GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Γιατί γλείφει τόσο πολύ η Ελλη...

Αν διαπιστώνετε ότι η Έλλη Στάη έχει «ανεβάσει» υπερβολικά τους φιλικούς προς το ΠΑΣΟΚ τόνους κάθε βράδυ από το Mega, δεν οφείλεται αυτή η...


Αν διαπιστώνετε ότι η Έλλη Στάη έχει «ανεβάσει» υπερβολικά τους φιλικούς προς το ΠΑΣΟΚ τόνους κάθε βράδυ από το Mega, δεν οφείλεται αυτή η υπερβολή μόνο στη «γραμμή» του καναλιού ή στο πόσο καλά περνάει με τον Μ. Γουλανδρή.
Το κάνει για να «δέσει» την υλοποίηση της υπόσχεσης που έχει πάρει από τον Γ. Παπανδρέου ότι θα την βάλει στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ!
Και μάλιστα περιμένει να μπει στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας...

113 σχόλια

  1. Καλα και αυτη η σκυλα για την χωματερη ειναι.
    Βρε αυτη η χαζοβιολα ρε πολυ μαλακισμενη ειναι.
    Ουστ μωρη ψοφια,στο κοσμο σου ζεις

    Αλλα τι θα γινει γαμω την πουτανα την κοινωνια με αυτο το αλλοιθωρο το κακαουνακη???

    Ρε γαμω το .ριστο του ο μπασταρδος.
    Τον ειδα τωρα στις ειδησεις σε ζαπινγκ.
    πω πω αν τον ειχα μπροστα μου θα τον εκανα να βελαξει...
    Σας το λεω στ αληθεια θα τον πριονιζα.....και θα του δινα τα κομματια να τα φαει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιο σεμνο και ηθικο κοριτσι της επικρατειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτη η ποντικομουρα δεν ηταν ποτε της αισθητικης μου, προβλημα του πασοκ ειναι , ουτως η αλλως δεν 'περνα' για ανεξαρτητη δημοσιογραφος.. κομματοσκυλο παντα ητανε και κομματοσκυλο παραμενει.. ας μπει λοιπον και στη λιστα του νεοσοσιαληστικου πασοκ να ξεκαθαριζει η κατασταση και να παρει την γηραλεα μουρη της απο το γυαλι και να την παει στην χαριλαου τρικουπη.. να την σερνει αναμεσα σε αλλους 'ανεξαρτητους δημοσιογραφους' οπως ευθυμιου, δημαραςμ λιανης, ραπτη κλπ να ξεβρωμιζουμε σιγα σιγα απο τετοιους 'δημοσιογραφους' του κωλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα καιρό να μπω στο blog. Βλέπω καινούργιες φιγούρες. ΑΓΙΕ, Αμφιλεγόμενε ιδίως εσάς, σας χαιρετώ.
    Γιατί ασχολείστε με μεγαλοδημοσιογράφους; Αν δεν ήταν με τον έναν θα τα έπαιρνε από τους άλλους. Πόσο μπορεί να ενδιαφέρει κάποιος που αμοίβεται πλουσιοπάροχα; Και στο ερώτημα. Αν μου έδιναν και μένα εκατοντάδες χιλάδες ευρώ, τούμπες θα έκανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σχόλιο 8.42 δικό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν επαιρνε και τσιμα-πρετεντερω-βλαχο-κακαουνακη-παπαχελα-λυριτζη-κουλογλου και μερικους αλλους ισως ακουγαμε και καποια μη χαλκευμενη ειδηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ti sas peirazei h kouklara? as paei na beltiwsei ligo to pasok! h nd einai kaliteri me ton ksekoliari tou alter?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...πομονη!!!!!!!!!!!! δεξιουρες θα το(ν) πιειται το φαρμακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...πομονη!!!!!!!!!!!! δεξιουρες θα το(ν) πιειται το φαρμακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε, παιδιά το ζητούμενο πρέπει να είναι η ποιότητα. Τι έδωσε και τη πήρε η κα Στάη,τόσα χρόνια;
    Πήρε πολλά φράγκα και μας πέταξε σκουπίδια άρα μηδέν ποιότητα.
    Ας πάει στο ΠΑΣΟΚ να συνεχίσει και μακριά από εμάς. Γίνεται;
    Στο δ..(κα)λο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ
    ΜΕΓΚΑ.
    ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΠΟΙΟΣ? ΠΟΙΟΣ?
    Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ...
    ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ..
    ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΕΙ
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ..
    ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕΓΚΑΛΟ-ΠΑΣΟΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΒΗΣΕ Ο ...ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ..
    ΜΕΓΚΑΛΟ-ΦΙΑΣΚΟ..
    ΑΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΥΡ ΜΠΟΜΠΟΛΑ.
    ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ
    ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙ Ο..ΓΙΑΚΟΥΜΑΑΑΤΟΟΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. H Ελλη ήταν, είναι και θα είναι ΠΑΣΟΚ.Για τον Κακαουνό δεν το συζητάμε.Ευθυμίου κορυφή! Ολη η ελίτ της δημοσιογραφίας ΠΑΣΟΚ είναι. Και απομένει η πλέμπα για σας.Δηλαδή Κουίκ, Δημητρίου,Ρίζος κλπ. Ούτε καν ο Κύρτσος δεν είναι δικός σας. Ο Χατζηνικολάου είναι μόνο η εξαίρεση του κανόνα ( της πλέμπας...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ ΔΩΣΕ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ
    ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ..
    ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ..
    ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ Ο ΓΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ..
    ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ Η ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΟΣ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ..
    ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΡΑΜΜΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και ο Ρουσσόπουλος που υπερασπίζεται τη δεξιά δεν είναι δεξιός. Βγάζει φλύκταινες με τα φασιστάκια της παράταξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.
    Ο ΠΡΕΝΤΕΝΤΕΡΗΣ,ΣΤΑΗ,ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ,
    ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ
    ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΠΑΝΟ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ...
    ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΙΑΤΙ ΓΛΕΙΦΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ PRESS-GR ΤΗ ΝΔ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ελληνες πολιτες μην παρασυρεστε.
    το champions league ειναι εφευρεση της δεξιας για να απροσανατολιση το μεγκα απο το σκανδαλο των ομολογων.

    ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 9.28 έσπασες το πανελλήνιο ρεκόρ της χαζομάρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ...
    υπαρχει σε εξελιξη μια καταπτυστη ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ των καταχθονιων δυναμεων της καραμανλικης νεοδεξιας ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ..
    1.λιωνουν τα παγοβουνα..
    ειναι συνωμοσια της δεξιας για να αποπροσανατολιση το μεγκα απο τα ομολογα.
    2.η δεξια εκανε τους ελληνες μεταναστες στην αυστραλια στον παρελθον..για να παει τωρα ο καραμανλης και να προσπαθησει να αποπροσανατολιση το μεγκα απο τα ομολαγα.
    3.η δεξια κατασκευασε το κρατος των σκοπιων..για να μπορει σημερα ο καραμανλης να αποπροσανατολιση το μεγκα απο τα ομολογα.
    4...5...
    ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΚΑΝΑΛΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ..ΒΑΣ..ΒΑΣ..ΤΙΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αυτα να βλεπεις βλακα καραμανλη που με τον ρουσσοπουλο και τον 'λουλη' εχεις γινει η χαρα (και ο περιγελως) του πασοκτζη 'δημοσιογραφου.... φτυαρι ρεεεεεεε , φτυαρι και εξω τα εγκαθετα πρασινα πολιτικα υποθετα..δυο βουλες'δημοσιογραφων' γεμιζει το πασοκ αν θελει και συ δεν κανεις ουτε πενταδα για μπασκετ... κοιμησου τον ρουσσοπουλικο υπνο.. καθε καισαρας ειχε τον βρουτο του ...Ξ Υ Π Ν Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα ομόλογα δεν θα ξεχαστούν διότι οι γέροι θα θυμούνται πάντα ότι ζήτησαν 50 ευρώ αύξηση να κάνουν τη σύνταξη απο 300, 350 και αντ΄αυτού είδαν να κινδυνεύουν και τα 300.Γκέκε; Δεν έχετε παππούδες; Ρωτήστε τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. σιγα μη τα χωσω στους δημοσιογραφους.
    μια απαξιωμενη φουσκα ειναι.
    οσο με πολεμανε θα ειμαι πρωτος.

    καραμανλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η Σταη είναι έξυπνη ,πανέξυπνη γυναίκα θα έλεγα. Απλά την αλήθεια λέει. Τώρα αν αυτή η στάση της σας δημιουργεί πρόβλημα και έχετε αυτή την εντύπωση γιαυτήν δικαίωμα σας.
    Κατ εσάς πρέπει κάποιος να είναι απέναντι στο ΠΑΣΟΚ για να είναι «αντικειμενικός»?

    Babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο Ρουσσόπουλος έκανε τον Μπούλη σας πρωθυπουργό.Τεμενάδες έπρεπε να του κανετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πασοκακια μην τσιμπατε, και ο ΓΑΠαπαρας ειναι και αυτος εφευρεση της δεξιας για να κυβερνησει αλλα 4 χρονια.... εχετε να μαθετε πολλα πρασινα φασιστακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΟΤΙ ΘΕΛΩ
    ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ?
    ΟΙ ΣΗΜΙΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ ΤΑ ΠΗΡΑΝ..

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Babis

    Η Στάη όλους αυτούς ούτε να της σκουπίζουν τα παπούτσια δεν θα καταδεχόταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ,
    ΚΑΙ ΓΙΑΠΗΔΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ.
    ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 9.33

    τους παπουδες μας τους εσπαζε στο ξυλο το πασοκ με τα πρασινα ματ οταν κυβερνουσε στις διαδηλωσεις για μια αξιοπρεπη συνταξη (που δεν ειδανε ποτε..).. τις θυμομαστε ολοι εκεινες τις πρασινες φασιστικες στιγμες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. η σταη ειναι με την σταη ..
    τον γελειοποιησε τον γαπουλη στην πρωτη της εκπομπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. babis ναι , τα χιλιαδες παπουτσια της ποντικομουρας του νεοσοσιαληστικου πασοκ ναι που να προλαβουν να τα σκουπισουν.. σοσιαΛΗΣΤΙΚΗ χλιδα δεν λεω.. να την χαιρεστε , αιντε και αρχηγο..

    τετοια καταντια ουτε και εμεις ονειρευτηκαμε οτι θα εχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΜΥΝΗΜΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ..
    ΠΡΟΣ ΤΗΛΕΦΑΣΙΣΤΕΣ,ΑΛΗΤΟΦΥΛΛΑΔΕΣ.
    λατρευτα μου πελατακια,
    ειναι μυθος οτι το βασικο μου στηριγμα ειναι ο γιωργακης.
    ΕΣΕΙΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ,ΑΦΡΙΖΟΝΤΑ ΣΚΥΛΙΑ,
    ΕΙΣΘΕ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΜΟΥ.
    οσο απελπισμενα μου προσπαθειτε να με αποδομεισετε,ο λαος που εχει ενστικτο θα με στηριζει.
    ΘΑ ΒΑΡΕΘΩ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΩ ΜΑΛΑΚΕΣ.
    ελπιζω και η ερτ να σας μυμηθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεξιά παρένθεση τέλος στις προσεχείς εκλογές. Ο μπαμπάς θα πάει στο σπίτι του να μεγαλώσει τα δίδυμα και η χευργός Νατάσα θα κάνει εφημερίες για να ζήσει την οικογένεια. Είναι και φαγανοί θα κουρστεί η επιστήμονας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Aποφασισα να κυβερνησω δεχομενος τις υποδειξεις σας δημοσιογραφικες πορνες.
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.
    ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΑΥΤΙΑ ΚΤΛ.
    ΘΑ ΥΠΑΡΧΩ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΩΝ ΓΕΛΟΙΩΝ ΤΩΝ ΟΚΤΩ.
    ΘΑ ΓΙΝΩ ΣΥΜΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ ΠΑΝΙΑ.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΠΕΙΣΑΤΕ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΩ..
    ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΙΣΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. επιτελους οι νταβατζηδες συνειδητοποιησαν..οτι με ολους τους ακριβοπληρομενους δημοσιογραφοτραμπουκουςεκβιαστες,
    των 8.κτλ.
    ειναι αδυνατον να αποδομησουν τον καραμανλη.
    ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ.
    ΝΑ ΜΙΣΘΩΣΟΥΝ..ΜΑΦΙΟΖΟΥΝ,ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΥΣ,
    ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ..ΓΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ.
    ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΜΠΡΑΒΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ..ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
    δεν ειναι ευκολο σημερα να στρατολογησουν ρομαντικους ηλιθιους αριστερους..
    ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΝΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    αποδεικτηκε οτι αδικα πληρωνουν τα
    υστερικα απαξιωμενα παπαγαλακια των ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΚΑΛΗ
    ΞΕΦΤΙΛΑ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ
    ΜΕΓΚΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ .
    ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑΣ
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ..
    ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕΓΚΑΛΟ-ΠΑΣΟΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΒΗΣΕ Ο ...ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ..
    ΜΕΓΚΑΛΟ-ΦΙΑΣΚΟ..
    ΤΟΥΣ
    ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΣΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΣ ΤΕΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΙΜΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μυνημα καραμανλη προς νταβατζηδες και εκδοτες..
    μετα απο δυο μηνες υστεριας..
    μονοθεματικων δελτιων.
    μονοθεματικων εφημεριδων.
    ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ.
    ΤΙΠΟΤΑ..
    θα ειμαι παντα καταλληλοτερος.
    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΦΟΥΣΚΑ.
    ΑΠΟΛΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ .
    ΠΡΟΣΛΑΒΕΤΕ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΤΟ ΦΘΑΡΜΕΝΟ ΠΟΡΝΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ.
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΕ ΕΚΒΙΑΣΕΤΕ.
    δωστε δουλεια σε νεα και αφθαρτα παιδια.
    θα πληρωνετε λιγοτερα αλλα θα ειναι πιο αποτελεσματικοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ..
    τρια χρονια εχω πληρωσει δις σε ακριβοπληρωμενους δημοσιογραφους.
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΒΙΑΣΟΥΝ ,ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    και αυτος παραμενει καταλληλοτερος.
    ΘΑ ΤΑ ΑΠΟΛΗΣΩ ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΑ ΣΚΥΛΙΑ..
    τωρα συνειδητοποιω οτι μου τα παιρνουν χωρις αποτελεσμα..
    φοβαμαι οτι θα χασω και την μεγαλη δουλεια που θελω να κανω με το δημοσιο.
    θα με χρεωκοπησουν στο τελος οι αχρηστοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΥΝΗΜΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.
    παιδια δεν εχω τιποτα μαζι σας.
    μακαρι να μπορουσα να σας χωσω δις,
    να το κονομησετε και εσεις, ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.
    ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΗ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΡΕΨΩ ΤΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ.
    ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.
    σας υποσχομε οταν βελτιωθει η οικονομικη κατασταση,να ανοιξω τα ταμεια και να σας τα χωνω.
    ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ .
    ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ.
    ΛΥΠΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΥΝΗΜΑ ΓΑΠ ΠΡΟΣ ΤΗΛΕΑΣΤΕΡΕΣ.
    παιδια οσο με προωθειτε ,θα κερδιζει ο καραμανλης.
    εισαστε καμμενα χαρτια.
    μου κανετε μεγαλυτερη ζημια απο τα φθαρμενα στελεχη του πασοκ.
    εσεις εισαστε πιο φθαρμενοι.
    σταματηστε να με πουλατε,γιατι δεν θα με αγοραζει κανεις.

    γεωργιος παπανδρεου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. "Δεξιά παρένθεση". Ποιός χρησιμοποίησε πρώτος την έκφραση; Να βραβευτεί αμέσως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ασε θα τον βραβεύσουμε μετά τις εκλογές, όπως του αξίζει. Με το υπουργείο Τύπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ρε καραγκιοζακια του μεγκα,αδικα οι
    προβες που κανατε.
    μολις ανοιξε το στομα του ο γιακουματος σας πηρε τα στριγγακια.
    οσο για την δαμανακη,αυτη ηταν για λυπηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η Σταη είναι έξυπνη ,πανέξυπνη γυναίκα θα έλεγα. Απλά την αλήθεια λέει. Τώρα αν αυτή η στάση της σας δημιουργεί πρόβλημα και έχετε αυτή την εντύπωση γιαυτήν δικαίωμα σας.
    Κατ εσάς πρέπει κάποιος να είναι απέναντι στο ΠΑΣΟΚ για να είναι «αντικειμενικός»?

    Babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. η κατινα σημερα εγινε η αιτια να ξεφτιλιστει εντελως το μεγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. το μεγκα εχει γινει υστερικα πασοκικο
    και στο τελος κανει ζημια στο πασοκ.
    η υπερβολη γυρναει μπουμεραγκ..
    μη ενθουσιαζεστε χαζοπασοκοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ο χατζηνικολαου ειναι πιο γατα..
    κανει μεγαλυτερη ζημια στην κυβερνηση χωρις να καρφωνετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ
    ΜΕΓΚΑ.
    ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ
    Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ...
    ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ..
    ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΕΙ
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ..
    ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕΓΚΑΛΟ-ΠΑΣΟΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΒΗΣΕ Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ
    ΜΕΓΚΑΛΟ-ΦΙΑΣΚΟ..
    ΑΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΥΡ ΜΠΟΜΠΟΛΑ.
    ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ
    ΓΕΛΕΙΟΠΟΙΕΙ Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. «Ο νηστικός καρβέλια ονειρεύεται». Όλα αυτά που λες στην τρελή φαντασία σου τα είδες. Ομολογώ ότι έχεις τρελή φαντασία θαυμαστέ του ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΥ. Αν σε γοητεύει αυτό το μπουλντόγκ που το μόνο που ξέρει είναι να γαυγίζει δικαίωμα σου. Περί ορέξεως ……………. Απλά εκτίθεσαι.

    Babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Giati den rwtate kallitera poion diorise prwton prwton i kyria Dora otan egine Ypourgos exwterikwn ?? Ton yio tis , ton proselave gia symvoylo tis .Semna kai tapeina . Livernisi , theiwn , yiwn , koybarwn anipsiwn , thygaterwn kai loipis galazias anwmalias !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Η Στάη γερνάει και βλέπει ότι σύντομα δεν θα την παίρνουν στα κανάλια για ειδήσεις του χαβαλέ, πρέπει να αποκατασταθεί! Τί καλύτερο από το να μπει στην κατάψυξη της Βουλής??? Θα πετάει και καμιά κουμπούρα πότε πότε και θα την καλούν οι τέως συνάδελφοι ως ειδήμονα περί του τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ρε παιδια εχω μια ερωτηση.
    αυτες τις μαλακιες που γραφουν οι δημοσιογραφοι του πολιτικου ρεπορταζ καθημερινα στην ελευθεροτυπια,νεα,βημα,εθνοςκτλ.
    τα πιστευουν?τους βαζουν και τα γραφουν?
    εαν τα πιστευουν ειναι τοσο ηλιθιοι?
    ξερει κανενας?

    10:30 μμ
    Ανώνυμο said...

    τις αναλυσεις που κανουν για εκλογες
    τις πιστευουν?
    π.χ αυτη η κοραη στην ελευθεροτυπια,
    τις μπουρδες που γραφει τις εννοει?
    η εχει εντολες?
    σας παρακαλω απαντηστε μου εαν ξερετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ειλικρινα σας ρωταω.
    εχω μεγαλη απορια.
    διαβαζω τοσο καιρο αναλυσεις ηλιθιες.
    και δεν εχω καταλαβει τι πραγματικα συμβαινει.
    οι αναλυσεις ειναι αποτελεσμα των συζητησεων πολιτικων και δημοσιογραφω?
    ειναι δηλαδη πολιτικοδημοσιογραφικη η μαλακυνση?

    10:37 μμ
    Ανώνυμο said...

    παραδειγμα οι πολιτικες αναλυσεις που διαβαζω στον επενδυτη.
    τα πιστευουν αυτα?
    η θελουν να διαμορφωσουν κλιμα?

    10:39 μμ
    Ανώνυμο said...

    απαντηστε σας παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ας απαντηση επιτελους καποιος που ξερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Kai omos tin exei tin thesi kai zorizontai poly kati Apostoloi giati tous gurizoun ta antera anapoda!!!!!

    P.S.: O Pretender tha paei kai autos gia RouTheo... perimenete kai tha deite....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αν είναι σκύλα η Στάη τότε τι είναι η δεξιά Χάρυβδη η Φωτεινή Πιπιλή , η η εκτελούσα καθήκοντα κυβερνητικού εκπροσώπου στο ΑΛΦΑ η κυρία με τα ανάκτορα η κ.Μάρα Ζαχαρέα . Ξεχάσατε τον δημοσιογράφο που σας επέβαλε ο Βαρδινογιάννης τον κ. Θόδωρο σύζυγο Μάρας . Οι Δεξιοί όμως από την εποχή του Χαρίλαου Τρικούπη είχαν ένα και μοναδικό ταλέντο ... να βρίζουν τους πολιτικούς αντιπάλους τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Poion pistevoun to deixnoun ta fylla poy poulla i kathe efimerida.Tha to deite kai stis ekloges poy tha deite tin prasini plati .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Που εισαι friends of skylos babis;Ο babis ξεσαλωσε.Ριχτου τα μολις γυρισεις απ΄το γηπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 10:52 μμ

    Κλίμα διαμορφώνουν και δημιουργούν εντυπώσεις. όχι ότι οι άλλοι δεν το κάνουν επίσης, αλλά οι ΠΑΣΟΚοι το έχουν περισσότερο ανάγκη. δεν βλέπεις ένας Σώκος στην Ελευθεροτυπία που γράφει, ο ΓΑΠ ήρθε στο συμβούλιο Χ, ήταν ευδιάθετος και τους χαιρέτισε όλους... Τέτοιο ρεπορτάζ, αγιογραφίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. το καθε καλο μπουρδελο εχει την σταη του , ετσι και το πρασινο (το μεγαλυτερο) διαλεξε την δικια του..

    ερρωσθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ρε πουστηδες ...
    Ειναι τοσο .."Ωραια"??

    Αει στο διαολο τσουβαλια...
    ρε ουστ ρε λεμε!!!

    Αμα δεν βαλει κανα δυο κιλα μπογια και "ειδικες" .."ΜΑΚΙΓΙΕΡ"!!!

    ΡΕ! γαμηστε αυτη την φτωχομπινεδιαρα...
    Αμα την .."ψαξετε" (χα!)..ρε μιλαμε!...Χα!

    Φτου! γαμωτο
    Ρε! φτου γαμωτο...
    Ρε ουστ ρε ψοφια ...ρε ουστ ρε λεμε!!!!!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ρε παιδιά, ποιά Στάη; αυτό είναι καλλιτεχνικό ψευδώνυμο, τό κράτησε από τον πρώτο της άντρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αν διαπιστώνετε ότι το press-gr έχει «ανεβάσει» υπερβολικά τους αρνητικούς προς το ΠΑΣΟΚ τόνους ειδικά κατά τη διάρκεια του επιτυχημένου προγραμματικού συνεδρίου, δεν οφείλεται μόνο στην πολιτική υπόσταση των ανώνυμων συντακτών του, αλλά και στο πόσο καλά περνάνε με κυβερνητικά στελέχη της ΝΔ.
    Έχουν σκοπό να πλήξουν όσο περισσότερο μπορούν τον Γιώργο Παπανδρέου χρησιμοποιώντας ψέματα και πλαστές ειδήσεις, έχοντας αντίστοιχα στο απυρόβλητο τον τουρίστα πρωθυπουργό.
    Και μάλιστα κάτι περιμένουν – η νομίζουν- από τον Υπουργό Επικρατείας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 12.18

    ποιος να την πηδηξει φιλε μου ? μονο κανενας αλβανος που πηδαγε κατσικια και μοσχαρια μπορει να κανει αυτο το βημα.. κανεις αλλος
    γιατι αυτη γριετζω μου θυμιζει το
    φεγγαρι....ολοι ξερουν που ειναι αλλα κανεις δεν θελει να παει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΟ "ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ" PRESS-GR ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΊ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΓΛΥΦΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΥΝΑΝΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΓΙΑΤΙ PRESS-GR;

    ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 12.22

    αιντε να πας να παιξεις monopoli με τον γαπαπατζη (αν το εχει μαθει)και ασε τις 'υψηλες' αναλυσεις γιατι θα σε παρουνε στο ψιλο σε λιγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 12.18

    ΒΡΕ-ΒΡΕ-ΒΡΕ Τζων .....

    Καλως τα ματια μου τα δυο.Που εισαι εσυ ρε ψυχη και χαθηκες ?
    Τωρα τελειωσαν τα ξυδια και αποφασισες να μιλησεις μεγαλε.Αν και το ανωνυμο στις 8.10 τοριξες παλι.Δεν πειραζει πασοκ ναναι απεναντι σου κι ας ειναι και η Σταη,εσυ εκει τη δουλεια σου.
    Γεια σου μεγαλε Πλοιαρχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. αστην να γλυφει ,αυυτο ξερει μονον..meanwhile (που θα ελεγε και ο bravogiorgos) παμε σε ενα συγχρονο δραμα που περναμε στην πατριδα μας..

    απο την ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ :

    Πόσο πατριώτης είναι, αλήθεια, κάποιος, που ψηφίζει ένα κόμμα, το οποίο υπέστειλε την ελληνική σημαία από ελληνικό έδαφος, στέλνοντας μάλιστα στον τάφο τρεις Έλληνες αξιωματικούς;

    Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που εκλέγει ένα κόμμα, το οποίο χαριεντίζεται μ’ έναν αμετανόητο εχθρό, που με τη σειρά του έχει κοστίσει πολυάριθμους νεκρούς μέχρι και στην τελευταία ελληνική οικογένεια;

    Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που επικροτεί την εκχώρηση της εθνικής οικονομίας σ’ ένα ξένο κέντρο, χωρίς να αντιληφθεί ότι αυτό αποτελεί ουσιαστικά παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος της πατρίδος του;

    Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που υποστηρίζει πολιτικούς, οι οποίοι αποστρέφονται οτιδήποτε προδίδει αγάπη για την πατρίδα και έχουν απαλείψει την λέξη «έθνος» και τα παράγωγά της από το λεξιλόγιό τους.

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ταυτίζεται με ιδεολογίες, οι οποίες θεωρητικά, αλλά και έμπρακτα καλλιεργούν την μισαλλοδοξία και το κοινωνικό μίσος, καταργούν εθνικά σύνορα, αμφισβητούν τις ανθρώπινες ελευθερίες και στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αιματοκυλίσει όλη την Ελλάδα;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που δεν πάει στρατό ή που δεν είναι διατεθημένος να αφιερώσει λίγους μήνες από την ζωή του μακριά από την μαμά του και τον μικρόκοσμό του για την ιδέα της πατρίδος που τόσα της χρωστάει;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που επιδιώκει τον πολιτιστικό αφανισμό της Ελλάδος, θέλοντας να την μετατρέψει σε μία βαβέλ ανθρώπων, θρησκειών και παραδόσεων, εξαλείφοντας εντελώς αυτό που δήθεν προασπίζεται, την διαφορετικότητα;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καταχράται το δημόσιο χρήμα και κλέβει τους συμπολίτες και συμπατριώτες του;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που τον καλύπτει τον κλέφτη και τον ανέχεται;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ψηφίζει με βάση το ρουσφέτι και την εξυπηρέτηση των προσωπικών του μικροσυμφερόντων;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που εκλέγεται εξυπηρετώντας τέτοια μικροσυμφέροντα;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός προσβάλλει τα εθνικά σύμβολα ή ανέχεται την προσβολή τους;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καλλιεργεί την εθνική αμνησία και τον μαρασμό του εθνικού φρονήματος για να γίνει αρεστός σ’ έναν γείτονα που τον μισεί θανάσιμα;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που μετατρέπει ένα έθνος πολεμιστών, εμπόρων και ναυτικών, σε τσούρμο δημοσίων υπαλλήλων, σερβιτόρων και τεμπέληδων;

    Και τελικά, αν όχι πατριώτες, τι άνθρωποι είναι όλοι αυτοί;

    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ... ΟΙ ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ ,ΟΙ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ..ΑΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μάλλον από τη γραφή σου πρέπει να ψηφίζεις Χουντικά κατάλοιπα. Αυτά έλεγε ο Παπαδόπουλος πρόσφατα και οι όμοιοι του που ακρωτηρίασαν τον Ελληνισμό με την προδοσία της Κύπρου για να μην πάμε στα παλαια. Οι αριστεροί σου φταίνε γιαυτο?
    Ο Χουντισμός και ο Φασισμός γέμισαν την πατρίδα με θάνατο και καταστροφή και σου συνιστώ να μελετήσεις την Ιστορία γα να δεις τις «ηρωικές» πράξεις διαχρονικά των ομοίων σου. Η πατριδοκαπηλία και ο ακραίος εθνισμός γεννά το μίσος και την εκδίκηση που χρησιμοποιούν κάθε φορά οι όμοιοι σου για να αιματοκυλίσουν .Βαριέμαι να γράφω τα ίδια και τα ίδια για να αντιμετωπίζω με διάλογο το κάθε φασιστοειδές που ξεπροβάλλει εδώ μέσα. Σου συνιστώ να μελετήσεις την ιστορία σε βάθος και να δεις τους ανθρώπους με βλέμμα ανθρωπιστικό και οικουμενικό. Καλό είναι να διαβάσεις μερικά βιβλία ακόμη .
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. babis

    TO MONO ΓΝΗΣΙΟ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ...αγραμματος, ανευ προσωπικοτητος θλιβερος παληατσος ενος τυχαρπαστου αμερικανου πολιτικαντη... κατα βαθος σε λυπαμαι φιλε.. το λεω ειλικρινα.. καλυτερα να ημουν νεκρος παρα να ημουν σαν και σενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. δεν κοιμόσαστε ρε σαπιόσκυλα της δεξιάς; δεν παίρνετε χαμπάρι από τον αρχηγό σας που είναι πάντα ξάπλα;
    τρώτε τις μούτζες όλη μέρα από τον κόσμο που σας έχει σιχαθεί και κάνετε τους μάγκες το βράδυ στα blogs.
    Άιντε να ξεκουμπιστείτε να ησυχάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Επειδη διαφοροι πολιτικοι λεκεδες ,απατεωνες της αριστερας , αρχισανε να πλαστογραφουν την υπογραφη μου αποδεικνυοντας απο τι απατεωνες, κλεφτες και σουργελα αποτελειται η αριστερα , απο τι κωλοπουλατζοπουλα απο τι 'νικολακηδες' που σπανε την γυναικα τους στο ξυλο....δηλωνω μετα παρρησιας ότι από εδώ και περα ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ υπογραφη ‘ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ’ θα είναι μονο αυτή που μπαινει κατω απο κειμενα ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ , ΕΛΛΗΝΙΚΑ , ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ και καθολου αριστερα καθως με τα βρωμερα αυτά υποκειμενα. η μονη σχεση που μπορω να εχω είναι αυτή του επιβητορος (ξιφομαχου) προς πουλαρια (αριστεροι) και να ειστε βεβαιοι οτι οταν γραφει ο ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ σκιζει αριστερους βρωμικους κωλους...και δεν μπορει κανεις να τον πλαστογραφησει αλητες...

    Ο ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ που τοσο σας πονα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. θα την ψηφίσω γιατι αντιπροσωπεύει την ΑΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
    Ο ΕΝΑ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟΝ ΆΛΛΟ ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΓΑΜΑΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.
    ΚΑΙΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. babis ΤΑ ΘΕΡΜΑ CONGRATULATIONS ΤΩΝ Κ.Κ. ΒLATTER, PLATINI, ΠΑΠΟΥΛΙΑ, BERLUSCONI, ΓΚΑΓΚΑΤΣΗ

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΙΠΟΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΕΥΓΕ!!! ΠΟΥΣΤΑΡΑ INTERNATIONAL!!!



    EΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο babis - TON OΠΟΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΤΑΗ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΑΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ - babis BEWARE ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΑΠΟΚΤΑΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΥΝΗΜΑ - ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΜΑΝΑ Η ΠΑΤΣΟΥΡΑ - ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗΝ ΨΩΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ο γαμήσας του γαμήσαντος δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΕΣΕΝΑ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ - ΕΚΕΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΞΥΝΟΜΟΥΝΑ (ΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕ ΜΑΖΕΨΑΤΕ ΣΤΟ ΚΟΥΝΗΜΑ? ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΓΑΜΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΡΤΟΥ - ΒΑΣΩ, ΔΑΜΑΝΑΚΗ, ΜΑΡΙΛΙΖΑ, ΧΡΥΣΑ, ΚΑΡΑΧΑΣΑΝ, ΣΟΦΙΑ ΤΡΕΛΛΗ, ΜΑΓΚΥ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥΣΤΕΨΑΤΕ ΟΛΟΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΓΙΑΤΙ ΓΛΕΙΦΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ PRESS-GR ΤΗ ΝΔ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. για να μιμηθει το γλυψιμο του bravogiorgoy στην αμερικη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. giati to press-gr asxoleitai synexeia me to pasok kai prospathei na bgalei themata ekei pou den yparxoun anti na asxoleitai me tosa skandala kai klepsies pou prokiptoun kathimerina? ta lisame ola ta themata kai mas ftaiei h antipoliteysh twra? mipws gleifoun kathe gay rousopoulo kai mr alter?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 1.32

    ετσι σε αυτη την γραφη σας εβαλε το αμερικανακι να γραφετε στο πασοκ τωρα ? χαρα η diamantopoyloy φανταζομαι..

    ειναι σαν τα 'ελληνικα' του αρχηγου σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. TO YORGO ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΠΑΘΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Λες και δεν ξέραμε ότι η Έλλη παίζει το παιχνίδι του ΠΑΣΟΚ.

    Απλά τώρα το κάνει με περισσότερη ένταση μπας και το εξαργυρώσει...

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΣΤΑΗ: Η ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ ΠΑΤΣΟΥΡΑ ΠΑΣΟΚΑ.

    "ΚΑΤΑΠΙΕ" ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΜΗ (ΟΣΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΡΕΤΕ), ΤΟ ΛΙΒΑΝΟ (ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΠΕΘΑΝΕ - ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙ ΝΔ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟ ΤΟΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΥ ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ) ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ (ΑΛΛΟ ΠΟΥΛΕΝ ΤΟΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΥ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ).



    ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΙΩΣΕΙ ΚΙ Ο babis ΣΤΟ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 1.39 ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ Σ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ. ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΑΠΟ INTERNET. ΟΤΑΝ ΒΑΛΕΤΕ ΤΑ ΦΑΙΑ ΚΥΤΑΡΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚ ΣΑ ΚΙ ΕΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
    ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
    ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    κ. Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ
    ΣΤΟ Ρ/Σ « ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5»




    Δημοσιογράφοι: Αλ. Παπασταθόπουλος

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, κύριος Νίκος Ελευθερόγλου είναι στη γραμμή μας. Κύριε Ελευθερόγλου, καλό σας μεσημέρι.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Χαίρετε. Καλό μεσημέρι.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπάρχει μία ανακοίνωση του πρωθυπουργού από την Αυστραλία για το θέμα του τελικού σήμερα του Champions League, αλλά κυρίως για το θέμα της κόντρας, αυτής της διένεξης που υπάρχει μεταξύ των συνδικαλιστών της ελληνικής αστυνομίας και της ηγεσίας. Φυσικής και πολιτικής. Είναι, ξενίζει κάπως κύριε Ελευθερόγλου, από την Αυστραλία δηλαδή η δήλωση του πρωθυπουργού, ότι κανείς δεν θα θυσιάσει την εικόνα της χώρας στο βωμό άλλων επιδιώξεων. Ποιες είναι οι επιδιώξεις των εργαζομένων, των συνδικαλιστών, δηλαδή από το να διεκδικήσουνε καλύτερους όρους εργασίας, καλύτερους μισθούς; Αυτά είναι που ζητάνε νομίζουμε.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Πρώτα απ’ όλα ο πρωθυπουργός είπε και αυτό θα επαναλάβω κι εγώ ότι όλες οι πλευρές πρέπει να δείξουν υπευθυνότητα και ότι οφείλουν να ανταποκριθούν με επιτυχία, όπως ακριβώς έγινε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.
    Αυτή είναι η τοποθέτηση του πρωθυπουργού.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχουν δεσμευτεί οι συνδικαλιστές ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά….

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Δε νομίζω λοιπόν ότι αυτό που αναφέρατε είναι το ίδιο με αυτό που είπε ο πρωθυπουργός. Εμείς λέμε τι; Ότι ο τελικός του Champions League θα στρέψει τα μάτια του πλανήτη στη χώρα μας. Όπως ακριβώς έστρεψαν οι εκατομμύρια κάτοικοι του πλανήτη αυτού τα μάτια τους στη χώρα μας όταν γινόντουσαν Ολυμπιακοί Αγώνες.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι ένας αγώνας, είναι μία γιορτή ….

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Είναι γιορτή αλλά όλα αυτά τα χρόνια που γίνεται δυστυχώς δεν έχουμε αποφύγει τα επεισόδια. Δυστυχώς δεν έχουμε αποφύγει έκτροπα. Εμείς αισιοδοξούμε να αποφύγουμε και τα δύο. Και αυτός είναι ο στόχος και αυτή είναι η λογική. Θέλω να πιστεύω ότι το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και ο αρχηγός της ελληνικής αστυνομίας με αυτό το σκεπτικό προέτρεψε τα εμπλεκόμενα μέρη να βρουν μια κοινή λύση ώστε ακριβώς και η χώρα να μη δυσφημιστεί με αφορμή αυτή την εκδήλωση ούτε και να υπάρχει έλλειψη στην προστασία και των καλεσμένων αλλά κυρίως των φιλάθλων.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μισό λεπτό κύριε Ελευθερόγλου. Δηλαδή τώρα μας λέτε ότι η πρόθεση του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως ή η πρόθεση του εισαγγελέα που κάλεσε σήμερα τους συνδικαλιστές –γιατί δεν καλούσε την ηγεσία της ελληνικής αστυνομίας να δει τι μέτρα έχει πάρει; Να συζητήσουνε για τον αγώνα.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Έχουνε γίνει συσκέψεις για τα μέτρα του αγώνα.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχουνε γίνει. Αλλά σήμερα, όμως, επειδή είπαν ότι θα βγάλουν ένα πανό ή θα μοιράσουν πέντε φυλλάδια οι εργαζόμενοι αστυνομικοί, τι ήταν αυτό που ενόχλησε τόσο την κυβέρνηση και τη δικαστική εξουσία και τους κάλεσε για εξηγήσεις;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Θα σας απαντήσω και στα δύο. Πρώτα απ’ όλα συσκέψεις έχουν γίνει και με τους αρμόδιους και με το Υπουργείο Δημόσιας Τάξεως. Αυτό όσον αφορά τα μέτρα και ακριβώς με αυτή τη λογική ελήφθη η απόφαση. Να σας θυμίσω ότι τα τελευταία χρόνια πορείες συνδικαλιστών αστυνομικών γίνονται στην Ελλάδα. Άρα, λοιπόν, δεν μιλάμε για περιορισμούς συνδικαλιστικού δικαιώματος. Έχουν όλο το δικαίωμα να συνδικαλίζονται, όλο το δικαίωμα να εκφράζουν την άποψή τους. Το έχετε παρατηρήσει και το έχετε διαπιστώσει. Δεν είναι οι αστυνομικοί πλέον όπως ήτανε πριν από 20 χρόνια, πριν από 30 χρόνια που φοβόντουσαν να βγουν στους δρόμους. Από την άλλη, οι εργαζόμενοι πρέπει να διεκδικούν το καλύτερο για τις οικογένειές τους και για τους ίδιους.
    Σε δεύτερο επίπεδο, δε νομίζω ότι έχουν πραγματικά να προσφέρουν αυτές οι εκδηλώσεις στα δίκαια ή στα άδικα αιτήματα των συνδικαλιστών τη συγκεκριμένη μέρα στο συγκεκριμένο χώρο. Δηλαδή θα προβάλλουν τα αιτήματά τους που; Στον Άγγλο οπαδό που θα βλέπει από την τηλεόραση της Αγγλίας ή στο Βραζιλιάνο ή στον Αργεντινό τα αιτήματα που αφορούν το μισθολόγιο;

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Γιατί όχι; Αν είναι και στα αγγλικά, γιατί όχι; Να γίνει γνωστό -τι είναι αυτό που φοβάστε;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Εμείς δεν φοβόμαστε τίποτα. Πιστεύουμε ότι θα επικρατήσει η λογική την ώρα που η χώρα διοργανώνει μία πολύ μεγάλη διοργάνωση.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Όλοι, λοιπόν, πρέπει να επιδείξουν υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Αυτή είναι η δική μας θέση και αυτή είναι η δική μας τοποθέτηση. Αν διαφωνεί κάποιος σε αυτό, πάνω σε αυτό να συζητήσουμε.
    Από εκεί και πέρα έχουμε όλη την καλή διάθεση και πραγματικά έχουμε ικανοποιήσει αρκετά αιτήματα των συνδικαλιστών και μάλιστα των Ελλήνων αστυνομικών με διάλογο, με σύνεση και με συνείδηση.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μισό λεπτό. Πως το λέτε αυτό; Που το βασίζετε κύριε Ελευθερόγλου; Λένε οι άνθρωποι με 600 και 700 ευρώ, αυτά είναι τα χρήματα που παίρνουν οι περισσότεροι συνάδελφοί μας…Πώς μπορεί να ζήσει κάποιος χωρίς να κάνει δεύτερη δουλειά;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Κανείς εργαζόμενος σήμερα με μισθούς 500 και 600 ευρώ δεν μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς, ούτε αυτοί ούτε η οικογένειά τους. Αυτό είναι μία πραγματικότητα που δεν νομίζω ότι κανείς διαφωνεί. Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε και τους μισθούς και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πότε;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Υπάρχουν λοιπόν, κινήσεις οι οποίες έχουν γίνει. Ήδη η Νέα Δημοκρατία ανακοίνωσε το σχέδιο δράσης κατά της φτώχειας. Ήδη μέσα σε αυτό θα ιδρυθεί ένα Εθνικό Ταμείο Κοινωνικής Συνοχής. Είναι μέτρα τα οποία δεν έχουν ληφθεί εδώ και αρκετά χρόνια.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για προεκλογικό πακέτο παροχών κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι είναι προεκλογικό ή μη προεκλογικό κάποιο πακέτο. Εμείς λέμε τι; Ότι όταν εμείς γίναμε κυβέρνηση είπαμε στο πλαίσιο της τετραετίας θα ικανοποιήσουμε τα αιτήματα των εργαζομένων όσα μπορούμε με βάση το πρόγραμμά μας να ικανοποιήσουμε.
    Πιστεύετε εσείς ότι οι εργαζόμενοι θέλουν μία κυβέρνηση η οποία να είναι ακινητοποιημένη με το ενδεχόμενο ότι θα γίνουν εκλογές σε λίγους μήνες; Δηλαδή εφτά (7) μήνες πρέπει η κυβέρνηση να μείνει θεατής των εξελίξεων, να μην ενισχύσει τους φτωχούς, να μην ενισχύσει τους κοινωνικά αδύνατους για να μην βγαίνει το ΠΑΣΟΚ και να λέει για προεκλογικά πακέτα παροχών; Όχι. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη.
    Εμείς πιστεύουμε ότι μέχρι την τελευταία μέρα οφείλουμε τις δεσμεύσεις μας να τις κάνουμε πράξη. Και κυρίως στις τάξεις εκείνων των πολιτών, τους ανθρώπους εκείνους που από αυτή την οικονομική ανέχεια έχουν υποφέρει περισσότερο από τον καθένα. Δεν κατάλαβα. Γιατί πρέπει να ενοχλούμαστε όταν φτιάχνεται ένα Εθνικό Ταμείο Κοινωνικής Συνοχής; Όταν ενισχύονται εισοδήματα;

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το δικό μου ερώτημα δεν έχει να κάνει γιατί το κάνετε ή γιατί ανακοινώσατε ότι θα το κάνετε. Το ερώτημα έχει να κάνει γιατί δεν το κάνατε κύριε Ελευθερόγλου, γιατί δεν το έκανε η κυβέρνηση τα πρώτα χρόνια.
    Γιατί δεν ήταν στις προτεραιότητές της;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Πρώτα απ΄ όλα πολλά έγιναν και άλλα δεν έγιναν και γίνονται τώρα. Στο πρώτο κομμάτι που αφορά την οικονομική κατάσταση που παρέλαβε η κυβέρνηση είναι γνωστή. Μόλις πριν από λίγες μέρες η χώρα βγήκε από τον περιορισμό που την είχαν οδηγήσει τα δημοσιονομικά ελλείμματα των κυβερνήσεων του χθες. Ήταν μια σημαντική επιτυχία οικονομική της κυβέρνησης.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν νομίζω να’ χει κανένα νόημα να επαναλάβουμε την αντίδραση. Υπάρχει αντίδραση από το ΠΑΣΟΚ.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Αυτό είναι πραγματικότητα - είτε θέλει το ΠΑΣΟΚ να πει ότι δεν ήταν- έγινε. Και δεν έγινε μόνο για την Ελλάδα ούτε και για τη Γερμανία, μία χώρα η οποία είναι κολοσσός και από τις ατμομηχανές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εκεί δεν πανηγύρισαν όμως κύριε Ελευθερόγλου όπως κάναμε εμείς στην Ελλάδα. Ακούμε διάφορα κυβερνητικά στελέχη να πανηγυρίζουνε.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Δεν πανηγυρίζει κανείς.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εσάς σίγουρα δεν σας έχω δει να κάνετε τέτοιο πράγμα.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Λέμε τι; Ότι και η Γερμανία, μια χώρα που είναι ατμομηχανή της Ευρώπης μπήκε στη διαδικασία αυτή και ξεκαθάρισε το οικονομικό της πλαίσιο. Μπήκε και η Ελλάδα σε αυτή τη διαδικασία. Και πραγματικά με κόπους και αγώνα και των εργαζομένων -γιατί οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που σηκώνουν τα βάρη σε όλες τις χώρες- και της κυβέρνησης τα καταφέραμε. Δεν τα σηκώνει κανένας απ΄ έξω, οι εργαζόμενοι τα σηκώνουν λοιπόν.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μπορούσε και το κεφάλαιο σε μια άλλη περίπτωση.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Δεν θα με βρείτε απέναντι σ΄ αυτό. Θεωρώ ότι ο καθένας θα έπρεπε να συνεισφέρει ανάλογα με τις δυνατότητές του και τις δυνάμεις του. Αλλά δυστυχώς αυτό είναι μια πραγματικότητα που συμβαίνει σ΄ όλες τις οικονομίες του κόσμου. Οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που σηκώνουν συνήθως το βάρος των οικονομικών αποφάσεων. Αυτοί οι άνθρωποι μετά από τρία χρόνια, επειδή μπορεί να στεναχωρηθεί ο κύριος Παπανδρέου ή το ΠΑΣΟΚ, εμείς δεν πρέπει να τους δώσουμε τη βοήθεια εκείνη που τους οφείλουμε; Και να πω και στα τριάμισι χρόνια γίνανε πάρα πολλά για τους εργαζόμενους. Να σας θυμίσω και το ΛΑΦΚΑ. Να σας θυμίσω και την τακτοποίηση σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό των συμβασιούχων.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τώρα γιατί θυμηθήκατε το ΛΑΦΚΑ; Γιατί με αναγκάζετε και μένα να θυμηθώ…Ναι κύριε Ελευθερόγλου, εσείς είστε και έμπειρος χρόνια δημοσιογράφος, συνάδελφος. Το ΛΑΦΚΑ όμως με δική σας ενέργεια, εννοώ στελέχους δικού σας, του συνεργάτη του Υπουργού του κυρίου Δούκα, με την προσφυγή που έκανε…

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Τι κατάφερε με την προσφυγή που έκανε;

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Παρακαλώ;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Δεν νομίζω ότι κατάφερε κάτι.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κατάφερε. Την καθυστέρηση πάρα πολλών μηνών με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να μην πάρουν αυτό που δικαιούνταν

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Να αποδεχθώ και αυτό για την οικονομία της συζήτησης. Κάκιστα το έκανε.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο κύριος Γούλας, αν θυμάμαι καλά.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Κάκιστα το έκανε. Αλλά εδώ συζητάμε για την πολιτική απόφαση. Η πολιτική απόφαση της κυβέρνησης ήταν τα χρήματα αυτά που παρακρατήθηκαν χρόνια και όχι 3-4 μήνες, που μπορεί να καθυστέρησε μια απόφαση από την προσφυγή. Μια απόφαση η οποία ήταν πολύ σημαντική την πήρε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Να επιστραφούν τα χρήματα στους συνταξιούχους. Η αύξηση του ΕΚΑΣ που πήρε πρόσφατα η Κυβέρνηση βοηθά τους συνταξιούχους. Υπάρχουν μέτρα τα οποία έχουν συμβεί αυτά τα τρία χρόνια, έχουν παρθεί αυτά τα τριάμισι χρόνια που είναι η Νέα Δημοκρατία κυβέρνηση προς την κατεύθυνση αυτού που λέγαμε από την αρχή, ότι αυτοί που χρειάζονται περισσότερη ενίσχυση θα ενισχυθούν. Δεν λέμε ότι δεν έχουν γίνει λάθη και λάθη μπορεί να έχουν γίνει και παραλείψεις. Αλλά αυτοί που έχουν την ανάγκη, την οικονομική ανάγκη στο μέτρο των δυνατοτήτων της οικονομίας, γιατί παροχές με δανεικά γινόντουσαν χρόνια πολλά και πιο ήταν το αποτέλεσμα; Το μάρμαρο πάλι πολίτες το πλήρωναν, θα βοηθηθούν.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αναγνωρίζετε ότι υπάρχει οξύ πρόβλημα στη χώρα μας για μια ομάδα συμπολιτών μας, οι οποίοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, μερικοί ζούνε στα όρια της εξαθλίωσης και αυτοί πρέπει να είναι στις προτεραιότητές σας;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Συμφωνώ απόλυτα και γι αυτό είπαμε ότι πρέπει να λειτουργήσει και να γίνει πραγματικότητα το σχέδιο δράσης κατά της φτώχειας. Υπάρχει αυτή τη στιγμή ένα ποσοστό συνανθρώπων μας, οι οποίοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Με 470 ευρώ -αν θυμάμαι καλά- μηνιαίως, που είναι το όριο.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και δεν τους λένε τίποτα και το ξέρετε πολύ καλά κύριε Ελευθερόγλου, το 4,6% το οποίο επικαλείται και υποστηρίζει η κυβέρνηση της ανάπτυξης ή ότι βγήκαμε από την επιτήρηση, την δημοσιονομική επιτήρηση.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Αυτά μπορεί στο άκουσμα των αυτιών να μην μας λένε κάτι σε κανέναν από μας. Οι αριθμοί μπορεί να μην μας λένε κάτι, αλλά αν μπορέσεις να καταλάβεις ότι πίσω από τους αριθμούς βρίσκεται ένα σχέδιο στήριξης αυτών των ανθρώπων, διότι οι αριθμοί μπορεί να μας φαίνονται πλασματικοί ή μη πλασματικοί ή να μην μας ικανοποιούν στα αυτιά, αλλά αν δεν επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη, σε άλλες χώρες, δεν θα μπορέσουν οι εργαζόμενοι αυτοί, οι πολίτες αυτοί που ζούνε κάτω από το όριο της φτώχειας να πάρουν τα χρήματα, αυτά που πρέπει να πάρουν. Αν δεν βελτιωθούν, οι αριθμοί που μας φαίνονται ψυχροί και απόλυτοι δεν θα μπορέσει καμία κυβέρνηση να δώσει στους εργαζόμενους περισσότερα χρήματα. Και αυτό εμείς υλοποιούμε. Αφού καταφέραμε και νοικοκυρέψαμε την οικονομία μπήκαμε στη διαδικασία, οι άνθρωποι που στερήθηκαν για πάρα πολλά χρόνια πράγματα, οι αγρότες, οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι να παίρνουν χρήματα. Να ενισχύσουν το εισόδημά τους.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είχατε πει θα τους εξομοιώσετε τους τρίτεκνους με τους πολύτεκνους. Δεν το’ χετε κάνει ακόμα.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Να σας πω πόσα πράγματα κάναμε για τους τρίτεκνους; Να σας τα απαριθμήσω ένα-ένα; Έχουμε καταφέρει το 80% απ΄ αυτό που τους είχαμε υποσχεθεί. Και θα γίνουν και τα υπόλοιπα. Αλλά μην ξεχνάτε ότι για πάρα πολλά χρόνια η κατηγορία των τριτέκνων δεν έπαιρνε ούτε ένα ευρώ, ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό. Ότι μέσα σε τριάμισι χρόνια η κυβέρνηση υλοποίησε πάρα πολλά πράγματα, είτε αφορά τις προσλήψεις στο Δημόσιο, είτε αφορά τα κίνητρα για να πάρουν αυτοκίνητο, είτε αφορά την οικονομική ενίσχυσή τους. Αυτά είναι σημαντικά βήματα. Δεν μπορεί να διαγράφουμε τα πάντα επειδή μπορεί να μην φτάσαμε στο 10. Φτάσαμε στο 8 και ο στόχος μας είναι να φτάσουμε στο 10.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Ελευθερόγλου, να ‘ρθουμε τώρα στο θέμα των ομολόγων και να κλείσουμε με αυτό. Το ΠΑΣΟΚ σας κατηγορεί, κατηγορεί την κυβέρνηση ότι επιχειρείτε να συγκαλύψετε το θέμα με διάφορους τρόπους και μάλιστα χρησιμοποιείτε σε αυτή σας την προσπάθεια, η κυβέρνηση εννοώ, και τον κ. Ζορμπά, ο οποίος προΐσταται της έρευνας για το ξέπλυμα «μαύρου» χρήματος σ΄ αυτήν την υπόθεση. Πως σχολιάζετε αυτό;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Εμείς πιστεύουμε -και αυτό το’ χει ξεκαθαρίσει και ο πρωθυπουργός- ότι καμία σκιά δεν θα μείνει στο θέμα των ομολόγων. Το ΠΑΣΟΚ έχει συνηθίσει κατά καιρούς να στοχοποιεί πρόσωπα εάν δεν είναι σύμφωνες οι αποφάσεις τους με τις ορέξεις του ΠΑΣΟΚ. Εμείς λέμε τι, ότι θωρακίζουμε τους θεσμούς. Δεν πρόκειται να χαθεί δραχμή από αυτά και από αυτή την υπόθεση των ομολόγων και όσοι κρύβονται πίσω από αυτή την υπόθεση θα τιμωρηθούν. Ακόμα να θυμίσω ότι έγινε πάρα πολύ θόρυβος και για το δικό μας το ταμείο, για το ταμείο των δημοσιογράφων, ότι το ομόλογο ήταν ζημιογόνο, όπως διαπιστώθηκε και από την αντιπρόταση που έγινε το ομόλογο είναι κερδοφόρο και μάλιστα με αρκετά εκατομμύρια το λίγο χρονικό διάστημα που έχει αγοραστεί και οι δημοσιογράφοι είναι πιο ασφαλείς. Και μάλιστα, απ΄ ότι ξέρω, η εισήγηση που υπάρχει από το ταμείο μας είναι να δοθεί πίσω το ομόλογο και να πάρουμε τα χρήματα. Άρα, λοιπόν, δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο. Έχουμε μια λογική. Σίγουρα υπάρχουν ευθύνες για τη διαχείριση του συγκεκριμένου ομολόγου. Αυτές αναζητούμε.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κάτι έγινε εκεί και με το ταμείο το δικό μας τώρα κύριε Ελευθερόγλου. Η πρόταση της «PROTON BANK» μπορεί να είναι αυτή που είναι σήμερα, αλλά λένε πως αυτή επήλθε μετά από έντονο παρασκήνιο και συζητήσεις.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Όπως ξέρετε το κεφάλαιο και δη οι τράπεζες και χρηματοοικονομικοί παράγοντες δεν μπαίνουν σε συναλλαγές με πολίτες και πολιτικούς.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πλήττεται και η αξιοπιστία τους με όλα αυτά που γίνονται και η έρευνα δεν έχει φτάσει ακόμα, δεν έχει αγγίξει τις τράπεζες.

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Αυτό σας λέω, ποια είναι η διγλωσσία του ΠΑΣΟΚ. Το ότι ψάχνονται οι τράπεζες σήμερα ήταν πρωτοβουλία του κυρίου Ζορμπά.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δουλεύει απρόσκοπτα ο κύριος Ζορμπάς κύριε Ελευθερόγλου;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Ο κύριος Ζορμπάς να ξέρετε, το έχουμε δει και στο παρελθόν, δουλεύει απρόσκοπτα και κάνει τη δουλειά του. Γι’ αυτό ας περιμένουμε το πόρισμα της επιτροπής να δούμε σε ποιους καταλογίζονται ευθύνες και για ποιους λόγους και θα είμαστε εδώ να το ξανασυζητήσουμε.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Ελευθερόγλου και κάτι τελευταίο τώρα. Οι υπάλληλοι στη Ρηγίλλης, εκεί στο κόμμα σας, θα πάρουν άδεια τον Ιούνιο;

    Ν. ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ: Τον Ιούνιο να θυμίσουμε ότι εμείς έχουμε Συνέδριο. Οπότε και οι άδειες που θα δοθούν θα δοθούν με σύνεση και με τις ανάγκες που έχει το προσωπικό, αλλά και κυρίως με γνώμονα ότι έχουμε μια πολύ σημαντική πολιτική διαδικασία που αφορά εμάς. Και αυτή είναι η πορεία προς το Συνέδριο. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες. Τον Ιούνιο θα υπάρχουν δραστηριότητες του πρωθυπουργού και προέδρου της Νέας Δημοκρατίας σε όλη την Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τετάρτη, 23 Μαΐου 2007

    ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΘΕΟΔΩΡΟ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ



    ΓΙΑ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ Γ. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ:


    Η Κυβέρνηση έθεσε ως κεντρικό στόχο της, ως προτεραιότητά της την εξυγίανση της οικονομίας. Το πετυχαίνουμε. Η ελληνική οικονομία μετασχηματίζεται και εξελίσσεται δυναμικά. Το έλλειμμα και το χρέος μειώνονται σημαντικά. Η φορολογία μειώνεται και διατηρούμε έναν από τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στην Ευρωζώνη και παράλληλα περιορίζεται η ανεργία. Σε αυτό το πλαίσιο υλοποιούμε τις προγραμματικές μας δεσμεύσεις, σταδιακά και με σχέδιο, όπως είχαμε δεσμευτεί στον ελληνικό λαό. Χθες, ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ. Αλογοσκούφης ανακοίνωσε δύο πολύ σημαντικές μεταρρυθμιστικές πρωτοβουλίες: Με το πρώτο σχέδιο νόμου, το οποίο ανακοίνωσε, δίνεται μεγαλύτερη ευελιξία στο Δημόσιο, όσον αφορά την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του και τις μισθώσεις ακινήτων. Δίνεται η δυνατότητα στο Δημόσιο, μεταξύ άλλων, να μεταβιβάσει ακίνητα που του ανήκουν. Και παράλληλα να μην αποξενωθεί από αυτά, καθώς θα μπορεί να τα μισθώνει και να έχει την επιλογή να επανακτά την κυριότητα τους μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα στο Δημόσιο να κατασκευάσει ή να ανακατασκευάσει ακίνητα που του ανήκουν σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα. Το Δημόσιο, εξάλλου, αποκτά πολύ μεγαλύτερη ευελιξία από αυτή που έχει έως σήμερα στις μισθώσεις που συνάπτει, καθώς έχει πολύ μεγαλύτερη ευχέρεια όσον αφορά τη διάρκειά τους και την επιλογή διαφόρων συγχρόνων χρηματοοικονομικών μέσων, που οδηγούν σε εξοικονόμηση πόρων. Με τα σημερινά δεδομένα η κατασκευή ή ανακατασκευή της υφιστάμενης ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου είναι πολλές φορές δύσκολη, λόγω έλλειψης των πόρων που απαιτούνται για την πραγματοποίηση τέτοιου είδους επενδύσεων, με αποτέλεσμα να μην αξιοποιείται πλήρως και όπως θα έπρεπε η περιουσία αυτή του Δημοσίου. Με τον τρόπο αυτό, αξιοποιούμε την περιουσία του Δημοσίου προς όφελος των πολιτών και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.
    Με το δεύτερο σχέδιο νόμου αναμορφώνεται ο Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας. Με το νέο κώδικα εναρμονίζουμε τις κοινοτικές διατάξεις, προσαρμόζουμε την τελωνειακή νομοθεσία σε αποφάσεις και γνωμοδοτήσεις των Ανωτάτων Διοικητικών Δικαστηρίων και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ενισχύουμε το εξωτερικό εμπόριο της χώρας και διευκολύνουμε την εφαρμογή του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος τελωνείων σε 88 τελωνειακές υπηρεσίες της χώρας. Επίσης βελτιώνεται η λειτουργία της τελωνειακής υπηρεσίας, αυξάνεται η απόδοση των υπαλλήλων και αντιμετωπίζονται αιτήματα ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.
    Πρώτον,
    προβλέπεται ότι ρυθμίζεται το θέμα του τέλους ταξινόμησης διπλοκάμπινων αυτοκινήτων.
    Δεύτερον,
    Μειώνεται το χρονικό διάστημα για τον αποχαρακτηρισμό των αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης από δεκαετία σε πενταετία.
    Τρίτον,
    Παραχωρείται η δυνατότητα χρήσης αγροτικού πετρελαίου και από τα αυτοκίνητα που είχαν χαρακτηριστεί έως το 1992 ως αγροτικά μηχανήματα πολλαπλής χρήσης. Και αίρονται οι κυρώσεις για παραβάσεις παράνομης χρήσης αγροτικού πετρελαίου από τους κατόχους των αυτοκινήτων αυτών, οι οποίες έχουν διαπραχθεί από την 16η Οκτωβρίου του 2003 και μετά, εφόσον καταβληθεί προηγουμένως η διαφορά φόρου κατανάλωσης πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης.
    Τέταρτον, αίρονται οι κυρώσεις για παραβάσεις παράνομης χρήσης πετρελαίου θέρμανσης από αγρότες, όσον αφορά τις παραβάσεις που έχουν διαπραχθεί πριν από την 16η Οκτωβρίου του 2003, εφόσον και πάλι καταβληθεί η διαφορά του ειδικού φόρου κατανάλωσης πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης.
    Πέμπτον, χορηγείται πλήρης απαλλαγή για το τέλος ταξινόμησης των μέσων μεταφοράς των μετοικούντων στην Ελλάδα.
    Έκτον,
    επεκτείνεται το χρονικό διάστημα εντός του οποίου μπορούν οι μετοικούντες να κάνουν χρήση του πιστοποιητικού μετοικεσίας από διετία σε τριετία, εφόσον έχουν ενταχθεί σε προγράμματα πρόωρης συνταξιοδότησης. Έβδομον,
    επεκτείνεται το δικαίωμα των αναπήρων με 80% και άνω αναπηρία να παραλαμβάνουν ατελώς αυτοκίνητο έως 2650 cc
    Όγδοον, μειώνεται το χρονικό διάστημα για τον αποχαρακτηρισμό των αναπηρικών αυτοκινήτων από δεκαετία σε επταετία.
    Ένατον, χορηγείται στους πολυτέκνους το δικαίωμα παραλαβής και δεύτερου αυτοκινήτου μετά την πενταετία με την προϋπόθεση ότι έχουν ακόμη ανήλικα τέκνα.
    Δέκατον, ενισχύεται η εγχώρια κατασκευαστική βιομηχανία και βιοτεχνία με παροχή δυνατότητας παραλαβής φορτηγών αυτοκινήτων και βάσεων αυτών με αναστολή καταβολής του τέλους ταξινόμησης για την διασκευή τους στην Ελλάδα.
    Ενδέκατον, προστατεύεται το υγιές εμπόριο με την επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε περιπτώσεις εισαγωγής παραποιημένων ειδών.
    Δωδέκατον, θεσμοθετείται και για τις τελωνειακές υπηρεσίες η διαδικασία για τη διαγραφή χρεών σε περίπτωση αδυναμίας είσπραξης, δηλαδή κατ` ανάλογο τρόπο με ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα στις ΣΔΟΕ. Και δέκατον τρίτον, με ιδιαίτερο κεφάλαιο επανεργοποιούνται οι διατάξεις για τη διεξαγωγή διαγωνισμού για την απόκτηση πτυχίου εκτελωνιστή που είχαν «παγώσει» από το 1996, δηλαδή επί 11 χρόνια. Αυτά είχα να αναφέρω ως εισαγωγική μου δήλωση.
    Δεν αδικώ την αξιωματική αντιπολίτευση διότι, εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια. Είχε συνηθίσει σε μια σειρά από υποσχέσεις τις οποίες επαναλάμβανε διαρκώς και ουδέποτε ικανοποιούσε. Θέλετε να σας δώσω ένα παράδειγμα το οποίο θυμούνται όλοι οι Έλληνες από τον βορρά έως το νότο; Αφορά την πόλη της Θεσσαλονίκης: Η υποθαλάσσια αρτηρία. Εάν διαβάσετε όλες τις ομιλίες του τότε πρωθυπουργού τα τελευταία 6 - 7 χρόνια στη Θεσσαλονίκη, στη Διεθνή Έκθεση, θα δείτε ότι κάθε χρόνο υπόσχεται να την κάνει πράξη. Γίνεται πράξη με αυτή την κυβέρνηση. Εμείς, λοιπόν, έχουμε μια υποχρέωση: Βρισκόμαστε στον τρίτο χρόνο -τώρα ξεκίνησε ο τέταρτος χρόνος διακυβέρνησης της χώρας- να τιμήσουμε τις δεσμεύσεις μας, να ασκήσουμε πολιτική, να προχωρήσουμε στο έργο το οποίο ξεκινήσαμε το 2004 και θα συνεχίσουμε.
    Υπήρξαν πολλές φωνές πολλές Κασσάνδρες, οι οποίες έλεγαν ότι με το που θα γίνει Κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία θα πέσουν όλοι οι δείκτες της οικονομίας σε χειρότερα επίπεδα από ό,τι ήταν. Δεν θα σχολιάσω σε ποια επίπεδα ήταν, γιατί αυτοί αποδείχθηκαν περίτρανα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ειδικά από τη EUROSTAT. Θα πω μόνο ένα στοιχείο:
    Οι ρυθμοί ανάπτυξης, κατά τα όσα προέβλεπαν στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης, θα έπεφταν κάτω από το μηδέν, θα είχαμε αρνητική ανάπτυξη. Οι ρυθμοί ανάπτυξης, αυτή τη στιγμή, είναι από τους μεγαλύτερους στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Είχαν προβλέψει ότι μετά το τέλος των έργων των Ολυμπιακών Αγώνων θα πέσει ο κατασκευαστικός τομέας. Ο κατασκευαστικός τομέας που απασχολεί πάρα πολύ κόσμο, όπως γνωρίζετε, και είναι τομέας υποδομών και άρα ανάπτυξης, όχι μόνο δεν έπεσε, αλλά ανέβηκε πολύ περισσότερο. Ο κ. Σουφλιάς είχε την ευκαιρία πρόσφατα να ανακοινώσει μια σειρά έργων, τα οποία έχουν ήδη ξεκινήσει, άλλα που έχουν προκηρυχθεί, άλλα που προκηρύσσονται, δεσμεύσεων. Είπα ένα μόνο προηγουμένως, για την υποθαλάσσια αρτηρία. Υπάρχει μια σειρά από εθνικούς δρόμους που έχουν εξαγγελθεί, που έχουν προκηρυχθεί, που έχουν αρχίσει, που κοντεύουν να τελειώσουν. Σε λίγο καιρό τελειώνει και ο Μαλιακός. Πόσα χρόνια ακούτε για το Μαλιακό; Εν πάση περιπτώσει, υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι προβλέπουν και πέφτουν έξω στις προβλέψεις τους. Αυτούς τους κρίνει ο λαός.


    ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ:

    Ο τελικός του Champions League είναι μια μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου. Είναι ένα αθλητικό γεγονός με παγκόσμια ακτινοβολία που στρέφει τα βλέμματα πολλών εκατομμυρίων φιλάθλων, από όλο τον κόσμο, στην πατρίδα μας. Οφείλουν όλοι να αποδείξουν ότι έχουν την καλή διάθεση να βοηθήσουν τη χώρα και την προβολή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και να μην την υπονομεύσουν. Και αναφέρομαι σε κινητοποιήσεις, οι οποίες βεβαίως έχουν ανακοινωθεί να γίνουν με τρόπο ο οποίος μάλλον δεν ικανοποιεί αιτήματα συνδικαλιστών, αλλά κάνει περισσότερο ζημιά στην ίδια τη χώρα.

    ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Π. ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ:

    Σέβομαι το ότι ένας άνθρωπος ακολουθεί μια υπερασπιστική γραμμή δική του για να υπερασπιστεί τον εαυτό του απέναντι στη Δικαιοσύνη. Σεβόμενος αυτό το δικαίωμα που έχει κάθε Έλληνας πολίτης, δεν έχω να κάνω κανένα απολύτως σχόλιο.

    ΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗ ΔΕΘ:

    Η Έκθεση αρχίζει 7 Σεπτεμβρίου και δεν πρόκειται να αλλάξει αυτή η ημερομηνία.




    ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΠΓΔΜ:

    Η ελληνική θέση είναι σαφής. Την επανέλαβε ο Πρωθυπουργός δύο φορές τον τελευταίο καιρό. Δεν έχω να κάνω κανένα σχόλιο για τη δήλωση που εξεπέμφθη όντως χθες από την ηγεσία της FYROM.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ



    ΣΥΣΩΜΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ


    ΧΕΣΤΗΚΕ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ


    ΤΑΒΗΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ.


    ΑΜΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Γουστάρω να βλέπω νεοδημοκρατακια που στην απελπισία των και μη έχοντας τίποτα να πουν επί της ουσίας, να αμολανε σεντόνια από σαχλαμάρες που απευθύνονται μόνο σε χαχόλους..
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ρε σεις, τι σας πειράζει με τη Στάη;

    Το ότι είναι ωραία;
    Το ότι είναι έξυπνη;
    Το ότι είναι καλή δημοσιογράφος;
    Το ότι είναι αδίσταχτη;

    Ρε σεις χολερικοί (αν ξέρετε τη λέξη...) η Στάη είναι γέννημα των καιρών μας και τα καταφέρνει πολύ καλά. Ξέρει τι κάνει και που κινείται και (νομίζω) για πόσο ακόμα θα κινείται και γι' αυτο χαράζει πορεία.

    Ρε σεις, μπας και ζηλεύετε όποιον άνθρωπο ξεφεύγει από το μέσο όρο, και όλα τα υπόλοιπα είναι του κώλου;

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Telika prepei pragmati na einai poly anwmalos kapoios gia na einai simera fanatikos dexios . Ayto apodeiknyetai apo tis bourdelologies poy grafoun vrizontas edw oloi oi dexioi . Ante mazepsete tin voyleftina sas apo tin Voreo Ellada poy exei trellanei me ta tsiboykia olous toys nearoys dikigoroys twn Athinwn . Milame gia poly DEAL !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Eμένα με πειράζει που η Στάη θα μου φάει το μεροκάματο.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Α ρε μπουρδελο Ελλαδα!!!!

    Καθηστε μαλακες, με διεφθαρμενους πολιτικους, γλυφτες δημοσιογραφους,
    απληστους επιχειρηματιες, μπας και πεσει κανα ψιχουλο απ το τραπεζι τους.Προλαβα κι εφυγα!!!!

    1.Ελλαδα μονο η Αθηνα(40% της χωρας)=>Γαμηθηκε η επαρχια!!!Τι οικονομια να φτιαξει η χωρα ετσι??

    2.Μπουρδελο Παιδεια!!Στα πανεπιστημια παραγεται γνωση, οχι
    καταληψεις και μαλακιες

    3.Εδαφικη ακεραιοτητα? Αρχιδια!!! Οποιος θελει διεκδικει οτιδηποτε και εχει βασιμες πιθανοτητες να το ιδιοποιηθει (Αληθεια μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι μονο μαχητικα δικα μας πεφτουν? Ειχα δει ενα καταλογο στα ΝΕΑ: απ το 1970 περιπου και μετα απ τα μαχητικα που ειχαν πεσει λιγοτερα απο 5 ηταν τουρκικα, πανω απο 50 ελληνικα!!)

    Το μελλον ειναι Υποθηκευμενο και κανενας οχι απλα δεν προτιθεται να πληρωσει τα χρεη αλλα μονο να φορτωσει καινουρια!!!!!
    Γι αυτο το ηθικο σ'ολη τη χωρα ειναι χαμηλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. 9.20

    τιποτα απο ολα αυτα ,γρια πουατανα ειναι, τσατσα σε πρασινο μπουρδελο παει..

    να την χαιρεστε , εμεις δεν ανακατευομαστε, δικο σας μπουρδελο ειναι , εσεις διαλεγετε προσωπικο..

    το 'ωραια' , 'εξυπνη' και 'δημοσιογραφος' το λετε σε συγκριση με τον bravogiorgo ? γιατι αλλοιως θελετε εγκεκριμενο ψυχιατρο ..

    Δεν σας θελει ο λαος,
    την ποντικομουρα σας και μπρος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ...μια χαρά δημοσιογράφος είναι η Στάη ρε παιδία....απο τις λίγες αξιόλογες που έχουν απομείνει ...και όσο για την πολιτική σταδιοδρομία που ίσως ακολουθήσει ....εδω ακολούθησε την πολιτική η Πιπιλή (!!!!!!)...η Στάη σας πείραξε ??!???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. 11.42

    Μπορει εσυ φιλε να εισαι γεροντοφιλος, μπορει και η αισθητικη σου να ειναι τετοια (τυπου σταη) αλλα μην βαζουμε την ποντικομουρα στα ιδια με την πιπιλη... τι εκπομπες/χρηματα/προβολη ειχε και εχει η μια (ποντικομουρα) και τι η αλλη (πιπιλη) μπορει να μην σου αρεσει η πιπιλη αλλα δεν μπορεις να συγκρινεις κιολας..

    τελειως διαφορετικα μεγεθη..

    Τωρα αν εσενα σου φαινεται για 'δημοσιογραφος' ειναι γιατι εχεις συνηθισει να ακους τις ειδησεις απο κομματικα φερεφωνα του πασοκ....εμεις οχι οσο και να προσπαθειτε 26 χρονια τωρα... (ναι γιατι και σημερα το πασοκ ειναι που ελεγχει στο 95% τα ΜΜΕ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ειχα δει την Φ.Πιπιλή πριν έξη χρόνια , συνταξιδεύαμε σε αεροπλάνο εσωτερικής γραμμής . Είναι στην πραγματικότητα μία κακάσχημη μεσήλικη σκύλλα ενα και δέκα με τα χέρια στην ανάταση.Μην σας ξεγελά η τηλεόραση που τις παρφουρμάρουν και φτιασιδώνουν επί ώρες πριν να βγούν στο γυαλί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. 2.17

    δεν εχω αποψη γιαυτο, μπορει να εχεις δικιο, αλλωστε και η σταη αν την δεις απο κοντα θα νηστεψεις (υποχρεωτικα) μετα απο γυναικα τουλαχιστον 1 εβδομαδα.

    Το θεμα ειναι ομως οτι η ποντικομουρα δεκαετιες τωρα με την πλατη του πασοκ (υπηρξε ΚΑΙ συζυγος του βουλευτου πασοκ ΛΙΒΑΝΟΥ..) κονομησε χοντρα κανοντας την προπαγανδα της παντοτε απο τις πιο ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ που ειχε καπαρωσει κομματικα... ενω η πιπιλη την εφαγαν τα ραδιοφωνα και οι διαφημησεις.... δεν ειναι το ιδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Γιατι δε πηρα ΚΑΜΙΑ απαντηση στο σχολιο που εκανα 10:43?
    Μηπως διοτι αν καποιος ειναι χωμενος στα σκατα απαξιει να μιλα γι αυτα?

    Μαγγες η υπομονη ΔΕN σωζει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ligo moderetion sto vothro de tha evlapte

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Pio PASOKa den ginetai: Gia osous den gnwrizoun, h Ellh hdh apo ta xronia tis prwtis tileorasis tou SKAI apolamvane tis kalokairines diakopes tis stin Elounda sta idia bungalows me tin Mimi kai ton Siderenio (o opoios ws gnwston aresketo stin... parea diaforwn kyriwn)!

    Ws episimo dimosiografiko eksapterygo tou Kinimatos gia 15 xronia, dikaioutai kai ayti na zitisei mia 8esoula apo ton Yiorgo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. κατσε ρε φιλαράκι...εγω δεν συγκρίνω δυο δημοσιογράφους ..απλα θεωρώ οτι η πιπιλή ειναι δημοσιογράφος δευτερης κατηγορίας....έστω όσο την πρόλαβα και εγώ γιατι είμαι μικρος...ενω η Σταη τα τελεύταια χρόνια εχει κανει και καμια 10αρια σοβαρές εκπομπες....
    οσο αυτο περι φερέφωνων ....τι μας λες τωρα....γιατι όταν μιλας για δημοσιογράφους δεν ξέρεις τι είναι ο καθένας...το θέμα είναι να κρίνεις την δουλεία τους πέρα απο τα πολιτικα τους πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. 10.24

    φιλε επαναλαμβανω αλλο 'δημοσιογραφος' και αλλο δημοσιογραφος... στην πρωτη κατηγορια , πρωτο τραπεζι πιστα ειναι η ποντικομουρα...

    Φτανει η χειραγωγηση πια των πολιτων, καλα κανουν και πανε στην στανη τους τα κοπροσκυλα που εμφανιζονται σαν δημοσιογραφοι... ΟΥΣΤ

    Μου θυμιζουν τους αιωνιους 'εργατοπατερες' που δεν εχουν δουλεψει ποτε (εκτος αποο το οτι δουλευουνε τους εργατες)και οταν γινουνε μασηληκες τοτε 'γινονται' βουλευταδες στο κομμα που υπηρετουσανε -εναντιον των εργατων- τοσα χρονια...ετσι κατι σαν εφαπαξ πριν την συνταξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Oi deksioi ipourgoi as vroun prota tis portes apo ta ipourgia tous pou den kseroun pou einai edo kai 3,5 xronia eikonikis diakivernisi kai meta as mas poun tis vlakodis apopsis tou.
    Oso gia tin Ellara sas ponai koufales deksioi.
    Logiko me tis kouklares pou exete Gianakou,Petralia kai ta ipolipa montela ti na kanete.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. O Rousopoulos mipos einai Nikiasmenos n malon kalitera Poulimenos?
    O anthropos einai ksekatharos ta fraga ton niazoune eksou kai oi vilares kai ta eksoxika kai oli n xlida stin opia kanis den mas leei pos dimiourgounte mesa se 2 xronia Ipourgias...me mono enan ipourgiko mistho...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. o ρουσσοπουλος , για εσας που γραφετε τα περιεργα Ελληνικα του πασοκ (γνησια προιοντα πασοκικης παιδειας..) ειναι κομματικο στελεχος ...και προσωπικα μου ειναι εντελως αντιπαθης...μονο και που ξεκινησε και εκανε 'καριερα' απο την κομμουνιστικη μαλιστα αριστερα για μενα ειναι ενα αισχος σε δυο ποδια..

    Αυτο ομως δεν ακυρωνει την ροχαλα στην ποντικομουρα και σε ολους τους αλλους υποτιθεμενους 'δημοσιογραφους' που θα μας ταραξουνε στο ψεμμα το βραδυ απο τα μεγαλα καναλια τους (μεχρι να μπουν και αυτοι στο ψηφοδελτιο ντε..) αλλα να δουμε ποτε ο Ελληνικος λαος θα φτασει στα ορια του (κοντα ειναι..) και θα τους τελειωσει για τα καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Όλους τους ‘’κυρίους’’ που βρίζουν το Πα.σο.κ. θέλω να τους ρωτήσω για την προίκα των 130.000.000 δολλαρίων Η.Π.Α. που δήλωσε ο θείος Αχιλλέας στην δήλωση του πόθεν έσχες !!!
    Επειδή οι περισσότεροι είναι νέοι στην ηλικία τους πληροφορώ :
    Ο πεθερός του κ.Αχιλλέα Καραμανλή , ο συχωρεμένος Διαμαντής , ήταν ένας ‘’σεμνός και ταπεινός’’ ψαρομανάβης στην ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου .
    Στην αρχή της ανόδου της Δυναστείας των Καραμανλήδων του είχαν δώσει την αποκλειστικότητα εισαγωγής παστού βακαλάου στην Ελλάδα .
    Όταν η Δυναστεία θέριεψε και οι μπίζνες μεγάλωσαν έβαλαν στο όνομά του την Ναυτιλιακή τους εταιρία για να μην φανούν αυτοί οι Εθνοσωτήρες ότι έγιναν μεγαλοεφοπλιστές .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ποτε δουλεψαν οι =
    λαλιωτης
    τσοχατζοπουλος
    bravogiorgos
    δαμανακη
    μπιστης
    μπενιζελος
    παγκαλος
    παπαντωνιου
    diamantopoyloy
    αποστολακη
    κλπ κλπ - για πεστε μου που κολλησανε ενσημα αυτοι ? αν δεν δουλεψανε ποτε , που βρεθηκανε με τετοιες περιουσιες ?

    εδω σας θελω...οχι στις βρισιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Σχετικά με την προίκα των 130.000.000 δολλαρίων Η.Π.Α. που δήλωσε ο θείος Αχιλλέας , κάποιοι τσαντίστηκαν και με ρώτησαν για την αποζημίωση που πήρε η
    Μαργαρίτα .
    Επειδή δεν φορώ παρωπίδες , λέω τα σύκα σύκα .
    Μέχρι που γνώρισε την πουτάνα την Μιμή ( που του την έρριξε δίπλα του η μαφία της Ολυμπιακής ) ο Ανδρέας ποτέ δεν είχε ενδειαφερθεί για χρήματα .
    Μιμή σύν αρρώστεια τον διέλυσαν και από εκεί και πέρα η Μιμή έκανε κουμάντο .
    Έγιναν πολλές μαλακίες εν αγνοία του άρρωστου Ανδρέα .
    Πήρε μία μεγάλη αποζημείωση από το περιοδικό ‘’Time’’ μετά δικαστικό αγώνα στην Νέα Υόρκη για ένα λίβελο εναντίον Ανδρέα την εποχή του βρώμικου ’89 .
    Πόσα ήταν ακριβώς ποτέ δεν μάθαμε . Την μερίδα του λέοντος την πήρε η πορνοστάρ.
    Αλλά ο Θεός είναι μεγάλος και από αυτήν τα έφαγαν οι διάφοροι ζιγκολό .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. αφου δε θυμάσαι πόσα πήρε από το ΤIME, άστο καλύτερα... Πολύ πολύ λιγότερα. άρα μέχρι τα $100 μύρια υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

    Το ότι η μαφία της ΟΑ του έριξε την πουτάνα από δίπλα... κόψε τα παραισθησιογόνα...

    Σε ότι αφορά στη δικαιολογία περί αρρώστιας, ούτε αυτό παίζει. Ας παραιτούνταν (ναι καλά...) αν αγαπούσε τη χώρα και άν είχε αξιοπρέπεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Όλους τους ‘’κυρίους’’ που βρίζουν το Πα.σο.κ. θέλω να τους ρωτήσω για την προίκα των 130.000.000 δολλαρίων Η.Π.Α. που δήλωσε ο θείος Αχιλλέας στην δήλωση του πόθεν έσχες !!!
    Επειδή οι περισσότεροι είναι νέοι στην ηλικία τους πληροφορώ :
    Ο πεθερός του κ.Αχιλλέα Καραμανλή , ο συχωρεμένος Διαμαντής , ήταν ένας ‘’σεμνός και ταπεινός’’ ψαρομανάβης στην ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου .
    Στην αρχή της ανόδου της Δυναστείας των Καραμανλήδων του είχαν δώσει την αποκλειστικότητα εισαγωγής παστού βακαλάου στην Ελλάδα .
    Όταν η Δυναστεία θέριεψε και οι μπίζνες μεγάλωσαν έβαλαν στο όνομά του την Ναυτιλιακή τους εταιρία για να μην φανούν αυτοί οι Εθνοσωτήρες ότι έγιναν μεγαλοεφοπλιστές .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Σύντροφοι να υπενθυμίζετε καθημερινά στους αποπροσανατολισμένους φίλους μας που ακόμα είναι Δεξιοί τα ακόλουθα ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν μετά την
    7η Μαρτίου 2004 :
    1) Η κυβέρνηση της Ν.Δ. έβαλε το κόμμα πάνω από την πατρίδα και χάλκευσε την περίφημη ‘’απογραφή’’βάζοντας την Ελλάδα υπό επιτήρηση . Σκοπός τους ήταν (α) η κατασυκοφάντηση των πολιτικών τους αντιπάλων (β) να μην πραγματοποιήσουν τις προεκλογικές τους υποσχέσεις.
    2) Η τριάδα Ρουσσόπουλου – Παυλόπουλου – Παπαληγούρα πομπωδώς ανακοίνωσε την ψ΄φιση του περίφημου νόμου για τον ‘’Βασικό Μέτοχο’’ αλλά έντρομη τον πήρε πίσω μετά 2 μήνες ,μια Κυριακή βράδυ .
    3) Η Νέα Διακυβέρνηση αύξησε στο 40% την φορολόγιση μισθωτών και συνταξιούχων αλλά μείωσε στην μέση την φορολογία των βιομηχάνων .
    4) Φοροαπάλλαξε τελείως τους Δεσποτάδες.
    5) Το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN συμπεριέλαβε τον κ.Αλογοσκούφη μέσα στους 101 πιό βλάκες οικονομολόγους του κόσμου για το έτος 2006 . Το έβαλε βέβαια στην 39η θέση , ενω νομίζω ότι άξιζε θέση στην πρώτη δεκάδα .
    6) Financial Times κάθε μέρα γράφουν για Ελληνικό οικονομικό φιάσκο .
    7) Η κλίκα του υπουργείου οικονομικών είναι υπεύθηνη για το έγκλημα των δομημένων ομολόγων και ας αφήσουν τις τρίχες ότι τα ίδια έκαναν και οι Πασόκοι . Βόλτα στα Cayman Islands μόνο τα γαλάζια παιδιά πηγαίνουν τα ομόλογα για να κτίζουν ανάκτορα με τις μίζες .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *