GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τι προκάλεσε το "στριμωξίδι" της Σμύρνης...

Μια ψεύτικη εκδοχή της ιστορικής πραγματικότητας ο Του Αγγελου Στρέκλα deletedstories@yahoo.gr Προς τη διδυκτιακή πύλη σας, θα ήθελα να το...

Μια ψεύτικη εκδοχή της ιστορικής πραγματικότητας
ο
Του Αγγελου Στρέκλα deletedstories@yahoo.gr

Προς τη διδυκτιακή πύλη σας, θα ήθελα να το δημοσιεύσετε. Πιστεύω ότι θα κάνει λίγο αίσθηση αλλά δηλώστε ότι γράφω ψευτιές γιατί ο κόσμος είναι ευκολόπιστος.
Εγώ από ιστορία δεν κατέχω. Δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε στο στριμωξίδι όμως επιτρέψτε μου να καταθέσω ένα μικρό κείμενο για να διαπιστώσει κάποιος ότι η ιστορία μπορεί να καταγράφει τελείως διαφορετικά από ό,τι είναι και να φανεί τρομερά αληθοφανής.
Και αποφασίστηκε η μετακίνηση των πληθυσμών. Οι Ελληνες έπρεπε να φύγουν από την μικρά Ασία και να πάνε στην Αθήνα. Ο ισχυρές δυνάμεις των υπόλοιπων χωρών δεν άφηναν περιθώριο στους Τούρκους να εκμεταλλευτούν τη κατάσταση και να μην διαθέσουν τον απαιτούμενο χρόνο αναχώρησης και να αντιμετωπίσουν τους Ελληνες με μίσος.

Έτσι κατόπιν συμφωνίας αποφασίστηκε η εκκένωση της Σμύρνης από τους Ελληνες σε διάστημα 15 ημερών από ένα μικρό λιμάνι της Σμύρνης ενώ δρομολόγια υπήρχαν ανά τέσσερις ώρες....δυστυχώς για τους Ελληνες το κεντρικό λιμάνι της Σμύρνης είχε καταστραφεί ολοσχερώς από τον πόλεμο. Αποτέλεσμα αυτού η χρησιμοποίηση ενός λιμανιού πολύ μικρού για να καλύψει τις ανάγκες των Ελλήνων.
Όμως τις πρώτες 10 μέρες εξαιτίας της τάσης των Ελλήνων οτιδήποτε θέλουν να κάνουν να το κάνουν, τελευταία στιγμή τα καράβια έφευγαν ουσιαστικά χωρίς καθόλου κόσμο. Συνέπεια αυτού ήταν ο μεγάλος συνωστισμός των τελευταίων ημερών που οδήγησε σε πόλους θανάτους. Οι Ελληνες βλέποντας αυτή την κατάσταση ζήτησαν παράταση των ημερών που τους διέθεσαν οι εξωτερικές δυνάμεις. Όμως η απάντηση που πήραν ήταν αρνητική, ίσως επειδή οι Ρώσοι και οι υπόλοιποι θεώρησαν ότι ήταν σχέδιο των Ελλήνων για να ετοιμάσουν εκ νέου επίθεση στο τούρκικο κράτος.
Αυτό που έκανε μεγάλη εντύπωση πάντως ήταν η τούρκικη ουδετερότητα οι οποίοι ακολούθησαν απαράμιλλα τις από έξω διαταγές, παρέχοντας την δυνατότητα στους Ελληνες να αποχωρήσουν ήρεμα και με ασφάλεια. Οι Ελληνες όμως δεν το εκμεταλλεύτηκαν με συνέπεια το στρίμωγμα που υπέστησαν τις τελευταίες μέρες να αποβεί μοιραίο.
Με πιστέψατε φυσικά, παραχάραξα την ιστορία αλλά είναι πολύ εύκολο να βρεις άτομα που να πιστέψουν όχι μόνο εμένα αλλά και τον κάθε παπαρολόγο που λέει τη γνώμη επί παντός επιστητού, όσο άσχετος και αν είναι με το θέμα.

54 σχόλια

  1. xaxaxaxaxaxa i katakleida sou taireiazei apoluta se pollous pou afinoun comment
    eidika stous plirwmenous epagelmaties paraxaraktes tis rigilis kai tou rousopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε διβάσατε ποτέ τι είχε κάνει προηγούμενα ο ελληνικός στρατός εισβολής στον τούρκικο άμαχο πληθυσμό στην προέλασή του προς Άγκυρα; Δεν θα έπρεπε να γραφτούν κι αυτά μαζί με το δράμα της σφαγής των Ρωμιών της Σμύρνης; Ή τα δικά μας συνεχίζουμε να τα κρύβουμε για να φανατίζουμε τον απλοικό κοσμάκη και να διαιωνίζουμε το μίσος που δικαιολογεί τους απίστευτους υπερεξοπλισμούς μας, βουλιάζει την οικονομία μας και πλοτίζει κάποιος γνωστούς αγνώστους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως γνωστόν η διαταγή για καταστροφή της ιστορίας των Ελλήνων (μέσα από διδακτικά βιβλία), δόθηκε από τον ανθέλληνα Κ. Σημίτη. Αυτός σε συνεργεία με την ομάδα των "Ιών" ανθελλήνων Δ. Τρίμη και οικογ. Ψαρά συμφώνησαν ότι η καλύτερη διαλογή ήταν αυτή της ανθέλληνας Ρεπούσης. Η ιεραρχεία της διδασκαλικής Ακαδημίας της Θεσσαλονίκης (διορισμένη από τον εβραίο Σημίτη), όπου ήταν η εν λόγω ανθέλληνας του ΣΥΝ, Ρεπούση, ως γνωστό φημιζόταν πάντα στην Θεσσαλονίκη ότι ήταν τροτσική. Ο Κοσμήτορας έγραφε συχνά πυκνά κατά ελλήνων εθνικών και υπέρ εβραίων, για αυτό βέβαια προωθήθηκε και από την κλίκα του Σημίτη. Για τον λόγο αυτόν και η μετατροπή της τροτσικής ομάδος κατά τον πόλεμο στον Λίβανο υπέρ των εβραίων και κατά των αράβων λαθρομεταναστών. Το βιβλίο προτού εκτυπωθεί σαν σύγγραμμα το πήρε η ομάδα και το λογόκρινε με τον Σημίτη σαν αρχηγό, αν και μετά δεν ήταν στην κυβέρνηση. Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για εσένα πρόστυχε ανθέλληνα (Η αλήθεια σώζει) έχω ξαναγράψει και να όπως εσύ το εν λόγων κείμενο σου το έχεις και το παρουσιάζεις κάθε φορά σαν ανθέλληνας Τούρκος σε κάθε ΚΟΠΥ_ΠΑΣΤΕ θα σου γράψω: Γιατί βρωμερέ ανθέλληνα Τούρκε δεν γράφεις για τα έτη 1914-16 όταν οι τούρκοι σκότωναν Έλληνες στο Τσανάκ Καλέ και σε όλη την Μικρά Ασία. Εμένα στην Μαγνησία μου σκότωσαν δύο θείους την εποχή μεταξύ 1916-18. Αυτούς του σκοτωμένους Έλληνες θέλησε να γλυτώσει-απελευθερώσει ο Ελευθέριος Βενιζέλος πηγαίνοντας στην Ελληνική από αρχαιοτάτων χρόνων Μικρά Ασία. Όσο για εσένα πρόστυχε Τούρκε " Η αλήθεια σώζει said... " όταν έγινε η καταστροφή ήσουνα βρέφος από που ξέρεις, αν δεν σου τα έχουν πει αυτά κάποιος που έχει συμφέρον, τα ψέμματα που γράφεις. Βέβαια οι ΚΚΕ εκείνη την εποχή έγραφαν τα προδοτικά γράμματα "για ποιόν πολεμάς στρατιώτη" και αυτά θέλεις να δικαιολογήσεις και την βρωμερή φάρα σου. Αυτούς τους Έλληνες σαν τους θείους μου που σκοτώθηκαν από τούρκους και χιλιάδες άλλους που σκότωσαν οι τούρκοι άμαχους, μεταξύ 1914-18 πήγε να ελευθερώσει ο Ελ. Βενιζέλος. Αυτά για εσένα Τούρκε "Η αλήθεια σώζει said..." και τους ανθέλληνες ΚΚΕ. Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΛΟΙ ΤΣΙΜΠΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΧΑΣΕΙ. ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΕ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ , ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΖΕ....ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ.....
    ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΠΙΑ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΣΩΣΤΟΙ?ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ?ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΔΙΚΗΣΑΜΕ?ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ F-16 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ?ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΕΡΘΗΚΑΜΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ?
    ΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ''ΣΩΣΤΗΣ'' ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ, ΤΟΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΧΩΡΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΩΡΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ
    ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΙ'ΕΔΩ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ.
    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΓΚΑΛΟΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητοι φιλοι,συγνωμη προκαταρκτικα σας ζητω για το ασχετο του θεματος. Ομως επειδη θεωρω ότι είναι πολύ σοβαρο, παρακαλω να αφιερωσετε ένα λεπτο και να ριξετε μια ματια. Πρεπει ολοι οι Ελληνες να είναι ενημερωμενοι και να γνωριζουν την αληθεια με λεπτομερειες. Η πραπαληροφορηση και η συκοφαντια είναι εργο αντιδημοκρατικων συναμεων και λειτουργουν τελικα σε βαρος της Δημοκρατιας. Ο ενημερωμενος πολιτης είναι ,ο δημοκρατικος πολιτης.
    Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ SWAP ΤΗΣ GOLDMAN SACHS

    • Το θέμα που ανακινείται τις τελευταίες μέρες δεν είναι κάτι καινούργιο ή άγνωστο.
    • Δεν πρόκειται για έκδοση ομολόγου αλλά για μια σειρά swaps που συνάφθηκε μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Goldman Sachs το 2001.
    • Τα swaps αυτά αντιστάθμισαν την επιβάρυνση του χρέους λόγω των συναλλαγματικών διαφορών που προέκυψαν από τις μεταβολές στις ισοτιμίες του γεν και του δολαρίου από δάνεια που είχαν γίνει κυρίως τη περίοδο της τότε Κυβέρνησης της ΝΔ από τον κ Δούκα, το 1990-93.
    • Η συναλλαγή αυτή αποφασίστηκε προκειμένου να μετατραπεί ένα μέρος του συναλλαγματικού χρέους σε ευρώ, για την απάλειψη του συναλλαγματικού κινδύνου.
    • Το συνολικό ύψος επί του οποίου πραγματοποιήθηκαν τα swaps ήταν περίπου 2,8 δις ευρώ και η περίοδος αποπληρωμής από το 2004 ως το 2019.
    • Επισημαίνεται ότι:
    1. Όλα τα στοιχεία κατατέθηκαν στη Βουλή το 2003, μετά από ερώτηση του Γ. Αλογοσκούφη. Από τότε, το θέμα επανέρχεται με διάφορες μορφές και ετικέτες κάθε φορά που η ΝΔ αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.
    2. Η Eurostat έχει ελέγξει αυτά τα swaps και δεν διαπιστώθηκε καμιά παρατυπία.
    3. Η συγκεκριμένη συναλλαγή δεν αποτέλεσε αντικείμενο της αναθεώρησης των στοιχείων στην «απογραφή» αφού ήταν ήδη γνωστή και είχε γίνει αποδεκτή, μετά από έλεγχο, από την Eurostat.
    • Επισημαίνεται ακόμα ότι το καλοκαίρι του 2005 πραγματοποιήθηκε ίδιας μορφής συναλλαγή από τη Κυβέρνηση της ΝΔ. Από το Υπουργείο Οικονομικών ακυρώθηκαν τα swaps που είχαν συναφθεί και αποτιμήθηκαν σε τιμές της αγοράς ( marked to market) στο ποσό των 5 δις Ευρώ για να συναφθεί νέα συμφωνία swap με περίοδο αποπληρωμής που ξεκινάει το 2008 και φτάνει στο 2037. Μ? αυτό τον τρόπο η Goldman Sachs καρπώθηκε χωρίς να το δικαιούται, χάρη στις επιλογές της ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομικών, υπεραξία 2 δις ευρώ προκειμένου να επιμηκυνθεί ο χρόνος πληρωμής κατά 20 χρόνια.
    • Επισημαίνεται ότι η συμφωνία και πάλι έγινε με την Goldman Sachs –και δευτερευόντως την Εθνική. Άλλωστε η Goldman Sachs ανέλαβε και τη πρόσφατη έκδοση του 50 ετους δανείου του Ελληνικού Δημοσίου. Προκύπτει συνεπώς το ερώτημα γιατί η ΝΔ εφόσον θεωρούσε αθέμιτη ή ασύμφορη για το Δημόσιο, λόγω των υψηλών προμηθειών που επικαλείται τώρα, την αρχική συμφωνία με την Goldman Sachs προχώρησε στις νέες συμφωνίες με την ίδια τράπεζα
    Δυστυχως αυτή είναι η αληθεια.Η παραπληροφορηση,ο ισοψηφισμος και η συνεχης συκοφαντια δεν πρεπει να περασει.
    Για την αντιγραφη
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντί την εθνική μας ταυτότητα να τη σφυρηλατούμε δια της καλλιέργειας της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού, διαγκωνιζόμαστε ποιος θα πει το καλύτερο παραμύθι!
    Πράγματι, τα εθνικά κράτη – όλα - στηρίχθηκαν στο ιδεολόγημα της φυλετικής διαφοροποίησης και του ιστορικού πεπρωμένου που υποστηρίζεται από τους αντίστοιχους εθνικούς μύθους, οι οποίοι συνθέτουν την εθνική ιστορία .
    Όσοι έχουν λόγους να συντηρούν τη εθνική μυθοπλασία, κάθε εθνική μυθοπλασία – μια και στο τέλος η αντιπαράθεση κρατών νομιμοποιείται και στο επίπεδο της σύγκρουσης της μυθοπλαστικής ιστοριογραφίας – καλά κάνουν.
    Όσοι όμως ενδιαφέρονται κάποια μέρα ο κόσμος, αντί για μια τεράστια αγορά, να μετατραπεί σε μια μεγάλη, κοινή και ελεύθερη Πολιτεία ισότιμων προσωπικοτήτων, είναι καιρός να μάθουν να σκέφτονται διαφορετικά.
    Η πολιτισμική μας ιδιαιτερότητα και η κληρονομιά του ελληνισμού στο Κόσμο, θα ήταν σημαντική στη δομή της εθνικής μας ταυτότητας, στο βαθμό που ενέτασσε δημιουργικά την ελληνική γλώσσα και την κλασσική και νεότερη παράδοση
    στο παγκόσμιο περιβάλλον.
    Πόση χαζομάρα άραγε ή τι ελεεινή σκοπιμότητα βασανίζει όλους αυτούς που οριοθετούν τον ελληνισμό σε σχέση με την σημερινή Τουρκία ή την πρώην Οθωμανική αυτοκρατορία!!
    Μόνο βλέποντας τον εαυτό μας ως πολίτες του κόσμου ( ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΣ) είναι δυνατό να ενδιαφερθούμε στα σοβαρά για την εθνική μας ταυτότητα, σε αντίθετη περίπτωση θα παραμείνουμε καιροσκόποι πατριδοκάπηλοι, μίζεροι απολογητές της βαλκανικής σαλάτας που σέρβιραν και ακόμη προσφέρουν αλλότρια συμφέροντα.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΩΣΤΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΓΕΝΕΤΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΘΝΗ Η ΟΧΙ??!!!
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΠΟΡΙΣΜΑ"? ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΦΡΑΠΟΓΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΘΝΗ Η ΟΧΙ ΑΕΡΟΛΟΓΩΝΤΑΣ?

    ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ "Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΩΖΕΙ..."
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΙ ΓΚΡΙΖΟΙ ΛΥΚΟΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ" ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.
    ΕΙΣΑΙ ¨ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ" ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΚΡΙΖΟΙ ΛΥΚΟΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΑΡΩΝΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΤΥΝΟΥΝ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΕΣΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΕΣ ΨΙΧΑΛΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΥΙΟΘΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ" ΤΟΥΣ.

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΠΕΙΘΕΤΕ. ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΤΟ "ΔΙΕΘΝΙΣΜΟ" ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ.
    ΣΤΟ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ ΕΡΩΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!!!

    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΜΥΝΘΕΙ ΣΤΟ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΩΒΙΝΙΣΤΗΣ!!!!!!!

    Η ΑΜΥΝΑ ΣΤΟ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟΣ!!!!

    ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ " ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΙΛΙΚΙ ΣΩΖΕΙ....."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε ΑΓΙΕ τους τα λες μαζεμένα και τους τρελαίνεις!!!!
    Εγώ που είμαι πρακτικός άνθρωπος ξέρω ότι αυτό που λείπει είναι η συστηματοποιημένη γνώση. Εκεί που λείπει η επιστημονική και φιλοσοφική διάσταση περισσεύουν οι φήμες και οι προκαταλήψεις.
    Γι’ αυτό προτείνω σε όσους μπορούν να διαβάζουν αγγλικά να παραγγείλουν ένα μοναδικό βιβλίο που απαντά στο ερώτημα “τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να ζουν και να πεθαίνουν για τα έθνη και να σκοτώνουν και σκοτώνονται στο όνομά τους”
    Σημειώστε:
    IMAGINED COMMUNITIES / Reflections on the origin and spread of nationalism /
    BENEDICT ANDERSON / VERSO /
    UK 6 Meard Street, London W1F OEC

    Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΘΝΗ Η ΟΧΙ .
    ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΩ ΣΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΦΑΤΟ.

    ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟΥ "ΦΙΛΕΙΡΗΝΙΣΜΟΥ" ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΕΘΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.

    "ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ."

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ.
    ΟΙ ΛΑΟΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.
    ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣ ΕΙΡΗΝΗ Ο ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ "ΕΙΡΗΝΗ" ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΣΕΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΜΑΙΟ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΙΡΗΝΗ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΥΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΒΛΑΚΑΣ. ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ.

    ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
    ΑΠΟΡΩ , ΕΝΩ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΕΙΣ ΠΩΣ ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΕ, ΣΩΚΡΑΤΗ ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, ΑΙΣΧΥΛΟ, Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ???!!! ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΣΤΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευτυχώς υπάρχουν και στην Ελλάδα πραγματικοί πατριώτες, που μπορούν να κάνουν κριτική στην πατρίδα τους για να μην επαναλάβει τα ίδια λάθη. Τούρκος πατριώτης είναι ο νομπελίστας Παμούκ που έχει καταγγείλει τις σφαγές των Αρμενίων και των Ελλήνων από τους ομοεθνείς τους. Πατριώτες δεν είναι οι Γκρίζοι Λύκοι ούτε οι δικοί μας ακροδεξιοί που αρνούνται να κάνουν αυτοκριτική. Υποκριτή, λέει ο Χριστός, βγάλε το δοκάρι που έχεις στο μάτι σου κι ύστερα ασχολήσου με το άχυρο στο μάτι του άλλου. Παραθέτω εδώ άρθρο του Δηοσθένη Κούρτοβικ από τα ΝΕΑ.


    Ογδόντα χρόνια συμπληρώθηκαν φέτος από τη Συνθήκη της Λωζάννης - τελευταία πράξη του δραματικότερου και τραυματικότερου κεφαλαίου στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Μιας εκστρατείας που κατέληξε σε στρατιωτική συντριβή, στην έκλειψη του μικρασιατικού ελληνισμού, στον κατακλυσμό της Ελλάδας των 5 εκατομμυρίων από 1 ½ εκατομμύριο εξαθλιωμένους πρόσφυγες, στη ριζική αλλαγή του κοινωνικού ιστού της χώρας, στην οριστική εγκατάλειψη της Μεγάλης Ιδέας, η οποία αποτελούσε για σχεδόν εκατό χρόνια την κύρια ιδεολογική και πολιτική επιδίωξη του Έθνους.

    Έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς κατέγραψε, επεξεργάστηκε, ερμήνευσε, αφομοίωσε αυτά τα γεγονότα η ελληνική λογοτεχνία, ιδιαίτερα η πεζογραφία.

    Οι πρώτες αποτυπώσεις αφορούσαν, όπως ήταν αναμενόμενο, το δράμα των Ελλήνων της Μικρασίας μετά την ήττα του 1922 και είχαν χαρακτήρα άμεσης μαρτυρίας, με τον συγγραφέα είτε να καταθέτει την προσωπική εμπειρία του, όπως στο Νούμερο 31328 του Ηλία Βενέζη (1931), είτε να καταγράφει την προφορική αφήγηση ενός άλλου, όπως στην Ιστορία ενός αιχμαλώτου του Στρατή Δούκα (1929). Και τα δύο αυτά βιβλία εξιστορούν τις περιπέτειες Μικρασιατών Ελλήνων που αιχμαλωτίστηκαν από τους Τούρκους και κατόρθωσαν να επιβιώσουν από τις μαζικές σφαγές, τις εκτελέσεις, τις πράξεις αντεκδίκησης και τις κακουχίες. Απουσιάζει κάθε απόπειρα πολιτικής ερμηνείας των γεγονότων, απουσιάζει όμως και κάθε εθνικιστικό ή αντιτουρκικό αίσθημα.

    Και οι δύο αυτές απουσίες εξηγούνται, ώς έναν βαθμό, από το μούδιασμα που είχε καταλάβει την πανελλήνια συνείδηση μετά την, πολύ πρόσφατη ακόμα, καταστροφή του 1922. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στα κείμενα αυτά μιλούν Έλληνες που, όπως παραδέχονται επανειλημμένα στην αφήγησή τους, είχαν ζήσει ώς τότε ειρηνικά με τους Τούρκους. Δεν είναι τυχαίο ότι ο (αριστερός) Στρατής Δούκας αφιερώνει το βιβλίο του «στα κοινά μαρτύρια των λαών», ενώ στο Νούμερο 31328 του (πολιτικά συντηρητικότερου) Ηλία Βενέζη υπάρχει μια σημαδιακή σκηνή. Ένας Τούρκος αξιωματικός επισκέπτεται στη φυλακή έναν Έλληνα γνωστό του που πρόκειται να εκτελεστεί, γιατί κατατάχτηκε στον ελληνικό στρατό και πήρε μέρος σε βιαιοπραγίες. Ο Τούρκος φέρεται στον Έλληνα με συγκρατημένη, λυπημένη φιλικότητα, φροντίζει μάλιστα για την οικογένειά του, που κρατείται κι αυτή. Κάποια στιγμή ρωτάει τον μελλοθάνατο: «Δε ζούσαμε καλά, Νικόλα;». Τότε εκείνος πέφτει στα πόδια του και τον ικετεύει να τους σώσει. Ο Τούρκος αξιωματικός τον βοηθάει να σηκωθεί κι εκφράζει την άρνησή του με τα εξής λόγια: «Δεν πράξατε καλά, Νικόλα». Στην ασχολίαστη περιγραφή αυτής της σκηνής από τον συγγραφέα διαφαίνεται, ίσως, κάποιο αίσθημα ενοχής.

    Οι νέες, και ακόμα καταστροφικότερες για την ίδια τη χώρα, εθνικές περιπέτειες της δεκαετίας του 1940 απώθησαν τη μικρασιατική εμπειρία από την πρώτη γραμμή της θεματολογίας των Ελλήνων συγγραφέων. Όχι όμως για πολύ καιρό. Τη δεκαετία του 1960 έρχεται ένα δεύτερο κύμα λογοτεχνικών κειμένων, κυρίως μυθιστορημάτων, που αναφέρονται σ' εκείνα τα συμβάντα. Και αυτά επίσης τα βιβλία είναι γραμμένα από συγγραφείς μικρασιατικής καταγωγής, της ίδιας μάλιστα γενιάς μ' εκείνους του πρώτου κύματος. Οι περισσότεροι ανάμεσά τους έχουν αριστερό προσανατολισμό. H άμεση, προσωπική μαρτυρία για τη ζωή και το τέλος του ελληνισμού στη Μικρασία και τον Βόσπορο κυριαρχεί κι εδώ. H ειρηνική συμβίωση με τους Τούρκους πριν από τη μικρασιατική εκστρατεία περιγράφεται με μεγαλύτερη έμφαση απ' ό, τι στα κείμενα της πρώτης φάσης. Αλλά η πιο ενδιαφέρουσα διαφορά είναι ότι τώρα επιχειρείται μια πολιτική ερμηνεία της καταστροφής του 1922.


    Γλίτωσαν. Έλληνες πρόσφυγες από τη Μικρασία κατάφεραν να επιβιβαστούν σε κάποιο πλοίο και να περάσουν στην Ελλάδα πριν από την καταστροφή

    Από τα μυθιστορήματα αυτής της δεύτερης περιόδου ξεχωρίζουν τα Ματωμένα χώματα της Διδώς Σωτηρίου (1962) και Στου Χατζηφράγκου του Κοσμά Πολίτη (1963). Για τη Σωτηρίου, κύριοι υπαίτιοι της συμφοράς ήταν οι ξένοι: οι Γερμανοί, που ξεσήκωναν τους Τούρκους εναντίον των «γκιαούρηδων» στη διάρκεια του A' Παγκοσμίου Πολέμου, και στη συνέχεια οι Αγγλογάλλοι, που έσπρωξαν τον Βενιζέλο σε μια τυχοδιωκτική εκστρατεία - όλοι, εννοείται, για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα. Αυτή η ερμηνεία είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με την παραδοσιακή θέση της ελληνικής Αριστεράς για τον ρόλο της ξένης εξάρτησης σε ολόκληρη τη νεοελληνική ιστορία. Αλλά δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια για αυτοκριτική. Ο Μανώλης Αξιώτης, ο νεαρός Μικρασιάτης που πρωταγωνιστεί στα Ματωμένα χώματα, δεν είναι κανένας φανατικός, δεν είναι μεγαλοϊδεάτης κι έχει αγαθές σχέσεις με τους Τούρκους. Ωστόσο, κατατάσσεται εθελοντικά στον ελληνικό στρατό κατοχής. Γιατί; Συγκινήθηκε, όπως μας λέει, από έναν πατριωτικό λόγο που άκουσε στη Σμύρνη. Κι εκεί σταματάει ο προβληματισμός του.

    Πιο τολμηρός, σχεδόν αιρετικός, είναι ο Κοσμάς Πολίτης. Γι' αυτόν, οι Ελλαδίτες είναι εξίσου υπεύθυνοι με τους ξένους που τους έστειλαν στη Μικρασία. Φτάνει μάλιστα στο σημείο να πει ότι συμπεριφέρθηκαν και οι ίδιοι σαν ξένοι στη γη όπου αποβιβάστηκαν, ότι, σε αντίθεση με τους Τούρκους, ούτε σεβάστηκαν ούτε συμπόνεσαν τους Έλληνες κατοίκους της και στο τέλος το έσκασαν, αφήνοντας τους ομοεθνείς τους στην τύχη τους. Αυτή η κριτική του Κοσμά Πολίτη, όμως, που καταλήγει με τη δήλωση ότι η πατρίδα δεν είναι μια ιδέα, αλλά ο τόπος όπου μεγάλωσες και ζεις, αποτελεί μάλλον μεμονωμένη περίπτωση στην ελληνική λογοτεχνία. Πολύ πιο χαρακτηριστική για τη νέα διάθεση των συγγραφέων είναι η στάση που εκφράζει η Διδώ Σωτηρίου.

    Ένα παράδοξο φαινόμενο είναι η σχετική σπανιότητα κι ελλειπτικότητα των αναφορών της ελληνικής λογοτεχνίας, ώς πρόσφατα, στο δράμα των προσφύγων από τη Μικρασία και την Ανατολική Θράκη μετά την εγκατάστασή τους στην Ελλάδα. H υποδοχή τους από τους γηγενείς δεν ήταν πάνδημα φιλική και πατριωτική, όπως φανερώνει η για δεκαετίες ευρεία χρήση της έκφρασης «τουρκόσπορος». Στη μελέτη της Μακεδονικές ιστορίες και πάθη 1870 - 1990, που πρωτοεκδόθηκε το 1997 στα αγγλικά και κυκλοφόρησε το 2000 στα ελληνικά, η Αναστασία Καρακασίδου σημειώνει μια λεπτομέρεια που θυμίζει εκπληκτικά όσο και αποκαρδιωτικά, λόγω της μετάθεσης ρόλων, σημερινές καταστάσεις: παρ' όλο που τα παιδιά των προσφύγων ήταν γενικά καλύτεροι μαθητές, δεν ορίζονταν σημαιοφόροι στις μαθητικές παρελάσεις. H συγγραφέας αναφέρεται στην κωμόπολη Άσσηρος του Νομού Θεσσαλονίκης, αλλά σίγουρα γίνονταν και αλλού τέτοιες διακρίσεις. Στην ελληνική λογοτεχνία, όμως, για πολλές δεκαετίες όλα αυτά μάλλον αποσιωπούνταν. Μια μείζων εξαίρεση είναι το μυθιστόρημα του Βενέζη Γαλήνη (1939). Μπαίνει κανείς στον πειρασμό να υποθέσει ότι το θέμα αυτό δεν ταίριαζε στις ιδέες της εθνικής ομοψυχίας ή, εναλλακτικά, της ταξικής αλληλεγγύης, που αποτελούσαν τους δύο κυρίαρχους λόγους της εποχής κι ενέπνεαν τους περισσότερους λογοτέχνες.

    Όταν ξέρουμε ότι οι Έλληνες συγγραφείς λίγο ασχολήθηκαν με τις ταλαιπωρίες των ομοεθνών τους προσφύγων στην Ελλάδα, εύκολα μαντεύουμε ότι ακόμα λιγότερο ασχολήθηκαν με τους αλλοεθνείς (ή αλλόθρησκους) που ξεριζώθηκαν από την Ελλάδα και πήραν τον δρόμο της προσφυγιάς. Υπάρχει, ωστόσο, μια εντυπωσιακή πρώιμη εξαίρεση: το βιβλίο του Παντελή Πρεβελάκη Το χρονικό μιας πολιτείας, από το 1938. Ο Πρεβελάκης μιλάει εδώ για το Ρέθυμνο, τη γενέτειρά του, και αφιερώνει τις συγκλονιστικότερες σελίδες του στην έξοδο των Τουρκοκρητικών μετά τη συμφωνία ανταλλαγής πληθυσμών. Περιγράφει τον θρήνο των προσφύγων με τρόπο που μαρτυρεί βαθιά ψυχική αναστάτωση και αυθόρμητη, θα έλεγε κανείς ακούσια, συμπόνια. Όσο για την αντίδραση των κατοίκων, Χριστιανών και Μουσουλμάνων, στο άκουσμα της συμφωνίας, λέει χαρακτηριστικά ότι ένιωσαν σαν τσακωμένο αντρόγυνο που, ενώ έχει ξεχάσει τη φιλονικία του, έρχεται ο δεσπότης και το χωρίζει.

    Πολύ αργότερα θα υπάρξουν και άλλα παραδείγματα συμπάθειας για τους Τούρκους που εγκατέλειψαν πρόσφυγες την Ελλάδα. Ο Γιώργος Ιωάννου, στο μικρό αφήγημά του «Στου Κεμάλ το σπίτι» από τη συλλογή H μόνη κληρονομιά (1974), μιλάει για μια άγνωστη τουρκόφωνη γυναίκα, η οποία εμφανιζόταν σποραδικά έξω από το σπίτι των δικών του - προσφύγων από την Ανατολική Θράκη εγκατεστημένων στη Θεσσαλονίκη - και παρακαλούσε να της δώσουν ένα ποτήρι νερό από το πηγάδι της αυλής. Στο τέλος αποκαλύπτεται ότι η άγνωστη δεν ήταν τουρκόφωνη χριστιανή, όπως νόμιζαν στην οικογένεια του Ιωάννου, αλλά Τουρκάλα, και ότι είχε μεγαλώσει σ' αυτό το σπίτι, ήταν το πατρικό της πριν από την ανταλλαγή πληθυσμών και αυτή ερχόταν τώρα όποτε μπορούσε από την Τουρκία για να το δει και να γευθεί ξανά το πηγαδίσιο νερό του.

    Το 1994 ο παλαίμαχος πολιτικός Μιχάλης Παπακωνσταντίνου εξέδωσε το βιβλίο H γιαγιά μου η Ρούσα, όπου αφηγείται παιδικές αναμνήσεις του από τη γενέτειρά του Κοζάνη των δεκαετιών του 1920 και 1930, με κεντρική μορφή τη γιαγιά του. H γιαγιά Ρούσα είναι πατριώτισσα και μισεί τον Κεμάλ, αλλά πιστεύει πως οι «κακοί Τούρκοι» έφυγαν από τα μέρη εκείνα μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους και όσοι έμειναν είναι καλοί. Όταν, λοιπόν, έρχεται η ώρα της ανταλλαγής συμπάσχει με αυτούς, θεωρεί άδικη τη μοίρα τους, τους καλεί στο σπίτι της, τους εφοδιάζει με ό, τι μπορεί για το αγύριστο ταξίδι της προσφυγιάς.


    Έχουμε ήδη περάσει σε μια νέα φάση, όπου άλλου είδους ευαισθησίες κυριαρχούν στον λόγο των Ελλήνων συγγραφέων γύρω από την καταστροφή του 1922 και, γενικά, τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Στο μυθιστόρημά της Ο βίος του Ισμαήλ Φερίκ πασά (1989), η Ρέα Γαλανάκη μιλάει για το δράμα ενός ανθρώπου με μικτή ταυτότητα, την οποία η Ιστορία τείνει να διασπάσει: ενός χριστιανού Κρητικού που αιχμαλωτίζεται από τους Οθωμανούς στη διάρκεια μιας εξέγερσης τον 19ο αιώνα, μεταφέρεται στην Αίγυπτο, εξισλαμίζεται, ανεβαίνει στην ιεραρχία των αξιωμάτων και, ως υπουργός πολέμου, αποστέλλεται στη γενέτειρά του για να καταπνίξει μια καινούργια εξέγερση των ομοφύλων του. Με παρόμοιο πνεύμα ο Θεόδωρος Γρηγοριάδης, στο μυθιστόρημά του Τα νερά της Χερσονήσου (1998), όπου περιγράφει το οδοιπορικό ενός Άγγλου περιηγητή, του Έλληνα διερμηνέα του και ενός μουσουλμάνου ιεροσπουδαστή στη Θράκη (Δυτική και Ανατολική) του 1906, εστιάζει στη βαθιά, κατά κάποιον τρόπο ερωτική φιλία ανάμεσα στον Έλληνα και τον Τούρκο, φιλία η οποία επισφραγίζεται συμβολικά με μια αναβαπτιστήρια τελετουργία όπου ο Τούρκος παίρνει αρχαίο ελληνικό όνομα και ο Έλληνας μουσουλμανικό. Και ο Θανάσης Βαλτινός, από τη μεριά του, στο Συναξάρι Αντρέα Κορδοπάτη, βιβλίο δεύτερο (2000), ανατρέπει δύο ελληνικά ταμπού γύρω από τη μικρασιατική τραγωδία: μιλάει απροκάλυπτα για εκτεταμένες αγριότητες του ελληνικού στρατού εις βάρος του τουρκικού πληθυσμού και για άσπλαχνη μεταχείριση των προσφύγων της Μικρασίας από τους Ελλαδίτες.

    Το τι σημαίνουν όλα αυτά το εκφράζει πολύ ωραία ο Θεόδωρος Γρηγοριάδης, με μια απάντηση που δίνει ο Έλληνας ήρωάς του στον Άγγλο περιηγητή: «Δε χρειάζεται να είμαστε προσκολλημένοι στην ίδια εικόνα του εαυτού μας, στην ίδια ταυτότητα».

    *Το Νούμερο 31328 του Βενέζη αρχίζει με την, ειρωνική βέβαια, πρόταση «1922. H Ανατολή γλυκύτατη πάντα, για σονέτο - κάτι τέτοιο».



    ΤΑ ΝΕΑ , 29/11/2003 , Σελ.: P32

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διορθώνω για τον Παμούκ "από τους ομοεθνείς του". εννοώ τους Τούρκους γιατί υπάρχει κακοπιστία και κάποιος μπορεί να πιαστεί από το ς που μπήκε από προφανές λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ιστορία έχει γραφεί και πάνω της έχει χυθεί αίμα. Άρα οι όποιες αναφορές γίνονται σήμερα και εκ του ασφαλούς, δεν έχουν μεγάλη αξία. Το ζητούμενο είναι τι έκανες την κατάλληλη στιγμή, πώς αντέδρασες όταν έπρεπε να πάρεις τις κρίσιμες αποφάσεις. Ό,τι και να πούμε τώρα για την Σμύρνη και πώς χάθηκε ή εγκαταλείφθηκε έχει φιλολογικό ενδιαφέρον. Υπήρξε κόσμος όμως τότε εκεί, άνθρωποι που έχασαν συγγενείς, σπίτια, περιουσίες, δουλειές και στην πλάτη τους παίχθηκαν παιχνίδια της τότε παγκόσμιας κοινότητας. Είτε διώχθηκαν, είτε σφαγιάσθηκαν, είτε συνωστίστηκαν, είτε εγκατέλειψαν απλά τη Σμύρνη, η αλήθεια είναι ότι άδειασαν την ψυχή τους στις αποβάθρες και αδειάστηκαν από τους πάντες. Σε αυτούς που τους πρόδωσαν. Κάποιον δεν τον προδίδεις μόνο γιατί δεν πολεμάς για κείνον. Μπορεί να τον προδώσεις και γιατί πολεμάς χωρίς να τον ρωτήσεις.
    Τόσο στη Σμύρνη, αλλά και στο Αϊβαλί και στον Πόντο και στην Κύπρο οι άνθρωποι δεν είχαν προβλήματα μεταξύ τους. Σε όλα αυτά τα μέρη, οι Έλληνες προόδευαν σε μια αγαπημένη κοινωνία και ήταν οι κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης στον τόπο τους. Όλα ξεκίνησαν από τότε που οι εθνικιστικοί κύκλοι και στις δυό πλευρές σπέρνοντας τα ζιζάνια και τα μίση και με πολιορκητικό κριό το έρμο εθνικό και το θρησκευτικό συναίσθημα κατέστρεψαν ζωές, φιλίες, κοινωνίες.
    Τώρα για μας, οι δικοί μας:
    Φταίνε γιατί δεν ήξεραν να υπολογίζουν στις δικές τους δυνάμεις.
    Φταίνε γιατί "άπληστοι" στρατιωτικοί εκμεταλλεύτηκαν "ανίδεους" πολιτικούς.
    Φταίνε γιατί δεν ήξεραν ότι όταν θα τελείωνε το "όνειρο" και ξυπνούσαν, για κάποιους άλλους δεν ήταν απλώς ένα όνειρο.

    Αν θέλουμε να βλέπουμε μπροστά θα πρέπει να διαδαχθούμε από το παρελθόν μας ότι κι αν είναι αυτό.

    Μια γαλλική γελοιογραφία έλεγε:
    -Αγόρασα καραμπίνα όταν άκουσα ότι ο γείτονάς μου πήρε όπλο. Όταν κατάλαβα ότι δεν ήταν αλήθεια, αυτός είχε ήδη αγοράσει πολυβόλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 11.51,
    το μόνο πρόβλημα που διαπιστώνω στους συλλογισμούς σου είναι η έλλειψη βαθύτερης προσέγγισης στους κλασσικούς συγγραφείς, που αναφέρεις.
    Ο κοσμοπολιτανισμός αντιλαμβάνεται την δυνατότητα ύπαρξης πολλαπλών αναφερόμενων ταυτοτήτων - όπως ακριβώς και οι αρχαίοι Έλληνες μπορούσαν να αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους, ως αθηναίους, θηβαίους κλπ Έλληνες - ως κανόνα, και αρνείται να διακρίνει τα κράτη ως προς την καταγωγή των πολιτών τους.
    Ο κοσμοπολιτανισμός επιδιώκει την εσωτερίκευση του "Άλλου": την κατανόηση και την αποδοχή του διαφορετικού σε μια πλουραλιστική κοινωνία και αντιλαμβάνεται την θετική αξία της λεγόμενης αγωνιστικής δημοκρατίας.
    Δεν σκοπεύει στην εξάλειψη των εθνικών, ή άλλων αναφερόμενων ταυτοτήτων, αλλά στην ένταξή τους σε ένα παγκόσμιο πολιτισμικό πλαίσιο αλληλεπίδρασης, όπου η ενότητα θα διασφαλίζει και διασφαλίζεται από την διαφορετικότητα.
    Μια και σ' αρέσει να μελετάς την κλασσική ελληνική γραμματεία, διερεύνησε αν, πράγματι, οι αρχές αυτές διέκριναν τους σημαντικούς εκπροσώπους της κλασσικής αρχαιότητας κατά την περίοδο της ακμής της. Και ακολούθως, πώς οι αρχές αυτές κατέρρευσαν κατά την περίοδο της παρακμής της.

    Υ.Γ. Συμφωνώ με τον Αμφιλεγόμενο οτι το βιβλίο του B. Anderson βοηθά πολύ στην κατανόηση φαινομένων που συνδέονται με το έθνος, αν και πιστεύω οτι χρειάζεται βαθύτερη μελέτη για το θέμα, προστρέχοντας στην γερμανική φιλοσοφία του 18ου, Gottfried von Herder, Kant κλπ, και αργότερα Friedrich Hegel.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αμάν ρε Βασίλη,
    καλά τα λες. Συμφωνώ απόλυτα και σε συγχαίρω.

    Ο ΑΜΦΕΛΕΓΟΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 12.30 Και πάλι ευχαριστώ αλλά ο ΑΓΙΟΣ τα λέει πολύ καλύτερα. Εγώ απλώς ακολουθώ την αγιότητά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΕΛΗΝΝΑ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΕΠΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΘΕΛΗΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ .ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΑΡΓΥΡΩΝΗΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΞΕΦΤΗΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και οι δύο πλευρές έκαναν αγριότητες...

    πάνω-κάτω τις ίδιες σε πολίτες, όχι στρατιώτες...

    αυτή είναι η αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ ΑΛΗΤΑΡΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ. ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΛΑΡΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ. ΘΑ ΦΑΣ ΨΩΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΚΛΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ; ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ ΟΠΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 3,44 swstotatosssssss.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ..
    Ο ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΔΙΩΚΤΗΣ ΛΕΕΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.
    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
    Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΣΥΧΝΑ..ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
    ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΝΟΕΙ.ΠΟΙΑΝΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ.
    ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΞ.
    ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
    ΔΗΛ.ΤΗΣ ΑΡΧΟΥΣΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΜΑΡΞ.
    ΑΝΘΩΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
    ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ
    ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ
    ΚΥΡΙΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ..
    ΓΙΑΤΙ ΚΤΥΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ,ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ,ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ,ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ.
    Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΡΝΩΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ,ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΗΣ ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΕΣ ΠΟΡΝΕΣ.
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΑΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ.
    ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΣΑΚΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΞ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.
    ΤΟΥΣ ΚΤΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΠΟΛΟ.
    ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΣΑΣΤΕ Ο ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ
    ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    9:33 μμ
    Ανώνυμο said...

    ΤΟ 89 ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΟΧΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΝΕΑ ΕΦΗΜΕΡΗΔΑ,Ο ΚΟΣΚΩΤΑΣ.
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΦΥΛΑΚΗ.
    ΟΤΑΝ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΕΦΗΜΕΡΗΔΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΗΣΑΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ.
    ΓΙΑΤΙ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑ.
    ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥΣ ΧΕΡΙ.
    ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.
    ΑΝΑΘΕΤΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.

    9:41 μμ
    Ανώνυμο said...

    ΑΓΓΕΛΙΑ..
    ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΖΟΥΓΚΛΑ.
    ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ
    ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΣΑΣ..
    ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ,ΔΙΚΑΣΤΩΝ,
    ΚΤΛ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΟΙ.
    ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ.

    1:57 μμ


    Ανώνυμο said...
    εχετε καποιο προβλημα..
    θελετε να εκβιασετε εναν δικαστη,
    καποιον πολιτικο που σας αντιστεκετε.
    να κλεισετε στην φυλακη επιχειρηματια που σας παιρνει τις δουλειες.
    ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ Η ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
    ειμαστε λιγο ακριβοι,αλλα απολυτα αποτελεσματικοι.

    μακης θεμος.

    παραδειγμα ,τελευταιας μεγαλης επιτυχιας.
    εκβιασα τον αλαφουζο,καθημερινη.
    αποτελεσμα,απολυσε δελαστικ,μπουγατσου,
    αλλαξε την γραμμη της εφημεριδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φιλαράκο παπγαλάκι του Ρουσόπουλου του αληταρά και αρχικλέφτη ο μάκης σε πείραξε; Τα κλεμένα του Ρουσόπουλου δεν σε πειράζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ ΒΛΑΧΑΔΕΡΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ. ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ. ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ Η ΝΔ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΣΥΛΙΑ. ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ; ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ; ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΚΟΡΥΔΑΛΛΛΟ ΠΑΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ! ΟΙ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ Η "ΠΑΛΙΟΠΑΡΕΑ" ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΛΛΑΤΟΛΑΣ. ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
    ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΟΠΟΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά όλα αυτά, αλλά ότι κάποιοι Έλληνες επιτέθηκαν στα τουρκικά εδάφη ποιος θα του το πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μην μπερδεύεις φιλαράκο τον Καραμανλή με τον Ρουσόπουλο. Ο ΤΕΟ για καμιά αρπαχτή είναι καλός. Άντε και για μια κοσμική εμφανίση με την Μάρα. Όσον αφορά για το παραμυθάκι σου "αριστερός που ψηφίζει Καραμανλή", δυο πράγματα πρέπει να συμβαίνουν : ή τρως καλά από το λαμόγιο το αφεντικό σου τον βρωμιάρη ρουσόπουλο ή ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. “Μην μπερδεύεις φιλαράκο τον Καραμανλή με τον Ρουσόπουλο”
    Ελένη μας , πως να μη τους μπερδέψει ο άνθρωπος αφού αυτοκόλλητοι κυκλοφορούν και πολιτεύονται τόσα χρόνια;
    Πως θέλεις ο άνθρωπος να διακρίνει την όποια διαφορά του Καραμανλή με τους Νταβατζήδες,την ώρα που βλέπει αριστερά του τον Ρουσόπουλο και δεξιά τον κυρ Γιάννη Κεφαλογιάννη.
    Αφού Ελένη από όποια μεριά και να κοιτάξεις τον Καραμανλή, τον Βαρδινογιάννη βλέπεις!
    Εσύ δεν βλέπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 6.10
    το 1912 τα συνορα του Ελληνικου κρατους ήταν στη Λάρισα. Πιστεύεις οτι έπρεπε να έχουν μείνει εκεί?
    Για ποιο "Τουρκικο έδαφος"μιλάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι να κανω? αφου ηρθε η ωρα σας!
    Αυτους τους δυο, Αγιο και Αμφιλεγομενο, θα τους σιαξει κανεις τη γραβατα ή θα τους αφησετε να νομιζουν οτι σκεφτονται, ενω στην πραγματικοτητα μιμουνται ως κλοουν?
    Προς τους συμπολιτες Ελληνες : Οσοι παραθετουν ξενους βλακες περασμενων εποχων και ειδικα τους αγγλικα συγγραφοντες, εσεις δεν χρειαζεται να τους χαρισετε ουτε γραμμαριο εμπιστοσυνης! Τοσο οι "διανοουμενοι" οσο και οι παπαγαλοι τους ειναι ξενης καταγωγης, αλλοτριων συμφεροντων και μηδαμινης αξιας. Απαξιωστε τους!
    Τα ξενα γομαρια που ευδοκιμουν στη χωρα πρεπει να ειστε καποια στιγμη σε θεση να τους μυριζεστε μεσα σε δευτερολεπτα. Προσπαθειστε να σκεφτεστε αυτονομα με μονο κριτηριο την Χωρα και το συμφερον της. Ειναι το ιδιο ακριβως με το συμφερον το δικο σας! Καλο ξυπνημα, αγαπητοι μου, και καλη επιτυχια στην αποκαλυψη των εχθρων μιας Ελλαδας που πασχει απο πνευμονια αιωνων λογω ξενων μικροβιων και Ιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΜΥΝΗΜΑ ΓΑΠ ΠΡΟΣ ΤΗΛΕΑΣΤΕΡΕΣ.
    παιδια οσο με προωθειτε ,θα κερδιζει ο καραμανλης.
    εισαστε καμμενα χαρτια.
    μου κανετε μεγαλυτερη ζημια απο τα φθαρμενα στελεχη του πασοκ.
    εσεις εισαστε πιο φθαρμενοι.
    σταματηστε να με πουλατε,γιατι δεν θα με αγοραζει κανεις.

    γεωργιος παπανδρεου.

    ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΚΔΟΤΕΣ ΦΑΓΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ..
    ΝΕΟ 89 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΦΑΡΣΑ.


    ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΝΕΟ 89.
    EΦΑΓΑΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ,
    ΠΡΑΣΙΝΕΣ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΧΥΡΑΘΡΩΠΩΝ ,ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑ ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΧΥΡΑΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΝΕΑ ΛΕΗΛΑΣΙΑ.
    ΚΑΡΒΕΛΙΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ..

    ΑΝΔΡΕΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    μαρξιστικη οργανωση.
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΠΑΡΑΚΜΗ.


    ΑΠΟΡΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ
    ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.
    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ.
    ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΓΚΕΣ-ΚΑΣΤΕΣ.
    ΠΑΡΑΓΚΑ-ΚΑΣΤΑ ΤΩΝ ΒΑΡΟΝΩΝ ΤΩΝ ΜΜΕ.
    ΠΑΡΑΓΚΑ -ΚΑΣΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ.
    ΠΑΡΑΓΚΑ-ΚΑΣΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ.
    ΠΑΡΑΓΚΑ-ΚΑΣΤΑ- ΚΑΡΤΕΛ ΤΟΥ ΣΕΒ.
    ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΑΣ ΤΟΥΣ.. ΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    γενικα ολοι οι θεσμοι εχουν γινει
    παραγκες.
    ο καραμανλης εχει ελαχιστη ακομα εξουσια.
    ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.


    ΜΥΝΗΜΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΟΝ ΓΑΠ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
    γιωργακη μεχρι τωρα απολαμβανες την ασυλια μου ,σε ειχα στο απυροβλητο γιατι ειχα την αυταπατη οτι θα εισαι θεσμικος,οτι θα βοηθουσες το πολιτικο συστημα να απελευθερωθει απο τις δαγκανες της διαπλοκης.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΦΙΛΙΠΙΝΙΖΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ.
    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
    ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
    ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΩ.
    ΞΟΦΛΗΣΕΣ.
    ΣΕ ΥΠΟΤΑΞΑΝ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
    ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ..ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΕΓΙΝΕΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ.
    ΘΑ ΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣΩ..
    ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2008.

    ερμηνεια της
    μαρξιστικης οργανωσης
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Η ΠΑΡΑΚΜΗ.

    9:53 μμ


    Ανώνυμο said...
    ΒΑΣΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.
    ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΑΝ ΤΟ ΚΛΙΜΑ..ΚΑΙ ΠΑΡΕΣΥΡΑΝ ΤΟ ΛΑΟ.
    ΟΙ ΒΑΡΟΝΟΙ ΤΩΝ ΜΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ.

    ΠΟΤΕ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
    ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ.

    ΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τζώνη το ρουφάς το κανελόνι....

    Τζώνη keep sucking...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τζώνη το χαϊδεύεις το καδρόνι...

    Τζώνη keep sucking...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σώστε την Ελλάδα από τους εχθρούς της, κλείστε τα αυτιά και τα σύνορα στα παπαγαλάκια της δυτικής διανόησης (μπλιαχ!!), ακολουθήστε τον υπερήφανο δρόμο του Ιράν, της Αγύπτου και της παντοτινά φίλης Λιβύης.
    Οι Γερμανοί φέραν τον Όθωνα και κατέλαβαν τη χώρα, οι Άγγλοι το διχασμό, οι Αμερικανοί τη χούντα και τον Αντρέα, οι Γάλλοι τον Καραμανλή και τα μιράζ, οι Ρώσοι τον προδότη, φαντασμένο Καποδίστρια και τον άχρηστο, δήθεν στρατηγό Υψηλάντη.
    Μακριά από τη δύση και τα τσιράκια της που πάσχουν από μεταδοτικές ασθένειες και επικίνδυνους ιούς. Τους μολυσμένους απ’ τα πυρηνικά απόβλητα και πολώνιο.
    Ακολουθήστε τον δρόμο της μοναδικής και τιμημένης στα πεδία των μαχών Ελλάδας.
    Είμαστε το κέντρο της γης, πατριώτες και όλοι θέλουν το κακό μας και το τόπο μας.
    Μπροστά τα στήθη Έλληνες. Όλοι αυτοί θα περάσουν πρώτα από το πτώμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 9.50
    Συνέχισε τον ειρωνικό σου παροξυσμό, πάνω που γινόταν ωραίο το έκοψες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. BABIS
    ME ΤΟ 9:16
    ΕΣΠΑΣΕΣ ΚΑΘΕ ΡΕΚΟΡ ΜΑΛΑΚΙΑΣ
    ΚΙ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΠΑΣΕΣ Τ'ΑΧΙΔΙΑ
    ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΟΥΝΗΜΑ-ΧΤΥΠΗΜΑ.
    ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΝΕΣ ΦΡΑΠΕΔΕΣ.

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΙ'ΕΣΥ ΑΓΑΘΕ ΨΑΡΑΚΑ
    Ι. ΜΠΑΜΠΑΛΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 10.10,
    Τώρα γίνεται ωραιότερο…
    Ζήτω ο Ελληνικός Στρατός!
    Τα παλικαριά μας που άφησαν τα γυναικόπαιδα να σφαγιάζονται, να βιάζονται και να εξευτελίζονται στη προκυμαία της Σμύρνης.
    Τα μπουλούκια, που άτακτα έτρεχαν πετώντας τα όπλα τους και την στρατιωτική τους εξάρτηση για να χωθούν σε κάποιο αγγλικό ή γαλλικό πλοίο και να γλυτώσουν.
    Οι σύγχρονοι Λεωνίδες που τρεις φορές αντιμετώπισαν μόνοι τους Τούρκους και τρεις φορές παρακαλούσαν τους δυτικούς να τους σώσουν από το χαμό.

    Ζήτω η βλακεία και η ψευτομαγκιά του πατριώτη που
    - λούφαρε από το στρατό
    - βρίζει τους ξένους και τους Έλληνες της διασποράς που του έφτιαξαν το κράτος από το οποίο τα αρπάζει και το οποίο μονίμως σιχτηρίζει
    - χυδαιολογεί εναντίον της δυτικής διανόησης και του διαφωτισμού, που έδωσαν ηθική και νομική υπόσταση στο ελληνικό κράτος
    - φασκελώνει αυτούς τους δυτικούς που τέσσερις φορές, τα τελευταία 150 χρόνια έσωσαν τους Έλληνες απ’ τον λοιμό και πολέμησαν για την ανεξαρτησία τους
    - αγνοεί σε ποιες χώρες της Δύσης καλλιεργήθηκε η ελληνική γλώσσα, η λογοτεχνία και σφυριλατήθηκε η ελληνική εθνική συνείδηση
    - νομίζει ότι όλοι κάτι του χρωστάνε και όλοι προσκυνούν τη μαγκιά του και την χοντρή παραγεμισμένη με λίπη της μεσογειακής διατροφής, κοιλίτσα του
    - βαυκαλίζεται ότι είναι και ο πρώτος γαμιάς της οικουμένης παρά την μεγαλύτερη κατά κεφαλή κατανάλωση βιάγκρα στην Ε.Ε.
    Υ.Γ. Το βιάγκρα δεν είναι δυτικό σκεύασμα υποβοήθησης της στύσης, αλλά ελληνικό προϊόν, που προέρχεται απ’ την σύνθεση των ελληνικών λέξεων βία και γράδο, ήτοι βιαγράδο, που οι κερατάδες οι ξένοι το μετέτρεψαν στο λατινικό βιάγκρα. (μπλιαχ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ
    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΒΙΟΓΡΑΔΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΓΡΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 11.16
    Είσαι μεγάλος… ιατροδικαστής
    σωστόοοοος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 11.08
    Πάμε γρήγορα για έναν εμφύλιο ακόμη, να "αποφασίσουμε" εκ νέου ποιος θα είναι το αφεντικό μας. Δόξα και τιμή στους Αγίους Δυτικούς σύμμαχους μας , που παρακολούθησαν τη σφαγή που περιγράφεις τρώγοντας ποπ-κορν(Ζήτω και η δικιά μας μαλακία που θέλαμε να καταλάβουμε την Άγκυρα, πήρε αέρα ο κόλος μας, άσχετα με τις σφαγές των Ελλήνων που είχαν γινει πιο πριν).
    Να μἀθουμε στα παιδιά μας ότι το κράτος στο οποίο βασιλεύει ο Κεμαλισμός είναι φίλο προς εμάς (όπως φάνηκε πολλές φορές μετά το '22, όπου δεν έμεινε κανείς Έλληνας στις Τουρκικές πόλεις). Εμείς το προκαλούμε. Οι εχθροί είναι ανάμεσά μας.

    Ακόμη όμως δεν κατάλαβα από που πηγάζει ο παροξυσμός σου. Τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ή μήπως ασκείς το επάγγελμα "κριτής των πάντων" ?


    Ο καθένας έχει κάνει και τη μαλακία του· είτε λέγεται Έλληνας, είτε Τούρκος, Δυτικός, Ανατολικός ή δεν ξέρω τι. Μη θεοποιείς (είτε καταδικάζεις ολοκληρωτικά) κανέναν, ειδικά κράτη ολοκληρα. Ο καθείς κοιτάει το συμφέρον του. Το έχει δείξει πολλές φορές η Ιστορία και για να το καταλάβουμε, πρέπει να την μααίνουμε σωστά. Όσο πιο πληρέστερα και κριτικά μπορούμε δηλαδή, όχι αποκρύπτοντας γεγονότα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τους ειδατε για ποτε εμφανιστηκαν οι Ventur Xavouzoglou Skoupidelli τζονηδες? Μολις χρησιμοποιησεις τον επιθετικο προσδιορισμο Ξενα Γομαρια, απαντανε με ενα ηχηροτατο Παρον και αρκετη χεσμενη-απο-φοβο-και-ενοχη SATURA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 11.52
    11.52
    Μπράβο, είδες πως συμμαζεύτηκες πατριώτη !!!
    Σε λίγο να δεις θα συμφωνήσεις και με αυτούς που συκοφάντησες…
    Αυτό σημαίνει ότι δεν είσαι ηλίθιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 12.01
    Για ποιο "συμμάζεμα" μιλάς? μάλλον θα περνας κάποιου άλλου τα ποστ για δικά μου. Αυτο που είπα από την αρχή είναι ότι δεν πρεπει να θεοποιούμε κανέναν γιατι δρα με βάση ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ. Στα @@ του για την πάρτη μας. Το πως θα ξεφύγουμε από τους "προστάτες"(μάλλον ανέφικτο) είναι άλλο θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 12.09
    Πολλά συγνώμη …αν δεν είσαι ο προβοκάτορας 9.02 !
    Το μόνο κακό της ανωνυμίας είναι ότι κάποιες φορές μας μπερδεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. οκ, το κατάλαβα... Δεν έγραψα εγω το 9.02... Απάντησα στο 9.50

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΩΣ ΧΩΡΑ,ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ "ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ"
    ΠΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΑΝ
    ΜΑΘΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΕΥΤΕΡΕΟΥΣΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ,ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ(ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝ.ΘΡΑΚΗΣ).
    ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ ΕΔΩ.ΑΝ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ**
    -Η ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΕΔΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ
    -Η ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΩΣΤΕ
    ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΜΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ "ΦΙΛΩΝ" ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ,ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΔΙΠΛΑ.
    ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ...ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.ΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ,ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΟΥ,ΝΤΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΧΑΚΙ,ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ,ΛΟΧΙΕΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ
    ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ,ΥΠΟΥΡΓΟΙ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ,ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΔΑΣΚΑΛΟΙ
    ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ,ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ,ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ
    ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΠΑΣΟΚΙΚΑ,
    ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ,ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ,ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ,
    ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΟΥΝΙΑ,ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΙ,
    ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΑΦΟΣΙΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΝΟΗΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΜΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ,
    ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ...
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ "ΕΛΛΗΝΙΚΑ" ,ΑΥΤΟ-ΟΝΟΜΑΖΟΣΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΝΩΣ ΣΑΣ,ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ,ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑΥΤΗΝ,
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ,ΣΑΣ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΑΝΕ ΕΛΛΕΙΠΗ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΤΕ ΗΜΙΜΑΘΗ,ΑΦΕΛΗ ΑΠΑΤΡΙΔΑ ΟΝΤΑ,ΜΕ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΣ ΖΩΝΤΑΝΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΣΑΣ,ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΣΑΝ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΙΟΥΤΑΧΗ ΜΠΕΗ,ΔΡΑΜΑΛΗ,ΜΕΧΜΕΤ ΑΛΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΦΑΞΑΜΕ,ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ(ΟΠΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!)ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΑΟ(ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ?!),ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ(ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ 5000 ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ),ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΟΙΝΕΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΦΕΝΕΣΤΕ,ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ(ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΡΩΣΙΑ Η ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΑΜΕ Η ΣΤΕΠΠΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ,ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ??ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΑΝΑΝΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΩΣΤΑ?!), ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΙΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΕΛΛ.ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ,ΕΝΩ
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΤΗΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΕΣΚΕΜΕΝΑ(ΝΑΙ Ο ΚΩΛΟΕΒΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ) ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΙΛΙΑ ΝΑ ΗΓΗΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΑΣΗ ΕΙΣ ΤΑ ΒΑΘΗ ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ!!....(ΠΑΡΑΛΕΙΠΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ)...ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝΕ ΒΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΞΙΩΤΗΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ(ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ...)
    ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ(ΙΝΔΙΑ-ΠΑΚΙΣΤΑΝ-ΡΩΣΙ ΓΕΜΗΣΑΝ ΤΙ ΧΑΡΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ)

    ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
    ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΤΣΟΝΤΑ,
    ΜΑΛΑΚΙΑ,ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ,ΝΑ ΤΟΝ ΓΛΥΨΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥ,ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ
    ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΛΑ ΣΤΑ ΤΡΟΜΠΑΡΙΣΜΕΝΑ ΣΑΣ ΑΡΧΙΔΙΑ.......,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ,ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ
    ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΩΝΗ ΕΔΩ....

    ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΡΕ ΓΑΜΙΟΛΙΑ!???ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΓΚΡΙΚΛΙΣ Κ ΝΑ ΜΙΛΟΥΣΑΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΣΑΤΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΣΑΣΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΝΑ ΚΗΡΥΞΕΤΕ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ Η'
    ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
    ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΝΙΑΝΟΥΣ ΓΥΦΤΟΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ ΨΕΥΔΟΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ.... ΝΑ ΑΠΑΛΑΧΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ,ΑΣΤΑ ΔΙΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
    ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ..
    ΑΠΟΦΕΥΤΕΤΑΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ..ΓΑΛΑΖΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ..ΟΜΟΛΟΓΟ.

    ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ.
    ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ..ΕΙΔΑΤΕ ΤΗ ΕΠΑΘΕ Ο ΠΟΥΤΙΝ.

    ΜΗ ΤΑΞΙΔΕΥΕΤΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΡΟΥΑΖΕΡΟΠΛΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΑΖΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.

    ΜΗ ΟΔΗΓΗΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ..
    γαλαζιοι επικινδυνοι.

    ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ..
    μην δεχεστε να πληρωθειτε με γαλαζια και επικινδυνα ευρω.

    γενικα μην ελθετε στην ελλαδα.
    ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΑΖΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
    ελληνες εγκαταλειψτε την χωρα.
    πηγαινετε στην κολομβια ειναι καλυτερα.

    φιλικα.
    δημοσιογραφοι που υπηρετουμε και θεωρουμε πατριδα μας.
    την μεγαλη παραγκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ..
    Ο ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΔΙΩΚΤΗΣ ΛΕΕΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.
    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
    Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΣΥΧΝΑ..ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
    ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΝΟΕΙ.ΠΟΙΑΝΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ.
    ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΞ.
    ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
    ΔΗΛ.ΤΗΣ ΑΡΧΟΥΣΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΜΑΡΞ.
    ΑΝΘΩΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
    ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ
    ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ
    ΚΥΡΙΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ..
    ΓΙΑΤΙ ΚΤΥΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ,ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ,ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ,ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ.
    Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΡΝΩΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ,ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΤΗΣ ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΕΣ ΠΟΡΝΕΣ.
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΑΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ.
    ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΣΑΚΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΞ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.
    ΤΟΥΣ ΚΤΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΠΟΛΟ.
    ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΣΑΣΤΕ Ο ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ
    ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    9:33 μμ
    Ανώνυμο said...

    ΤΟ 89 ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΟΧΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΝΕΑ ΕΦΗΜΕΡΗΔΑ,Ο ΚΟΣΚΩΤΑΣ.
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΦΥΛΑΚΗ.
    ΟΤΑΝ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΕΦΗΜΕΡΗΔΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΗΣΑΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ.
    ΓΙΑΤΙ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑ.
    ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥΣ ΧΕΡΙ.
    ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.
    ΑΝΑΘΕΤΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.

    9:41 μμ
    Ανώνυμο said...

    ΑΓΓΕΛΙΑ..
    ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΖΟΥΓΚΛΑ.
    ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ
    ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΣΑΣ..
    ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ,ΔΙΚΑΣΤΩΝ,
    ΚΤΛ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΟΙ.
    ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ.

    1:57 μμ


    Ανώνυμο said...
    εχετε καποιο προβλημα..
    θελετε να εκβιασετε εναν δικαστη,
    καποιον πολιτικο που σας αντιστεκετε.
    να κλεισετε στην φυλακη επιχειρηματια που σας παιρνει τις δουλειες.
    ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ Η ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
    ειμαστε λιγο ακριβοι,αλλα απολυτα αποτελεσματικοι.

    μακης θεμος.

    παραδειγμα ,τελευταιας μεγαλης επιτυχιας.
    εκβιασα τον αλαφουζο,καθημερινη.
    αποτελεσμα,απολυσε δελαστικ,μπουγατσου,
    αλλαξε την γραμμη της εφημεριδας.

    1:33 μμ
    Ανώνυμο said...

    καλα τα λες ρε μαγκα.
    με συμβολαιο πρεπει να την επεσε,
    στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,ΝΙΚΟ
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΕΦΤΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    μαλλον τον εκβιαζει για τον διαγωνισμο του οπαπ..κοκκαλης.
    γιατι ομως εκβιαζει τον προεδρο του αρειου παγου.

    1:34 μμ
    Ανώνυμο said...

    ρε μαλακες μην τα βαζεται με τον τριανταφυλοπουλο.
    εχει με την συνεργασια της ΚΥΠ.
    φακελωσει ολη την ελλαδα.
    δεν ειναι τυχαιος.
    εχει καλυψει.
    γιαυτο δεν φοβαται να τα βαλει με ολους .οσο ψηλα και αν βρισκονται.

    1:39 μμ
    Ανώνυμο said...

    μαλλον το λαμογιο ο μακης.
    αναλαμβανει ειδικη αποστολη τωρα.
    θα στοχοποιει καποιον.
    και μετα θα αναλαμβανουν.
    οι δηθεν αριστεροι τρομοκρατες.
    στην πραγματικοτητα με συμβολαιο.
    ποινικοι επι πληρωμη να εκτελουν.

    1:46 μμ
    Ανώνυμο said...

    τωρα το καταλαβατε μαλακες οτι στηνεται σκηνικο νεας τρομακρατιας.
    θα την πουλησουν σαν αριστερη.
    αλλα θα ειναι με συμβολαια.
    με ποινικους η με εισαγωγες ξενων
    εκτελεστων.
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ.
    ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΧΙΣΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
    βεβαια οι μαλακες αγαθομουνηδες δεξιοι θα την θεωρησουν ΑΡΙΣΤΕΡΗ.

    1:51 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΒΥΡΩΝ ΞΟΥΡΑΦΑΣ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, ΟΤΙ ΟΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΗΤΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΙΚΟΥ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ" (Δ.Σ.Ε.), ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΡΕΣΤΟ ΗΛΕΙΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ακροδεξια σκατα βγαλτε το σκασμο
    για την Μικρασιατικη Καταστροφη.

    Ο παππους μου ελαβε μερος ως απλος φανταρος εκει και εζησε μεχρι τα βαθεια του γεραματα (93 χρονων) για να μου τα διηγηθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *