...για την απαξίωση της πολιτικής... ο Του Χρήστου Λουτράδη Η απαξίωση της πολιτικής ξεκινάει από τις φοιτητικές εκλογές όπου ο φοιτητής υπ...
ο
Του Χρήστου Λουτράδη
Η απαξίωση της πολιτικής ξεκινάει από τις φοιτητικές εκλογές όπου ο φοιτητής υποτάσσεται σε ένα πατερναλιστικό σύστημα ρουσφετιών, δεν διαμορφώνει πολιτικό σκεπτικό και κρίση, ψηφίζει με αγοραία κριτήρια (ποιος θα μου κάνει την καλλίτερη προσφορά για μπουζούκια ή για την Μύκονο), γκρινίαζει για την απαξίωση της πολιτικής που απαξιώνει μόνος του με την πολιτική του στάση και ψήφο...
Το ενδιαφέρον ειναι ότι όλα αυτά εκπορεύονται από Πολιτικά Κόμματα που κόπτονται περί μεταρρυθμίσεων και προόδου αλλά στην ουσία στηρίζουν με την λογική τους ό,τι πιο αναχρονιστικό και ξεπερασμένο υπάρχει ως πολιτικός τρόπος σκέψης.
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί αυτή η κυριαρχία της ΔΑΠ στα Πανεπιστήμια;
Είναι η Κυριαρχία αυτή Κυριαρχία με όρους Πολιτικούς; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί η Αριστερά δεν μπορεί υπερβεί το ισχνό 3% στις φοιτητικές εκλογές;
Αυτά να τα σκεφτούν αυτοί που λιβανίζουν απο το πρωί μεχρι το βράδυ τη νεολαία ανεξαρτήτως ποιά πολιτική ή κομματική σκοπιμότητα εξυπηρετούν. Οι χειρότεροι δε λιβανιστές είναι η συντρηπτική μερίδα των καθηγητών τους, με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις. Λιβάνισμα από πολιτικούς, δημοσιογράφους, καλλιτέχνες. Όλοι χαιδεύουν τα αυτάκια των νέων γιατί τους βλέπουν ως target group. Όλοι θέλουν να τα έχουν καλά με τους πελάτες τους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου αγαπητε Χρηστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σχολια σου κοσμουν το blog και βοηθουν ολους εμας να ανεβαινουμε λιγο ψηλοτερα.Δυσκολη προσπαθεια μεσα στην κοινωνια της απαξιωσης και της αρπαχτης που βιωνουμε στην καθημερινοτητα μας που γινεται μερα με τη μερα πιο δυσκολη.
Σαν νεος που εισαι το γεγονος αυτό είναι πολύ ελπιδοφορο και μας γεμιζει εμας τους μεγαλυτερους με αισιοδοξια.
Συνεχισε στο δρομο που διαλεξες και θα βρεις πολλους που προθυμα θα σε στηριξουν.Υπολογισε και μενα.
babis
τέσσερα χρόνια συνοδοιπόροι στο Πάντειο, Χρήστο μου, έχουμε κάθε λόγο να αγανακτούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή@babis:Η δημοκρατική σου κατάρτιση, το θάρρος των απόψεων σου αλλά και οι απλόχερες ευχές σου, αναδεικνύουν έναν ενάρετο και ευαίσθητο άνθρωπο που κοσμεί το blog.
Χρήστο,
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να συνεχίζω το συλλογισμό σου, θα έλεγα πως πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και να δούμε πώς τα Πανεπιστήμια και η εν γένει ακαδημαϊκή ζωή θα μπορέσει στο μέλλον να δημιουργήσει ολοκληρωμένους πολίτες με συλλογική συνείδηση, αντίθετα με το σημερινή της τάση να αναπαράγει τη νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, της ατομοκεντρικής προσέγγισης της ζωής και τελικά της κοινωνικής νωθρότητας.
Έχω την πεποίθηση ότι οι φοιτητές πρέπει άμεσα να χειραφετηθούν πλήρως και οι φοιτητικές παρατάξεις να μην αποτελούν απολήξεις των πολιτικών κομμάτων. Και αυτό πρέπει να ρυθμιστεί θεσμικά και όχι απλώς σε επίπεδο διακηρύξεων περί ανεξαρτησίας από την κάθε φοιτητική παράταξη.
Μόνο τότε θα ασχοληθούν με την ουσία των προβλημάτων της παιδείας αυτοπροσδιοριζόμενοι άνθρωποι μέσα από τα πανεπιστήμια, οι οποίοι θα το κάνουν από μεράκι και αγάπη για το απόλυτα υποβαθμισμένο σήμερα ελληνικό πανεπιστήμιο και όχι υποκινούμενοι από την παροσδοκία της εύκολης ανέλιξης στον εκάστοτε κομματικό μηχανισμό, εμπορευόμενοι "κουκιά" και προσωπική επιρροή στα κομματικά στελέχη.
Μόνο έτσι θα αναδειχθούν υγιείς δυνάμεις που τελικά θα αξίζει και τον κόπο να δραστηριοποιηθούν μελλοντικά στο κεντρικό πολιτικό προσκήν αν το επιθυμήσουν.
Αλέξανδρος
Τώρα φταίνε τα μπουζούκια που έχασε η ΠΑΣΠ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα ακούσουμε ακόμα!!!
Γιατί ρε παιδιά δημοσιεύετε πάλι αυτόν τον άθλιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήμ αρεσει που απορειτε κι ολας , γιατι η αριστερα ειναι τοσο χαμηλα στα ποσοστα των φοιτητικων εκλογων.... απλα η αριστερα και οι ιδεες δεν ειναι τιποτα αλλο απο πολιτικη παλαιοντολογια κι ως τετοια αντιμετωπιζεται κι απο τουσ φοιτητες. οι γαλλικες εκλογες ρε γεροντοφρικια του σοσιαλισμου δεν σας διδαξαν τιποτα????????? ως τωρα μπορουμε να πουμε πως ειστε πολιτικο ρετρο σε λιγο οι ιδεες σασ δεν θα ειναι τιποτα αλλο απο πολιτικα αποβλητα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά τα λες χρηστάρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήτι σχέση έχει η ΠΑΣΠ ρε φίλε με αυτό που γράφει ? αφου κατηγορεί σύσσωμες τις παρατάξεις..
μ αρεσει που απορειτε κι ολας , γιατι η αριστερα ειναι τοσο χαμηλα στα ποσοστα των φοιτητικων εκλογων.... απλα η αριστερα και οι ιδεες δεν ειναι τιποτα αλλο απο πολιτικη παλαιοντολογια κι ως τετοια αντιμετωπιζεται κι απο τουσ φοιτητες. οι γαλλικες εκλογες ρε γεροντοφρικια του σοσιαλισμου δεν σας διδαξαν τιποτα????????? ως τωρα μπορουμε να πουμε πως ειστε πολιτικο ρετρο σε λιγο οι ιδεες σασ δεν θα ειναι τιποτα αλλο απο πολιτικα αποβλητα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήTO COMMENT MODERATION ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ babis ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ babis
ΑπάντησηΔιαγραφήγαμίστε-στηρίξτε babis
αθλιο-babis εννοώ και όχι Λουτράδη
ΑπάντησηΔιαγραφήμ αρεσει που απορειτε κι ολας , γιατι η αριστερα ειναι τοσο χαμηλα στα ποσοστα των φοιτητικων εκλογων.... απλα η αριστερα και οι ιδεες δεν ειναι τιποτα αλλο απο πολιτικη παλαιοντολογια κι ως τετοια αντιμετωπιζεται κι απο τουσ φοιτητες. οι γαλλικες εκλογες ρε γεροντοφρικια του σοσιαλισμου δεν σας διδαξαν τιποτα????????? ως τωρα μπορουμε να πουμε πως ειστε πολιτικο ρετρο σε λιγο οι ιδεες σασ δεν θα ειναι τιποτα αλλο απο πολιτικα αποβλητα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Χρήστο, για τις απαντήσεις που ζητάς σε σχέση με την ΔΑΠ, ίσως θα έπρεπε να σου απαντούσε κάποιος από εκεί, παίρνω όμως την πρωτοβουλία μιας και ρωτάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ και 20 και πλέον χρόνια που θριαμβεύει η ΔΑΠ και ειδικότερα από την εποχή που εγκατέλειψε τις στείρες - αυτονόητες προτάσεις περί "ελευθερίας και δημοκρατίας" και μίλησε για σπουδές, συγγράμματα και θέματα καθαρά φοιτητικά, η μεν αριστερά έστελνε φοιτητές στην Νικαράγουα για εθελοντική εργασία, η δε ΠΑΣΠ υπεραμυνόταν των κυβερνήσεων και των νομοσχεδίων του ΠΑΣΟΚ και μιλούσε γενικά και αόριστα για σοσιαλισμό και άφηνε δευτερεύοντα τα ζητήματα ποιότητας της Παιδείας. Η ΔΑΠ αγκάλιασε έτσι σιγά -σιγά σε επίπεδο εκλογών όχι μόνο τον σκληρό πυρήνα των νεοδημοκρατών αλλά και αυτό των νέων που είτε δεν εμπλέκονταν ιδιαίτερα με ιδεολογικές αναζητήσεις είτε είχαν μαγαλύτερη ανάγκη να σπουδάσουν και να αποφοιτήσουν . Σε αυτά τα πλαίσια ο ακομμάτιστος φοιτητής έβρισκε πιο φιλική την παρέα των Δαπιτών παρά την σκληρή ιδεολογική παρέα των αριστερών και των πασπιτών. Η ΔΑΠ συνέχισε ακόμα και σε εποχές που δεν ήταν κυβέρνηση ο ιδεολογικός της φορέας να είναι περισσότερο "σπουδαστική" παρά "αντδραστική". Δεν υιοθέτησε ποτέ την λογική του κλεισίματος των ιδρυμάτων σαν πανάκεια αγώνων και αυτό της αναγνωρίστηκε ως υπεύθυνη στάση και από τους δικούς της και από τους ουδέτερους. Το αποτέλεσμα είναι να λαμβάνει ψήφους που δεν καταλήγουν κατ' ανάγκη στη ΝΔ σε επίπεδο βουλευτικών, αλλά είναι δυνάμεις που τις κατέχει η ΔΑΠ ελλείψει άλλου με παρόμοια πολιτική.
Η ΠΑΣΠ λειτουργεί τα τελευταία χρόνια με μια συλλογιστική πολιτικής αυτονομίας, που εμένα προσωπικά με ικανοποιεί αν κινείται με αγνά κίνητρα. Θεωρώ δεν το αποτέλεσμα των εκλογών επιτυχία για την ΠΑΣΠ, αν σκεφθεί κανείς πόσοι θα ήθελαν να υπήρχε αποτυχία της. Και αυτή όμως μοιάζει να ακολουθεί την αριστερά σε θέματα λειτουργίας του Πανεπιστημίου κι έτσι αποκρούει αρκετούς φοιτητές.
Η Αριστερά από την άλλη κερδίζει σε επίπεδο φοιτητικό ένα 15-20% το οποίο όμως κινείται στα πλαίσια μιας σοσιαλφαντασίωσης και του θεωρητικού. Όταν αποφοιτήσει ο αριστερός κατά κανόνα γίνεται άλλος άνθρωπος, γίνεται ρεαλιστής. Αγωνιά για εύρεση εργασίας, μπαίνει στην κοινωνία κι έτσι διαμορφώνει τη νέα του ρελιστικότερη πρόταση και μεταμορφώνεται την ώρα της βουλευτικής κάλπης.
Η δε τάση της εποχής με τα εμβδομαδιαίας βάσης πάρτυ και τις εκδρομές είναι φανερό ότι εξυπηρετεί πάλι τη πολιτική στρατηγική της ΔΑΠ, αφού "νομιμοποιεί" την πολιτική στάση της και εισπράττει σχεδόν αυτούσια την δύναμη των "απολιτίκ" φοιτητών σε σχέση με τον "αριστερισμό" και τις καταληψο-συνελεύσεις της βίας και βαβούρας των 100-200 ατόμων.
Πιστεύω να σου έδωσα κάποιες απαντήσεις, πάντα μέσα από την οπτική μου γωνιά.
το ποσοστό της αριστεράς δεν είναι 3% όπως λέει ο κ. Λουτράδης αλλά πάνω από 30% συνολικά (πκσ + εαακ + αριστερή ενότητα + κλπ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά αποτελέσματα ανά σχολή εδώ
http://www.nka.gr/modules.php?name=Foititikes
Επιτελους, καλά τον διαγράφατε μέχρι τώρα. μην αφήσετε αυτον τον άθλιο να ξαναχαλάσει όλα τα comment.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι 30%? θεωρείς αριστερά το ΠΚΣ ? και τα ΕΑΑΚ αυτοι ειναι πιο δεξιοι και απο το ΛΑΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήρε μπάμπη ρίξε κανά σεντόνι αντιγραφή να γουστάρουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ Η 17 ΝΟΕΜΒΡΗ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗ ΤΟ 99,H ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ,ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΑΝΕ TRADING ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΗΣ.
ΑΠΟ 99 ΕΩΣ ΤΟ 2002 ΕΠΑΙΖΕ ΦΟΥΣΚΕΣ.
9:08 μμ
Ανώνυμο said...
ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ ΤΙΣ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΦΟΥΣΚΕΣ...ΑΠΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ.
9:08 μμ
Ανώνυμο said...
ΓΙΑΤΙ Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΙΞΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΟΛΟΤΩΦ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ VODAFON META TΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ.
ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ ΤΗΝ PANAFON...
9:09 μμ
Ανώνυμο said...
ρε μπάμπη ρίξε κανά σεντόνι αντιγραφή να γουστάρουμε
9:11 μμ
Ανώνυμο said...
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ.
ΔΕΝ ΕΚΑΨΑΝ ΕΝΑ ΕΣΤΩ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΗΣ VODAFON?
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ ΤΗΣ...ΠΑΝΑΦΟΝ.
9:12 μμ
Ανώνυμο said...
ΓΙΑΤΙ Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΙ ΟΣΟΥΣ ΚΡΑΖΟΥΝ ΟΙ...
ΘΕΜΑ-ΕΚΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΓΚΑΛΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ-ΚΑΧΡΙΜΑΚΗΣ-ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ?
9:14 μμ
Ανώνυμο said...
ΓΙΑΤΙ Η 17 ΝΟΕΜΒΡΗ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ,ΤΗΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ...ΚΤΛ...
9:16 μμ
Ανώνυμο said...
γιατι ο επαναστατικος αγωνας αποσιωπα τον αφοπλισμο του φρουρου κεδικογλου?
δεν θελει να παραδεχθει απο σεμνοτυφια...οτι εμπνεεται απο τις στοχοποιησεις..καχριμακη και φιλων του δημοσιογραφων.
9:17 μμ
Ανώνυμο said...
ΦΕΥΓΑΤΕ..ΠΟΛΥΔΩΡΑ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ.
κανε κατι απλο.
διαβαζε καχριμακη..
και τις επιρροες του στα ΜΜΕ.
ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗ..ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ..ΜΑΙΜΟΥ.
9:18 μμ
Ανώνυμο said...
ΓΙΑΤΙ Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΚΥΡΗΞΕ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ..
ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΜΜΕ.
τωρα το καταλαβατε μαλακες οτι στηνεται σκηνικο νεας τρομακρατιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα την πουλησουν σαν αριστερη.
αλλα θα ειναι με συμβολαια.
με ποινικους η με εισαγωγες ξενων
εκτελεστων.
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ.
ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΧΙΣΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
βεβαια οι μαλακες αγαθομουνηδες δεξιοι θα την θεωρησουν ΑΡΙΣΤΕΡΗ.
Ποια είναι η τύχη ενός ανθρώπου που αρνήθηκε να υπηρετήσει την θητεία του στη χώρα καταγωγής;
ΑπάντησηΔιαγραφή1.. Στιγµατίζεται ως φυγόστρατος.
2.. Δεν του επιτρέπεται να εργαστεί στο δηµόσιο.
3.. Δεν του επιτρέπεται η κατοχή όπλου.
4.. Πληρώνει για να µην υπηρετήσει 29.000 δρχ. Γίνεται ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΗΣ του ΠΑΣΟΚ και έχει υπό της εντολές του και κομματικοποιεί ολόκληρο το στράτευµα, προχωρεί σε συµφωνίες αγορών πολεµικού υλικού πολλών δισεκατομμυρίων Ευρώ (την ώρα που εάν του δώσουν ένα G3, θα το πιάσει από την κάννη).
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΣΟΦΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ, ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΔΟΧΗ!
Το όνοµα αυτού Άκης Τσοχατζόπουλος, φίλος και προστατευόμενος του ο Μιχάλης Καρχιμάκης. Γιαυτόν καμία ερώτηση δεν έχει κάνει...
ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΔΩΣΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΚΟΛΟΜΒΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΠΑΡΑΚΜΗ
ΚΑΡΜΑΝΛΗΣ Η ΤΑΝΚΣ-ΜΜΕ.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΣΥΝΤΑΚΤΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ
Ο ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ- ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ
ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ.
ΑΥΤΗ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΛΥΣΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 3%.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟΦΙΛΕΥΘΕΡΟ ΓΑΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΕΜΑΕΙ..ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ..
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
ΤΟΝ ΤΑΙΖΟΥΝ ΣΑΠΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ.
ΚΤΛ.ΚΤΛ.
το αρθρο μου άρεσε και αναρωτειεμε τα ιδια με τον συντάκτη ακριβώς...θα ήθελα και την άποψη του για τα ζητήματα που τέθηκαν απο ορισμένους απο εδώ μέσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήκατά την δική μου άποψη η μονη λύση ειναι η κατάργηση των ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ και η αντικατάσταση τους με ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙς.
την διαφορά ολοι την ξέρουμε
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Μπάμπη για τα λόγια συμπάθειας.Τα λόγια αγνότητας και πολιτικής καθαρότητας που εκπεμπεις ανεξαρτήτως ποιον βρίσκου σύμφωνω ή οχι πρέπει να αποτελούν αντικείμενο σεβασμού οπως ολες οι απόψεις.
Γιώργο Παπούλια, εσύ γνωρίζεις καλλίτερα απο μένα το τι σημαινει φοιτητική παράταξη στις μέρες μας απο ποιους και για ποιους ελέγχεται και πως πετάει τα καλά μυαλά εκτός παιχνιδιου.
Αλέξανδρε,
Θα συμφωνήσω μαζί σου απόλυτα .Ο απογαλακτισμός των παρατάξεων απο τα κόμματα πρέπει να αποτελεί το ζητούμενο στην εποχή μας , σε πολλές περιπτώσεις δεν προσφέρει τιποτα , παρα μονο χρησιμοποειται ως ανελκυστήρας πολιτικαντικης ανέλιξης σε κομματικά γραφεία .Παραγωγή έργου μήδεν οπως και πολιτικής σκέψης.Ο απογαλακτισμός αυτός πρέπει να γινει με ταυτόχρονη αλλαγή του status quo των Ιδρυμάτων .Αυτό το καρκίνωμα συνεργασίας Ακαδημαικών και Φοιτητών που οδηγει σε νοσηρά φαινόμενα πρέπει να σπάσει.
Αγαπητέ Βασίλη , Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.Συμφωνώ εν μέρει με τον συλλογισμο σου θεωρώ οτι η ΔΑΠ έχει κάνει πολυ κακό γιατι εκμέταλευτηκε την απο-πολιτικοποιηση που μαστίζει την γενία και αντί να την μειώσει την αυξησε και την ''ντάντεψε'' οι ευθύνες των αριστερών και της ΠΑΣΠ ειναι μεγάλες.Η Αριστερά γιατι δεν μπορεί να εκφράσει ελκυστικό και πειστικό λόγο και η ΠΑΣΠ γιατι αφενός μεν δεν μπορεί να εκφράσει ενιαιο λόγο αφετέρου μεγάλη μερίδα των στελεχών της αλλοιώνεται απο την πιθανη εξουσία
Στον φίλο που είπε για το ποσοστό της αριστεράς , θα συμφωνήσω με έναν φιλο για διαχωρισμό της αριστεράς , για μένα αριστερά δεν ειναι η ΠΚΣ ουτε τα ΕΑΑΚ αποτελουν συντηριτηκα ψευτο-αριστεριστικα μορφώματα .
Σας ευχαριστώ ολους για τα σχόλια σας,
Χρήστος Λουτράδης
Φίλε μου Χρήστο, ποιόν έβλαψε η ΔΑΠ; Ποιόν εκμεταλλεύτηκε; 21 χρόνια πρώτη βγαίνει. Δεν μπορείς να αντιληφθείς τόσα χρόνια ότι οι φοιτητές δεν είναι ούτε σοσιαλιστές ούτε αριστεροί, στην πλειονότητά τους τουλάχιστον; Παράταξη που να τους εκφράζει θέλουν. Παράταξη που να ενδιαφέρεται για τα φοιτητικά προβλήματα και για την αξία του πτυχίου τους στην αγορά εργασίας, χωρίς να θωρητικολογεί με δογματικούς αριστερισμούς και συντροφικές δοξασίες, μια παράταξη που δεν θα προτείνει καταλήψεις επί καταλήψεων. Κάποιον που δεν θα του προτείνει να κλείνει το σπίτι του και την εστία γνώσης επειδή διαφωνεί γενικώς και αορίστως. Φταίνε οι φοιτητές που σκέπτονται έτσι; Ή μήπως φταίνε τα μπουζούκια; Από την άλλη το 40% ήταν και μια έμμεση έγκριση των φοιτητών στη Γιαννάκου και για το Νόμο της Παιδείας και για τη βάση του 10 και για την αναθεώρηση του 16. Το ΠΑΣΟΚ δεν φταίει που άφησε στην κετροδεξιά όλες αυτές τις απόψεις που πολλές από αυτές και δικές του ήταν; Τι να κάνει η ΔΑΠ; Να πάψει να υπάρχει; Αν υπήρχε και άλλη παράταξη πιο κοντά στις απόψεις της ΔΑΠ, και εκείνη θα έβλεπε κέρδη και η ΔΑΠ θα έβλεπε μειωμένο ποσοστό. Ως τότε...λυπάμαι, αλλά μόνο πλάτη. Δεν είναι στραβός ο γυαλός, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήAγαπητέ Βασίλη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ με την ιδεοληψία ότι κλειστές σχολές ισον επαναστάση Θεωρώ οτι οι κλειστές σχολές αποτελούν δείγμα αντι δημοκρατικότητας , φασισμού και προάγουν παρακμιακά φαινόμενα σε ένα χώρο ελευθερίας και ιδεών.
Ορισμένες εκφάνσεις της αριστεράς αποτελούν συντηρητικότερες ιδεολογικά απο φιλελευθερες ιδεολογιες και πιο αναχρονιστικές .
Στο θέμα της ΠΑΣΠ , κατά την διάρκεια της φοίτησης μου στο Πανεπιστημιο συμμετείχα στην παράταξη αυτή και αποχώρησα γιατί δεν με εκφράζει οχι η ΠΑΣΠ αλλό ο τρόπος λειτουργίας των φοιτητικών παρατάξεων( χαρτογραφήσεις , λαικισμοι , υπόγειες σχέσεις με καθηγητές) αλλά πες μου ειλικρίνα η φοιτήτρια που ψηφίζει τον Κώστα απο την ΔΑΠ* φανταστικά προσωπα* τον ψηφίζει γιατι πιστεύει στην φιλελευθερη προσέγγιση της ΔΑΠ για τα ΑΕΙ( Που και αυτη την θέτω εν αμφιβόλω ) ή γιατί ο Κώστας τις δινει σημειώσεις και της υπόσχεται οτι θα περάσει ευκολότερα τα μαθηματα. Αν αυτό ειναι Φιλελευθερισμός τότε μην λυπάσαι γιατί προτιμώ να βλέπω πλάτη.
Χρήστος Λουτράδης
για να συμπληρώσω την συλλογιστική μου .Το θέμα έγκειται στο ότι ολες οι παρατάξεις πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη να αποτελέσουν πρωτοπόρες δυνάμεις παραγωγής πολιτικής σκέψης και προβληματισμού και όχι να ειναι παρα-μάγαζα παροχής υπηρεσιών σε φοιτητές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος Λουτράδης
Έλα τώρα Χρήστο, με τις σημειώσεις. Πρέπει να είσαι κάτι ιδεολογικά για να μοιράζεις σημειώσεις; Τα εβδομαδιαία πάρτυ και τα μπουζούκια γιατί γίνονται; Εκεί φορτώνεις τα ποσοστά της ΔΑΠ; Βλέπεις εσύ πουθενά στην πραγματικότητα της ζωής ή της πολτικής των κομμάτων διαχωριστικές γραμμές; Πάνω κάτω ίδιοι είμαστε όλοι. Αν εσύ μιλάς για πολιτική ιδεολογία και ο φοιτητής σου απαντάει ζητώντας ¨σημειώσεις¨ για να περάσει το μάθημα, τότε δεν φταίει ο φοιτητής αλλά οι θεωρία η δική σου που δεν τον αγγίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ φιλελευθερισμός εξάλλου δεν γράφεται σε βιβλία, δεν διδάσκεται γιατί δεν είναι θεωρία αλλά καθημερινή πρακτική. Άσε τον κόσμο ελεύθερο να σκεφθεί, διασκέδασε μαζί του, μην του περιορίζεις τους ορίζοντες σε παλαιολιθικούς δογματισμούς και το σημαντικότερο μην του στερείς τη γνώση, την άποψη και την επιστημονική δουλειά του. Δεν ξέρω αν θα πάρεις κανένα τίτλο φιλελεύθερου ή σοσιαλδημοκράτη αλλά θα βαδίσεις σε σωστή πορεία αν θες να τον εκπροσωπείς γιατί θα έρθεις κοντύτερα στα πραγματικά του προβλήματα και στις ουσιαστικές του ανάγκες.
Μου αρέσεις όμως, μου μοιάζεις, γιατί είσαι πραγματικά επαναστατικός. Κι εγώ θέλω τους φοιτητές ανεξάρτητους και ξεκολλημένους από τα κόμματα όπως γενικότερα όλο τον συνδικαλισμό. Και κάπου έχουμε παράλληλες και παρόμοιες πορείες αλλά δε θέλω να επεκταθώ. Μόνο όμως κι επειδή είσαι φίλος να πω ότι...
Μια φίλη σε ένα άλλο blog μου θύμισε την εποχή που κάποτε ερωτεύτηκα σε ένα πανσπουδαστικό συνέδριο (τότε γίνονταν ακόμα). Ήταν σαν τώρα Μαϊος. Και ερωτεύτηκα όταν από τη βήμα γίνονταν ανούσιες και επαναλαμβανόμενες ομιλίες με ανεφάρμοστους ιδεαλισμούς. Σε ένα χαμόγελο ανακάλυψα το νόημα της ζωής. Όχι δεν ήταν φιλελεύθερη η προσέγγιση. Ήταν όμως δική μου. Και δεν τη οφείλω σε κανένα.
Ελπίζω Χρήστο να τα ξαναπούμε σε άλλο ποστ.
Βασίλη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Δεν θεωρώ το μοίρασμα σημειώσεων κακό..θεωρώ κακή την αδυναμία των καθηγητών να μοιράσουν συγκεντρωμένο υλικό με τις παραδόσεις τους και την εξάρτηση που δημιουργείται μεταξύ φοιτητών και παρατάξεων με την παροχή σημειώσεων , δεν την κρίνω ιδεολογικά , οπως δεν κρίνω ιδεολογικά και την ανάγκη του φοιτητή για διασκέδαση , χαρά , ελευθερία σκέψης κλπ το κάνω και εγώ , μάλλον έχω ανάγκη να το κάνω και εγώ .Αυτο που θέλω ειναι περισσότερη ΠΟΛΙΤΙΚΗ και λιγότερο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΚΡΑΤΙΑ περισσότερο ΟΥΣΙΑ και λιγότερο φαινέσθαι.Και σε αυτό έχουν ευθύνη ΟΛΟΙ , εχουμε ευθύνη ολοι.
Ο καθένας πορεύεται με βάση τις συντεταγμένες της ζωής του και κρίνεται με γνώμονα την καθημερινη του πορεία στο διάβα της ζωής , αυτή δινει μετάλλια και παράσημα ,εκει κρινεται ο Αριστερός , Ο Σοσιαλδημοκράτης , ο Δεξιός.
Ζουμε σε μια εποχή οπου οι ιδεολογικές αποσκευες του καθενός μας πρέπει να λειτουργουν ως οχημα ταξιδιου και οχι ως βαρίδια ακινησίας ως πυξίδα ζωής και κοινωνικής δράσης .
Πανσπουδαστικό συνέδριο.. με κάνεις να θυμώνω περισσότερο ξέρεις πόσα χρόνια έχει να γίνει?
Σε ευχαριστώ και που με θεωρείς φιλό και για την επικοδομητική κουβέντα που κάνουμε.
Χρήστος Λουτράδης
...Ζουμε σε μια εποχή οπου οι ιδεολογικές αποσκευες του καθενός μας πρέπει να λειτουργουν ως οχημα ταξιδιου και οχι ως βαρίδια ακινησίας ως πυξίδα ζωής και κοινωνικής δράσης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιο της ημέρας. Μπράβο Χρήστο!
ωραία ατάκα πράγματι
ΑπάντησηΔιαγραφή“Και ερωτεύτηκα όταν από τη βήμα γίνονταν ανούσιες και επαναλαμβανόμενες ομιλίες με ανεφάρμοστους ιδεαλισμούς. Σε ένα χαμόγελο ανακάλυψα το νόημα της ζωής”.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, που αλλού ρε Βασίλη.
Αυτή είναι η ατάκα του μήνα, μπράβο σου!
Αυτό δεν είναι το μήνυμα του φιλελευθερισμού, αλλά του πυρήνα αυτού, της πηγαίας, πρωτογενούς ελευθερίας.
Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ
ΠΡΟΣ 9:02 μμ το ποσοστό της αριστεράς δεν είναι 3% όπως λέει ο κ. Λουτράδης αλλά πάνω από 30% συνολικά (πκσ + εαακ + αριστερή ενότητα + κλπ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΙ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΣΚ ΤΗΝ ΕΑΑΚ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΛΕΝΕ.ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ.ΑΛΛΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥΣ;
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΑ
ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.