o Ανευ προηγουμένου είναι η κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ Ελλήνων δημ οσιογράφων (ανταποκριτών και μη) στις ΗΠΑ. Τελευταίο "επεισόδι...
Ανευ προηγουμένου είναι η κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ Ελλήνων δημοσιογράφων (ανταποκριτών και μη) στις ΗΠΑ. Τελευταίο "επεισόδιο" -που μάλλον όμως είναι η επιφάνεια ενός βαθύτερου προβλήματος- ήταν δημοσίευμα του "Εθνικού Κήρυκα" για την επέτειο της δικτατορίας για το οποίο υπήρξε σκληρή ανταπόκριση της "Ελευθεροτυπίας". Ο εκδότης του "Κήρυκα" Αντώνης Διαμαντάρης απάντησε και ο ανταποκριτής της "Ελευθεροτυπίας" Θανάσης Τσίτσας ανταπάντησε. Πατήστε εδώ για να διαβάσετε σχετικά.
Επίσης με αφορμή όσα έγραψε ο Αλέξανδρος Στεφανόπουλος στην ιστοσελίδα του GreekAmericanNewsAgency- πατήστε εδώ- είχε τηλεφωνική συνομιλία με τον Θ. Τσίτσα με βαρείς χαρακτηρισμούς. Ο Αλ. Στεφανόπουλος του έστειλε στη συνέχεια επιστολή με σκληρές εκφράσεις. Πατήστε εδώ για να την διαβάσετε. Θα υπάρξει και συνέχεια;
TA PAIDIA PAIZEI...
ΑπάντησηΔιαγραφήOmiloume dia ton gnoston Stefanopoulo?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑ ΣΚΗΠΤΡΟ Η ΔΟΛΕΡΗ
ΚΑΘΕ ΕΝΟΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ
ΠΑΡΤΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΙ'ΕΣΥ!
ΛΙΓΟΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΙΧΑΚΙ.
[ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΑΡΒΕΛΑ]
Οι ΓΟΧ που αναφέρει ο Στεφανόπουλος είναι οι Παλαιοημερολογίτες; Αν είναι έτσι, συγγνώμη αλλά χωρίς να θέλω να τον θίξω, δεν θεωρώ σοβαρό τον δημοσιογράφο που εργάζεται γι'αυτούς τους ορθόδοξους Τάλιμπαν. Αν η επίσημη Εκκλησία είναι μούχλα και μεσαίωνας, οι Παλαιοημερολογίτες είναι 10 φορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΣΕ ΜΑΜΑΕΙ ΕΣΕΝΑ ΤΩΡΑ? ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΣΤΥΛ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΡΟΜΠΑ.
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟΣ ΕΕΕ?
ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ
ΜΙΣΑ
EXEI DIKIO O TSITSAS. DIABASA TA KEIMENA. APOLYTO DIKIO. O STEFANOPOULOS YPOSTHRIZEI TORA KAI TOYS XOYNTIKOYS?
ΑπάντησηΔιαγραφήO stefanopoulos ekane ano-kato tin ekklisia tis ellados. Kanei ano-kato kai tin omogeneia amerikis. Poios o epomenos stoxos?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ.ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ,ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΛΑΣΠΗ.ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.ΧΑ,ΧΑ.ΚΟΚΚΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.Ο ΚΟΝΤΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΕΙ ΛΕΦΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Στεφανόπουλος ειναι ο ρουφιάνος του Κύπριου δημοσιογραφου Μιχάλη Ιγνατίου. Οτι ραδιουργίες θελει να κανει ο Κυπριος εναντιον συναδελφων του (βλέπε Δημητρης Αποκης) βάζει τον Στεφανόπουλο ο οποιος τα παιρνει ο μιζερος ακομα χρωστα νοικια και φαγητο στην Αστόρια.Ο Ιγνατίου κανει τον ανηξερο και τον φίλο ακομη και στον "άσπονδο" ¨"φίλο" του Αποστόλη Ζουπανιωτη, ανταποκριτή του Αλφα, αλλα ουσιαστικά κινει τα νηματα για να τον πληξει με δημοσιευματα του Στεφανοπουλου. Ο Στεφανόπουλος εχει φεσώσει ταβερνες και εστιατόρια, πουλαει "δημοσιογραφιλικι" στους αγραμματους στην Αστόρια οι οποιοι νομιζουν οτι τον χρησιμοποιουν για να κανουν και αυτοι αλλες δουλειες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Διαματάρης ειναι ο το σκυλακι του Ντόρας Μπακογιάννη και ο άνθρωπος της στις ΗΠΑ. Μιλαμε για μεγαλο και φαντασμένο μαλακα που εχει και φιλοδοξιες να γινει και πολιτικος. Ουτε μια απαντηση στο δημοσιευμα της Ελευθεροτυπίας δεν ξερει να συντάξει.
ΑπάντησηΔιαγραφήRe eseis gia na mathainete sostes plirofiries apo new york
ΑπάντησηΔιαγραφήO stefanopoylos xrostaei pantoy kai einai ena remali poy kinagoyn akomi kai oi amaerikanikes arxes.
Ton kalipti o akordexios Dimitrioy tis omospondias stis USA kai to ramolimento o proedros Nikos Diamantidis
Epaggelma toy i lamspi.
O nanos - se ipsos- exi vali tin eparxiotopoyla ypotithetai gkomena toy Despina Syriopoyloy ( poy tin exoyn xeskisi ston poytso oloi) stin Omospondia gia na kataskopevi kai na mazevi plirofories.
I megali kontra toy einai me to Kalami toy likomitroy poy ton exi kani voykino kai rompa gia tis drastiriotites toy.
Se oli ayth tin fasi ekeinos poy den fainetai einai o Ignatioy o ipotithetai "egkiros dimosiografos" , piono ton amaerikanon poy organoni oli tin istoria me tis laspes edo kai eki.
ΔΙΑΜΑΤΑΡΗ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΑΤΤΑΚΟΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ
Μια γυναικα, η Νανσι Μπίσκα, είχε δωσει μέσα στο προξενειο της Νεας Υορκης- μπροστά στην προξενο Αικατερινη Μπουρα- ενα βυζοσκάμπιλο στον μικρων διαστασεων Στεφανοπουλο γιατι τον ειχε αχτι. Του εχουν μεινει ακομη μωλωπες του μαλακα. Το χειρότερο απο ολα ειναι οτι ο Στεφανοπουλος εμφανιζεται διπλα σε πολτικους και βουλευτες πουλωντας παραγοντιλικι.Μεγαλοι του εχθροι οι Λικομητρος και Ζουπανιωτης, αμφότεροι δημοσιογραφοι, που θελουν να τον "καθαρίσουν".
ΑπάντησηΔιαγραφήTην υποτιθέμενη "γκόμενα" του Στεφανόπουλου(πως να γαμησει αυτο το πραγμα μωρέ) την Δέσποινα Συριοπουλου την έχουν "σκισει" ο ανταποκριτης του Αντεννα Αθανασιος Ελις μεχρι...και ο χοντρος πρεσβης Βασιλακης στον ΟΗΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήO DIAMATARIS ΤΟRA KOLOMPARIZETE ME TON STEFANOPOYLO.ANTE RE, PARTON NA DOYLPSI KAI STON XOYNTIKO ETHNIKO KIRIKA SOY.O STEFANOPOYLOS POYLAI EKDOYLEYSI TORA STON TAMIA TIS MITSOTAKAINAS KAI EPISIS SKILAKI THS.SKOYPA POY THELETE RE XOYNTIKOI
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΟΥΝΤΙΚΕ ΔΙΑΜΑΤΑΡΗ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟ-ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΗΡΥΚΑ.ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ...ΧΡΕΗ ΜΑΛΑΚΑΑΑΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήO EΘΝΙΚΟΣ ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ .ΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΤΑΡΗ.ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΛΛΟΥ ΤΙΣ ΚΛΑΨΕΣ ΤΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑΣ ΦΛΕΜΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήEinai gnostos o Ethnikos kirikas. Foni toy mitsotaki stin New Yorkh.Diladi xoynta
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι χουντικοι, ρε παιδια, εχουν πολλα "δημοκρατικα" προσωπεία.Δειτε τι εγινε μετα την μεταπολίτευση και ποιοι δηθεν αντιστασιακοι πιραν θεση
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΜΕ ΤΙ ΛΈΦΤΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΕ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ Ο ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ FBI ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήHΠA: Ενδιαφέρον του υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας γιά τον Αλέξανδρο Στεφανόπουλο* (που δηλώνει ''δημοσιογράφος-ανταποκριτής'' αθηναϊκών ΜΜΕ, με πολιτικές ''διασυνδέσεις'' και ''μέσα'' στην Ελλάδα)
ΑπάντησηΔιαγραφήTο Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών (FBI) και η Μεταναστευτική Υπηρεσία του υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ, ασχολούνται με τον Αλέξανδρο Στεφανόπουλο, φερόμενο ως δημοσιογράφο-ανταποκριτή αθηναϊκών εφημερίδων, αλλά και -δηλώνοντα- αντιπρόσωπο εκδοτικού Οίκου της Αθήνας, που ζει στην Αστόρια, της Νέας Υόρκης τα τελευταία πέντε χρόνια, μετά από επώνυμη καταγγελία πολύ γνωστού Ελληνοαμερικανού επιχειρηματία και ομογενειακού παράγοντα, (που δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με το ''Κ") στις αρχές Δεκεμβρίου, γιά να προστατέψει τον Απόδημο Ελληνισμό στις ΗΠΑ, αλλά και γιά άλλους σοβαρούς λόγους, που μας ειναι γνωστοί (την ώρα που πρέπει, o παράγοντας, θα εξηγήσει γιατί έκανε ότι έκανε. Διαβάζοντας παρακάτω, οι νοήμονες αναγνώστες, θα καταλάβουν).
'Οπως -o υπό έρευνα- δηλώνει, είναι ''ανταποκριτής'' ή ''συνεργάτης'' (δυστυχώς γι' αυτόν, όπως φαίνεται, άμισθος) των αθηναϊκών εφημερίδων «Παρόν», «Η 'Αποψη»(**), «Το Παρασκήνιο», «PressTime», «Το Πρώτο Θέμα» και τελευταία, «Το 'Αρθρο», στο οποίο εξακολουθεί να λασπολογεί, με ''ανταποκρίσεις'' από τη Νέα Υόρκη, που βγάζουν προσωπικά απωθημένα. Είναι κοινό μυστικό στην Αστόρια της Νέας Υόρκης, ότι γιά λίγα δολάρια, ο ''ανταποκριτής'', προβάλει ή ''θάβει'', στις εφημερίδες που λέει ότι εκπροσωπεί, μετατρέποντας την δημοσιογραφία σε ''χαβούζα-λάσπη''. (Στην Ελλάδα, έχει εγκαταλείψει δύο ανήλικα παιδιά, γιά να ''διαπρέψει'' στις ΗΠΑ).
Μεγαλο-ανταποκριτής στις ΗΠΑ και μεγαλο-δημοσιογράφος, όπως αυτοπροσδιορίζεται και δηλώνει, αλλά χωρίς να ξέρει διόλου...αγγλικά, οπότε ''δηλώνει'' αυτό που ισχυρίζεται ότι είναι ή προσπαθεί να πείσει τους άλλους ότι είναι, στα γνωστά στέκια των... Ελλήνων στην Αστόρια. 'Οσον αφορά τις καταγγελίες Ομογενών επιχειρηματιών, ιδιοκτητών σπιτιών, εστιατορίων κλπ, γιά μικροαπάτες εις βάρος τους, από τον ''ανταποκριτή'', αυτες πληθαίνουν.
Ο ερευνόμενος, Αλέξανδρος Στεφανόπουλος, φαίνεται ότι επιχείρησε να εξαπατήσει τις αμερικανικές Αρχές, χρησιμοποιώντας παράνομα την βίζα του τουρίστα ή του επισκέπτη- εργαζόμενου, ανταποκριτή (δεν το γνωρίζουμε), γιά λογαριασμό -όπως ισχυρίζεται- ΜΜΕ άλλης χώρας. Σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ, αν είναι κάποιος στην χώρα με βίζα προσωρινής εργασίας, θα έπρεπε οι αναφερόμενοι ως εργοδότες του (αθηναϊκά έντυπα ΜΜΕ), να τον πληρώνουν από την Ελλάδα, αφού στις ΗΠΑ δεν μπορεί να εργαστεί. Απ' ότι πληροφορηθήκαμε, φαίνεται ότι δεν τον πλήρωναν ποτέ και ουσιαστικά είναι ''τουρίστας'' στις ΗΠΑ, αλλά ''μόνιμος'' και τυπικά άνεργος (γιά 5 χρόνια), χωρίς έσοδα και κατά συνέπεια άγνωστης προέλευσης χρήματα γιά τα προς το ζειν.
Ο ''πατριαρχικός'' και το ''Μαξίμου''
'Οπως ομολόγησε πριν 4 χρόνια σε 8-10 Ομογενείς στην λέσχη του κρητικού συλλόγου ''Μίνωας'' στην Αστόρια, ο σημερινός πρόεδρος μιάς από τις μεγαλύτερες ελληνικές (νησιώτικες) Ομοσπονδίες στις ΗΠΑ, ήταν αυτός που πλήρωσε τ' αεροπορικά εισιτήρια γιά την έλευση στην Αμερική -πριν 5 χρόνια- του ''μεγάλου'' δημοσιογράφου και φίλης του, μετά από μεσολάβηση του ''πατριαρχικού'' θεματοφύλακα στις ΗΠΑ, π. Α. Κ., ο οποίος συνέστησε τότε τον ''ανταποκριτή'' -που τον είχε πείσει- ως ''πατριαρχικό φίλο''. Φυσικά, μετά λίγους μήνες το παραμύθι του ''πατριαρχικού'' αποδείχτηκε αυτό που ήταν: Παραμύθι. 'Ετσι, ο ''ανταποκριτής'' πλησίασε την μητρόπολη των Παλαιοημερολογιτών (ΓΟΧ), όπου εχρημάτισε ''σύμβουλος'' δημοσίων σχέσων.
Αργότερα, προσπάθησε να πείσει ομογενή, ιδιοκτήτη συνδρομητικού ραδιοφωνικού σταθμού, να χρηματοδοτήσει την έκδοση εφημερίδας, δηλώνοντας ότι ''έχει γερές πλάτες στο Μαξίμου'' (πρωθυπουργία Σημίτη), οπότε ''οι κρατικές διαφημίσεις θα τρέχουν''. Ευτυχώς, ο επιχειρηματίας, κατάλαβε ότι ''κάτι δεν πάει καλά''. (Ενωρίτερα δεν είχε καταφέρει να πείσει και Κύπριο λομπίστα, επιχειρηματία, γιά τον ίδιο σκοπό).
Η επίσκεψη... Καραμανλή στην Αστόρια (Σεπτέμβριος 2006) και η ''αρπαχτή''
Με πρόσχημα την βίζα -τουριστική ή άλλης μορφής- γιά προσωρινή παραμονή στην χώρα, προσπάθησε να παίξει ρόλο κι ''εκδότη'' εβδομαδιαίας εφημερίδας (τύπωσε στη Νέα Υόρκη 4 τεύχη, Απρίλιο-Μαίο 2006, που ετοιμάστηκαν στην Αθήνα-λέγεται, με την οικονομική συνδρομή στελεχών των ΓΟΧ- του παλαιού Ημερολόγιου δηλαδή), αφήνοντας -γιά τα 2- το τυπογραφείο απλήρωτο.
- Τo καλοκαίρι του 2006, εισέπραξε ''προκαταβολικά'' χρήματα από 'Ελληνες επιχειρηματίες, γιά καταχωρήσεις στο ''ειδικό ένθετο'' -γιά την επίσκεψη του... πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή στον ΟΗΕ τον περασμένο Σεπτέμβριο (η οποία ποτέ δεν έγινε)- της υπό ''επανέκδοση'' εβδομαδιαίας εφημερίδας του, που ίσαμε σήμερα, μέσα Φεβρουαρίου 2007, ουδέποτε επανεκδόθηκε, κ.ά.
Τότε δήλωνε, ότι ''ήταν σ' επαφή με το μέγαρο Μαξίμου, με στενούς συνεργάτες του πρωθυπουργού'' και ''είχε κανονιστεί'', εκτός των άλλων, ''να περπατήσει ο πρωθυπουργός στην Αστόρια, γιά πρώτη φορά στην ιστορία'', από γνωστό ελληνικό ζαχαροπλαστείο μέχρι γνωστό ελληνικό Ντάηνερ, στην 31η οδό. Κατά συνέπεια, ''ήταν αναγκαία'' η καταχώρηση διαφημίσεων στην υπό έκδοση εφημερίδα του, γιά την ''υποδοχή'' του πρωθυπουργού της Ελλάδας, από ομογενείς επιχειρηματίες και ''παράγοντες''.
- Αρχές 2007 και 10-11 μήνες μετά το κλείσιμο της ''εφημερίδας'' του, εξακολουθεί να στέλνει επιστολές (έχουμε αντίγραφο) σ' επιχειρήσεις στην Ελλάδα, ζητώντας ακριβή σε ποσό διαφήμιση γιά την ''εφημερίδα'' του, η οποία μάλιστα ''διαμορφώνει την κοινή γνώμη στην Ομογένεια'' με τις δεκάδες χιλιάδες φύλλα που ''τυπώνει''.
(Την περίπτωση του πρώην υπουργού, κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου, που έγινε ''ρεντίκολο'' στη Νέα Υόρκη, ούτε καν την αγγίζουμε. Ούτε αγγίζουμε -γιά τώρα- τις παρεχόμενες ''εξυπηρετήσεις'' σε Ομογενείς που ήθελαν προβολή σε ''πρόθυμα'' αθηναϊκά ΜΜΕ με ''πρόθυμου$'' συντάκτες ή ''επαφές'' με ''πρόθυμους'' 'Ελληνες πολιτικούς, πάντα με την ''μεσολάβηση'' του μεγαλο-ανταποκριτή. Η περίπτωση της κρίσης στην ενορία-κοινότητα της Κορώνας στο Κουήνς της Νέας Υόρκης, είναι ενδεικτική).
Στην Αθήνα, σε πρόσφατο ταξίδι του, σε δημόσιους Οργανισμούς και ΜΜΕ, ο ερευνόμενος, παρουσιάστηκε ως ''κολλητός'' γνωστού εκατομμυριούχου Ελληνοαμερικανού επιχειρηματία -''λομπίστα'' από την δυτική ακτή των ΗΠΑ (που δεν γνωρίζει τίποτα, ούτε καν γνωρίζει τον ''δημοσιογράφο-ανταποκριτή'') και ως ''κολλητός'' πρώην εκδότριας ημερήσιας εφημερίδας στη Νέα Υόρκη, αλλά και ως συνεργάτης ομογενειακών ΜΜΕ, που εδώ (στις ΗΠΑ)... βρίζει. 'Οταν όμως ευρίσκεται στη Νέα Υόρκη, παρουσιάζεται ως μεγαλοδημοσιογράφος, μεγαλοανταποκριτής και ''κολλητός'' ...ελληνικών εκδοτικών και πολιτικών παραγόντων.
Μάλιστα, ως μεγαλο-δημοσιογράφος/ανταποκριτής, έχει και... ταυτότητα, που επιδεικνύει στους μη γνωρίζοντες. Αυτήν που εκδίδει στις ΗΠΑ μιά... ιδιωτική 'Ενωση Δημοσιογράφων. Αλλά, οι πραγματικοί ανταποκριτές, περνούν από ''κόσκινο'' και παίρνουν ταυτότητες από το -κρατικό- Foreign Press Center ή από το Secret Service (Μυστική Υπηρεσία). Ακόμα, οι πραγματικοί ανταποκριτές -και όχι οι ανταποκριτές- μαϊμού, πρέπει να ομιλούν...αγγλικά, επειδή, δυστυχώς, η επίσημη γλώσσα της χώρας είναι η αγγλική και όχι η... ελληνική της Αστόριας και υποτίθεται ότι βρίσκονται στις ΗΠΑ, γιά να καλύπτουν/μεταδίδουν γεγονότα που γίνονται στην χώρα και όχι τα ''γεγονότα'' και την ''πληροφόρηση'' στο γνωστό ζαχαροπλαστείο της Αστόριας. Το κωμικό στην υπόθεση, είναι ότι ο μεγαλο- δημοσιογράφος / ανταποκριτής ισχυρίζεται ότι όσοι έχουν ή είχαν τέτοιες ταυτότητες, είναι ασήμαντοι και αυτές πιθανά είναι... πλαστές.
Η ''λαμπρή δράση''
Σύμφωνα και με άλλες καταγγελίες ομογενών, μαγνητοφωνεί ιδιωτικές συνομιλίες, ακόμα και τηλεφωνικές, χωρίς άδεια ή ενημέρωση του συνομιλητή του. Επίσης, δημοσιοποιεί ψευδείς ειδήσεις, παίρνει ''συνεντεύξεις'' που ουδέποτε δημοσιεύονται και ''μεταδίδει'' το περιεχόμενό τους σε τρίτους, απειλεί, ''καταγγέλλει'' και λασπολογεί ομογενείς (ακόμα και δημοσιογράφους/ομογενειακά ΜΜΕ, γιά τα οποία διαδίδει δυσφημιστικές ''πληροφορίες''), που γιά δεκαετίες έχουν ''ριζώσει'' στις ΗΠΑ.
Κύριο χαραχτηριστικό του, οι προσωπικές επιθέσεις χωρίς έλεγχο ή διασταύρωση των ''πληροφοριών'', γεγονός που αποδεικνύει, όχι μόνο έλλειψη γνώσης βασικών κανόνων δημοσιογραφίας, αλλά κι εξωτερίκευση εμπάθειας.
'Οπως μας καταγγέλθηκε, ο μεγαλο-δημοσιογράφος/ανταποκριτής, Αλέξανδρος Στεφανόπουλος, εκμεταλλεύτηκε ομογενείς εστιάτορες (υπάρχουν συγκεκριμένες καταγγελίες), παράγοντες, εκκλησίες, εκκλησιαστικές καταστάσεις (κρίση στην ενορία Κορώνας, Κουήνς, Μάρτιος - Απρίλιος 2005, απ' όπου ''έφαγε καλά'' -αφού και στην Ελλάδα πήγε μερικούς γιά... επαφές- δηλώνοντας αρχικά ανταποκριτής του...Αντέννα και μετά του... Μέγκα). Ο κύριος, δηλώνει και ''θεολόγος'', αλλά τ' όνομά του δεν βρίσκεται στους απόφοιτους κάποιας θεολογικής Σχολής ή πανεπιστήμιου γενικά, στην Ελλάδα. Δηλώνει ακόμα ''θεολόγος με σπουδές στο Βατικανό'', αλλά δεν ξέρει ιταλικά ή λατινικά.
Επίσης, παίζει τον ρόλο αυτόκλητου ''εισαγγελέα, δικαστή'' με ''κατηγορώ'' εναντίον των πάντων, προκαλεί θρασύτατα σε δημόσιους χώρους, πρόσφατα και σε δεξίωση γιά τον υφυπουργό Εξωτερικών κ. Θ. Κασσίμη, μέσα στο ελληνικό γενικό Προξενείο Νέας Υόρκης, όπου πήγε απρόσκλητος, ισχυριζόμενος ότι τον κάλεσε ο ίδιος ο... υφυπουργός, κ.ά...
Δυστυχώς, ως ''βαποράκι'', χρησιμοποιείται και ο (υπό αμφισβήτηση εξαιτίας της δικαστικής διαμάχης στην Οργάνωση) πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης, ο οποίος, έχει ως εργαζόμενη στον Οργάνωση, την φίλη του ''μεγαλο- δημοσιογράφου'' (η οποία, σύμφωνα με αξιωματούχους της Οργάνωσης, δεν έχει άδεια εργασίας). Κατά ''σύμπτωση'', επίσης, ο κ. πρόεδρος, χρησιμοποιεί ακριβώς την ίδια ''επιχειρηματολογία'' με αυτήν του ''μεγαλοδημοσιογράφου/ανταποκριτή'' και κατά ''σύμπτωση'' επιτίθεται, με ψευδή στοιχεία, εναντίον των ίδιων ατόμων που, υποτίθεται, ''θίγουν'' τον συνεργάτη του, ''μεγαλοδημοσιογράφο'', που του υπόσχεται... προβολή σε αθηναϊκά έντυπα ΜΜΕ και στον κομματικό μηχανισμό της ''ΝΔ".
Στο αεροδρόμιο JFK
'Οπως ο ίδιος ο ερευνόμενος, Αλέξανδρος Στεφανόπουλος, δημοσιοποίησε -γιά να παρουσιάσει τον εαυτόν του ως ''θύμα''... συνωμοσίας- στις 7 Φεβρουαρίου 2007, όταν επέστρεφε στη Νέα Υόρκη από την Αθήνα, ομοσπονδιακοί πράκτορες των ΗΠΑ τον σταμάτησαν στο αεροδρόμιο ''Κέννεντυ'', τον ανάκριναν γιά ώρες, αλλά τελικά τον άφησαν να εισέλθει και τον έχουν υπό επιτήρηση, μέχρι να ολοκληρώσουν τις έρευνες.
Φυσικά, κατά την εκδοχή του ''μεγαλο-δημοσιογράφου/ανταποκριτή'', οι ομοσπονδιακές αρχές στο αεροδρόμιο, δεν είχαν τι να κάνουν και μόλις έφθασε, τον κάλεσαν γιά...καφέ, γιά να τον γνωρίσουν από κοντά. Τώρα, γιά το πως ενεργούν οι αρχές σε τέτοιες περιπτώσεις, οι Ελληνοαμερικανοί, λίγο πολύ γνωρίζουν, αλλά ο ερευνόμενος, ζώντας -ακόμα- στον δικό του κόσμο, προσπαθεί φαίνεται να πείσει τον εαυτόν του, ότι είναι τόσο σπουδαίος, ώστε του έκαναν υποδοχή... πρωθυπουργού στο αεροδρόμιο, με ανθοδέσμη ή μη.
Διόλου απίθανο να ισχυριστεί, κατά την προσφιλή του μέθοδο -πιστεύοντας πως όλοι είναι αφελείς- ότι ''κινητοποιήθηκε'' και το ...μέγαρο Μαξίμου (ή στην καλύτερη περίπτωση το υπουργείο Εξωτερικών και οι διπλωματικές μας Υπηρεσίες στις ΗΠΑ- πιθανά να έγινε και ''διάβημα'' στην Ουάσιγκτον), γιά την ''απαράδεκτη'' ενέργεια των πρακτόρων στο αεροδρόμιο, να καθυστερήσουν από την άσκηση των υψηλών καθηκόντων του, έναν ''κορυφαίο'' των ΜΜΕ, βασιζόμενοι σε ''ψεύτικες, ανώνυμες και συκοφαντικές πληροφορίες''.
- H μετάβασή του στην Αθήνα τέλη Δεκεμβρίου 2006 -μ' έξοδα άλλων ''ενδιαφερόμενων''- σχετιζόταν με την ανανέωση διαβατήριου, αλλά και με δίκη (όπως ο ίδιος δημοσιοποίησε) γιά ''συκοφαντική δυσφήμιση'' (λέγεται ότι εκρεμούν κι άλλες δίκες), στην οποία εμπλέκονταν δύο ακόμα άτομα, ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών συνδρομητικών σταθμών στη Νέα Υόρκη -ο ένας από αυτούς (που εκδίδει κι εβδομαδιαία ελληνική εφημερίδα στην Αστόρια) ζει μόνιμα στην Αθήνα, μετά την απέλασή του από τις ΗΠΑ πριν λίγα χρόνια. Το ''τρίγωνο'' είχε εμπλακεί σε υβριστικές επιθέσεις. Παρά τους λεονταρισμούς, γιά μη υποχώρηση, τελικά τα...βρήκαν, γιά το ''καλό της... Ομογένειας''.
- Από όσα γνωρίζουμε, το όνομά του, πρέπει αρχές Ιανουαρίου να μπήκε στον κατάλογο ατόμων υπό έρευνα. 'Ετσι, όταν αναχώρησε από την Αθήνα επιστρέφοντας στις ΗΠΑ, η ''Ολυμπιακή'' -ως έχει υποχρέωση- έστειλε κατάλογο επιβατών στις αμερικανικές αρχές μόλις απογειώθηκε το αεροπλάνο. Στον έλεγχο, φυσικό ήταν να τον σταματήσουν γιά τα σχετικά. Τυπικά ενημερώθηκε και το γεν. προξενείο στη Νέα Υόρκη. Οι αρχές είδαν μεν ότι είχε βίζα, αλλά ενδιαφέρονται -υποθέτουμε- γιά το πως χρησιμοποιείται η βίζα εισόδου και πως ζει εδώ, ποιοί τον ''τροφοδοτούν'' κλπ. Φυσικά, τον άφησαν τελικά να εισέλθει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ''καθάρισε'', αφού η έρευνα συνεχίζεται.
Συμπεράσματα
- Δεν γνωρίζουμε γιατί ασχολείται το FBI με την υπόθεση, ενώ περισσότερο θα έπρεπε ν' αφορά την Μεταναστευτική Υπηρεσία.
- Από τα λίγα αναφερόμενα παραπάνω, εύκολα βγαίνει το συμπέρασμα γιά την ζημιά που έκανε στον χώρο της Ομογένειας. Αυτό που επίσης μας ανησυχεί, είναι η ανευθυνότητα των ΜΜΕ που τον όρισαν, έστω άμισθο, αντιπρόσωπό τους στη Νέα Υόρκη και τώρα εκτίθενται ονομαστικά και ανεπανόρθωτα.
- Λίγο πολύ, όλοι μας όταν ήρθαμε στην χώρα, αντιμετωπίσαμε δυσκολίες λίγες ή πολλές. Αλλά δεν καταφύγαμε σε μεθόδους απαξίωσης και προκλητικότητας, με τη νοοτροπία του ''πρόβατα είναι οι Ομογενείς'', άρα μπορούμε να τους ''δουλέψουμε'' πουλώντας ''φύκια γιά μεταξωτές κορδέλες''. Κατά παράδοση οι μετανάστες, βοηθούν άλλους νεοφερμένους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ανέχονται προσβολές, προκλητικότητα, εκμετάλλευση ή απαξίωση.
- Αντί να δει πως θα διορθώσει τ' αδιόρθωτα, καταφεύγει στην εύκολη λύση κατηγορώντας ψευδέστατα και ασύστολα, Ομογενείς γιά ''χαφιέδες'' και ''συνεργάτες των αρχών'', που ''τόλμησαν να τον καταγγείλουν'', λες και οι αρχές των ΗΠΑ ''βυζαίνουν το δάχτυλο'' και δεν γνωρίζουν τι γίνεται στην χώρα (τους). Δηλαδή, ακόμα και τώρα, μετατρέπει την τραγωδία (του) σε κωμωδία...
- Τα βασικά ερωτήματα: Με ποια ιδιότητα είναι στη Νέα Υόρκη για 5 χρόνια, γιά ποιά αθηναϊκά ΜΜΕ έχει διαπιστευθεί, αν τα εκπροσωπεί, αν τον πληρώνουν γιά να ζει, σύμφωνα με το νόμο -αφού νόμιμα δεν μπορεί να εργαστεί στις ΗΠΑ (και αν δεν συμβαίνουν αυτά -κι απ' όσα γνωρίζουμε δεν συμβαίνουν- μπορεί να καταλάβει ότι εξαπάτησε τις Αρχές;), με ποιό δικαίωμα λασπολογεί Ομογενείς κλπ, δεν τ' απαντά και μιλά γι' άλλα, προσπαθώντας να στρέψει την προσοχή αλλού, με συκοφαντίες, παρουσιάζοντας τον εαυτόν του ως ''θύμα'', λες και απευθύνεται σε κάφρους... (Το κωμικό στην υπόθεση είναι ότι μόνος του... δημοσιοποιεί τις νομικές περιπέτειές του, χωρίς να του το ζητήσει κανείς)
''Εθνικός Κήρυξ'' Νέας Υόρκης, χούντα, Ομογένεια και η ασέβεια στην ιστορία και στην μνήμη
ΑπάντησηΔιαγραφή'Εκπληξη προκάλεσε στους αναγνώστες Ομογενείς, άρθρο του εκδότη της ημερήσιας στη Νέα Υόρκη, με τίτλο ''Χούντα και Ομογένεια: Εντυπώσεις και πραγματικότητα'', με αφορμή την συμπλήρωση 40 χρόνων από το πραξικόπημα των συνταγματαρχών στην Ελλάδα. Στο ειδικό ένθετο, στις 21 Απριλίου 2007, στο ενυπόγραφο άρθρο του ο εκδότης-διευθυντής της εφημερίδας, Αντώνης Διαματάρης, αναφέρει στην 5η παράγραφο: «Η ομογένεια, αντέδρασε στην είδηση του χουντικού πραξικοπήματος, με τον ίδιο τρόπο που αντέδρασαν και οι 'Ελληνες της Ελλάδας: με ανακούφιση». Ενώ στην προτελευταία παράγραφο, αναφέρει: «Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι τούτη η εφημερίδα, ο ''Εθνικός Κήρυξ'', από την αρχή καταδίκασε το στρατιωτικό πραξικόπημα και παρέμενε πιστός στη θέση του μέχρι το τέλος».
Επειδή ο κ. εκδότης-διευθυντής, πιθανά να νομίζει ότι απευθύνεται σε αμνήμονες ή άσχετους, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, γιά την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας.
Γιά τους ηλικιωμένους Ομογενείς αναγνώστες του, αλλά και γιά τους νεώτερους μελετητές των ομογενειακών πραγμάτων- γεγονότων, επειδή τα γραπτά μιάς εφημερίδας μένουν, η τοποθέτηση του εκδότη της εφημερίδας προκαλεί ερωτηματικά, αλλά και χαμόγελα. Επειδή γνωρίζουν ότι τα γεγονότα είναι διαφορετικά. Κατανοητή η προσπάθεια του εκδότη να ''καθαρίσει'' την εφημερίδα από το αμαρτωλό παρελθόν της, γιά το οποίο ο ίδιος δεν έχει ευθύνη, αλλά, πολύ φοβούμεθα ότι η γραπτή του δήλωση είναι, το ελάχιστο, ατυχής κι εξωπραγματική. Γιά τον απλούστατο λόγο, ότι, η ηλικίας 92 χρόνων εφημερίδα ταυτίστηκε με την χούντα και προσπάθησε ν' αλλάξει πορεία τα τελευταία χρόνια, λίγο πριν την πτώση της. 'Οπως ταυτίστηκε και με ότι πιό αντιδραστικό στον χώρο της Ομογένειας στα χρόνια της δικτατορίας και μετά την πτώση της, που εκφραζόταν κύρια με την στήριξη της εγκάθετης, χουντικής διοίκησης, με τους ''εκλεκτούς'', του -υποστηρικτή της χούντας- μακαριστού Ιάκωβου (Λαντζούνη, Σιδέρη, Μάλλιο κ.ά.) της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης. Το αποδεικνύουν τα γραπτά της εφημερίδας, τα οποία όφειλε, πρώτα απ' όλα, ο σημερινός, από τον χρόνο 1979 εκδότης της, να διάβαζε προσεκτικά. Με την ατυχή και εκ του πονηρού, αρθρογραφία του, ο εκδότης, προσβάλει την ιστορική πραγματικότητα και κάνει να ''τρίζουν τα κόκκαλα'' μορφών του αντιδικτατορικού αγώνα στη Νέα Υόρκη, όπως των αείμνηστων Θ. 'Αθα και Μπ. Μαλαφούρη, που δεν μετονόμασαν τυχαία, χαριτολογώντας, την εφημερίδα... ''Εθνικός Κόρακας''.
Είναι γεγονός, επίσης, ότι η Ομογένεια, στα χρόνια της χούντας, ταυτίστηκε μαζί της, στην μεγάλη της πλειοψηφία. Αυτή είναι η ιστορική πραγματικότητα. Μην ξεχνάμε ότι γιά να μεταναστεύσει κάποιος στις ΗΠΑ στα χρόνια μετά τον εμφύλιο, έπρεπε να ήταν δεξιός ή ακροδεξιός.
Θα περίμενε κανείς, από τον σημερινό εκδότη μιάς ιστορικής εφημερίδας του απόδημου Ελληνισμού, το ελάχιστο, να σέβεται τα γεγονότα και τα...γραπτά της ίδιας του της εφημερίδας. Απλούστατα, επειδή οι Ομογενείς και ...αρχείο και μνήμη και κρίση διαθέτουν... 'Ισως, τέλος, να μην είναι τυχαίο και το γεγονός, ότι, στην επέτειο των 40 χρόνων του πραξικοπήματος, στην 3η σελίδα της η εφημερίδα, έχει καταχώρηση υμνητή της... χούντας.
Nα σημειώσουμε ότι η εφημερίδα, παρά την μικρή κυκλοφορία της (5,000 φύλλα), εισπράττει, γιά δεκαετίες, ''χοντρές'' επιχορηγήσεις, υπό μορφή διαφημίσεων, από το ελληνικό Δημόσιο, ενώ έχει στενές σχέσεις με τον Κ. Μητσοτάκη. Ο εκδότης της, πρόσφατα παρασημοφορήθηκε από τον πρόεδρο της ελληνικής Δημοκρατίας.
Σημ.: Στην προσπάθειά του ο εκδότης να ''βιάσει'' γεγονότα και ιστορία, παράλειψε να ελέγξει τον στίχο από ποίημα του Θεοδόση 'Αθα (Αθανασιάδη), με το ψευδώνυμο ''Λυνναίος'', που αναδημοσίευσε (σελ. 13 αφιερώματος) από την ''Ομογένεια'' του Μπάμπη Μαλαφούρη (Ιαν. '73):
«...Ω! Βάθος του γραικυλισμού!/... και τελικά δεν πλύθηκε/η λεκιασμένη πέννα/που γιά 45 σεντς/θα παίνευε κι εμένα... / Ω! Συ που βλέπεις ως βαθύ/κάθε στραβό και πλάγιο/ήρωα τον Παπαδόπουλο/ τον Ιερώνυμο άγιο...»
Το ΚΑΛΑΜΙ
(22 Απρ. '07)
Παράδειγμα γιά μίμηση και τιμή
Μία αξιέπαινη προσπάθεια γιά να προβάλλεται -αιώνια- το μεγαλείο της Ελλάδας σε πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών μ' ελληνικά ονόματα (υπάρχουν αρκετές), αλλά και να τιμούνται πρωτοπόροι, βρίσκεται σ' εξέλιξη τα τελευταία χρόνια.
Μετά την τοποθέτηση του ανδριάντα του πρώτου 'Ελληνα στην Αμερική (αρχές 15ου αιώνα), Θεόδωρου, στην παραλία της πόλης Κληαργουότερ της Φλόριδας (περιοχή Κόλπου της Τάμπα), σύντομα θα γίνει και η τοποθέτηση προτομής ή ανδριάντα του Οδυσσέα, στην πόλη Ιθάκη, της Πολιτείας Νέας Υόρκης, με την έγκριση του δημοτικού της Συμβούλιου.
Πρωτεργάτης της "εκστρατείας" αυτής, ο πρόεδρος της Παν-Ηπειρωτικής Αμερικής, Μιχάλης Σέρβος, που ίσαμε τώρα, χρηματοδοτεί και τα έργα.
Τον περασμένο χρόνο, έγινε στην πόλη των Ιωαννίνων, η μετονομασία κεντρικής πλατείας και η τοποθέτηση σε αυτήν ανδριάντα, με χρηματοδότησή του, της μητέρας του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Ολυμπιάδας.
'Ηδη, ο κ. Σέρβος, βρίσκεται σ' επαφή με το Κογκρέσσο των ΗΠΑ, διαμέσου του "Ιδρύματος των Ελλήνων" στο οποίο προεδρεύει, γιά την τοποθέτηση ανδριάντα του Κωνσταντίνου Μπρουμίδη, του δημιουργού του αριστουργήματος στην Ροτόντα, στο Καπιτώλιο των ΗΠΑ.
Οι δραστηριότητές του δεν περιορίζονται στα προαναφερθέντα. Με την έγκριση του "Ερευνητικού Κέντρου Παπανικολάου" στο Μαϊάμι της Φλόριδας, θα τοποθετηθεί εκεί η προτομή του διάσημου ιατρού-ερευνητή. Γίνονται, ακόμα, επαφές με αξιωματούχους της πόλης "Ελλάδα" (Greece) στην Πολιτεία της Νέας Υόρκης, γιά την αδελφοποίησή της με την Αθήνα και την τοποθέτηση -κάποιας- προτομής ή ανδριάντα, σε πλατεία της.
Αν και παραδοσιακά επικρίνουμε και καυτηριάζουμε τα "κακώς κείμενα" στον Απόδημο Ελληνισμό (ειδικά στις ΗΠΑ και δυστυχώς λίγα γράφουμε), οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι ενέργειες όπως οι παραπάνω, τιμούν τον Απόδημο Ελληνισμό και τους δημιουργούς των.
Ευχόμαστε, το παράδειγμα και το έργο του κ. Σέρβου, που τον τιμά ως 'Ελληνα, να το μιμηθούν κι άλλοι Ομογενείς ή να χρηματοδοτήσουν, ως χορηγοί, την τοποθέτηση προτομών ή ανδριάντων Ελλήνων φιλοσόφων και ηρώων, στις πλατείες πόλεων των ΗΠΑ.
Με αυτόν τον τρόπο, το μεγαλείο της Ελλάδας κι αυτό του Ελληνισμού της Αμερικής (που ως εθνική ομάδα έχει "ημερομηνία λήξης"), θα "ζει" και θα προβάλλεται γιά πάντα, στην φιλόξενη δεύτερη πατρίδα μας.
Το ΚΑΛΑΜΙ
(1 Ιουν. '06)
Γιατί το 'Επος του '40 έχει ξεχωριστή σημασία γιά τον Ελληνισμό της Αμερικής
Με ειρωνία και κάθε άλλο παρά κολακευτικά σχόλια αντιμετώπισε ο αμερικανικός Τύπος της εποχής την επίθεση της φασιστικής και ισχυρής στρατιωτικά Ιταλίας εναντίον της Ελλάδας στις 28 Οκτωβρίου 1940. Μιά ματιά στο αρχείο της έγκριτης εφημερίδας The New York Times το πιστοποιεί (σημ. σύντ.: Βλέπε αρχείο Ν. Υ. Times ή Μπάμπη Μαλαφούρη «Οι 'Ελληνες της Αμερικής 1518-1948»). Οι ιταλικές δυνάμεις θα καταλάμβαναν την μικρή και στρατιωτικά ανίσχυρη Ελλάδα σε μικρό χρονικό διάστημα και ο Μουσολίνι θα "έπινε καφέ στην Ακρόπολη", σύμφωνα με την εφημερίδα.
Η τροπή όμως των πραγμάτων διάψευσε τ' αναμενόμενα αποτελέσματα και το κλίμα άρχισε ν' αλλάζει. Η προέλαση των ελληνικών δυνάμεων στο έδαφος της Αλβανίας, η άτακτη υποχώρηση των Ιταλών, η πρώτη νίκη εναντίον του 'Αξονα και μάλιστα από μιά μικρή αδύναμη χώρα, προκάλεσε μεγάλη έκπληξη στον αμερικανικό λαό και τα πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα της νεοϋορκέζικης εφημερίδας, από ειρωνικά μετατράπηκαν σε διθύραμβους γιά το "ελληνικό θαύμα".
Οι Αμερικανοί πολίτες άρχισαν τότε ν' αντιμετωπίζουν διαφορετικά τους 'Ελληνες μετανάστες, που αναγκάστηκαν να φτιάξουν την ΑΗΕΡΑ στην δεκαετία του '20 γιά να προστατευθούν από τις επιθέσεις των ρατσιστών -ειδικά- του Νότου. Οι "πιατάδες-μπρούκληδες" -που δεν γίνονταν αποδεκτοί κοινωνικά, ενώ στο Νότο οι επιγραφές "απαγορεύεται η είσοδος σε σκύλους κι 'Ελληνες" υπήρχαν ακόμα σε καταστήματα-, άρχισαν να απασχολούν τα αμερικανικά ΜΜΕ, εξαιτίας του 'Επους του '40.
Το κλίμα άλλαξε, οι Αμερικανοί άρχισαν να υποστηρίζουν τα ελληνικής ιδιοκτησίας καταστήματα στη Νέα Υόρκη και την περιοχή της Βοστώνης, αγόραζαν προϊόντα από αυτά, εκφράζοντας παράλληλα τον θαυμασμό τους γιά το μεγαλείο της ελληνικής ψυχής που δημιούργησε το 'Επος του '40, ενώ τον Ιανουάριο του χρόνου 1941, σκίτσα τσολιάδων με την χαραχτηριστική λέξη "αέρα", δημοσιεύονταν στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας The New York Times. Τότε καθιερώθηκε και η μεγαλειώδης παρέλαση στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, που χρόνια αργότερα άρχισε να γίνεται γιά την 25η Μαρτίου.
Το 'Επος του '40, δεν έχει μόνο ξεχωριστή σημασία γιά το ελληνικό 'Εθνος. Αποτελεί και την καθοριστική στιγμή της ιστορίας μας, που καθιέρωσε τον Ελληνισμό στην Αμερική και τον έκανε σεβαστό και υπολογίσιμο στον λαό της. Δυστυχώς όμως στις ημέρες μας, η έλλειψη γνώσης της πραγματικής ιστορίας των Ελλήνων στην Αμερική, έχει ως αποτέλεσμα παροικίες, Οργανώσεις κλπ να μην αποδίδουν την πρέπουσα τιμή στο 'Επος του '40, που αποτελεί, πραγματικά και ιστορικά, την κορυφαία, την μεγάλη στιγμή γιά τον Ελληνισμό της Αμερικής.
To KAΛΑΜΙ
«Οι 'Ελληνες πήραν τον άνθρωπο και τον έστησαν στα πόδια του»
«...Γιά χιλιάδες χρόνια παλαιότεροι πολιτισμοί, όπως αυτοί των Περσών, των Ασσύριων, των Βαβυλώνιων, έβλεπαν τον άνθρωπο ως ένα απεχθές ον που σέρνονταν μπροστά σε θεότητες και δυνάστες. Οι 'Ελληνες όμως, πήραν τον άνθρωπο και τον έστησαν στα πόδια του. Τον δίδαξαν να είναι υπερήφανος. Ο κόσμος είναι γεμάτος θαύματα, έλεγε ο Σοφοκλής, αλλά τίποτα δεν είναι πιό θαυμάσιο από τον άνθρωπο.
Οι 'Ελληνες έπεισαν τον άνθρωπο, όπως ο Περικλής το τοποθέτησε, ότι ήταν δικαιωματικά ο κάτοχος και ο κύριος του εαυτού του και δημιούργησαν νόμους γιά να περιφρουρήσουν τις προσωπικές του ελευθερίες. Οι αρχαίοι Έλληνες ενθάρρυναν την περιέργεια που είχε ο άνθρωπος γιά τον εαυτόν του και γιά τον κόσμο που τον περιτριγύριζε, διακηρύττοντας μαζί με τον Σωκράτη ότι μιά ζωή χωρίς έρευνα δεν αξίζει τον κόπο να την ζούμε.
Οι 'Ελληνες πίστευαν στην τελειότητα σε όλα τα πράγματα, γιʼ αυτό μας κληροδότησαν την ομορφιά, που φτάνει από τον Παρθενώνα και τα ελληνικά αγάλματα, τις τραγωδίες του Αισχύλου, του Ευρυπίδη και του Σοφοκλή, την ποίηση του Ησίοδου και του 'Ομηρου, μέχρι τα ζωγραφισμένα αγγεία ενός απλού νοικοκυριού.
Χωρίς τους 'Ελληνες μπορεί ποτέ να μην είχαμε αντιληφθεί τι είναι αυτοδιοίκηση. Αλλά, πολύ περισσότερο ακόμα και από την γλώσσα μας, τους νόμους μας, τη λογική μας, τα πρότυπά μας της αλήθειας και της ομορφιάς, χρωστάμε σε αυτούς την βαθειά αίσθηση γιά την αξιοπρέπεια του ανθρώπου.
Από τους 'Ελληνες μάθαμε να φιλοδοξούμε χωρίς περιορισμούς, να είμαστε, όπως είπε ο Αριστοτέλης, αθάνατοι μέχρι εκεί που μας είναι δυνατό...».
(The New York Times, Μάρτιος 1975
7:28
ΑπάντησηΔιαγραφήμαντιναδα ειναι;
Απο τον "Υμνο εις την ελευθερία" του Δ. Σολοωμου ειναι... Τον εθνικο μας υμνο δλδ.
ΑπάντησηΔιαγραφή9:22 ΕΣΚΙΣΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΖΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
Ο 7:28
STAMATEISTE NA KSEKATINIAZESTE. EISTE KAI FILOI KAI SYNADELFOI. NTROPH SAS. EISTE AYTOKATASTROFIKOI.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως η επιστολη Στεφανοπουλου προς Τσιτσα ειναι και ασυντακτη και αλλοπροσαλλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσε που στη μια παραγραφο απευθεινεται στον πληθυντικο
και στην επομενη στον ενικο.
Ειναι αυτο το ΛΑΜΟΓΙΟ ...δημοσιογραφος;
Malakas o stefanopoulos sigoura. Omvs, oloi eseis oi andrakles pou bgalate tin andriki sas pseytomagkia pano se mia kopela... Ti eiste?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί τρώγεστε τώρα με τον Αλεξ Στεφανόπουλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξέρω τί κάθεστε και λέτε εσείς.
Εγώ τον πάω και μάλιστα πολύ τον "δημοσιογράφο-ανταποκριτή".
Για μένα είναι αϊτός.
Δεν πα να τον λέτε "ρουφιάνο" του ρουφιάνου Μιχάλη Ιγνατίου.
Δεν πα να λέτε ότι κατέφαγε τους νεοταλιμπάν ΓΟΧ.
Δεν πα να λέτε ότι φεσώνει αθεράπευτα ταβέρνες και εστιατόρια στην Αστόρια κι όπου αλλού λάχει.
Δεν πα να λέτε ότι τ'αρπάζει από το αρπακτικό Καρλούτσο.
Δεν πα να λέτε ότι είναι απίστευτα ανορθόγραφος και ασύνταχτος.
Δεν πα να λέτε ότι είναι κατίνα αρρωστημένη.
Δεν πα να λέτε ότι χρωστάει όλο τον κόσμο.
ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ αφού βρίσκει νούμερα και τους τα μασάει ως σκίουρος πεινάλας.
ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ που αγράμματος βασιλεύει των εγγράμματων.
ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ που σε ένα-δυο χρόνια έφερε τον κόσμο ανωκάτω και τώρα φτιάχνετε εσείς sites και blogs για να τον αντιμετωπίστε.
ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ, ρε Αλεξ, κοντός στουπί αλλά θαυματουργός!
Είσαι ΑΕΤΟΣ. Είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ.
SYNETAIROS STO PRESS.GR DHLONEI O STEFANOPOULOS. MHPOS EINAI ROYFIANOS TOY ...LYKOMHTROY? TO PITHANOTERO NA SYNERGAZONTAI TA LAMOGIA. KAI NA SAS ERGAZONTAI OLOYS.
ΑπάντησηΔιαγραφήTO MEGALYTERO LAMOGIO META TON STEFANOPOULO LEGETAI ZOUPANIOTHS TSIRAKI TOU IGNATIOU POU TOUS KOROIDEVEI OLOUS STH NEA YORKH ME TA 500 FYLA KYKLOFORIA THS EFIMERIDAS TOU KAI PARAMYTHIAZEI EMAS ME SAVOURES SAN ANTAPOKRITIS TOU ALPHA
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου πω κι εγώ για το Ζουπανιώτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξέρω ποιά σχέση έχει με τα καμώματα του Στεφανόπουλου και του Λυκομήτρου.
Πάντως έχει επίπεδο, ο Ζουπανιώτης.
Μπορεί να παίζει τα παιχνίδια του (= ναι, αυτό το κάνουμε είδηση - όχι, εκείνο το θάβουμε) αλλά ποτέ δεν υπογράφει αρλούμπες, ανοησίες, κακοήθειες.
Ακολουθεί μια δεοντολογία δημοσιογραφική και έχει κάποιο ήθος.
Καμιά σύγκριση με τους δυο άλλους που είναι του σκοτωμού.
Μόνο ένας κακοήθης ή αμαθής θα έβαζε τον Λυκομήτρο στο ίδιο επίπεδο με τον Στεφανόπουλο, προσπαθώντας να εξιψώσει με χαζόν τρόπον τον Ζουπανιώτη. Τα γραπτά μιλάνε. Η διαφορά είναι τεράστια, ημέρα με νύχτα. Τουλάχιστον ο Λυκομήτρος δεν βρίζει και γράφει σωστά ελληνικά, πολύ καλύτερα από τους δύο προαναφερθέντας. Λυπάμαι που ο προηγούμενος δείχνει τέτοια ανευθυνότηταν, έλλειψη κρίσης, αλλά και έλλειψη γνώσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήhthos o Zoupaniwths apo pote re file? aftos grafei kala mono opou arpazei, ton kserame sthn amerikh giati ki egw astoria zousa mexri 2006. Den mas les re file, mhpws eisai o Ignatiou? giati aftos mono tha egrafe teties malakies. Gia na vazeis ton Lykomitro sto idio tsouvali me ton Stefanopoulo kai na pas na vgaleis ladi ton Zoupaniwth, prepei nasai poly kopanos kai lamogio o idios. Malaka komplexike kwlokyprie fasista, oloi katalavame oti eisai pisw apo ton Stefanopoulo kai thelw na sas phdhxei o vlakas o Lykomhtros pou sas anexetai, esena prwta.. Olous tous komplexikous fasistes san esena antapokrites sthn amerikh tous kanoun? alla apo tis xavouzes to ethnos kai to mega kai to mpourdelo ton filelefthero ths kyprou, ti perimeneis?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΤΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ? ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΝΕΑ. ΕΝΑΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΦΛΟΡΙΔΑ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΛΥΚΟΜΗΤΡΟΣ ΕΒΓΑΖΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΚΕΙ 3-4 ΩΡΕΣ ΒΡΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΗΛΥΚΙΑ ΓΑΤΑ ΑΓΑΜΗΤΗ. ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΛΕΩ. Ο ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΠΙ ΛΕΞΗ {ΑΦΗΣΕ ΟΝΟΜΑ ΓΑΜΗΚΟΥ ΣΤΗΝ ΦΛΟΡΙΔΑ Ο ΑΣΧΗΜΑΝΘΡΩΠΟΣ}
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΞΕΧΑΣΑ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΥΚΟΜΗΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΠΩΣ {ΟΥΤΕ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ}
ΑπάντησηΔιαγραφήpros "kirio" "ekdoti" Greek News Ierapostolo Zooypanioti-Ktimatikki
ΑπάντησηΔιαγραφήMeta to simerino soy arthros soy stin filada me ta 400 fila egines perigelos stin parikia mas.Eisai sinepis vevaia se oti pistevis. Stin masa kai sto xrima mazi me toys alloys "dimosiografoys" toy epipedoy soy.Maskara!
Likomitro,min krivesai piso apo apo ta minimata giati tha fas kipriakon poytson
ΑπάντησηΔιαγραφήtoy efige h glosa apo to glipsimo toy "ekdoti" tis Greek News pros to "ekdoti" toy Kirika.Kales doylies lamogia. H omogenia omos den masai,sas katalave.Tora h parikia xeri poioys na diavazi kai na akoyi
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΥΤΕΡΑ 400 ΠΑΡΑ 5000 ΚΑΙ ΝΑΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΨΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ... ΠΑΡΑΣΗΜΟΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑΥΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΔΩ ΑΣΤΕΡΙΑ ΠΟΣΑ ΜΑΣΑΕΙ ΕΤΗΣΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ Ο ΧΟΥΝΤΙΚΟΦΡΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΟΡΑΚΑ; ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΑ ΡΟΚΑΝΑΕΙ ΕΤΗΣΙΩΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΥΣ Η ΦΤΩΧΟΥΣ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΗ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΤΟ Η ΕΚΕΙΝΟ ΣΤΗ ΦΟΡΑ;
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΚΟΡΑΚΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ;
ΠΟΣΑ ΕΧΕΙ ΦΑΓΕΙ ΤΟΥ ΑΘΕΝΣ; ΤΟΥ ΚΑΛΟΕΙΔΗ; ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ; ΤΟΥ ΣΥΧΩΡΕΜΕΝΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ;
ΕΧΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ, ΟΧΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ;
ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ !
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 400 ΠΑΡΑ 5000.....
Το "ΚΑΛΑΜΙ" και ο ρόλος του στην Ομογένεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοικτή επιστολή
Κύριε Λυκομήτρο:
Με λύπη μου παρατηρώ ότι η ιστοσελίδα "ΚΑΛΑΜΙ", ιδιοκτησίας σας από αρκετά χρόνια, αποφεύγει τελευταίως τη σφαιρική ειδησεογραφία.
Μερικά καυτά θέματα τα αναφέρει (όπως πχ την επίσκεψη ελλήνων πολιτικών στην Νέα Υόρκη, το ΣΑΕ και την Ομοσπονδία Μείζονας Νέας Υόρκης), ενώ άλλα τ'αφήνει μ' αδιαφορία στο περιθώριο.
Προφανώς, έχετε ακούσει για κάποιο παιδεραστή παπά, με τόνομα ΚΑΤΙΝΑΣ, φίλο και προστατευόμενο του αρχιεπίσκοπου ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, που επί 40 χρόνια ασχημονούσε "τακτοποιόντας" τα αγοράκια των Ελλήνων του Ντάλας, Τέξας; Πρέπει να τόχετε ακούσει ή διαβάσει. Ο Εθνικός Κήρυκας τόσες φορές έγραψε για το θέμα αυτό που συγκλόνισε και ακόμη συγκλονίζει μέχρι σήμερα την Ομογένεια.
Τί να σκεφθώ; Πώς δεν σας ενδιαφέρουν πια τα εκκλησιαστικά κι όταν ακόμα κλονίζουν συθέμελα την ομογένεια;
Δεν θέλω να το πιστέψω διότι το θεωρώ αντίθετο σε κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Τί ακριβώς συμβαίνει με το ΚΑΛΑΜΙ εδώ και λίγο καιρό;
Δε θα διαβάζουμε πια τις αλήθειες που κάποτε δημοσίευε το ΚΑΛΑΜΙ και που δεν τολμούσε κανείς άλλος να δημοσιεύσει;
Μετά από δυο γράμματα που σας έστειλα, έχασα την ελπίδα να λάβω απάντηση.
Την απάντηση που περίμενα από σας, μου την έδοσε τελικά φίλος εργαζόμενος στην αρχιεπισκοπή της Νέας Υόρκης.
"Τον πλησίασε", μου εξομολογήθηκε, "ο πάτερ Αλεξ Καρλούτσος και του τάχωσε για να μην ασχολείται με τα κακώς κείμενα στην αρχιεπισκοπή".
Λυπάμαι γι' αυτά που ακούω.
Θα λυπηθώ ακόμη περισσότερο αν μια μέρα αποφασίσουν και άλλοι (πχ. πολιτικοί απ' την Ελλάδα, Σαετζίδες, Ομοσπόνδυλοι) να μιμηθούν τον πάτερ Καρλούτσο και τα "χώσουν" στο ΚΑΛΑΜΙ, διότι τότε ο κάποτε αγωνιστής δημοσιογράφος θα παύσει ολότελα να γράφει κάποια αλήθεια που και που.
Μετά τιμής,
Φώτης Μ. Νάτσιος
603 S. Dithridge Street
Pittsburgh, PA 15215
Phone: (412) 665-4321
Ignatioy se thavi sinexia o zoypaniotis.Prosexe agori moy,prosexe kiprie adelfe moy,dimokrati moy...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε γνωρίζω για τον Αθενς και το Καλοηδή. Ξέρω όμως από πρώτη πηγή από την Ελλάδα, ότι ο Διαματάρης (παληότερα λογιστής και τωρα μεγαλοεκδότης) έφαγε του γέρου Αγγελόπουλου ένα εκατομμύριο δολλάρια (1.000.000$) πριν δέκα χρόνια περίπου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κοντός δεν έχει το Θεό του. Τώρα έγινε σωματοφύλακας του λογιστή-εκδότη. Τί συμβαίνει κοντέ; Νομίζεις πως θα φας και του Διαματάρη κανένα κατοστάρικο; Πρόσεχε τις τσέπες σου. Μη πας για μαλλί και φύγεις κουρεμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύλισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαίριαξαν μεγαλοεκδότης-λογιστής και κοντός ανταποκριτής.
Σμίξανε τα τρωκτικά, μεγάλα και μικρά.
Που ξαφανίσθηκε, ρε παιδιά, ο Μιχάλης Ιγνατίου, ο σπουδαίος αυτός δημοσιογράφος, ανταποκριτής αθηναϊκών και κυπριακών εφημερίδων και (αυτό ναι!!!) ιστορικός συγγραφέας. Πού κρύβεσαι Μιχαλάκη, μεγαλοπροστάτη και πάτρονα του κοντού ραδιούργου; Γιατί δε βγαίνεις εδώ να μας εξηγήσεις πως τα ξένα αφεντικά σου σε θεωρούν "very good" στη δουλειά σου, αντικειμενικό και ρεαλιστή, ενώ εμείς όλοι σε θεωρούμε από χρόνια πράκτορα των ξένων; Για βγες να ρίξεις λίγο φως και στην υπόθεση του γραφείου που σου έδωσαν στα Ηνωμένα Εθνη. Πού ακούστηκε ένα συγχυσμένο κεφάλι να κατοικοεδρεύει στα Ηνωμένα Εθνη! Τί σου βρήκαν, ρε Μιχαλη (μεταξύ μας τώρα), που δε μπορεί να παρουσιάσεις ένα θέμα και να σε καταλάβει άνθρωπος, που πηδάς σαν κατσίκι απ'τη μια ιδέα στην άλλη και τα γραφτά σου είναι ένα ατέλειωτο αρλαμ τουρλούμ; Βγες, Μιχαλάκη μου, βγες να μας τα εξηγήσεις......
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΚΑΛΑΜΙ τους έχει ξεσκίσει στη Νέα Υόρκη.Διαβάστε το ξεβράκωμα που κανει στους φασίστες της ομοσπονδίας και στα λαμόγια. www.kalami.net
ΑπάντησηΔιαγραφή