GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Απαγορευμένη ζώνη" και η παραλία του Φλοίσβου...

ο Τι συμβαίνει με την παραλία του Παλαιού Φαλήρου στο ύψος της μαρίνας Φλοίσβου; Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται γιατί δεν έχουν πρόσβαση στην ακ...

ο
Τι συμβαίνει με την παραλία του Παλαιού Φαλήρου στο ύψος της μαρίνας Φλοίσβου; Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται γιατί δεν έχουν πρόσβαση στην ακτή, ενώ ο δήμαρχος χαρακτηρίζει «παραμυθάδες», όσους υποστηρίζουν αυτή την άποψη!
Ας δούμε πως έχει η κατάσταση: Δίπλα στη μαρίνα του Φλοίσβου υπάρχει θερινός κινηματογράφος. Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου έχει νοικιαστεί σε ιδιώτη έναντι αμοιβής στον δήμο. Το συμβόλαιο της μίσθωσης το έχει υπογράψει ο δήμαρχος του Παλ. Φαλήρου. Αναφέρεται μέσα στο συμβόλαιο ότι ο χώρος νοικιάζεται για αποκλειστική χρήση του σινεμά και τίποτα άλλο. Δίπλα στο σινεμά, υπήρχε μια παιδική χαρά με μέτωπο προς την παραλία. Σήμερα υπάρχουν, έξω από το σινεμά και μέσα σε δημόσιο χώρο, 100 τραπεζοκαθίσματα και κυλικείο εντός του σινεμά (για όλα αυτά δεν υπάρχει άδεια). Για να μπει κάποιος γονέας με το παιδί του στην παιδική χαρά θα πρέπει απαραιτήτως να περάσει ανάμεσα από τα τραπεζοκαθισματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν δεν λειτουργούσε το θερινό σινεμά, ο χώρος ήταν κλειδωμένος, επομένως και η παιδική χαρά απροσπέλαστη στα Φαληριοτοπουλα!!! Κάτι που σημαίνει δηλαδή ότι η ακτή είναι απροσπέλαστη υπό ...προϋποθέσεις. Όποτε δηλαδή λειτουργούσε ο κινηματογράφος!!!!
Κωμωδία η δράμα άραγε παίζεται στο Παλαιό Φάληρο;
οοΈνας Φαληριώτης

89 σχόλια

  1. ΤΟ ΠΑΚΟΕ

    ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

    ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΑΚΤΕΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΛΕΦΤΑ.

    ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς είναι σε τέτοιο βαθμό υποβαθμισμένη πια η ζωή στο Φάληρο που όλοι οι κάτοικοι είναι απογοητευμένοι. Πηγαίνω τακτικά εκεί και η δυσαρέσκεια του κόσμου εκδηλώνετε χωρίς δυσκολία. Σε παρατήρηση μου γιατί τον ψηφίσατε η απάντηση των είναι «αυτόν τουλάχιστον τον βλέπουμε!!!!!!!» Με τέτοιους λαϊκισμούς και καραγκιοζλίκια έπεισε τους ανθρώπους και των ψήφισαν.
    Υπάρχουν ελπίδες εάν ενωθεί το σύνολο της αντιπολίτευσης μπορεί να αλλάξει χέρια ο δήμος όπως έγινε κατεπαναληψη στο παρελθόν με το Δήμαρχο Καψανη. Θα αφήσει άραγε όμως ο Καλκαβουρας? Και οι παιλοκοματικοι που ελέγχουν το ΠΑΣΟΚ στο Φάληρο?
    Για να βοηθήσω έχω και την πρόταση μου.
    Μπορούν αν συμφωνήσουν όλοι από τώρα να είναι η γιατρός Μαρκοσογλου κοινή υποψήφια της Αντιπολίτευσης να αλλάξει χέρια ο Δήμος .Να μια σοβαρή πρόταση που από τώρα άμα ζυμωθεί και προβληθεί είναι νομίζω η καλύτερη πρόταση για να τερματιστεί η χειρότερη περίοδος δημαρχιακή που είχε το Φάληρο.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mpampi eisai xristianos or8odoxos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παντως αυτη η συμμορια "babis" πρεπει ναναι :
    1.Διανοητικα καθυστερημενα IQ λεμε κατω του μετριου
    2. Πληρωμενα αφισκια .
    Ενα διανοητικα καθυστερημενο αμα το πληρωνεις μπορεις να το φτιαξεις οπως θελεις.
    Εδω η πασοκοσκυλια με την πληρωμη και βασιζομενη στο χαμηλο IQ των μαλακοκαυληδων Ξηρων εφτιαξε ολοκληρη 17Ν,με την οποια επι 20 χρονια τρομοκρατουσε τους αντιπαλους της ,δολοφονωντας εξεχοντα στελεχη της,και χτυπωντας οποτε ειχε προβληματα (απεργια πχ?
    Ενα φονος και τελειωσαμε για ενα τριμηνο. Ξανα απεργια ? Ξανα αλλος φονος απο την δικια μας 17Ν και να ! βγαλαμε αλλο ενα τετραμηνο ..)

    Με αντιλαμβανεστε φιλτατοι,Νομιζω?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mpampi eisai xristianos or8odoxos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατι ο μπραβογιοργο κραταει αποστασεις απο τον προεδρο των πουστηδων Βαλλιανατο?

    Θελει να μας κανει να ξεχασουμε οτι τον ειχε συμβουλο οταν ηταν ΥΠΕΞ?
    Η μηπως ντρεπεται?
    Η μηπως παλια του αρεσε το .."ντηζελ" ! ,μετα επαψε να του αρεσει και θελει να ξεκοψει απο τις ..κακες παρεες?

    Να το πει ξεκαθαρα.
    Η ειναι πουστης η δεν ειναι,
    η συμπαθει τους πουστηδες η οχι
    να ξερουν και οι πουστηδες ,που ειναι μια ξεφωνημενη κοινωνικη ομαδα,να τον ψηφισουν η οχι...

    Αυτη η ερμαφροδιτη κατασταση ειναι πολυ υποπτη,συμφωνειτε φιλοι μου?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. lamogia toy PRESS-GR to sbhsate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανοιχτή Επιστολή εις GAP

    Yorgo dearest, Ελπίζω τα Ελληνικά σου να είναι αρκετά έτσι ώστε να καταλάβεις τι σου γράφω. Άν όχι, δώσε την επιστολή στον Παύλο το Γερουλάνο (το γιό του Σταυλάρχη του Κοκκού, Μαρίνο Γερουλάνο) που έιναι το δεξί σου χέρι να σου τη μεταφράσει.

    Το θέμα για το οποίο σου καταναλίσκω τον πολύτιμο χρόνο σου από το γυμναστήριο, το ποδήλατο, την τήρηση της ισορροπίας στην Τρικούπη και τη διαδικτυακή δημοκρατία είναι το εξής.

    Θεωρώ πως πρέπει να δώσεις χρήματα στους οπαδούς σου γιατί τρία χρόνια τώρα εκτός κουτάλας είναι πολλά. Και θα είναι ακόμη περισσότερα μετά την δεδομένη ήττα σου στις επερχόμενες εκλογές που τόσο πολύ επιθυμείς. Το γιατί εσύ το ξέρεις-είναι άλλο ζήτημα και θα το συζητήσουμε κάποια άλλη στιγμή, γιατί τώρα θέλω όλο το attention span σου των τριών (3) δευτερολέπτων επικεντρωμένο στο matter at hand.

    Έχουν ξαμολυθεί στη βίζιτα τα αρπαχτικά σου και τσιμπουκώνουν όποιον βρούν, just so as to make a fast dollar.

    Therefore, please be kind enough to ask Alex (Rontos) to release funds via NGO’s (ΜΚΟ) όπως τόσες φορές έκανες και στο παρελθόν (με τα γνωστά αποτελέσματα της εθνικής μειοδοσίας) γιατί κοντεύουμε να λιώσουμε από τις πίπες.

    Thank you and have a great day!

    P.S. Give my warmest regards to your mother.
    P.S.2 Προς επίρρωσιν των όσων σου έγραψα, σε άλλο post θα αναρτηθούν τα τσιμπουκο-stats του πιστότερου οπαδού σου, babi τερψίπρωκτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τους ..κοραη,παντελακη,καρελια.
    τους πληρωνει η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ για να γραφουν..ασυναρτησιες,μπουρδες,
    κοτσανες?
    η εχει αναλαβει ο ρουσοπουλος τα εξοδα τους

    4:22 μμ


    Ανώνυμο said...
    το νεο ΠΟΝΤΙΚΙ απο πια παραγκα χρηματοδοτειται?

    4:23 μμ


    Ανώνυμο said...
    εξωθεσμικο βαθυ παραπασοκ.

    4:24 μμ


    Ανώνυμο said...
    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ..ΣΤΟ 100.8 ΝΕΤ.
    ΜΕ ΤΣΟΥΤΣΙΑ ΣΑΡΑΝΤΗ..
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΟΤΑΝ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ
    ΝΔ ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Τελικά τα Ταμεία ζημιώθηκαν ή όχι;»

    Γ.ΜΑΝΩΛΗΣ: « Πέρα από το συγκεκριμένο ομόλογο που πράγματι υπάρχει ζημιά γιατί υπάρχει μίζα στη μέση, δεν σημαίνει ότι όλα τα ομόλογα είναι καταστροφή, ή δεν έχουν ρίσκο, ρίσκο έχουν, αλλά και ρίσκο προς την κατεύθυνση να κερδίσουν πολύ περισσότερα. Δεν άκουσα κανέναν από το ΠΑΣΟΚ να μιλά για τις τράπεζες, είμαι ο μόνος που έχω πει για τις ευθύνες των τραπεζών, του κου Γκαργκάνα, της τράπεζας της Ελλάδας, τα ομόλογα των τραπεζών.»

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Χθες υπήρχε μια δημοσκόπηση…»

    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

    ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗΝ ΕΡΤ ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ?
    ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΠΑΣΟΚ?

    4:25 μμ


    Ανώνυμο said...
    ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ,ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣαριστερες,δεξιες.
    οι βουλευτες ολων των κομματων,
    οι συνδικαλιστες δεν μιλανε.
    ΓΙΑ ΤΑ 4 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ
    ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ.

    4:26 μμ


    Ανώνυμο said...
    O KAΡΑΜΑΝΛΗΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ
    ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2008.
    ΓΙΑΤΙ?
    ΛΕΕΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ..ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟΣ.
    ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΛΟΓΟ...

    ΝΑ ΓΕΛΕΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.
    ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΗ.
    ΟΤΑΝ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΝΕΤ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΩΝΑΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ.

    ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ..

    ΕΝΤΟΛΗ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ?
    ΕΝΤΟΛΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΠΑΣΟΚ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι κολπο καραμανλη για να σπασει το ηθικο της ιδιωτικης καναλομαφιας.
    τους δηλωνει..
    λιγουρια ουτε την ερτ δεν ενδιαφερομαι να ελεγξω.
    την αφηνω στα λιγουρια του πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΙ ΠΑΘΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ?
    ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΕΙΔΑ.
    ΚΟΨΑΝΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟΛΟΓΙΑ.
    ΓΙΑΤΙ?
    ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ? ΑΝΗΣΥΧΩ..
    ΕΙΧΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ..ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΤΟΥΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. E?? OXI KAI O TSOYTSIAS ΠΑΡΑΠΑΣΟΚ...ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ
    ΝΔ ΝΔ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ NEW EINAI O PARADHMOSIOGRAFOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΠΑΡΑΓΚΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΗ ΟΣΟΥΣ
    ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ.
    ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟ,ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 4 47
    ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ..
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΝΕΑ,ΒΗΜΑ,ΕΘΝΟΣ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΟΥΣ ΜΙΖΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΙΑ,ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗ,ΤΗΝ ΜΝΗΣΙΚΑΚΙΑ,ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΕ ΠΑΡΑΥΤΑ ΣΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟ.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ...ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Η ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΗΔΙΑΖΕΙ ..ΔΙΟΡΘΩΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εχεις δικιο,η χολη και η κατινια που εκπεμπουν γινεται μπουμεραγκ για το πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 4:22 bravo lalakes, twra peisate me tin eksupnada sas olo ton kosmo na min psifisei pasok.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ.
    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ..
    ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ?
    ΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙ ΔΕΛΤΙΑ?
    ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ?
    ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ
    ΦΤΑΙΕΙ Η AGB?
    ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ.
    ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΤΟΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΑΠΑΞΙΩΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
    του χρονου η αννιτα πανια θα εισελθει δυναμικα και στον τυπο.
    απλα περιμενει να ολοκληρωθει η αυτογελειοποιηση των δημοσιογραφων.
    στρατολογει ηδη την νεα γενια των δημοσιογραφων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΗΣ
    ΕΡΤ ΝΑ ΡΩΤΑΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΝΝΙΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΜΠΕΣ ΚΑΙ
    ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παντως αυτη η συμμορια "babis" πρεπει ναναι :
    1.Διανοητικα καθυστερημενα IQ λεμε κατω του μετριου
    2. Πληρωμενα αφισκια .
    Ενα διανοητικα καθυστερημενο αμα το πληρωνεις μπορεις να το φτιαξεις οπως θελεις.
    Εδω η πασοκοσκυλια με την πληρωμη και βασιζομενη στο χαμηλο IQ των μαλακοκαυληδων Ξηρων εφτιαξε ολοκληρη 17Ν,με την οποια επι 20 χρονια τρομοκρατουσε τους αντιπαλους της ,δολοφονωντας εξεχοντα στελεχη της,και χτυπωντας οποτε ειχε προβληματα (απεργια πχ?
    Ενα φονος και τελειωσαμε για ενα τριμηνο. Ξανα απεργια ? Ξανα αλλος φονος απο την δικια μας 17Ν και να ! βγαλαμε αλλο ενα τετραμηνο ..)

    Με αντιλαμβανεστε φιλτατοι,Νομιζω?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. με τους ξηρους την βγαλανε τζαμπα οι πασοκοι γιατι τους παραμυθιασαν
    ιδεολογικα.
    την νεα τρομοκρατια ομως θα την πληρωσουν αδρα...
    σημερα δεν βρισκεις ευκολα να στρατολογησεις μαλακες.
    θα πρεπει να πληρωσουν εισαγομενους..μαφιοζους.
    βεβαια στα βαλκανια θα τους κανουν καλες τιμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. λαθος κανετε.
    οι χορηγοι της τρομοκρατιας δεν ανηκουν στο επισημο πασοκ.
    προερχονται απο το πολυ βαθυ..
    και απο το εξωθεσμικο,επιχειρηματικο πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γουστάρω να βλέπω νεοδημοκρατακια και Ροσοπουλακια που στην απελπισία των και μη έχοντας τίποτα να πουν επί της ουσίας, να αμολανε σεντόνια από σαχλαμάρες,επαναληψεις και φαιδροτητες που απευθύνονται μόνο σε χαχόλους..
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ηδη τα δημοσιογραφικα παπαγαλακια τους,σε αναλυσεις αποδιδουν την νεα..τρομοκρατια..στις δηλωσεις πολυδωρα.
    δηλωσεις..ειναι η αιτια...
    αρα ξερουν ολοι τι συμβαινει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. babis
    εαν εισαι καλο παιδι θα σε ενταξω στην νεα γενια των δημοσιογραφικων ταλεντων που στρατολογει η αννιτα πανια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. φοβερες αναλυσεις..
    αυξηση εγκληματικοτητας.
    τα πηραν οι κλεφτες με τον πολυδωρα.

    αυξηση βιας χουλιγκανων-φοιτητων.
    τα πηραν με τον πολυδωρα.

    νεα τρομοκρατια.
    τους εκνευρισε το πολυδωρας.

    καλα ολους αυτους τους πληρωνουν?
    αννιτα καπαρωσε τους ..μεγαλα
    ταλεντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. γιατι αυτους που τους πληρωνουν τους θεωρεις εξυπνους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. δεν ειναι τυχαιο οτι το ΠΟΝΤΙΚΙ
    απο την μια εκφραζει συμπαθεια στους τρομοκρατες και ταυτοχρονα
    υπερασπιζει την εμπειρη αντιτρομοκρατικη..ομαδα του συστηματος πασοκ..
    που κινδυνευει απο τον πολυδωρα.
    τρελα πραγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. το σκληρο ροκ χρεοκοπησε.
    ζητω το τρομοκρατικο ροκ.

    μακης-καχριμακης-κακαουνακης-
    ποντικακης-επαναστατικος αγωνας του
    συστηματος πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ορισμένοι χαζούληδες Δεξιοί δυστυχώς δεν μπορούν να πιστέψουν ότι η 17Ν τέλος. Αυτή ήταν. Βλέπεις πώς να αλλάξουν τώρα μια εδραιωμένη πεποίθηση που τόσο χρόνο τους πιπίλιζαν το μυαλό ότι η 17Ν είναι το ΠΑΣΟΚ. Με τέτοιες φήμες και διαδόσεις μέχρι και εκλογές κέρδισαν .Οι άνθρωποι δεν ωρροδουν πουθενά. Αρκεί να πάρουν την εξουσία. Αυτός είναι ο σκοπός , δεν τους ενδιαφέρει τι θα πουν και τι ψέματα θα εκπέμψουν. Κλασικό παράδειγμα πρόσφατα. Είναι πολύ φρέσκια τα γεγονότα. Τι ψεμaτα και τι υποσχέσεις έλεγε ο σημερινός» καταλληλότερος» Μπουλης με το PLAYSTATION ?. Λέχτηκαν περισσότερες ψευτιές και υποσχέσεις προεκλογικά?. Δεν υπήρξε πικραμένος που προεκλογικά να μην πήρε την ψεύτικη υπόσχεση του για ότι τον απασχολούσε.
    Η πλάκα έχει λοιπόν ότι σήμερα μετά την εξάρθρωση της 17Ν οι χαζούληδες οι Δεξιοί, έχουν κολλήσει και αφού κατέρρευσε ο μύθος ότι 17Ν=ΠΑΣΟΚ ,που τόσα χρόνια εντέχνως καλλιεργούσαν ,αυτοί συνεχίζουν να είναι στον κόσμο των. Οι άνθρωποι έχουν πια την συμπάθεια μας. Τι άλλο να πω. Αρρωστημένες καταστάσεις και κολλήματα.
    Θα μου πεις υπήρξε ποτέ Δεξιός και απόλυτα υγιής στο μυαλό η στη ψυχή.?
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Επανέρχομαι στην πρόταση μου που έγραψα πιο πάνω.
    Το Φάληρο μπορεί να ελπίζει και να έχει προοπτική μόνο εάν όλη η αντιπολίτευση συμφωνήσει από τώρα για κοινό υποψήφιο και σαν τέτοιο η περίπτωση της γιατρού Μαρκοσογλου είναι η καλυτερη. Μόνο τότε το Φάληρο θα έχει ελπίδες να απαλλαγεί από τον σφικτό εναγκαλισμού του Δεξιού Δημάρχου και της κοματοκρατιας του.
    Η γιατρός Μαρκοσογλου έχει και ελπίδες και είναι η καλύτερη πρόταση που μπορεί να ενώσει όλη την αντιπολίτευση.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. mpampi eisai xristianos or8odoxos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "...πια η ζωή στο Φάληρο που όλοι οι κάτοικοι είναι απογοητευμένοι.Πηγαίνω τακτικά εκεί..."
    babis



    ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ, Η ΠΙΠΑ ΤΟΥ ΤΑΛΗΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρε μεγάλε τι κολημμα έχεις φάει με το θρήσκευμα μου.
    Στη νέα ταυτότητα που έχω βγάλει δεν γράφει για θρήσκευμα. Από την άλλη όταν είμαι στην ιδιαιτέρα μου πατρίδα πάω στην εκκλησία. Εδω στην Αθήνα πάω στην εκκλησία στην Ανάσταση. Κάποιες άλλες φορές που βρίσκομαι εντος ναού δεν πλησιάζω ποτέ κοντά στο «παγκάρι» όχι όμως και το «Ψαλτήρι». Πίστη μου είναι μια ανώτατη δύναμη απροσδιόριστη.
    Αυτά και συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου με προσωπικό θέμα αλλά δεν μπορώ να βλέπω τον άλλο να βασανίζετε και να αγωνιά ρωτώντας με συνεχώς για το θρήσκευμα μου, βλέπεις εμείς του ΠΑΣΟΚ μας διακρίνει αυξημένη κοινωνική ευαισθησία σε κάθε πρόβλημα προσωπικό η ευρύτερο κοινωνικό.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο Δήμαρχος του Παλαιού Φαλήρου κύριος Διονύσης Χατζιδάκης είναι πρώην αξιωματικός του Π.Ν. και πρώην Γραμματέας του κ.Κώστα Μητσοτάκη .
    Είναι ένας από τους ‘’ΗΡΩΕΣ’’ της Νέας Δημοκρατίας που συνέβαλε τα μέγιστα για να εκτοξευθεί το κόστος των Ολυμπιακών Έργων στα Επουράνια . Ανακάλυψε ενάμισυ χρόνο πριν τους αγώνες ότι θα γίνει το τραμ και ξεσήκωσε τον κόσμο . Έβανε τα σκουπιδιάρικα του Δήμου να κλείνουν-εμποδίζουν τα έργα . Χέρι –χέρι με τον ‘’Κόκκινο Πάνο ‘’ και άλλους γαλάζιους καραγκιόζηδες έκαναν πορείες διαμαρτυρίας και το κυριώτερο είναι ότι Δημοσίως ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΦΑΛΗΡΙΩΤΙΚΟ ΛΑΟ ΟΙΤΙ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ . ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Epeidi kapoioi filoi milane poly peri thriskias , tous pliroforw oti oi Ellines progonoi mas pistevan stous Dwdeka Theous . Oi Rwmaioi autokratores peripou to 375 Meta Xriston dia tis vias epevalan stous Ellines tin Evraiki Thriskia tou Xristianismou . Auta gia na akougetai kapou kapou kai i Istoria oxi mono h xountopoustara o Xristodoulos .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Oi Faliriwtes topikoi Varwnoi tou Pasok KALKAVOURAS kai STAKIADIS evgalan pali (kai me 50% apo tin prwti Kyriaki) Dimarxo ton D.Xatzidaki .Palepsan me lyssa na min katexvei dynati prasini ypopsifiotita . Meta tis ekloges toys antameipse o Dimarxos analoga.To I.K.A. enoikiase to ktirio pou anoikei stous dyo aytoys Varwnoys !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο ΛΑΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΦΑΥΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ! ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΥΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δυστυχώς το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ στο Φάληρο έχει ονοματεπώνυμο. Λέγεται ΚΑΛΚΑΒΟΥΡΑΣ. Όσο είναι στα πράγματα αυτός και η παρέα του (ΚΑΛΚΑΒΟΥΡΑΣ, ΣΤΑΚΕΙΑΔΗΣ, συζυγος ΠΑΠΑΔΟΛΟΥΛΟΥ του Υπουργου , ΞΑΝΘΟΥΔΑΚΗΣ και άλλοι όμοιοι των) το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να δει άσπρη μέρα και ο Χατζηδάκης και κάθε Χατζηδάκης θα αλωνίζει. Βλέπετε το κτίριο της παρέας ΚΑΛΚΑΒΟΥΡΑ και ΣΤΑΚΕΙΑΔΗ καλά κρατεί. Το φροντίζει ο Δήμαρχος να είναι πάντα καλά νοικιασμένο σε ένα χώρο που δεν παρέχει στοιχειώδη υποστήριξη (παρκινγκ κλπ). Το ΠΑΣΟΚ είναι εγκλωβισμένο από αυτή την παρέα και ο Δήμαρχος αλωνίζει. Όσες προσπάθειες έγινα για να τους ξετινάξει όλους αυτούς το ΠΑΣΟΚ από το σβέρκο του έχουν αποτύχει.
    Όλα τα αξιόλογα και σημαντικά στελέχη του ΠΑΣΟκ στο Φάληρο σήμερα είναι αποστασιοποιημένα και αδρανοποιημένα διαμαρτυρόμενα για το χάλι των.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτή είναι η κατάντια στην οποία έχουν φέρει τη χώρα οι δεξιοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΛΗ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΦΛΟΙΣΒΟ , ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ....

    Σας παραθετω ειδηση απο 'ΣΗΜΕΡΙΝΗ' εφημεριδα Κυπρου..

    //////////////////////////////
    Σάββατο, 26 Μαίου 2007

    Tουρκική εισβολή στη Δ. Θράκη

    ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ

    ΠΟΛΕΜΙΚΗ άσκηση με σενάριο επίθεσης στη Δυτική Θράκη πραγματοποίησαν προχθές οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις, στον κόλπο της Σμύρνης. Την άσκηση υπό την επωνυμία «ΕΦΕΣ-07» (από το όνομα της αρχαίας ελληνικής Εφέσου στη Μικρασία) διεξήγαγε η 4η Στρατιά (η επονομαζόμενη «Στρατιά Αιγαίου») με τη συμμετοχή 10.000 στρατιωτών:
    - Τεσσάρων πλήρους συνθέσεως ταγμάτων.
    - Λόχων υποστηρίξεως και ηλεκτρονικού πολέμου.
    - Λόχου ραδιοβιοχημικού πολέμου της Ταξιαρχίας που δρα υπό την κάλυψη «αντιμετώπισης σεισμών και καταστροφών»
    - Μονάδων του πολεμικού ναυτικού (2 φρεγάτες, 2 αντιτορπιλικά, ένα υποβρύχιο, 4 ναρκοθέτες, 3 πυραυλάκατοι και ελικόπτερα) καθώς και
    - Μονάδων της πολεμικής αεροπορίας (8 μαχητικά και ένα αεροσκάφος ανεφοδιασμού εν πτήσει).
    Το σενάριο της «ΕΦΕΣ-07», για πρώτη φορά φέτος περιλάμβανε ότι: Στη «γαλάζια» χώρα ζει μεγάλη εθνότητα της γειτονικής «κίτρινης» χώρας. Στη «γαλάζια» χώρα προκλήθηκαν επεισόδια τρομοκρατικών ενεργειών, εναντίον της εκεί «κίτρινης» εθνότητας, με αποτέλεσμα 20 νεκρούς και 1.200 τραυματίες. Οι ένοπλες δυνάμεις της «κίτρινης» χώρας αναλαμβάνουν επιθετική δράση για τη διάσωση της υπόλοιπης «κίτρινης» εθνότητας που ζει στη «γαλάζια» χώρα.

    Σεζέρ – Ερντογάν

    Στο παρατηρητήριο της τουρκικής άσκησης ήταν ο πρόεδρος της Τουρκίας Σεζέρ, ο πρωθυπουργός Ερντογάν και ο αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων στρατηγός Μπουγιούκανιτ. Επίσης εκπρόσωποι εννέα άλλων κρατών.

    ///////// τελος ////////////////

    ΓΕΙΑΣΑΝ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΜΑΣ..ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ...ΑΙΝΤΕ ΜΠΡΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ..

    ΟΥΣΤ ΠΑΛΗΟΣΚΥΛΑ , ΕΥΤΥΧΩΣ ΒΓΗΚΕ Ο ΣΑΡΚΟΖΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΣΡΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ (ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ) ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 'ΕΛΛΗΝΕΣ' ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ..θα λεγανε 'μην δινετε σημασια τα κανουνε για εσωτερικη καταναλωση' η το καλυτερο 'αυτες οι πρακτικες δεν συναδουν με τις ευρωπαικες αξιες'

    ΟΥΣΤ και παλι ΟΥΣΤ

    Ο ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. κυρία μου 8.02

    ανοίξτε τα μάτια (κι όχι μόνο το στόμα) και διαβάστε τι γράφουν οι δικές σας παραπάνω...



    "......Oi Faliriwtes topikoi Varwnoi tou Pasok KALKAVOURAS kai STAKIADIS evgalan pali (kai me 50% apo tin prwti Kyriaki) Dimarxo ton D.Xatzidaki .Palepsan me lyssa na min katexvei dynati prasini ypopsifiotita . Meta tis ekloges toys antameipse o Dimarxos analoga.To I.K.A. enoikiase to ktirio pou anoikei stous dyo aytoys Varwnoys !!!...."

    7.47
    ".....Δυστυχώς το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ στο Φάληρο έχει ονοματεπώνυμο. Λέγεται ΚΑΛΚΑΒΟΥΡΑΣ. Όσο είναι στα πράγματα αυτός και η παρέα του (ΚΑΛΚΑΒΟΥΡΑΣ, ΣΤΑΚΕΙΑΔΗΣ, συζυγος ΠΑΠΑΔΟΛΟΥΛΟΥ του Υπουργου , ΞΑΝΘΟΥΔΑΚΗΣ και άλλοι όμοιοι των) το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να δει άσπρη μέρα...... Όσες προσπάθειες έγινα για να τους ξετινάξει όλους αυτούς το ΠΑΣΟΚ από το σβέρκο του έχουν αποτύχει."


    KATAΠΙΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΨΕΥΤΡΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 3.31

    Ρε Τζων,εσυ για τους πουστηδες κοπτεσαι ? ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΒΡΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΑΝ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ Η ΟΧΙ ?

    θΑ ΣΟΥ ΣΤΑΛΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ,ΠΑΛΙΟΑΔΕΛΦΗ.ΠΕΣΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΓΥΡΟ-ΓΥΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΜΩΡΗ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΡΑ, FRIENDS ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ,ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΟΤΙ
    ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΔΕΞΙΟΙ, ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΚΔΟΧΗ, ΕΙΣΤΕ...

    "....Ο Δήμαρχος του Παλαιού Φαλήρου κύριος Διονύσης Χατζιδάκης είναι πρώην αξιωματικός του Π.Ν. και πρώην Γραμματέας του κ.Κώστα Μητσοτάκη .
    Είναι ένας από τους ‘’ΗΡΩΕΣ’’ της Νέας Δημοκρατίας που συνέβαλε τα μέγιστα για να εκτοξευθεί το κόστος των Ολυμπιακών Έργων στα Επουράνια . Ανακάλυψε ενάμισυ χρόνο πριν τους αγώνες ότι θα γίνει το τραμ και ξεσήκωσε τον κόσμο . Έβανε τα σκουπιδιάρικα του Δήμου να κλείνουν-εμποδίζουν τα έργα . Χέρι –χέρι με τον ‘’Κόκκινο Πάνο ‘’ και άλλους γαλάζιους καραγκιόζηδες έκαναν πορείες διαμαρτυρίας και το κυριώτερο είναι ότι Δημοσίως ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΦΑΛΗΡΙΩΤΙΚΟ ΛΑΟ ΟΤΙ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ . "...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ρε Τζων,εσυ για τους πουστηδες κοπτεσαι ? ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΒΡΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΑΝ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ Η ΟΧΙ ?

    9:09 μμ
    --
    Οχι ρε γαμημενε.
    Δεκαρα δεν δινω για τους πουστηδες.
    Φανταρος εχω δωσει καποια τσιμπουκια... ρε αφραγκια μιλαμε...

    "ρεκορ" τσιγαρα, ειχε τοτε 3 δραχμες!!

    Αλλα ο μπραβογιοργο ,ενδιαφερεται για τους πουστηδες?
    Να μας το πει ρε αδελφε..

    (μεταξυ μας αμα βλεπω τις .."βλεφαριδες" που του κανουν σε "ανφας" ρε...την ψιλοπαει την ..αμαρτια! Χα!, ρε μιλαμε! ακουστε και κανενα εμπειρο περι τα .."πουστηδες" ρε λεμε!!)

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 9:58

    ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΤΖΩΝ GAY:
    "Φανταρος εχω δωσει καποια τσιμπουκια"

    ΧΑ ΧΑ ΤΩΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ GAY EINAI KAI OI ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΡΥΦΕΣ ΑΔΕΛΦΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 10:10 μμ
    --
    Χρυσε μου τα μπερδεψες.
    Οπως και πολλοι αλλοι "που τα μπουρδοκλωνουν" και ..ο,τι ηθελε προκυψει!!!

    Λοιπον.
    ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ειναι και ο .."ενεργητικος" και ο .."παθητικος"...
    Αυτο πρεπει να διευκρινισθει.

    Στα "λαικα" ,Ομοφυλοφιλος ειναι και ο πουστης και ο κωλομπαρας.
    Εγινα σαφης????

    Αλλα αλλο ο κωλομπαρας αλλο ο ..πουστης!

    Δηλαδη για να γινω πιο σαφης.
    Αμα ο γυιος μου γινει κωλομπαρας (σε καποια φαση της ζωης του λεμε!,οχι τωρα να μου φερνει και ολους τους πουστηδες της Συγγρου στο σπιτι ,να μην ..γαμισω,λεμε !)
    λοιπον κωλομπαρας κατα την δικη μου "ηθικη και αντιληψη" ,κακο μεν αλλα ..."γαμικος " ρε λεμε...

    Αμα μου βγει "πουστης" ...θα τον εκτελεσω ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ! 500 χρονια φυλακη να παω...
    Επι λογω τιμης.
    πεστε το "ρατσισμο" πεστε το οπως θελετε....αυτο ειναι.

    Δεν εχω τιποτα με τους πουστηδες,αλλα δεν θελω να τυχει πουστης στο .."σοι μου".

    Με αντιλαμβανεστε φιλτατοι??

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. To προυγουμενο αθλιο υποκειμενο μολυνει το ιντερνετ και ολους τους δημοσιους χωρους.Προκειται περι αθλιου υποκειμενου,κλασικος τυπος βλαμενου ανοητου ακριξιου φασισταρα.
    Η προσωποιηση της αθλιοτητας και της κακομοιριας. Ντροπη να κυκλοφουν τετοια υποκειμενα ελευθερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 10.34 ΠΡΟΣ ΤΖΩΝ

    ΠΑΝ ΟΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ
    ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ, ΗΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΩΛΟΜΠΑΡΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΘΗΛΥΚΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΟΝΤΑΙ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ...ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΥΘΟΙ



    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΟΥ ΓΑΡ ΤΟ ΓΗΡΑΣ... ΑΛΛΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΔΕΞΙΟ, ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΤΟΝΩΝΑΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΚΟΣΜΟ
    ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΣΑΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΣ. ΚΑΛΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμο said...
    10.57 και 11.50

    Μη κουραζεστε φιλοι μου.Οποιος λυσει τον γριφο
    HOMO-AUSTRALIA-JOHN
    θα καταλαβει την διανοητικη κατασταση του ''ανδρος''.

    Καποιος που τον γνωριζει ΚΑΛΑ.

    12:41 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ μεσα ...Οι δεξιοι και οι ακροδεξιοι ηθελημενα η αθελα των συνετελασαν στον ακρωτηριασμο της πατριδας μας(μικρασιατικη εκστρεια,Προδοσια της κυπρου).Πρακτορες ξενων συμφεροντων και στηριγματα του θρονου πανω απολα.Αυτοι ηταν παντα η σχεση των Δεξιων με την ΠΑΤΡΙΔΑ
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 11.09

    ΑΓΑΠΗΤΕ BABIS ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΒΛΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΥΦΛΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΤΟΥΣ. ΒΛΕΠΕ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΣ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΤΑ ΠΙΟ ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ,
    ΜΟΝΟ ΔΕΞΙΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 10:56 μμ
    10:47 μμ
    --
    What? NANCY BOY???
    Poofters???

    Ρε πεσαμε σε πουστηδες γαμω το .ριστο μου γαμω??

    Σιου γαμωτο.

    Ρε μιλαμε τοσο καιρο με πουστηδες μιλάμε?? γαμω το .ριστο μου γαμω??

    Το μπραβογιοργο τι λεει?
    Σιγονταρει τους πουστηδες?

    ΡΕε μιλαμε ο γιοργο θελει τους πουστηδες ?
    Αυτο εχει σημασια.
    Γιατι κακα τα ψεμματα ,υπαρχουν στην Ελλαδα ΠΟΛΛΟΙ πουστηδες,αυτο ειναι αληθεια...
    Θελει ψηφο απο τους .."ομοφρονες του,και ομο-γλεντηδες του"??

    Οχι ρε λεμε ,ρωταμε

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 11:17

    ρε τζωνάκο έλα να μου πάρεις μια πίπα, μην ανησυχείς, εγώ δεν είμαι πούστης, μόνο κωλομπαράς, δεν θα σε καρφώσω ρε λέμε, έλα να θυμηθείς τα νιάτα σου. έλα να μου ξεπληρώσεις εκείνη
    την πίπα που σου είχα πάρει στην Τρούμπα το ’57.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γεια σου Τζων κρυφοαδερφη.Αφου το παεις το γραμμα,ελα μην κρυβεσαι...σαρεσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 11:30 μμ

    11:30 μμ

    --
    A! καταλαβα!
    Εσυ "κεφαλαιος" με .."ερωτευθηκες" ...σου λεει κατι θα βγει...
    Χα! ειναι ενεργητικος ο τυπος! χα!

    Λοιπον βρωμοπουστα:
    Δεν παω πια με πουστηδες.
    Ειπαμε παλιες ιστοριες.
    Ατσιγαριες ..γαμησε τα.


    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 11.38

    καλα ρε τζων, δεν το εκοβες το ρημαδι το τσιγαρο...δεν φοβήθηκες μήπως σου εκοβε την ψωλη ο πουστης απο την ανεση με την οποια του τον εδωσες...και να κανει κολοβο για παντα τον ανδρισμο σου...αλλα πρεπει να ησουνα τοσο καβλωμενος που δεν φοβοσουνα...κρυφουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 11:54 μμ
    --
    Δεν πιστευω να μιλας σοβαρα τωρα!

    Ρε! ο πουστης γουσταρει .."πιπα" ρε λεμε ...
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ δεν δαγκωνει την ψωλη ρε...

    Εσυ πρεπει νασαι .."περιπτωση"
    Φρικιο ,δαγκωνεις??

    Θα σε κανω εγω να ακους "τζων" και να τρεχεις βρωμοπουστα

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. babis,
    φαινεται δεν το καταλαβες γιαυτο στο επαναλαμβανω :

    Πόσο πατριώτης είναι, αλήθεια, κάποιος, που ψηφίζει ένα κόμμα, το οποίο υπέστειλε την ελληνική σημαία από ελληνικό έδαφος, στέλνοντας μάλιστα στον τάφο τρεις Έλληνες αξιωματικούς;

    Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που εκλέγει ένα κόμμα, το οποίο χαριεντίζεται μ’ έναν αμετανόητο εχθρό, που με τη σειρά του έχει κοστίσει πολυάριθμους νεκρούς μέχρι και στην τελευταία ελληνική οικογένεια;

    Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που επικροτεί την εκχώρηση της εθνικής οικονομίας σ’ ένα ξένο κέντρο, χωρίς να αντιληφθεί ότι αυτό αποτελεί ουσιαστικά παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος της πατρίδος του;

    Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που υποστηρίζει πολιτικούς, οι οποίοι αποστρέφονται οτιδήποτε προδίδει αγάπη για την πατρίδα και έχουν απαλείψει την λέξη «έθνος» και τα παράγωγά της από το λεξιλόγιό τους.

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ταυτίζεται με ιδεολογίες, οι οποίες θεωρητικά, αλλά και έμπρακτα καλλιεργούν την μισαλλοδοξία και το κοινωνικό μίσος, καταργούν εθνικά σύνορα, αμφισβητούν τις ανθρώπινες ελευθερίες και στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αιματοκυλίσει όλη την Ελλάδα;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που δεν πάει στρατό ή που δεν είναι διατεθημένος να αφιερώσει λίγους μήνες από την ζωή του μακριά από την μαμά του και τον μικρόκοσμό του για την ιδέα της πατρίδος που τόσα της χρωστάει;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που επιδιώκει τον πολιτιστικό αφανισμό της Ελλάδος, θέλοντας να την μετατρέψει σε μία βαβέλ ανθρώπων, θρησκειών και παραδόσεων, εξαλείφοντας εντελώς αυτό που δήθεν προασπίζεται, την διαφορετικότητα;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καταχράται το δημόσιο χρήμα και κλέβει τους συμπολίτες και συμπατριώτες του;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που τον καλύπτει τον κλέφτη και τον ανέχεται;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ψηφίζει με βάση το ρουσφέτι και την εξυπηρέτηση των προσωπικών του μικροσυμφερόντων;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που εκλέγεται εξυπηρετώντας τέτοια μικροσυμφέροντα;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός προσβάλλει τα εθνικά σύμβολα ή ανέχεται την προσβολή τους;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καλλιεργεί την εθνική αμνησία και τον μαρασμό του εθνικού φρονήματος για να γίνει αρεστός σ’ έναν γείτονα που τον μισεί θανάσιμα;

    Πόσο πατριώτης είναι αυτός που μετατρέπει ένα έθνος πολεμιστών, εμπόρων και ναυτικών, σε τσούρμο δημοσίων υπαλλήλων, σερβιτόρων και τεμπέληδων;

    Ποσο πατριωτης ειναι ενας που καλυπετ το τουρκογραμμενο βιβλιο της ρεπουση και αλλων τετοιων σκυλιων ? που τον 'ενοχλουν' οι παρελασεις, που δεν αναρτα ποτε σημαια ελληνικη σπιτι του..

    Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που παραδιδει το ονομα, την εθνικοτητα και τελος το συνολο της ιστοριας των ελληνιστικων χρονων της τρισενδοξης ελληνικης μακεδονιας στους τυχαρπαστους γυφτοσκοπιανους ?

    Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που εκανε γαργαρα τους s300 και τους απεσυρε -κατοπιν τουρκικης διαταγης- απο την Κυπρο αφηνοντας την 'γυμνη' αφου ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ?

    Και τελικά, αν όχι πατριώτες, τι άνθρωποι είναι όλοι αυτοί;

    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ... ΟΙ ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ ,ΟΙ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ..ΑΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ..
    ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ εγκαθιδρυσε τα φασιστικοτερα αιμοσταγη καθεστωτα, εξαθλιωσε τους λαους και τελος κατεστησε πουτανες ανα την ευρωπη τις αδελφες και τις κορες των ατυχων υπηκοων των..

    ΟΥΣΤ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΚΑΤΟΣΚΥΛΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Η απαντηση μου στα σεντονια ασηναρτησιων και βλακιων που γραφεις βρισκετε συμπικνωμενη στο 11.09. Να μην την ξαναγραψω.Ο τοπος ειναι φιλοξενος και ας μην κανουμε καταχρηση.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. babis

    για αυτα τα σκοπιμα ψευδη σου αναγκαζομαι να επαναλαβω ΓΕΓΟΝΟΤΑ που ολοι μας βλεπουμε .... αν εσενα σε ποναει γιατι σε ξεβρακωνουμε αυτο δεν μας αφορα ουτε εμας ουτε την αληθεια.

    Καποτε πρεπει να δεις τα εγκληματα αυτων που τυφλα ακολουθεις και εμεις ειμαστε εδω να σε βοηθησουμε επαναλαμβανοντας (καποια απο αυτα) τα καθε φορα που πας να βγαλεις γλωσσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 12.24

    Ρε ΞΙΦΟΜΑΧΕ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ,παλι σ επιασε η κριση βρε μαλακα,με τις μπουρδες τις εθνομαλακιες και τα αλλα.Καλα εσυ εισαι αρρωστος.Να πιασεις αγκαζε την αλλη ξεσκισμενη ,τον Τζων δηλαδη και να πατε να ξεσκισθειτε αμφοτεροι,οπως σας αρεσει.Αντε ουστ απο δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τζων,

    Λοιπον οταν σε πιασει το ''συννεφο''--ξερεις τωρα εσυ--δεν καταλαβαινεις τι λες.Σημερα ηταν μια απο τα παλια performance σου.Αμμμμμ θελει η πουτανα να χαρει και την σφιγγει το καλσον της...
    Λοιπον,κοιτα οταν συνελθεις να μη ζητας παλι να σβησεις τα σχολια σου.Ξερεις εσυ.Αλλα scripta manent.
    Τωρα που αποκαλυφθηκες--λεμε δηλαδη-- τραβα γερο κωλε τα απονερα.
    Και δεν μου λες ''αγορακι'',τι ειναι αυτα που λεει ο αλλος για ΗΟΜΟ και Αυστραλιες ? Σε καλλιστεια τραβεστι ησουν ? Και απο το 1957 ησουν στο κουρμπετι ?
    Αντε μωρη ψωροκασελα,τετοια περαση πια...Τοτε εσυ εισαι της κλασης Πεπε-Χατζηχρηστου.Τι σου θυμιζω τωρα εεε ?
    Καλα λυσε πρωτα τα υπαρξιακα σου και τα φρουδικα σου ,και μετα πιασε το πασοκ,τον babis,τα πολυεχνειακα,τα ξερονησια κλπ.
    Μετα τραβα προς 17 Ν.μερια και τελειωσε μ ενα παρτουζακι με την αλλη λιληκα τον Ξιφομαχο.Αντε γεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 2.18 + 2.29

    αγαπητη φλωρου ΛΙΛΙΚΑ , το ονμα αυτο σου εχει δοθει κατ'αποκλειστικοτητα και δεν ειναι σωστο αριστεροφλωραντζα να το χρησιμοποιεις για αλλους καθοτι σου ταιριαζει τοσο που εχει γινει σημα κατατεθεν ολων των αριστεροκοπριτων φασιστων (ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΧ).

    Λοιπον Λιληκα μου , σε παραπεμπω ανωτερω να διαβασεις πως οι σοσιαλισταδες σου επι 60-70 χρονια καταντησανε τις αδελφες και τις μαννες σας πορνες (σοσιαλιστικες)και γεμισαν την Δυση με αυτες μολις επεσαν τα φασιστικα ερυθρα τειχη που ειχατε ορθωσει μην τυχον κανενας κακομοιρης ξεφυγει απο την ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ που ειχατε δημιουργησει..

    Τα αλλα ολα ειναι υβρεις.. και ως τετοιες εχουν λιγα λεπτα ζωης..ενω τα επιχειρηματα που σου αραδιαζω (λιγα απο τα πολλα εγκληματα των σοσιαλφασιστων) παραμενουν και ζητουν απαντησεις και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ σε σειρα λαων που εξαθλιωσατε..

    καταλαβες χιλιοπηδημενη λιλικα μου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ταδε εφη 12.24
    "Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που παραδιδει το ονομα, την εθνικοτητα και τελος το συνολο της ιστοριας των ελληνιστικων χρονων της τρισενδοξης ελληνικης μακεδονιας στους τυχαρπαστους γυφτοσκοπιανους"

    Χα χα, η τρισένδοξη ελληνική Μακεδονία έπαψε να υφίσταται ως τοιαύτη πολλά χρόνια προ χριστού. πάρτε το χαμπάρι οπαδοί της φυλετικής καθαρότητας, στη Μακεδονία οι ελληνόφωνοι ήταν μειοψηφία, λίγο πριν ενσωματωθεί το μεγαλύτερο μέρος της στην ελληνική επικράτεια. Από εκεί και μετά η πολιτική της ομογενοποίησης-εξελληνισμού απέδωσε καρπούς. ΑΛΛΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ και δεν είναι μόνο ελληνική όπως θα θέλατε...γι’ αυτό ντου στα Σκόπια τώρα μπας και γίνει το όνειρό σας πραγματικότητα. Σφάξτε πρώτα βέβαια όλους τους αλλόγλωσσους και αντιφρονούντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 2.02

    ρουφιανακι ξενων υπηρεσιων, γνησιε απογονε εαμοβουλγαρων προδοτων, ελασιτη συνεργατη του εθνικοσοσιαλισμου (ΜΕΧΡΙ 1943) και του σταλινισμου (ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ) , ΜΑΘΕ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ για αυτο που ΤΟΣΟ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ..την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, μαθε λοιπον ενεργουμενο του ουρανιου τοξου των 250 εμμισθων ξανοδουλων τσογλανιων :


    1/ η Μακεδονια εφτανε μεχρι τις Ινδιες , αν κατα τα λεγομενα σου παρουμε αυτο σαν μετρο τοτε η 'μακεδονια' μοιραζεται απο καμμια 20 κρατη σε μια γεωγραφικη περιοχη λιγο μεγαλυτερη απο την Ευρωπη !! αυτο και μονο φτανει να καταλαβεις τι μαλακας εισαι.

    2/ η Μακεδονια και οι Μακεδονες υπηρξαν -απο την αρχη της ιστοριας- ΕΛΛΗΝΕΣ, μιλαγανε Ελληνικα, ειχανε Ελληνες θεους, ιδια ηθη και εθιμα , ιδιους εχθρους, παιρνανε μερος στους Ολυμπιακους αγωνες (οπου μονον Ελληνες μπορουσαν να αγωνισθουν) και εν γενει μεχρι τωρα ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΥΦΤΟΣΚΥΛΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ σου τα σκοπιανα δεν εχει παρουσιαστει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ να λεει το αντιθετο... ουτε ενα ιστορικο στοιχιο..

    3/ μεχρι το 1945 η περιοχη αυτη λεγοτανε επισημως (πληθος χαρτων/γραμματοσγημωεν κλπ_ βαρνταρσκα και μονο το ξεσκουλο του κομμουνισμου τιτο 'ανακαλυψε' οτι εδω μιλαμε για 'μακεδονια΄.. πραγμα που ακομη και σημερα θα ητανε για γελια αν δεν υπηρχαν εμμισθοι προδοτες σαν κει σενα και 'αλλες' δυναμεις κρυμμενες πισω απο τα προς σφαγην γυφτοσκοπια..

    4/ Αν εννοεις οτι κατα καιρους ενα κομματι των γυφτοσκοπιων ητανε υπο την κατοχη των Ελληνων της Μακεδονιας μας...τοτε καλομελετα και ερχεται μαλακα..γιατι να ξερεις κατι , οτι αν ερθει εκεινη η στιγμη να κανετε ντου με τα αφεντικα σας παλι (που τοσο επιμελως ετοιμαζετε..) τοτε η εκπληξη σας θα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλη..και ανεξαρτητως εαν θα εισελθη (η ΜΕΓΑΛΗ ..εκπληξη) εκ των οπισθεν εν τουτοις θα σας βγει απο το στομα εμπροσθεν ως επιφωνημα πανικου..

    ΓΡΑΨΕ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΟΤΙ Κ Α Ι ΠΑΛΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΦΟΡΗΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 2:21 μμ
    --
    Κουφαλα Ν.Σ.
    ΕΙΝ κλπ

    Καλα τα πας.

    Μονο που εγω δυστυχως πιστευω οτι το ονομα το χασαμε.
    ΤΟ Χ Α Σ Α Μ Ε Ε Ε Ε Ε Ε!

    Απο την στιγμη που προεκυψε το "προβλημα" με τους γυφτοβλαχους σκοπιανους,το χειριστηκαμε λαθος.
    Βαλε και τους προστυχους πασοκοσκκυλαιους (οχι ετσι οχι αλλιως κλπ) και εχεις φτιαξει το παζλ της αποτυχιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 2.31

    Δεν ξερω τι εννοεις με τα παραληρηματικα Ν.Σ και ΕΙΝ αλλα μαθε οτι το ονομα ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ..

    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Δ Ε Ν ΤΟ Χ Α Σ Α Μ Ε για τους ακολουθους λογους=

    1/ γιατι μονον ΕΜΕΙΣ αν το παραδεχθουμε και το ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ το χανουμε..

    2/ αν εμεισ βαλουμε Τ Ω Ρ Α βετο σε νατο-ευρ.ενωση-δασε και θελησουμε να ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ (οχι οπως ο αληστου μνημης παπατζης -εννοω ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ) θα σου πω εγω για ποτε ανακαλυπτουν οι ψευτομακεδονες οτι ειναι ΓΥΦΤΟΙ και με ιδιαιτερο ΚΑΜΑΡΙ θα προβαλουν την γυφτια τους..

    3/ υπαρχει το CASUS BELI ναι αυτο που μας εχουνε απειλησει τα τουρκαλια αν εξασκησουμε ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ (οπως προβλεπουν ο διεθνης περι θαλασσης νομος και που τα τουρκαλια ηδη κανουνε στην μαυρη θαλασσα και νοτιο τουρκια..) ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ για τα 12 μιλλια που δικαιουμαστε..

    4/ σε λιγα χρονια (οχι πανω απο απο δεκα) το τεχνητο αυτο μπασταρδοκρατιδιο δεν θα υπαρχει..και αυτο δεν ειναι ευχη ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ , ηδη το 40 τοις εκατο του πληθυσμου του ειναι αλβανοι που ζητουν αποσχιση (διαθετουν το μισο της κωλοχωρας αυτης) απο την ψευτομακεδονια.. και σε 10 χρονια θα περασουν το 50% λογω υψηλης γεννητικοτητας και λογω 'διαρροων' του υπολοιπου πληθυσμου προς ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΑ ΤΩΡΑ βουλγαριας... ετσι μενουνε ενα 15-20 τοις εκατο το ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ που θα γινουν το απαραιτητο κρεας στην κρεατομηχανη που ξενοι και αλβανοι στησανε στην γιουγκοσλαυια... ΗΔΗ τωρα που μιλαμε -ψαξτε το- η αστυνομια και ο στρατος της ψευτομακεδονιας δεν ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ της μπασταρδοχωρας τους.. γιατι οι αλβανοι εχουν ηδη 'ατυπα' κηρυξει αυτονομια/ανεξαρτησια.

    ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ που ευκολα μπορει καποιος να διασταυρωσει ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ, η ειναι εντελως μαλακας , η ειναι ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΞΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ που εκκλιπαρει 'να το παρουμε αποφαση' οτι χασαμε..

    ΑΜ ΔΕ...

    ΑΜ ΔΕ......

    Οτι ξεφυγει απο το αλβανικο μαχαιρι θα πεσει στο δικο μας και ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΙΚΤΟ οπως δειξαμε αλλες φορες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 2:59 μμ

    Δεν ξερω τι εννοεις με τα παραληρηματικα Ν.Σ και ΕΙΝ
    --
    Παλιοτερα καναμε κατι συζητησεις στο μπουρδελο το λαμπρακισταν ιν.γρ.
    Καποιος τυπας χρησιμοποιουσε αυτα τα 'νικ" και ταιριαζουν τα κειμενα σου με αυτουνου.

    1/ γιατι μονον ΕΜΕΙΣ αν το παραδεχθουμε και το ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ το χανουμε..
    ---
    Εμας μας εχουν γραψει σταρχιδια τους .
    ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ μακεδονια τους λεει αυτους τους σκατοβλαχους.
    Αν το 1991 τους ειχαμε πει "αει γαμηθειτε παρτε ενα SLAVMACEDONIA,θα ειχαμε τελειωσει με δαυτους.
    Ενω τωρα?
    ΤΩΡΑ τους εμαθε ολος ο κοσμος .
    Ας οψονται οι πασοκοσκυλαιοι γιαυτο,αυτοι οι απατριδες ,πατριδοκαπηλοι κατα περιπτωση ,αλητες....


    2/ αν εμεισ βαλουμε Τ Ω Ρ Α βετο σε νατο-ευρ.ενωση-δασε και θελησουμε να ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ (οχι οπως ο αληστου μνημης παπατζης -εννοω ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ) θα σου πω εγω για ποτε ανακαλυπτουν οι ψευτομακεδονες οτι ειναι ΓΥΦΤΟΙ και με ιδιαιτερο ΚΑΜΑΡΙ θα προβαλουν την γυφτια τους..
    --
    Ποια συνορα θα κλεισεις?
    Και πως θα τα κλεισεις?
    Εννοεις ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ?


    3/ υπαρχει το CASUS BELI ναι αυτο που μας εχουνε απειλησει τα τουρκαλια αν εξασκησουμε ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ (οπως προβλεπουν ο διεθνης περι θαλασσης νομος και που τα τουρκαλια ηδη κανουνε στην μαυρη θαλασσα και νοτιο τουρκια..) ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ για τα 12 μιλλια που δικαιουμαστε..
    --
    Σωστο.
    Ομως ισχυει απο το 1974 .
    33 χρονια ολακερα.

    4/ σε λιγα χρονια (οχι πανω απο απο δεκα) το τεχνητο αυτο μπασταρδοκρατιδιο δεν θα υπαρχει..και αυτο δεν ειναι ευχη ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ , ηδη το 40 τοις εκατο του πληθυσμου του ειναι αλβανοι που ζητουν αποσχιση (διαθετουν το μισο της κωλοχωρας αυτης) απο την ψευτομακεδονια.. και σε 10 χρονια θα περασουν το 50% λογω υψηλης γεννητικοτητας και λογω 'διαρροων' του υπολοιπου πληθυσμου προς ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΑ ΤΩΡΑ βουλγαριας... ετσι μενουνε ενα 15-20 τοις εκατο το ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ που θα γινουν το απαραιτητο κρεας στην κρεατομηχανη που ξενοι και αλβανοι στησανε στην γιουγκοσλαυια... ΗΔΗ τωρα που μιλαμε -ψαξτε το- η αστυνομια και ο στρατος της ψευτομακεδονιας δεν ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ της μπασταρδοχωρας τους.. γιατι οι αλβανοι εχουν ηδη 'ατυπα' κηρυξει αυτονομια/ανεξαρτησια.
    --
    Ωραια.
    Να ενθαρυνουμε τους αλμπανια να αποσχισθουν.
    Να ενθαρυνουμε και τους αλλους να πανε στην Βουλγαρια.
    Οποτε μενει ελευθερο το ..οικοπεδο?
    Και παμε εμεις και το αγοραζουμε?η το καταλαμβανουμε?


    ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ που ευκολα μπορει καποιος να διασταυρωσει ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ, η ειναι εντελως μαλακας , η ειναι ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΞΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ που εκκλιπαρει 'να το παρουμε αποφαση' οτι χασαμε..
    --
    Ναι.
    Δεν αποκλειεται ομως να ειναι "πραγματιστης".
    Να βλεπει τα πραγματα οπως ειναι και οπως θαθελε να ειναι.

    Επιμενω το ονομα ΧΑΘΗΚΕ,
    Χ Α Θ Η Κ Ε Μ Α Λ Α Κ Α !!!
    Εσυ τραγουδα.

    Ποσο σε νοιαζει ρε μαλακα εσενα αν η Β.Κορεα ονομαζει μια δικια της επαρχια τσου τα μιν σε τσιου οου μα νε,ονομα που ειχε η Ν.Κορεα ...επι τρεις χιλιετιες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 3.50

    μπορεις να λες οσες μαλακιες θελεις, για τελευταια φορα σου εξηγω (αν και υποψιαζομαι οτι εισαι 'αρκουντως πεισμενος' απο αλλους) τα εξης:

    1/ Μονον εμεις μετρα αν θα τους αναγνωρισουμε...το τι λενε οι αλλοι λιγο μας κοφτει ..οπως διαγραψανε και την γιουγκοσλαυια και δεν την αναφερει κανεις τωρα ετσι θα διαγραψουνε και το σκατο που συζηταμε ,δηλαδη την μπασταρδοχωρα που αυτοαποκαλειται ψευτομακεδονια.. σιγα να μην κολωσουνε οι βαρβαροι να ξεχασουνε αυτην την κουτσουλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ και ηταν κατασκευασμα των ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ για να βρουνε διεξοδο στην μεσογειο..

    2/ βετο και κλεισιμο συνορων.
    δεν σε ειδα να λες τιποτα με τα βετοΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΓΥΦΤΩΝ.. οσο για το κλεισιμο των συνορων (εσχατο μετρο γιατι με το βετο τους τελειωνουμε..) δεν χρειαζεται βλακα πολεμικη ενεργεια..απλως ΣΦΡΑΓΙΖΕΙΣ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ και δεν μπαινει ουτε βγαινει τιποτα... πρωτη φορα το ακουσες ?

    3/ εδω συμφωνησες (και καλα εκανες) αλλα δεν καταλαβες οτι casus beli σημναινει πολεμικη ενεργεια αν δεν συμμορφωθουνε ?

    4/ δεν χρειαζονται οι αλβανοι ενθαρυνση , ΗΔΗ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΧΩΡΑ και οι αλλοι ψευτομακεδονες παιρνουνε αβερτα/κουβερτα βουλγαρικα διαβατηρια (ευρωπη γαρ) και την κοπανανε οσο μπορουνε γρηγοροτερα να γλυτωσουνε τους κωλους τους.. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΣΟΥ αν το εναπομειναν καμμενο οικοπεδο θα το καταλαβουμε η θα το αγορασουμε...θα σε αφησω με αυτην την αγωνια μεχρι τοτε..

    Τελος 'πραγματιστη' λεγανε παντα τον μειοδοτη η ΠΡΟΔΟΤΗ ανα τους αιωνες.. τι φανταζεσαι ? ελεγε ο τουρκος σκατοαγας στον πηλιο γουση ? ελα ρε προδοτη να παρεις μπαξισι ? τετοιος μαλακας εισαι ? ακου λοιπον τι του ελεγε 'μπραβο που υπαρχουν και πραγματιστες σαν και σενα που καταλαβαινουν την κατασταση και κανουν οτι μπορουν για να τα βρουμε..εμεις τζανουμ δεν θα το ξεχασουμε οταν τελειωσουμε αυτην την υπηρεσια σου..και σαν ενδειξη καλης θελησεως παρε και αυτα τα 30 αργυρια..' ετσι λεγανε βλακα , αλλα αν δεν 'ξεχνανε' οι κατα καιρους εχθροι μας τους προδοτες που (δυστυχως γεννηθηκαν εδω) ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΑΜΕ και οταν ερθει η ωρα θα τοτς περιποιηθουμε ΑΝΑΛΟΓΩΣ..

    ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 'ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ' ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ , δεν εισαι ενας απλος μαλακας , εισαι ενας αισχρος ΠΡΟΔΟΤΗΣ σε διατεταγμενη υπηρεσια που οσονουπω θα χασεις την 'δουλεια' σου ..αναμεσα σε αλλα..

    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ Μ Ε Σ Α ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

    Δεν κουραζομαστε να σας λεμε οτι και παλι τα βρωμικα σας ονειρα ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΕΦΙΑΛΤΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ολα τα παραπανω σχολια ειναι του Ξιφομαχου (kiss my ass)) και του Τζων (suck my dick).
    Οποτε καταλαβαινετε το βαθος σοφιας των δυο δεσποινιδων.Μαλλον πρεπει ο Μειμαρακης να τις επιστρατευσει για τα συνορα να εκτελεσουν υπηρεσια εκει για να κοιμαται ησυχο το Εθνος.

    Μεχρι τοτε τα ζωτικα προβληματα εξωτερικης πολιτικης βρισκονται για επιλυση στα ...στιβαρα χερια της Ντορας και του Μπουα(καλως ηρθες απο το Βιετναμ-με γεια το νεο playstation-3).
    Αντε και καλο Πογραδετς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 4.34

    Eμεις λιλικα μου υπηρετησαμε και με το παραπανω τις θητειες μας δεν ειμαστε σαν και σενα που πηγες με στριγκακι και υπηρετησε μονο ο κωλος σου 2-3 νυχτες..

    Αλλωστε και συ και οι περισσοτεροι που ανηκουν στο κομμα σου (μαζι και ο αληστου μνημης μεθυστακας ιδρυτης του) δεν υπηρετησατε ποτε την ΕΛΛΑΔΑ , μονο την προδιδατε και συνεχιζετε να την προδιδετε και τωρα, αλλα ολα εχουν ενα τελος και αυτο πλησιαζει και αυτη την φορα δεν θα σας πηδηξουν αλλα θα σας κοψουν τον κωλο αυτοι που σημερα προδιδετε..

    Αιντε τωρα με τον 'φερομενο σαν ελληνα' ΓΑΠΟΜΑΛΑΚΑ αρχηγο σου να μιλησετε τα περιεργα 'ελληνικα' σας.. ποσο αλλωστε θα σας φιλοξενει αυτη η χωρα ? γρηγορα θα πατε πισω στην πραγματικη σας χωρα την βαβυλωνια (αμερικη) ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 4.34

    υστερογαρφο

    ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ που γραφει τα ανωτερω... βλεπω τωρα με 'ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ' και με 'γνωριζεις' εστω και αν ξεχνω το ονομα μου...

    ΕΤΣΙ , ΕΤΣΙ ΧΑΜΟΥΡΙΤΣΑ τον φοβο μου ναχετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Βρε-βρε ο Ξιφομαχος του κωλου εμφανιστηκε παλι.Γιατι μωρη λιληκα ντρεπεσαι να βαζεις το ονοματακι σου στα σχολια? φΟΒΑΣΑΙ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΒΡΕ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ?

    Καλα,κατανοω την θεση σου.Προτιθεμαι παντως να επιβεβαιωσω στ αφεντικα σου οτι,ναι,γραφεις καθε μερα εδω και μπορουν να σου κολλησουν τα ενσημα κανονικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Όλους τους ‘’κυρίους’’ που βρίζουν το Πα.σο.κ. θέλω να τους ρωτήσω για την προίκα των 130.000.000 δολλαρίων Η.Π.Α. που δήλωσε ο θείος Αχιλλέας στην δήλωση του πόθεν έσχες !!!
    Επειδή οι περισσότεροι είναι νέοι στην ηλικία τους πληροφορώ :
    Ο πεθερός του κ.Αχιλλέα Καραμανλή , ο συχωρεμένος Διαμαντής , ήταν ένας ‘’σεμνός και ταπεινός’’ ψαρομανάβης στην ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου .
    Στην αρχή της ανόδου της Δυναστείας των Καραμανλήδων του είχαν δώσει την αποκλειστικότητα εισαγωγής παστού βακαλάου στην Ελλάδα .
    Όταν η Δυναστεία θέριεψε και οι μπίζνες μεγάλωσαν έβαλαν στο όνομά του την Ναυτιλιακή τους εταιρία για να μην φανούν αυτοί οι Εθνοσωτήρες ότι έγιναν μεγαλοεφοπλιστές .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Kyriaki , 27.Maiou.2007 . Plateia Floisvou . Sto Flocafe . Oi Dimotes apolafsan ena apithano theama . Dimarxos D.Xatzidakis kai Varwnos Pasok Takis Kalkavouras pinontas to kafedaki tous itan olo psou psou spou o enas sto afti tou allou kai oi agathoi polites aporousame ti mystika arage na antallasoun oi ''ypotithemenoi'' antipaloi alla stin pragmatikotita ''symmaxoi '' ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 5,10

    ανωνυμη αριστερη αδελφη, που δεν υπογραφεις, νομιζεις δεν φαινεσαι οτι εισαι η γνωστη και μη εξαιρετεα ΛΙΛΙΚΑ ?

    Δεν νομιζω οτι αξιζεις αλλης απαντησεως μονο να σου υπενθυμιζω οτι ειμαι παντα απο πισω σου (ασχετα αν σου αρεσει τρελλα πια αυτο) και οτι και να κανεις ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ουτε την πουστικη την δικη σου ουτε του θλιβερου πρασινου κομματος σου..

    Εγω κρατικοδιαιτος ΟΥΤΕ υπηρξα και ουτε θα ΥΠΑΡΞΩ ΠΟΤΕ γιατι πως θα ξεχωριζα απο σενα ΛΙΛΙΚΑ μου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 2.21

    DEN EINAI MONO ELLHNES OI MAKEDONES, YPARXOUN KAI MAKEDONES POU DEN EINAI ELLHNES, EXOUN PATRIDA THN DHMOKRATIA THS MAKEDONIAS, REPUBLICA MAKEDONIJA, MILANE MAKEDONIKA, MAKEDONSKI, UNDERSTAND U GREEK FASCIST?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. 2.21

    ρουφιανακι ξενων υπηρεσιων, γνησιε απογονε εαμοβουλγαρων προδοτων, ελασιτη συνεργατη του εθνικοσοσιαλισμου (ΜΕΧΡΙ 1943) και του σταλινισμου (ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ) , ΜΑΘΕ μπασταρδι για αυτο που ΤΟΣΟ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ..την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, μαθε λοιπον ενεργουμενο του ουρανιου τοξου των 250 εμμισθων ξενοδουλων τσογλανιων :
    1/ η Μακεδονια και οι Μακεδονες υπηρξαν -απο την αρχη της ιστοριας- ΕΛΛΗΝΕΣ, μιλαγανε Ελληνικα, ειχανε Ελληνες θεους, ιδια ηθη και εθιμα , ιδιους εχθρους, παιρνανε μερος στους Ολυμπιακους αγωνες (οπου μονον Ελληνες μπορουσαν να αγωνισθουν) και εν γενει μεχρι τωρα ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΥΦΤΟΣΚΥΛΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ σου τα σκοπιανα δεν εχει παρουσιαστει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ να λεει το αντιθετο... ουτε ενα ιστορικο στοιχιο..ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΜΕ 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ' μονο σλαβικα και γυφτικα εχετε..

    2/ μεχρι το 1945 η περιοχη αυτη λεγοτανε επισημως (πληθος χαρτων/γραμματοσημων κλπ_ βαρνταρσκα και μονο το ξεσκουλο του κομμουνισμου τιτο 'ανακαλυψε' οτι εδω μιλαμε για 'μακεδονια΄.. πραγμα που ακομη και σημερα θα ητανε για γελια αν δεν υπηρχαν εμμισθοι προδοτες σαν κει σενα και 'αλλες' δυναμεις κρυμμενες πισω απο τα προς σφαγην γυφτοσκοπια και τους μπασταρδοκατοικους των..

    Αν εννοεις οτι κατα καιρους ενα κομματι των γυφτοσκοπιων ητανε υπο την κατοχη ΜΑΣ (των Ελληνων της Μακεδονιας μας) ...τοτε καλομελετα και ερχεται μαλακα..γιατι να ξερεις κατι , οτι αν ερθει εκεινη η στιγμη τοτε η εκπληξη σας θα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλη..και ο οικτος μας πολυ μικρος..

    ΓΡΑΨΕ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΟΤΙ Κ Α Ι ΠΑΛΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΦΟΡΗΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΑΠ’ ΟΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ (ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ), ΧΘΕΣ, ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΣΟΚΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΡΟΛΛΑΡΗΣΑΝ ΣΤΟ BLOG.



    ΓΙΑΤΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ?



    ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ YORGO ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΤΗΝ EΠΙΔΟΤΗΣΗ, ΓΙΑΥΤΌ ΔΕ ΒΓΗΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΟΚΑΜΑΤΟ?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. MHNYMA ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ ΣΤΟ BLOG TOY babis ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΗ(?) ΝΙΚΑΡ

    Αξιότιμε κύριε Τερψίπρωκτε,
    σας προτείνω να μου στείλετε στοιχεία επικοινωνίας σας προκειμένου να συναντηθούμε για να συζητήσουμε την πιθανότητα συνεργασίας μας.
    Πιστεύω ότι η ποίησή σας μπορεί όχι απλώς να μελοποιηθεί αλλά, κυριολεκτικά, να “σπάσει” τα charts της IFPI.
    Σας υπόσχομαι σίγουρη επιτυχία, την οποία εγγυάται αφ’ ενός η μεστή νοημάτων αυτοβιογραφική ποίησή σας, αφ’ ετέρου το maximum exposure που θα λάβετε.
    Αρχικά, θα εμφανιστείτε στην εκπομπή της κας. Αννίτας Πάνια και ταυτόχρονα τα τραγούδια ΜΑΣ θα παίζονται σε όλα τα μουσικά ραδιόφωνα.
    Το μόνο που μένει σε ότι αφορά στο αμιγώς καλλιτεχνικό κομμάτι είναι να δημιουργήσουμε το εξώφυλλο του δίσκου. Κατά την άποψή μου πρέπει να καταδεικνύει τόσο τον σεξουαλικό όσο και τον πολιτικό σας προσανατολισμό.
    Συνεργάτης μου γραφίστας θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω του blog σας σύντομα με μία πρώτη ιδέα.
    Με εκτίμηση,
    ΝίΚαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ (ΕΜΜΙΣΘΑ Η ΜΗ)ΤΩΝ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ,

    Ας με πειτε οπως γουσταρετε, εγω δεν θα κουραστω να σας ξεφωνιζω με τα επιχειρηματα μου, θα σας συντριβω καθημερινα και θα σας ξεβρακωνω μπροστα σε καθε Ελληνα, ακουραστος , καθε μερα, εναν εναν, πορτα πορτα , οσο ζω και εχω μεσα μου αιμα Ελληνικο ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ να μην σας αφησω σε ησυχια ουτε στον ταφο σας.

    Το δικαιο και η αληθεια ειναι με το μερος μας γιαυτο ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ..

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ , Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΝΑ ΦΥΣΗΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΛΕΠΡΑ..

    ΕΜΠΡΟΣ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΣΤΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΝΑ ΑΣΧΗΜΟΝΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΗΣ ΦΩΤΟΒΟΛΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΣΤΟΥΣ ΕΝΔΟΞΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ..

    ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ,ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ (ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ) ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙ ΣΑΦΗ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ.. ΧΤΥΠΑΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΙ EINAI ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΕΔΟΜΕΝΗ Η ΝΙΚΗ ΜΑΣ...

    Ο ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Σύντροφοι να υπενθυμίζετε καθημερινά στους αποπροσανατολισμένους φίλους μας που ακόμα είναι Δεξιοί τα ακόλουθα ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν μετά την
    7η Μαρτίου 2004 :
    1) Η κυβέρνηση της Ν.Δ. έβαλε το κόμμα πάνω από την πατρίδα και χάλκευσε την περίφημη ‘’απογραφή’’βάζοντας την Ελλάδα υπό επιτήρηση . Σκοπός τους ήταν (α) η κατασυκοφάντηση των πολιτικών τους αντιπάλων (β) να μην πραγματοποιήσουν τις προεκλογικές τους υποσχέσεις.
    2) Η τριάδα Ρουσσόπουλου – Παυλόπουλου – Παπαληγούρα πομπωδώς ανακοίνωσε την ψ΄φιση του περίφημου νόμου για τον ‘’Βασικό Μέτοχο’’ αλλά έντρομη τον πήρε πίσω μετά 2 μήνες ,μια Κυριακή βράδυ .
    3) Η Νέα Διακυβέρνηση αύξησε στο 40% την φορολόγιση μισθωτών και συνταξιούχων αλλά μείωσε στην μέση την φορολογία των βιομηχάνων .
    4) Φοροαπάλλαξε τελείως τους Δεσποτάδες.
    5) Το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN συμπεριέλαβε τον κ.Αλογοσκούφη μέσα στους 101 πιό βλάκες οικονομολόγους του κόσμου για το έτος 2006 . Το έβαλε βέβαια στην 39η θέση , ενω νομίζω ότι άξιζε θέση στην πρώτη δεκάδα .
    6) Financial Times κάθε μέρα γράφουν για Ελληνικό οικονομικό φιάσκο .
    7) Η κλίκα του υπουργείου οικονομικών είναι υπεύθηνη για το έγκλημα των δομημένων ομολόγων και ας αφήσουν τις τρίχες ότι τα ίδια έκαναν και οι Πασόκοι . Βόλτα στα Cayman Islands μόνο τα γαλάζια παιδιά πηγαίνουν τα ομόλογα για να κτίζουν ανάκτορα με τις μίζες .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στους επικοινωνιολόγους της Νέας Δημοκρατίας.
    Πως καταφέρνουν να παρουσιάζουν , πρός όφελος της παράταξης ΄΄την νύχτα για ημέρα΄΄.
    Το πολύνεκρο ναυάγιο του ΄΄Σάμινα΄΄ ,όλη η ναυτιλιακή πιάτσα της Ακτής Μιαούλη γνωρίζει ότι προεκλίθει επειδή ο αξιωματικός βάρδιας έβλεπε ένα μάτς και άφησε στον δόκιμο την διακυβέρνηση του πλοίου . Κατάφερε η Νέα Δημοκρατία να πείση την κοινή γνώμη ότι Πλοίαρχος ήταν ουσιαστικά ο ...Παπουτσής και εκείνος φταίει !!!
    Μέχρι και ο δυστυχής Σημίτης απολογείθηκε στην Βουλή για το ναυάγιο .
    Τώρα μαθαίνουμε ότι ήταν χαλασμένη η προπέλα . Αυτοί που έχουν ακόμα και ελάχιστες γνώσεις ναυπηγικής γνωρίζουν ότι με χαλασμένη προπέλα δεν θα είχε πάει ποτέ στην Πάρο το πλοίο .
    Αλλά πρόσφατα θαυμάσαμε την Νέα Διακυβέρνηση στο ναυάγιο του Sea Diamond .
    Τώρα είναι οι ‘’γαλάζιοι φωστήρες’’ στην κυβέρνηση .
    Το θέμα ξεχάστηκε μαζί με τους δύο νεκρούς .
    ΟΙ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ . ΠΗΓΑΝ ΤΟΝ ΛΟΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΥΘΙΣΑΝ ΣΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ‘’ΚΑΤΣΟΥΝ’’ ΣΤΑ ΡΗΧΑ.
    ΟΛΑ AYTA ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ 50 ΕΚΑΤ. ΔΟΛΛΑΡΙΑ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ . MR LOUIZIDIS. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΡΥΜΟΥΛΚΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ . ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ .
    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΖΕΤΕ .
    ΤΩΡΑ ΚΥΒΕΡΝΑ Ο ‘’ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ‘’ .
    Προσέξτε όμως αν νικήσει και το ερχόμενο φθινόπωρο , δεν θα μας κάνει την χάρη να ξαναχρησιμοποιήσει βαζελίνη . Ούτε σάλιο πλέον .

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ενοσω αρκετοι τσακωνονται για τα σκοπια, δημοσιες εκτασεις/χρησεις φιλετα παραχωρουνται σε ιδιωτες για 40 χρονια, παυοντας να ειναι δημοσια για αυτην την περιοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *