GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το "επικίνδυνο" γκάλοπ του Press-gr για τη χούντα...

To γκάλοπ του Press-gr για τη δικτατορία, δίνει μέχρι τώρα πολύ ενδιαφέροντα και σημαντικά αποτελέσματα. Κι ας μας γράφουν κάποιοι φίλοι ότ...

To γκάλοπ του Press-gr για τη δικτατορία, δίνει μέχρι τώρα πολύ ενδιαφέροντα και σημαντικά αποτελέσματα. Κι ας μας γράφουν κάποιοι φίλοι ότι είναι "επικίνδυνο". Εμείς πιστεύουμε ότι δεν έχει ταμπού. Και βοηθάει να δούμε πώς σκέφτεται στην πραγματικότητα σήμερα η κοινή γνώμη για τα προβλήματα της Δημοκρατίας, τους υπεύθυνους, τα κόμματα, τους πολιτικούς κλπ.
Το γκάλοπ συνεχίζεται. Μπορείτε να μπείτε στο ερωτηματολόγιο, πατώντας εδώ.

190 σχόλια

  1. ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΠΑΣΟΚ:

    1.ΤΟ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟ, ΑΦΙΛΟ, ΑΠΑΤΡΙ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ
    2.ΤΟΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ ΜΙΝΕΪΚΟ-ΤΣΑΝΤ ΣΤΟΚΟ ΓΙΟ ΤΟΥ
    3.ΤΗΝ ΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΟΛΙΑ ΜΑΓΚΥ
    4.ΤΗ ΜΙΜΗ (ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ)
    5.ΤΟΝ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟ ΘΩΜΑΔΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ-ΚΑΦΕΤΖΟΥΔΕΣ-ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΛΟΥΜΟΥΣΟΚΟΤΟΠΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ
    6.ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΟΣΚΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΟΚΟ ΤΟΥ, ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΟΡΥΞΕΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
    7.ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΡΕΜΟΥΛΑ
    8.ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΟ ΙΕΡΟΤΕΡΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ, ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
    9.ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ 500 ΕΚ. ΔΡΑΧΜΩΝ ΤΟΥ ΜΑΥΡΑΚΗ
    10.ΤΟΝ ΤΟΜΠΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ
    11.ΤΟΝ ΖΑΡΑΚΙΑ ΞΑΔΕΡΦΟ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΣΤΟ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΙ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥΧΗ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
    12.ΤΟΝ ΚΟΥΒΑΛΗΤΗ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΜΠΕΡΣ
    13.ΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ ΕΚΛΟΓΟΜΑΓΕΙΡΑ
    14.ΤΟΝ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΚΟ ΛΑΛΙΩΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΛΑΣΠΗΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ ΤΟΥ
    15.ΤΟΝ ΜΙΖΑΔΟΡΟ ΛΑΛΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΙΚΑ ΤΟΥ
    16.ΤΟΝ ΚΟΥΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ
    17.ΤΟΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΩΛΟΜΕΓΛΥΦΑΤΑ ΣΤΟΝ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟ
    18.ΤΟ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΤΟ «ΚΩΛΟΣΠΙΤΟ»
    19.ΤΟ GEORGE HALLAG, TO ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΤΣΙΑΦΑΡΑ, ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΛΙΒΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΥ
    20.ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ TOY ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΥ (70 ΕΚ US$ ΕΔΙΝΕ Ο ΠΤΩΧΟΣ – 100 ΕΚ US$ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ Η ΜΑΓΚΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΗΜΑ ΤΗΣ)
    21.ΤΟ ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΑΣΠΡΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ, ΔΕΙΓΜΑ ΑΚΡΑΤΗΣ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
    22.ΤΟΝ ΠΕΙΝΑΛΕΟ-ΛΙΓΟΥΡΗ ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΜΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΝΤΑΚΟΤΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
    23.ΤΟΝ ΑΚΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΛΟΓΩ ΜΙΖΑΣ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΠΟΥ ΜΠΑΤΑΡΟΥΝ
    24.ΤΟΝ ΠΑΧΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΛΑΟΥΣ ΤΖΟΥΤΖΕΔΕΣ ΠΟΥ ΒΡΩΜΑΓΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΛΙΓΔΩΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΒΙΛΛΕΣ ΚΑΙ ΕΚ. ΕΥΡΩ
    25.ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΦΑΡΠΑΓΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ
    26.ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ
    27.ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΟΤΣΑΛΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ
    28.ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 82 ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΜΙΝΑ
    29.ΤΟΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ ΤΣΑΝΤ-ΜΙΝΕΪΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΦΟΥΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ
    30.ΤΟΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ ΤΣΑΝΤ-ΜΙΝΕΪΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kala ton patako ton eidate ston alpha poy eipe oti kai sthn giaro eixe astakous kai ama hthelan oi kratoumenoi mporousan na psarepsoun na fane... re autos akoma myalo den evale ...kai meta apo ayton theloun na kanoyn katagrafh ths istorias tis epoxis...afou noumero htan noumero paramenei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεπέφτετε στην γραφικότητα με ΄τα γκάλοπο όπου μπορεί ο ίδιος να ψηφίσει αλλεπάλληλες φορές. Ένα κύμα δεξιάς ψήφου, που μπορεί να οφείλεται σε 1 άνθρωπο, ανέτρεψε τη λογική των μέχρι το απόγευμα απαντήσεων γκάλοπ σχεδόν σε όλα τα ερωτήματα. Μόνο ο ΣΥΝ διασώθηκε σταθερά ως το λιγώτερο αντιδημοκρατικό κόμμα (που όντως είναι και μπράβο του), ενώ ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ βρέθηκαν ως δήθεν τα πιό αντιδημοκρατικά, αντί Λάος και νδ που αρχικά και φυσιολογικά φερόντουσαν τα λιγώτερο δημοκρατικά κόμματα. Όσο για το ότι η χούντα έκανε καλό, αυτό δείχνει την αντίήψη του μέσου νεοδημοκράτη. Δικόψτε τα γκάλοπ αν δεν μπορείτε να εξασφαλίσετε τεχνικά την 1 απάντηση γιατί μαζί με τους άρρωστους υβριστές χυδαιολόγους της ακροδεξιάς που παρεισφρύουν εδώ, θα ξεπέσετε σε μπλογκ για τα πανυγήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 7:16 Για προσπάθησε να ψηφίσεις δυο φορές αν μπορείς και μετά μιλάς. Σιγά μη μας πεις ότι οι στημένες δημοσκοπήσεις της ALCO και των λοιπών παρεπιδημούντων της διαπλοκής είναι καλύτερες, άσε τώρα τους είδαμε και αυτούς με τις "έγκυρες" μεθόδους τους. Όσο για τα αποτελέσματα... τελικά φαίνεται ότι κυκλοφορούν πολλά κρυφοφασιστρώνια στο ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Πατακός μίλησε με καταπληκτική διαύγεια για άνθρωπο 95 ετών και δεν κόλωσε σε καμιά ερώτηση. Ακόμα και ο Μητσοτάκης θα τον ζήλευε. Η συνέντευξη ήταν πραγματική αποκάλυψη. Δε νομίζω να ανέφερε τίποτα για αστακούς, είπε πάντως για το ψάρεμα. Στην τελευταία φράση της συνέντευξης σχετικά με τη μάνα του, ήταν συγκινητικό. Και αληθινό. Όσο και αν ενοχλεί. Έργα στην περιφέρεια γίναν μόνο τότε. Αυτός έκανε τους ανθρώπους στα χωριά να ζούν έστω και υποτυπωδώς ως άνθρωποι. Έπρεπε να περάσουν πόσα χρόνια για να γίνει κανα έργο πάλι κι αυτό με χρήματα της ΕΕ και ως ευκαιρία για να βγάλουν μίζα οι πολιτικοί. Και να φανταστείτε οτι κάποιοι τον περιέγραφαν ως "βλάκα". Και εγώ μέχρι να τον δω και να τον ακούσω το πίστευα. Βάλτε αυτόν τον "βλάκα" δίπλα στον γιώργο να δούμε ποιός είναι τι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ετσι ειναι φιλε.
    Εχει γεμισει το Ιντερνετ με φασιστοειδη του κερατα ηλικιας 18-35.Καλοβολεμενα,με αρκετη περιουσια,ελαχιστα απο αυτα εχουν εργασθει,ταχουν βρει ολα ετοιμα και μπολικα και απλα στα χρονια του ΠΑΣΟΚ τους ειχε κοπει η μασα η μεγαλη.
    Βγαζουν χολι για καθε δημοκρατικο και αριστερο.Δεν γνωριζουν ιστορια.
    Αυτο περιπου ειναι το προφιλ των.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοιταξτε πιο πανω...
    Τωρα τι να περιμενεις απο ενα υμνητη του Πατακου.Ειναι δυνατο να υπαρχει και να γραφει καποιος σημερα στο ιντερνετ και να υμνει ενα γραφικο και γελειο υποκειμενο?
    Τον ειδα και εγω.
    Αν δεν υπηρχαν οι χιλιαδες εξορισμενοι,βασανισμενοι,και σκωτομενοι που αφησαν πισω των.Αν δεν υπηρχαν τα γεγονοτα του Πολυτεχνειου και η τραγωδια της Κυπρου θα ξεκαρδιζομουνα στα γελια με οσα ελεγε.
    Σου συνιστω μια επισκεψη σε ενα καλο ψυχιατρο.Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου...
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε 7:16, δεν γίνεται να ψηφίσεις όσες φορές θες. Εκτός και αν ξέρεις εσύ κανένα τρόπο και δεν μας τον λες. Και για του λόγου το αληθές:

    "Εντοπίστηκε διπλή ψήφος
    Συγνώμη, η ψήφος σας δεν μπορεί να μετρήσει γιατί έχετε ξαναψηφίσει στις 4/22/2007 08:10:14
    Οστόσο μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου.
    Επιστροφή | diktatoria
    Webmaster GR .com
    Αποκτήστε το δικό σας ερωτηματολόγιο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. OTAN ANEΛABE H XOYNTA TO 1967,
    ΣTH ΓYAΡΟ KAI ΣΤΗ MAKΡONHΣO
    YΠHΡXAN 4000 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ
    ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΚΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    ΤΟΥ "ΓΕΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ".
    ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΕ Η ΧΟΥΝΤΑ
    ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟ 1000.
    ΟΙ 3000 ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ,
    ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ "ΚΑΚΟΠΕΡΝΟΥΣΑΝ" ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ,
    ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ,
    ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΥΠΗΡΧΕ "ΠΑΛΙΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ".
    ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ
    ΕΓΙΝΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ
    ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ, ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ
    ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΥΓ: ΚΥΡΙΟΙ,
    ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια αναγνωση στο μυνημα του ΠΑΣΟΚ ελπιζω κατι να σου αφησει εστω και στο υποσυνειδητο σου.
    Ελικρεινα ειναι το εσχατο καταντημα να υπαρχουν υμνητες της πιο αθλιας εποχης που περασε η χωρα μας....
    Δυστυχως εχομε σοβαρα προβληματα...Θελει πολυ δουλεια για να σηκωθει ο ηλιος τελικα....

    "Πέρασαν 40 χρόνια, από τότε που το στρατιωτικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου, έθεσε τη χώρα και τους πολίτες της, κάτω από ένα καθεστώς ανελευθερίας, αναξιοπρέπειας, βίας και καταπάτησης κάθε έννοιας ανθρώπινου δικαιώματος.


    Η πιο σκοτεινή περίοδος της νεότερης ιστορίας μας, κράτησε εφτά ολόκληρα χρόνια, και επεφύλασσε ,ως επίλογο, την εθνική τραγωδία της Κύπρου.


    Σήμερα, η περίοδος εκείνη μοιάζει να είναι μακρινό παρελθόν.

    Η Ελλάδα έκανε μεγάλα βήματα προόδου.

    Οι Ελληνίδες και οι Έλληνες ζουν σε ένα κράτος δικαίου, διεκδικούν την διεύρυνση και την εμβάθυνση της δημοκρατίας και των ατομικών τους ελευθεριών, διεκδικούν την ενίσχυση του κοινωνικού κράτους, που οικοδομήθηκε με την Μεταπολίτευση.

    Το ΠΑΣΟΚ, έχει αφήσει ανεξίτηλα τα σημάδια της προσφοράς του, στην εδραίωση της σύγχρονης δημοκρατίας μας και την κατοχύρωση της λαϊκής κυριαρχίας. Ταυτίστηκε με αυτούς τους στόχους.


    Η δημοκρατία που απολαμβάνουμε σήμερα, δεν μας χαρίστηκε από κανένα. Αποτελεί τον καρπό των αγώνων του ελληνικού λαού. Αποτελεί τον καρπό της αυτοθυσίας πολλών καθημερινών ανθρώπων.

    Όμως, ο αγώνας για την δημοκρατία είναι συνεχής και καθημερινός.


    Σήμερα, 40 χρόνια μετά, η δημοκρατία μας είναι πιο στέρεη από ποτέ.

    Πληγώνεται, όμως, όταν προωθούνται τα συμφέροντα των λίγων σε βάρος των πολλών.

    Πληγώνεται όταν, ψαλιδίζονται τα ατομικά δικαιώματα.

    Πληγώνεται όταν, ο φόβος και η ανασφάλεια για το μέλλον αποτελούν κυρίαρχα συναισθήματα στην κοινωνία

    Πληγώνεται όταν, αντί η κοινωνία να επιβάλλει όρους και κανόνες στην παγκοσμιοποιημένη αγορά, οι συντηρητικές κυβερνήσεις σε όλον τον κόσμο, επιτρέπουν στην αγορά να επιβάλλει στην κοινωνία τους όρους της.

    Πληγώνεται όμως, κυρίως, από την προσπάθεια των συντηρητικών κυβερνήσεων, να αποδομήσουν το κοινωνικό κράτος, έναν από τους βασικούς πυλώνες της σύγχρονης δημοκρατίας.


    Οι Ελληνίδες και οι Έλληνες ζουν την περίοδο αυτή, τα αποκαλυπτήρια μιας τέτοιας προσπάθειας, από τους υπηρέτες της λογικής των πάσης φύσεως συμφερόντων, που βεβαίως, δεν συνάδουν με τα συμφέροντα των πολλών.


    Το ΠΑΣΟΚ, δεν θα επιτρέψει να γίνει ούτε ένα βήμα οπισθοχώρησης, δεν θα επιτρέψει καμιά απολύτως έκπτωση σε κατακτήσεις που πραγματοποιήθηκαν με τις θυσίες του ελληνικού λαού.

    Αντιθέτως, θα πορευτεί, όπως έκανε από την Ίδρυση του, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην χώρα και τους πολίτες, τους οποίους καλεί στη μάχη για μια Ελλάδα προοδευτική, που θα στηρίζεται σε αρχές και θα οικοδομεί με την συμμετοχή όλων την προοδευτικών και δημοκρατικών πολιτών, μια Δίκαιη Κοινωνία, μια Δυνατή Ελλάδα.


    Σήμερα, η διασφάλιση της Εθνικής Ανεξαρτησίας, απαιτεί την επένδυση στον άνθρωπο και στην γνώση.

    Η εμπέδωση της Λαϊκής Κυριαρχίας, προϋποθέτει την ευρύτερη δυνατή συμμετοχή των πολιτών στα κέντρα λήψης των αποφάσεων.

    Η Κοινωνική Απελευθέρωση, απαιτεί τον διαρκή και συνεπή αγώνα εναντίον των συντηρητικών απόψεων και νοοτροπιών.

    Η εμβάθυνση της Δημοκρατίας και των δημοκρατικών διαδικασιών, είναι καθήκον κάθε σοσιαλιστικής και δημοκρατικής πολιτικής δύναμης, αλλά και κοινή υποχρέωση όλων όσων υπηρετούν τις αρχές και τις αξίες της Ελευθερίας, της Ισότητας, της Δικαιοσύνης και του σεβασμού της αξιοπρέπειας κάθε ανθρώπου, ο οποίος αποτελεί την ύψιστη αξία.

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατι ηθελα να πω, αλλα μολις ειδα τα αποτελεσματα του γκαλοπ μου κοπηκε η ορεξη.
    Θελω να ελπιζω οτι δεν ειναι εγκυρο, γιατι αν ειναι.. ειμαστε ολοι για τη Μακρονησο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ετσι ειναι φιλε...Ειναι 100% πλαστο και δεν ειναι εγκυρο....
    Εχω ψηφισει απο τοτε που το ειδα πανω απο 15 φορες....
    Δυστυχως οι διαφοροι φασιστες που κυκλοφορουν εδω μεσα εχουν δωσει ρεσιταλ ....
    Απλα καθε φορα πρεπει να μπαινεις και να βγαινεις απο το Ιντερνετ,οποτε ψηφιζεις χωρις κανενα ελεγχο.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ...
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στέλιο αγωνιστή βάστα. Μπράβο που δεν λυγίζεις Ήρωα της Ελλάδας.

    Ο ΜΟΝΟΣ που έχεις αφήσει πραγματικό έργο. Κι αυτό κανένας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δηλαδή ρε μαλάκα babis τα αποτελέσματα είναι ακόμα χειρότερα για το κυνο-βούλιο; Δηλαδή παρά την "ανιδιοτελή" θυσία σου, να κάθεσαι με τις ώρες να ψηφίζεις για να σώσεις το σκατοΠΑΣΟΚ σα να μην έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις, το γαμοκόμμα σου δεν σώζεται με τίποτα; Κρίμα που έχεις PSTN σύνδεση. Έμεινες στα του ΠΑΣΟΚ. Τώρα με την δεξιά εμείς έχουμε ADSL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς το blog
    Oπως εγραψα και πιο πριν πρεπει να αποσυρετε αμεσα τη δημοσκοπιση σας...
    Ειναι ντροπη να συμβαινουν αυτα....
    Ελεος...Θα αναγκαστω να μην ξαναεμφανιστω εδω μεσα....
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. PO PO PO kako pou tha kaneis babis. sorry sorry

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρεσιτάλ ο αμετανόητος 95χρονος, ρεσιτάλ τα φασιστράκια του keyboard, ρεσιτάλ ο πούντα κώστα.. εμ, έχει άδικο ο ΓΑΠ που ρίχνει ζεμπεϊκές μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. BABIS, AYTO EINAI APEILH H YPOSXESH?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. babis ayto den einai galop, xountoglenti einai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γιατί σας προκαλεί έκπληξη το γκάλοπ; Πότε ήταν δημοκρατικό το ΠΑΣΟΚ για να είναι τώρα; μήπως το ξεχάσατε το "έθεσες εαυτόν εκτός κόμματος" επί σιδερένιου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. BABIς,
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΙ'ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ
    ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΛΑΚΑ.
    ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΝ ΑΠΡΙΛΙΑΝΟΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ
    ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΧΟΥΝΤΑ
    ΕΒΑΖΕΣ ΠΑΣΟΚ.
    ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΙ'ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ
    ΤΗΣ ΡΗΓΙΛΛΗΣ ΝΑ ΘΟΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΝΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 9:53 ksexases to anekdoto me ton kinezo pou elege oti ithele na ton blepoun san maestro se orxistra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ti lete re galopistes tis plakas, pou einai i antiproswpeutikothta tou deigmatos twn 800 psifwn, an lavoume ypopsin ta apotelesmata ws egkura, tote epikeitai praksikophma sthn ellada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πασοκάκια το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη. Σας τσούζει πολύ ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τελικα δεν αξιζει να ασχολεισαι μαζι τους σοβαρα…Αμετανοιτοι Χουντικοι είναι
    Ανιατος η κατασταση.Ποιο πανω εγραψα για το προφιλ των….
    Για τον φιλο που λεει για τη συνδεση μου στο ιντερνετ του λεω να μην κουραζετε να βρει ποιος ειμαι.Ειμαι ανωνυμος και αγωνιζομαι για να γινει ο ΓΑΠ πρωθυπουργος και το ΠΑΣΟΚ να επανελθει στην εξουσια για το καλο της πατριδας μας,χωρις να ειμαστε ιδιοτελεις,όπως και αλλοι χιλιαδες Ελληνες.Ευχαριστω το blog που μου διδει την ευκαιρια και εμφανιζομαι και εδώ.
    Δεν χρωστουμε σε κανενα τιποτα για να περιμενουμε ανταλαγματα.Ειμαστε ανιδιοτελεις εργατες και αγαπαμε την πατριδα μας.Απλα ο ΓΑΠ που τον ξερουμε καλα είναι ότι καλυτερο για τον τοπο μας και οσο να αγωνιζονται με αισχρολογηματα και αθλιοτητες η μαυρη αντιδραση για να μειωσει την προσωπικοτητα του είναι ο αυριανος πρωθυπουργος μας.Είναι η ελπιδα μας, το οραμα για μια καλυτερη Ελλαδα.

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΚΑΛΟΠ-ΕΛΛΗΝΩΝ-ΦΑΣΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. βαβις, θα σωσω ενα αντιγραφο απο την τελευταια ιστορικη σου δηλωση για να τη βλεπω μετα τις εκλογες που θα χασετε και να ευθυμω καθε φορα που θα αντιμετωπιζουμε κυβερνητικη κριση

    αρε ταλαιπωρα πασοκολαμογια ουτε σε ενα ψευτογκαλοπ της κακιας ωρας δε μπορειτε να παρετε ποσοστα της προκοπης και θελετε να γινετε και κυβερνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παρακαλούνται οι νοσταλγοί της επταετίας να μην ενοχλούν τον εργατη μπάμπης εν ώρα εθελοντικής απασχόλησης ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

    αΓΑΠάτε τον εθελοντισμό - αΓΑΠάτε μπάμπης©

    Μια ευγενική χορηγία του ΠΑΣΟΚ(ου μαλάκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. babis ή μεγάλος μαζόχας είσαι ή απίστευτο ψώνιο. Δεν έρχονται και οι εκλογές να γελάσουμε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. βαβις φορ πρεσιντεντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 10.53
    Τέτοιου είδους αστειάκια κάνετα στη Ρηγίλης με το ρουσοπουλάκι??
    Όποιος γελάει τελευταίος γελάει καλύτερα ΗΛΙΘΙΕ!!
    Μόνο που ο ΓΑΠ. δεν γουστάρει γλυψίματα ούτε καρφώματα ,οπότε την έχεις ...βάψει ΗΛΙΘΙΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 10:58 KALOMELETA KI ERXONTAI... KONTOS PSALMOS ALLHLOUIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οσο αφορα τον προηγουμενο που τωρα ειδα και επαναλαμβανεται στην αρχη του ξαναστελνω την παντηση μου που ειχα γραψει..",τα περισοτερα απολα οσα λες είναι συκοφαντιες,αισχροτητες και αιμετικα καρακγιοζιλικια που εφευρε η μαυρη αντιδραση για το ΠΑΣΟΚ. Ειπαμε υπηρξαν αδυναμιες και προβληματα. Το ισοζυγιο οσο και να ενοχλει είναι θετικο και αυτό σε πονα, ετσι είναι φιλε. Η απατριδη δεξια του ξεπουληματος της πατριδας μας δεν εχει χωνεψει ότι μπορουν και αλλοι να κυβερνησουν αυτόν το τοπο και μαλιστα θετικα. Ειπαμε επισης ότι τα εγκληματα της δεξιας στη χωρα μας και στο λαο μας εχουν καταγραφει στη συνειδηση και στη μνημη μας .Οσο ζουμε ολοι μεις που βιωσαμε το μετεπειτα εμφυλιακο κρατος που εστεισαν εσεις και οι πατρωνες σας δεν εχετε ελπιδες. Η δεξια εχει γινει συνωνυμο της εξαρτυσης ,του ξεπουληματος και της διαφθορας. Το ηρωικο συνθημα του ΠΑΣΟΚ παντα ισχυει και να το ακουσεις καλα.για να ηχει στα αυτια σου παντα Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ.
    Αυτά εν ολιγοις…"
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 11:02 Αν την έχουμε βάψει, λέει; όλη τη χώρα μπλε. Μη βιάζεστε, θα τα δείτε όλα μετά τα exit polls, θα τα δείτε με άλλο μάτι.

    Τι να κάνουμε οι άνθρωποι, κάπως πρέπει και εμείς να περάσουμε την ώρα μας.

    Πάντως, εμείς εδώ θα είμαστε και τα επόμενα χρόνια για την εξυπηρέτηση του πολίτη και θα τα λέμε και αυτό είναι δέσμευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες για το πόσο αξιόπιστα είναι τα αποτελέσματα, μιας και το σύστημα με το οποίο γίνεται το ερωτηματολόγιο επιτρέπει σε κάποιον να ψηφίσει όσες φορές θέλει.

    Κατά τη γνώμη μου είτε κάτι τέτοιο παίζει, είτε όλοι οι φιλοχουντικοί διαβάζουν press-gr (που δεν το πιστεύω).

    Θα συμφωνήσω πως δεν υπάρχουν επικίνδυνα γκάλοπ, αλλά μόνο επικίνδυνοι άνθρωποι. Δυστυχώς όμως οι δεύτεροι μπορούν να αλλοιώσουν το πρώτο... :(

    (δεν απευθύνομαι στο Press-gr...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Aν και διαφωνώ γενικότερα πολιτικά με τον babis είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω με όσα είπε για να υπερασπιστεί τη δημοκρατία στην Ελλάδα. Ειδικά όσοι έζησαν εκείνη την περίοδο και ένιωσαν από πολύ κοντά τις διώξεις, τις εξορίες και στην καλύτερη περίπτωση το φίμωμα κάθε ελεύθερης και δημοκρατικής φωνής, πρέπει να αφιερώνουν αυτήν τουλάχιστον την μέρα στην υπεράσπιση της δημοκρατίας και στις αρετές της.
    Το γκάλοπ του πρες έχει τα γνωστά "προβλήματα αξιοπιστίας" που καλό είναι φίλε babis να τα βλέπουμε πάντα και όχι όποτε μας συμφέρει. Έχω επισημάνει πριν το γκάλοπ ότι τα καρβέλια συνήθως τα ονειρεύεται ο πεινασμένος. Όποιος είναι πιο φανατικός ή έχει το μεγαλύτερο πολιτικό ζόρι συμμετέχει με "απληστία" στη δυνατότητα που του δίνεται για "συνεχείς" ψήφους. Πάντως τα αρχικά αποτελέσματα όταν δεν μπήκε στον αγώνα η "επαναλητική καραμπίνα" ήταν τελείως διαφορετικά. Αυτό αποδεικνύει ότι ο κόσμος παρά τις αγωνίες και τα προσωπικά του προβλήματα, εμπιστεύεται την δημοκρατία μας, την καλύτερη δημοκρατία που γνώρισε ποτέ ο τόπος. Η οποία μπορεί να εγκαθιδρύθηκε από τον Καραμανλή και τη ΝΔ αλλά η απόφαση ήταν όλου του ελληνικού λαού και ολοκληρώθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό με την εκλογή του ΠΑΣΟΚ και του Ανδρέα Παπανδρέου στην εξουσία.

    Θέλω επίσης να διαφωνήσω κάθετα με τον Γ. Καρατζαφέρη παρά το γεγονός ότι πολλές φορές έχει υπερασπιστεί ικανοποιητικά τα εθνικά συμφέροντα στο ευρωκοινοβούλιο, με τις χθεσινές του δηλώσεις για την δικτατορία.
    Παρά το γεγονός ότι αρχικά την κατέκρινε, εντούτοις κοιτώντας προς το μικρό έτσι κι αλλιώς χουντικό του ακροατήριο, είπε ότι εκείνοι ΔΕΝ ήταν κλέφτες, κάνοντας συνειρμούς με την σημερινή εποχή.
    Λες και υπήρχε τότε η δυνατότητα να ελέγξει κανείς εισαγγελέας, δικαστής, πολιτικός, δημοσιογράφος ή απλός πολίτης, αν γίνονταν ή όχι λαμογιές τότε.
    Λες και -μόνο και μόνο- η στέρηση της ελευθερίας από τους Έλληνες δεν ήταν η μεγαλύτερη κλοπή που μπορεί να γίνει σε άνθρωπο.
    Κρίμα γιατί νόμιζα ότι τον Γιώργο Καρατζαφέρη θα τον έκαναν καλύτερο τα ευνοϊκά αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων και ότι η "δημοκρατική του στροφή" τα τελευταία χρόνια είναι ουσιαστική. Αποδεικνύεται όμως λίγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. babis δώστα όλα, ότι σκωροφαγωμένα παλιοσυνθήματα έχουν ξεμείνει στη ντουλάπα, δώσ'τα τώρα μπας και γίνει τίποτα, γιατί το παιντί δεν τραβάει με τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Gia ta sapia kreata tote oi ipeuthinoi mpikan filaki. Akoma kai o ipourgos emporiou. Akoma kai gia tetoio thema oi epanastates itan adekastoi. Oxi san tora pou o enas kaliptei ton allo. Auta gia na ginontai sigkriseis. Apo tin arxi to pososto pou epairne i epanastasi sto gkalop itan simantiko. ( ase pou I epanaliptiki karampina mporei na drouse tote)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 11.31. Ποιά σάπια κρέατα; Οι ίδιοι οι χουντικοί ήταν σάπια κρέατα από μόνοι τους.
    Πολλά από τα 13άρια του ΠΡΟΠΟ μπορείς να μας πεις ποιός τα κέρδιζε, επί "επανάστασης";
    Η ίδια η γυναίκα του μεγαλοεπαναστάτη σας μίλησε για τη λαμογιά με τον Ερ. Αστέρα.
    Σ' αυτά είσασταν καλοί και άξιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. XAXAXA kala eisai poli grafikos re. Gia pes mas poios ta kerdize esi pou ksereis. Pame meta na mou deikseis ta spitia auton pou kerdizan ta 13aria. Meta karagkiozaki tha perasoume kai mia bolta apo ta spitia ton "dimokraton" na doume pos zoun oi anthropoi tis biopalis. Ti soi lamogia itan tou Pao? Itan kako na paei i omada ston teliko? kai sto kato kato oi giougkoslaboi pou piran to doraki kommounistes itan. gia na mi leei kaneis oti i xounta de noizatan kai gia ton kommounismo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. TO GALLOP TA LEEI OLA, SE AYTES TIS EKLOGES TO LAOS THA MPEI ME FORA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΟΝΟ Ο babis ΕΙΝΑΙ "ΑΝΤΡΑΣ" ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΔΩΜΕΣΑ.

    ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΟΥΤΣΑ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΡΥΦΟΡΟΥΦΙΑΝΟΠΟΥΣΤΕΣ.

    ΑΛΛΑ ΜΗ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΤΕ. ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ. ΤΥΧΕΡΟΥΛΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. βασίλη ΠΑΛΙ μαλακία έγραψες.

    Ψάξε τον Σαλονίκη (δεξί χέρι του ΠΑΣΟΚοκρατικοδίαιτου Κόκκαλη) και τη σύζυγό του να δείς ΠΟΣΑ δελτία έχουν κερδίσει και που τοποθετήθηκαν τα κέρδη...

    babi-ζεις επικινδύνως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. babis 9.17

    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, indeed (πράγματι - που θα έλεγε και το αφεντικό σου)..

    Μεγαλύτερη άβυσσος ο πάτος σου τρελλό αγόρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ.
    ΝΕΟΣ ΚΙ'ΑΜΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ.
    ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΒΑΒΙς ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 11.59. Δεν χρειάζεται να με βρίζεις φίλε μου. Απλά συζητάμε. Τα λεφτά του Ασλανίδη και των φίλων του από το ΠΡΟΠΟ έφυγαν στο εξωτερικό. Την πληροφορία την έχω από διαιτητή ποδοσφαίρου εκείνης της περιόδου. Έκλεβαν από παντού το δημόσιο χρήμα και πλήρωναν ομάδες, λαμόγια, σπιούνους, βάζαν τα υπόλοιπα σε λογαριασμούς τους έξω και μετά εξαφάνιζαν τα στοιχεία. Και όλα αυτά με το πρόσχημα των εθνικών λόγων. Μόνο το 1974 σταμάτησε η μάσα τους. Για ευνόητους λόγους τα λεφτά δεν εμφανίστηκαν ποτέ στην Ελλάδα. Η υπόθεση με τα σάπια κρέατα ήταν για τα μάτια του κόσμου για να φανεί ότι υπήρχε δικαισύνη. Αν ήταν ακόμα η χούντα θα έβλεπες και σπίτια και οικόπεδα περισσότερα από αυτά στου Παπάγου. Ήξεραν όμως ότι ήταν προσωρινοί. Όσο για τα σπίτια των ¨δημοκρατών της βιοπάλης¨ συμφωνώ μαζί σου και για τα εισαγωγικά στη λέξη και στην εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 11.04 Κούκλα μου, κοντός-ξεκοντός ο ψαλμός, η ψωλιά που θα φάτε θα είναι η ΜΑΚΡΥΤΕΡΗ (The Long Dick - πέστο έτσι στο Yiorgos γιατί Ελληνικά δε το ξέρει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 11:59.
    ΧΑΛΙΑ ΦΙΛΕ.
    ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ.
    ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ,
    ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ,
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ,
    Η ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ,
    ΝΑ ΠΝΙΓΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΤΟΥΣ.
    ΣΚΕΤΑ ΚΩΛΟΣΠΙΤΑ.
    ΟΙ ΚΑΒΕΣ ?
    ΓΕΜΑΤΑ ΠΑΛΙΟΚΡΑΣΑ,
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΙ'ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΩΝ.
    ΤΑ ΤΥΡΙΑ ?
    ΜΟΥΧΛΙΑΣΜΕΝΑ!
    ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ?
    ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΕΣ,
    ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥΡΑ ΠΟΥ ΣΩΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
    ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ,
    ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. An itan apateones kai ikseran oti itan prosorinoi, auto simainei oti tha ekleban osa perissotera mporousan oso pio grigora mporousan. Edo enas dioikitis mpainei kapou gia ligous mines kai auto exei sto mialo. An loipon isxuan auta pou les tote autoi i toulaxiston oi oikogeneies tous tha eprepe na perasan zoi xarisameni. Koita na deis pos ezisan loipon oloi autoi. Koita pos einai tora o patakos. An itan kleftis tha eprepe na eixe eksasfalisei akoma kai ta diseggona tou. Sta sapia kreata mpikan filaki. Dikaioma sou na pisteueis oti to ekanan gia ta matia tou kosmou (ego den to dexomai). Posoi omos mpikan filaki esto kai gia ta matia tou kosmou epi "dimokratias"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τα σαπια κρεατα,μια παρτιδα 10.000 τοννους αν θυμαμαι καλα εισαγωγης απο την Αργεντινη,ειναι γεγονος.

    Υπευθυνος θεωρηθηκε ο Μπαλοπουλος υπουργος εμποριου τοτε και καποιος μεγαλεμπορας ο Τσωνης.

    Και οι δυο κατεληξαν στην φυλακη για καμποσα χρονακια.

    Ρεμουλες καταλογιστηκαν και στον Ασλανιδη ,που ηταν υφυπουργος αθλητισμου και αρχων στον ΟΠΑΠ.
    Την κοπανησε στην Βραζιλια και γυρισε ακριβως 20 μερες πριν πεθανει (ειχε καρκινο),και οταν πηγαν να τον πιασουν τους διαολοστειλε με κατι χριστοπαναγιες.:
    Εγω σε 20 μερες πεθαινω ρε ξεφτιλισμενοι ,τι να πιασετε σουργελα? η καπως ετσι.

    Κανεις αλλος απο τους Απριλιανους δεν κατηγορηθηκε για αλλο τιποτα.

    Συνολικα στην δικτατορια χρεωνεται και η απατη με το "Ταμα".

    Συνεπως δεν εχουμε χρηματιστηριο,δεν εχουμε μιζες για τα εξοπλιστικα,δεν εχει νταραβερι με διεθνεις λαθρεμπορες οπλων (Κασσογκιν),που ταιζοντας τους αρχιπασοκοσκυλαιους γεμισε τις Ενοπλες δυναμεις με οτι σκαρταδουρα εβρισκε στο διεθνες (λαθ)εμποριο.

    Δεν ακουστηκε τιποτα για λεηλασια των ταμειων,καθιερωσε την "ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ" ,να μην το ξεχναμε, χαρισε αγροτικα χρεη.

    Εστειλε και διακοπες καποιους "αριστερους" στην Γυαρο και στην Μακρονησο.Για πηγαινετε τωρα στην Γυαρο για 10 μερες να δειτε ποσα λεφτα θελετε!
    Και αυτοι πηγαν τζαμπα οι πουστηδες και βρεθηκαν και .."αντιστασιακοι" οι ξεφτιλες.
    Με την θεληση τους.Αμα υπογραφανε ενα κωλοχαρτο "μετανοιας" τους ξαναφερναν τζαμπα στην Αθηνα και τους αμολαγανε ελευθερους.

    Ευχαριστω την μαιτρεσσα μου τον babis που μου φρεσκαρει την μνημη μου.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 11.27 αναμενόμενο - αφού ο babis έκανε το μεγάλο βήμα και βγήκε από τη ντουλάπα σχετικά με το σεξουαλικό του προσανατολισμό, τώρα θα βγάλει και τα συνθήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Mia xara psifizeis ..oso theleis arkei na sbineis ta cookies kai na epimeneis 2-3 fores.
    Mono simera psifisa 10 fores .
    KSIPNISTE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 12.48 Κάτω τα χέρια από το babis - Ο babis ανήκει σε όλο το λαό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. barethika na se blepw na brizeis re NDoula malakismeni!
    Koita prwta ta xalia tis arxiginas Louggras sou tou Kostaki pou gamiotan me ton Spiliopoulo kai oloi to kseroun ...opos fisika den ksexnoun ta trella gamisia pou erixne thessaloniki me ton Bildiridi sta niata tou!
    KSEXNAS efkola ...gamiola!
    ftanei!!!kante tou ena block re pedia na isixasoume..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 1.05 καλώς την φασιστόπουστρα με τα greeklish. Γειά σου Γερμανοτσολιά των πληκτρολογίων. Ούτε εσύ ξέρεις Ελληνικά κούκλα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η

    Για να τελειωνουμε με αυτά τα θεματα,
    ας πουμε μερικες Αληθειες και ας βαλουμε
    και καποια ερωτηματα ερωτηματα…
    ετσι για να μην είμαστε ολοι για φτυσιμο..

    20-4-1966 (επι δημοκρατιας….οταν ακομη
    κανεις δεν ηξερε για συνταγματαρχες
    χουντες και αλλα τετοια....)
    ΤΙ ΘΕΣΗ ΕΙΧΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ
    ΚΟΙΝΩΝΙΑ ? ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΝ
    ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ από την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ?
    Γιατι δεν λενε ότι και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που
    ανετρεψε ο παπαδοπουλος ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ
    με την ιδια μανια τους κομμουνιστες ? και
    ειχε (ΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ) και ξερονησια
    και εκτελεσεις ? Γ Ι Α Τ Ι ? μηπως γιατι
    θα ανατραπουν όλα τα ψεμματα ?

    τα ψεμματα που λενε στα παιδακια
    για τα ‘ξερονησια’ που ‘δηθεν ανοιξε
    ο παπαδοπουλος’ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΣ
    ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ
    ΠΡΟΥΠΗΡΞΑΝ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ
    ΚΑΙ Α Ν Θ Ι Σ Α Ν ΕΠΙ
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ –
    ΣΟΦΟΥΛΗΣ – Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΚΛΠ) γιατι δεν εξηγουν στα παιδακια
    και στα κολοκαναλα τους καθως και
    στις ξεφτιλοφυλλαδες τους γιατι
    υπηρχαν τοσα χρονια επι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    τοποι εξοριας ? γιατι δεν το λενε ?
    ποιους συμφερει να το κρυβουν και γιατι ?

    απαντηστε μονοι σας στον εαυτο σας αν ειστε
    πραγματικα εντιμοι…

    21-4-1967
    Πραξικοπημα συνταγματαρχων στην Ελλαδα
    που ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ
    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΗΣΑΝ (αυτοι
    ετοιμαζαν άλλο με τους στρατηγους και
    τον βασιληα..) ΒΛΕΠΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
    ΑΠΟΡΡΗΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ αμερικανικης
    κυβερνησεως – αλληλογραφεια αμερικανικης
    πρεσβειας εδώ με ουασιγκτων καθως και
    απομνομονευματα μετεπειτα πρεσβευτου
    ρομπερτ κηλη…
    Φυσικα οι συνταγματαρχες ΜΕΤΑ την 21
    απριλιου καθυσηχασαν τους αμερικανους
    οτι θα συνεργαστουν και ΕΤΣΙ εγιναν
    αποδεκτοι και αναγνωριστηκαν από ηπα…


    1/
    το πολυτεχνειο (17-11-1973) δεν εριξε
    καμμια χουντα , αντιθετως ‘βοηθησε’
    τον ιωαννιδη να ριξει την χουντα του
    παπαδοπουλου και να εγκαταστησει
    την δικη του (25-11-1973), που μετα
    από 9 μηνες εκανε το πραξικοπημα
    στην κυπρο που με την σειρα του
    επεφερε την τουρκικη εισβολη και
    τελικως την πτωση της χουντας
    λογω αδιεξοδου (24-07-1974 ) .

    Τωρα πως γινεται μια χουντα να ριξει
    σε 8 ημερες μιαν άλλη (όταν ακομη
    και οι βλακες ξερουν ότι για να ριξει
    μια χουντα μια δημοκρατια θελει
    πολυχρονο προετοιμασια…ποσο
    μαλλον να ριξει μια άλλη χουντα οπου
    δεν υπαρχει και η καταληλλη ελευθερια
    κινησεων..) κανεις δεν το λεει γιατι ετσι
    θα φανει ότι η Β χουντα ιωαννιδη ειχε
    από καιρο προετοιμαστεί….και ως
    αφορμη θα ‘εφτειαχνε’ μια κριση..
    ναι το ‘πολυτεχνειο’… για να επεμβει..
    Αυτό δεν συμαινει ότι η συντριπτικη
    πλειοψηφια που ελαβε μερος στο
    πολυτεχνειο δεν ηταν αντιστασιακοι…
    Αντιθετως…τους την στησανε και τους
    εκμεταλευτηκανε.. ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ
    ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΣΕΒΑ (ΤΟ ΜΟΝΟ
    ΕΠΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) που στο τελος
    αναφερει καθαρα ‘ΟΤΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ
    ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΟΙ
    ‘ΗΡΩΕΣ’ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ
    ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΩΑΝΝΙΔΙΚΟ
    ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΩΝ
    ο οποιος εδειξε το ‘στησιμο’ λεγοντας =
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ !!! σε αντιθεση με
    Ε Γ Γ Ρ Α Φ Ο διαταγη της τοτε κυβερνησεως
    ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ η κατασταση…
    (βλεπε πορισμα τσεβα)

    2/
    Όταν ηρθε η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ λογω πτωσεως
    της ΔΙΚΑΤΟΡΙΑΣ από τα λαθη της το καλοκαιρι
    του 1974 (και όχι του πολυτεχνειου του νοεμβριου
    του 1973) ΓΙΑΤΙ ενώ τιμωρησε (και καλα
    εκανε) ΙΩΑΝΝΙΔΗ – ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ –
    ΠΑΤΤΑΚΟ – ΜΑΚΑΡΕΖΟ και αλλους Δ Ε Ν
    τολμησε να καταδικασει εστω και έναν από
    τους αρχιχουνταρεους ΑΡΑΠΑΚΗ-ΜΠΟΝΑΝΟ
    -ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ κλπ
    οι οποιοι ηταν οι ηγητορες του στρατου που
    εβγαλαν τον χουντο-ιωαννιδη ? και οι οποιοι
    με τον δικο τους στρατο τον στηριξαν ? και
    μετα αρνηθηκαν και να υπερασπισουν την κυπρο?
    ΠΟΙΟΙ εχουν εξαφανισει τον ΙΩΑΝΝΙΔΗ ? και
    γιατι απουσιαζει πτο ονομα του και ο καιριος
    ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ παντα από όλα τα ‘αφιερωματα’
    και τα δηθεν αναθεματα κατά της δικτατοριας ?
    ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΡΧΩΝ
    ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ , εχοντας τον παπαδοπουλο φυλακη ?
    Ειχαμε η όχι 2 χουντες ? 1 εξαετη και μια 1 χρονο ?
    Γιατι δεν το λεμε ?

    ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ,
    ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
    ΚΑΛΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ

    Α Λ Λ Α Α Π Ε Ι Ρ Ω Σ
    ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ και ιδιαιτερα η ΙΣΤΟΡΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Den se blepw na anaferese ston Spiliotopoulo kai ton Bildiridi..tsouzei afto?
    Nai re einai Louggra kai oloi to kseroun opws kai ta gnwsta didima tou solina pou egine pia anekdoto pantou!
    Tha sou egrafa sta ellinika an ..se therousa Ellina ..blammeno.
    Alla mono ellinas den eisai...epikindinos kai blakas!
    kai ta greeklish poly sou einai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ρε παιδιά τι Δημοσκοπήσεις και χαζομάρες?
    Εγώ σήμερα ψήφισα 6 φορές απλά διαγράφοντας cookies και επιμένοντας μέχρι να με ξαναβάλει στην καρτέλα.Πότε θα μάθετε ότι οι Δημοσκοπήσεις ΔΕΝ λένε πάντα την αλήθεια?
    Η Αλήθεια βρίσκετε έξω στο μεροκάματο και στην αγωνία του κόσμου!
    Και γεγονός είναι ένα ...ότι και η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ τα σκάτωσε και ήρθε ο καιρός (δυστυχώς τόσο γρήγορα)να τους στείλουν σπίτια τους.
    Φιλε μου ΝεοΔημοκράτη συγγνώμη που θα στο πω αλλά ...παίρνεις τίποτα? (και μάλιστα ληγμένο?)Έλεος ρε!Χαλάρωσε λίγο...
    Πόσο χρονών εισαι πια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 1.14 τρέξε να πουλήσεις κανά νησάκι και μετά όπως θάρχεσαι κάνε ααααα....

    Αμερικανόπουστρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η

    Για να τελειωνουμε με αυτά τα θεματα,
    ας πουμε μερικες Αληθειες και ας βαλουμε
    και καποια ερωτηματα…
    ετσι για να μην είμαστε ολοι για φτυσιμο..

    20-4-1966 (επι δημοκρατιας….οταν ακομη
    κανεις δεν ηξερε για συνταγματαρχες
    χουντες και αλλα τετοια....)
    ΤΙ ΘΕΣΗ ΕΙΧΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ
    ΚΟΙΝΩΝΙΑ ? ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΝ
    ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ από την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ?
    Γιατι δεν λενε ότι και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που
    ανετρεψε ο παπαδοπουλος ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ
    με την ιδια μανια τους κομμουνιστες ? και
    ειχε (ΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ) και ξερονησια
    και εκτελεσεις ? Γ Ι Α Τ Ι ? μηπως γιατι
    θα ανατραπουν όλα τα ψεμματα ?

    τα ψεμματα που λενε στα παιδακια
    για τα ‘ξερονησια’ που ‘δηθεν ανοιξε
    ο παπαδοπουλος’ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΣ
    ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ
    ΠΡΟΥΠΗΡΞΑΝ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ
    ΚΑΙ Α Ν Θ Ι Σ Α Ν ΕΠΙ
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ –
    ΣΟΦΟΥΛΗΣ – Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΚΛΠ) γιατι δεν εξηγουν στα παιδακια
    και στα κολοκαναλα τους καθως και
    στις ξεφτιλοφυλλαδες τους γιατι
    υπηρχαν τοσα χρονια επι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    τοποι εξοριας ? γιατι δεν το λενε ?
    ποιους συμφερει να το κρυβουν και γιατι ?

    απαντηστε μονοι σας στον εαυτο σας αν ειστε
    πραγματικα εντιμοι…

    21-4-1967
    Πραξικοπημα συνταγματαρχων στην Ελλαδα
    που ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ
    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΗΣΑΝ (αυτοι
    ετοιμαζαν άλλο με τους στρατηγους και
    τον βασιληα..) ΒΛΕΠΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
    ΑΠΟΡΡΗΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ αμερικανικης
    κυβερνησεως – αλληλογραφεια αμερικανικης
    πρεσβειας εδώ με ουασιγκτων καθως και
    απομνομονευματα μετεπειτα πρεσβευτου
    ρομπερτ κηλη…
    Φυσικα οι συνταγματαρχες ΜΕΤΑ την 21
    απριλιου καθυσηχασαν τους αμερικανους
    οτι θα συνεργαστουν και ΕΤΣΙ εγιναν
    αποδεκτοι και αναγνωριστηκαν από ηπα…


    1/
    το πολυτεχνειο (17-11-1973) δεν εριξε
    καμμια χουντα , αντιθετως ‘βοηθησε’
    τον ιωαννιδη να ριξει την χουντα του
    παπαδοπουλου και να εγκαταστησει
    την δικη του (25-11-1973), που μετα
    από 9 μηνες εκανε το πραξικοπημα
    στην κυπρο που με την σειρα του
    επεφερε την τουρκικη εισβολη και
    τελικως την πτωση της χουντας
    λογω αδιεξοδου (24-07-1974 ) .

    Τωρα πως γινεται μια χουντα να ριξει
    σε 8 ημερες μιαν άλλη (όταν ακομη
    και οι βλακες ξερουν ότι για να ριξει
    μια χουντα μια δημοκρατια θελει
    πολυχρονο προετοιμασια…ποσο
    μαλλον να ριξει μια άλλη χουντα οπου
    δεν υπαρχει και η καταληλλη ελευθερια
    κινησεων..) κανεις δεν το λεει γιατι ετσι
    θα φανει ότι η Β χουντα ιωαννιδη ειχε
    από καιρο προετοιμαστεί….και ως
    αφορμη θα ‘εφτειαχνε’ μια κριση..
    ναι το ‘πολυτεχνειο’… για να επεμβει..
    Αυτό δεν σημαινει ότι η συντριπτικη
    πλειοψηφια που ελαβε μερος στο
    πολυτεχνειο δεν ηταν αντιστασιακοι…
    Αντιθετως…τους την στησανε και τους
    εκμεταλευτηκανε.. ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ
    ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΣΕΒΑ (ΤΟ ΜΟΝΟ
    ΕΠΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) που στο τελος
    αναφερει καθαρα ‘ΟΤΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ
    ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΟΙ
    ‘ΗΡΩΕΣ’ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ
    ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΩΑΝΝΙΔΙΚΟ
    ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΩΝ
    ο οποιος εδειξε το ‘στησιμο’ λεγοντας =
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ !!! σε αντιθεση με
    Ε Γ Γ Ρ Α Φ Ο διαταγη της τοτε κυβερνησεως
    ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ η κατασταση…
    (βλεπε πορισμα τσεβα)

    2/
    Όταν ηρθε η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ λογω πτωσεως
    της ΔΙΚΑΤΟΡΙΑΣ από τα λαθη της το καλοκαιρι
    του 1974 (και όχι του πολυτεχνειου του νοεμβριου
    του 1973) ΓΙΑΤΙ ενώ τιμωρησε (και καλα
    εκανε) ΙΩΑΝΝΙΔΗ – ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ –
    ΠΑΤΤΑΚΟ – ΜΑΚΑΡΕΖΟ και αλλους Δ Ε Ν
    τολμησε να καταδικασει εστω και έναν από
    τους αρχιχουνταρεους ΑΡΑΠΑΚΗ-ΜΠΟΝΑΝΟ
    -ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ κλπ
    οι οποιοι ηταν οι ηγητορες του στρατου που
    εβγαλαν τον χουντο-ιωαννιδη ? και οι οποιοι
    με τον δικο τους στρατο τον στηριξαν ? και
    μετα αρνηθηκαν και να υπερασπισουν την κυπρο?
    ΠΟΙΟΙ εχουν εξαφανισει τον ΙΩΑΝΝΙΔΗ ? και
    γιατι απουσιαζει το ονομα του και ο καιριος
    ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ παντα από όλα τα ‘αφιερωματα’
    και τα δηθεν αναθεματα κατά της δικτατοριας ?
    ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΡΧΩΝ
    ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ , εχοντας τον παπαδοπουλο φυλακη ?
    Ειχαμε η όχι 2 χουντες ? 1 εξαετη και μια 1 χρονο ?
    Γιατι δεν το λεμε ?

    ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ,
    ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
    ΚΑΛΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ

    Α Λ Λ Α Α Π Ε Ι Ρ Ω Σ
    ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ και ιδιαιτερα η ΙΣΤΟΡΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥΦΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ!!!!
    ΚΑΙ ΓΩ ΨΗΦΙΣΑ 4 ΦΟΡΕΣ ΤΩΡΑ!!!
    ΟΛΕΕΕΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΟ ΣΑΙΤ ΠΛΕΟΝ ΧΟΥΝΤΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ-ΤΖΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ,ΔΗΛ.ΤΗΝ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΑ ΤΟΥ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝΩ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΛΑΙΜΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΤΕΤΟΙΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.
    ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΔΡΑΠΟΔΑ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΣΑΙΤ.
    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΑ Π.Χ ΒΑΣΙΛΗΣ.
    ΕΞΩ ΑΛΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 1:14, 1:27
    ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟΣ.
    ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΟΙ, ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΙΩΓΜΕΝΟΙ,
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟ,
    ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΚΟ.
    ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ.
    ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ
    ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ
    ΚΑΙ ΟΙ "ΗΡΩΕΣ" ΤΟΥΣ,
    ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ
    ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ, ΚΙ'ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΧΑΦΤΟΥΝ ΑΜΑΣΗΤΟ.
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΧΑΦΤΕΣ [ΚΑΙ ΧΑΦ{Τ}ΙΕΔΕΣ].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τζων

    εξακολουθεις να ευτελιζεις το σαιτ με την παρουσια σου και με οσα γραφεις,ειτε με το ψευδωνυμο ειτε ανωνυμα,οταν δεν σε παιρνει.Γι αυτο μια παρακληση,αντε ξεκουμπισου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 1:50
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΩΝΥ ΛΕΣ ?
    ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 1:27 μμ
    "εκανε το πραξικοπημα
    στην κυπρο που με την σειρα του
    επεφερε την τουρκικη εισβολη και
    τελικως την πτωση της χουντας
    λογω αδιεξοδου (24-07-1974 )" .
    --
    Εγω πιστευω οτι η τραγωδια της Κυπρου οφειλεται σε ενα σφαλμα των πραξικοπηματιων,πες μια ατυχια τους.
    Ριξανε στο ελικοπτερο που ηταν ο Μακαριος και ενω αυτο κατεπεσε ο Μακαριος σωθηκε.
    Αν τον ειχαν σκοτωσει δεν θα γινοταν τιποτα.
    Η Κυπρος θα συνεχιζε να ζει κανονικα ,οπως πριν,με αλλον αρχηγο κρατους εννοειται.

    Βεβαια οταν τα πραγματα στραβωσαν ,ο Ιωαννιδης φερεται να ειπε:Μας ξεγελασαν (οι Αμερικανοι).
    Μας ειχαν υποσχεθει οτι οι τουρκοι δεν θα εισβαλλουν.

    Για το "πολυτεχνειο" εισαι σωστος.Ακριβως αυτο συνεβη.
    Σχεδιαστηκε με ακριβεια,και οι οργανωτες του ηταν αποφασισμενοι να πετυχουν.
    Οπως και εγινε.
    Οι ηρωικοι "ηρωες" του πολυτεχνειου,απλα βοηθησαν τον Ιωαννιδη ,να ριξει τον Παπαδοπουλο.

    Πιονια που χρησιμοποιηθηκαν.Ασχετα αν η πλειοψηφια , πιστευε οτι πραγματι κανει αγωνα.
    Οι καθοδηγητες τους ομως ηξεραν τι εκαναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 1.52

    ΕΣΕΝΑ ΕΝΝΟΩ ΠΟΥΣΤΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΦΑΥΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΑΥΛΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΔΩΣΤΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 1:54
    ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΙΔΗ.
    ΑΨΟΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ:

    "Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΒΑΣΗ
    ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ
    Π.Χ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΩΣΤΕ ΣΥΝΤΟΜΩΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
    1972 ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ."

    ΤΟ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΟΛΟΙ ΠΛΗΝ ΕΝΟΣ
    Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ
    ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙ.
    ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΑΡΧΗ.

    ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΙΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ.
    ΜΕΤΑ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ
    ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. afou o kathenas borei kai psifizei oses fores thelei ti diatympanizete to galop? min katargeite th logikh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. TZON? RE KOTOULA AKOMA EDO?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Εκεινο που για μενα παραμενει αναπαντητο ερωτημα,μολονοτι εχω ψαξει πολυ,ειναι τουτο:
    "Γιατι δεν φερανε το βασιλια,την 24η Ιουλιου 1974"?

    Ο Παπαδοπουλος εκανε δυο δημοψηφισματα ,ενα το 1968 ,οπου πηρε 98% ,και ενα το 1973 για την Βασιλεια που παλι πηρε τα ιδια ποσοστα 98% (αντε να διαφερουν σε κατι δεκατα -98,3 η 98,7).

    10 εκατ Ελληνες εμαθαν να παπαγαλιζουν το "νοθο" δημοψηφισμα του 1968 ,προιον βιας κλπ
    Το αλλο του 1973 ,που εγινε κατω απο τις ΙΔΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ το κανουν γαργαρα .

    Ποιους δεν βολευε πια η βασιλεια?
    Γιατι μην γελιομαστε,μαζι με τον Καραμανλη ΑΝΕΤΑ θα μπορουσαν να ισχυριστουν οτι το δημοψηφισμα του 1973 ηταν ακυρο,προιον βιας κλπ,και να φερουν πισω τον βασιλια!
    Ποιος θα εναντιωνοτανε ? Ο .."λαος"? ο κυριαρχος??
    Δεν κολλαει στην λογικη.

    Καποιοι δεν θελανε τον βασιλια ,ισως γιατι ειχανε την φωλια τους χεσμενη,δεν εξηγειται αλλιως.
    Και ποιοι ειναι αυτοι οι καποιοι,παραμενει ενα αναπαντητο ερωτημα.

    (Οχι δηλαδη οτι δεν κανανε καλα που κανανε τον"μαλακα" και πιασανε σαν εγκυρο το δημοψηφισμα,ισια ισια να τους ξεραμε και να τους λεγαμε και μπραβο.
    Η βασιλεια βαρυνεται με πολλα).

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΠΟΙΟΣ ΘΑΦΕΡΝΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΑ.
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ?
    ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ?
    ΚΙ'ΑΥΤΟΙ ΤΙ ΘΑΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑ?
    ΤΟΝ ΣΠΟΓΓΟΚΩΛΑΡΙΟ ΤΟΥ ΤΕΩΣ?
    ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ
    ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΝ ΜΕ ΤΗ ΚΥΠΡΟ.
    ΤΟΣΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΖΑΜΠΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 2:42 μμ
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ?
    ---
    Παρατραβηγμενο αυτο που λες.
    Δεν κολλαει.
    Για τον Καραμανλη συμφωνω οτι για προσωπικους λογους δεν θα εφερνε τον βασιλια.Και για να βγαλει και την ουρα του απ εξω "εν ειδει Ποντιου Πιλατου",οργανωσε και το δημοψηφισμα του 1975.
    Για τον αλλον μην εισαι και τοσο σιγουρος.
    Αυτος και την μαννα του την ιδια θα πουλαγε αμα ηταν να παραμεινει στην εξουσια.

    Σε καθε περιπτωση ομως και οι δυο ,οταν παρθηκε η αποφαση ηταν εκτος παιγνιδιου.
    Παροπλισμενοι.

    Καποιοι αλλοι πηραν την αποφαση να "φερουμε τον Καραμανλη,γαμηστε το το κωλοπαιδι τον Κωνσταντινο".
    Ποιοι?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Δεν σηκωνει πλεον καμμια αμφιβολια όπως εγραψα και πρωτος ότι η σφυγμομετρηση είναι αναξιοπιστη.Αρα εχω δικαιωθει.
    Διακρινω ότι κυκλοφορουν ελευΘεροι δυστυχως(τους χρειαζετε κοινως φιμωτρο) μερικα ατομα που βρισκομενα σε κατασταση παραληρηματος υμνολογουν την αυθαιρεσια, το αρπα κολλα, τις αντιδημοκρατικες διαδικασιες την ελλειψη σεβασμου στην προσωπικοτητα και στον ανθρωπο.
    Φανταζεστε το καταντημα των να αρεσκονται στα λεγομενα ενός ραμολι που μια ζωη ηταν εκτος τοπου και χρονου…Παντα ειχε το ακαταλογιστο και ελεγε και εκανε ασυναρτησιες.Τον χρησιμοπιησαν ειδικα λογω βαθμου και θεσης αφου ειχε τα τεθωρακισμενα.Ελαχιστα καταλαβε τοτε σημερα θα καταλαβει?
    Η δημοκρατια μας δεν κινδυνευει σημερα από τους ελαχιστους νοσταλγους της απριλιανης οπερετας.Κινδυνευει από τον καναμπε,την ξαπλα και την ελλειψη συμετοχης στο πολιτικο γιγνεσθαι.
    Συμετεχετε σε ανοικτες διαδιακσιες ,συμετεχετε στα κοματα,αφηστε το καβουκι σας.Παλαιψτε εξω .Αγωνιστητε.
    Κανενας δεν θα σας χαρισει τιποτα.Η δημοκρατια είναι ενας στιβος.Μην τα περιμενετε από τους αλλους.
    Το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ εχουν ξεκινησει μια νεα πορεια.Συμετεχετε.Αγωνιστειτε.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. babis

    2:54 μμ
    --
    Α! ρε ξοανο ,τι νομιζεις οτι στο σαιτ της πασοκοσκυλιας βρισκεσαι?
    Αμε γαμισου απο δω κοπανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΤΖΩΝ ΠΟΥΣΤΑΡΑ

    ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ,ΤΙΣ ΚΩΛΟΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΕΡΟΛΙΕΣ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΦΑΚΙ--ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΩ--

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΦΡΕ.
    (ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ Σ ΑΡΕΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 3:18 μμ

    ---
    Γαμισου λεμε απο δω ξεφτιλισμενη.
    Δρομο ρε.
    Τραβα στο σαιτ της πασοκοσκυλιας και κλαψου εκει ,κλαφτειτε ολοι μαζι πασοκοσκυλαιοι.

    (μεταξυ μας θαπρεπε να πανηγυριζετε.Γλυτωσατε τις κρεμαλες,η εστω την φυλακη,πουσταρες,ουστ λεμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. πήραν φόρα τα μυγοχέσματα οι πασόκοι...

    ρε καθήκια ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ οι ΧΟΥΝΤΕΣ δώσανε συγχωροχάρτι στον σκατόψυχο ιδρυτή σας.

    Κι αυτό διαστροφείς της ιστορίας ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. προδότες πασόκοι αμερικανόδουλοι μια ζωή

    με τον φιλέλληνα και τη μάγκυ θα ξεπουλήσετε ότι άφησε απούλητο ο Σημίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καιρό έχουν να γράψουν καμία παπαριά οι γελοίοι με τις χλαμίδες και τα ψώνια του ΕΑΡ. Άντε γράψτε κάτι ρε παιδιά να γελάσει και εμάς το χειλάκι μας. 25% θα πάρετε στις εκλογές. Έχετε μεγάλο ρεύμα στην κοινωνία. Αντε στο διάολο ψώνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ειμαι ο 1.14,

    κυριοι , με το να βριζεσθε δεν κερδιζετε τιποτα... ολοι αλλωστε ξαρουν να βριζουν...πχ ο ενας την μαννα του αλλου, ο αλλος την αδελφη του πρωτου , κλπ κλπ κλπ, αρε δεν οδηγειστε πουθενα, θα επαναλαμβανετε εσαει βρισιες χωρις αντικρυσμα 30/40/90 φορες...

    Η ΜΑΓΚΙΑ ειναι αλλου... να εχετε επιχειρηματα και να κανετε τον αλλο να το βοθλωσει πολιτισμενα... και ισως να διορθωσει τα οποια σφαλματα του , και ταναπαλιν...γιαυτο λοιπον θα σας παρακαλουσα αντι νε βριζεστε εμετικα, να βαζετε ενα 'Υ' που θα σημανει η υψιστη βρισια για τον αλλο, και να συνεχισουμε να συζηταμε και να φιλονικουμε αν θελετε κοσμια.... πως θα το βλεπατε αυτο ? δεν ειναι προτιμοτερο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. τζων

    μαλακα γαμημενε γελαμε μαζι σου καθε μερα,με οσα ξερασματα βγαζεις απο την χαλασμενη σου ψυχη.Εισαι ενας κομπλεξικος κωλογερος που κουβαλαει πανω του ολα τα τραυματα ενος ξεσκισμενου ναυτικου.τραβα πρωτα να βρεις ειρηνη με τον εαυτο σου,αρχιδι,και μετα ελα εδω να ''διδαξεις'' και αλλους.μεχρι τοτε αντε γαμησου κι εσυ κι η μανα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. exete katalavei oti ta galop sas einai gtp????????????????
    to kserete kai to epitrepete na psifizei o kathenas panw apo mia fores....
    eiste karagiozides.......
    min me anagazete twra na psifisw sto galop 200 fores opws exoun kanei ta tsirakia tis ND......
    ELEOS VGALTE TO EINAI TRAGIKO....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. 3:41 μμ

    Εισαι ενας κομπλεξικος κωλογερος που κουβαλαει πανω του ολα τα τραυματα ενος ξεσκισμενου ναυτικου.
    --
    Πραγματι.
    Ειμαι γυρω στα 50 ,αλλα γαμαω κατι τσουλιά σαν και σενα μονο απο πισω.
    Και καμμια πιπα.
    Εγω σου ειπα τι δουλεια εκανα.Ασχετα τι κανω τωρα.
    Πες μου και συ την δικη σου,τζογλανε.
    Γατί,το τι δουλεια κανει (η εκανε) ο καθενας δεν παιζει ρολο,για σενα παιζει ομως,ε??
    Και ο ναυτικος ειναι "ξεσκισμενος",ε??

    Σου δωσα ενα 0,5 IQ και μετανοιωνω.
    Καλα μιλαμε εσυ πρεπει ναχεις μεγαλο ψωνιο..

    Δεν ξερω ,αλλα πρεπει ναχεις παθει τραλαλα μαζι μου.
    Θα σας γαμισουμεν ,θα σας γαμισουμεν,αλλα με την σειρα σου γλύκα.
    Και εννοειται να τρωγεσαι,αλλιως τραβα βρες κανα αραπη η αλβανο(κολλητοι ειστε,η πασοκοσκυλια τους μαζεψε εδω,κατι ηξεραν τα αφεντικα σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΑΛΛΑΓΗ !ΑΛΛΑΓΗ !
    ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

    ΚΑΛΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
    ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟ 81
    ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Θ'ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
    ΚΑΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
    ΘΑ ΠΕΦΤΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. O μεγαλύτερος εγκληματίας στο β΄μισό του 20ού αιώνα είναι για την Ελλάδα ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτό το μουνόπανο που έκανε διακοπές στον Λίβανο όταν στην Ελλάδα ο Ζέρβας και ο Βελουχιώτης έκαναν αντίσταση (ο Ζαχαριάδης και ο Παπάγος ήταν στο Νταχάου). Αυτός που σκατά στον λάκο του αιματοκύλισε την χώρα τον Δεκέμβρη του ’44 μην έχοντας τιμωρήσει ούτε έναν δωσίλογο, ο παπατζής του "Και με την Λαοκρατία και με την Δημοκρατία", ο προσκυνημένος λακές των Εγγλέζων, ο κωλογλείφτης του Παύλου και της Φρειδερίκης για να διώξουν τον Καραμανλή, ο λαϊκιστής εμπνευστής του "Διμέτωπου Αγώνα", αυτός που είχε σκεφτεί το πραξικόπημα εναντίον του Μακάριου, αυτός που είχε στους συνδυασμούς τον χίτη Γρίβα, αυτός που χρησιμοποίησε την υπόθεση Λαμπράκη για να παίξει το παιχνίδι των Αμερικανών και να μην προχωρήσει η προσέγγιση Ντε Γκώλ-Καραμανλή (ο Ντε Γκώλ είχε υποσχεθεί προστασία στην Ελλάδα έναντι οποιουδήποτε κινδύνου και θα μπαίναμε στην Ευρώπη δεκαετίες νωρίτερα),αυτός που είχε βάλει τον Γαρουφαλιά υπουργό Εθνικής Άμυνας (τόσο "αντιβασιλικός" ήταν), αυτό το μουνόπανο που και την μάνα του θα πούλαγε για να πάρει την εξουσία. Αυτό το καθίκι ονομάζουν κάποιοι "Γέρο της Δημοκρατίας". Τόσο Μαλάκες είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. THN ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Ο ΤΡΑΓΟΣ Ο ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟΣ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. 4:10 μμ

    --
    Χα! και γυιος του με την Πολωνεζα υπηρετρια!

    Γιατι το ονομασε .."πασοκ",ε?

    Πατερα
    Συνεχιζω
    Ολικη
    Καταστροφη.

    Καμμια φορα "γλωσσα λανθανουσα..."

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ola ta kseronisia anoiksan mekiberniseis kentrou. To trito psifisma me kibernisi kentrou.Terma pia sta paramithia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. re mounopanaaaaaaaa akrodeksioi gamw to spiti kai tis eklisies sas poustakia pou tha piasete sto skatostoma sas ton gero tis dimokratias..............
    re poustides valte to kala sto gemato skata kefali sas i gamimeni akrodeksia den tha perasei kai as tin vaftizete opws thelete
    ME TOUS FASISTES PAIZOUME ENA SYSTIMA OXI AMYNA FOUL EPITHESI.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Σκατά στον Λάκο του μουνόπανου. Αν γράφτηκε κάποιο ψέμα πέστε το. Αλλιώς μόκο για το καθίκι το γαμημένο. Γκε γκε μαλάκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Anoikste re ilithioi kanena vivlio kai divaste na deite pios itan o geros kai pioi ton fagane kai giati, kai meta grapste sxolia se ayti tin aidia blog tou karatzaferi........
    Deite re ornia ti deilwnei akoma kai simera arxigos sas o patakos gia tin "epanastasi" tou kai meta miliste


    O laos den ksexna tous fasistes (kokinous kai ble) tous krema

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. re 4,25 tsekouri kai fwtia re poustides deksioi den tha sas jkanoume tin xari re karafgiozides....
    tsekouri kai fwtia akousssssssssssssss.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. To blog twn ilithiwn.....
    kyrioi tou press-gr bravo kanete kala tin douleia sas.....
    alla thymite: to xrima kai tin doksa poly tin agapisan tous roufianous kanenas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 4:21 μμ

    ---
    Καλα το "φασιστες" βαλτο στον κωλο σου.
    Ξεκαθαρισε πρωτα τι σημαινει "φασιστας",πιο φασισταρια απο τους πασοκοσκυλαιους,που επι εποχης πασοκοσκυλιας αμα δεν επαιρνες την "(γ)Αυριανη" δεν περναγες ΠΟΥΘΕΝΑ,και μετα τα συζηταμε..


    ME TOUS FASISTES PAIZOUME ENA SYSTIMA OXI AMYNA FOUL EPITHESI
    --
    Ελατε οπως ξερετε.Με το κωλο!
    Οχι ,οτι ντε και καλα κωλο,και μου βγηκατε και "απο πανω" ,ελεγχουμε πρωτα τι "κωλος" ειναι,να τα λεμε με το ονομα τους...
    Χρησιμοποιουμε και τα "κοτσιαλα"(αυτα του καλαμποκιου),για βουλωμα.
    Οι καλοι ,"που τρωγονται" θα γαμιουνται,οι υπολοιποι βοθροι θα στουπαρονται με κοτσιαλο!
    Αμ δε!
    Επειδη εισαστε πουσταρες θα μας το παιξετε και αρχοντες και ντε και καλα .."διαλεγουμε εμεις"!
    Αμ δε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. re paidia kratiste liges parapanw imeres to galop,exw psifisei 5 fores mono kai thelw na vgalw pio antidimokratiko komma to SYN kratiste to ligo parapanw pls

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Παρακολουθώντας τις απόψεις που εκφράστηκαν μέχρι τώρα για την μεταπολίτευση σε σχέση με την χούντα είχα σκοπό να σχολιάσω την παραπλανητική εικόνα που φέρνει την ιδεολογία και πολιτική να ταυτίζεται με συγκεκριμένο οικονομικό αποτέλεσμα.
    Θα επιχειρούσα να δείξω ότι άλλο πράγμα δημοκρατία και φιλελευθερισμός και άλλο ευημερία, χωρίς το πρώτο να αποκλείει το δεύτερο και το δεύτερο το πρώτο, είναι ιδεολογικό ατόπημα να ταυτίζονται.
    Όμως, τα δάκτυλα κόλλησαν στα πλήκτρα, αναλογιζόμενος ότι αυτή τη στιγμή
    Παρόμοιες θεωρήσεις θα μπορούσαν να εκληφθούν ως κουβέντες απ’ το υπερπέραν, καθώς η χώρα βιώνει μια απίθανα χυδαία και τραγελαφική πραγματικότητα.
    Δύο ασυνείδητοι γόνοι πολιτικών τζακιών, αποφάσισαν να μας τρελάνουν, αναπτύσσοντας μία υπερβατική, ανερμάτιστη και απολύτως παραπλανητική ρητορεία για την οικονομική και πολιτική οντότητα της χώρας.
    Δύο κοινοί αλητήριοι, δίχως ίχνος ντροπής, αποφάσισαν, ο καθένας απ’ την πλευρά του, να «πουλήσουν» την εικόνα της Ελλάδας στην εκλογική πελατεία τους, δομημένη από «εικονικά» υλικά, που με πρωτοφανή άνεση ανταλλάσουν μεταξύ τους.
    Πάρτε μια γεύση… και αν μπορείτε θυμώστε μαζί μου.
    Είπε σήμερα ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής:
    «με το Δ' ΚΠΣ η κυβέρνηση αναδεικνύει την Ελλάδα σε "χώρα με εξωστρεφή και ανταγωνιστική οικονομία. Χώρα που παράγει, προκρίνοντας την καινοτομία και την ποιότητα. Χώρα που επενδύει στη νέα γνώση και στο ανθρώπινο κεφάλαιό της. Χώρα πρωτοπόρο στην προστασία του περιβάλλοντος"».
    Πιστεύει, προφανώς, το ανθρωπάκι αυτό, ότι εμείς ζούμε σε άλλη χώρα, είμαστε αναλφάβητοι, δεν έχουμε την ικανότητα να προσεγγίσουμε στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλων εθνικών και διεθνικών Οργανισμών και ότι με ανοιχτό το στόμα χάφτουμε την αντίστροφη εικόνα από την πραγματικότητα. Του είπανε, πιθανόν, οι επικοινωνιολόγοι του ότι σημασία δεν έχει το τι και το πώς βιώνεται, αλλά το πώς κυρίαρχα σημασιοδοτείται από τις πολιτικές δυνάμεις.
    Μόνο μια ματιά στην τελευταία έκθεση της Τραπέζης Ελλάδος θα έπρεπε να τον κάνει να κοκκινίζει από ντροπή για την παραποίηση της αλήθειας, αν φυσικά διέθετε λίγο φιλότιμο. Πήρε αυτούσιες τις «παπάρες» που εκστόμιζε ο Σημίτης και τις πλάσαρε αυτή τη φορά ως δικές του. Δηλαδή, την εικονική πραγματικότητα που, με τόσο πάθος κατήγγειλε επί Σημίτη, αποφάσισε τώρα να την υιοθετήσει στο ακέραιο.
    Μη μου ξαναμιλήσετε γι’ αυτόν… είναι αγύρτης.

    Δυο κουβέντες τώρα για τον άθλιο ηγέτη του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου:
    Αυτόν, μοιάζει να τον έχουμε πάρει στην πλάκα, καθώς, όταν ανοίξει το στόμα του απαιτείται κράνος για την αντιμετώπιση της κοτσάνας που εκτοξεύεται, αλλά πλέον το πράγμα έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις.
    Σήμερα δήλωσε:
    «για το σκάνδαλο των ομολόγων δεν φταίνε οι θεσμοί, αλλά η ανυπαρξία πολιτικής βούλησης για πάταξη της διαφθοράς… Εμείς έχουμε την πολιτική βούληση για να ανατρέψουμε αυτές τις αντιλήψεις και πρακτικές, είπε ο κ. Παπανδρέου και ζήτησε από το λαό να οπλίσει το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές, για τις οποίες εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα τις κερδίσει… Τη νέα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ανέφερε ότι την περιμένει ένα δύσκολο έργο καθώς θα παραλάβει τραυματισμένους θεσμούς, ένα κράτος δέσμιο της γραφειοκρατίας και ανύπαρκτες σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και πολιτών. Πρέπει να τελειώνουμε με τις πελατειακές σχέσεις, τη διαφθορά και τις νομενκλατούρες είπε χαρακτηριστικά.»
    Δεν είναι δυνατόν!!! Ο άνθρωπος αυτός, ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, ανέλαβε την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ με την «εντολή» να τα αλλάξει όλα και τελικώς φρόντισε να μην πειράξει τίποτα απ’ το σύστημα που κληρονόμησε, να τολμά να μιλά γι’ όλα αυτά, τα παραπάνω.
    Θέλει ο άνθρωπος να τελειώνει με τις πελατειακές σχέσεις, τη διαφθορά και τις νομενκλατούρες και αντί να πάει σπίτι του να γλυτώσει (και να μας γλυτώσει) απ’ όλα αυτά, επιθυμεί διακαώς να μετακομίσει στο μέγαρο Μαξίμου, μαζί με όλους αυτούς που τόσα χρόνια αγωνίστηκαν για να φτιάξουν ακριβώς αυτό το σύστημα πελατειακής δημοκρατίας και διαφθοράς.
    Όχι, δεν μπορεί να μην έχει συνείδηση του τι λέει, ποιος είναι, από πού προέρχεται και με ποιους συμπολιτεύεται. Δεν μπορεί, και αυτός, να είναι αλλού. Δεν μπορεί να τον έχει μεθύσει τόσο πολύ η επιθυμία της εξουσίας. Δεν μπορεί με γενικόλογη, αφοριστική «κριτική» να προσπερνά την πραγματικότητα ενός συστήματος του οποίου δομικό στοιχείο και πολλαπλασιαστής είναι ο ίδιος και οι προεξάρχοντες του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ.
    Δεν μπορεί παρά να είναι και αυτός ένας αχρείος (ψευδο-) δημαγωγός.
    Πάει, τέλειωσε… Ζούμε εμετικές καταστάσεις.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ta gallop meso einai internet entelos ipokeimenika kai me terastia pososta apotixias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Τελος παντων τα δυο αυτα ποστ κατεδειξαν το εξης:
    Οτι υπαρχουν οντως πασοκοσκυλαιοι ακομα.Διανοητικα καθυστερημενα υποκειμενα,που ακομα πιστευουν "Εοκ και Νατο ιδιο συνδικατο" "εξω οι βασεις του θανατου" "εξω απο τον Νατο" "εξω απο την εοκ των μονοπωλιων" και λοιπα "ρηξικελευθα"!(Μπλιαχ!)
    Εινα για λυπηση,κριμα τον οξυγονο που καταναλωνουν ,γαμωτο και ρυπαινουν και την ατμοσφαιρα.

    Υπαρχουν ανθρωποι που διαμαρτυρονται "γιατι γαμωτο οι ΚουΚουΕδες τοτε",να πηγαιναν δωρεαν διακοπες στην Γυαρο,και εμεις να μην μπορουμε.

    Υπαρχουν ανθρωποι "σκεπτικιστες" που εχουν και καποια πειρα (και γνωση) και τα βλεπουν κατω απο ενα μικροσκοπικο φακο ,τι εγινε τοτε? γιατι εγινε? πως εγινε?

    Καποιοι αλλοι γνωριζουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γεγονοτα και ασφαλως εχουν την γνωμη τους.
    Τι να πουμε τωρα?
    Οτι στο πολυτεχνειο "ημουν και γω"???
    Σε τι θα ωφελουσε??

    Αλλα αφου και εγω ημουν εκει ,ρε χαμουρα ! μην μου λες τωρα μαλακιες!

    Τελος παντων υπαρχουν πολλοι ανθρωποι.

    Να ζησουν ολοι τους.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Osoi katigoroun ton Andrea einai lathos. O Andreas itan peristeraki mprosta ston kargioli ton patera tou. O george an kataferei kai ginei prothipourgos tha ginei akoma pio epikindinos logo omos tis terastias blakeias tou. O pappous ta egklimata ta ekane oxi logo blakeias alla logo apisteutis idioteleias. To akron aoto tou arribismou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. 4:21 ΟΛΟ ΑΥΤΟΓΚΟΛ ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ.
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ,
    ΚΑΠΟΤΕ ΒΓΑΙΝΕΙ
    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ.
    ΟΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. 0 3.41 είμαι

    είμαι δημόσιος υπάλληλος διορισμένος το 97

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 4.10 αυτός που (ξανα)άνοιξε τα ξερονήσια

    αυτός που γαμούσε τη γκόμενα στο ξενοδοχείο πρωθυπουργός ων και τον έψανχαν να του πουν ότι ο ΕΛΑΣ έμπαινε στην Αθήνα...

    Σόι πάει το βασίλειο των φιλοτομαριστών απάτριδων Παπανδρέου - απλά θέλει λίγο χρόνο μέχρι ο γιός να "σκοτώσει" τον πατέρα για να γίνει ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ποιός και τί ήταν ο Μαγγανάς; Ποιός άφησε τον Μαγγανά αμέσως ελεύθερο κατά την απελευθέρωση; Ποιά παράταξη ήταν στην κυβέρνηση όταν ο Μαγγανάς κατέλησε το κράτος στην Καλαμάτα στις 20-1-46; Τί έκανε η κυβερνώσα παράταξη για να τον τιμωρήσει; Ποιάς παράταξης μεγαλοστέλεχος ήταν ο Γονατάς; Τί έκανε ο Γονατάς στην Κατοχή; Ποιός ήταν ο Πούλος; Ποιάς παράταξης ήταν; Τί έκανε ο Πούλος στην Κατοχή;
    Μάθετε και μετά μιλάτε μαλάκες,
    βρωμεροί υπερασπιστές του Γεωργίου Παπανδρέου. Τα παραμύθια που ταϊζετε τον κόσμο τόσα χρόνια, τελειώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Μεγάλη κουβέντα αυτή 4.10, 4.58 και 5.56

    κι όσοι ψήνονται σήμερα από το "μειλίχιο και διαλακτικό" ύφος του Φιλέλληνα, είναι ή ΚΟΡΟΪΔΑ ή έχουν ΣΥΜΦΕΡΟΝ.

    Αυτός θα γίνει ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ από παππού και πατέρα μαζί. Και στην κορυφή ΜΑΓΚΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Όταν ο Τσιριμώκος έφυγε απο την Ένωση Κέντρου ήταν αποστάτης. Όταν φύγει απο την ΕΔΑ για να πάει στην Ένωση Κέντρου τί σκατά ήταν τότε ρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. είμαι δημόσιος υπάλληλος διορισμένος το 97

    5:54 μμ

    --
    Τι? και πως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. 6.22 τι τι και πως? ΄
    Εγραψα για τον τζων 3.41 και με ρώτησε τι δουλειά κάνω και του απάντησα.

    Είχε η μάνα μου μια γνωριμία με ένα βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και βολεύτηκα. Τι άλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. 4.47 to post ayto deixnei pws oi mounopanades oi deksioi den exete anoiksei vivlio sti zwi sas kai akoma zeite me tis istories tou kargioli mayragoriti papou sas
    to idio isxuei kai gia sena 5.03 (mias kai eiste to idio atomo)
    episis mazi me tous mounopanades tous deksious pane xeri xeri kai oi poutanes tou perisou opte ena ixiro ANTE GAMITHITE kai gia sas
    (den einai o tropos mou na milaw etsi alla afou to press-gr afinei na ginontai tetoies pousties opws ayto to galop, gia to opoio an egw exw psifisei 7 fores kai paw gia tin 8 fantastite poses fores exoun psifisei apo rigilis kai periso ta mounopana...)
    den ksanagrafetai i istoria kargiolides!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Οι μεγαλύτεροι και οι πιο σιχαμεροί ταγματασφαλίτες ήταν Βενιζελικοί. Δεν ξεγράφεται μουνόπανα των παπατζήδων του Παπανδρεϊσμού η Ιστορία. Σας τσούζουν τα στοιχεία γι’ αυτό κάνετε μόκο. Σκατότσατσοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Λοιπον ακουστε σκυλια του πασοκ.

    Θα ερθει καποιος κανουργιος νομος και θα στελνει "κρεμαλα" τον οποιον αλητη ,πασοκο.

    Σας βλεπω ολους να κρεμεστε με την γλωσσα εξω.

    Φρικια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. 1)Ποιο είναι το σοβαρότερο σημερινό πρόβλημα;-->35% Η χαλάρωση της παραδοσιακής ηθικής
    2)Τα σημερινά προβλήματα της Δημοκρατίας οφείλονται περισσότερο;-->41% Στη φύση του πολιτεύματος
    3)Πιστεύετε ότι η δικτατορία του 1967 έκανε στη χώρα μας-->51%Καλό
    4)Ποιο από τα σημερινά κόμματα θεωρείτε λιγότερο δημοκρατικό;-->43%ΠΑΣΟΚ
    5)Θα σας ενοχλούσε η λειτουργία ενός "φιλοδικτατορικού" κομματος;-->62%Οχι
    6)Οσοι παραμένουν στον Κορυδαλλό για την δικτατορία, πρέπει πια να αποφυλακιστούν;-->65%Ναι



    Twra egw na psistepsw oti se ayto to galop exoun lavei meros polites pou psifizoun ola ta komata e?




    To post ayto den einai epikindyno einai apla gia gelia,opws kai ta galop sas,alitheia giati borw na psifisw oses fores thelw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. 6.39 ευτυχώς όχι...

    γι' αυτό και τα εγκλήματα της ξενόδουλης απάτριδος και προδότριας οικογένειας Παπανδρέου θα τα μάθουν και θα τα θυμόνται όλοι πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. 6,47 giati re exete xestei toso poly panw sas apo to pasok mipws vgike kamia dimoskopisi kai tremoun ta podarakia sas???????
    ax! vre koritsia ax! vre koritsia ti sas erxete ax! tyxeroules......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. 6.56

    σας το έχω πεί ότι εκτός από το babis που πήρε δημόσια θέση ότι του αρέσει ο ψώλος, όλες οι άλλες κάνετε νάζια κρυφόπουστες.

    Με τα ναζάκια καυλώνουμε όμως... Άρα ξέρετε εσείς τι κάνετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. 7,03 kai pioi iste eseis re gamiades giati ntrepeste na to peite?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. 7,03 tha mas peis pioi eiste "eseis" pou kavlwnete???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ρε κοροϊδάρα 7.09

    δε ντρεπόμαστε να το πούμε...

    Επειδή σας γαμάμε εναλλάξ, ΔΕΝ το λέμε για να μη ζηλεύετε... επειδή μας κάνετε σκηνές για την αποκλειστικότητα...

    Κατάλαβες κούκλα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ρε τρίπατε ΠΑΣΟΚΕ, η επιβεβαίωση ότι είσαστε όλες πούστρες είναι απλή...

    Κοίτα τις ξυνομούρες-ξυνομούνες λόγω αγαμησιάς που έχετε στο κούνημα...

    Βάσω, Διαμαντοπούλου, Αντωνίου, Δαμανάκη, Μαριλίζα, Καραχασάν, Χρύσα της θεσσαλονίκης... Ούτε μετά από εξάμηνη επιφυλακή στα πλωτά του Έβρου και εξοντωτικό μεθύσι δε τις γαμεί κανείς αυτές.

    ΟΛΕΣ πιό άσχημες κι από το Δημόσιο Χρέος που δημιούργησε ο Ευχαριστώ τους Αμερικανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. 7:09 μμ

    ---
    Καλε!
    Εχεις ακουσει για εχεμυθεια?
    "Διακριτικα" ντε!

    Μπαπουκεψες,και δεν ξερεις που να απευθυνθεις?,Ε?

    Τρωγεσαι? δωσε "σημεια" ...
    Αν τρωγεσαι θα σε βολεψομεν.
    Εννοειται καθαριοτητα,βρωμιαρα σκυλοπασοκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. κούκλα μου 7.09 - 7.12

    άρχισες κι εσύ τις ζήλιες?

    δε φτάνει που μου τα ζαλίζει ο babis από το σκυλόσπιτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΦΑΥΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΑΥΛΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΔΩΣΤΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ.

    [ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΡΥΘΜΟ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. O μεγαλύτερος εγκληματίας στο β΄μισό του 20ού αιώνα είναι για την Ελλάδα ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτό το μουνόπανο που έκανε διακοπές στον Λίβανο όταν στην Ελλάδα ο Ζέρβας και ο Βελουχιώτης έκαναν αντίσταση (ο Ζαχαριάδης και ο Παπάγος ήταν στο Νταχάου). Αυτός που σκατά στον λάκο του αιματοκύλισε την χώρα τον Δεκέμβρη του ’44 μην έχοντας τιμωρήσει ούτε έναν δωσίλογο, ο παπατζής του "Και με την Λαοκρατία και με την Δημοκρατία", ο προσκυνημένος λακές των Εγγλέζων, ο κωλογλείφτης του Παύλου και της Φρειδερίκης για να διώξουν τον Καραμανλή, ο λαϊκιστής εμπνευστής του "Διμέτωπου Αγώνα", αυτός που είχε σκεφτεί το πραξικόπημα εναντίον του Μακάριου, αυτός που είχε στους συνδυασμούς τον χίτη Γρίβα, αυτός που χρησιμοποίησε την υπόθεση Λαμπράκη για να παίξει το παιχνίδι των Αμερικανών και να μην προχωρήσει η προσέγγιση Ντε Γκώλ-Καραμανλή (ο Ντε Γκώλ είχε υποσχεθεί προστασία στην Ελλάδα έναντι οποιουδήποτε κινδύνου και θα μπαίναμε στην Ευρώπη δεκαετίες νωρίτερα),αυτός που είχε βάλει τον Γαρουφαλιά υπουργό Εθνικής Άμυνας (τόσο "αντιβασιλικός" ήταν), αυτό το μουνόπανο που και την μάνα του θα πούλαγε για να πάρει την εξουσία. Αυτό το καθίκι ονομάζουν κάποιοι "Γέρο της Δημοκρατίας". Τόσο Μαλάκες είναι.

    Ποιός και τί ήταν ο Μαγγανάς; Ποιός άφησε τον Μαγγανά αμέσως ελεύθερο κατά την απελευθέρωση; Ποιά παράταξη ήταν στην κυβέρνηση όταν ο Μαγγανάς κατέλησε το κράτος στην Καλαμάτα στις 20-1-46; Τί έκανε η κυβερνώσα παράταξη για να τον τιμωρήσει; Ποιάς παράταξης μεγαλοστέλεχος ήταν ο Γονατάς; Τί έκανε ο Γονατάς στην Κατοχή; Ποιός ήταν ο Πούλος; Ποιάς παράταξης ήταν; Τί έκανε ο Πούλος στην Κατοχή;
    Μάθετε και μετά μιλάτε μαλάκες,
    βρωμεροί υπερασπιστές του Γεωργίου Παπανδρέου. Τα παραμύθια που ταϊζετε τον κόσμο τόσα χρόνια, τελειώνουν.

    Οι μεγαλύτεροι και οι πιο σιχαμεροί ταγματασφαλίτες ήταν Βενιζελικοί. Δεν ξεγράφεται μουνόπανα των παπατζήδων του Παπανδρεϊσμού η Ιστορία. Σας τσούζουν τα στοιχεία γι’ αυτό κάνετε μόκο. Σκατότσατσοι

    Όταν ο Τσιριμώκος έφυγε απο την Ένωση Κέντρου ήταν αποστάτης. Όταν είχε φύγει απο την ΕΔΑ για να πάει στην Ένωση Κέντρου τί σκατά ήταν τότε ρε;

    Σκατά στο μεγαλύτερο αρχίδι παπατζή που έβγαλε αυτός ο τόπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Πούτσα πάλι οι σοσιαΛΗΣΤΕΣ στην Γαλλία. Αλλά η μακρύτερη τους περιμένει στην Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Οι μεγαλύτεροι φασίστες και ταγματασφαλίτες βγήκαν απο το ιστορικό "Κέντρο". Για αυτό του "Κέντρου" του γαμιέται το μουνί της μάνας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. 8.02

    αχ απ' το στόμα σου και στο δικό μου


    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. TON ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΝ ΑΝΟΙΞΕ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΩΛΟΓΛΕΙΦΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΨΩΝΙΣΕ.ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. O KOΣΜΟΣ ΤΟΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ
    ΚΙ'ΕΜΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.
    ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ωπα!
    Ειδα σημερα και την "sister"λεμε τωρα ! την αδελφη του κυριου Μαικλ Τζακσον,την διαμαντοπουλου ρε γαμωτο,την βουλευτη του πασοκ ρε!

    Σωστα! Οι Αμερικανοι δεν πρεπει να κανουν κουμαντο στην χωρα μας ρε!

    Αλλα πως στο διαολο βγηκαν με την ιδια φατσα ρε?

    Μαλλον οι Αμερικανοι ...παραεμειναν στην Ελλαδα.....
    Και γιατι ρε αυτη η πουστρα,δεν λεει οτι ειναι αδελφη του κ.Μαικλ Τζακσον γαμωτο???

    Θαπαιρνε ποντους ρε γαμωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΖΩΝ.
    ΕΧΕΙΣ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΟΣΤ ΜΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙς ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΣΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ Η ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΑ ΣΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΣΑΣ, ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΕΙΣΤΕ ΕΜΕΤΙΚΟΙ.ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΣΟΓΛΑΝΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. 9:12 μμ
    --
    Στα τσακιδια.
    Και δεξια μην σας κοψει και κανενα αυτοκινητο.

    Τσακιστειτε αλητο-πασοκια.
    Και που σας βλεπουμε ,ακουμε η διαβαζουμε ,τα παιρνουμε στο κρανιο...

    Κρεμαλες,κρεμαλες πουστροι,τις γλυτωσατε πουστρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. O μεγαλύτερος εγκληματίας στο β΄μισό του 20ού αιώνα είναι για την Ελλάδα ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτό το μουνόπανο που έκανε διακοπές στον Λίβανο όταν στην Ελλάδα ο Ζέρβας και ο Βελουχιώτης έκαναν αντίσταση (ο Ζαχαριάδης και ο Παπάγος ήταν στο Νταχάου). Αυτός που σκατά στον λάκο του αιματοκύλισε την χώρα τον Δεκέμβρη του ’44 μην έχοντας τιμωρήσει ούτε έναν δωσίλογο, ο παπατζής του "Και με την Λαοκρατία και με την Δημοκρατία", ο προσκυνημένος λακές των Εγγλέζων, ο κωλογλείφτης του Παύλου και της Φρειδερίκης για να διώξουν τον Καραμανλή, ο λαϊκιστής εμπνευστής του "Διμέτωπου Αγώνα", αυτός που είχε σκεφτεί το πραξικόπημα εναντίον του Μακάριου, αυτός που είχε στους συνδυασμούς τον χίτη Γρίβα, αυτός που χρησιμοποίησε την υπόθεση Λαμπράκη για να παίξει το παιχνίδι των Αμερικανών και να μην προχωρήσει η προσέγγιση Ντε Γκώλ-Καραμανλή (ο Ντε Γκώλ είχε υποσχεθεί προστασία στην Ελλάδα έναντι οποιουδήποτε κινδύνου και θα μπαίναμε στην Ευρώπη δεκαετίες νωρίτερα),αυτός που είχε βάλει τον Γαρουφαλιά υπουργό Εθνικής Άμυνας (τόσο "αντιβασιλικός" ήταν), αυτό το μουνόπανο που και την μάνα του θα πούλαγε για να πάρει την εξουσία. Αυτό το καθίκι ονομάζουν κάποιοι "Γέρο της Δημοκρατίας". Τόσο Μαλάκες είναι.

    Ποιός και τί ήταν ο Μαγγανάς; Ποιός άφησε τον Μαγγανά αμέσως ελεύθερο κατά την απελευθέρωση; Ποιά παράταξη ήταν στην κυβέρνηση όταν ο Μαγγανάς κατέλησε το κράτος στην Καλαμάτα στις 20-1-46; Τί έκανε η κυβερνώσα παράταξη για να τον τιμωρήσει; Ποιάς παράταξης μεγαλοστέλεχος ήταν ο Γονατάς; Τί έκανε ο Γονατάς στην Κατοχή; Ποιός ήταν ο Πούλος; Ποιάς παράταξης ήταν; Τί έκανε ο Πούλος στην Κατοχή;
    Μάθετε και μετά μιλάτε μαλάκες,
    βρωμεροί υπερασπιστές του Γεωργίου Παπανδρέου. Τα παραμύθια που ταϊζετε τον κόσμο τόσα χρόνια, τελειώνουν.

    Οι μεγαλύτεροι και οι πιο σιχαμεροί ταγματασφαλίτες ήταν Βενιζελικοί. Δεν ξεγράφεται μουνόπανα των παπατζήδων του Παπανδρεϊσμού η Ιστορία. Σας τσούζουν τα στοιχεία γι’ αυτό κάνετε μόκο. Σκατότσατσοι

    Όταν ο Τσιριμώκος έφυγε απο την Ένωση Κέντρου ήταν αποστάτης. Όταν είχε φύγει απο την ΕΔΑ για να πάει στην Ένωση Κέντρου τί σκατά ήταν τότε ρε;

    Σκατά στο μεγαλύτερο αρχίδι παπατζή που έβγαλε αυτός ο τόπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. 9:35
    Eisai arrwstos agori mou!!!!!!!!!
    Pes thn gnwmh sou me kosmio tropo, den mporeis???
    Kai dikio na exeis, me ton tropo pou ekfrazesai den peitheis kanena!!!!
    Ante pia edw mesa me olous tous vrwmostomous!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΤΖΩΝ ?
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΑΡΧΙΔΙ ΜΕ ΛΥΣΣΑ ΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ.
    ΘΑ ΨΟΦΗΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Τι γκάλοπ? γκάλοπ είναι αυτό? Είναι δυνατόν πάνω από τους μισούς να λένε ότι η χούντα έκανε καλό στο τόπο? Πλακώσανε οι φασίστες και τα ισοπέδωσαν όλα... Και βγάζετε και συμπεράσματα από τα αποτελέσματα τρομάρα σας...

    Νόμιζα ότι προσπαθήσατε να κάνετε κάτι με τη δημιουργία αυτού του blog. Αλλά από τι φαίνεται και σεις εντυπώσεις θέλατε να δημιουργήσετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Re 10:14
    dikaiwma tou na pisteuei oti thelei kai na grafei auto pou pisteuei.
    Alla einai aisxro nauto pou ginete edv mesa ton teleutaio kairo.
    Kai feroun kai terastia euthunh auth pou exoun to blog.
    Lupamai alla geliopoihte h prospatheia tous kai autoi apathestatoi den kanoun tipota!
    Krima!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. 10.07

    εγώ τη λέω με κόσμιο τρόπο (ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΠΑΣΟΚ) αλλά απάντηση δεν έλαβα. Που είναι ο διάλογος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Γεια σου Τζων μαλακα

    εδωσες μια απαντηση οτι εισαι γυρο στα 50.-Δηλαδη ρε μεγαλε αγωνιστη το 1967 ησουν περιπου 10 και στο πολυτεχνειο γυρο στα 16 ? και μας παραμυθιαζεις καταμαυρε φασιστα οτι τα ξερεις ολα πρωτο χερι και οτι--παρα την φασιστοφατσα σου--ειχες μπει και μεσα και τα ξερεις ολα πρωτο χερι.Καλα αλλη φορα οταν πας για φροντιστηριο στα υπογεια της Ρηγιλλης,να μην γαμιεσαι μονον αλλα να παρακολουθεις και τα μαθηματα του Θοδωρακη.Και αλλη φορα πριν μεταφερεις ο,τι διαβαζεις σε σκατοβιβλια των Γερμανοτσολιαδων,βαζε και το νιονιο σου --αν εχεις--να δουλεψει.
    Ταγματασφαλιτη απο κουνια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. 10.07 Καλό το παραμύθι αλλά δεν έχει δράκο...

    όλοι οι νοήμονες και έχοντες μνήμη ξέρουμε τις λασπολογικές-υβριστικές-χυδαιολογικές μεθόδους που ακολούθησε το ΠΑΣΟΚ.

    όψιμα τώρα πειράζει που δέχονται τα ίδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. 10.35 εσύ κούκλα μου είσαι νέα πούστρα.

    μην ανησυχείς θα σε καλιμπράρουμε κι εσένα όπως τις άλλες πασοκόπουστρες.

    Φιλιά στον Αντρέα για το διαβατήριο που του έδωσε ο Παττακός.

    Αμερικανόδουλοι φασίστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. 1)simitis paradidei eksousia ston papandreou. gia ta matia tou kosmou ton psifizei opoios 8elei apo 2 ews 102 etwn gia twn an ton egkrinei ws arxigo tou pasok xwris antipalo deos.

    2)H Papariga stelnei tous oikodomous stis poreies twn foititwn min kai ginei malakia kai fwnaksoun sin8ima kata tis kne, enw ta stelexoi tis pksou diatimpanizoun pws otan anevoun stin eksousia (edw gelame) 8a tous 8apsoun tous "roufianous" (vlepe kouloglou)

    Dio va8itata dimokratika paradeigmata apo ta pio dimokratika kommata tis xwras.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

    O μεγαλύτερος εγκληματίας στο β΄μισό του 20ού αιώνα είναι για την Ελλάδα ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτό το μουνόπανο που έκανε διακοπές στον Λίβανο όταν στην Ελλάδα ο Ζέρβας και ο Βελουχιώτης έκαναν αντίσταση (ο Ζαχαριάδης και ο Παπάγος ήταν στο Νταχάου). Αυτός που σκατά στον λάκο του αιματοκύλισε την χώρα τον Δεκέμβρη του ’44 μην έχοντας τιμωρήσει ούτε έναν δωσίλογο, ο παπατζής του "Και με την Λαοκρατία και με την Δημοκρατία", ο προσκυνημένος λακές των Εγγλέζων, ο κωλογλείφτης του Παύλου και της Φρειδερίκης για να διώξουν τον Καραμανλή, ο λαϊκιστής εμπνευστής του "Διμέτωπου Αγώνα", αυτός που είχε σκεφτεί το πραξικόπημα εναντίον του Μακάριου, αυτός που είχε στους συνδυασμούς τον χίτη Γρίβα, αυτός που χρησιμοποίησε την υπόθεση Λαμπράκη για να παίξει το παιχνίδι των Αμερικανών και να μην προχωρήσει η προσέγγιση Ντε Γκώλ-Καραμανλή (ο Ντε Γκώλ είχε υποσχεθεί προστασία στην Ελλάδα έναντι οποιουδήποτε κινδύνου και θα μπαίναμε στην Ευρώπη δεκαετίες νωρίτερα),αυτός που είχε βάλει τον Γαρουφαλιά υπουργό Εθνικής Άμυνας (τόσο "αντιβασιλικός" ήταν), αυτό το μουνόπανο που και την μάνα του θα πούλαγε για να πάρει την εξουσία. Αυτό το καθίκι ονομάζουν κάποιοι "Γέρο της Δημοκρατίας". Τόσο Μαλάκες είναι.

    Ποιός και τί ήταν ο Μαγγανάς; Ποιός άφησε τον Μαγγανά αμέσως ελεύθερο κατά την απελευθέρωση; Ποιά παράταξη ήταν στην κυβέρνηση όταν ο Μαγγανάς κατέλησε το κράτος στην Καλαμάτα στις 20-1-46; Τί έκανε η κυβερνώσα παράταξη για να τον τιμωρήσει; Ποιάς παράταξης μεγαλοστέλεχος ήταν ο Γονατάς; Τί έκανε ο Γονατάς στην Κατοχή; Ποιός ήταν ο Πούλος; Ποιάς παράταξης ήταν; Τί έκανε ο Πούλος στην Κατοχή;
    Μάθετε και μετά μιλάτε μαλάκες,
    βρωμεροί υπερασπιστές του Γεωργίου Παπανδρέου. Τα παραμύθια που ταϊζετε τον κόσμο τόσα χρόνια, τελειώνουν.

    Οι μεγαλύτεροι και οι πιο σιχαμεροί ταγματασφαλίτες ήταν Βενιζελικοί. Δεν ξεγράφεται μουνόπανα των παπατζήδων του Παπανδρεϊσμού η Ιστορία. Σας τσούζουν τα στοιχεία γι’ αυτό κάνετε μόκο. Σκατότσατσοι

    Όταν ο Τσιριμώκος έφυγε απο την Ένωση Κέντρου ήταν αποστάτης. Όταν είχε φύγει απο την ΕΔΑ για να πάει στην Ένωση Κέντρου τί σκατά ήταν τότε ρε;

    Σκατά στο μεγαλύτερο αρχίδι παπατζή που έβγαλε αυτός ο τόπος

    -----------------------------------

    Με είπε κάποιος άρρωστο,
    Με είπε κάποιος βρωμόστομο,
    ΨΕΥΤΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ

    Δεν είμαι ο Τζων. Δεν είπα τίποτα πιο πριν. Νόμιζα οτι όποιος διαβάζει αυτό το μήνυμα καταλαβαίνει οτι δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ εγγλέζικο nickname. Δυστυχώς φαίνεται οτι υπάρχουν και κάποιοι εντελώς ηλίθιοι. Που πάντα θα παίζουν, για κάποιους επιτήδειους παπατζήδες, τον ρόλο των "χρήσιμων" ηλίθιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Τζων μαλακα

    οταν δεν εχεις τι να απαντησεις τοτε το ριχνεις στα εξυπνακιστικα
    χαζολογηματα σου.Κι αυτη ειναι αλλη μια ενδειξη της βαθειας ''δημοκρατικης'' σου παιδειας.

    Καλα αντε κοιμησου τωρα,παρε αγκαλια και τον...μουτσο σου,εκεινη ντε την φιλιππινεζα σου με τα κεφαλαια,που στην εδωσε το κομμα για ...παρηγορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. 11.43

    ασε μεγαλε εμενα για Τζων μου ακουγεσαι.Ο,τι και να λες φαινεσαι οτι εισαι απο το ιδιο φασιστοχωρι.Την ιστορια του Γερου την ξερουμε καλυτερα απο σενα και τους ομοιους σου.Ξυπνησατε τωρα βρυκολακες της χουντας και θελετε να διδαξετε και ιστορια και μνημη και αποδοση δικαιοσυνης.Αντε γυριστε στους ταφους σας ψοφιμια και αποβρασματα της ιστοριας,εσεις οι υπαιτιοι τοσων δεινων για την πατριδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Για ακόμα μια φορά

    O μεγαλύτερος εγκληματίας στο β΄μισό του 20ού αιώνα είναι για την Ελλάδα ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτό το μουνόπανο που έκανε διακοπές στον Λίβανο όταν στην Ελλάδα ο Ζέρβας και ο Βελουχιώτης έκαναν αντίσταση (ο Ζαχαριάδης και ο Παπάγος ήταν στο Νταχάου). Αυτός που σκατά στον λάκο του αιματοκύλισε την χώρα τον Δεκέμβρη του ’44 μην έχοντας τιμωρήσει ούτε έναν δωσίλογο, ο παπατζής του "Και με την Λαοκρατία και με την Δημοκρατία", ο προσκυνημένος λακές των Εγγλέζων, ο κωλογλείφτης του Παύλου και της Φρειδερίκης για να διώξουν τον Καραμανλή, ο λαϊκιστής εμπνευστής του "Διμέτωπου Αγώνα", αυτός που είχε σκεφτεί το πραξικόπημα εναντίον του Μακάριου, αυτός που είχε στους συνδυασμούς τον χίτη Γρίβα, αυτός που χρησιμοποίησε την υπόθεση Λαμπράκη για να παίξει το παιχνίδι των Αμερικανών και να μην προχωρήσει η προσέγγιση Ντε Γκώλ-Καραμανλή (ο Ντε Γκώλ είχε υποσχεθεί προστασία στην Ελλάδα έναντι οποιουδήποτε κινδύνου και θα μπαίναμε στην Ευρώπη δεκαετίες νωρίτερα),αυτός που είχε βάλει τον Γαρουφαλιά υπουργό Εθνικής Άμυνας (τόσο "αντιβασιλικός" ήταν), αυτό το μουνόπανο που και την μάνα του θα πούλαγε για να πάρει την εξουσία. Αυτό το καθίκι ονομάζουν κάποιοι "Γέρο της Δημοκρατίας". Τόσο Μαλάκες είναι.

    Ποιός και τί ήταν ο Μαγγανάς; Ποιός άφησε τον Μαγγανά αμέσως ελεύθερο κατά την απελευθέρωση; Ποιά παράταξη ήταν στην κυβέρνηση όταν ο Μαγγανάς κατέλησε το κράτος στην Καλαμάτα στις 20-1-46; Τί έκανε η κυβερνώσα παράταξη για να τον τιμωρήσει; Ποιάς παράταξης μεγαλοστέλεχος ήταν ο Γονατάς; Τί έκανε ο Γονατάς στην Κατοχή; Ποιός ήταν ο Πούλος; Ποιάς παράταξης ήταν; Τί έκανε ο Πούλος στην Κατοχή;
    Μάθετε και μετά μιλάτε μαλάκες,
    βρωμεροί υπερασπιστές του Γεωργίου Παπανδρέου. Τα παραμύθια που ταϊζετε τον κόσμο τόσα χρόνια, τελειώνουν.

    Οι μεγαλύτεροι και οι πιο σιχαμεροί ταγματασφαλίτες ήταν Βενιζελικοί. Δεν ξεγράφεται μουνόπανα των παπατζήδων του Παπανδρεϊσμού η Ιστορία. Σας τσούζουν τα στοιχεία γι’ αυτό κάνετε μόκο. Σκατότσατσοι

    Όταν ο Τσιριμώκος έφυγε απο την Ένωση Κέντρου ήταν αποστάτης. Όταν είχε φύγει απο την ΕΔΑ για να πάει στην Ένωση Κέντρου τί σκατά ήταν τότε ρε;

    Σκατά στο μεγαλύτερο αρχίδι παπατζή που έβγαλε αυτός ο τόπος

    -----------------------------------

    Με είπε κάποιος άρρωστο,
    Με είπε κάποιος βρωμόστομο,
    ΨΕΥΤΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ

    Δεν είμαι ο Τζων. Δεν είπα τίποτα πιο πριν. Νόμιζα οτι όποιος διαβάζει αυτό το μήνυμα καταλαβαίνει οτι δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ εγγλέζικο nickname. Δυστυχώς φαίνεται οτι υπάρχουν και κάποιοι εντελώς ηλίθιοι. Που πάντα θα παίζουν, για κάποιους επιτήδειους παπατζήδες, τον ρόλο των "χρήσιμων" ηλίθιων.

    ΌΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΒΡΕΙ ΕΝΑ, ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΨΕΜΑ.
    ΑΛΛΙΩΣ ΜΟΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ "ΓΕΡΟ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Kαι εννοείται οτι δεν είμαι δεξιός γιατί κάθε συνειδητός δεξιός μόνο "Κέντρο" μπορεί να είναι. Κατάλαβες ανίδεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως.

    βαρυεμαι να επαναλαβω οσα παραπανω σου εγραψα.διαβασε τα παλι.

    τοσο γρηγορα απαρνιεσαι το ονοματακι σου Τζων ?

    ανα θελεις να ξαναγραψεις την ελληνικη πολιτικη ιστορια,τοτε θα μας γραψεις και για τους γερμανοτσολιαδες,τους ραλληδες,τους μπουρανταδες,τους παπαγους και τους κηπουρους πρωθυπουργους,τους πιπινεληδες,τον ΙΔΕΑ,τα τσιρακια των αμερικανων της ΕΡΕ,την καρφιτσα,το σκυλοβασιλοσογο και τις συνωμοσιες του κλπ.κλπ.εχεις πολλες σελιδες να γραψεις.αρχισε απο τωρα κι οταν φτασεις στην Ενωση Κεντρου και τους λογους που αυτη δημιουργηθηκε τοτε θα δεις τι ασχετος εισαι.
    Και το παραδειγματακι σου με τον Τσιριμωκο,Τζωνακο,ειναι ατυχες γιατι ο ''Πρωθυπουργος-κατεψυγμενα -Ευρυδικης'' δεν εφυγε ως βουλετης της ΕΔΑ για το Κεντρο,εφυγε ως απογοητευμενος αριστερος.Δεν ειναι το ιδιο να πηγαινεις στην Θεσσαλονικη ως στελεχος της ΕΚ,να βριζεις τους αποστατες και να γυριζεις απο την πισω πορτα στο Τατοι για να γινεις ''Πρωθυπουργος''.
    Εχουνε κι αλλοι ιστορικη μνημη στο σαιτ.

    Οσο για το αυτολιβανισμα σου περι το εαν σε ειπε καποιος ψευτη η οχι,αστο καλυτερα χωρις σχολιασμο.

    Δεν πειραζει ομως ,σας δινεται κι εσας μια φορα τον χρονο η ευκαιρια σαν χουντοφασιστες,να βγαινετε απο την ναφθαλινη και τα σαβανα και να μιλατε.Κρα-κρα-κρα,αυτη ειναι η φωνη σας,κορακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. 12.06 - 12.10

    Oι "δημοκράτες" επίγονοι του παπατζή και τα μη-επιχειρήματά τους.

    Ούτε σε σένα απαντάνε ούτε στην εικοσαετία πασοκ.

    Μόνο χυδαιολογίες, λάσπη και ύβρεις

    Μπράβο φασίστες αυριανιστές πασόκοι. Δείχνετε για μία ακόμη φορά το πραγματικό σας πρόσωπο. Μπράβο που δε μας αφήνετε να το ξεχάσουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ (που έμειναν)

    και δύο φορές φυγαδευμένος από τις χούντες στην Αμερική

    Ανρέας Παπανδρέου, Μέγας Υπάλληλος της Πρεσβείας


    ΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ

    Κώστας Σημίτης, ΠΑΣΟΚ, Αμερικανόδουλος, Τσιράκι της Πρεσβείας

    ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ

    Φιλέλλην Μινέϊκο-Τσάντ, Υπάλληλος-Μαριονέτα της Πρεσβείας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Pio krivi perisoteri vromia to kostumi i i stoli?????????oli lakedes tis plutokratias itane ke ine...mitsaras o esatzis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. 12.29

    καλως ηρθαν και τα λουλουδια.ενας-ενας βγαινετε απο τους ταφους βρυκολακες.θα; μας πεις κι εσυ καμμια ιστοριουλα πουλακιμου εσατζη ? αντε γιατι περναει η ωρα και ξημερωνει οποτε ωρα να γυρισεις μνηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. 12.32 ΡΕ ΤΡΙΒΛΑΚΕΣ ΠΑΣΟΚΟΙ ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΜΝΗΜΑΤΑ....

    ΕΣΕΙΣ ΚΟΝΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΞΕΘΑΨΕΤΕ ΤΟ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕ ΤΡΑΒΑΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ...

    ΞΕΧΑΣΕΣ ΚΙ ΟΛΑΣ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΣΑΣ? ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΣΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ...

    ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. H "Δεξιά" που αναφέρεις ηλίθιε που θα μου κολλήσεις και άλλο όνομα είναι γνωστή. Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι η ιστορία της συνειδητής Δεξιάς. Του Κέντρου. Τα για απογοήτευσης Τσιριμώκου άστα γραφικέ. Στις ερωτήσεις για τα πρόσωπα που έκανα έχεις να δώσεις απαντήσεις; Αν δεν έχεις τότε κάνε μόκο καλύτερα. Η εποχή που δουλέυατε τον κόσμο πέρασε. Ο μεγαλύτερος λακές και σφουγγοκωλάριος του παλατιού ήταν το σιχαμερό σκουλήκι ο Γέρος. Στην Κατοχή ο Παπάγος ήτανε στο Νταχάου. Ο Γέρος στον Λίβανο με τον βασιλιά. Ο Πλαστήρας απο την Γαλλία έστελνε γραμματάκια στους Γερμανούς να τον κάνουν πρωθυπουργό. Οι μεγάλοι Βενιζελικοί στην Ελλάδα ήταν αρχηγοί στα τάγματα ασφαλείας. Αλλά και ανάμεσα στους ταγματασφαλίτες Ο ΜΟΝΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΕΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΤΟΛΗ ΗΤΑΝ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΟΣ ΠΟΥΛΟΣ.
    Ο ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΑΠΑΓΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΟΝ ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗ.

    ΤΟ ΤΙ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΤΙ ΠΑΠΑΓΟΣ ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΛΑΘΟΣ. ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΚΕΝΤΡΩΟΙ.

    ΠΑΛΙΟΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΙ ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΟΙ "ΔΕΞΙΟΙ" ΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ; ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕ;

    ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ. ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΪΚΟ.

    ΓΚΕ ΓΚΕ.

    ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ Ή ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΑ 3 ΦΟΡΕΣ, ΒΡΕΣ ΤΕ ΕΝΑ ΨΕΜΑ.

    ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ.

    ΜΕΤΑ ΠΕΣ ΤΕ ΣΙΧΑΜΕΡΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΟΤΙ "ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΑΣΑΝΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ".

    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. 12.37 ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ.

    ΑΥΤΟΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ. ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕ Η ΜΙΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Τζων μαλακα

    για αλλη μια φορα δεν εχεις επιχειρηματα.Και ουτε απαντας στα οσα γραφω.

    Οποτε βαρυεμαι και να σε χεσω.

    αντε ψοφαλογο γυρνα στον ταφο κι εσυ και οσοι εδω περα σε ακολουθουν η σε μιμουνται.

    ΚΡΑ-ΚΡΑ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ.

    Υ.Γ. ααα να μη ξεχασω και την ευχη που περιμενεις.ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΙΕΣΤΕ ΕΝΑ ΜΠΑΦΟ
    ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ' ΤΟΝ ΤΑΦΟ


    (ΑΥΡΙΟ ΑΜΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ, ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΤΑ Ε-MAIL ΤΗΣ ΜΑΓΚΥ ΣΤΟ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. 12.41 ΚΑΙ 12.47


    Εισαι η φιλιππινεζα του Τζων.

    Καλα,δεν τρεχει τιποτε.Εσυ μαλακας
    ησουνα ,πουστης κατεληξες.Ειδες τι κανουν οι ...κακες συναναστροφες με τον γερομαλακα ? αλλη φορα να προσεχεις γλαδιολα κλαρωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΠΟΥΣΤΡΑ ΠΑΣΟΚΑ ΞΑΝΑΡΘΕΣ?

    ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΩΛΟ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ. ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΜΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΧΟΡΤΑΓΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ E-MAIL ΤΗΣ ΜΑΓΚΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΡΟΜΑΖΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - ΑΠΛΩΣ ΓΡΥΛΙΖΕΤΕ - ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΕΔΩ ΚΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. 12:44 κρίμα που δεν έχεις μια σταλιά ανδρισμό να πεις ΕΝΑ, ΕΝΑ ΡΕ, ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, για όλα τα ονόματα των "Δημοκρατικών Δυνάμεων" που έχω γράψει. Σε αφήνω στην κρίση όσων διαβάζουν.

    Για τον τυπικό μέρος τώρα.
    Τις ερωτήσεις τις έθεσα πρώτος εγώ.
    Εσύ απάντησες με άσχετες ερωτήσεις. Γιατην Δεξιά.
    Απάντηση σε μένα δεν έδωσες καμιά.
    Εγώ αντίθετα έδωσα. Έγραψα οτι η ιστορία της Δεξιάς είναι γνωστή. Ο ΓΕΡΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕ;

    Επανέλαβα τις ερωτήσεις μου.

    ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    Τις ξαναθέτω.

    ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΑΝ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ;

    ΑΝ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΛΑΒΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...
    Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΡΕ 12.55


    ΤΟΝ 12.44 - 12.50 (Η ΙΔΙΑ ΠΟΥΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ) ΜΗ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΟΣΩΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ. ΔΕ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ.

    ΣΤΗΝ ΨΩΛΗ ΟΣΩΝ ΤΟΝ ΓΑΜΑΝΕ ΠΑΡΑΔΩΣΕ ΤΟΝ. ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Ο ΓΕΡΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.
    ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΔΕΚΕΜΒΡΑΙΑΝΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΟΦΟΥΛΗ ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ.

    ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Ena megalo bravo sto paidi pou kathete kai psifizei sto galop olomonaxo gia na mas pei poso kali itan i xounta kai pio einai to pio antidimokratiko koma,ena megalo bravo episis sto paidi pou kathete olomonaxo kai grafei ta comment tis deksias kai mazi me ayta ksanagrafei me enan idaietero plin omws gnwsto deksio tropo tin istoria tis elladitsas......
    metaniwnw pou kai tis 9 fores pou psifisa sto galop evala oxi, ekei pou leei gia tis omoiotites tis proxountas epoxis me twra- tis idies aptewnies kanane kai tote oi deksioi pio petyximena omws giati tote koimotan o kosmakis sta psemata tou karamanli kai tou palatiou.....
    tespa bravo sta paidia pou grafoune ta comment ayrio to prwi o rousopoulos tha tous dwsei kai 10eyrw parapanw.....
    Oso gia sas pou exete to blog i eiste kai seis sto idio epikindyno magazi i epivevaiwnete to
    LAOGENNITO
    PALAIKO
    DIAXRONIKO
    ALANTHASTO SYNTHIMA TWN EXARXEIWN


    ALITES-ROUFIANOI-........(TO ALLO DEN TO LEW GIATI SIGOURA DEN ISTE)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Συγχαρτηρια στον απο πανω μου και κατι παρακατω εγραψα

    "Τα υποκειμενα που αισχρολογουν(χαρακτηριστικο της αθλιας προσωπικοτητας των) εχουν κυριο γνωρισμα το ακραιο πολιτικο τους προφιλ,κοινως φασιζουν.
    Μαζι με την ελλειψη κουλτουρας τους, δειχνουν σε μας τους υπολοιπους πσσο στερημενα σεξουαλικα είναι η στην καλυτερη περιπτωση αρεσκονται να βαζουν στη γραφιδα των ότι φυσιολογικα θαπρεπε να βαζουν αλλου… Καυμενα ,στερημενα παιδια..βγειτε εξω και αν εχετε τα κοτσια μπορει να σας κατσει επι χρημασι εστω καμμια ξεπεσμενη μπας και ξεχαρμανιασετε και γινετε ευπρεπεστεροι.Δεν είναι εδώ τοπος σεχουαλικης εκτωνωσης.Δοξα το θεο η αθηνα ειναι γεματη πορνεια και ακομη και οι εφημεριδες είναι γεματες από λογιων των λογιων τις σεξουαλικες διαφημισεις κατι θα βρειτε του γουστου σας.θα μου πεις χρειαζονται και καποια χρηματα.Ο μπαμπας κατι θα εχει αποταμιευσει για σας…Μην βρωμιζετε το χωρο προσπαθωντας να εκτονωθειτε….
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. 1.23 Κλαπ-κλαπ-κλαπ....

    Κέρδισες οδοντόβουρτσα σε σχήμα ΓΑΠ.

    Θα μας δικαιολογήσεις γιατί ο daddy του ΓΑΠ πήρε 2 φορές συγχωροχάρτι από τις Χούντες στην Ελλάδα? Ή θα το καταπιείς κι αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. babis,

    ομοίως. Απάντησε ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ του ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΥ.

    Μήπως φοβάσαι ότι αν πεις την αλήθεια θα σε διώξουνε από το σκυλόσπιτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Προς όλους αυτούς τους "φωστήρες" του Παιδαγωγικού που αποφάσισαν να ξαναγράψουν την Ελληνική Ιστορία. Προς όλους αυτους τους "φωστήρες" που ξαφνικά ανακάλυψαν διάφορους "Μύθους" στην Ελληνική Ιστορία. Δεν είναι μακριά η ώρα που η Ιστορία των νεώτερων χρόνων ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ. Και οι πραγματικοί μύθοι θα σβηστούν επιτέλους. Ο λαός έπαψε πια να κοιμάται και τα αρχεία άγγλων και αμερικάνων θα έρχονται σιγά σιγά στο φώς.

    Συνεχίστε να χαρακτηρίζεται τα σχόλια μου. Ειδικά αυτό που έχω επαναλάβει. Τώρα το είπατε δεξιό με ιδιαίτερο τρόπο.

    ΨΕΥΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ.

    ΤΟ ΨΕΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΪΚΩΝ ΠΑΠΑΤΖΗΔΩΝ. ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΔΑΞΑΝΤΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟ ΠΟΥ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. "ΚΕΝΤΡΟ" και λοιπές φασιστικές δυνάμεις. Αυτή ήταν η ιδεολογία του Γερού του φασισμού και των μεγάλων ψεμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. babis


    άξιος ο μισθός σου. Πήγαινε στη Σοφία να σου δώσει σκυλομπισκότο.

    Για την ταμπακιέρα (τα εγκλήματα και τις προδοσίες του ΠΑΣΟΚ) τσιμουδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Είναι τόσα πολλά που γράφτηκαν γι αυτό το γκάλοπ, που είναι δύσκολο να σε βοηθήσουν να προσθέσεις και άλλα. Θα πώ ένα πειστατικό που έζησα μέσα στην στ΄ τάξη του Δημοτικού, όταν τα παιδιά έμαθαν πως ανατράπηκε ο Παπαδόπολος. Πίστεψαν αφελώς πως μαζί με τον Παπαδόπουλο πέφτει και η χούντα και ξέσπασαν σε αυθόρμητα χειροκροτήματα! Ήτανε για μένα συγκλονιστικό που αυτά τα μικρά που νόμιζα πως ήταν απολίτικα έκρυβαν μέσα τους τέτοια μίσος κατά της χούντας!

    Δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω στο άθλιο πράγματι αυτό γκάλοπ!

    Yamama

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Yamama,

    sit boy, sit.

    Don't fight babis for the dog biscuit.

    Ευτυχώς έχουμε (κλεμμένα) λεφτά (του Ελληνικού λαού) να σας αγοράσουμε σκυλομπισκότα και για τους δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Ρε ένας που να απαντήσει στα ερωτήματα για τον Γέρο του φασισμού δεν υπάρχει; Ούτε ένας δεν θα τα αντικρούσει;

    Τι έγινε, θα δείξετε τελικά τον ανδρισμό να αποδεχτείτε την αλήθεια για τον αρχιεγκληματία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Ελα μωρέ τώρα...

    αυξήστε στο babis τη δόση στο λίθιο, βάλτε του και μία μόνωση στο σκυλόσπιτο, πηγαίνετέ τον στον κτηνίατρο για αποπαρασίτωση, δώστε του και ισορροπημένη διατροφή ProPlan και θα δείτε πως θα στρώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Χρόνια πολλά στο παιδί. Μακάρι να μείνει πολλά χρόνια αρχηγός. Να τον καμαρώνει η μαμά και να γελάει ο λαός.

    Να ζήσει να χαιρόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. xaxaxaxaaxaxaxa tragiko apla tragiko min kanete to lathos na asxoleiste me to paidi pou grafei ta comment yper tis xountas kai kata tou papandreou kai tou pasok.....
    ergazomeno paidi einai kai ayto an den ta grapsei tha ton apolysoun apo to maksimou
    synexise paidi mou kai min ksexnas i douleia den einai ntropi xwse kiallo............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. i douleia den einai ntropi...........
    kai sy file mou borei na grafeis ypes tis deksias alla eisai kai esy meros tou proletariatou kai malista apo tous pio katapiesmenous ara gia sen opws kai gia olo ton lao i lusi einai mia na syspirwthite ekei pou pragmatika anikoume oloi sto kinima tou proletariatou kai tou ergazomenou sto koma tou laou gia na palepsoume mazi etsi wste na pesei i ploutokratia pou ekmetaleyetai ton timio idrwta twn ergazomenwn alla kai esena tou idou vazwntas se na pliktrologeis ayta pou isws na min pisteyeis giayto min to skeftese ela sto KKE

    (kai an den se episan ta parapanw tha sto pw apla ela se mas giati apo kairo psaxnoume ena koproskylo pou oli mera kathete sto pc gia na grafei malakies,plirwnoume to idio kala me tous deksious)


    Patakos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. sit boy, sit.

    Don't fight babis for the dog biscuit.

    ----
    Μεταφραση please?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. 12.40 προφανώς έχετε πολλά λεφτά από τα κλεμμένα για να θέλετε να προσλάβετε και δεύτερο κορπόσκυλο που κάθετε όλη μέρα στο pc.

    Για πρώτο έχετε. Το πιντί. Πράγματι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΛΟΝΓΚ ΑΪΛΑΝΤ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    (επακριβής μετάφραση στα αγγλικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. as anoiksei to long island tis ellados alla alloi exoun seira na pane ayti ti fora to piases bouli to yponooumeno e?
    ante kali douleia re kai koita min se kratisoun oi poustides oi deksioi panw apo 8wro eipame kai su ergazomeno paidi eisai
    re sy 2,31 den pisteyw na se exei asfalismeno i rigilis sto tameio pou ksafrise o savas , na to koitakseis kindyneyei i syntaksi sou.......

    Patakos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. NDoula trellokampero... exeis na mas peis kati gia ton Tsitouridi pou sas gamaei ta prekia kai to xerete twra?
    Lol....
    O TOTOS giati einai krimmenos sto Maksimou?Ti fobate...?

    Oustttt Kseftilesssss!
    KLEFTESSSSSSSSS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. ΡΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ,ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΦΟΒΑΣΤΕ.
    ΑΦΟΥ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ, ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ, ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ,ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ, ΤΙΜΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΔΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ,ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΡΟΠΑΛΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΤΩΝ 480 ΕΥΡΩ.
    ΑΦΟΥ ΡΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. 10,21 tha sto pw apla kopse tin preza......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. *Δείμος: Προσωποποίησις του τρόμου, συνήθως μετά του Φόβου ομού εμφανιζόμενος. Εις την Ιλιάδα παρουσιάζονται και οι δύο δαιμόνιαι δυνάμεις, αίτινες τρομοκρατούν τους πολεμιστάς. Ο Φόβος ονομάζεται αγαπητός υιός του Άρεως, υπ’ άλλων δε συγγραφέων ομοίως και ο Δείμος, όστις είναι υιός της Σκύλλας (...). *Δειμοκρατία: Το του Δείμου Κράτος (=Ισχύς, Εξουσία, Δύναμις). (Εγκυκλοπαίδεια Ελευθερουδάκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

«ΑΚΕΦΑΛΗ» η Χεζμπολάχ! ΟΙ IDF ΣΚΟΤΩΣΑΝ και τον διάδοχο του Νασράλα...

Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαίωσε απόψε ότι ένας από τους κορυφαίους αξιωματούχους της Χεζμπολάχ, ο οποίος αναμενόταν να γίνει ο επόμενος ηγέ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *