GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Αν ο Λαλιώτης ήταν λαμόγιο..."

« Επειδή περισσεύει η ανώνυμη ( και ανώδυνη..) πονηριά στο θέμα του Κώστα Λαλιώτη , θα ήθελα να θέσω μερικά ερωτήματα: 1. Αν ο Λαλιώτης ήταν...

«Επειδή περισσεύει η ανώνυμη ( και ανώδυνη..) πονηριά στο θέμα του Κώστα Λαλιώτη, θα ήθελα να θέσω μερικά ερωτήματα:
1. Αν ο Λαλιώτης ήταν λαμόγιο, γιατί στα τόσα χρόνια που είναι εκτός πολιτικής, η Νέα Δημοκρατία - για να μην πω για την οικογένεια Μητσοτάκη…- δεν τον "ξέσκισε"; Μήπως επειδή δεν βρήκαν τίποτε εναντίον του;
2. Και καλά η Ν.Δ. Αλλά οι Αμερικάνοι;

Αν είχαν βρει έστω κι ένα χιλιοστό "λαμογιάς" σ΄ αυτόν που τους έσπασε τον τσαμπουκά την εποχή του πολέμου με το Ιράκ όταν κατέβασε τον κόσμο στον Σύνταγμα ενάντια στην επέμβαση τους και το πλήρωσε με τον γνωστό τρόπο, δεν θάχαν βάλει τα τσιράκια τους να τον "σφάξουν" με αποκαλύψεις ;
3. Αν ο Λαλιώτης είχε πλουτίσει και μάλιστα τόσο πολύ όπως γράφουν κάποιοι, γιατί συνεχίζει να μένει ακόμα στο ίδιο σπίτι των 120 τ.μ. στον Λυκαβηττό; Δεν θάχε χτίσει κι αυτός καμιά βιλίτσα σε κάποιο νησί όπως άλλοι σύντροφοί του; Τόσο μαζόχας είναι; ( Για να μην πω τίποτε άλλο...)»

119 σχόλια

  1. Sti xora ton laspologon, to na katigoreis enan anthropo einai poli efkolo...
    Menei mono na apodeiknieis kai na soixeiotheteis tis katigories sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΙ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΧΕΙ, ΝΑΙ 'Η ΟΧΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΩΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?

    NAI, ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΣΥΡΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καί κατι άλλο γι΄αυτους του όψιμους ξερόλες..
    Αφου ρε μαγκες ξέρετε τοσα για τον Λαλιωτη, γιατί δεν βαζετε το ονοματακι σας κατω από τις "αποκαλυψεις" σας;
    Ενας κυριος ονοματι Μάκης Ψωμιαδης που καποτε αποφασισε να το βαλει, έφαγε 12 χρονια φυλακη και πληρωσε και 80 εκατομμυριακια δραχμουλες στον Λαλιώτη για τα ψέματά του.
    Εσεις γιατί φοβασθε για τις "αληθειες" σας;Μήπως επειδη εισθε τσαμπα μάγκες;
    (Απο αντιγραφη απο καποιο συναδελφο εδω)
    Ιδου η Ροδος ιδου και το….
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΕΙ, ΝΑΙ 'Η ΟΧΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΩΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?

    NAI, ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΣΥΡΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
    --------------------------------

    ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ.Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕ ΓΙΑ ΕΞΥΒΡΙΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ.
    Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ MAYO ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ηθελα να δημοσιευσω μια ειδηση σχετικα με την επαναλαμβομενη θλιβερη διαδικασια αναδειξης υποψηφιων του ΠΑΣΟΚ στο Νομο Βοιωτιας. Με αφορμη τη δημοσιοποιηση των ονοματων στη σελιδα
    www.viotia.blogspot.com θα ηθελα να κανω τις παρακατω παρατηρησεις

    Οσα απο τα τουλαχιστον προβληθεντα ως φαβορι για την θεση εχουν αναπτυξει υπευθυνη επαγγελματικη και κοινωνικη δραση στη επαρχια Λιβαδειας? Εχουν ζησει, εχουν προσφερει πως γνωριζουν ιδιατερα προβληματα ? Ποσα απο τα παραπανω στελεχη καταξιωθηκαν στον επαγγελματικο τους χωρο και δεν αναδεικτυκαν ως αλλοι δουλοπαροικοι στα γραφεια των μεγαλοπολιτευτων Αθηνων? Συγνωμη δηλαδη ως τι/περι πραγματος προκειται/μας ηρθε ο αξιοτιμος κυριος Αποστολιδης ως ανθρωπος του αειμνηστου Γεννηματα το 1989 να πολιτευτει στη Βοιωτια ? Ως ποιος μας ερχεται παλι ο κυριος Αγραφιωτης, παλαιοκομματαρχης Ακη και κουμπαρος Μαριλιζας, εχει προσοντα το παιδι , και ο κυριος Τογιας να πολιτευθουν στη Λιβαδεια και στη Βοιωτια. Καλα ηταν κυριε Τογια ως αποτυχημενος πρωην διευθυντης ΕΥΔΑΠ και τελευταιος στη λιστα Β Αθηνων? Τη Λιβαδεια που την ξερατε? Tι αποτελει η Λιβαδεια Β και Γ επιλογη? Δεν σας χωρεσε κυριοι το πολιτικο χωνευτηρι της Α και Β Αθηνων ,δεν ειστε προσωρινα κρατικοδιαιτοi γιατι το Πασοκ δεν κυβερνα, με τι θρασος ερχεστε να διεκδικησετε ψηφο Βοιωτων. Απο τη Γλυφαδα και τη Καισαριανη ως εκπροσωποι νεοεκσυνχρονισμου και παλαιοπαπανδρεισμου. Το κριτηριο επιλογης του Πασοκ ειναι η απλα η μακρινη η κοντινη καταγωγη η και η αναδειξη προσωπων με τακτικη επαφη, με ιστορια και προσφορα μ με τη λαικη βαση, σε καθε περιφερεια. Δυστυχως ιδιατερα στην επαρχια Λειβαδιας, τουλαχιστον ο Ακριβακης και δικηγορησε στη Θηβα και απο ιστορικη οικογενεια με προσφορα στο τοπο καταγοταν, οι Αθηναιστες πολιτευομενοι εχουν γινει νομος απο την εποχη Αποστολιδη το 1989.Λιβαδεια μου αγαπημενη αναζητησε μια απο τις ριζες του κακου και σε αυτο το φαινομενο.Η αποκεντρωση μοιαζει πιο μακρινη για τη Λιβαδεια λογω κοντινης στην Αθηνα αποστασης αλλα μονο η καταδικη απο την κοινωνια της Λιβαδειας του φαινομενου του εισαγομενου κομματαρχη εξ Αθηνων που απλα περισσευει στις εκει διαδικασιες, θα μπορεσει να αναδειξει πραγματικη ισχυρη φυσιωγνομια που θα προσφερει πραγματικα. Και ειναι τεραστιες οι δυνατοτητες....ω καλη μου ενεργεια πχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΒΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗ ΕΙΣΤΕ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ Η ΤΑ ΕΧΕΤΑΙ ΦΑΕΙ ΜΑΖΙ . ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΕΡΑ ΑΝΝΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΓΡΑΤΨΕ ΠΟΙΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΥΤΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΒΙΛΑΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ . ΑΛΛΑ ΣΙΓΑ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσυ ανωνυμε που γραφεις για την καταδικη του Λαλιωτη στη διενεξη του με τον Μητσοτακη.
    Παπαγαλιζεις και παραπληροφορεις.Διαβασε την αποφαση να δεις ποσο ισοσκελισμενη είναι και για τους δυο αντιδικους. Αυτο που γραφεις σε βαρος του Λαλιωτη για την υποθεση αυτή είναι ο ορισμος της παραπληροφορησης και της μισης αληθειας!!!
    Ειπαμε το ψεμα εχει κοντα ποδαρια.
    Mεσα στον πανικο της Δεξιας απο την ενεργη παρουσια του συντροφου Λαλιωτη στο ΠΑΣΟΚ εχομε να δουμε πολλα να γραφονται…..Οτι λεγετε όμως να είναι ενυπογραφο ε?

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Same old shit - το ποιόν του είναι γνωστό - Γιώργο προχώρα άλλαξέ τα όλα

    ΠΩΣ ΡΕ ΠΑΠΑΡΕΣ ΘΑ ΧΤΙΣΕΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΜΕ ΜΠΑΖΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΤΑΝ ΤΑ ΞΕΧΝΑΤΕ? ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΑ ΝΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ? Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ < ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ< ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ> ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατι δεν καταδικαστηκε το λαλιοτη?

    Μα καλα ειναι ερωτηση αυτη?

    Και γιατι ειδικα ο λαλιοτης?
    Μηπως καταδικαστηκε κανενας ?

    Αυτο τι σημαινει? οτι δεν καταληστεψαν το Ελληνικο κρατος?

    Απο τοτε που του δωσανε κλωτσια απο γραμματεα ..θυμαστε την φαση πηγε να πει οτι ειναι.."ιφιγενεια κλπ" και τοτε .."χαλασε" ο ..σταθμος!! ρε τον πουστη τον κοψανε ετσι στην ψυχρα,σκυλισια σεμπεριφορα αυτοι οι πασοκοσκυλαιοι,ονομα και πραμμα!

    Λοιπον απο τοτε δεν εργαζεται!

    Ζει με τις ..αποταμιευσεις του.
    Ουστ!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το ψέμα έχει κοντά ποδάρια indeed (πράγματι στα Ελληνικά).

    Το γεγονός ότι το πασοκ έφαγε ψωλιά στις φοιτητικές εκλογές και στις εκλογές της ΚΕΔΚΕ AYTO AKΡIBΩΣ AΠΟΔEIKNYEI.

    Ότι η εκστρατεία παραπληροφόρησης (την οποία ο ρουφήχτρας babis έχει παραδεχτεί σε προγενέστερο post), λάσπης και ψεύδους δεν πέρασε.

    Εσύ λοιπόν κούκλα μου, τρελλό αγόρι, που είσαι ΚΟΝΤΟΠΟΥΤΑΝΟ (αλλά με φαρδύ κώλο), το ξέρεις καλά αυτό.



    o babis ανήκει σ' αυτούς που τον γαμάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα έχουμε πεί ήδη άλλωστε, κι εδώ και εδώ


    ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΑΣΟΚΟΣ?

    Please take notes as this is exam material.

    Παρακαλώ κρατήστε σημειώσεις μιάς και αυτό είναι εξεταστέα ύλη.

    ΠΑΣΟΚΟΣ ΕΣΤΙ

    ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ, ΡΑΘΥΜΟ ΔΙΠΟΔΟ, ΑΜΟΙΒΑΔΙΚΟΥ IQ, ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ (& ΑΠΟΦΥΤΟΣ – ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΤΕΙ) ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΩΝ:

    ΣΧΟΛΗ ΜΑ.ΛΑ.ΚΑ.: (ΜΑρούδα ΛΑλιώτη ΚΑρχιμάκη) Εκεί με απλά συνοπτικά μαθήματα διδάσκονται οι αρχές του Γκεμπελισμού, η λασπολογία, το υβρεολόγιο, η καταστροφή υπολήψεων, η αλλοίωση συνειδήσεων, η δημιουργία εντυπώσεων, το απόσταγμα χολής, ο Αυριανισμός.


    o babis ανήκει σ' αυτούς που τον γαμάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εξαιρετικό το ποστ. όσοι τον γνωρίζουν από κοντά ξέρουν και την προσφορά του στην ελλάδα (ψυχή τε και σώματι και το έχει πληρώσει αυτό με την υγεία του) αλλά και τον λητό βίο, τόσο του ίδιου όσο και της οικογένειας του. Κατά τα άλλα δεν μας έχει απαντήσει ακόμη ο κ. μητσοτάκης με το παραδικαστικό και τους πληρωμένους δικαστές που τον στηρίζουν, πουτα βρήκες τα λεφτά ρε μητσοτάκη; ποτε δουλεψε κάποιος απτο σοι σου; βαρβιτσιώτη που τα βρηκες; κεφαλογιάννη; βουλγαρακη; μείμαρακη; ε; ζωη δημοσια δαπάνη; και γεμιζουμε καθε φορά τη μυκονο, αραχωβα, ελβετια κλπ. σας πειραξε ο λαλιωτης που περιφανος περνάει τα σαβ/ακα του στα δολιανα;
    ποιος θα τολμησει να απαντησει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  15. Babis: "
    Επιτελους…..Καιρος ηταν να διαγραφουν τα βλακωδη λεγομενα από ένα ανθρωποειδες…Βεβαια είναι - γνωστο ότι η Ρηγιλλης τους πληρωνει ολους αυτους, με σκοπο να ευτελιζει κάθε σοβαρη προσπαθεια παραπληροφορησς".

    Δύο διαπιστώσεις:
    - Η πρώτη ότι ομολογεί ο Babis ότι ΠΑΡΑπληροφορεί.
    - Η δεύτερη είναι ότι το πρώτο συνθετικό της λέξης ("παρα") εξηγεί και το λόγο που το κάνει. Παρα->Παράς->Χρήμα.

    Τα συμπεράσματα δικά σας...

    Οσα περισσότερα ψέματα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να εξαπατηθούν ξανά οι πολίτες.

    Αρπαχτικά του δημόσιου χρήματος ενωθείτε. Μπορούν να έρθουν ξανά καλύτερες μέρες!

    ΑΠΑΤΗ - ΨΕΜΑ - ΔΙΑΦΘΟΡΑ - ΡΕΜΟΥΛΑ - ΔΙΑΠΛΟΚΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΑ - ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Εμπρός στο δρόμο της ρουφιανιάς, της λάσπης και της συκοφαντίας που χάραξε ο καρχιμάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας άνθρωπος που τα μόνα χρήματα που έχει επίσημα δουλέψει είναι από την βουλευτική (και την υπουργική) αποζημίωση, μπορεί να μένει άνεργος για τόσα χρόνια, να σπουδάζει κόρη στην Αμερική (δηλαδή 30.000 Ευρώ το χρόνο), να έχει σπίτι στον Λυκαβητό και να κάνει και ψιλοκοσμική ζωή (όλο σε ακριβά εστιατόρια τον βλέπω).

    Δηλαδή επειδή είναι πιο έξυπνος από τον Άκη που τον έκραξαν όλοι πάει να πει ότι δεν κονόμησε και αυτός?

    ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟΛΛΕΣ ΦΙΛΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΛΙΩΤΗ ΒΛΕΠΩ.


    ΓΙΑΤΙ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 8:04 εγω δεν μπορω να καταλάβω πως το κανει αυτο ο μητσοτάκης για 4 γενιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Sigoyra plaka kanete.

    To megalitero lamogio stin Ellada einai o Laliwtis. Maresei pou 8elete kai apodeikseis gia tis lamogies. Makarioi oi ptwxoi to pneumati.

    Eleos diladi pou pisteuete oti o Laliwtis tosa xronia sto YPEXODE den efage ton agleora. Apo miza doksa o 8eos.

    Etsi etsi lebentes mou, ypostirikste to ka8e lamogio. Oloi agioi einai. Eleos kai pali eleos me tin afeleia sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΟΥΙΖ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΙ ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ...ΚΑΙ ΚΑΛΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 8:11
    "ηταν στο Υπεχωδε τόσα χρονια άρα έχει φάει πολλά..."
    τεμηριωμένος συλλογισμός με αποδείξεις και πάνω απόλα επιχειρηματα...
    όντως, μακαριοι οι πτωχοι (και λαίκιστες-λασπολογοι) το πνευματι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 8:10

    Ποιος είπε ότι αυτός είναι καλύτερος?

    Σε αυτόν όμως κανείς δεν έδωσε συγχωροχάρτι. Προς τι η προπαγάνδα υπέρ Λαλιώτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ Ο ΓΑΠ ΕΤΡΕΧΕ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΣΠ Κ Η ΠΑΣΠ ΠΑΤΩΣΕ.ΟΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΤΑ ΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΟΥΧΤΙ.ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΠΚΣ Κ ΔΑΠ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Κ ΨΙΛΟΣΥΜΦΩΝΟΥΝ Κ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΠΑΣΠ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΗΣ.ΑΚΟΜΑ Κ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ Η ΔΑΠ ΑΝΕΒΗΚΕ 5,5% Κ Η ΠΑΣΠ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΤΗΚΕ Κ ΟΡΙΑΚΑ ΗΡΘΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΚΣ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΠ Κ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ.ΤΟ ΘΕΙΟ ΒΡΕΦΟΣ ΤΩΡΑ ΕΒΓΑΛΕ ΔΟΝΤΑΚΙΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ,ΕΦΗΒΟΣ Κ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ??ΜΟΝΟ Ο ΑΚΗΣ ΛΕΙΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ Κ ΜΕΤΑ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ Κ PLAYSTATION ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΛΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΕΥΚΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 8:15 δεν ειναι συγχοροχαρτι:
    1) το υπουργειο εξωτερικών;
    2)βουλευτικη έδρα
    3)νομαρχες (5-6 στην ελλαδα)
    4)δημαρχοι (καμια 20αρια)
    οταν ανοιγει το στομα του τρεχουν ολα τα αντικειμενικα μμε;
    υπαρχει μεγαλυτερο συγχωροχαρτι απο το μητσοτακικο συστημα εξουσιας 4ης γενιας που παει για 5ης 6ης;
    υπαρχει καν συγκριση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τζων
    Γιατί γύρισε ο Λαλιώτης;
    Μόνο για να βγει βουλευτής;
    Είναι δυνατόν να βγει να υπερασπιστεί το ΠΑΣΟΚ και ποιό πρόγραμμα;
    Πάνω που τα έβρισκε ο Γιώργος με την οικογένεια;
    Καλά ο Γιώργος, ο πνιγμένος από τα μαλλιά πιάνεται.
    Οι σημιτικοί και ο Σημίτης τι άποψη έχουν;
    Είναι τελικά επιτυχία αυτό που "φαίνεται" ότι ο Λαλιώτης ξαναπαίζει μπάλα σε αυτό το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου;
    Θα'θελα να μουν στο μυαλό του. Γιατί γύρισε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 8.04 πόσο θέλει ετησίως στην αμερική για σπουδές? 30,000 ευρώ?

    λίγα λες.. πλήρωσα και ξέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να πω κι εγώ μιαν ιστορία.

    Η πρώτη σύμβαση με την HOCHTIEF για το αεροδρόμιο των Σπάτων υπογράφεται κατά την διάρκεια της πρωθυπουργίας Μητσοτάκη, από τον Μάνο, με διάρκεια 50 χρόνια.

    Η σύμβαση είναι ιστορικά ένα οικολογικό και χωροταξικό έγκλημα : καταστρέφει οριστικά την πανάρχαιη «Μεσόγαια», την πίσω πόρτα αναπνοής και διατροφής του Λεκανοπεδίου.

    Κι ένας άνους θα προέβλεπε την εξέλιξη : γεωργικές χρήσεις γης για τα προσχήματα, άναρχη οικιστική ανάπτυξη, «τσιμεντοποίηση» ΟΛΗΣ της Αττικής γης.

    Παρ΄ όλα αυτά, η λύση που προτάθηκε από άλλους τεχνοκράτες, χωρίς χρήση Εκμεταλλευτή, με στόχο, συνδυαστικά,

    α) να σωθεί η πεδιάδα των Μεσογείων
    β) να υπάρξει εξοικονόμηση κονδυλίων
    γ) και κυριώτερον να μετατραπεί η χώρα σε κέντρο των αεροπορικών μεταφορών στον χώρο της Ανατ. Μεσογείου

    και προέβλεπε, επίσης συνδυαστικά,

    - την αναβάθμιση του Ελληνικού, αλλά χρήση του εκτάκτως
    - τη χρήση του αεροδρομίου της Τανάγρας
    - την αναβάθμιση του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης
    - την αναβάθμιση του αεροδρομίου του Ηρακλείου

    και τη λειτουργία τους σαν «τρίπολο» ( μια πτήση Λονδίνο –Αθήνα- Αμπού Ντάμπι –Σιγκαπούρη που σταματάει transit δεν είναι ανάγκη να προσγειωθεί Αθήνα, μπορεί να προσγειωθεί Ηράκλειο) απορρίφθηκε χωρίς πολλή εξέταση.

    Ο λόγος προφανής : δεν «έβγαινε» τεράστια εργολαβία με τεράστια περιθώρια διακίνησης πολιτικού χρήματος.

    Πέραν αυτών, η σύμβαση συνιστά απώλεια εθνικής κυριαρχίας επί του εδάφους του αεροδρομίου και της περικλείουσας αυτό περιοχής, που έχει δι΄ αυτό δεσμευτεί. Ο Νόμος που κυρώνει τη σύμβαση ορίζει ότι δεν ισχύει εκεί το ελληνικό δίκαιο και οι νόμοι. Καθαρή κατοχή. Δεν επεκτείνομαι σε παραδείγματα, θα μακρηγορήσω πολύ.

    Στην πορεία, με την πολιτική αλλαγή, οι Γερμανοί επιζητούν να βελτιώσουν κι άλλο τους όρους, επ΄ ωφελεία τους.
    Γιατί ; Ένα αεροδρόμιο αποσβένυται ως εγκατάσταση σε 30 χρόνια.
    Δεσμευμένοι για 50 χρόνια, θα έπρεπε στα 30 χρόνια ουσιαστικά να κατασκευάσουν άλλο ένα αεροδρόμιο. Δεν τους συνέφερε.

    Ποιος υπέγραψε την μείωση της διάρκειας της σύμβασης σε 25ετία και παράδοση στο Ελληνικό Δημόσιο ενός ερειπίου, ενώ σε 5 χρόνια θα απαιτείται τουλάχιστον η ανακατασκευή του ;
    Ο κ. Κ. Λαλιώτης.

    Το γεγονός προκάλεσε τότε σικέ πολιτική «αντιδικία», με τον κ. Μάνο να ωρύεται ως υπερπατριώτης ότι «αυτός υπεράσπισε τα εθνικά συφέροντα» ενώ ο κ. Λαλιώτης τα «απεμπόλησε».

    Ο κ. Λαλιώτης, με την βοήθεια των φίλων του (κ. Κωστόπουλου & λοιπών επικοινωνιολόγων) διαφήμισε το "έργο" του ως "το καλύτερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη", κουβαλώντας προς τούτο, για να το διακριβώσουν, συνταξιούχους από όλη την Έλλάδα, οι περισσότεροι των οποίων, λόγω οικονομικής αδυναμίας δεν είχαν ποτέ επιβιβασθεί σε αεροπλάνο.

    Τα Σπάτα έγιναν το πιο ακριβό αεροδρόμιο της Ευρώπης στο handling, πολλές αεροπορικές εταιρείες εγκατέλειψαν την «Στάση Ελλάδα» και η λειτουργία του αεροδρομίου υπήρξε καίριο πλήγμα στην προγραμματισμένη διαδικασία αποσύνθεσης του εθνικού αερομεταφορέα.

    Η HOCHTIEF ζει, βασιλεύει και «αναπτύσσει» την παράπλευρη περιοχή με απαίσιας αισθητικής «κουτιά», που προσβάλλουν τον χώρο που κάποτε υμνήθηκε από τραγωδούς.

    Ό,τι δεν κατάφερε ο Αδόλφος με πόλεμο κατάφεραν οι επίγονοί του εν ειρήνη.

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ανεξάρτητα απο το αν ή όχι είναι λαμόγιο ο λαλιώτης, πρόκειται περί τού μεγαλύτερου διαφθορέα νεολαίας και ηθών την τελευταία 25ετία. Η τριάδα Ανδρεα Παπανδρέου-Λαλιώτη-Πέτρου Κωστόπουλου διέλυσε ότι υπήρχε σε επίπεδο νοοτροπίας από παιδεία μέχρις ανθρωπίνων σχέσεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μετά χρηστών προφήτης.
    Για την μείωση του κόστους από την αλλαγή της σύμβασης ούτε λέξη. Για τους διεθνείς επαίνους (μόνο από γέρους συνταξιούχους έχεις ακούσει καλά λόγια;) ούτε λέξη. Για το πιο "πρακτικό" αεροδρόμιο της ευρώπης, ούτε λέξη.
    για την άψογη λειτουργία του ούτε λέξη.
    αλήθεια, πόσο θα στοίχιζε το διαστημικό αεροδρομιακό τρίπτυχο; και με ποιους παράγοντες (εθνικούς και τοπικούς) θα πραγματοποιούνταν ένα τέτοιο έργο στην ψωροκώσταινα -που ξαφνικά έχει και απαιτήσεις- και σε πόσα χρόνια θα πραγματοποιούνταν, μετά την εμπλοκή νομαρχών, δημάρχων κλοιπών;
    Είναι δυνατόν μια πόλη σαν την Αθήνα των 5.000.000 κατοίκων να εξυπηρετηθεί (και κατά την περίοδο της ολυμπιάδας) από το Ελληνικό και την ...Τανάγρα; και πως θα χρησιμοποιούνταν η Τανάγρα; με εσωτερικές ...πτήσεις με μετρό 50 χιλιομέτρων.
    έλεος
    απο σχέδια και φιλοσοφίες πολλοί γνωρίζουν, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική
    κι ο Χίτλερ εκεί την πάτησε προφήτα μου.
    την ευλογία σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λαλιωτης χρησιμος για το ΠΑΣΟκ η λαμογιο? Μαλλον ειναι και απο τα δυο. με τον Σημιτη γιατι μαλωσε? Ηταν οι ενεργειες του που προσεδιδαν στον Σημιτη το αρχιερεα της διαπλοκης η απλα οταν τοθ ειπε ο Σημιτης στοπ αρκετα φαγαμε αντε να μαζεψει μετα μποπολες και κοκαλη κλπ. ? ο λαλιωτης ηταν αυτος που εβγαλε τον Σημιτη το 1996 στη μυστικη συμφωνια με ΑΝΔΡΕΑ και Γιωργο Παπντδρεου να κυβερνησει ο κοντος μεχρι να ετοιμαστει ο Γιωργος. Και ο αχαριστος σημιτης τον εδιωξε και εβαλε γραμματεα του κομματος τον ανεκδιηγητο Χρυσοχοιδη
    ΜΑΓΚΙΑ 2 ΛΑΛΙΩΤΗ οταν το 2000. στο γνωστο 7/9 οι αλλοι ανελυαν τα αιτια της ηττας βλ. δυστυχως Βενιζελος Ο ΛΑΛΙΩΤΗ΅ΜΟΝΟ εβγαινε και ελεγε περιμενετε και θα δουμε. Τα ειχε μετρησει τα κουκια βλεπεις και περιμενε. Κινεζε σημιτη χωρις λαλιωτη ουτε 3 χρονια δεν θα κυβερνουσες.
    ΛΑΜΟγιο. Τι ειναι λαμογιο δεν ξερω. Εβγαλε λεφτα εκμεταλευομενος την εξουσια του και τις σχεσεις του.? Προφανως και ναι δεν ειναι χαζος και πολλους βοηθησε και αμοιφθηκε για αυτο.
    ΥΓ. Ρωτηστε ενα απο τους 4 περιπτεραδες της πλατειας εξαρχειων να σας πει πως και γιατι ανηκει σε Λαλιωτη μεγαλο ποσοστο διαμερισματων εξαρχειων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 8:36
    εχεις δίκιο.
    ο βαρθολομαίος ας πούμε και οι "παναγοι" είναι πολύ καλύτερα πρότυμα για τη νεολαία μας
    γαματε και κλέφτε γιατί χανόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΙΓΑ ΡΕ
    ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΝΑΔΡΕΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΠΩ ΠΩ ΠΩ! ΠΑΝΙΚΟ ΠΑΘΑΤΕ!
    ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΛΆΒΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΡΜΟΔΙΌΤΗΤΕΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...
    ΛΑΛΙΩΤΗΣ, Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ (...ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γύρισε ο Λαλιώτης και οι επαναλαμβανόμενες κρίσεις πανικού ξεκίνησαν στη Νεοδεξιά.Τα γιουσουφάκια της Μάρας και του Τεό έπιασαν το μυστρί και το πηλοφόρι.Αξιος ο μισθός των χορτάτων απο την πρόσφατη μπάζα με τα ταμεία. Οι ξεφτίλες...

    Ευτέρπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 8.46 μαλλον αδιαβαστος ηρθες.. ποια μαγκια του ανεργου εκατομμυριουχου ειδες αγορι μου ? ποια κουκια 'μετρησε' καλυτερα ? αυτα που το 2000 εβγαλαν πρωτη την ΝΔ και βγηκε κυβερνηση το πασοκ ? ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ ???? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΠΗΓΕ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΨΥΧΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ? AKOMH ΠERIMENEI ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ 'ΕΧΑΣΕ'H ΝΔ..

    Θελεις κιαλλα ? ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ να 'ανατρεπεται' ενα εκλογικο αποτελεσμα ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟΣΟ Η ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ (ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ) ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΠΑΓΙΩΘΕΙ ????? να το κανω ταλληρα, οταν προχωρησουν αρκετα τα ΣΥΝΟΛΙΚΑ αποτελεσματα 'παγιωνεται' μια δυναμικη (πχ ο ενας 45% και ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ να παει στο 45.50 το πολυ και ο αλλος ασ πουμε 42$ με ταση μεχρι 41,50 .. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ (εκτος απο μαγειρεμενες 'εκλογες') ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΦΟΡΑ ΑΥΤΗ... Π Ο Τ Ε , ΞΑΝΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ = Π Ο Τ Ε...

    θΕΣ ΚΙΑΛΛΑ ? ΟΤΑΝ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΑΝΕ 2 ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ (ΑΦΟΥ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕ Ο ΒΛΑΞ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΔ) ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΙΣΚΕΤΤΕΣ (ΝΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΕΣ..) ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΙΚΗ ΝΔ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ, ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ?
    ΚΑΙ Ο ΤΑΡΖΑΝΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΑΜΙΜΗΤΟ 'εγω καλεσα, ξανακαλεσα και δεν ενδιαφερθηκε κανεις να δει οτι νικησε..εχουμε και σπιτια και οικογενειεσ και σταματω εδω' ....

    ας σταματησω εδω... ΤΟΣΗ ΜΑΓΚΙΑ ο δικος σου... τωρα η ερωτηση ειναι ΠΟΙΟΣ του το ειχε σφυριξει ? και ηταν απο Ελλαδα αυτος ?

    χαιρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 9:17 εισαι απίθανος! Από τότε είχα να γελάσω τόσο....
    ναι σαι καλά αγόρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 9.17
    Ακομα και ετσι να ειναι οπως λες, που αμβιβαλλω,πρεπει να εισαι μαγκας να εχεις το θαρρος να πεις οτι θα κερδισω οταν οι ολοι νομιζουν οτι χανεις...Τωρα με ποια δυναμη με ποιο σκεπτικο ενα κομμα ξερει οτι κερδιζει και αποδεχεται στο τελος το γεγονος οτι χανει δεν ξερω.Αφησες να υπονοηθει οτι η ΝΔ δεχτηκε χωρις αντιδραση εν γνωση της το μαγειρεμα.
    Οσο για το στατιστικο στοιχειο που παρουσιαζεις ετσι ειναι το γνωριζω και εγω. Το θεμα ποιος και ποτε υπευθυνα ενημερωσε εκεινο το βραδυ για το ποτε παγιωνεται μια κατασταση.
    ΥΓ. Απο την αντιδραση σου μαλλον κρινω οτι εισαι ΝΔ και μαλλον σε πειραξε πολυ. Μαθε λοιπον οτι για τους σωστους πασοκους ο Λαλιωτης αποτελει τη συνειδηση του κινηματος, ειναι οτι αφυπνιζε το γιγαντα παλια. Τωρα πλεον δεν ξερω. Ο κοσμος το σιχαθηκε το πασοκ, κουραστηκε κρατικοδιαιτο υποσοσιαλισμο και δυστυχως κοιμουνται ακομα στο Πασοκ δεν εχουν καταλαβει οτι η νοοτροπια , ο τροπος που απευθυνονται στο λαο θελει ανανεωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ BLOG TO ΕΛΕΓΧΕΙ Ο ΜΟΥΖΑΚΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 9.36
    μπορεις να συνεχισεις να γελας φιλε μου, αλλωστε δεν καταλαβαινεις και πολλα , αρα χαζογελα, η ζωη ειναι ωραια..

    9.39
    φιλε δεν ειμαι ΝΔ , ουτε με πειραξε αυτη η 'αλλαγη' αυτο που με πειραξε ειναι οτι καποιοι ΠΑΙΖΟΥΝ με εμας και τον τοπο μας.. το ιδιο ενοιωσα (και πιστεψε με δεν ειμαι ουτε πασοκ) οταν 'ξαφνικα' ενω εφερετο σιγουρος νικητης ο USημιτακος αιφνιδιως χωρις να χασει καποιες εκλογες 'αποχωρησε' και αφησε το κομμα του στο παιδι της ολμπραιτ χωρις κανεις δελφινος να μιλησει.. το ιδιο με πειραξε...γιατι και παλι ειδα οτι καποιοι κατι θελουν..

    αν καταλαβες , καταλαβες αν οχι μην καταληξεις να γελας σαν τον 9,39 γιατι δεν σου παει εσενα φιλε..

    υγ
    ποιος το σφυριξε στον 'μαγκα' δεν θα σου το πω εγω...δεν ειναι δα και τοσο δυσκολο να βρεθει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρε, τι κρετινο-ερωτήσεις είναι αυτές που πάνε να αποδείξουν δήθεν οτι ο Λαλιώτης δεν είναι λαμόγιο;
    Αυτές αποδεικνύουν οτι ο πονηρούλης αυτός δεν θα μπορούσε να είναι λαμόγιο, γιατί είναι ΠΟΛΥ ΛΑΜΟΓΙΟ.
    Δηλαδή, επειδή είναι έξω από την πολιτική για ξεκάρφωμα, σημαίνει οτι δεν έκανε του κόσμου τις λαμογιές που αναγνώρισε ο κόσμος και καταδίκασαν τα δικαστήρια;
    Τι ρωτάτε, ρε πάνχαζοι οπαδοί του Λαλιώτη: Άλλος πολιτικός - οπουδήποτε στον κόσμο - αν είχε αποδειχθεί οτι πλάσαρε πλαστή φωτογραφία πολιτικού του αντιπάλου λίγο πριν από τις εκλογές, για να τον συκοφαντήσει, θα έμενε στο πολιτικό στερέωμα;
    Έχει υπάρξει μεγαλύτερη αλητεία από το φωτομοντάζ της φωτογραφίας του Μητσοτάκη με τους αξιωματικούς των Ες-Ες;
    Δεν έφερε, ρε κοινοί κάφροι, πενήντα χρόνια πίσω τον πολιτικό πολιτισμό της χώρας, από μόνη της η πράξη αυτή;
    Πόσο γελοίοι είστε υποστηρίζοντας οτι δήθεν ξεσήκωσε τον κόσμο εναντίον του Ιρακ, ο Λαλιώτης. Θέατρο έπαιζε, ρε, όπως του έμαθε ο Αντρέας, που διακήρυττε την απομάκρυνση των βάσεων τη στιγμή που υπέγραφε την παραμονή τους.
    Τον λατρεύουνε, ρε, οι αμερικανοί τον Λαλιώτη. Μέλος του υπουργικού συμβουλίου δεν ήτανε όταν αποβιβάζονταν στην χώρα τα αμερικανικά στρατεύματα, που προωθούντο στα σύνορα της μαχόμενης Γιουγκοσλαβίας;
    Έθιξε ποτέ, ο Λαλιώτης, τα συμφέροντα των αμερικανών στη χώρα; Εύκολα κάνεις θέατρο με διαδηλώσεις αντιπολεμικές, δύσκολα, όμως, εμποδίζεις τα αεροπλάνα της CIA να μεταφέρουν φουκαράδες αιχμαλώτους στο Γκουαντάναμο.
    Ο άνθρωπος που ευθύνεται για το μεγαλύτερο γνωστό σκάνδαλο της δεύτερης θητείας Σημίτη, το κτηματολόγιο και τις αποδεδειγμένες μίζες που άρπαξαν οι δικοί του, διάγει βίο συνετό και ενάρετο σε ένα τεσσάρι στον Λυκαβητό. Και γι' αυτό θα πρέπει να είμαστε βέβαιοι οτι δεν έχει κάνει την οικονομική του καβάντζα;
    Βρε ηλίθιοι, εάν ο Λαλιώτης είχε στο όνομά του βίλες, θα του τις είχαν πάρει ήδη αυτοί που αδικήθηκαν και συκοφαντήθηκαν από αυτόν. Και πρώτος απ' όλους ο Μητσοτάκης.
    Είναι άντρας ρε αυτός, που σαν την χειρότερη κότα, μετά την καταδίκη του, αντί να βρεί τα φράγκα να πληρώσει, όπως κάθε αξιοπρεπής άνθρωπος, το έπαιζε πληγωμένη παρθένα, λέγοντας οτι δεν έχει τίποτε άλλο παρά μόνο το πατρικό του και αν θέλει ας πάει να το πάρει ο Μητσοτάκης - τη στιγμή που οι αγανακτισμένοι συγχωριανοί του απειλούσαν θεούς και δαίμονες αν τολμούσαν να πλησιάσουν το πατρικό του Λαλιώτη!!!!!
    Πάωτε να κοραϊδεύετε, βρε, τον κόσμο, δεν μασάν οι άνθρωποι και σας πήρανε χαμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χαχαχαχα
    USιμητακος;;;;;;γαμάτο!
    χαχαχαχα
    δεν καταλαβαίνω....
    χαχαχαχα
    είσαι απίθανος. σε απολαμβάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρε μάγκες το σκάνδαλο του κτηματολογίου επί "πετυχημένης" υπουργείας ΛΑΛΙΩΤΗ δεν έγινε;;;;
    Ελεος πια! Χειροπιαστό δεν είναι αυτό; Το ξεχάσαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πως τα βγάζει πέρα ο Λαλιώτης? Εδω σε θέλω άμα έχεις μυαλό και πόδια... Επειδή εδώ και 40 χρόνια ζούμε στη Ιερουσαλήμ και ξέρουμε πρόσωπα και γεγονότα θα δούμε πως θα χειριστεί το θέμα το PRESS-GR.....Οσο για τους ΔΑΠιτες....κάντε κράτει ρε παιδιά...Τα 850-900 ευρω/μήνα στη άριστη περίπτωση,.. θα δικαιώσουν ους αγώνες σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΟΧΑΣ ΦΙΛΕ
    ΑΛΛΑ ΓΑΤΑ ΜΕ ΠΕΤΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. αδικήθηκα κατάφορα από τον λαλιώτη, εγώ ο μεγάλος ευεργέτης του έθνους. εγώ ο μικρός και αδύναμος που έζησα μια ζωή -δημοσία δαπάνη- και πρόσφερα στον τόπο τα άξια τέκνα μου να τα οικονομίσουν και αυτά.
    εγώ που πήρα τα αρχαία σπίτι μου για τα προστατέψω από τους κακούς αρχαιολόγους!
    εγώ που έκανα την αποστασία για να προστατέψω την δημοκρατία!
    εγώ που διέλυσα την χώρα τρία χρόνια, έτσι βρε κουτά για να την ξαναφτιάξουμε απτην αρχή.
    και ήρθε ο κακός λαλιώτης και με αδίκησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. εδω ξεχάσαμε το ΑΡΧΙ-ΥΠΕΡ-σκάνδαλο των ομολόγων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ MRB
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. apo oti vlepo kokkino pani o kostas gia nd. tis poutanas tha ginei mexri tis ekloges.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Για τα ομόλογα ο Τσιτουρίδης πήγε σπιτάκι του, δεν θυμάμαι να έδιωξε κανένας το Λαλιώτη για το κτηματολόγιο. Και ήταν πολλά τα λεφτά για το κτηματολόγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 9.56 χαιρομαι ιδιαιτερως.

    συνεχισε.. διασκεδασε το οσο μπορεις.. ειναι το μονο αλλωστε που καταφερνεις,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 10:15 εσυ φροντιζεις γιαυτο, και πραγματικά σε ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 500 dis euro kai pige spiti?
    to megalutero skandalo tis istorias emplekontai panw apo 4 upourgoi kai dekades kratikoi leitourgoi kai pige enas arxi-kleftis lamogio spiti kai teleiwsan ola?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. τα παίρνετε κανονικότατα από τα φασιστάκια πασοκάκια και το παίζετε υμνητές του πασόκ και σία. Τα 600 δις που φαγώθηκαν από το κτηματολόγιο δεν θα τα ερευνήσει κανένας εισαγγελέας;

    Μάλλον τώρα τελείωσαν στο πασόκ τα λεφτά και τον παίρνουν πίσω να τους δώσει κάτι....

    Βλάκας θα ήταν ο Λαλιώτης να τα έδειχνε; Για τόσο ηλίθιο τον περάσετε.

    έχω πάθει κι' έχω μάθει
    τι θα πει μπόχα του πασόκ
    και δεν τα παίρνω από κανένα
    γιατί εδώ μέσα όποιος διαφωνεί
    με τους συντάκτες-σχολιαστές....
    έχει ετοιμαστεί η κατηγορία:
    "τα παίρνει από το Ρουσόπουλο".
    Ψεύτες πληρωμένοι του πασόκ.

    Υπογράφω ανώνυμος γιατί έτσι είναι εδώ μέσα.....αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα να αποκαλύψω το όνομά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΞΑΝΑ ΛΑΛΙΩΤΗΣ
    ΞΑΝΑ ΠΑΣΟΚ
    ΞΑΝΑ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
    ΞΑΝΑ ΓΙΑΝΝΟΣ
    ΞΑΝΑ ΠΑΓΚΑΛΟΣ
    ΞΑΝΑ ΞΑΝΑ ΞΑΝΑ
    ΠΩΠΩ!!!
    ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ.
    ΜΠΡΡΡΡΡΡΡ
    ΞΥΠΝΑΤΕ.
    ΤΑ ΠΑΛΙΑ "ΚΑΛΑ" ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΟΥΝ
    ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΣΤΟ ΛΑΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. μαζι μας ασχολείσε
    πόσο μαλάκας είσαι;

    ο κοσμος πηγε ψηφισε τη νεα δημοκρατια
    κι αμεσως επλακωσανε οι κλεφτες στα ταμεια

    τρογανε ολοι και πινανε του κοσμου το κοπιδι
    και μολις τους επιασανε διωξαν τον τσιτουριδη

    αμ δε ομως που ανοιξε ο ασκός του αιόλου
    κι ακόμη κι κεδίκογλου
    δεν μάσαγε διόλου

    μαζι κιαυτος το γλενταγε
    μεγάλο φαγοπότι
    με έρχονται οι εκλογές
    κι αυτοί θα κλάψουν πρώτοι

    και κάποια άλλοι βέβαια
    θα γελάσουν τελευταίοι...
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ !
    ΧΑΡΕΙΤΕ ΗΡΕΜΑ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ !...........ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ !
    ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ !
    ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ;
    ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ;
    ΜΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ;
    Η ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΖΕΥΞΗ ΡΙΟΥ ΑΝΤΙΡΙΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΓΙΑΤΙ ΤΖΑΝΕΜ ?
    ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΕΤΟΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
    ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΕΣ?
    ΜΗ ΧΟΛΟΣΚΑΣ .
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ.
    Ο ΛΑΚΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Aν ο Λαλιωτης δεν ηταν λαμογιο
    πως ζει τοσα χρονια ανεπαγγελτος;

    Aν δεν ησουν τοσο μα τοσο ηλιθιος
    θα ηξερες οτι σε καθε μεγαλο εργο
    υπαρχει μια μιζα τουλαχιστον 10%-12%
    για τον αρμοδιο υπουργο που προυπολογιζεται.

    Αλλα εισαι τοσο ηλιθιος που δεν σου λεω
    να κατσεις να κανεις λογαριασμο τι εργα
    και τι ποσα διαχειριστηκε ο αποφοιτος
    Λυκειου και ανεπαγγελτος Λαλιωτης
    για να δεις τι μιζες τσεπωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΔΗΛ.Ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 10:51 Β'
    ΤΑΛΕΓΕ ΩΡΑΙΑ ΟΜΩΣ Ο ΛΑΟΠΛΑΝΟΣ Β" ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΧΟΛΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑΝ ΕΚΣΤΑΣΙΑΣΜΕΝΟΙ.
    ΚΑΠΩΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ.
    ΕΣΤΩ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΟΧΙ , ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙΣ?
    ΝΑΙ.
    ΤΟΤΕ ΚΛΕΨΕ.
    ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ?
    ΝΑΙ.
    ΤΟΤΕ ΚΛΕΨΤΑ ΟΛΑ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ.
    ΠΟΥΕΙΣΑΙ ΜΠΕΡΙΣΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΩΠΩ ΠΑΝΙΚΟΣ !!! ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 10:55 μμ

    Εσυ τι λες;
    Φτωχαινει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΧΑΡΕΙΤΕ ΗΡΕΜΑ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ !...........ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ !
    ΜΗΝ ΚΑΡΦΩΝΕΣΤΕ !!! ΩΡΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. τρεμουλο σας επιασε νεοδημοκράτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΟΧΙ ΠΡΟΕΤΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ! ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΑΠ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εμπρός παιδιά να πάμε για εκλογές με μπροστάρηδες τους Άκη, Βασούλα, Πάγκαλο, Γιάννο και Λαλιώτη και τους άλλους Σοσιαληστές!!!

    Καλά, πριν τρία χρόνια δεν ψήφισαν 1.500.000 πασόκοι τον ΓΑΠ φωνάζοντας "Γιώργο προχώρα άλλαξέ τα όλα";

    Τι άλλαξε τελικά το πιντί;

    Ας πάει έτσι σε εκλογές και θα ψάχνει να βρεί την ψήφο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Επειδή ο πανικός των δεξιούληδων δεν θεραπεύεται μέσω ιντερνετ, θα κάνω μια προσπάθεια μικρή ενημέρωσής τους.
    Την offshore εταιρεία MAYO την έχουν ακούσει;
    Αν ναι θα καταλάβουν πως να διαβάσουν μια δικαστική απόφαση, θα καταλάβουν ποιός έσυρε ποιόν στα δικαστήρια και ποιός καταδικάστηκε.
    Η δικαστική απόφαση λέει πως σε αυτήν την εταιρεία η "αγία οικογένεια" του Μητσοτάκη έκρυβε τις μίζες.
    Μόνιμο πρόβλημα των δεξιών. Τους φτύνεις και αυτοί λένε ότι βρέχει.
    Ψυχραιμία παιδιά.
    (Αρχίστε να μαζεύετε τα λεφτά που πρέπει να επιστρέψετε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. φανταζομαι δίδυμο:
    Σουφλιάς: Πρόεδρος (δεν ακούω)
    ΓΑΠ: Προθυπουργός (δεν καταλαβαίνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΠΟΤΑΚΙΑ Ο ΚΩΣΤΗΣ !!!! ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΗΡΕΜΑ !!! ΠΗΔΙΩΝΤΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΕΙ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΤΙ ΖΩΡΙ ΤΡΑΒΑΣ ΡΕ ΥΒΡΙΔΙΟ ΠΟΥ Ο ΓΑΠ ΔΕΝ ΤΑΛΛΑΞΕ ΟΛΑ ; ΣΕ ΠΡΟΔΟΣΕ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ρε παιδιά τι είναι αυτά που γράφετε; Τον έφαγαν οι αμερικάνοι επειδή τους έσπασε τον τσαμπουκά για το ΙΡΑΚ;
    Αυτό ήταν ένα απλό dispositioning που έκανε στην κίνηση Σημίτη με το εξής μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: "Εμένα δεν με τρώει ένας Σημίτης αλλά μόνο μια υπερδύναμη γιατί είμαι πολύ μεγάλη μπουκιά για τα δόντια του οποιουδήποτε"

    Ο άνθρωπος από τη δεκαετία του 80 εφαρμόζει πολιτικό μάρκετινγκ από ένστικτο (και γνώσεις).
    Είναι ταλέντο και θα πρεπε να τον διδάσκουν στις σχολές πολιτικής επικοινωνίας.
    Όσοι ξέρουν μπορούν να διακρίνουν κλασικές τεχνικές που για πρώτη φορά εφαρμόστηκαν στην ελληνική πολιτική σκηνή. Γι αυτό πάντα ήταν ένα βήμα μπροστά.

    Όσο για τα περι επικοινωνιολόγου Κωστόπουλου που λένε κάποιοι, εδώ γελάμε. Αυτός ακόμη μαθαίνει πως είναι να είσαι επιχειρηματίας. Μην τρελαθούμε κιόλας.

    Δίνετε μυθικές διαστάσεις σε απλά θέματα. Δημοσιογραφική συνήθεια ίσως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΣΟΙ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΙ !! ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ ΥΒΡΙΔΙΑ!!!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΕΩΝΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩΩ.!!!!!!
    ΞΑΝΑ ΛΑΛΙΩΤΗΣ
    ΞΑΝΑ ΠΑΣΟΚ
    ΞΑΝΑ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
    ΞΑΝΑ ΓΙΑΝΝΟΣ
    ΞΑΝΑ ΠΑΓΚΑΛΟΣ
    ΞΑΝΑ ΣΗΜΙΤΗΣ[ΕΚ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΗΜ]
    ΞΑΝΑ ΚΙΜΩΝ
    ΞΑΝΑ ΒΑΓΓΕΛΑΡΟΣ [ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ]
    ΤΡΕΜΕΤΕ ΣΚΑΤΟΨΥΧΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ.
    3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΗΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΣΕ 20.
    ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΙΣΟΥΜΕ.
    ΜΟΛΙΣ ΞΑΝΑΒΓΟΥΜΕ
    ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ
    ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ
    ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ
    ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ.
    ΤΟΠΟ ΣΕ ΜΑΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ
    ΠΟΥ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΣΤΕ
    ΜΟΝΑΧΟΙ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. 11:03

    Ξέρεις τον Όμιλο εταιρειών DRUMILLAN. Αυτή η εταιρεία πήρε τα αντισταθμιστικά οφέλη για το εξοπλιστικό πρόγραμμα με τους TOR-M1 και τα έστειλε στην Ελβετία.

    Μήπως ξέρεις ποιός κρύβεται πίσω από την εταιρεία και μασάει τώρα τα χρήματα (τα πιό ιερά από το Δημόσιο χρήμα) που διέθεσε ο Ελληνικός λαός από το υστέρημά του για να αγοράσει όπλα, πιστεύοντας οτι μπορεί κάποτε να τα χρησιμοποιήσει για να υπερασπιστεί βωμούς και εστίες.
    Για αυτούς που τα φάγαν μία είναι η τιμωρία: ΑΓΧΟΝΗ.

    Εσύ συνέχιζε να μαγεύεσαι από τον μάγκα Λαλιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Στο αφελές ερώτημα γιατή η ΝΔ δεν τον παρέπεμψε; απαντάω: Ίσως για τον ίδιο λόγο που το ΠΑΣΟΚ δεν παρέπεμψε κανέναν της ΝΔ. κΌΡΑΚΑς ΚΟΡΆΚΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 11.17 ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ ...ΕΚ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΟΡΑΚΟΣ ....ΚΡΑ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΑΛΙΩΤΗ !

    ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ "ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ"ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ...
    ΕΣΕΙΣ ΗΔΗ ΜΑΥΡΟΦΟΡΕΣΑΤΕ!!!
    ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΟΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΥΝ !!!
    ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΙΑΙΣΘΑΝΕΣΘΕ;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑΝΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ....

    ΜΗ ΠΑΤΕ ΣΙΝΕΑΚ ΕΧΕΙ ΑΝΤΩΝΑΡΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΕΘΙΣΜΕΝΟΙ ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΘΥΜΙΖΩ.

    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ , ΤΩΡΑ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.

    Η ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΟΥΤΑΛΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ.....

    ΩΠΑ ΚΑΡΟΓΚΙΟΖΟ ΩΠΑ , ΩΠΑ ΜΠΑΜΠΑΚΟ ΩΠΑ , Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΕΝΑ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ 11.38 ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΑΡΜΠΕΡΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. αμα στο πασοκ νομιζουν οτι με λαλιωτη θα κερδισουν εκλογες , αιντε να κατεβασουν και την κοκολα με τον μανο και τον ανδριανοπουλο ,βαλτε και την καραχασαν απο κοντα με μπιστη και diamantopoyloy και θα γινετε η χαρα του καθε μαλακα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ε, ΠΕΣ ΤΟ ΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΡΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΗ Η ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΠΕΤΑΝ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΩΡΑ ΤΑ "ΛΟΥΖΟΝΤΑΙ" ΑΥΤΟΙ, ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΣΑΣ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ , ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΑ "ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ" ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ. ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ: ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ, ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ, ΤΣΙΤΟΥΡΙΔΗΔΕΣ, ΟΜΟΛΟΓΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΝΩ- ΚΑΤΩ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ, ΝΑΥΑΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ "ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ", ΑΚΡΙΒΕΙΑ "ΑΧΤΥΠΗΤΗ" ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ "ΕΚΛΕΚΤΟΥ" ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ. ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ, Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΟΥΤΕΛΟ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ; ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ. Ή ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ Ή ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΣΤΕ ΚΟΙΝΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Μεχρι σημερα σας θεωρουσα ολιγον αξιοπιστους. Αλλα ειστε και εσεις
    παλιοι μ ι σ φ ο θ ο ρ ο ι του γκομενου του Κωστοπουλου.Σημιτη , σε παραδεχομαι
    που τον ξεσκισες τοτε τον αρχιπου...ρο!!! Εντελει το ,, θειο βρεφος,, παρακαλουσε να γυρισει .Και τελος παντων , τι ρολο του δωσε ο δημοκρατης ΓΙΩΡΓΑΚΗς. Τον ,,ιδρυματοποιησε,, αντικαθιστωντας τον πιο ασημαντο ΠΑΣΟΚο .Νομιζω Χαλκιωτη!!!!

    Καληνυχτα φερεφωνα του πιο δυναμικου πολιτικου μπλοκ.

    Επωνυμος Πασοκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Προς τον βλακα που εγραψε το αρθρο για τον Λαλιωτη. Ο λαλιωτης μαλάκα τόσα χρόνια ήταν υπουργός
    ΠΕΧΩΔΕ. Μόνο οι νόμιμες προμήθειες που έπαιρνε από τα μπαζοέργα του ξεπερνούσαν τα 4 δισ δραχμές.
    Οπότε άσε τις μαλακίες για το σπίτι και τα τετραγωνικά του. Επίσης μάθε κόπανε ότι ο
    κρυφόπουστας ο Λαλιώτης τόσα χρόναι κρυβόταν γιατί είναι ανακατεμένος με τη 17Δεκέμβρη (το πιασες
    βλάκα το υπονοούμενο) και τώρα ξαναβγήκε στην ενεργή πολιτική σκηνή γιατί έχει κια αυτός στοιχεία για
    τα ομόλογα και κρατάει τους δεξιούς.
    Πάντως ενώ νόμιζα ότι ήσασταν ανεξάρτητοι τώρα φάνηκε τι κάνετε και για ποιον δουλεύετε. Να πανα
    γαμηθείτε. Δεν σας ξαναδιαβαζω τσιράκια του κρυφόπουστα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. το 3007 οι Ελληνες θα ξερουνε και θα θυμουνται πιο πολυ τον καραγκουνη και τον χαριστεα παρα τον λαλιωτη και τον κουτσογιωργα .... τετοιο εργο θα εχουν αφησει οι 'θεοπνευστοι' ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. 12:25 την σκεφτοσουνα πολλή ώρα τη μαλακία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Επειδη ολα τα τσιρακια της Ρηγιλλης ξεμυτισανε εδω για να γραψουνε τις γνωστες μαλακιες για Λαλιωτη που αναμασσουν χρονια τωρα,χωρις ντροπη και αποδειξεις,καθονται τωρα και μας μιλουν-οι γνωριζοντες τα παντα,χαχα- για ακινητα και λεφτα και καταθεσεις και μιζες και οτι κατεβασει ο κωλος τους.
    Εγω ενα ξερω.Οι εφημεριδες εγραψαν για μυστηρια περιουσιακα στοιχεια υπουργων και στελεχων της Ν.Δ.Για Βουλγαρακη,για Παπαληγουρα,για Βαρβιτσιωτηδες,κλπ.κλπ.Με συγκεκριμενα στοιχεια.ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΔΕΞΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ ?

    Για ενα προσωπο δηλαδη,που αν μπορουσαν θα το ειχαν ξεσκισει και δεξιοι και Αμερικανοι και Μητσοτακηδες και Καραμανληδες και οσοι αλλοι μαθητευομενοι μαγοι περασαν απο την ΝΔ.
    Το μονΟ που ξερουν να λενε ειναι τα ιδια και τα ιδια,για μιζες,για αμερικες και μαλακιες. Μεχρι που σημερα εδω διαβασα και το καλυτερο ολων.Να ρωτησουμε-λεει-τους περιπτεραδες στα Εξαρχεια για τα ακινητα του Λαλιωτη κλπ.
    ΑΜΑΝ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ.ΚΟΥΛΑΡΕΤΕ.
    Δεν ειμαι θαυμαστης του Λαλιωτη.Δεν μου αρεσει η ελλειψη ζεστασιας που εχει.Γουστα ειναι αυτα.Αλλα ,ρε δεξιουρες, και μονον που εχετε χεστει πανω σας και κλανετε μεντες,μου αρκει.
    Διαρροια σας εχει πιασει....

    Αααα και δεν μου αρεσει επισης να πετατε σκατα και λασπη χωρις να μπορειτε να αποδειξετε κατι.

    Γι αυτο,αντε τωρα και παλι στην τρυπα σας γιατι ερχεται ο γαμιας σας.Και ποσο γουσταρετεεεεεε...
    εικοσι χρονια σας κανονιζε.αυτα.και χαιρετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Πάντως ενώ νόμιζα ότι ήσασταν ανεξάρτητοι τώρα φάνηκε τι κάνετε και για ποιον δουλεύετε. Να πανα
    γαμηθείτε. Δεν σας ξαναδιαβαζω τσιράκια του κρυφόπουστα....

    PASOK kai pasis Ellados!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Tς,τς,τς,τς προς τι ο πανικός ρουσσοπουλάκια??
    Ήρθε η ώρα να ξαναρουφήξετε τ'αυγό σας!!
    Α! και που είστε!
    Έτσι κι αλλοιώς αραχτοί είσαστε,αράξτε για άλλα είκοσι χρονάκια μωρούλια μου και...περαστικούλια βρε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟ ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑΤΕ Τ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΣ.

    ΦΕΡΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ 3ΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΑΖΩΜΑ.

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ, ΚΟΡΟΪΔΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΠΙΝΤΙΟΥ. ΑΡΑΓΕ Η ΤΣΑΝΤ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΓΡΑΜΜΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Επώνυμε Πασόκε 12:11 και 12:16

    Ρε παιδιά , για να καταλάβω, όλοι του "σέρνετε" τα ίδια κουσούρια και μόνο ο Τσαγκαρουσιάνος τού τα πλήρωσε 104.000 € ;

    Ο "Αθώος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ayta einai , na giati to pasok me ton laliwti tha kerdisei tis ekloges....

    oute 24wres den symplirwse i emfanisi tou laliwti me ton papandreou kai eseis asxoliste mazi tou se simeio comment moderation,fantastite ti tha ginei an kai episima analavei komatiko posto

    twra gia to an einai lamogio i oxi pali fenete apo to comment moderation,i einai toso lamogio pou fovaste min grapsei kaneis kamia xontrada kai sas valei sto mati o laliwtis kai sas faei me tin "ypogeia" (kata deksious) dynami tou i i iiiiii
    i einai katharos kai fovaste pali min grapsei kaneis kamia xontrada kai sas traviksei kamia minisi kai plirwnoun mexri kai ta eggonia sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. 2.52 eisai teleiws malakas - alla afou eisai pasokos den exoume alles apaithseis apo esena

    to comment moderation peftei logw xynogalou - to xynogalo peftei giati eisaste ths plakas.

    comprenez vous monsieur xeroglykane?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. "...Ανακοινώνοντας την τοποθέτηση του κ. Λαλιώτη, ο κ. Παπανδρέου τόνισε ότι πρόκειται για έναν πολιτικό με γνώση και εμπειρία, με τον οποίο δούλεψαν μαζί «μια ολόκληρη ζωή»..."

    Πράγματι

    Ποιός μπορεί να ξεχάσει την προσπάθεια των δύο αυτών (μαζί αν θυμάμαι με το Γεννηματά - η περίφημη τρόϊκα) να ρίξουν το σκατόψυχο...

    Γεγονός που αποτέλεσε την απαρχή του πολιτικού θανάτου του Yorgos (πολύ αργότερα τον επανέφερε η μάμμυ Τσαντ λόγω διαζυγίου). Τόσο βλάκας ήταν (νυν και αεί), τον έβαλαν μπροστινό οι άλλοι δύο...

    Ενώ ο Γεννηματάς έφαγε τη δυσαρέσκεια και κάηκε αυτόματα ως δελφίνος και τελικά μόνο ο Λαλιώτης τη γλίτωσε φτηνά - απλώς μπήκε λίγο στο ψυγείο...

    Αυτό που δε καταλαβαίνετε ζωντόβολα είναι ότι ο Λαλιώτης κυρίως θα προσπαθήσει να "καθαρίσει" το Μπέννυ - τόσο πολιτικά "ζωντανό" είναι το πιντί...

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΩΤΑΩ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑ ΠΑΛΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ( ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΛΕΕΙ)ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΔΑΜΑΝΑΚΗ- ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ-ΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΑΡΦΡΟΔΙΤΑ , ΤΩΡΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΔΟΝ-ΛΑΛΙΩΤΗ... ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟΘΡΑΣΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΟ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ν.Δ ΟΥΤΕ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΩΤΑΩ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑ ΠΑΛΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ( ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΛΕΕΙ)ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΔΑΜΑΝΑΚΗ- ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ-ΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΑΡΦΡΟΔΙΤΑ , ΤΩΡΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΔΟΝ-ΛΑΛΙΩΤΗ... ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟΘΡΑΣΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΟ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ν.Δ ΟΥΤΕ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΩΤΑΩ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑ ΠΑΛΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ( ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΛΕΕΙ)ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΔΑΜΑΝΑΚΗ- ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ-ΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΑΡΦΡΟΔΙΤΑ , ΤΩΡΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΔΟΝ-ΛΑΛΙΩΤΗ... ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟΘΡΑΣΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΟ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ν.Δ ΟΥΤΕ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Καλημερα Γιουσουφακια,

    και εσας σας ,,βολεψε,, ο ανεπαγγελτος. Νομιζα οτι ησασταν
    α ν ε ξ α ρ τ τ η τ ο ι!! Αλλα δυστυχως το ιδιο σκατοσυστημα. Εχω αδειασει και με σας και με τον πολιτικαντη , που θα μας σωσει απο ολα τα δεινα. Μπραβο σε σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Zilevete to megalytero politiko myalo poy perase apo thn Ellada ta teleftaia 20 xronia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί αυτή η αντιπαράθεση νεοδημοκρατών και πασόκων περί Λαλιώτη.

    Δηλαδή οι Πασόκοι θέλουν τον Λαλιώτη?

    Το θέμα δεν είναι τι εστί Λαλιώτης (αυτά είναι γνωστά σε όλους ανεξαρτήτως παράταξης) αλλά γιατί το blog τον υμνεί?
    Πρέπει επιτέλους να ξεπεράσουμε τα μικροκομματικά πιστέυω μας και να συμφωνούμε τουλάχιστον σε κάποια βασικά λογικά πράγματα:
    Όπως π.χ. ότι μεγαλύτερο λαμόγιο τον Λαλιώτη δεν έχει ξαναπεράσει από την Ελλάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. 10.51

    Ουυυυυυυυυααααααααααυυυυυυυυυυ.

    Ο Λαλιωτης σωζει την Ελλαδα. Δεν ειμαι φασισταριο αλλα αυτη η κοροιδια με τον κυριο μου σπαει
    τα ααρχ.............ια

    ΠΑΣΟΚτζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ti na mas poune re ta Lamogia ta galazia.DEN MPORESAN NA BROYN TIPOTE GIATI DEN YPARXEI TIPOTE ENANTION TOY!!
    To pios klebei thn Ellada to eidame edw kai 3 xronia me apodeikseis pleon kai oxi fimologies kai ipotheseis.
    Steiltoys spiti tous Lalioti!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  105. Babis: "
    Επιτελους…..Καιρος ηταν να διαγραφουν τα βλακωδη λεγομενα από ένα ανθρωποειδες…Βεβαια είναι - γνωστο ότι η Ρηγιλλης τους πληρωνει ολους αυτους, με σκοπο να ευτελιζει κάθε σοβαρη προσπαθεια παραπληροφορησς".

    Δύο διαπιστώσεις:
    - Η πρώτη ότι ομολογεί ο Babis ότι ΠΑΡΑπληροφορεί.
    - Η δεύτερη είναι ότι το πρώτο συνθετικό της λέξης ("παρα") εξηγεί και το λόγο που το κάνει. Παρα->Παράς->Χρήμα.

    Τα συμπεράσματα δικά σας...

    Οσα περισσότερα ψέματα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να εξαπατηθούν ξανά οι πολίτες.

    Αρπαχτικά του δημόσιου χρήματος ενωθείτε. Μπορούν να έρθουν ξανά καλύτερες μέρες!

    ΑΠΑΤΗ - ΨΕΜΑ - ΔΙΑΦΘΟΡΑ - ΡΕΜΟΥΛΑ - ΔΙΑΠΛΟΚΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΑ - ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Εμπρός στο δρόμο της ρουφιανιάς, της λάσπης και της συκοφαντίας που χάραξε ο καρχιμάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΟΙ ΕΓΛΕΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ'


    ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ

    ΣΑΝ

    ΤΕΝΕΚΕ.


    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 10.51

    ισα για Μαρκομιχελακειο φιλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Για το Λαλιώτη να μην χαίρονται και τόσο πολύ οι πασόκοι:

    - Το 2004 ήταν καθαρά δική του η πολιτική και επικοινωνιακή ήττα του ΠΑΣΟΚ. Σαν χθες θυμάμαι τη Διαμαντοπούλου στο press room να ιδρώνει ν' αποδείξει τα αναπόδειχτα με τα δήθεν φυλλάδια που βρίζαν το Γιωργάκη. Βέβαια η αποτυχημένη παγίδα ήταν καλοστημένη γιατί ακόμα και ο διευθυντής του γραφείου ήταν πασόκος.
    - Ο Λαλιώτης ήταν ίσως ο χειρότερος υπουργός ΠΕΧΩΔΕ που πέρασε από το υπουργείο. Ως προς αυτό είναι ιδιαίτερα ευάλωτος και η ΝΔ θα το εκμεταλλευτεί κατάλληλα.
    - Ο Λαλιώτης ήταν πίσω απ' τη φωτογραφία του Μητσοτάκη με τους Γερμανούς που τελικά ο Κουρής παραδέχθηκε ότι ήταν ψεύτικη. Και αυτό η ΝΔ μπορεί να το εκμεταλλευτεί κατάλληλα.
    - Ο Λαλιώτης καταδικάστηκε για τα ψέματά του περι MAYO και όχι για εξύβριση του Μητσοτάκη. Ο Μητσοτάκης πλήρωσε μόνο για εξύβριση.
    - Εκείνος τελικά που είναι ο πιό έξυπνος είναι ο Γιωργάκης γιατί μετά τις εκλογές θα τον θεωρήσει υπεύθυνο για την ήττα και θα τον βάλει οριστικά στο χρονοντούλαπο. Ο Μπένυ και η "Σεγκολέν" τρίβουν τα χέρια τους ειδικά γι' αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Βαριέσαι να ασχοληθείς σε θέματα του μπλογκ που γεμίζουν από ανοησίες κάποιων που έχουν σεξουαλικό σύνδρομο. Σ' αυτούς απευθυνόμενος τους λέω πως δεν διαβάζονται και πως ξεφτιλίζουτον εαυτό τους δείχνοντας πως δεν έχουν τίποτα να πουν ή έχουν ανάγκη για κάποια ψιλά για τη δόση τους και πιθανό τρέχουν σε κάποιους που έχουν συμφέρο να καταστρέφουν τα μπλογκς ώστε να μη διαβάζεται η ελεύθερη γνώμη, η απλήρωτη πληροφόρηση.
    ΛΥΠΑΜΑΙ

    ΥΓΕΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΚΩΣΤΑΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ..................
    Ο ΛΑΙΩΤΗΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ!!!!!!!!

    ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΔΕΞΙΟΙ!!!

    Ο ΡΟΥΣΟ..ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.......

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!!

    ΚΡΥΨΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟ ΘΟΔΩΡΕ!!!!!!!!!!

    ΟΥΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΟΥΤΕ ΕΔΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ!!!!!!

    ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ STAR ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΥΒΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΚΩΣΤΑΚΗ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ!!!!!!!
    Ο ΛΑΙΩΤΗΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Πρώτα από όλα να χαιρετίσω τον φίλο που στο πρώτο μου σχόλιο με αποκάλεσε ψάρακα. Θα περιμένω τη σειρά απαλλαγής μου.
    Ξεκινώντας ο φίλος αυτό το σχόλιο προσδιόρισε και έδωσε και ο ίδιος κάποιο ποσοστό ο Λαλιώτης όντως να είναι αρπαχτικό. Βέβαια όπως είθισται καμία περίπτωση δεν είναι ένοχος μέχρι να αποφανθεί η δικαιοσύνη. Κατά ένα περίεργο τρόπο όμως πέρα από τον κοσκωτά που μάλλον ήθελε να κάνει διακοπές, αλλιώς δεν εξηγείται, ή έσωσε με τη φυλάκιση του πολλούς συντρόφους, δεν έχω ακούσει στα χρόνια του Χριστού που είμαι κάποιο σημαινόμενο να το πω, επώνυμο να το πω, πολιτικό να το πω, μεγαλοεπιχειρηματία όχι απλώς να περάσει τις πύλες αλλά να έχει φτάσει στο κατώφλι του δικαστηρίου.... Που η Θέμιδα θα μας είχα κάψει βεβαίως όλους αν υπήρχε.

    Τώρα οι φημολογίες ότι κάποιοι εκδότες βρήκαν πάτημα και βοήθεια από τον Λαλιώτη είναι στα όρια της έντονης φημολογίας. Ίσως είναι μύθος... Αν το πάρουμε διαφορετικά θα μου πείτε οτι πολύ παλιά ο μύθος δεν ήταν ψέμα. Και αυτό σωστό.
    Υποθέτω ότι εδώ πρέπει να είμαστε άνθρωποι ταγμένοι, άνθρωποι επαγγελματίες, άνθρωποι αγνοί και σίγουρα κάποιοι από εμάς θα ανήκουν και στη νέα τάξη πραγμάτων.
    Δυστυχώς ανήκω σε μια ανέκφραστη γενιά που δεν πρόλαβε τους αγώνες για ελευθερία, τους αγώνες για τα ιδεώδη. Δεν πρόλαβα καν την πόλωση... Ο πατέρας μου ήταν Παπανδρεικός και η μάνα μου βέρα δεξιά, ούτε καν βέρα στο δεξί.
    Ο πατέρας μου δεν πήρε τίποτα από το Τσοβόλα δώστα όλα και η μάνα μου που ήταν οργανωμένη την βόλευε με κάτι κουπόνια και δωράκια από τις εκδηλώσεις. Τελικά στα 52 που πέθανε ο πατέρας μου δεν πρόλαβε να διεκδικήσει κάτι από τον σοσιαλισμό. Η μάνα μου που στην πορεία εγκατέλειψε την ενεργό δράση, είχε προτείνει βέβαια να μπω στα στρουμφάκια αλλά δεν τα έβλεπα καν στη τηλεόραση, παίρνει μια φιλελεύθερη και σοσιαλιστική σύνταξη των 500 €. Εξακολουθεί να λεει βεβαίως λαμόγια τους πασόκους και συγχωρεί ενίοτε τις «μικρές» ατασθαλίες της δεξιάς. Εγώ πληρώνω το ενοίκιο βέβαια γιατί ο μπαμπάς ήταν κατά της ιδιοκτησίας.. Είχε και στοιχεία αναρχισμού, να είναι καλά εκεί που είναι. Σε αυτό το περιβάλλον πλαισιωμένο και με διάφορες άλλες προσωπικές εμπειρίες θεωρούσα τον εαυτό μου αριστερίζον όπως είναι της μοδός να λένε. Φυσικά επειδή ξέρω πως οι καθεστωτικές ιδεολογίες συναρτώνται από τον ανθρώπινο παράγοντα και καταλήγω πως δεν υπάρχει εκφρασμένη τουλάχιστον μια πολιτική πλατφόρμα που να με ακουμπά..
    Με λίγα λόγια ακόμα και να είναι στο τσουκάλι ο Λαλιώτης ή όποιος άλλος, μου ήρθε στο μυαλό και ο Τσουκάτος ..άτιμο μυαλό , οποία σημασία; Όσο δεν φεύγει η κουτάλα από τα μαγειρικά σκεύη κανείς δεν δικαιούται να ομιλεί... Ζουν ανάμεσα μας..........
    Και ρωτάω εγώ...
    Αναρχικοί αποκαλούνται οι κουκουλοφόροι, προοδευτικοί είναι όλοι από άκρα δεξιά ως τα άκρα αριστερά. Τι μου αφήνετε; Τη μέση; Να την κάνω τι; Να επιλέξω τον μονόφθαλμο.
    Με σεβασμό στις απόψεις όλων. Βολεμένων και μη.
    Ταπεινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Συμφωνώ απόλυτα με τον 4:36 μμ φίλε πολύ καλά τα λες και έχω να προσθέσω και για κάποιες κρουαζιέρες του φίλτατου Λαλιώτη με το "σκαφάκι" του Κόκκαλη στην Αντίπαρο, τους είδα ήμουν εκεί και κάτι τραπεζώματα στο νησάκι του Γουλανδρή από την κυρία Ντόλυ. Τ' ακούς κουτορνίθι babis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ... ΛΑΛΙΩΤΗ!
    ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΣΕΙΣ
    ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Η ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΑΛΙΩΤΗ.
    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΕΣΚΑΣΑΝ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΥΤΟ ΕΩΣ ΤΟ ΜΠΟΜΠΟΛΕΙΚΟ, ΤΟ ΛΑΜΠΡΑΚΕΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ... ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΣΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Oloi to exoun katalavei oti eiste ena paokiko site.Eleos pia!!!
    Akou ekei o Laliwtis den einai lamogio.Min mas koroideuete kai sti mouri mas.Kai oso gia tin epistrofi girise giati exei kai mia kori pou thelei na politeuthei.

    De ksexname ta lamogia!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΣΕ ΝΗΣΙΑ.
    ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ERYTHA στη ΧΙΟ - ΜΕ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΣΟΪ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΟΠΙΚΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. δεν μπορει κάποιος να του προσάψει κάτι γιατι προφανώς τις προμήθειες πανέξυπνα τις μοιραζόταν και με τα άλλα κόμματα... πέρα από τα ξενοδοχεία σε νησιά της Ελλάδας που διαβάζω εδώ κάποια φήμη περιφέρεται για ξενοδοχείο τύπου Hilton στο Puerto Rico επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *