GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Οι εν Ελλάδι μπίζνες του κουμπάρου...

...της κυρίας Δίκας Αλογοσκούφη Πόσο "αθώα" μπορεί να είναι η "κουμπαριά" της κυρίας Δίκας Αλογοσκούφη με τον μεγαλ...

...της κυρίας Δίκας Αλογοσκούφη
Πόσο "αθώα" μπορεί να είναι η "κουμπαριά" της κυρίας Δίκας Αλογοσκούφη με τον μεγαλοεπιχειρηματία Παναγιώτη Λασκαρίδη;
Επειδή ορισμένοι φίλοι, υποστηρίζουν ότι ο κ. Λασκαρίδης δεν κάνει δουλειές στην Ελλάδα, σε πρώτη φάση σημειώνουμε ορισμένες.
Ο όμιλός του έχει:
-πάνω από 50% στην εισηγμένη στο Χρηματιστήριο ΕΛΜΕΚ,
-πλειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία Lavinia στην οποία ανήκει το ξενοδοχείο Μ.Βρετανία, της Αθήνας,
-26% στην αεροπορική εταιρεία AEGEAN AIRLINES,
-34% στη ναυτοπλοϊκή εταιρεία HELLENIC SEAWAYS
-4,9% στις Μινωικές Γραμμές. (Πούλησε πριν από λίγο καιρό το μερίδιό του στην Hyatt που συμμετέχει και στο Καζίνο της Πάρνηθας).
Κάθε μια από τις εταιρείες αυτές έχει τη δική της ιστορία...
Επειδή η ΕΛΜΕΚ είναι η πιο "άγνωστη", σημειώνουμε ότι ασχολείται με το εμπόριο, συμμετέχει με μεγάλο ποσοστό στο γνωστό πολυκατάστημα Attica, έχει πάρει το Μινιόν στην Πατησίων, ασχολείται με την ανέγερση εμπορικών κέντρων και κρύβει αρκετές ...εκπλήξεις.
Και δεν είναι μόνο αυτά.

53 σχόλια

  1. Και όλες αυτές οι εταιρείες έχουν έναν κοινό παρονομαστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προφανώς για σας κακώς κάνει δουλειές στην Ελλάδα ο Λασκαρίδης; Πείτε μας εσείς ποιός να κάνει; Να φύγει ο Λασκαρίδης; Περιγράψατε μια επιχειρηματική δραστηριότητα με ακρίβεια στελέχους δημοσίων σχέσεων του Λασκαρίδη. Υπάρχει κάτι να σχολιάσουμε; Προφανώς κάνει δουλειές (μπίζνες) στην Ελλάδα ο άνθρωπος. Και μετά; Το επιλήψιμο ποιό είναι; Εντάξει ίσως θα έπρεπε να έχουμε λαοκρατική δημοκρατία, να μην υπήρχαν πλούσιοι, αλλά η επανάσταση δεν πέτυχε όσο θα ήθελε.

    Το σήριαλ : "Δίκα, η άσχημη κουμπάρα" συνεχίζεται.
    Τι ομάδα είναι ο Λασκαρίδης; Τι πούρα καπνίζει ο κουμπάρος της Δίκας; Για ποιό λόγο η βάρκα γέρνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μικρός που είναι ο κόσμος των φασιστών. Μιά μικρή οικογένεια δεμένοι με κουμπαριές αν δεν είναι δεμένοι με δεσμούς αίματος. Ακόμα και στην ίδια μασονική ομάδα παίζουν, την Μπίλντενμπεργκ. (Αλογοσκούφης, Ντόρα, ΓΑΠ, Διαμαντοπούλου, κτλ..κτλ.). Παντού οι ίδιοι άνθρωποι και αλληλο-υποστηριζόμενοι στην μάσα. Κάτι τέτοιο είδε και γαλλικός λαός και το 1789 τους πέρασε όλους από γκιλωτίνα και ησύχασαν. Κάτι τέτοιο πρέπει να συμβεί και εδώ μια και οι εισαγγελείς τα έχουν κάνει πλακάκια με αυτούς, επειδή διορίζονται από αυτούς και επειδή ο μισθός τους εξαρτάται από αυτούς. Ήθελα να ξέρω ποιός κλέφτης τιμωρήθηκε μετά τον νόμο του φασίστα Σημίτη του ΠΑΣΟΚ, περί ανευθύνης υπουργών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απορία. Από την φωτό της Δίκας γιατί κρύψατε τον Κληρονόμο; Επειδή είναι απλώς ...διακοσμητικός Πρόεδρος ή γιατί είναι ΠΑΣΟΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βασίλης: είναι οι ίδιοι φαιδροί καταστροφείς που στο όνομα της κρατικοποίησης μπουκάρησαν σε επιχειρήσεις τις οποίες υφάρπαξαν και καταξέσκισαν.

    Και μετά κλαίγανε ως μωρές μυξοπαρθένες που δεν ερχόταν ξένο κεφάλαιο στην Ελλάδα (για να το ξεσκίσουν κι αυτό)... και περιορίστηκαν στα λεφτά της Ε.Ε. για να γίνουν "άνθρωποι"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βασιλη μην εισαι αδικος.
    εμεις ποτε δεν ειπαμε οτι η κουμπαρα ειναι ασχημη.
    το μονο που ειπαμε ειναι οτι το Λινακι ειναι κουκλαρα.
    τι να κανουμε ?
    αδυναμιες ειναι αυτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βασίλη μπερδεύτηκες,
    απαντάς λάθος ερώτημα – που εν τέλει κανείς δεν έθεσε.
    Το πραγματικό ερώτημα είναι:
    Υπάρχει έστω και ένας επιχειρηματίας, με φιλοδοξίες ανάπτυξης, δίχως να εμπλακεί στο σύστημα της διαπλοκής με τους πολιτικούς;
    Ονομάτισε έναν…έναν ρε γαμώτο.
    Υπάρχει Έλληνας ή ξένος σοβαρός επενδυτής που μπορεί να εισέλθει στην Ελληνική αγορά και να μείνει, δίχως να τακιμιάσει με τη διαπλεκόμενη μαφία;
    Αν δε το ξέρεις, σε διαβεβαιώνω εγώ, που ξέρω ένα από αυτούς που προσπάθησαν να μείνουν εκτός διαπλοκής, ότι αναγκάστηκε να τα μαζέψει και να φύγει, σύντομα.
    Εκτός από τους γνωστούς και τιμημένους αρχινταβάδες υπάρχουν και καμία εκατοστοί άλλοι μικρότεροι, που ελέγχουν σε συνεργασία με τους κοπρίτες πολιτικούς το όλο σύστημα, στήνοντας ένα κλειστό, ολοκληρωμένο σύστημα αλληλοτροφοδοσίας με τα λεφτά του δημοσίου.
    Γι’ αυτό τη κάνουν όλοι οι σοβαροί επιχειρηματίες και μένουν μόνο τα «κεφάλαια ευκαιρίας» στο χρηματιστήριο και οι διεθνείς συνεργάτες των νταβάδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙ'ΥΣΤΕΡΑ ΠΗΓΕ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ
    ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΔΕΣ
    ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ!
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ TOY ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΟΥΣΕ.
    ΚΙ'ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ
    THE HARD WAY
    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ H MAMMY ΤΟY GIORGOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλοι του μπλογκ
    εξακολουθειτε να ειστε ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΙΕΣ.
    Καμμια Ελμεκ δεν εχει αγορασει ο Λασκαριδης.Απλα σε συζητησεις βρισκονται τα δυο μερη,αλλα δεν τα βρισκουν στην τιμη.Αλλο αυτο και αλλο αυτο που γραφετε και κανετε σεναρια.Τι διαολο δημοσιογραφοι ειστε,ψαχτε και λιγο,οχι ολο ξαπλα και φραπε (χικ-χικ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω θα τοποθετηθω οταν τοποθετηθει επι του θεματος ο Μπιγκ-ΤΖΩΝ,Πλοιαρχος Κατω Αυστραλιας και Νησου Μπορνεο.


    ΤΖΩΝ ΠΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το Λινακι ειναι κουκλαρα.

    Τι να κανουμε ?

    Αδυναμιες ειναι αυτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αληθευει οτι εγινε αποπειρα δολοφονιας/εκφοβισμου(?) του Μακη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τοποθετηθεί ο babis ο γνωστός ομοφυλόφιλος κλακαδόρος-χειροκροτητής-γλύφτης του πιντιού φιλέλληνα, η ύπαρξη του οποίου γλιτώνει το πιντί από τον τίτλο του τρίβλακα του Κουνήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από 7-11 Ιουνίου 2006 έλαβε χώρα η τελευταία συνάντηση της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, στην Οττάβα του Καναδά.

    Ο Αλογοσκούφης ήταν προσκεκλημένος για δεύτερη συνεχή χρονιά.

    Περιμένουν απ΄ αυτόν πλήρες ξεπούλημα κάθε αξιόλογης και κερδοφόρας επιχειρηματικής δραστηριότητας που αναπτύσσεται στον εθνικό χώρο με δημόσιο χαρακτήρα.

    Δεν τους διαψεύδει, αν και δεν είναι ο μόνος, οι εκσυγχρονιστές πασόκοι έχουν επίσης αξιοζήλευτες επιδόσεις στο άθλημα.

    Περιουσία δημιουργημένη από τους φόρους και την εργασία γενεών Ελλήνων "ιδιωτικοποιείται", όπως αποκαλούν την έναντι ευτελούς τιμήματος μεταβίβαση των υπό κρατικό έλεγχο επιχειρήσεων σε ομοτράπεζους.

    Αλλά αυτά είναι γενικά πλαίσια, που πιθανόν να μην ενδιαφέρουν πολλούς.

    Τι φαίνεται να είναι διαπλοκή στην περίπτωση :

    - ο Λασκαρίδη κατέχει ποσοστό 26% της AEGEAN
    - ο Αλογοσκούφης έχει επιτύχει -κατά το μερίδιο που τού αναλογεί- την περαιτέρω συρρίκνωση της εταιρείας, έχει δε εισηγηθεί άμεσο κλείσιμο της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ,
    - ο Καραμανλής δεν αποδέχεται, τουλάχιστον άμεσα, την εισήγηση φοβούμενος πολιτικό κόστος και άλλες παρενέργειες
    - η συνεχής εξέλιξη της AEGEAN σχετίζεται ευθέως ανάλογα με την συνεχή απαξίωση της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ
    - αποδοχή της εισήγησης Αλογοσκούφη μετατρέπει την AEGEAN σε ιδιωτικό μονοπώλιο στον ελληνικό εναέριο χώρο
    - εσείς ποιος λέτε ότι ευνοείτε ;

    Γιατί βλέπω κάτι αθώους να γράφουν για "τα δικαιώματα" και "τις ελευθερίες" πολιτικών και επιχειρηματιών να συνάπτουν κοινωνικές σχέσεις.

    Η Γυναίκα του Καίσαρα πρέπει όχι μόνο να είναι αλλά και να φαίνεται τίμια.
    Στις δημοκρατίες έτσι είναι.

    Αν δεν θέλουν να τηρούν ούτε τα προσχήματα, ας μας το πουν ανοιχτά ότι υπάρχει Ολιγοκρατία.

    Πράγματι υπάρχει , αλλά να το δηλώσουν, να μην βαυκαλίζεται το πόπολο με «δημοκρατίες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σύντροφοι.

    πράγματι. Καθημερινά ευχαριστώ το Θεό που μας έδωσε το babis. Ο Θεός να κόβει κιλά από το χοντρογούρουνο μπέννυ και να τα δίνει σε εραστές στο babis. Πράγματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για ΄τα έργα και τις ημέρες του γιού του Δγμήτρη Σιούφα δεν θα γράψει κανείς;
    Ο νεαρός έχει πάρει όλες τις δουλειές από την Εμπορική Τράπεζα.
    Τις προάλες τα είπε ο Καρατζαφέρης. Πως ένα παιδί 28 ετών έχει γραφείο με 10 δικηγόρους και κάνει αγορές στο Κολωνάκι αξίς εκατομμυρίων ευρώ; Ξέρεται πολλά παιδιά στην ηλικία του να έχουν τόσα χρήματα; Αν δεν ήταν γιός του Σιούφα τι θα είχε;
    Ας τα ψάξει κάποιος όλα αυτά; Διότι Σιούφας ίσον Καραμανλής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 9.23 100 φορές να κλείσει η ΟΑ και να πάει στα τσακίδια. Βάρος είναι και τίποτε παραπάνω. Και χάρη της κάνουμε που τη συντηρούμε τόσα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο ΣΙΟΥΦΑΣ ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΟΥς ΕΚΔΟΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΣΕ Δ.Σ. ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

    ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ

    Ο Σιούφας διόρισε στην Καρδίτσα όλους τους εκδότες των εφημερίδων σε κρατικές θέσεις; γιατί δεν μιλάει κανείς για όλα αυτά;
    Όι γιοί του Φώτη Αλεξίου που έχει την εφημερίδα ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ, διορίστηκαν στα Δ.Σ. της ΕΚΟ και του ΤΑΙΣΥΤ.
    Ο Γιώργος Αλεξίου, εκδότης του ΝΕΟΥ ΑΓΩΝΑ, είναι ειδικός σύμβουλος διίκησης στο ΤΑΙΣΥΤ με απόφαση του Παναγιωτόπουλου όταν ήταν Υπουργός Εργασίας.
    Ο Νίκος Αλεξίου στο Δ.Σ. της ΕΚΟ
    Ο Β. Λέμμας εκδότης της εφημερίδας ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, είναι στο Δ.Σ. του Ταμείου Εγγυοδοσίας Μικρομεσαίων επιχειρήσεων ΤΕΜΠΕΕ).
    Ο Χρήστος Τσάβαλος είναι στο Δ.Σ. της ΕΠΑ Θεσσαλίας Φυσικό Αέριο ως αντιπρόεδρος.
    Ο Γιώργος Παπαντώνης εκδότης της εφημερίδας ΠΡΩΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ, είναι σύμβουλος του Σιούφα στο Υπουργείο Ανάπτυξης.
    και δεν είναι μόνο αυτό.
    Η εφημερίδα ΠΑΤΡΙΔΑ γλύφει τον Σιούφα διότι τους λέει ότι θα βέλει τον χρηματοδότη της εφημερίδας Γιώργο Πράντζο στο ψηφοδέλτιο.
    Η εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΗΧΩ του Αθανάσιου Τσάβαλου γλύφει τον Σιούφα διότι έχει αυθαίρετο ξενοδοχείο στην Λίμνη Πλαστήρα που πρέπει να καταδαφιστεί.
    Αυτοί θα σώσουν την Ελλάδα!!!
    Πάντως, όλοι τους έχουν καθημερινά τουλάχιστον δύο σελίδες αφιέρωμα στον Σιούφα!!!
    Ας αλλάξουν τίτλο. Ας τον κάνουν ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΙΟΎΦΑ!!!


    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σαν μου φαινεται οτι αυτος ο Καψης που βγαινει στο ΜΕΓΚΑ και κανει "αναλυσεις", χανει λαδια! τι λεω αυτος εχει καμμενες πολλες φλατζες! Τι λετε και σεις ρε συντροφοι πασοκοσκυλαιοι?

    Ειναι γυιος εκεινης της δυσωδιας του Καψη που καποτε χρηματισε και υφυπουργος Εξωτερικων?
    Πω πω διαφορα!
    Ρε με εξωμητρια τον εσπειρε?
    Ο πατηρ ηταν μεν ενας βρωμιαρης σιχαμενος αλλα σιγουρα κουτος δεν ηταν.
    Ετουτος εδω εδω ρε παιδια μπαζει απο ολες τις μπαντες.

    Τυφλα ναχει ο μπραβογιοργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 9.56 Δε θυμάσαι που τον έκανε ρόμπα ξεκούμπωτη ο Μητσικώστας? κι ο Καψής ούρλιαζε και απειλούσε Θεούς και δαίμονες (γιατί είναι και "πλέρια δημοκράτης")...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο θείος Κ.Κ τα είχε "αρπάξει" ένα εκατομμύριο δολάρια από την Λονγχιδ ΗΠΑ, σαν οπλική προμήθεια και αυτό ήταν διαπλοκή και μάλλον κλεψιά. Το σκάνδαλο τότε το ανακάλυψαν στην Ιαπωνία. Αμέσως οι ΗΠΑ απέκρυψαν το γεγονός και απογόρευσαν να δωθούν ενοχοποιητικά χαρτιά στο εξωτερικό. Το αληθινό ήταν ότι τότε απαγορεύονταν οι προμήθειες σαν παράνομες. Τις προμήθειες νομιμοποίησε ο Δημαγωγός Ανδρέας Παπανδρέου του ΠΑΣΟΚ, για να κλέβει αυτός και οι δικοί του νόμιμα (με τον φίλο του έμπορο όπλων, τα οποία μοιραζόταν όπως λένε). Έτσι απενοχοποιήθηκε και ο θείος Κ. Καραμανλής ΝΔ. Αυτά για να ξέρει ο κόσμος. Φιλόλαος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΡΟΣ 10:02 ΚΑΙ 9:56 ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ. Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΥΡΟΣ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΙΟ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΩ ΚΑΤ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΜΟΝΟΝ Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΜΟΙΑΣΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡ ΓΙΑΝΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. xaxa ki elega mono emena mou fenetai gia stokos aftos o kapsis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 10.20 POY BLEPEIS TO MEIWTIKO SXOLIO GIA TON KYR-GIANNH? EGRAPSA KATI? O 10.02... 'H PASXEIS APO EPILEKTIKH ORASH KAI MHDENIKH ANDILHPSH???


    ALLA AN 8ES NA TO ANOIXOUME KI AFTO TO 8EMA PERI KYR-GIANNH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. exei gelio otan pernei to perispoudasto yfos tou miimenou gia na... anakefalaiosei oti eipan oi alloi.
    opote ton vlepo thymamai afto pou kounouse to kefali o mitsikostas kai akougontousan ntenekedes apo mesa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 10.20μμ
    --
    Μη!
    Θα μας παρουν τα κλαμματα...

    "Δημοσιογραφικο κυρος" ειναι ασχετο.Και ο Χιτλερ ειχε ηγετικο κυρος.
    Αλλα οχι και .."προσωπικοτητα" ο βρωμερος καφρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 10.25 ΕΠΕΙΔΗ Ο 10.20 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΣΤΟΚΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ 'Η ΓΙΑ ΓΥΨΟΓΩΝΙΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΡΟΣ 10:27 ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΣΤΟΝ 9:56,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΩΣ 10:28. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 10:36 μμ

    --
    Ενταξει .Το θεμα ειναι ληξαν.
    Οσον αφορα τον πατερα.

    Πες μας κατι για τις "ενστασεις".
    Εμεις λεμε οτι ο υιος ειναι για τα μπαζα,χανει στροφες απλα, (συν ολα τα αλλα που ειπωθηκαν).

    Φωτισε μας και συ λιγο και βγαλε μας απο την .."πλανη μας" .
    Μιας και μας ειπες και τις ενστασεις σου για το κοσμημα που υπηρετησε την ..τελος παντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 10.43 καθολου λήξαν. Να μας εξηγήσει το λιβανωτό στον πατέρα...

    όσον αφορά στον Μανώλη, χαμένος χρόνος και χώρος... τζάμπα οξυγόνο αναπνέει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΡΟΣ 10:36 ΚΑΙ 10:43 ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΜΑΝΟΛΗΣ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΕΠΙΘΕΤΟΥ. ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΟΥΤΕ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ,ΟΥΤΕ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΔΟΛ. ΟΜΩΣ ΑΡΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΙΑΦΩΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΣ 10:51 ΚΑΙ 10:43 Ο 11:01

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 11:01 μμ

    ΑΡΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΑ,
    --
    Μαλλον δεν ταχεις διαβασει.Οι χαρακτηρισμοι οι δικοι μου για το ατομο του,ειναι χαδια μπροστα σε αυτους που χρησιμοποιει αυτος για τους πολιτκους αντιπαλους του πασοκ.

    ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΙΑΦΩΝΩ
    ---
    Ποια πολιτικη αντιληψη μας λες τωρα?
    Πουλησε την αξιολογη(αντικειμενικα κρινοντας) πεννα του στο πασοκ .
    Απο το οποιο και αμειφθηκε γενναιοδωρα ,σπιλωνοντας ολους τους αντι-πασοκ
    ,διασυροντας,κοροιδευοντας διαβαλλοντας ολους οσους δεν συμφωνουσαν με το πασοκ.
    Εσυ πες το αυτο "υπηρετησε την δημοσιογραφια" ,εμενα θα μου επιτρεψεις να εχω αντιθετη αποψη.

    "δημοσιογραφικος αμοραλισμος", "δημοσιογραφικος αρριβισμος" ,κοινως ενας πουλημενος βρωμιαρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΡΟΣ 11:14 ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΛΙΓΑΚΙ.ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΚΑΙ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ. ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ -ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ- ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥΣ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕ ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 11:24 μμ

    ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΚΑΙ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ.
    --
    Οχι δεν ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΟ, κατα γνωμη μου δεν εχει καμμια σχεση με την λογικη.
    Ας παει να γραψει στη κομματικη φυλλαδα του πασοκ,(εξορμηση κλπ).

    Δεν μπορει χρησιμοποιωντας την πεννα του (και την ανωνυμια του!) να χυνει δηλητηριο σε ολους τους πολιτικους αντιπαλους του πασοκ.
    Η λογικη λεει να κρατησει τουλαχιστον το "fairplay"..

    Αλλα πουληθηκε και αγορασθηκε μαλιστα σε πολυ καλη τιμη

    ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕ ΝΔ
    --
    Ασφαλως. Μονο που εγω δεν ειπα οτι διεσυρε και διεβαλλε μονο την Ν.Δ,
    αλλα ολους τους πολιτικους αντιπαλους του πασοκ και μαλιστα με υπουλο τροπο.
    Αυτο λεγεται ανηθικοτης .Τελος παντων "καλα εκανε" αλλα επειδη ειναι και δημοσιο προσωπο επιδεχεται κριτικη.
    Την οποιαν εσυ για καποιον λογο μου την αμφισβητησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όσοι είναι μικροί, τους ζηλεύω μεν, αλλά δεν θυμούνται την υπόθεση "Νερό του Καματερού", οπότε καλό είναι να μην μιλάνε για το ήθος του Γιάννη Καψή.

    Μιλάμε για τη φραπελιά της τότε εποχής, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, που πήρε διαστάσεις λαϊκής υστερίας.
    Και μιλάμε για έναν Καψή σαλταδόρο. Που τη βρήκατε την προσφορά ;

    Ο πατέρας Καψής μπορεί να δείχνει σήμερα καλός. Όλοι όταν γερνάνε γίνονται καλοί, λόγω αδυναμίας. Τι έκαναν όταν ειχαν δυνάμεις αποτιμάται.

    Όσοι είναι επαρκώς μεγάλοι για να θυμούνται και λιβανίζουν τον Καψή είναι αξιοθρήνητοι ή ταϊσμένοι.

    Παραθέτω δύο μόνο στοιχεία για την πολιτεία του :
    - (το γενικό) υπήρξε Διευθυντής των ΝΕΩΝ, της πιο πούστικης εφημερίδας που έχει υπάρξει στο νεοελληνικό κράτος
    - (το ειδικό) υπήρξε διαπραγματευτής με τους Αμερικάνους για τις Βάσεις το 1983, υπέγραψε την παραμονή τους, ο παπατζής -σκατά στον τάφο του- βγήκε και εξήγγειλε ότι οι βάσεις φεύγουν , και φυσικά ο Καψής το έκανε γαργάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καψής, Φυντανίδης, Ψυχάρης.
    Οι μεγαλύτερες δημοσιογραφικές αμαρτίες της Μεταπολίτευσης.
    Τα φτωχόπαιδα του «παλιού Έθνους» που δεν διακρίθηκαν ποτέ για την πέννα τους, αλλά για την χαμαιλεόντιο ικανότητά τους και το απύθμενο θράσος τους.
    Αυτοί είναι που νομιμοποίησαν τη χυδαιότητα και την απάτη στην δημοσιογραφική γραφή. Αυτοί είναι που με άνεση έγλυφαν την επομένη εκεί που έφτυναν την προηγουμένη.
    Αυτοί είναι που στα στερνά τους επιχειρούν να αγιοποιηθούν αναδομώντας τον μύθο τους.
    Αυτή είναι και η πλάκα, φίλοι μου!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να συνεισφερω και εγω κατι.
    Θυμαστε τον δημοσιο τσακωμο στο αεροπλανο ,παρουσια δημοσιογραφων,και την .."παραταση" μετα την..προσγειωση ! με τοτε εκλεκτο τους, προεδρο σαρτζετακη?

    Ο σαρτζετακης ,αν και βλημα, σαλταρισε γιατι ο, υφυπουργος Εξ. τοτε, καψης του ειπε ,δεν θα λες τιποτα αν δεν με ρωτας εμενα...

    Και τι του εσερνε μετα στη μπουρδελοεφημεριδα τα "νεα"!
    Ηθος ! Ηθος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΡΟΣ 11:38 ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΔΙΑΣΥΡΜΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΙΚΡΙΕΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΟΤΙ Ο Γ.ΚΑΨΗΣ ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ.ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΥΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τζων, 10.28 και 10.43
    Γιατι ρε πλοιαρχε εβαλες παλι μασκα και γραφεις βλακειες ? εσυ δεν ειπες οτι εισαι μαγκας και γραφεις με νικ για να σε αναγνωριζουμε ?
    Τι επαθες παλι,τα...ψυχολογικα σου αντιπασοκ ?
    Καλα συγχωρεισαι για σημερα του Θωμα.Αλλα αυριο θα σε μαλωσω.



    ΤΖΩΝΥ ΠΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟ ΒΟΥΛΕΥΜΑ ΤΩΝ ΔΩΡΟΔΟΚΙΩΝ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ;ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΚΑΡΧΕΣ ΔΙΚΑΖΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 12.40 ποιος δικασε ποιον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΡΟΣ 12:41 Ο ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ ΣΠΑΘΑΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΘΩΜΑΙΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. το διαβασα στο παρον-εχουν θρασος αυτοι οι αλητες της μπαλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. η δικη ανεβληθη για 13 ιουνιου στον πειραια. η ΕΣΗΕΑ τι κανει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 12.46 ότι κάνει πάντα, όπως άλλωστε όλοι οι δημοσιογράφοι... ξεπουλιέται όπου πάρει τα περισσότερα...

    να αγιάσει το χεράκι του μάγκα που έριξε και 2 σφαίρες στον Σπάθα παλιότερα... του οποίου ο γιός είναι στο Σύνδεσμο Πειραιώς βεβαίως-βεβαίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πήραμε και θα πάρουμε όποια μέτρα χρειάζονται. Δεν σταματούμε, δεν υποχωρούμε και δεν χαριζόμαστε σε κανένα. Η μηδενική ανοχή είναι δέσμευση για μας. Βεβαίως τα φαινόμενα διαφθοράς δεν εξαλείφονται από τη μια στιγμή στην άλλη. Νοοτροπίες δεκαετιών θέλουν χρόνο για να ξεριζωθούν. Η βούλησή μας για διαφάνεια είναι αδιαπραγμάτευτη. Και αυτό αποδεικνύεται, ήδη, στην πράξη. Παραπέμψαμε και θα συνεχίζουμε να παραπέμπουμε στη Δικαιοσύνη κάθε ύποπτη υπόθεση. Αποκαλύπτουμε και αντιμετωπίζουμε δραστικά, κάθε σκιά στο Δημόσιο και τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Εξοπλίσαμε και εξοπλίζουμε θεσμικά την Πολιτεία απέναντι σε κάθε επίορκο λειτουργό, απέναντι σε κάθε απόπειρα εξωθεσμικής παρέμβασης.

    beri beri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Λοκατζης πασοκοπουστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ρε παιδια, αυτος ο κυρ-Γιαννης ο Καψης, η "προσωπικοτητα με δημοσιογραφικο κυρος" δεν ειναι που διαφημιζε το νερο του Καματερου απο ΤΑ ΝΕΑ καποτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πότε θα γίνει ο λόγος του Καραμανλή στο μέλλον; Όπως ο φάκελος της Κύπρου; Ιδού η υπόσχεση φάντασμα :Αποκαλύπτουμε και αντιμετωπίζουμε δραστικά, κάθε σκιά στο Δημόσιο και τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα (ΚΚ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΑΣΧΕΤΕ.

    Η ΕΜΛΕΚ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Οσα περισσότερα ψέματα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να εξαπατηθούν οι πολίτες.

    Αρπαχτικά του δημόσιου χρήματος ενωθείτε. Μπορούν να έρθουν ξανά καλύτερες μέρες!

    Εμπρός στο δρόμο της ρουφιανιάς και της λάσπης που χάραξε ο καρχιμάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *