛΥΠΟΝ'

    ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΕΙΣΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ =

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!

    ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ !!

    ΡΕ ΑΕΙΣΙΧΤΙΡΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΠΡΙΤΗ

    ΑΙΝΤΕ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΣΟΥ ΚΡΑΤΟΣ...

    Ο Ξ Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Δελτίο Τύπου

    Τετάρτη, 16.05.2007

    Ο Υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας κ. Βασίλης Μαγγίνας έκανε δεκτές τις παραιτήσεις που υπέβαλαν ο Πρόεδρος του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας κ. Θεόδωρος Δραγκιώτης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Ολυμπιακό Χωριό 2004» Α.Ε. κ. Πέτρος Πολίτης

    (Σ.Σ. ΠΕΤΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ = ΣΥΖΥΓΟΣ Κας ΛΙΝΑΣ ΚΛΕΙΤΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν λέω... πρόκειται για γκάφα του Γιώργου ή έστω για προσπάθεια να περάσει σιγά - σιγά τις απόψεις του για το θέμα. Πλην, όμως, προσεκτικότερη ανάγνωση αποδεικνύει ότι πρόκειται για φιλοξενία άρθρου από το site του BBC.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΑΛΒΑΔΕΣ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ


    ΡΕ ΧΑΜΟΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΣΚΑΦΕΔΕΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ


    ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΕ 48 ΩΡΕΣ ΑΝ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΣΟΥΝ


    ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ


    ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ

    ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕς ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ


    ΟΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΣΕ

    ΙΜΙΑ

    ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΦΑΝΗΚΑΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

    ΤΡΕΧΑΤΕ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΧΕΣΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ


    ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 1963

    ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΙΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ

    ΦΡΑΠΟΓΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. NET 105.8
    Εκπομπή: «Στα μέσα και στα έξω » με τους Γιάννη Παντελάκη και Γιάννη Ρουμπάτη.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Να πάμε και στα ομόλογα. Πόσο νόημα έχει το σύνθημα ¨φέρτε πίσω τα λεφτά¨ όταν εμπλεκόμενο είναι μόνο το Δημόσιο και μόνο ο φορολογούμενος θα επιβαρυνθεί;»


    όταν εμπλεκόμενο είναι μόνο το Δημόσιο ....ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ..
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ?
    ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ?
    ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΑΣ.

    H NET ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ.
    ΠΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ρε σεις δεν ντρέπεστε;
    πραγματικά υπάρχουν άνθρωποι που υποστηρίζουν πως καλά κανέι και τα φιλοξενεί αυτά τα άρθρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 2.20 OTΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ , ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΑ..

    ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΟΥ Λ Ε Μ Ε ΑΣ ΚΟΠΙΑΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ..

    ΤΑ ΙΜΙΑ ΓΙΝΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ...ΚΑΙ ΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΤΑΝΕ ΑΛΛΟ ΠΛΟΙΟ (ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ) Π Ρ Ω Τ Ο ΕΓΓΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΙΜΙΑ , Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΑΥΤΙΚΟ....

    ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΑΛΛΗΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΛΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ =

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!

    ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ !!

    ΡΕ ΑΕΙΣΙΧΤΙΡΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΠΡΙΤΗ

    ΑΙΝΤΕ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΣΟΥ ΚΡΑΤΟΣ...

    Ο Ξ Ω

    Ο Ξ Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 2.21
    λογικο ειναι τωρα τα λαμογια της δημοσιογραφιας ,αρχισαν να φοβουνται οτι το συνθημα του πασοκ ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ αρχιζει και αγγιζει και τις ελληνικες τραπεζες.
    και τους ζητανε να σταματησουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για αυτό που λέει πως πρόκειται για φιλοξενία. Καλό θα ήταν να σκεφτεί πως η φιλοξενία είναι επιλογή. Αρα επιλέξανε να τα φιλοξενήσουν.
    Και στους όρους χρήσης δεν λένε για την φιλοξενία πως δεν φέρουν ευθύνη αλλά για την παραπομπή μέσω συνδέσμων.
    Υπάρχει διαφορά δεν νομίζετε;
    και στην τελική δεν τους έχει πει κανείς πως το θέμα είναι ευαίσθητο ώστε να παίζουμε με τους όρους.
    Αν αντιμετωπίζουν με τέτοια ελαφρότητα τα θέματα τότε αν αναλάβουν ποτέ την διακυβέρνηση τι άλλο θα πρέπει να περιμένουμε;
    Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που μιλούν περι χαμένης υπόθεσης. Αν ήταν έτσι κύριοι ας βγει ο Γιωργάκης επίσημα να μας πει πως είναι χαμένη υπόθεση και όχι με άρθρα (δούρρειους ίππους) να μας περνάει αυτά που τον έχουν βάλει να κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το σύνθημα φέρτε πίσω τα λέφτα θα συνεχίσει να ακούγεται αλλά δεν σημαίνει πως επείδή οι άλλοι είναι κλέφτες θα πρέπει και οι Πασόκοι να κάνουν ότι γουστάρουν και να περνάνε ανθελληνικές γραμμές. Α ρε θα τρίζουν τα κόκκαλα του Ανδρέα με τους ξεπουλημένους που έχει γεμίσει το κόμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εγω ξερω ενα πραγμα , πιο πολυ απο ολουσ θα πρεπει να ξεσηκωθουνε οι πασοκτζηδες, δεν ειναι δυνατον ολοι τους να ειναι απατριδες, στο κατω κατω δεν αξιζουν τετοιο αμερικανοκινητο αρχηγο, ασ βγαλουν ενα αλλο να μην ντρεπονται αυτοι για την καταντια του 'φυτευμενου' αρχηγου των...

    αν δεν γινει αυτο (διαχωρισμος της θεσης των ) ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 2:24 gia kane to talirakia se parakalw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 2.24

    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

    ΤΟ ΑΛΟΘΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟ

    ΕΧΟΘΜΕ ΚΑΡΑΜΕΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ

    1922

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΑΠΟ ΤΟ 1897

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

    ΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ .

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΥΗ ΟΙ Σ 300 ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΡΥΨΕ Ο ΣΗΜΙΤΗΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ

    ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΒΛΗΜΑΤΑ
    ΠΗΡΕς ΤΙΣ ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ ΠΙΣΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


    ΜΕΤΡΑ ΡΕ ΛΑΚΗ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΣΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΒΛΗΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τώρα καταλάβατε, φίλες και φίλοι, τι εννοούσα τις προάλλες λέγοντας ότι το θέμα στο εξωτερικό - τώρα πια - δεν παίζεται, αλλά στο εσωτερικό θα έχει πολύ ψωμί ακόμη;
    Το όνομα μπορεί να «ξεχάστηκε» από τους πολλούς μέσα σε 17χρόνια, αλλά οι ερμαφρόδιτες πολιτικές που προτάθηκαν και εφαρμόστηκαν δεν κρύβονται εύκολα κάτω από το χαλί – διαβάζεται και χάλι.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Gia na mazepsoyn ta asymmazeyta ebalan mprosta apo to bbc to www gia na mas peisoyn pos einai link
    nai re seis einai link kai to filokseneite ksenodoyloi toy kerata
    kai aytes oi paparies peri aggregation alloy
    gia ena tetoio thema dioketai blogger apo ton liakopoylo
    kai sthn telikh ekeino einai thema dysfhmishs
    eno h anagnorish ton skopion einai ethniko thema poy endiaferei oloys osoys den einai doyloi ton amerikanon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ ΜΠΕΡΝΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΥΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΠΑΣΟΚΟΙ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ
    ΑΕΙ ΧΑΣΟΥ GIORGAKIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 2.31

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ..

    Αν ηξερες δυο πραγματα περι στρατιωτικων θεματων (που ΔΕΝ ξερεις..αλλωστε γιαυτο 'βλεπεις' τουρκους στην καλαματα..) ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ οτι πχ στο ΝΑΥΤΙΚΟ την τοπικη αρχηγια σε μια κριση την εχει το κοντινοτερο στην κριση πλοιο... ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΣΗ 'ΣΙΓΗΣ ΜΑΧΗΣ' τουτεστιν να μην εχει καθολου επικοινωνια με 'αρχηγο' ..

    προσθεσε τωρα =
    εκεινη την νυκτα το Ελληνικο Ναυτικο ειχε το ΤΑΚΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ εναντι του τουρκικου (για αυτους παλι που ξερουν..) ΚΑΘΩΣ και οτι οι τουρκοι (οι ιδιοι αλλωστε το λενε και υπαρχιυν και φωτογραφιες..) ηταν ΒΕΒΑΙΟΙ οτι οι Ελληνες δεν θα κτυπησουν (ναι USημιτης.. ) ΚΑΙ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΛΥΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ !!

    ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΑΚΟΜΗ =
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ (ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ..) ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΝΥΚΤΑ (ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΧΘΡΙΚΗ) ΘΑ Κ Τ Υ Π Α Γ Α Ν οτι και να λεγανε παγκαλο-λυμπερηδες..

    ενα μηνα μετα σε γνωστο ΒΟΘΡΟΚΑΝΑΛΟ (Μεγαλο..) στρατηγοι απεφανθησαν οτι αν υπηρχε εμπλοκη τοτε ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΘΑ ΕΒΥΘΙΖΕΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΗΤΑΝΕ ΕΝΑ (1) ΠΛΟΙΟ...

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 2:24 μμ

    ---
    Ευγε!
    και εγω αυτο πιστευω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σας έχουμε προειδοποιήσει και παλαιότερα ότι ο φιλέλληνας ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ βλάκας.

    ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ - MAΡΙΟΝΕΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ



    babis βγάλε την πούτσα από το στόμα κι έλα να ξεσκονίσεις τον προδότη Αμερικανόδουλο αφέντη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 2.33 ΟΣΟ περισσοτερο βριζεις τοσο περισσοτερο εκτιθεσαι...

    ασε το 1922 που παναθεμασε αν ξερεις τι εγινε και γιατι, ασε τους s300 και τις ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ και ακου προσεκτικα..

    ναι η χωρα μας ειναι περιορισμενης εθνικης κυριαρχιας (βλεπε σ300 βλεπε 12 ναυτικα μιλια βλεπε ξεσκισμα του εναεριου χωρου μας, βλεπε βλεπε κλπ) α λ λ α μεχρι εκει.. ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΝΟΜΙΣΕΙ ΟΤΙ 'ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ' ΚΛΑΨΤΟΝΑ...ΟΧΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΜΗΛΙΑ, ΘΑ ΦΤΕΙΑΞΟΥΜΕ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΙΡΑΚ...

    ΓΡΑΦΤΟ

    ΓΡΑΦΤΟ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 2.31

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ

    ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΓΝΙΔΑΚΙΑ

    PLAY STATION


    ΤΟ ΟΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ,ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΩ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ

    ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΠΛΥΤΑ ΕΔΩ,ΑΛΛΑ

    ΣΕ ΕΒΡΟ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΖΩΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ.
    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

    150 ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ....ΓΟΝΥΠΕΤΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΟΥΝΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΠΑΣΟΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΟΛΜΠΡΑΙΤ , ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ =

    ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΙΜΙΑ (ΝΕΟΙ ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΣ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΟΜΜΑΝΤΟΣ) ΖΟΥΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ??? ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΖΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ? ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗ ΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.... ΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ?

    ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΡΙΤΗΣ ΣΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 2.49

    Ευχομαι να μην χρειαστει να καταλαβεις οτι δεν ειναι ΣΕΝΑΡΙΑ και playstation ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ...

    Επειδη και εγω δεν μπορω να πω περισσοτερα , για τελευταια φορα σου λεω , δεν θα μεινει ουτε τουρκικο ουτε προδοτικο ρουθουνι να αναπνευσει..

    Δεν ξερω τι κανει ο βλακας ο πολυδωρας με τα τσογλανια του συνασπισμου στην Αθηνα , ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι και ΜΑΧΑΙΡΙ ΜΕΓΑΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ και ΧΕΡΙ ΔΥΝΑΤΟ να το μπηξει σε οποιον προδωσει η θελησει να καταλαβει την ΕΛΛΑΔΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι προφανές πως η σελίδα ενός κόμματος που διεκδικεί την διακυβέρνηση της χώρας και του οποίου ηγείται ένας πρώην υπουργός Εξωτερικών (υπεύθυνος σε πολλές περιπτώσεις για διαπραγματεύσεις με τα Σκόπια), είναι απαράδεκτο και εμετικό να φιλοξενεί τέτοιες αναφορές. Ότι δικαιολογία και να προβληθεί είναι να μην υπάρχει έλεγχος περιεχομένου. ούτε είναι αποδεκτη η δικαιολογία του aggregation. Και αυτό γιατί πρώτον το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ειδησεογραφικό πρακτορείο και δεύτερον υποστηρίζουν πως υπάρχει ομάδα εθελοντών που ελέγχει τα κείμενα που δημοσιεύονται. Αν δηλαδή σε ένα από αυτά που φιλοξενούν εξυβριζόταν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ή ο πρόεδρος της δημοκρατίας ή η τρομοκρατία θα το δημοσίευαν; μάλλον όχι θα κοβόταν από τον απαραίτητο έλεγχο. Ούτε το ότι κοτσάρανε ένα www δίπλα από το BBC δικαιολογεί ή ελεφρύνει την κατάσταση. Αν υπάρχει έστω και η στοιχειώδης σοβαρότητα θα πρέπει να τα αποσύρουν και να ζητήσουν ένα συγνώμη. Ο πάτερας του είχε το θάρρος να πει και ένα MEA CULPA. Το σημερινό ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί; Το να μην το γνωρίζουν και να τους έχει διαφύγει είναι επιτρεπτο, το να έχει γίνει αντιληπτο και μετά από 3 μήνες να μην έχει αποσυρθεί τότε σημαίνει πως είναι έρμαι ή της ανικανότητας ή κάποιων εντολών.
    Ο Λαλιώτης που ανέλαβε πρόσφατα τα εγκρίνει αυτά; Αυτός είναι γάτα, ξέρει πως αν βγούν τώρα και το μαζέψουν θα είναι πολύ καλύτερα από το να κάνει τον κύκλο του ή να γίνει θέμα εκμεταλεύσιμο από τους πολιτικούς τους αντιπάλους. Αν δεν επέμβει ούτε ο Λαλιώτης τότε ένα πράγμα μόνο μένει να περιμένουμε. Την επόμενη φορά να δούμε τον όρο "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" και στις σελίδες της ΝουΔου γιατί έτσι θα επιτάσουν αυτοί που πραγματικά κυβερνούν αυτόν τον τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 2.55 (πρώτε)

    υπερβολικό σε βρίσκω... έχω άλλη πληροφόρηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΞΥΠΝΑΤΕ - Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΑ - ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΤΣΑΝΤ ΕΙΝΑΙ - ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΥΡΗΞΕΙ


    babis βγάλε την πούτσα από το στόμα κι έλα να ξεσκονίσεις τον προδότη Αμερικανόδουλο αφέντη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 3.02

    δεν εχεις καλη πληροφορηση φιλε.. και στο λεω ειλικρινα..

    κοιτα καλα το 2.55 (πρωτο) και να εισαι βεβαιος οτι ειναι και μετριοπαθες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ξέρει κανείς αν έχουν απαντήσει οι υπευθυνοι της ιστοσελίδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΟΛΜΠΡΑΙΤ , ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ =

    ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΙΜΙΑ (ΝΕΟΙ ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΣ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΟΜΜΑΝΤΟΣ) ΖΟΥΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ??? ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΖΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ? ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗ ΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.... ΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ?

    ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΡΙΤΗΣ ΣΑΣ... ρε κατι συμπτωσεις..αρα ο ΘΕΟΣ ειναι μαζι μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ουτε ΕΝΑΣ ??

    κοιτα ρε που Η ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ καθαριζει για εμας...

    ουτε ΕΝΑΣ ??

    ΑΠΑ ΠΑ ΠΑ ΠΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γιουσουφάκια του Καραμανλή και του Ψευτοθόδωρου, κάνετε ό,τι μπορείτε έτσι;
    Δεν βλέπετε ότι είναι αναδημοσίευση από το BBC;
    ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΣΙΡΑΚΙΑ. ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕ "ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΤΕΙ"; ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ "ΝΕΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ;
    ΗΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ, Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΡΟΣ, ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ - ΤΟΤΕ - ΤΗΣ ΝΟΥΔΟΥΛΑΣ. ΟΡΝΙΑ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΜΠΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ;

    ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ 1/100 ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΥΤΗ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΛΑΜΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Επειδή κάτι τέτοιοι σας εσάς κανοναρχούν την κοινή γνώμη, το Μακεδονικό-το οποίο στην παρούσα μορφή του δημιούργησε ένας Καλαματιανός... υπερπατριώτης-έχει πάρει διαστάσεις που δεν του αξίζουν. Η Ελλάδα σπαταλά πολύτιμο διπλωματικό κεφάλαιο-και δεν διαθέτει απεριόριστο-για ένα ζήτημα ήσσονος σημασίας σε σχέση με τα πραγματικά μεγάλα προβλήματα των διεθνών σχέσεων της. Για όποιον γνωρίζει ή έχει διάθεση να διαβάσει και να ξεστραβωθεί-κι όχι να αναμασά στερεοτυπικές ανοησίες-η κατάληξη του δόγματος Χολστάϊν είναι άκρως διδακτική ή ακόμη η στάση του Ντε Γκώλ, όταν επρόκειτο η Μ.Βρετανία να ενταχθεί στην τότε ΕΟΚ.
    Διαβάστε, και μετά κρίνετε εσείς που θέλετε να καθοδηγήσετε την κοινή γνώμη.
    Ως Μακεδόνας και με οικογενειακή προσφορά στον Μακεδονικό Αγώνα (1904-08), προπάππος μου είχε καταδικασθεί σε 101 χρόνια!-δεν έχω κανένα πρόβλημα εάν οι βόρειοι γείτονες θέλουν να ονομάζονται "Μακεδόνες", αρκεί να μην εγείρουν αλυτρωτικά ζητήματα στην Ελλάδα και την Βουλγαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 2.55 πρώτε - 3.05 σέβομαι την άποψή σου και το ότι δεν επιθυμείς να αποκαλύψεις περισσότερα, έχω όμως διαφορετική πληροφόρηση και γνώμη.

    ας είναι - να μη χρειαστεί πάντως ελπίζω σε καμμία περίπτωση να το διαπιστώσουμε έτσι ή αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  55. Ενα κόμμα, ένας αρχηγός και ένας πρωθυπουργός που είπε το αμίμητο, "ευχαριστώ τους Αμερικάνους", είναι ικανό-οι για όλα...

    Θέλουν και να ξανακυβερνήσουν τρομάρα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 3.14

    τι εννοεις δυτυχο παπανδρεοειδες 'αυτα που κανατε στην κυπρο' ?? μηπως την αποσυρση των S300 που εκανε ο USημιτης? μηπως η ΛΥΣΣΑ ΠΟΥ στηριξε ο βλακας αρχηγος σου το σεδιο ΑΥΝΑΝ και μαλιστα ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ?? σαν την εγκαταλειψη του ενιαιου αμυντικου δογματος ?? σαν τα ιμια δηλαδη κατι ?

    ρε αιντε στο διαολο και σεις και ο μητσοτακης ,

    δεν βλεπεις , δεν ακους , δεν καταλαβαινεις , δεν αισθανεσαι , γιατι ζεις τοτε ρε παρασιτο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Το ότι είναι αναδημοσίευση το κάνει ακόμη χειρότερο
    άρα το ενέκριναν και το έβαλαν
    έχετε ξεφύγει τελείως, σας τυφλώνει η κομματική σας πίστη και δικαιολογείτε τα αδικαιολογητα
    ποιός είπε για την νέα δημοκρατία;
    και τι προσπαθείτε να κάνετε; συμψηφισμό; αυτό που κατηγορείτε τους δεξιούς; αυτό κάνετε;
    αν είχαν λίγο φιλότιμο δεν θα τα φιλοξενούσαν ούτε με τον σύνδεσμο από κάτω.
    Με αυτό τον τρόπο δικαιώνετε αυτούς που λένε τον πρόεδρος σας αμερικανάκι και αντί να συμβουλεύσετε τους δικούς σας να τα αποσύρουν, τους δικαιολογείτε κιόλας. Πόσο χαμηλά θα πέσετε;
    δεν έχει πιάσει πάτο η ιστορία;
    έχουμε να δούμε και άλλα τέτοια κατορθώματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 2:24 & 2:40 den ta ekanes k poly "talhra"... pantws den eimai aytos pou egrapse peri kalamatas klp klp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 3.15 αυτα αναμασανε φιλε μου τα 'εγκαθετα' τσογλανια σε διαφορα κομματα και ΜΜΕ , αδρα πληρωμενα απο διαφορα ταμεια και ΜΚΟ.. ακου λοιπον την απαντηση :

    ΝΑΙ , ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΟΠΛΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ - ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ...

    δηλαδη που θα σπαταλησουμε το διπλωματικο μας κεφαλαιο ρε ? στην γιουροβιζιον ? στο θεμα των υδατινων πορων της Κενυας ? ΠΑΣ ΚΑΛΑ ? ΠΑΣ ΚΑΛΑ Η ΝΑ ΒΑΛΛΩ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ?

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ 'ΑΛΥΤΡΩΤΗ' 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ? δεν ακους γενικοτερα καλα ? δεν βλεπεις τους χαρτες τους που περιλαμβανουν την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ? μηπως και δεν βλεπεισ καλα λεω... ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ???? Δεν ετυχε να το μαθεις μεχρι τωρα ??

    ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΡΑΦΕΙΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ , Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ , ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ...ΠΟΛΛΕΣ ΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΣΟΥ ΛΕΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
    Πότε πρέπει να γίνουν εκλογές;
    στο τέλος της 4ετίας
    39% 782
    άμεσα
    37% 726
    το Φθινόπωρο
    24% 475
    Σύνολο Ψήφων 1983

    αρα μονο το 37% των πασοκων που διαβαζουν εθνος,
    ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΠ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ...

    αρα οι ψηφοφοροι του πασοκ δεν εχουν κανενα προβλημα με την κυβερνηση.ΜΟΝΟ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΕΧΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ο σκατόψυχος ξεπούλησε τα πετρέλαια του Αιγαίου για να μην τον "φάνε"


    Ο "Ευχαριστώ τους Αμερικανούς" ξεπούλησε τα Ίμια για να διατηρηθεί στην καρέκλα


    Αναλογιστείτε ΤΙ ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΤΣΑΝΤ-ΜΙΝΕΪΚΟ που αγαπά την Ελλάδα σαν Έλληνας προκειμένου να γίνει πρωθυπουργός.



    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ -
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ



    babis βγάλε την πούτσα από το στόμα κι έλα να ξεσκονίσεις τον προδότη Αμερικανόδουλο αφέντη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Kάτι τέτοια κάνουν και μετά φθάνουμε στα ΤΑΝΚΣ
    Αλλά και τότε δεν θα είναι εδώ θα έχουν αυτοεξοριστεί στα Παρίσια και τα Λονδίνα
    πάλι ο λαος θα βγάλει τα κάστανα από την φωτιά

    Είναι ξεφτύλα για όποιον πασόκο δεν τους κράξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  63. ΛΑΛΙΩΤΗΣ + ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ + ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ + ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ = LOVE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ


    ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ


    Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ


    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ


    ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    Η ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ

    Η ΑΠΛΑ ΒΛΑΞ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΓΑΝ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΨΗΛΟ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΣΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ;;;;;

    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΥΠΕΞ;;;;

    ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ, ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. aporo giati asxoleiste san ilithioi me to onoma afoy OI PANTES etsi thn apokaloyn!!!
    Diladi prepei na paristanoume toys ilithioys???
    H oysia htan na mhn perasei afto to onoma .Afoy perase kai META APO THN APRAKSIA TOY KARAMANLI KAI THS NTORAS ...kalinixta.
    Apodexteite mia pragmatikotita.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. εχετε καποιο προβλημα..
    θελετε να εκβιασετε εναν δικαστη,
    καποιον πολιτικο που σας αντιστεκετε.
    να κλεισετε στην φυλακη επιχειρηματια που σας παιρνει τις δουλειες.
    ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ Η ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
    ειμαστε λιγο ακριβοι,αλλα απολυτα αποτελεσματικοι.

    μακης θεμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 3.32 ΒΛΑΞ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ, επισης εισαι και ΥΠΟΠΤΟΣ και ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ..

    ΑΚΟΥ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' ΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΝΔΙΕΣ.. ΖΩΟΝ , Ε ΖΩΟΝ, αλλα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ειναι μια και μονο ΕΛΛΗΝΙΚΗ , αν εχεις ανοιξει βιβλιο ποτε στη ζωη σου , το οτι ενα ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ της 'ιστορικης' Μακεδονιας 'κατεχεται' και το εχουμε αποδεχθει με συμφωνιες εκτος ΕΛΛΑΔΟΣ - δεν ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ οτι οι κατοικοι εκει μπορει να 'αυτοαναγορευτουν' Μακεδονες να κανουν χωρα 'μακεδονια' και να διεκδικησουν την πραγματικη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ !! ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΣΚΥΛΙ σαν και εσενα θα ελεγε τετοιες παπαριες..

    ΟΞΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ 3.32
    ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟ
    ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ Η ΑΠΛΑ ΟΡΓΑΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ Η ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΛΑ ΤΥΦΛΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΕΝΟΣ ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΛΛΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εγώ δεν βλέπω κανέναν από την κυβέρνηση εδώ και 3 χρόνια να ασχολείται με το πώς αποκαλούν τα σκόπια.Τώρα αυτό είναι επιχείρημα και καυχιέστε?
    ο Καραμανλής πού είναι? Τι κάνει εδώ και 3 χρόνια με αυτό το πρόβλημα?
    Πού είναι η εξωτερική μας πολιτική γενικότερα?υπάρχει?
    Κάθεστε και ασχολείστε με κάτι που έχει πλέον αποφασιστεί απο την Αμερική και έχει επιβληθεί σε όλον τον κόσμο!
    Αν είχε αρχίδια ο Καραμανλής ας σήκωνε τον κώλο του και το ανάστημά του (το playstation δε θα φύγει)και ας τα έβαζε με τους αμερικάνους!!!
    Αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!!
    ΟΠΟΤΕ ΜΟΥΓΓΑ!!!!!!!!ΑΛΗΤΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 3.36

    10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ -ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ- ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΨΗΛΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΕΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΨΟΦΗΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΥΤΕ ΕΣΥ.

    ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΟΛΜΠΡΑΙΤ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΠΡΙΤΗ.

    ΑΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 3.36 (ΔΕΥΤΕΡΟΣ) Η ΜΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΕΊΝΑΙ ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΛΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΤΩΡΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΑΡΘΡΑ ΜΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, Ο ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ, Ο ΝΑΚΡΑΤΖΑΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Piga sto google, evala Athens kai mou evgale dekades onomata.
    Lew na gamisw oles tis xwres pou exoun kapoia poli m afto to onoma.

    Einai kanenas poutsaras edw girw pou mporei na boithisei??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. βασικά στη σελίδα του ΠαΣοΚ φαίνεται ότι το κείμενο είναι αναδημοσίευση από άρθρο του BBC. Κάτω από το κείμενο υπάρχει το σχετικό URL "www.bbc.com"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Eimai pali o 3.47.
    Simfwnw apolitws me to boreio 3.15

    An exoun diekdikiseis tote ok na to palepsoume!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αυτό έλειπε τώρα ένα άρθρο του BBC να χρεωθεί ως προσωπική άποψη του Παπανδρέου!!!
    Είστε βλάκες τελικά εκτός από γαλάζιοι!
    Εδώ ασχολείτε όλη η Ελλάδα με τις ληστείες σας ΟΛΗ Η ΥΦΗΛΙΟΣ με τις γκάφες σας και εσείς ασχολείστε με ...το ΠΑΣΟΚ... τελικά είστε η πιο ηλίθια κυβέρνηση που πέρασε ποτέ απο την Ελλάδα.Με τις Μίζες αγκαλιά και τα βρακιά κατεβασμένα ...εσείς δείχνετε τον Γιωργάκη ! Εύγε!!!
    ΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΗΛΙΘΙΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 3.47

    τρελλο αγορι εσυ... τετοια ονειρευεσαι βρε ? αιντε σε καμμια αλλη ιστοσελιδα , ποιο ροζ, ποιο προς τον συνασπισμο γλυκεια μου να το ευχαριστηθεις...

    ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΟΥΛΑ , ΑΚΟΥ ΛΙΛΙΚΑ ΜΟΥ :

    Μακαρι να λεγανε πιο πολλες πολεις ΑΘΗΝΑ , και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ , φτανει ομως να μην ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι ειναι και ΑΘΗΝΑΙΟΙ και ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ και αρχισουν να εχουν 'αλυτρωτικες' τασεις να 'απελευθερωσουν την πραγματικη ΑΘΗΝΑ και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...ονομα ΝΑΙ αλλα οχι ιστορια και ΕΘΝΟΤΗΤΑ ..καταλαβες γλυκεια μου ? αιντε τωρα στα ροζ σου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Πρώτον:
    Στο κείμενο μέσα τα λέει FYROM "Voting is under way in the Former Yugoslav Republic of Macedonia..." Το Macedonia το λέει στον τίτλο του κειμένου και οι δημοσιογράφοι ξέρουν ότι για να φτιάξεις τίτλο από το FYROM αναγκαστικά θα πεις Macedonia αφού αυτό προσδιορίζει το ακρωνύμιο FYROM.

    Δεύτερον:
    Το θέμα της ονομασίας είναι απίστευτος γόρδιος δεσμός που ούτε ο Μεγαλέξανδρος δεν θα μπορούσε να λύσει με το σπαθί του.
    Διότι ως διεθνής παράγοντας αν δεν τους πεις αυτούς Macedonians τότε θα αρχίσουν άλλοι να λένε τους δικούς τους Albanians που είναι η δεύτερη εθνότητα και θα θέλουν την μεγάλη Αλβανία.
    Κι εμείς βρισκόμαστε σ' εκείνη την θέση που λέει μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα γι αυτό αφήστε τις εύκολες εξυπνάδες.

    Δυστυχώς επικράτησε εκεί δεκάδες χρόνια τώρα το Macedonians να ενώνει τους σλαβογενείς με τους αλβανούς και για τον λόγο αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ όσο και να χτυπιόμαστε.
    Θα πρέπει κι εμείς πια να προσαρμόσουμε την πολιτική μας ανάλογα αφού δεν είχαμε τη σοφία να ακούσουμε τον Μητσοτάκη τότε. Κι αυτόν προδότη δεν τον λέγαμε τότε;
    Και μας ξεσήκωνατε πάλι εσείς οι ίδιοι ελαφρόμυαλοι υπερπατριώτες δεξιοί και αριστεροί.
    Δυστυχώς αυτό το κομματικό σας συμφέρον δεν μας άφησε ως λαό να διακρίνουμε σωστά πότε είχε δίκιο ο ένας και πότε ο άλλος.
    Αυτό είναι και το μεγάλο κακό που έχουν κάνει και τα δύο κόμματα στη χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. re eiste teleios kollhmenoi eseis oi pasoktzhdes?
    afoy kai sto sxolio toy pressgr to eksigei pos einai anadhmosieysh
    kai sto greekalert to idio
    to thema einai pos filokseneite mia tetoia anadhmosieysh
    pio pano kapoioi exoyn grapsei an se ayta poy filoksenoyntai yphrxan ybristikes anafores sto papandreoy den tha ta esbhnan? mallon nai, ara tha pernagan to antistoixo elegxo
    alla sthn sygkekrimenh periptosh apla den exoyn problima theloyn na ta exoyn giati ayto pisteyoyn h ayto exei symfonhsei apo kairo o proedros toys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ


    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ 1974

    ΣΑΝ ΚΟΡΟΙΔΟ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ

    ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΦΑΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ

    ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ

    ΔΕΝ ΞΕΡΑΝ ΠΟΥ ΠΑΝ ΤΑ 4.

    ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΤΥΧΟΙ ΦΑΓΑΜΕ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ

    ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΧΟΝΤΩΝ ΦΡΑΓΚΑ ΗΤΑΝ .....ΦΥΓΑΔΕΥΜΕΝΑ ΣΤΑ ΛΟΝΔΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΡΟΜΕΣ

    Η ΚΑΝΑΝ ΜΠΑΝΙΑ ΣΕ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ


    ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ

    ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ΤΗΝ ΕΧΩ ΧΕΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΤΟΝ ΧΑΖΟΜΑΛΑΚΑ

    ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ

    ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΧΟΝΤΩΝ ΒΙΛΛΕΣ ΣΤΟ ΝΤΑΒΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤ ΜΟΡΙΤΣ.

    ΠΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΦΡΑΠΟΓΑΛΑ
    ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΧΑΛΒΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 3.51

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!

    ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ !!

    ΡΕ ΑΕΙΣΙΧΤΙΡΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΠΡΙΤΗ

    ΑΙΝΤΕ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΣΟΥ ΚΡΑΤΟΣ...

    Ο Ξ Ω

    ΟΞΩ ΛΑΜΟΓΙΑ ,
    ΟΞΩ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ
    ΟΞΩ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝΤΕΣ,

    Ο Ξ Ω ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. einai amerikanaki telika h oxi?
    einai kai kala kanei kai akoloythei kata gramma ayto poy epitasei h patrida toy
    etsi afoy h amerikh toys exei anagnorisei os makedonia o giorgos ti problima na exei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Re 3.54 akrivws gia ton alitrwtismo xanaegrapsa (ide to sxolio stis 3.50)

    Kai kati akoma:
    Olos o Dytikos politismos kai o xristianismos mazi, basizetai stin arxaia elliniki filosofia. Ante zita pnevmatika dikaiwmata malaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ρε πλέ τσουτσέκια ξεχάσατε τον Αρχιγκαντέμη σας Μητσοτάκη (και αποδεδειγμένα ΑΡΧΙΚΛΕΦΤΗ) και την κοράκλα του την ανίκανη ?
    Οταν πίνει το καφεδάκι της με τους υπέξ άλλων χωρών νομίζετε ότι καίγετε για το πώς θα αποκαλέσουν τα σκόπια?
    ΈΝΑΝ ΗΧΟ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ!! του χρήματος !!! ( και την Μαρίκα να φωνάζει "Ντοράκιιιι έλα να φάς το steak bone σου παιδί μου!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. το ΠΑΣΟΚ στην ιστοσελίδα του έχει κείμενα που αποκαλόυν τα Σκόπια ως Μακεδονία.Βέβαια τα κείμενα δεν έχουν γραφτεί απο στελέχη του ΠΑΣΟΚ αλλά έχουν επιλεγεί απο στελέχη του ΠΑΣΟΚ .Το ερώτημα είναι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρώην υπουργός εξωτερικών δεν ήξερε γι’αυτά τα κείμενα η δεν ήξεραν πως να αλλάξουν τα κείμενα στον υπολογιστή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. 3.55

    ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ . Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 1974 ΧΑΣΑΜΑ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΚΥΠΡΟ... ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΝΑΤΕ ΜΑΛΛΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ 'ΑΡΧΗΓΟΙ' ΣΑΣ ΤΟΤΕ...

    ΕΜΕΙΣ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΙΑΣΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΟΛΑΡΑΚΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ , ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ...ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ , ΟΥΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ , ΜΑ ΜΟΝΟΙ , ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΑΝ , ΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΕΣ.

    ΚΡΥΨΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΔΕΙΛΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. KAI META ΠΗΡΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΡΙΞΑΤΕ

    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ Σ ΑΠΟ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΑΖΩΣΑΤΕ

    ΑΛΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. 3.58

    ΑΓΑΠΗΤΟ ΖΩΟ, μαλλον δεν εισαι αρμοδιο να μιλησεις για πνευματικα θεματα .. ακου δυστυχο , κανεις δεν ζητα 'δικαιωματα' αλλα και κανεις δεν παραχωρει την ιστορια και το εδαφος του... αν δεν καταλαβαινεις (που δεν..) αιντε να βλεπεις μπομπ σφουγγαρακη αντι να λες μαλακιες εδω και εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. 4.03

    αν εισαι τουρκακι, ναι γλυκο μου και εγω σας πυροβολουσα και λυπαμαι που δεν σε πετυχα, την αλλη φορα ομως η σφαιρα μου θα ειναι πιο γρογορη απο τα ποδαρακια σου και θα σε προλαβει...

    αν πηραμε το τριτο η το μακρυτερο (που ονειρευεσαι) δεν ξερω , αυτο που ξερω ειναι οτι μπορουμε να κοιταμε στα ματια τα παιδια μας και να εχουμε σωσει μερικους συνανθρωπους μας απο τον θανατο.

    πραγματα αγνωστα για σενα καλη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Re vlima 4.03 sou to eipa otan iparxoun alitrwtikes diekdikiseis na tous gamisoume.
    Alla mi kollas sto onoma (kai malista me anapotelesmatiki politiki).

    Thes na xtipiseis to gaidouri xtipa to gaidouri, oxi to samari. Deixe oti exoun tetoies diekdikiseis kai skistous kai oi alles xwres mporoun na se stiriksou, oxi opows twra pou tous milas gia to onoma kai se exoun xesmeno.

    XYPNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. o προδοτης που θα αναγνωρισει το κρατιδιο με ονομα που να περιεχει την λεξη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δεν θα ζησει πολυ για να το δει κιολας.

    Ουτε στο γουδι θα προλαβει να παει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ

    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑΤΑ

    ΤΟΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΟΙΝΩΝ
    ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΧΑΛΒΑ

    ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ
    ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΙΑ ΕΙΔΗ

    ΜΠΑΚΑΛΙΚΟΥ.

    ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΡΑΣΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΤΥΡΙΑ

    ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

    ΜΟΝΟ ΜΕΡΙΚΟΙ ΧΑΖΟΒΙΟΛΗΔΕΣ ΕΔΩ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΕΡΙΚΩΝ

    ΜΠΑΚΑΛΗΔΩΝ.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΘΡΕΨΕΙ ΕΒΡΑΙΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο διαπραγμάτευσης με την ΠΓΔΜ για το όνομα; Υπάρχουν απευθείας συνομιλίες αυτή την ώρα;
    ΝΤ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Η διαδικασία διαπραγμάτευσης στο πλαίσιο των Ηνωμένων Εθνών για το ζήτημα αυτό συνεχίζεται. Από την πλευρά μας, έχουμε δείξει έμπρακτα τη βούλησή μας να καταλήξουμε σε μια αμοιβαία αποδεκτή λύση στο ζήτημα του ονόματος. Η εξεύρεση μιας τέτοιας λύσης θα ενισχύσει τις διμερείς μας σχέσεις και την περιφερειακή συνεργασία και θα συμβάλει στην πρόοδο της ευρωατλαντικής προοπτικής των Σκοπίων. Αντίστοιχη εποικοδομητική στάση πρέπει να δείξει και η κυβέρνηση του γειτονικού κράτους, η οποία οφείλει να αντιληφθεί ότι θα έχει πολλαπλά οφέλη από την εξομάλυνση των σχέσεών της με την Ελλάδα. Εμείς, έχουμε κάνει σαφές ότι η εξομάλυνση αυτή πρόκειται να πραγματοποιηθεί μόνον όταν εξευρεθεί κοινά αποδεκτή λύση για το όνομα, κάτι που έχει γίνει κατανοητό από τη διεθνή κοινότητα. Οι ανελαστικές θέσεις, οι αποφάσεις και οι δηλώσεις που έρχονται σε αντίθεση με όσα έχουν συμφωνηθεί στο παρελθόν, αλλά και με τη δέσμευση στις σχέσεις καλής γειτονίας και οι ενέργειες που δημιουργούν ένταση μεταξύ των δύο κρατών, σίγουρα δεν συμβάλλουν στην εξεύρεση λύσης.

    ΕΔΩ Η ΝΤΟΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΡΑΞΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ...ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ?
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΟΥΦΟ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΕΜΠΡΟΣ

    ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΠΑΚΑΛΗΔΩΝ


    ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ

    ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ


    ΑΝΗΚΕΙ

    ΣΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. A kai kati akoma malaka:
    To edafos safws kai de paraxwreitai opws proeipa,
    se oti afora tin istoria ap ti stigmi pou o skopos tis einai gia na prosdiorizei kapoion kai na didaskei olous ta oria idioktisias einai refsta:
    a)exeis genealogiko dentro pou deixnei oti katagesai ap to MegAlexandro (katagwgi Illiria nin Albania)? Paw paso
    b)otan didaskei anikei se olous!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Στους 1.59, 2.52 και 2.55α. Ευγε!

    - Ειναι λυπηρο μεν, αλλά για οσους ξερουν, επισης αναμενομενο οτι οι αλλοδαποι εντος τής χωρας θα περνανε για ενα διαστημα ακομα απαρατηρητοι λογω των γνωσεων τους στην ελληνικη γλωσσα. Ευχομαι να τους παρουν ειδηση ακομα περισσοτεροι ελληνες και να τους φερθουν με τον καταλληλο τροπο: τουλαχιστον, Απομονωση!
    - Απορια : γιατι να αναρωτιεται κανεις με τοση αφελεια για το " τι αραγε θα πραξει και πώς θα αντιδρασει ο ... Λαλιωτης" ?
    - Απορια : Πώς γινεται να καθισταται υπευθυνος μονο ενας ξενος πολιτικαντης τής συμφορας? Οσοι τον στηριζουν δεν μετρανε καθολου? Πότε θα στρεψετε το βλεμμα σας σε ολο το αλλοδαπο καρκινωμα που κρυπτοσυνασπισμενο τον περιβαλλει, στηριζει, τρεφει με ελπιδες αρπαγης εξουσιας, σιγονταρει, υποκρινεται και εν τελει δυναμιτιζει τη χωρα μπροστα στα ματια μας?

    -- Οι τουρκοι, γνωριζοντας αριστα οτι βρισκονται σε μια ξενη γη, κατα βαθος νειωθουν τρελλη χαρα οσες φορες διαπιστωνουν οτι το χρημα που διαθετουν σε υπηρεσιες προπαγανδας, πιανει τελικα τοπο σε απληροφορητους και ανιστορητους μπουληδες Ευρωπης και Β.Αμερικης.
    Ασφαλως ομως και τρεμουν την ιδεα να συγκρουστουν με Ελληνες - Ενωμενους και γνωστες τής Ιστοριας. Και αυτο, ανεξαρτητα απο την υπαρξη Κουρδικης απειλης. Μεταξυ φθορας και αφθαρσιας ειναι. Τους ειναι συνειδητο αυτο.

    - Η Μπακοδημοφσκι δεν εκανε κανενα λαθος. Η τρομερη της ευχερεια στην παρουσιαση τοσων λεπτομερειων για καλλιτεχνες και χωρες αποκλειει αυτο το ενδεχομενο. Εξωση και περιφρονηση. Η ΕΡΤ χρειαζεται στενη επιτηρηση.

    - Οσοι ξεβρακωνουν ατομα ενος κομματος, δεν σημαινει οτι ειναι εξαρτημενοι και υπηρετες ενος αλλου κομματος. Αυτα δεν πιανουν εδω, να τα πουλησετε αλλου. Επισης, το τι εκανε σαμαρας και μητσοτακης, αφορουν τους δυο τους. Η ιστορια θα τους περιποιηθει οπως τους αξιζει. Οι αλλοι, οσοι δλδ κοπιαζουν να σωσουν ο,τι μπορει να σωθει και να διορθωθει, ειναι εκτος πυρος. Προς το παρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 4.08

    καταλαβες τι λες ?

    μαλλον οχι, το κρατιδιο αυτο δημιουργηθηκε απο την χουνταρα τον τιτο -κατοπιν εντολης της κομιντερν- για να 'εδραιωσει' δικαιωματα στην Μακεδονια και ειτε βοηθουντος του συμμοριτοπολεμου (ετσι το ονομασε ο ΟΗΕ , ετσι το λεω και εγω - αλλωστε για να χαρακτηρισθει εμφυλιος πρεπει να υπαρχουν 2 παραταξεις με αναλογη πληθυσμιακη υπορτηριξη , πολεις κλπ και οχι καποιες ομαδες ενοπλων - αν ηταν ετσι και το πολυτεχνειο εμφυλιος ητανε..) ειτε μιας μελλοντικης συγκυριας να εχει 'λογο' και 'δικαιωμα' να βγει στην 'ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' τοι Αιγαιου που λεγανε οι εαμοβουλγαροι.. ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΑ ? δεν εχεις δει τα βιβλια των Σκοπιων ? τα νομισματα τους ? τους χαρτες τους ? τα αλυτρωτικα τους τραγουδια (που χορευοθνε και οι λιανηδες στην φλωρινα?) δεν εχεις ακουσει οτι λενε για 'σκλαβωμενη'πατριδα ? δεν εχεις ακουσει οτι λενε οτι αυτοι ειναι οι ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ και οχι οτι θαυμαζουνε η αγαπουνε την Μακεδονια ? δεν εχεις διερθτηθει πριν το 1945 γιατι δεν υπηρχε καμμια 'μακεδονια' εκει ? πως εγινε ? ως εκ θαυματος ? ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΛΑΚΑ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΥΝΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ (ΕΛΛΑΣ) ΠΟΥ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΦΑΠΤΕΤΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' ΛΕΓΕΤΑΙ ' ΕΠΑΡΧΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ' ΔΕΝ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ?????

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ
    ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΓΙΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΚΑΦΑ ΚΑΠΟΙΟΥ (ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ) ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ
    ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ
    ΟΤΑΝ Η ΚΑΘΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΒΑΦΤΙΖΕΤΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ;
    ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΟΥΝ
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ;
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΓΑΖΕΤΕ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΜΕΤΑ;
    ΑΛΛΑ Η ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩς ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ
    ΑΣΠΡΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΑΥΡΑ ΣΚΥΛΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ



    ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ


    ΓΥΦΤΟΥΣ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Μην εκπλήσεστε το ΠΑΣΟΚ το ξέρουμε τι ρόλο βαράει στα εθνικά θέματα ! Πρέπει να είσαι πασόκος κρατικοδίαιτος και πορωμένος για να μην αντιλαμβάνεσαι τι τρέχει . Δυστυχώς αλλά και τα δύο κόμματα ακολουθούν ενδοτική πολιτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. εχουν ξαμολυθει τα πασοκια του διαδικτυου να το μαζεψουν
    τρεξτε να προλαβετε
    καντε κινητοποιηση μηπως και μαζευτειτε ολοι μαζι και γραφωντας σχόλια να φτιαξετε κλιμα
    κλιμα μπορει να φτιαξετε αλλά τι κλιμα; κλιμα ενδοτισμου οπως π[ερηφανα σας εχει μαθει ο προεδρος σας
    το μονο που δεν θα καταφερετε ποτε είναι να κοιταχτειτε με την ιδια υπερηφάνεια στον καθρεφτη
    α ρε ΑΝΔΡΕΑ αν καταφερνες να σηκωθεις να τους δεις, μετά θα κοίταγες να ξαναγυρίσεις πιο βαθιά από πριν.
    Αλλά τι λεω δεν ιδρωνει το αυτί σας από αυτά
    ιδρώνετε μόνο μπροστα στον Μπους και την Ολμπραιτ
    και εσεις και ο καραμανλης και τα ντορακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. κατι τετοιες παπαριες λεγανε οι κουνελακηδες και οι μπιστηδες του συνασπισμου για τα ιμια 'ελα ρε τωρα που θα σκοτωθουμε για ενα βραχο' ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΑΙΓΑΙΟ μεσω των χιλιαδων 'βραχων' ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΙΣ 'ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ' ΠΑΡΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΟΥΤΕ Ο 'ΑΗ ΣΤΡΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ' να πατε να το πειτε στα παιδια του δημοτικου (τα λιγα) εκει στον ΑΗ ΣΤΡΑΤΗ , τσογλανοι , ε τσογλανοι

    Τωρα αρχισαμε 'μα για το ονομα θα σκοτωθουμε ' ?

    ΝΑΙ ΡΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ , ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΝΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΑΣ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ , ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΥΤΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΠΑΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. 4.21

    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΓΥΦΤΟ. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ 'ΟΝΕΙΡΟ' ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΦΙΑΛΤΗ ΠΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΡΕ ΧΟΡΤΑ

    Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ΚΑΤΑ 80ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΕΧΕΙ

    ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ

    ΚΡΥΠΤΟΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ


    ΚΡΥΠΤΟΤΟΥΡΚΟΥΣ

    ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΚΕΙ ΕΠΑΝΩ ΜΙΛΑΝ ΓΙΑ

    ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΑΔΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ.

    ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ.

    Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΤΣΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ .....ΦΡΟΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 4,26

    ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ

    ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΡΦΗ

    ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΙΛΑΝ

    ΓΙΑ ΚΑΥΤΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ


    ΣΤΟΝΝ .....ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. απο συνέντευξη Ντόρας ....(http://www.avgouleaschool.gr/synentefksi3.html)

    Να ξεκινήσουμε με τα σχολικά σας χρόνια. Πώς θα περιγράφατε τον εαυτό σας;
    Αναρχική.
    Σοβαρά; Δεν σας φαίνεται!
    Τρομερά αναρχική! Στο Δημοτικό την είχα βγάλει ψιλοκαθαρή. Στο Γυμνάσιο όμως, στη Γερμανική Σχολή Αθηνών, είχα καταφέρει να έχω τον πρώτο μήνα τρεις αποβολές. Ντρέπομαι πολύ γι' αυτό τώρα ...

    >>>ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ !!!!!!ΟΥΣΤΤΤ!!!!ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?

    Ξέρουμε ότι το Λύκειο το βγάλατε στο Παρίσι. Συνεχίσατε και εκεί την "αναρχική" σας δραστηριότητα;
    Ω ναι μέχρι τέλους! Έγινα πρόεδρος του σχολείου (Γερμανική Σχολή Παρισίων) και κατέβασα για πρώτη φορά το σχολείο σε αποχή. Πρώτη και τελευταία. Δεν έχει ξαναγίνει αυτό σε Γερμανικό σχολείο.

    >>>ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΡΙΣΙΩΝ !!!! ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ??? ΑΗΔΙΑ ΠΙΑ!!

    Πείτε μας αυτήν που σας σημάδεψε.
    Η δουλειά της κοινωνικής λειτουργού που έκανα στα 20 μου στη Γερμανία. Ασχολήθηκα με παιδιά Ελλήνων εργαζομένων τα οποία είχαν προβλήματα προσαρμογής. Είχα έναν πιτσιρικά, ας πούμε, ο οποίος έκανε διαρρήξεις στα κουτιά με τις εφημερίδες (στη Γερμανία οι εφημερίδες είναι μέσα σ' ένα κουτί, ρίχνεις τα χρήματα και παίρνεις την εφημερίδα). Αυτός λοιπόν είχε βρει έναν τρόπο να ανοίγει τα κουτιά και να βουτάει όλα τα μάρκα.


    >>>ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ !!!


    Το αντίθετο; 'Έχετε γελάσει ποτέ μέχρι δακρύων;
    Α ναι!... Θα σας πω μια ιστορία. 'Ήμασταν σε ένα τηλεοπτικό πλατό τρεις-τέσσερις εκπρόσωποι από κόμματα και δύο-τρεις δημοσιογράφοι οι οποίοι μας ρωτούσαν. Και κάποια στιγμή κάνει ένας δημοσιογράφος μια τοποθέτηση που ήταν μεν εις βάρος του κόμματός μου, αλλά ήταν τόσο έξυπνη και τόσο αστεία που με πιάνει νευρικό γέλιο...

    >>>Ε ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ !!! ΑΦΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ....!!!


    Ωραία! Ελπίζουμε να είστε το ίδιο ειλικρινής και στην επόμενη -κρίσιμη ερώτηση: 'Έχετε φαντασθεί τον εαυτό σας πρωθυπουργό της χώρας;
    ...(παύση) ...(χαμογελάει)
    Υποσχόμαστε ότι αν απαντήσετε μονολεκτικά "Ναι", δεν θα σας κάνουμε άλλες ερωτήσεις έπ' αυτού!
    (γελάει) Α τέτοια συμφωνία θα κάνουμε;
    ... Λοιπόν;
    Ναι.

    >>>>ΝΑΙ ΝΑ ΓΑΜΙΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΕ ..ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ!!!

    Η Ελλάδα, αλήθεια, τι εγκλήματα έχει κάνει;
    Όλες, όλες οι χώρες έχουν κάνει εγκλήματα.
    Σύμφωνοι, πείτε μας όμως ένα έγκλημα της δικιάς μας!
    Δεν υπάρχει πόλεμος χωρίς έγκλημα.

    >> ΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΛΕΣ!!!

    Ωραία, θα σας πούμε εμείς ονόματα... Γιώργος Παπανδρέου.
    Τον εκτιμώ για ορισμένα πράγματα που έχει κάνει στην εξωτερική πολιτική.

    >>> ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ?

    Πώς σας φάνηκε που ο Σιράκ τού έκανε πρόσφατα δώρο κάτι γαλλικά κρασιά με την αφιέρωση "με απεριόριστη εκτίμηση και φιλία" ενώ πριν ένα μήνα βριζόντουσαν για το Ιράκ;
    Εγώ πιστεύω αυτό που έλεγε ο Ελευθέριος Βενιζέλος: "Στην εξωτερική πολιτική δεν μιλάς για δίκαια, αλλά για συμφέροντα". Το συμφέρον της Γαλλίας αυτή τη στιγμή επιτάσσει μια καλή σχέση με την Αγγλία.

    >>>ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ !!!!!
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΣ ΛΕΝΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ!!! ΕΥΓΕΕΕΕΕ!!!! ΘΕΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ...ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΛΥΠΟΘΙΜΙΣΑΤΕ!!!

    Ποια είναι η πιο βαρετή στιγμή της ημέρας σας;
    Βαρετή; ...Είχα κάποτε μια καθηγήτρια, μου έκανε μαθήματα Ελληνικών στο Παρίσι, τη λέγανε Μαρίκα Αποστολοπούλου. Αυτή ήταν αριστερή, είχε τραβήξει πάρα πολλά η οικογένειά της. Μια μέρα, λοιπόν, με βλέπει και μου λέει: "Τι κάνεις, Ντόρα;" Λέω "Βαριέμαι". Και μου λέει: "Ένας έξυπνος άνθρωπος δεν δικαιούται να βαριέται ποτέ!". Και δεν ξαναβαρέθηκα ποτέ.

    >>>ΕΜΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Σωστός αυτός που λεει δεν θα ξαναπολεμήσει για τους λουφαδόρους.
    Να πάμε να σκοτώσουμε και να σκοτωθούμε ώστε να ληστεύουν αυτοί ελεύθεροι τα συνταξιοδοτικά ταμεία.
    Αλήθεια ταμείο αναπήρων πολέμου το λήστεψαν ή ακόμη;

    Επίσης και για τον άλλον που λέει για τα μπακάλικα, ως γνωστόν βασικός σπόνσορας του Σαμαρά τότε ήταν ο βιομήχανος που βγάζει τον Μακεδονικό Χαλβά. Αστείο ακούγεται αλλά έτσι είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Εγώ πιστεύω αυτό που έλεγε ο Ελευθέριος Βενιζέλος: "Στην εξωτερική πολιτική δεν μιλάς για δίκαια, αλλά για συμφέροντα".\ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

    εδώ φίλε μου έγραψες!!!
    Η απόλυτη ξεφτίλα για μια ΥΠΕΞ!!!
    τι έχουν να πουν τώρα οι γαλάζιοι υδροκέφαλοι?ΤΙ?

    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ SITE ΣΑΣ!!
    ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. 4.28

    Eπειδη δεν ξερεις ποιανου πατερα παιδι εισαι εσυ , δεν σημαινει οττι δεν ξερουνε και στην Μακεδονια, εκει ξερουνε και τιμανε τον πατερα τους, γιαυτο κοψανε τα κεφαλια οσων θελανε να πατησουνε τα ιερα χωματα του Ελληνικου αυτου τοπου.

    Αλλα απο αυτα που λες προδιδεις οτι δεν εισαι Ελληνας, μαλλον καμμια αλβανη πουστρα εισαι που εμαθες δυο Ελληνικα εισαι.. και το αποδεικνυεις περιτρανα με τα γραφομενα σου..μονο να παραδωσουμε την 'κωλοπεριοχ΄' αυτη που 'δεν αξιζει' δεν ειπες αλλα μονο το εννοησες...

    Κρυψου , κρυψου τομαρι γιατι οι καιροι ου μενετοι για το ειδος σου.. ΑΥΤΟ ΠΑΡΤΟ ΣΑΝ ΑΠΕΙΛΗ , ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. http://www.avgouleaschool.gr/synentefksi3.html

    Εγώ πιστεύω αυτό που έλεγε ο Ελευθέριος Βενιζέλος: "Στην εξωτερική πολιτική δεν μιλάς για δίκαια, αλλά για συμφέροντα".-ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ!!!

    ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. 4.30

    ΠΑΛΙ ΛΑΘΕΨΕΣ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ...

    ΑΥΤΗ ΗΤΑΝΕ ΡΗΣΗ ΤΟΥ 'ΒΙΣΜΑΡΚ' ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΝΙΣΤΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΗ...

    Ο ΒΙΣΜΑΡΚ (εδω θα νομιζεις οτι μιλαμε για κανενα σεντερ μπακ του Αιγαλεω) ειχε πει 'καλυτερα καυτες σφαιρες απο καυτα λογια' ....

    αιντε να βγαλεις το μεροκαματο σου τωρα στην Συγγρου μια που δεν μορφωθηκες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ειμαι αναγκασμενος να συμφωνησω οτι φ α ι ν ε τ α ι να υπαρχει θεμα απραξιας - αν οχι, και θεμα ανικανοτητας - απο την πλευρα Ντορας Μητσοτακη. Εαν συνεχιστει αυτη η εικονα αδρανειας, θα πρεπει να σκεφτουμε σοβαρα να προταθει η απομακρυνση της απ το Υπουργειο Εξωτερικων. Ποιος ξερει? ... ισως να ειναι καταλληλη σε αλλη θεση. Παντως το υπουργειο αυτο εχει αναγκη απο ανθρωπους με ιδεες. Τουλαχιστον τις στοιχειωδεις, αυτες δλδ που και ο μεσος ελληνας ακομα, τις εχει να στοιχειωνουν εδω και καιρο στο κεφαλι του και αδυνατει να πιστεψει οτι οι τιτλουχοι θα μπορουσε ποτε να ειναι χειροτεροι απ τον ιδιο! Με αποτελεσμα να μην τολμα να αναλαβει οποιαδηποτε πρωτοβουλια και να επιδεικνυει και ο ιδιος την ιδια πρωτοφανη ραθυμια που δειχνουν και οι... "λαμπεροι πολιτικοι" τού αγαπημενου κομματος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Αυτή είναι η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ του site του Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ στην οποία αναφέρεστε:

    "το blog που έχετε στην οθόνη σας είναι μια πρώτη προσπάθεια του Διπλωματικού Γραφείου του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ να παρέχει ολοκληρωμένη ενημέρωση πάνω σε θέματα διεθνούς ενδιαφέροντος.

    Χωρισμένο σε θεματικές ενότητες και με αρχειοθέτηση ανά μήνα, το blog φιλοδοξεί να παρουσιάζει τις νεότερες εξελίξεις σε κρίσιμα θέματα, όπως το Κυπριακό, τα Βαλκάνια και η Μέση Ανατολή. Κάθε ενότητα θα περιέχει επίσημες δηλώσεις και κείμενα, μελέτες, ενδιαφέροντα άρθρα και άλλα χρήσιμα στοιχεία για την καλύτερη κατανόηση και εμπεριστατωμένη ανάλυση των θεμάτων αυτών.

    Για την αναζήτηση όλων των κειμένων με συγκεκριμένη θεματολογία, χρησιμοποιείτε πάντα τις “κατηγορίες” που βρίσκονται δεξιά στην οθόνη σας.

    Η προσπάθεια αυτή οφείλεται στην πολύτιμη εργασία και συμβολή των εθελοντών του Γραφείου, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την έρευνα και τη συνεχή ανανέωση του υλικού. Ελπίζουμε ότι θα φανεί σε όλους μας χρήσιμο!"

    Αφου το διαβάσετε προσεκτικά ίσως καταλάβετε πόσες μαλακίες έχουν ειπωθεί μέχρι τώρα απο τους υπερπατριώτες σχολιαστές.

    Και ίσως φανεί χρήσιμο να διαβάσετε και κανένα απο τα άρθρα που φιλοξενούνται κι ανο΄λιξουν λίγο τα ματάκια σας.

    Υ.Γ Στρουμφάκια ότι και να κάνετε τα λεφτά θα τα φέρετε πίσω. Διαφορετικά σας περιμένει ο Κορυδαλλός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ρε ησυχαστε ο γαπ δεν προκειται να γινει ποτε πρωθυπουργος.
    η ντορα ειναι το προβλημα...
    αυτην προωθουν αμερικανοι και νταβατζηδες των μμε.
    γιαυτο θελουν να φανε τον καραμανλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. αν ζουσε ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ (ναι των Θερμοπυλων) θα εδεχετο ποτε οι γυφτοσκοπιανοι να παρουν με το ετσι θελω το ονομα την ιστορια και ενα κομματι μεγαλο της Ελλαδος ?
    αν ζουσε ο ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ? Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ? Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ? Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ ? Ο ΜΕΤΑΞΑΣ (ναι ακομη και αυτος) ? Ο ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ ? Ο ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ (ΓΡΙΒΑΣ) ? Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ? Ο ΔΑΒΑΚΗΣ ? Ο ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ? Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ? Ο ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ? Ο ΚΑΡΑΟΛΗΣ ? Ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ? Η ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ ? Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ (ΣΗΚΩ ΡΕ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΝΑ ΞΕΣΚΙΣΕΙΣ ΞΑΝΑ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ..)

    Ε ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ ΜΠΡΑΒΟΓΙΩΡΓΟ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΜΠΕΝΗΖΕΛΟ-ΝΤΟΡΟΥΛΑ-ΧΟΝΤΡΟΠΑΓΚΑΛΟ-ΜΠΙΣΤΗ-DIAMANTOPOYLOY-EVERT-ΣΗΜΙΤΗ-ΚΛΠ ΚΛΠ

    ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Εγώ πιστεύω αυτό που έλεγε ο Ελευθέριος Βενιζέλος: "Στην εξωτερική πολιτική δεν μιλάς για δίκαια, αλλά για συμφέροντα".\ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

    Κύριοι αυτή η γυναίκα διαχειρίζετε την εξωτερική μας πολιτική ..το καταλαβένετε τι είπε μόλις τώρα???
    Αν θεωρήσει αυτή συμφέρον μας οτιδήποτε...θα ξεπουλήσει οχι μόνο το όνομα αλλά και όλη τη Β.Ελλάδα!!!!!

    Είστε σοβαροί ρε που ασχολέιστε με το αν ξιλοξενήθηκε ένα ξένο άρθρο σε ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ ..? ενώ ξ ελληνίδα ΥΠΕΞ μας ξεπουλάει δημοσίως?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. 4.34 και 4.37, να τι ελληνες χρειαζεται η χωρα.
    Οσο για τον αλλον με την συνεντευξη: Αν νομισε οτι το διδαγμα ειναι αυτο που παει να μας πασαρει, ειναι γελασμενος. Να ξερει επισης κι αυτος και οι ομοφυλοι του, οτι οι οποιες σωστες πληροφοριες φτανουν στ αυτια ενος ελληνα, ειναι ευπροσδεκτες κι οτι κανεις ελληνας δεν ενειωσε τρεμουλο μπροστα στην αληθεια. Την κοιταει καταματα και κανει περα τα αλλοδαπα οπως το απαιτησει η περισταση. Αντε στην οικοδομη σου τωρα, ή σε κανα φορουμ να κανεις την προπαγανδα σου, alitako.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Zητα συγγνωμη για τον αλβανο Γιουστινιανους, πριν μπεις στο στοχαστρο. Αν, παλι εισαι ο ιδιος ενας Αλμπαν Αττικης, ατυχησες, και λυπαμαι που βρεθηκες σε ξενη χωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Εγώ πιστεύω αυτό που έλεγε ο Ελευθέριος Βενιζέλος: "Στην εξωτερική πολιτική δεν μιλάς για δίκαια, αλλά για συμφέροντα".\ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

    αυτά να βλέπουν και οι σκοπιανοί και οι Τούρκοι!!!
    ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ ΝΤΟΡΑΑΑ! ΔΩΣΤΑ ΟΛΑΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΜΑΓΚΕΣ Ο ΓΑΠ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ.
    ΤΩΡΑ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.
    ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΥΜΜΑΧΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΠΟΥΓΚΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ.
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΓΛΥΦΟΥΝ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ.
    ΕΘΝΟΣ-ΒΗΜΑ-ΝΕΑ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ.
    ΒΛΕΠΕ ΠΑΓΚΑΛΟΣ..
    ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ.
    ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΟΛΛ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    Η ΝΤΟΡΑ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ε τώρα έχει δίκιο ο κύριος με την συνέντευξη!
    Τώρα κλείνετε τα μάτια σας?
    Είναι αυτή σοβαρή δήλωση για μια υπουργό εξωτερικών?
    Δηλαδή γαμάμε το όνομα της Μακεδονίας μας στο βωμό οποιουδήποτε συμφέροντος?
    Και ΔΕΝ σας ενοχλεί αυτο???? !!!!!
    Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ.
    ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΞΑΝΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ.
    ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ.
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ.
    ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. pistevo oti h dilosi ths Ntoras einai to ALITHINO SKANDALO kai oxi to site toy Pasok kai ena arthro toy BBC.
    Pos pas se dialogo kai me ti apaitiseis otan diloneis kati tetio gia ti xora sou?
    Otan apopoiise ta dikaia sou?(Aigaio-Makedonia ktl ktl...)
    Pio einai telika to symferon mas???

    Simfoneite me mia tetia dilosi telika eseis Kyrioi ths ND ?
    Apantiste ipefthina opos brizete kai ipefthina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ -ΜΜΕ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ.
    ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΛΥΣΑΞΑΝ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΜΕ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Πιο Μπουργκάς ρε φίλε...
    Μας πήραν και τα σώβρακα οι Ρώσσοι .
    Άλλα λέγαμε και άλλα ..πήραμε...ΨΙΧΟΥΛΑ!
    απλά έσκυψε το κεφάλι Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ αφού εκτέθηκε στους Αμερικάνους ...και πήρε το κόκκαλο που του πέταξε ο Πούτιν.
    Και εδώ συμφωνω με τα παιδιά ...όσον αφορά την Ντόρα και τη δήλωσή της!Απαράδεκτη!
    Και την έχουμε ακόμη εκεί ?Μια γερμανίδα στην ουσία που δεν σέβετε τα εθνικά μας Δίκαια?
    Οχι δεν τη θέλω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. dora , bravogiorgos , bistis , damanakis , koynelakis ,

    τα σκατα αλλαζουν ονομα ποτε ομως λακκο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΑΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ?
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.

    ΣΗΜΙΤΗΣ-ΓΑΠ-ΝΤΟΡΑ =ΣΥΜΜΑΧΙΑ.
    ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΜΜΕ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ,ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    ΕΝΤΟΛΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. 5.17

    συμφωνω για την γερμανομπουςοφιλη αλλα και θεωρω αμερικανοκοπριτη ολκης και ανθελληνα τον bravogiorgo συναμα ανα μου επιτρεπεις. Ακομα σφαλλεις για τον αγωγο... ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΕΘΝΙΚΗ ΝΙΚΗ αν γινει... αν γινει..

    Ακομα και να τον πληρωνουμε.. μετρα καλα..

    1/ γινεται τειχος συνορο στην Θρακη μας που επιβουλευονται τα μεμετοπουλα... ασ το ξεχασουν γιατι αν κουνηθουν θα τους κοψει η αρκουδα τον λαιμο απο αυτι σε αυτι..

    2/ δημιουργει τις προυποθεσεις μιας μεγαλης πολης εκει που χρειαζεται.. νεες θεσεις εργασιας (φιλε μιλαμε για τεραστιων διαστασεων κινηση δεξαμενοπλοιων)

    3/ φερνει στην Ελλαδα στο επικεντρο της ενεργειακης τοπικης/πολιτικης δυναμης (γιαυτο λυσσαξανε οι τουρκαλαδες και οι αμερικανοι πατρωνοι τους μαζι με τους ντοπιους σκλαβους τους (ντορουλες και μπραβογιοργηδες - τους ειδατε πουθενα ?)

    4/ καθιστα το ΑΙΓΑΙΟ παλι ησυχη θαλασσα γιατι θα διακυβευονται ΚΑΙ ΤΑ ΡΩΣΣΙΚΑ συμφεροντα..

    5/ ΑΝΟΙΓΕΙ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΡΩΣΣΙΚΑ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΑ που ειναι ανευ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΚΙ ΟΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟΙ ΘΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΟΠΩΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΨΗΦΙΖΑΝ ΣΗΜΙΤΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. kai c mori kariola pou ta xereis afta? parousa eisoun stis simfonies?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. 5.31
    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ.
    ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΑΠΛΑ ΕΡΜΗΝΕΥΩ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. 5.17 Με λίγα λόγια συμφωνείς με το να ξεπουλάμε τα εθνικά μας Δίκαια σε οποιονδήποτε στο όνομα του συμφέροντος αλλα σε πειράζει το πως αποκαλούν τα Σκόπια σε ένα άρθρο και καταλογίζεις ...ατόπιμα ...μαλακία..στον Παπανδρέου?
    Νομίζω εκτείθεσε πλέον ανεπανόρθωτα .
    Οχι φίλε ..δεν ξεπουλάω τίποτα και για κανένα συμφέρον.!!
    Είδαμε τι μας έφερε το συμφέρον εδώ και 3 χρόνια ...Μόνο ΣΚΑΝΔΑΛΑ!!!
    Έλεος ..δείτε τα γεγονότα με την πραγματική τουσ διάσταση και βγάλτε τις γαλάζιες παρωπίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. 4:49

    Είναι τυχαίο που όλοι αυτοί οι "σύγχρονοι" που αναφέρεις συμφώνησαν ομοθυμαδόν με το σχέδιο ΑΝΑΝ για την Κύπρο;

    Για σκεφτείτε λίγο οτι άν δεν υπήρχε το παλληκάρι ο Τάσος που στο διάγγελμά του στον Ελληνοκυπριακό λαό είπε (δακρυσμένος) "εγώ παρέλαβα κράτος και δεν θα παραδώσω κρατίδιο", σήμερα η (κουτσουρεμένη) Κύπρος θα ήταν ένα κρατικό άνευρο μόρφωμα με επικυρίαρχο "προστάτη" τον Τουρκικό στρατό.

    Αυτοί οι ίδιοι δεν έφερναν τότε τον κατακλυσμό με τις συνέπειες που θα ακολουθούσαν τάχα το "ΟΧΙ" στο σχέδιο ΑΝΑΝ;

    Πόσα επιτέλους θα χάσουμε ακόμη πριν καταλάβουμε οτι εκτός από την βολική (για τους ισχυρούς) στάση στα εθνικά θέματα υπάρχει και η περήφανη της εθνικής αξιοπρέπειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Για να τελειώνει η πλάκα: Ολοι εσείς που εξεγείρεστε για τους...γυφτοσκοπιανούς, θα δεχόσασταν να καθηλωθεί το βιοτικό σας επίπεδο στους ρυθμούς του 1970-80, να ήταν η Ελλάδα ένα "ένοπλο κράτος" ,όπως το Ισραήλ, δορυφόρος και μαντρόσκυλο των ΗΠΑ στην Αν. Μεσόγειο; Θα αποδεχόσασταν για τα παιδιά σας μια κοινωνία που ζεί με τον φόβο του γείτονα; Ή μήπως φαντάζεστε ότι η Ελλάδα διαθέτει το δυναμικό που απαιτεί μια ένοπλη λύση των προβλημάτων της, όπως προφανώς επιθυμείτε ένιοι εξ΄υμών;
    Πόσοι από εσάς θα έδιναν τα "μαύρα" που βγάζουν, υπέρ "βωμών και εστιών"; Από εύκολές κουβέντες και... πατριώτες έχει χορτάσει ο τόπος και τους έχει πληρώσει σκληρά. Εμπρός, αντράκια μου, σαλπίστε κήρυγμα για ένα νέο Μακεδονικό Κομιτάτο, να δούμε και την αντίδραση του λαού. Εμπρός, γενναίοι απόγονοι του Ανταλκίδα και του Αλκιβιάδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Άν ο Καραμανλής καταφέρει να επιβιώσει στον πόλεμο που του κάνει το Εκδοτο-Αμερικανικό συνδικάτο με δεύτερη εκλογική νίκη μετά από αυτό που έκανε με τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη θα αποδείξει οτι έχει μεγάλα αρχίδια αντάξια του θείου του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. 5.53
    EDO GELAME!!
    POIA ARXIDIA ??
    KAI AFTOS KAI O THEIOS TOY LOYGGRES EINAI KAI HTAN !!!(BLEPE BILDIRIDIS...MYKONOS ..KTL)

    PLAKA EXETE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Απάντηση στον "Αλκιβιάδη":

    "Τι συμφορά, ενώ είσαι καμωμένος
    για τα ωραία και μεγάλα έργα
    η άδικη αυτή σου η τύχη πάντα
    ενθάρρυνσι κ' επιτυχία να σε αρνείται·
    να σ' εμποδίζουν ευτελείς συνήθειες,
    και μικροπρέπειες, κι αδιαφορίες.
    Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις
    (η μέρα που αφέθηκες κ' ενδίδεις),
    και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
    και πιαίνεις στον μονάρχην Αρταξέρξη
    που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του,
    και σε προσφέρει σατραπείες, και τέτοια.
    Και συ τα δέχεσαι με απελπισία
    αυτά τα πράγματα που δεν τα θέλεις.
    Άλλα ζητεί η ψυχή σου, γι' άλλα κλαίει·
    τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών,
    τα δύσκολα και τ' ανεκτίμητα Εύγε·
    την Αγορά, το Θέατρο, και τους Στεφάνους.
    Αυτά πού θα στα δώσει ο Αρταξέρξης,
    αυτά πού θα τα βρείς στη σατραπεία·
    και τι ζωή χωρίς αυτά θα κάμεις."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. και μονο με τον πολεμο που ξεκινησε ο καραμανλης δειχνει οτι δεν καταλαβαινει τιποτα.
    ΜΟΝΟΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ-ΜΜΕ.
    ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ.
    ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. 5.50

    Nαι , ειμαστε ετοιμοι απο καιρο, οπως παντα , γιατι ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ και οχι καταναλωτικα τσογλανια , γιατι ρεει αιμα Ελληνικο στην φλεβα μας και οχι κοκα κολα η ουισκυ, βοτκα η κουβανικο ρουμι..

    Ειμαστε παιδια δοξασμενων και οχι τυχαρπαστων αλλαξοκολαδων..

    Και πουσαι, αν πει ενας πρωθυπουργος =

    1/ δεν θα μπει ποτε ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ , η ΔΑΣΕ η ΝΑΤΟ χωρα με ονομα που να περιεχει το συστατικο 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ'

    2/ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΜΕ ΕΝΔΕΙΞΗ 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' Η ΚΑΙ 'ΦΥΡΟΜ'

    ΚΑΙ ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΔΙΔΥΜΟΥΣ ΓΕΜΜΗΤΙΚΟΥΣ ΑΔΕΝΕΣ ΣΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΤΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ 'ΚΛΕΙΝΩ ΤΩΡΑ -ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ- ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΥΔΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ' ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ 10 ΔΕΛΦΙΝΟΥΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΘΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ... αλλα το 3 θελει κοτσια φιλε...

    σου ελυσα το θεμα με τους γθφτοσκοπιανους ? και αν θελεις -θεωρητικα λεω- αν αποφασισει η Ελλαδα τους αποσταθεροποιει σε 48 ωρες και τους στελνει για βρουβες και τελειωνουμε μια και καλη..

    χαιρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. 5.50 εννοείς ότι θα μας κυρήξουν πόλεμο τα Σκόπια, δηλ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. 5:56

    Και συ που το ξέρεις; τους έχεις δεί; Ασε αυτά τα Λαλιωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Aυτη η Μπακοδήμου παντως, πολυ ωραιο μουνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. !!!!!!!!!
    "Στην εξωτερική πολιτική δεν μιλάς για δίκαια, αλλά για συμφέροντα".\ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

    Η ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΔΟΞΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ!

    ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ...(ΒΛΕΠΕ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΜΕ ΜΙΖΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΗΣ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Τέτοια λέτε και οι φοιτητές θα συνεχίσουν να τρώνε ξύλο για άλλα 4 χρόνια...
    Επίσης, υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά προβλήματα από τη Μακεδονία (ναι έτσι τη λέω κι εγώ)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. 6:05

    Μου φαίνεται οτι ρίχνεις το επίπεδο της συζήτησης. Όσο για την εκτίμησή σου δεν με βρίσκει σύμφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΕΔΩ ΠΟΥΛΙΟΜΑΣΤΕ είναι η έκφραση, ή καλύτερα σε απλά ελληνικά ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΜΑ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. και τι καθόμαστε και μαλακιζόμαστε με τα Δίκαια μας στο Αιγαίο ρε ?
    Για πια Μακεδονία μιλάμε ?
    Ολα στους Τούρκους και στους Σκοπιανούς ...αρκεί να έχουμε συμφέρον!
    Καλή είσαι ρε Ντόρα!!! Πολύ καλή!
    Ο Daddy σου ..η μάλλον ..ο fater (ετσι δεν ειναι γερμανικά ?)
    στα έμαθε αυτά?

    Ρε δε μαμιέστε λέω εγώ! που βρήκατε σκάνδαλο ...στο BBC...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. - Ο δημοσιογράφος Βαγγέλης Παπαδόπουλος-και δεν με ενδιαφέρει που πρόσκειται και τι φρονεί πολιτικά- έλεγε κάποτε μιά λέξη που τα περιέχει όλα . "ΞΕΦΤΙΛΑ". -Όμως εμείς οι μαλάκες που χειροδείξαμε με τα πέντε το ΠΑΣΟΚ και ρίξαμε την ψήφο μας στη ΝΔ ,τι χρωστάμε να μας καπελώνει αντί του Χριστοδουλάκη ο Αλογοσκούφης -και οι δύο ήταν συνεταιράκια στο ίδιο γραφείο οικον.μελετών-με τα δομημένα και τα γαμημένα. Η μόνη διαφορά είναι ότι ο Σημίτης ήξερε,ενώ ο Καραμανλής αγνοεί τα έργα και τις ημέρες κάποιων Υπουργών του .Ας αναλάβει πρωτοβουλία επί τέλους ,γιατί ο Γιωργάκης έρχεται και μάλιστα με την συνδρομή της αγίας οικογένειας η οποία αυτό ακριβώς επιθυμεί. Μην ξεχνάτε τις θέσεις του επίτιμου γιά το Σκοπιανό. Όσο γιά τον Γιωργάκης τον Πάγκαλο -κατ'ευφημισμόν -τον Βαγγέλη, κ.α, μαριονέτες του Σημίτη ήταν -που να ζήσει χίλια χρόνια ο άνθρωπος,αλλά να δόσει ο θεός να μην ξανακυβερνήσει δίποδα -και τώρα φτύνουν το παρελθόν τους. Τα είπα και όποιος έχει ένα δράμι μυαλό καταλαβαίνει. Ας είναι καλά το PRESS-GR που μας δίνει αυτή τη δυνατότητα και ας πάψουν κάποιοι ανεγκέφαλοι να γράφουν αηδίες. Πιστεύω ότι είναι χέστες ,φοβούνται και δεν τολμούν να έκφραστούν με λογική και επιχειρήματα ενώ έχουν αυτή την δυνατότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ηδη εγραψα πιο πριν για "απομακρυνση" εαν χρειαστει, της Ντορα Μητσοτακη απ το υπουργειο Εξωτερικων. Εσυ "αοματε", γιατι καμωνεσαι οτι δεν το ειδες?

    Οποιος δεν εχει διαθεση να διακινδυνεψει ξανα ουτε για Κυπρο ουτε για οποιοδηποτε εθνικο θεμα, και θελει να προφυλαξει και τα παιδια του απο τετοια ευθυνη, καλα θα κανει να τα μαζευει απο τωρα και να ξεκουμπιζεται απο τη Χωρα. Εσας τους αξεστους αλλοδαπους ουτε σας θελουμε ουτε σας χρειαζομαστε.
    Ερωτηση : Γιατι εξακολουθεις να μενεις στην Ελλαδα και μας τα ζαλιζεις ως κοινος Βλαξ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΣΗΜΙΤΕΣ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ-ΓΑΠ..ΗΔΕΣ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ-ΜΜΕ=ΣΥΜΜΑΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

    ΑΝΔΡΕΙΚΟΙ-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΚΟΙ=ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. babis που εισαι;

    Παρε θεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕ ΣΥΜΨΙΦΙΣΜΟ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΝΤΩΣ Η ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ. ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ
    ΤΡΕΧΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΕΡΑ
    ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΛΕΤΕ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
    ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩς ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΕΡΒΕΛΕΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΥΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ

    ΧΑΘΕΙΤΕ ΠΑΣΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΑΠΑΚΙΑ ΜΗΠΩΣ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΗ Η ΕΡΜΗ ΧΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΙΚΟΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
    ΣΗΜΙΤΟΜΗΤΣΟΤΑΚΟΓΑΠΗΔΕΣ.

    ΑΥΡΙΑΝΙΣΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ti tha ginei tha mas peite ta apotelesmata tou galop gia ton laliwti?????????????






































































    e?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-Τ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ-ΣΗΜΙΤΕΣ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. de vlepete oti katw grafei www.bbc.com re????????????????????????????????????????????????????
    dimosievma einai!
    STOKOI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΥΠΕΞ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΟΡΑ< ΟΧΙ Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ.

    ΑΡΑ ΑΥΤΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ.

    Ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΤΣΑΝΤ-ΜΙΝΕΪΚΟ που αγαπά την Ελλάδα σαν Έλληνας προκειμένου να γίνει πρωθυπουργός θα ξεπουλήσει ότι του υποδείξει η μάμμυ και ο πρέσβυς.



    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ -
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ



    babis άσε τα τσιμπούκια στο Καστρί κι έλα να ξεσκονίσεις τον προδότη Αμερικανόδουλο αφέντη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΌΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΤΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ.

    1. ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΦΘΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΝΤΟΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΘΕΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ. ΠΟΙΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΤΕ.

    2. ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΜΕΣΩ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ;

    ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΠΑΡΟΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. 6.51 διάβασε τον 6.22 και μετά ρώτα τους φίλους σου, ένα ΠΑΥΛΟ ΜΕΛΑ τον έχουν ακουστά???

    Αν σε ρωτήσουν, αν πάει Μύκονο, μάλλον σε δουλεύουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. 6.28 κανε ενα κοπο να διαβασεις τα σχόλια εδώ αλλά και τα σχόλια του press-gr και του greekalert και θα καταλάβεις πως αυτό το έχουν γράψει από την πρώτη στιγμή αλλά τι σου λέω δεν είναι πως δεν καταλαβαίνεις κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις!

    ΡΕ ΟΡΓΙΑ ΠΑΣΠΑΚΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ..ΕΙΝΑ9Ι ΓΝΩΣΤΟ ΠΩς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ

    και επειδή έγραψα για τα πασπάκια
    ας πω και στα δαπακια να μην χαίρονται ότι δεν έχει ξεπουλήσει το ΠΑΣΟΚ θα το κάνει η ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ BBC ΣΤΗ NOVA AN ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. ΕΛΕΟΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ: «Γ. ΠΙΤΤΑΡΑΣ: Κύριε εκπρόσωπε στην ιστοσελίδα του διπλωματικού γραφείου του κ. Παπανδρέου, η FYROM αναφέρεται ως Μακεδονία. Θα το διορθώσετε;

    Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ: Αν ανατρέξετε και αυτήν την στιγμή που μιλάμε στην ιστοσελίδα, καθόσον με ενημερώνουν και εμένα, στην ιστοσελίδα αυτή υπάρχει ένα ανοιχτό αρχείο ξένων δημοσιευμάτων, ξένων αναφορών, τα οποία αναδημοσιεύονται αυτούσια. Δηλαδή, μιλάμε στην κυριολεξία για ένα αρχείο, όχι για μια πολιτική σελίδα.

    Οποιαδήποτε διατύπωση δείτε, είναι ακριβώς στη μορφή της δημοσίευσης με αυτούσιο τρόπο κειμένων από ξένα έντυπα ή ξένες αναφορές, οι οποίες προορίζονται για την ενημέρωση και άντληση στοιχείων για το πώς βλέπουν και πώς καταγράφουν τρίτοι θέματα ενδιαφέροντος. Άρα, αυτή είναι η εικόνα όπως την έχω εγώ και νομίζω, αν αυτή τη στιγμή μπείτε και εσείς, θα την επαληθεύσετε με τον ίδιο τρόπο.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Oσο θα χωνονται στα εσωτερικα μας οι σαξονικες συμμοριες, τοσο θα εκτιθενται τα τσιρακια τους, και τοσο ευκολοτερο ειναι να ξεφτιλιζουμε τους υπηκοους τους.
    Απο την αλλη, τα λατινοσλαβικα, κουκουλοφορα και μη, χαζοσκυλα που εχθρευονται την Ελλαδα, που καινε και ρημαζουν καθε τοσο, και τυγχανουν καλης καλυψης απο τους ομοφυλους τους, υψηλοτερα ισταμενους και καλοκρυμμενους, θα μεινουν καποια στιγμη ακαλυπτα και θα ευχονται να μην ειχαν μπλεξει ποτε σε βορβορωδεις ενεργειες στις οποιες αφεθηκαν ως ανεγκεφαλοι που ειναι. Αλλωστε ειναι τοσο δυσμοιροι απο τοτε που βρεθηκαν εδω και δεν πηραν την εντιμη αποφαση να εγκαταλειψουν τη χωρα, που δεν χρειαζεται ο Ελληνας να βαλει το χερι του. Μαραζωμενοι και δυστυχοι γεννηθηκαν και ετσι θα ψοφησουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. babis

    για πες μου κούκλα μου σε παρακαλώ...

    τα σκοινιά που κρατάνε τη μαριονέτα το αφεντικό σου ΤΣΑΝΤ-ΜΙΝΕΙΚΟ είναι από ατσαλόσυρμα made in the USA ή από τις μουνότριχες της Γκερέκου?


    ρούφα babis-ρούφα babis-oε-οε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Το πού εχει διεισδυσει το καθε Αρβανο ειναι χωρις οποιαδηποτε αξια. Ακομα κι αν εχουν διαβρωσει -
    ειτε απο προνοια, ειτε απο τυχη - και τη ΝΔ, ας μην νομιζουν οτι κατι τρεχει κι οτι ειναι στο απυροβλητο. Οι ομοεθνεις τους στο Αλμπανια και στον Καναδα λυσσαξαν να δειχνουν οπου μπορουν το μισος τους στην Ελλαδα και να φαντασιωνονται αποσπαση εδαφων στην Ηπειρο. Επισης το γεγονος οτι νειωθουν απεχθεια για τους Σερβους Κοσοβου και Σκοπιων δεν θα τους κανει ποτε φιλους με μας. Ας το εχουν υπ' οψη αυτο.
    ΕΝΑΣ μονο τροπος υπαρχει να γευτουν μια στοιχειωδη ανοχη απο την πλευρα των ελληνων: Να σκυψουν το κεφαλι μετανειωμενοι, και να αρχισουν να ασχολουνται με την ανορθωση της χωρας τους, εγκαταλειποντας την Ελλαδα. Τα τουρκαλβανικα στοιχεια ειναι ανεπιθυμητα εδω. Αδειαστε μας τη γωνια. Αρκετα εχουμε να αντιμετωπισουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Και ερωτώ ευθέως την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας:

    Γιατί ο υπουργός Δικαιοσύνης δεν ερευνά τις καταγγελίες σε βάρος του Προέδρου του Αρείου Πάγου, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα;

    Γιατί καθυστερεί αδικαιολόγητα και, πόσο ακόμα θα καθυστερεί, η υπόθεση των υποκλοπών;

    Γιατί ο κ. Καραμανλής συνεχίζει, 78 μέρες τώρα, να κρύβει στοιχεία, στοιχεία που έχει για τα Ταμεία και, βεβαίως, στοιχεία για τις συμβάσεις για τα επικίνδυνα ομόλογα;

    Πόσο θα συνεχίζεται η προκαταρκτική έρευνα, χωρίς να ασκείται σε κανέναν ποινική δίωξη;

    Γιατί και με ποια δικαιολογία καθυστερεί η έρευνα για τις υποθέσεις των Πακιστανών, του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, της Π & Κ Χρηματιστηριακή, της Finansbank και της ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ τράπεζας;

    Τέλος, γιατί τρία χρόνια ο κ. Καραμανλής δεν ανοίγει το θέμα του Χρηματιστηρίου; Τι κρύβει και τι φοβάται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. makedonomaxoi enw8eite...bebaia ellada einai mexri thn Lamia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Πω πω λαβράκι έβγαλες πάλι!!!!
    Πατριώτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Ας ερθουμε και στα χαζοπονηρα του pasok που νομισαν πιθανως οτι θα τη βγαλουν καθαρη με σοφιστειες τής πλακας ( τοσο κοβει το μυαλο τους, τοσο κανουν ):

    Οποιος εκπλησσεται για αλλοπροσαλλα δημοσιευματα - ποσο μαλλον για καθαροαιμα ανθελληνικα -απο πλευρας ΒΒΣ, πχ, επιλεγει να το αναφερει ως Συνδεσμο Ηλεκτρονικο, χωρις να αφησει την ευκαιρια να το χαρακτηρισει ως απαραδεκτο! Τα σοσιαληστικα ρεμαλοειδη-με-τη-γραβατα/ζιβανγκο δεν εχουν ουτε την ικανοτητα να κρυφτουν ευσχημως. Αυτο ειναι σημαδι αποθρασυνσης ( διοτι εξακολουθουν να νομιζουν οτι αυτο που κρατουν στα χερια τους ειναι τα ... Γκεμια τής Εξουσιας! )και επισης σημαδι οτι καποιος εξακολουθει να τους τρεφει με τον Σανο-Ελπιδες επανακτησης Εξουσιας, χωρις να φαινεται να συνειδητοποιουν οτι αυτο που στην πραγματικοτητα συμβαινει ειναι οτι ο σαξονας αρχιληστης τους αφηνει μεσα στο παιχνιδι μηπως και ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑχρειαστει! Κροατη παρε δρομο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Εγώ πιστεύω αυτό που έλεγε ο Ελευθέριος Βενιζέλος: "Στην εξωτερική πολιτική δεν μιλάς για δίκαια, αλλά για συμφέροντα".\ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

    αυτά να βλέπουν και οι σκοπιανοί και οι Τούρκοι!!!
    ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ ΝΤΟΡΑΑΑ! ΔΩΣΤΑ ΟΛΑΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Πιστευω, και μετα απο τα στοιχεια που εφερε καποιος για την γαλλικη και γερμανικη παιδεια της και ανατροφη ισως, οτι θα τις εχει τις δυσκολιες της να διακρινει το νοημα μιας τετοιας ρησης. Αν λοιπον της δοθει λιγος χρονος να συνειδητοποιησει τι εκστομισε, μπορει και να διορθωσει τα κακως λεχθεντα. Δεν θ'αργησουμε να το καταλαβουμε αυτο. Οι πατρωνες της μπορει να κανουν σχεδια, ομως ο ξενοδοχος θα ειναι παντοτε ο - ηδη αρκετα ξυπνημενος - ελληνικος λαος.
    ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ας τολμησει αυτη και ο οποιος αλλος κυβερνητικος αξιωματουχος να μην τον λαβει υπ' οψιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Το ΠΑΣΟΚ του Γιωργάκη η ο Γιωργάκης του ΠΑΣΟΚ,το θέμα είναι ότι η μεγάλη σοσιαλιστική παράταξη πνέει τα λοίσθια,ψυχορραγεί εξ αιτίας του απόντος,άχρωμου και άγευστου ηγέτη (?)του.Δεν είναι τυχαίο που στην πλειονότητά τους ακόμα και οι ακραιφνείς Πασόκοι λοιδωρούν τον απο καραμπόλα ευρισκόμενο στην θέση του αρχηγού τους.Κρίμα για τον κόσμο που πίστεψε κάποτε ότι ο γιος του μεγάλου ΑΝΔΡΕΑ θα μπορούσε ίσως να καλύψει το κενό του.Ακατοίκητο το ρετιρέ του κεφαλιού του.ΚΡΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Τον Μπενιζελο η Ιστορια ηδη εχει αρχισει να τον "περιποιειται" οπως του αξιζει.
    Οπότε οποιος τον επικαλειται ως τον πολιτικο του πατερα, ειναι ειτε κοπανος ειτε ανιστορητος και αρα ανικανος να κερδισει την εμπιστοσυνη μας.
    Αδριαντες, ονοματοδοσιες λεωφωρων και πλατειων, ιδρυματα κλπ, ειναι ανημπορα να αποκρυψουν την αληθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. γειά σου babis πουσταρά

    όσο και να κρύβεσαι μην υπογράφοντας, ακούγονται τα κουδούνια που σου κρέμονται από το κωλάντερο.

    τα έβγαλες τα παιδία στη βίζιτα?


    babis o πάτερ-βίζιτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. δηλαδη με τον βαλακα τον ευθυμιου να υποθεσω οτι αν εχω μια εφημεριδα και δημοσιευσω πρωτοσελιδο μια φωτογραφια απο σκληρη τσοντα δεν μπορει να με πειραξει κανενας εισαγγελεας γιατι ειναι αναδημοσιευση απο τσοντοπεριοδικο και δεν την εβγαλα μονος μου με την μηχανη μου ?

    τετοιος μαλακας δημοσιογραφος ητανε τετοιος μαλακς πολιτικος εγινε, αλλα μεχρι εδω , οποιος παιζει με εθνικα θεματα να ξερει οτι δεν παιζει με την πολιτικη κολοκαριερα του ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Ηταν megalo το Αndrew? Ομως μεγκαλο τι ακριβως? μεγκαλο ντιμαγκογκο? Μεγκαλο τυχοδιωκτη? μεγκαλο πιονι? Μεγκαλο εκσοργκισμενο κατα Καραμανλι? Μηπως το μεγκαλο Φαφλατομουτρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Αν αδικησαμε τον αμερικανοσοσιαληστη, τοτε ιδου πεδιον δοξης λαμπρον, να βγει και να δηλωσει οτι ο ιδιος και το νεοσοσιαληστικο του κομμα δεν θα δεχθουν ποτε ονομασια που να περιεχει την λεξη 'μακεδονια' ..

    οριστε λοιπον , μια προταση ειναι ας τολμησει να την πει εστω και με την αμερικανικη προφορα του..

    εμεις εδω ειμαστε να τα παρουμε ολα πισω και να τον στηριξουμε κιολας...

    αλλα που ? ποιος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. 9.01 μενω αναυδος εμαθες πασοκικα με τετοια ωραια προφορα ? εκτακτος θα σε αγαπησει η diamantopoyloy ...προσεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. Babis μη μασάς! Συνέχισε τον αγώνα σου για τη δημοκρατία σε αυτό το blog. Γάμα τα μουνιά τους δεξιούς. Τελειώνουν οι μέρες τους. Ο Πρόεδρος και το ΠΑΣΟΚ θα νικήσουν και η χώρα θα ξαναμπεί σε πορεία ανάπτυξης και προόδου.

    Γαμώ τον friends of babis skylos of gap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Δεξιοί μουνάκια φάγατε καλά από τα δομημένα? Ουστ από δω κλέφτες. Βλάκες. Ποιος είναι επικινδύνος ρε ? Ξεπουλήσατε το Κυπριακό το 2004, αφήσατε την Τουρκία να συνεχίσει χωρίς να διαπραγματευτείτε ούτε το Ελσίνκι, τα Σκόπια τα αναγνώρισαν οι Αμερικάνοι και σεις σφυρίζατε αδιάφοροι.

    Φύγετε

    Γαμώ τον friends of babis skylos of gap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. ΚΑΛΩΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΚΑΔΟΡΟΥΣ ΤΟΥ babis - ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΕΒΓΑΛΕ ΚΙ ΕΣΑΣ ΣΤΗ ΒΙΖΙΤΑ?


    Ο σκατόψυχος ξεπούλησε τα πετρέλαια του Αιγαίου για να μην τον "φάνε"


    Ο "Ευχαριστώ τους Αμερικανούς" ξεπούλησε τα Ίμια για να διατηρηθεί στην καρέκλα


    Αναλογιστείτε ΤΙ ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΤΣΑΝΤ-ΜΙΝΕΪΚΟ που αγαπά την Ελλάδα σαν Έλληνας προκειμένου να γίνει πρωθυπουργός.



    ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ "ΜΑΚΕΔΟΝΟΦΡΟΣΥΝΗΣ"???


    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ -
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ


    babis o πάτερ-βίζιτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Η DiamantopUlU και οι συν αυτη ξερουν ηδη ποια θα ειναι η μοιρα τους. Στον πολιτικο σκουπιδοτοπο οπου η Ιστορια πεταει ολα τα μισελληνικα ξοανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Ξανά αδερφή για να απαντήσεις:

    Δεξιοί μουνάκια φάγατε καλά από τα δομημένα? Ουστ από δω κλέφτες. Βλάκες. Ποιος είναι επικινδύνος ρε ? Ξεπουλήσατε το Κυπριακό το 2004, αφήσατε την Τουρκία να συνεχίσει χωρίς να διαπραγματευτείτε ούτε το Ελσίνκι, τα Σκόπια τα αναγνώρισαν οι Αμερικάνοι και σεις σφυρίζατε αδιάφοροι.

    Φύγετε

    Γαμώ τον friends of babis skylos of gap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΝΤΙ ΚΑΤΑΠΙΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΠΡΙΝ ΕΚΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΟΙ ΑΜΕΣΑ ΘΙΓΟΜΕΝΟΙ. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΕΙΧΕ. ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΕΣΒΥΣ ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΕ.


    ΩΡΑΙΑ ΜΥΑΛΑ - ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΑ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΟ-ΠΟΛΩΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ-ΣΟΥΗΔΟΠΟΙΗΜΕΝΟ...


    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΕΡΧΕΣΤΕ



    ΕΣΕΝΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ (ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΚΟΤΑ ΕΙΣΑΙ-ΚΑΡΦΩΝΕΣΑΙ)



    babis ο πάτερ-βίζιτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. 9.12

    εισαι σε κριση, φαινεται..

    αλλα για να συνελθεις :

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!

    ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ !!

    ΡΕ ΑΕΙΣΙΧΤΙΡΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΟΠΡΙΤΗ

    ΑΙΝΤΕ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΣΟΥ ΚΡΑΤΟΣ...

    Ο Ξ Ω re kai pare mazi soy kai toys genitsaroys soy

    σσ
    τα τελευταια λογια ειναι se version alla diamantopoyloy..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. 9.01, ειχες μια φαεινη ιδεα αρχικα. Μετα ομως εδειξες οτι με τον παραμικρο κουτοπονηρο ελιγμο ενος μικρου παρεισακτου πολιτικαντη θα ησουν ετοιμος ως κλασικος αφελης να... ΣΚΥΨΕΙΣ παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. δηλαδη η diamantopoyloy θα ελεγε 'george go home together with your genitsaroi please' να χαρω εγω 'ελληνιδες' να χαρω εγω και ολη η μπιλντεμπεργκ μαζι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. ΜΩΡΗ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ. ΚΩΛΟΓΡΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑΣ) ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΣΤΟ ΖΑΠΕΙΟ ΜΩΡΗ. ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΝΑΝ ΡΕ ΑΥΝΑΝ? ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ? ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΣΙΝΚΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΑΚΛΑΥΤΟ? ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ? ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΙΑΡΑ ΔΕΞΙΑ ΛΟΥΓΚΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. 9.22

    μην ανησυχεις φιλε, ποιο ευκολο ειναι γατα να γαβγισει παρα ο αμερικανοσοσιαλιστης να παρει θεση εθνικη...

    μην ανησυχεις λοιπον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΡΟΥΦΗΞΕΙ - ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΑΚΑΘΕΚΤΕΣ ΝΑ ΡΟΥΦΑΝΕ ΨΩΛΕΣ


    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΠΡΟΔΟΤΕΣ.


    ΟΤΙ ΦΑΝΕ, ΟΤΙ ΠΙΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΤΙ ΑΡΠΑΞΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΤΟΥΣ (ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ-ΣΧΟΛΕΣ ΛΙΑΝΗ)


    ΚΑΙ ΝΑ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ





    babis o πάτερ-βίζιτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. ΜΙΚΡΗ ΠΑΣΟΚΑ ΠΟΥΣΤΡΑ,


    ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΧΟΝΤΡΗ ΒΑΜΒΑΚΕΡΗ ΚΥΛΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΠΡΟΥΤΖΙΝΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΣΠΙΘΕΣ.


    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...) ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ babis




    babis o πάτερ-βίζιτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *