Πρόταση των Σοσιαλιστών. Τι λέει το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου; Βρυξέλλες (Ανταπόκριση για το Press-gr). Σύμφωνα με πληροφορίες από τη &...
Βρυξέλλες (Ανταπόκριση για το Press-gr).
Σύμφωνα με πληροφορίες από τη "Διάσκεψη των Προέδρων" του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου η Σοσιαλιστική Ομάδα συμφώνησε με την πρόταση να δοθούν δύο θέσεις "παρατηρητών-ευρωβουλευτών" στους Τουρκοκυπρίους.
Είναι φανερές οι δυσμενείς διπλωματικές επιπτώσεις που θα υπάρξουν αν γίνει κάτι τέτοιο. Ενα μεγάλο ερώτημα είναι επίσης αν παίρνοντας τις δύο αυτές θέσεις οι Τουρκοκύπριοι, θα τις χάσει αντίστοιχα η αναγνωρισμένη Κυπριακή Δημοκρατία.
Στην Σοσιαλιστική Ομάδα του Ευρωκοινοβουλίου μετέχουν και οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ ενώ όπως είναι γνωστό ο Γ. Παπανδρέου είναι πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.
Τι λέει για το θέμα;
ΣΙΓΑ Τ ΑΥΓΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΕ
ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΡΜΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΤΖΑΜΠΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ
Η ΕΕ ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΕς ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙ ΑΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑΧΟΥΝ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΠΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΣΤΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑΙΖΕΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΡΕΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΤΩΜΑΤΑ ΖΩΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΓΥΦΤΙΚΑ.
ΣΙΓΑ Τ ΑΥΓΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΕ
ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΡΜΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΤΖΑΜΠΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ
Η ΕΕ ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΕς ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙ ΑΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑΧΟΥΝ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΠΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΣΤΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑΙΖΕΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΡΕΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΤΩΜΑΤΑ ΖΩΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΓΥΦΤΙΚΑ.
e as tous exoun na paratiroun ki aytoi ti xasane lol
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙ ΟΧΙ Ο YES MAN!!
ΑπάντησηΔιαγραφήAFOU I MAMMY DEAREST...THA TOU PEI PALI..MI KSEXNAS KALO MOU...EIMASTE AMERIKANOI!!
OUST TON POULIMENO!!
STEILTE TON SPITI TOU TON EXETE KAI GIA ARXIGO!!
ΕΛΑ ΝΤΕ, ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΙΝΤΙ;
ΑπάντησηΔιαγραφήποναει ο ΓΑΠ μαλακιστίρια! τώρα που βγαινουν τσουναμι οι λαμογιες σας!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθαρθει η ΚΥΡΙΑΚΗ που θα σας το πει ο παπας σταυτί
τελικά τι λέει ο ΓΑΠ για το θέμα θα μας πείτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήνα κάνω και μια ερώτηση αν ξέρει κάποιος να μου την απαντηση, σε περίπτωση που βρεθει λυση στο κυπριακό θα συμμετέχουν τουρκοκυπριοι στην διακυβερνρηση του νησιού και σε όργανα της ευρωπαϊκής ένωσης σαν εκπρόσωποι της Κύπρου?
ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ...ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ ΑΝΤΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ...TRAFFIC
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΟΥ TRAFFICING
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα απο όλα, πρέπει να δει κανείς την συνθήκη για την ένταξη της Κυπρου στην ΕΕ σημειωτέον οτι έχει υπογράφεί από την Δημοκρατία της Κύπρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην συνθήκη αναφέρετε οτι αν υπάρξει συμφωνία για λύση του Κυπριακού οι 2 απο τους 6 Ευρωβουλευτές της Κυπριακής Δημοκρατίας θα προέρχονται από την τουρκοκυπριακή κοινότητα, δηλαδη το δημοσίευμα αυτο σε σχέση με το συγγεκριμένο θέμα εκπροσώπισης των Τουρκοκυπρίων ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ είναι οχι περσινά αλλα προπέρσινα ξινά σταφύλια.
Δεύτερον παρατηρητής σημαίνει οτι δεν έχουν δικαίωμα ψήφου παρά μονο οταν και εφόσον ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ.
Όπως μπορεί κάποιος να καταλάβει το να υπάρχουν Τουρκοκύπριοι παρατηρητές δεν είναι απαραιτήτως κακό, αφου αν το χειριστεί η Κύπρος έξυπνα μπορεί να οδηγήσει στην επίλυση του Κυπριακού.
ΤΟ γιατι μπορεί και να το σκεφτείτε μονοι σας αρκεί να βάλετε λίγο το μυαλό σας να δουλέψει...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή κι αν είχαν δικαίωμα ψήφου θα άλλαζε τίποτα; Αφού δεν επηρεάζουν τίποτα οι αποφάσεις της Ευρωβουλής και, σίγουρα, δεν επηρεάζουν τίποτα 2 ψήφοι στους 600 τόσους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως στις επόμενες ευρωεκλογές να βάλει ο Γιωργάκης ένα/μία μουσουλμάνο/α στη λίστα των υποψηφίων. Δεν θα ήταν άσχημο να το έκανε και ο Κωστάκης αυτό. Σωστό είναι να ενσωματώνεις μειονότητες, παρά να τις απομονώνεις και να αισθάνονται θαλπωρή μόνο στην ξένη αγκαλιά - στην περίπτωσή μας της Τουρκίας!
(συνέχεια απο 4:39 μμ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δικαίωμα ψήφου θα παρεμπόδιζε τυχον λύση, ενώ τώρα σαν παρατηρητές ίσως καταλάβουν τι θα μπορέσουν να απολαύσουν αν συμβάλουν στην λύση του Κυπριακού διώχνοντας τα κατοχικά στρατεύματα της Τουρκίας απο τα εδάφη τους.
Οπότε βάλε τους σαν παρατηρητές να βλέπουν, να συγκρίνουν, να δούνε τι χάνουνε και σαν κράτος αλλα και σαν ιδιώτες εξαιτιας της Τουρκίας, μπας και αλλάξουν πολιτική...
Γιατί να μην μετέχουν; τι ρατσισμός είναι αυτός; Με τέτοιους παλληκαρισμούς ξευτελίζετε την Ελλάδα. Δεν είναι άνθρωποι οι Τουρκοκύπριοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή είδηση είναι. Η πολύ παρατήρηση ανοίγει το μυαλό και τους ορίζοντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κυπριακό θα λυθεί όταν οι τουρκοκύπριοι διαπιστώσουν ότι δεν χρειάζονται τα τουρικά στρατεύματα στον τόπο τους. Κι αυτό θα γίνει ευκολότερα με συμβολική συμμετοχή στις διαδικασίες της Ευρώπης και φυσικά αν δεν παρουσιάζουμε κι εμείς ενδείξεις για φοβικά σύνδρομα και διαχωριστικές πολιτικές.
ΡΕ ΚΟΡΟΪΔΑ ΠΑΣΟΚΟΙ, ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΤΕ? ΤΟ ΠΙΝΤΙ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΝΕΣ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΒΡΕ ΧΑΪΒΑΝΙΑ - ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
Gentlemen μην κουραζεστε η "ανταποκριση" ειναι Δελτίο Τύπου του "Προέδρου" Καρατζαφέρη και απεχει πολύ από την αλήθεια... ΟιΣοσιαλιστές και οι Πράσινοι σκέφτονται μήπως καλέσουν ως παρατηρητές δύο Τουρκοκυπρίους, με επισήμανση ότι θα εκπροσωπούν την κοινοτητά τους και όχι το ψευτοκράτος και φυσικά δεν θα πάρουν τη θέση κανενός ελληνοκυπρίου ούτε βέβαια θα παίρνουν το λόγο ή θα ψηφίζουν ή οτιδήποτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι σωστο.Παρατηρητες τ/κ υπαρχουν και στο συμβουλιο της Ευρωπης.Αλλωστε 2 θεσεις για τ/κ ευρωβουλευτες προβλεπει και η συμφωνια ενταξης της Κυπρου στην ΕΕ.Μονο ρατσιστικο-εθνικιστικα καθικια οπως οι προεδροι Τασος και
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαρατζαφερης θα ελεγαν οχι.
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΙ'ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ
αυτη η τουρκοφαγικη-ρατσιστικη ειδηση ειναι για τον "ΣΤΟΧΟ".Τετοια μαλακια ειναι και το PRESS-GR.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι έβαλε την είδηση/πληροφορία το PRESS-GR δεν είναι κακό, μια χαρά είναι! Από τα σχόλια διαπιστώνεις ποιοι και τί κάλο έχουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙ
Σωστο ειναι οτι μπηκε η ειδηση.Το αισχος ειναι οτι παρουσιαστηκε κατα τροπο εθνικιστικο-υστερικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τ/κ εχουν και αυτοι την θεση τους στην ευρωβουλη και στους αλλους ευρωπαικους θεσμους οπως την θεση τους εχουν και οι ε/κ.Ποιος εχει αντιρρηση σαυτο.Οι ε/κ το εχουν δεχθει αυτο με την πραξη προσχωρησης της Κυπρου στην
ΕΕ.Εξι ευρωβουλευτες,4 ε/κ και 2 τ/κ
Δεν ντρεπεστε να γραφετε έστω και τη λεξη "ΤΟΥΡΚΟ" στο blog..
ΑπάντησηΔιαγραφήντροπή σας... προδότες!!!
ντροπή που το ΡΙΚ λέει ειδήσεις στα Τουρκικά.. που τα κυπριακά διαβατήρια αναγράφουν τα στοιχεία και στα Τουρκικά..
ΜΟΝΟ οι ΕΛΛΗΝΕΣ έχουν δικαιώματα στο νήσι..
οι λεγόμενοι "Τουρκοκύπριοι" αν και κατοικού 500 σχεδόν χρόνια στο νησί πρέπει να πεταχθούν στη θάλασσα, και μέχρι να γίνει αυτό πρέπει να λυσοπεινάνε...
Μόνο οι ελληνες υπαρχουν στο κοσμο(και στο κόσμο τους)...
Εμπρος να παρουμε πίσω τα ΙΜΙΑ..
Να σκοτωσουμε ολους τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ.. ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ.. ΑΛΒΑΝΟΥΣ..ΚΛΠ
Οποιος δεν καταλαβαίνει ότι διεθνές δίκαιο ειναι ότι συμφέρει τους ΕΛΛΗΝΕΣ είναι προδότης.. αμερικάνος.. εβραίος.. πολωνικής καταγωγής..πράκτορας..μειοδότης..ομοφυλόφιλος...κλπ
ν'αγιάσουν τα χέρια αυτών που το 1963-64 έγραφαν στ' αρχίδια τους τις προδοτικές συμφωνίες της Ζυρίχης, σφάζαν (χωρίς να προκληθούν) τουρκοκύπριους, δολοφονούσαν συνδικαλιστές του ΑΚΕΛ, ανέτρεπαν το 1974 τη Νόμιμη Κυβέρνηση , εκτελούσαν τους πολιτικούς αντιπάλους ενω αποβιβάζονταν οι Τούρκοι στη Κηρύνεια..(μετά έκλαιγαν στον ΟΗΕ και έφταιγαν μόνο οι Αμερικάνοι που τους έβαλαν με το ζόρι να τα κάνουν όλα αυτά..)
Ζήτω αυτοί που εδώ και 30 χρόνια ξεπλένουν χρήματα Λιβανέζων, Αράβων, Σέρβων, Ρώσων κλπ
Ζήτω αυτοί που έκαναν τη ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ έδρα όλων των μαιμοδοεταιρειών που διαχειρίζονται τα χρήματα των νταβατζήδων..εμπόρων όπλων.. ναρκωτικών..
Ζήτω η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ που οι ιντριγκες, τα σκάνδαλα και οι διαπλοκές της ξεπερνούν τη φαντασία των πιο ακραίων σεναριογράφων του Χόλυγουντ..
Ντροπή να στείλει η (ανύπαρκτη όπως η FYROM) τουρκοκυπριακή κοινότητα παρατηρητές στην Ε.Ε. των αμερικανοεβραίων... των ανθελλήνων..αυτών που ζητούν δικαιώματα για τις γυναίκες.. τους ομοφυλόφιλους.. τις μειονότητες..
Κάτω οι άπόγονοι του Διαφωτισμού.. του Φιλελευθερισμού.. του Σοσιαλισμού.. του Κράτους Δικαίου.. του διαχωρισμού κράτους - εκκλησίας.. της κοινωνίας των πολιτών..
Ζήτωσαν οι απόγονοι του Βυζαντινού Απολυταρχισμού.. Σκοταδισμού.. της Παπαδοκρατίας..
ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ (και ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ, ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ, Η ΣΟΦΙΑ κλπ)
ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΘΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ..
ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ, Η ΕΛΛΑΣ, Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ, Ο ΑΝΘΙΜΟΣ, Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ, Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ... Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ..
ΑΕΡΑΑΑ.......(ΠΝΙΓΟΜΑΣΤΕ...)
αυτοι που εχουν το blog ειναι παπαρες.Πρεπει να τους βαλουν να μαθουν την ιστορια της ΣΤ δημοτικου
ΑπάντησηΔιαγραφήαπεξω.Εγραψαν και την μαλακια οτι θα μειωθουν οι ε/κ ευρω απο 4 σε 2 για να μπουν οι οι 2 τ/κ?
Re 9:24 na se kala anthrwpe mou!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήXrusostomos(Kai oxi Xrustodoulos)!!!!!
9.24
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ακουστεί η κραυγή σου…
Ο ΑΓΙΟΣ
9:24
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ
ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΑ ΠΙΝΕΤΕ!
9:24 όλεεε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ στοιχειώδης επαγγελματική εντιμότητα επιβάλλει, ότι αφού κάνατε "είδηση" την προβοκάτσια του Καρατζαφέρη, να φιλοξενήσετε και την κατηγορηματική διάψευση του ΠΑΣΟΚ, για να αποδειχθεί ότι το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, όπως έλεγε και ο Λ. Κύρκος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλακιες λεει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΣΥ 11.55,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ?? ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΤΟΥ PRESS-GR???
ΤΩΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ - ΓΑΜΑΝΕ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτελους πλεον μπορω να το φωναξκαι να το αφιερωσω στα καλοπαιδα του press-gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΤΕΣ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
ΑΛΗΤΕΣ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
Ολη η αληθεια για το απο που προερχεται η "ειδηση" του press-gr με τιτλο "Δύο Τουρκοκύπριοι "παρατηρητές" στην Ευρωβουλή!" ολη η αληθεια για το ποιος τους πληρωνει και γιατι ειναι αυτη-->
Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Πέτρος Ευθυμίου, σχετικά με την επιστολή του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ, Γιώργου Καρατζαφέρη, προς τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Γιώργο Α. Παπανδρέου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Σε μια πρωτοφανή για τα πολιτικά δεδομένα της χώρας μας προβοκάτσια σε βάρος του ΠΑΣΟΚ και του Προέδρου του, Γιώργου Α. Παπανδρέου, κατέφυγε σήμερα ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ, Γιώργος Καρατζαφέρης, με στόχο προφανώς να εξυπηρετήσει τόσο τα δικά του ιδιοτελή συμφέροντα που συνδέονται με την παρουσία του στην ελληνική πολιτική ζωή, όσο και για να τροφοδοτήσει με «υλικό» χυδαιότητας και παραπληροφόρησης, κάθε ενδιαφερόμενο και «διαθέσιμο» να πλήξει το ΠΑΣΟΚ.
Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ, απέστειλε, σήμερα, και ώρα 1.37μ.μ. επιστολή με τηλεομοιοτυπία (FAX), στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και Πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, Γιώργο Α. Παπανδρέου, φροντίζοντας, ταυτοχρόνως, για λόγους μικροπολιτικού συμφέροντος, να την διοχετεύσει στα ΜΜΕ με ανακοίνωση Τύπου και χωρίς να αναμένει την επίσημη απάντηση του παραλήπτη, όπως οι κανόνες πολιτικής συμπεριφοράς και πολιτικού ήθους -που αποτελεί είδος εν ανεπαρκεία για τον κ. Καρατζαφέρη- επιβάλλουν, όταν μάλιστα το υποτιθέμενο θέμα για το οποίο καταφεύγει στην απαράδεκτη από κάθε άποψη ενέργειά του, στηρίζεται σε «πληροφορίες».
Στην επιστολή αυτή, κατασκευάζοντας ανύπαρκτα γεγονότα, αναφέρεται σε υποτιθέμενη πρόταση της Σοσιαλιστικής Ομάδας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την οποία υποτίθεται ότι συμφώνησε και η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, για την αντικατάσταση δύο Κυπρίων ευρωβουλευτών από Τουρκοκύπριους με το καθεστώς των "ευρωβουλευτών-παρατηρητών".
Διαψεύδω με τον πιο απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο τον κ. Καρατζαφέρη και τις "πληροφορίες" του: Ουδέποτε επροτάθη από την Σοσιαλιστική Ομάδα ένα τέτοιο θέμα και προφανώς, ουδέποτε υπήρξε συμφωνία επί ανυπάρκτου προτάσεως.
Ο στόχος του κ. Καρατζαφέρη είναι προφανής. Μέσω της παραπληροφόρησης και της φαιάς προπαγάνδας, να δημιουργήσει εντυπώσεις, σε μια περίοδο μάλιστα, που η μητρική του παράταξη ταλανίζεται από ένα μείζον σκάνδαλο για το οποίο ο κατά τα άλλα λαλίστατος κ. Καρατζαφέρης, δεν φαίνεται να έχει να πει κάτι.
Μόνο που το Κυπριακό και τα θέματα της εξωτερικής πολιτικής είναι πολύ σοβαρά και σύνθετα προβλήματα για να αφεθούν στη διαχείριση του κ. Καρατζαφέρη.
12.05 ελα τωρα υπαλληλε του καρατζαφερη πες μας κατι για την ανακοινωση του ΠΑΣΟΚ σχετικα με αυτα που λεει το αφεντικο σου(ο καρατζαφερης)??
ΑπάντησηΔιαγραφήperimenw paidia peite kati giayto...........
ΑπάντησηΔιαγραφή12.07 ΡΕ ΣΥ ΜΙΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ... ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΑΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ, ΟΧΙ ΕΓΩ...
ΓΕΙΑΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΕΣ
ΑΛΗΤΕΣ
ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ
ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΞΕΓΑΝΩΤΟΙ
ΓΛΥΦΤΕΣ
ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ
ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ
ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ
ΑΘΛΙΟΙ
ΛΑΤΕΡΝΕΣ
ΑΗΘΕΙΣ
ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ
ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΔΕΣ
ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΕΙΦΤΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ
Ρε σεις μαγκες του μπλογκ τι απαντηση ειναι αυτη που δινετε ?
ΑπάντησηΔιαγραφή΄΄...ΜΟΛΙΣ ΧΥΣΟΥΜΕ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ''.Ειστε και σεις αλητες σαν αυτους που σας γραφουνε ?.Ειστε αξιοι για φτυσιμο μονο και μονο για το λεξιλογιο σας.
Αλλα κια για την ελλειψη επιχειρηματων στα οσα σας γραφουνε.
Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΠΟΙΗΘΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ GIORGO.
ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΛΕΚΟ.
Αυτό που αδυνατούν να καταλάβουν όλοι οι πασοκονεοφιλελεύθεροι οπαδοί του «yes» είναι ότι η όποια λύση στο Κυπριακό θα προέλθει μέσα από την απόφαση των Κυπρίων και όχι άλλων Ελλήνων ή ξένων. Είναι φιλότιμη η προσπάθεια που κάνουν να ανατρέψουν τα δεδομένα στο νησί και να πιέσουν πολιτικά, αλλά ή οι Κύπριοι είναι αγύριστα κεφάλια ή το κράτος που τους προτείνεται να ζήσουν είναι σε λάθος βάση. Η δήλωση του Τάσσου ότι «δεν πήρα κράτος για να δώσω κοινότητα», θα μείνει στην παγκόσμια ιστορία ως μία από τις πιο σημαντικές και θαραλλέες που έκανε ποτέ αρχηγός ενός μικρού κράτους απέναντι σε πρωτοβουλία μάλιστα των Ηνωμένων Εθνών, αλλά θα είναι και ο γνώμονας για όποια επόμενη ¨λύση¨ προταθεί τόσο για την Κύπρο όσο και παγκοσμίως. Η Κύπρος έχει γνωρίσει τέτοια ανάπτυξη σαν ελεύθερο κράτος και μάλιστα μετά την εισβολή, που δεν παραδίδει εύκολα αυτό που έχει δημιουργηθεί πάνω σε στάχτες, σε πόνο, σε προσφυγιά, μόνο και μόνο για να κάνει το χατήρι των μεγάλων, ή για να πει ότι «επανένωσε» το νησί, δημιουργώντας ένα παγκόσμιο παράδοξο. Σε ποιά βάση θα επανενωθεί είναι το θέμα που έπρεπε να απασχολεί αυτούς τους Έλληνες αλλά και όλους τους ευρωπαίους σοσιαλιστές (με Πρόεδρο της Σ.Σ. τον Γιώργο), που τόσο απερίσκεπτα (;) σπεύδουν να βοηθήσουν τους «οικονομικά αδύνατους» και «πολιτικά απρόσωπους» Τουρκοκύπριους. Αν φταίει κάποιος για την κατάστασή τους είναι η εισβολή και κατοχή του νησιού από τον Τουρκικό Στρατό Κατοχής και όχι η Κυπριακή Δημοκρατία, παρά τις αντιθέσεις και τα προβλήματα του απώτερου παρελθόντος. Η όποια βοήθεια προς τους Τουρκοκύπριους περνάει μέσα από τις διαδικασίες της νόμιμης κυβέρνησης της Κυπριακής Δημοκρατίας, ενώ η εκπροσώπησή τους στην Ε.Ε. περνάει μέσα από την ολική λύση του Κυπριακού και όχι δια της πλαγίας. Το ΠΑΣΟΚ, αν και ξέρουμε γενικότερα τις απόψεις των δύο τελευταίων αρχηγών του από άλλες εποχές αλήστου μνήμης, θα πρέπει αφενός να διαψεύσει την καταγγελία αλλά και αφετέρου να δηλώσει ευθαρσώς ότι διαφωνεί πλήρως με την αντικατάσταση Ελληνοκυπρίων και την εκπροσώπηση Τουρκοκυπρίων και ότι αυτή πρέπει να προέλθει μόνο μέσα από την συνολική λύση του Κυπριακού προβλήματος. Η δήλωση του Ευθυμίου ότι ο Καρατζαφέρης προσφέρει σανίδα στον Καραμανλή σε καιρό που έχει πρόβλημα έχει βάση, αλλά ας ενημερώσει και αυτός πότε ακριβώς θέλει να γίνεται κριτική στο κόμμα του και πότε βολεύει τον επικοινωνιακό του προγραμματισμό. Αν ήθελαν στο ΠΑΣΟΚ να μην τους γίνει η καταγγελία έπρεπε να προσέχουν τι κινείται και "διακινείται" στην σοσιαλιστική τους ομάδα στο ευρωκοινοβούλιο και να αντιδρούν την κατάλληλη στιγμή ή τουλάχιστον να «κρύβονται» καλύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι νομιμη η κυβερνηση του μαφιοζου Τασου?που εδραζεται η νομιμοτητα της?Η συνθηκη της Ζυριχης με την οποια ιδρυετο το κυπριακο κρατος καταπατηθηκε απο τους ρατσιστες ε/κ πνιγοντας στο αιμα τους τ/κ.Αρα απο που προκυπτει η νομιμοτητα της?Ειναι μονο κυβερνηση της ε/κ κοινοτητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή και πάλι εμφανίστηκαν οι συνηθισμένοι μαλάκες που αποδομούν σοβαρά και αξιοσημείωτα posts επανέρχομαι και δίνω συγχαρητήρια στον 9.24 μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήφίλε 9.37
ΑπάντησηΔιαγραφήη εισβολή των τούρκων το 1974 ήταν η τελευταία πράξη μιάς παρανοικής κατάστασης που δημιουργήθηκε μετά το 1957. Όποιος δε το βλέπει αυτό δεν μπορεί να εξηγήσει πολλά πράγματα για το Κυπριακό και μένει στην "απλοική" ερμηνεία του "κακοί τούρκοι έναντι καλών ελλήνων".
Από το 1958 που συστάθηκε η Κυπριακή Δημοκρατία με την ιδιαιτερότητα της αναλογικής και καθορισμένης εκπροσώπησης των δύο κοινοτήτων σε όλα τα επίπεδα, οι ευθύνες της ελληνικής πλευράς για το μετέπειτα ναυάγιο είναι τεράστιες. Αναγνωρίζονται από τους περισσότερους (επιζώντες) πρωταγωνιστές της εποχής εκείνης και αν το ψάξεις θα βρεις πλούσιο υλικό για να ενημερωθείς ολοκληρωμένα.
Η πλειοψηφούσα ελληνική κοινότητα δεν ήταν έτοιμη να αποδεχθεί ψυχολογικά τη συμμετοχή της τουρκοκυπριακής κοινότητας στη διοίκηση του νησιού και η τότε πολιτική ηγεσία έκανε ότι μπορούσε (σε αντίθεση με τις κυβερνήσεις της Έλλάδας Κ.Καραμανλής-Γ.Παπανδρέου) για να παγιωθεί η κατάσταση αυτή. Σε αγαστή συνεργασία με τα ακραία τουρκοκυπριακά εθνικιστικά στοιχεία (υπάρχει πλήρη τεκμιρίωση πλέον γι' αυτό) τίναξαν στον αέρα κάθε προσπάθεια ειρηνικής συμβίωσης.
Το 1963 έγινε συνταγματικό πραξικόπημα και όταν οι τουρκοκύπριοι αντέδρασαν η τρομοκρατία πήγε σύννεφο. Το 1974 ήταν η "φυσιολογική" συνέχεια της ρήξης αυτής και όλοι πλέον το αναγνωρίζουν (με διαφορετικές ερμηνείες όμως).
Ο Τ. Παπαδόπουλος "έπαιξε" με επιτυχία πάνω στις ανασφάλειες και τις μνήμες ενός ταλαιπωρημένου λαού που έχει ουσιαστικά αποδεχθεί την defacto διχοτόμηση του 1974.
Όλες τα ντοκουμέντα προσχώρησης της Κύπρου στην Ε.Ε. μιλούν για μια κρατική οντότητα με συστατικά της μέρη της δύο κοινότητες και ο Τ. Παπαδόπουλος τα αποδέχθηκε, χωρίς ουσιαστικές αντιρρήσεις για να γίνει πράξη η ένταξη της Κύπρου.
Εξ'άλλου η Κύπρος ζήτησε την ενταξή της και δεν της την επέβαλε με το ζόρι κανείς.
Όπως η Κύπρος ζητούσε όλα τα χρόνια την παρέμβαση του ΟΗΕ για να επιλυθεί το πρόβλημα.
Το να βγαίνει μετά και να μιλά ότι δεν παραδίδω κράτος κλπ είναι δυστυχώς πολιτική αλητεία, όπως αλητεία είναι να παίζεις με τις μνήμες και τα τραύματα ενός λαού χωρίς να δίνεις την παραμικρή προοπτική στο θέμα της επανένωσης του νησιού.
Η διεθνής κοινότα (εκτός αν όλος ο κόσμος είανι ανθέλληνες) πήρε ανάποδες γι' αυτό και η ελληνοκυπριακή πλευρά προοπτικά θα το πληρώσει.
Δυστυχώς υπάρχει φοβερή άγνοια (που συστηματικά καλλιεργείται από συγκεκριμένα συμφέροντα) για τις πραγματικές καταστάσεις στο νησί.
Όταν η ίδια η Κυπριακή Δημοκρατία αναγνωρίζει δύο επίσημες γλώσες, μένουν κενές εδώ και 33 χρόνια 15 θέσεις τουρκοκυπρίων βουλευτών στη Βουλή, αποδεχόμαστε την εκπροσώπηση 2 τουρκοκύπριων ευρωβουλευτών είναι φοβερή υποκρισία να "αγανακτούν" από την πρόσκληση 2 παρατηρητών στον Ευρωκοινοβούλιο.
Για μένα το δημοψήφισμα του 2004 ήταν η ταφόπλακα του κυπριακού προβλήματος, οι εθνικιστές ων δύο κοινοτήτων με ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα (θα σας σφάξουν οι άλλοι και όλα τα κάνουν οι κακοί αμερικανοί) ύποδαύλισαν τις υπαρκτές και μη αμφισβητούμενες μνήμες του κόσμου και στο τέλος βγήκαν νικητές.
Μόνη παρηγοριά ότι υπάρχει ένας κόσμος (που εκπροσωπείται ευτυχώς από μεγάλο μέρος των δύο μεγαλύτερων ελληνοκυπρικών κομμάτων και της τουρκοκυπριακής κοινότητας) που αντιστέκεται ακόμα στο μισαλλόδοξο εθνικισμό και την τρομολαγνεία.
Η συνωμοσιολογία, η αντίληψη ότι εθνική διπλωματία και πολιτική είναι μόνο ότι συντρίβει τον αντίπαλο, το οτι δεν διαπραγματευόμαστε τίποτα (τότε γιατί κάνουμε συνομιλίες?), ότι για όλα φταίνε ΜΟΝΟ οι άλλοι και ότι όσοι δεν συμφωνούν μαζί μας είναι ύποπτοι και ανθέλληνες είναι συστατικά πλέον στοιχεία της ελληνικής και κυπριακής εξωτερικής πολιτικής με υπαρκτές αρνητικές συνέπειες (Κυπριακό, Ελληνοτουρκικά, Σκοπιανό κλπ).
Θα μπορέσουμε κάποια μέρα να δούμε πέρα από τη μύτη μας (και την εθνική μας τύφλωση) ή θα ποδοσφαιροποιήσουμε πλέον τα πάντα με τραγικές για το τόπο συνέπειες.
Η αγωνία αυτή (πλήν εξαιρέσεων) διαπερνά όλες τις πολιτικές παρατάξεις και είναι μια ακτίνα φωτός στο κλειστοφοβική και αρρωστημένα ελληνοκεντρική παράνοια που επικρατεί.
δέχομαι κάθε αντίθετη άποψη αρκεί να τεκμηριώνεται με επιχειρήματα και όχι με αφορισμούς.
(δεν δέχομαι όμως εξετάσεις DNA για την ελληνικότητά μου)
"9:24"
11.12. Φίλε μου όσο κι αν σου φαίνεται απίθανο συμφωνώ απόλυτα με όσα λες, εκτός από την φράση σου για "πολιτική αλητεία" που προανέφερες για τον Τάσσο για την δήλωσή του που κατά την άποψή μου είναι ιστορική, καθώς και για την εκτίμησή σου για τις επιπτώσεις του ΟΧΙ στους Ευρωπαίους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσα κάλλιστα να έγραφα εγώ αυτά που γράφεις εσύ και να σου πω ακόμα περισσότερα ειδικά για την δεκαετία του 60. Το Κυπριακό είναι ένα θέμα που το γνωρίζω πάρα πολύ καλά και δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα στο 2007 που ζούμε να πω τα πράγματα όπως ακριβώς είναι όπως ακριβώς έγιναν.
Ελληνοκύπριοι εθνικιστές (παρασύροντας και άλλους με την λογική της μάζας) έσφαζαν στην ψύχρα Τουρκοκύπριους το 1963-1965 μπαίνοντας σε σπίτια και σε καφενεία. Το Συνταγματικό πραξικόπημα που αναφέρεις ήταν πραγματικότητα. Ένα σύνταγμα που παρότι κατακρίθηκε από όλες τις πλευρές, δεν έπαυε να είναι προνομιακό (και δικαίως λόγω πλειοψηφίας) για την ελληνοκυπριακή πλευρά, έγινε προσπάθεια να καταλυθεί από τον Μακάριο με πολύ φθηνές δικαιολογίες, με μια πρωτοφανή μανία για να εξαφανισθεί η άλλη η μουσουλμανική πλευρά που όπως λες κι εσύ ζούσε στο νησί 500 χρόνια και μπορώ να πω και ειρηνικά με την χριστιανική. Το πραξικόπημα αυτό ακολούθησαν οι εθνικιστές που λες και από την Τουρκική και από την Ελληνική πλαυρά. Οι Έλληνες όμως ήταν περισσότεροι (και λόγω κυριαρχίας και λόγω δεδομένης πελιοψηφίας) και έτσι έγιναν οι δολοφονίες και οι βιασμοί που στην ουσία δηλητρηρίασαν τις σχέσεις των δύο κοινητήτων και ήταν η απαρχή της διχοτόμησης και της εισβολής.
Αυτά είναι πράγματα που δεν θέλω να συζητάω όχι γιατί φοβάμαι την ιστορική αλήθεια αλλά γιατί πρέπει να ξεπεραστούν τα μίση στο πολύπαθο νησί και να βδθεί μία κοινή πορεία.
Πράγματι τότε (1963) οι κυβερνήσεις Ελλάδας -Τουρκίας ήταν εναντίον και καταδίκασαν όλα αυτά τα συμβάντα, στα οποία όμως την κύρια ευθύνη είχαν οι Ελληνοκύπριοι και ο Μακάριος για τον απλό λόγο ότι είχαν την πλειοψηφία , την προεδρία και την πρωτοβουλία των κινήσεων.
Ενδεικτικό της διαφωνίας Καραμανλή-Μακαρίου ήταν ένα περιστατικό (όπως αναφέρεται στο βιβλίο του Αβέρωφ "Ιστορία Χαμένων Ευκαιριών")όταν ο Μακάριος παραπονιόταν στον Καραμανλή ότι αυτοί οι Τουρκοκύπριοι στη Βουλή όλο ζητάνε και ζητάνε και έχουν και παράλογες απαιτήσεις, τι να κάνω κι εγώ, ο Καραμανλής (ως πραγματικός πολιτικός και ηγέτης) του έλεγε: Θα κάνεις ό,τι σου ζητάνε και θα τους δίνεις και μια καραμέλα επιπλέον. Εσύ είσαι αρχηγός του κράτους. Δυστυχώς, μετά την "φυγή" (;)- "αυτοεξορία" (;) του Καραμανλή στο Λονδίνο ο Μακάριος απελευθερώθηκε και οδήγησε με την ανοχή του στα γνωστά έκτροπα.
Θα επανέλθω άλλη φορά για το σχέδιο Ανάν και που διαφωνώ ,γιατί ήδη κούρασα τους φίλους. Να ξέρεις επίσης ότι αισθάνομαι φίλος με όλους τους γείτονες και ειδικά με τους Τούρκους
Απαραίτητη διόρθωση νομίζω, αλλά αυτά παθαίνεις αν δεν διαβάζεις πρώτα τι έγραψες. Στο Παρίσι ήθελα να γράψω ότι αυτοεξορίστηκε ο Καραμανλής και όχι στο Λονδίνο βεβαίως-βεβαίως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά, ήταν πολύ καλό για να κρατήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίνατε μία από τα ίδια.
Λυπάμαι.
12.38
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως ήταν εύκολο τεχνικα΄να καταλάβετε το σχόλιο που εμφανίστηκε και στο οποίο αναφέρεστε δεν ήταν δικό μας. Γι αυτό και το διαγράψαμε.
Βλέπω ότι δια βάζεται η σελίδα από τούρκους και τουρκόσπορους του Δ. Τρίμη της Νέας Τάξης.. Θα φτιάξει σπίτι, αν πήρε και αυτός από το ομόλογο; Τον ρίξανε στην Μοιρασιά; Δεν συμμετέχει; Δεν ήξερε δεν ρώταγε; Για την Κύπρο πως ξέρει ενώ δεν ξέρει στην πόρτα του τι γίνεται; Δημοσιογράφος ανίκανος, μόνο για να βρίζει αυτούς που το θρέφουν το ...
ΑπάντησηΔιαγραφήαμα σε γαμήσει τουρκόσπορος από καραγκιόζης θα γίνεις χανουμάκι...
ΑπάντησηΔιαγραφή