GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Επιστολή Δελαστίκ για την απόλυσή του

"Πολιτικό χαρακτήρα" αποδίδει στην απόλυσή του από την "Καθημερινή" ο δημοσιογράφος Γ. Δελαστίκ με επιστολή του στην ΕΣ...

"Πολιτικό χαρακτήρα" αποδίδει στην απόλυσή του από την "Καθημερινή" ο δημοσιογράφος Γ. Δελαστίκ με επιστολή του στην ΕΣΗΕΑ. Γράφει ότι αφορμή ήταν σχόλιο στην εφημερίδα "Πριν" που διευθύνει για "διασπορά ανθρώπων των Αμερικανών στα ΜΜΕ" που του δηλώθηκε πως η ιδιοκτησία και η διεύθυνση της «Καθημερινής» θεώρησαν ότι τους αφορά. Ζητάει να ληφθούν "όλα τα αναγκαία μέτρα που θα αποτελέσουν φραγμό στην επέκταση απολύσεων συντακτών για πολιτικούς λόγους". Αλλιώς "αν αφεθεί να περάσει ένα κλίμα πολιτικής τρομοκράτησης των δημοσιογράφων, η χειραγώγηση της ενημέρωσης θα προσλάβει εφιαλτικές διαστάσεις".
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε, ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ PRESS-GR, όλοκληρη την επιστολή του Γ. Δελαστίκ.

62 σχόλια

  1. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΥΓΑ ΜΥΓΙΑΖΕΤΕ.

    ΕΤΣΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. APAITEITAI ANTISTASH SYNADELFOI...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλα...καλα...τραβα βρες τον Βουδα και καντου παραπονα...
    Αμα σε βλεπαμε στην ΤιΒι,ειχες υφος χιλιων Βουδα,κανοντας τις αναλυσεις σου.

    Δρομο τωρα και νασαι σιγουρος δεν θα μας λειψεις.

    Και ασε τους αλλους.Αυτοι ειναι πουλημενοι λεμε! αυτοι δεν εχουν ανεξαρτητη γνωμη λεμε! αυτοι λενε και γραφουνε ο,τι τους λενε τα αφεντικα λεμε!

    Ε! τι τους θες αυτους τους "πουλημενους και προσκυνημενους"??

    Ασε ρε μπαρμπα ,κανε μας την χαρη..

    Δρομο λεμε ...και "δεξια να μην σε κοψει και κανενα αυτοκινητο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδατε τι συμβαίνει, μόνο όταν το πρόβλημα εξατομικεύεται ξυπνάμε!
    Τώρα πήρε χαμπάρι ο Δελαστίκ ότι δημοσιογράφοι απολύονται ή – όπως συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις - εξαναγκάζονται σε παραίτηση για πολιτικούς λόγους!
    Ξέρει ο κ. Δελαστίκ πόσοι συνάδελφοι του σημείωσαν στην παραίτηση τους «για προσωπικούς λόγους» διαφωνώντας και αντιστεκόμενοι, με προσωπικό κόστος, στην ιδεολογική τρομοκρατία της Ιδιοκτησίας;
    Δεν είναι ιδεολογική διαφωνία όταν λες στην διεύθυνση, εγώ δεν λέω τέτοια πράγματα ή εγώ δεν υπογράφω αυτό το ελεεινό ρεπορτάζ που κάποιοι άλλοι συνέταξαν;
    Σε πόσους δημοσιογράφους έχει συμβεί; Ποια ήταν η συνέχεια;
    Ποιος μάγκας δημοσιογράφος πέταξε τα κωλόχαρτα της προπαγάνδας που του επέβαλαν να εκφωνήσει κάποτε στην ΕΡΤ και έκλεισε άρον-άρον το Κεντρικό Δελτίο;
    Τι γράψανε γι’ αυτόν την επομένη οι εφημερίδες; Ποιος συνάδελφος θέλησε να καταλάβει γιατί το έκανε; Γιατί έσπευσαν να τον συκοφαντήσουν ότι δήθεν έκανε θέατρο, καθώς είχε, τάχατες, κλείσει, ήδη, με άλλο κανάλι;
    Γιατί τόσο μικροί άνθρωποι συγκεντρώθηκαν σε αυτό το επάγγελμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να δούμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά... Λέει ο Δελαστίκ:
    1. "Επρόκειτο περί σχολίου καταγγελίας πολιτικού φαινομένου".
    2. Δεν αναφερόταν στην "Καθημερινή".

    Οπότε, για ποια ΜΜΕ γινόταν λόγος? Γιατλι για να χαρακτηριστεί κάτι "πολιτικό φαινόμενο" είναι κάτι ευρύ και όχι μεμονωμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΛΑΣΤΙΚ Ο ΔΕΛΑΣΤΙΚ

    ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο 10:56,
    ΑΦΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ,
    ΕΣΥ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΣ.
    ΤΕΛΙΚΑ,ΣΚΟΥΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΣΟΥ, ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ
    "ΜΑΓΚΑΣ".
    ΑΔΟΞΟ ΤΕΛΟΣ ΦΙΛΕ.

    ΥΓ:ΕΚΤΟΣ ΚΙ'ΑΝ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΣ
    ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ
    ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΜΟΥΡΗ
    ΣΤΟΥΣ ΜΟΥΡΟΧΑΥΛΟΥΣ ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αιδώς Αργείοι. Ο Δελαστίκ μίλησε πολύ σωστά. Αν νομίζουν κάποιοι έξυπνοι οτι το θέμα αυτό είναι προσωπικό και δεν αφορά ακόμα και τους αναγνώστες των εφημερίδων τότε ντρέπομαι για λογαριασμό τους. Για την Κ΄δεν έχω να πώ τίποτα. Ήδη με την απομάκρυνση απο τον Σκάϊ του Μπότσαρη και της Μπουγάτσου πήγε κι αυτή στον κάλαθο των αχρήστων όπως είχε πάει και η Ε΄καιρό πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί, αγαπητέ 11.02,
    ο κανόνας μισεί την εξαίρεση.
    Δεν ξέρει, ο δυστυχής, οτι οφείλει την ύπαρξή του σε αυτήν.
    Το καταθλιπτικά όμοιο αντιστρατεύεται το διαφορετικό, το εξαιρετικό. Το ζηλεύει, το φθονεί. Είναι ο φόβος, εν τέλει, της ανεξαρτησίας και της ευθύνης, που κρατάει τα πρόβατα στο μαντρί και όχι η επαπειλούμενη παρουσία του λύκου, που επικαλείται ο θυμόσοφος τσοπάνης.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ - ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ - ΟΛΟ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΠΟΥΣΤΡΙΛΙΚΙΑ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ - ΚΑΙ ΚΩΛΟΜΕΓΛΥΦΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 11:20 μμ


    Ρε κουφαλα,εισαι ο Ν.Σ?
    Η ο μυτ?
    Η "κουρελι"?
    Και νομιζα οτι ψοφησες ρε πουστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 11.24 ΟΧΙ ΡΕ, ΓΑΜΑΩ ΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ... ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΓΕΝΝΑΝΕ ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΤΗΣ

    ΠΕΡΝΑ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΩ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΜΥΓΔΑΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΩΛΑΝΤΕΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το πιο σημαντικό post με απίθανες προεκτάσεις για την μπανανία μας , τα ΜΜΕ, τους δημοσιογράφους και και...
    Έτσι δεν είναι Alexis ;
    Ή να ρωτήσουμε την πρεσβεία.

    ΥΓ:Το πρόβλημα μερικών είναι ο Δελαστίκ ή ποιός έχει σειρά και πως διαμορφώνεται σιγά - σιγά ενιαίο μέτωπο προπαγάνδας.(ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΟΝΤΑΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ).

    Είπαμε όσους το σύστημα δεν τους χωνέψει τους κάνει εμετό.

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 11:50 μμ

    --
    Καλα ντε!
    Υποθεση εκανα ρε πουστη.

    Υ.Γ
    Για να γαμησεις εμενα πρεπει να αποδειξεις οτι διαθετεις καποια .."πραγματα"...
    Και να ταχεις ..σε μεγαλυτερες διαστασεις....Γιατι ρε πουστη,ξερεις το ανεκδοτο?
    Το λοιπον ο αραπης γαμαει τον πιτσιρικα ,αυτος βαζει τα κλαμματα,ο αραπης το βαζει στους ωμους του να το παρηγορησει και να το καλμαρει..γυρναει στο χωριο και ο πιτσιρικας φωναζει:
    γαμησα τον αραπη ,γαμησα τον αραπη...
    και ο αραπης: οποιος εχει ματια βλεπει!.

    Την μαννα μου αποκλειεται,εχει πεθανει εδω και χρονια.


    τζων
    Ποιος εισαι γαμω το σοι σου?
    Κατι μου θυμιζεις και μου διαφευγει!

    Ισως κανω λαθος,αλλα παντως θυμαμαι καποιον πουστη που με αναγκασε να ψαξω το "Frontpage", και να κανω και εγω τα "arial" klp fonts.


    Αν με εννοεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επιτελους πλεον μπορω να το φωναξκαι να το αφιερωσω στα καλοπαιδα του press-gr



    ΑΛΗΤΕΣ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ


    ΑΛΗΤΕΣ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ


    Ολη η αληθεια για το απο που προερχεται η "ειδηση" του press-gr με τιτλο "Δύο Τουρκοκύπριοι "παρατηρητές" στην Ευρωβουλή!" ολη η αληθεια για το ποιος τους πληρωνει και γιατι ειναι αυτη-->

    Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Πέτρος Ευθυμίου, σχετικά με την επιστολή του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ, Γιώργου Καρατζαφέρη, προς τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Γιώργο Α. Παπανδρέου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:



    Σε μια πρωτοφανή για τα πολιτικά δεδομένα της χώρας μας προβοκάτσια σε βάρος του ΠΑΣΟΚ και του Προέδρου του, Γιώργου Α. Παπανδρέου, κατέφυγε σήμερα ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ, Γιώργος Καρατζαφέρης, με στόχο προφανώς να εξυπηρετήσει τόσο τα δικά του ιδιοτελή συμφέροντα που συνδέονται με την παρουσία του στην ελληνική πολιτική ζωή, όσο και για να τροφοδοτήσει με «υλικό» χυδαιότητας και παραπληροφόρησης, κάθε ενδιαφερόμενο και «διαθέσιμο» να πλήξει το ΠΑΣΟΚ.

    Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ, απέστειλε, σήμερα, και ώρα 1.37μ.μ. επιστολή με τηλεομοιοτυπία (FAX), στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και Πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, Γιώργο Α. Παπανδρέου, φροντίζοντας, ταυτοχρόνως, για λόγους μικροπολιτικού συμφέροντος, να την διοχετεύσει στα ΜΜΕ με ανακοίνωση Τύπου και χωρίς να αναμένει την επίσημη απάντηση του παραλήπτη, όπως οι κανόνες πολιτικής συμπεριφοράς και πολιτικού ήθους -που αποτελεί είδος εν ανεπαρκεία για τον κ. Καρατζαφέρη- επιβάλλουν, όταν μάλιστα το υποτιθέμενο θέμα για το οποίο καταφεύγει στην απαράδεκτη από κάθε άποψη ενέργειά του, στηρίζεται σε «πληροφορίες».

    Στην επιστολή αυτή, κατασκευάζοντας ανύπαρκτα γεγονότα, αναφέρεται σε υποτιθέμενη πρόταση της Σοσιαλιστικής Ομάδας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με την οποία υποτίθεται ότι συμφώνησε και η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, για την αντικατάσταση δύο Κυπρίων ευρωβουλευτών από Τουρκοκύπριους με το καθεστώς των "ευρωβουλευτών-παρατηρητών".

    Διαψεύδω με τον πιο απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο τον κ. Καρατζαφέρη και τις "πληροφορίες" του: Ουδέποτε επροτάθη από την Σοσιαλιστική Ομάδα ένα τέτοιο θέμα και προφανώς, ουδέποτε υπήρξε συμφωνία επί ανυπάρκτου προτάσεως.

    Ο στόχος του κ. Καρατζαφέρη είναι προφανής. Μέσω της παραπληροφόρησης και της φαιάς προπαγάνδας, να δημιουργήσει εντυπώσεις, σε μια περίοδο μάλιστα, που η μητρική του παράταξη ταλανίζεται από ένα μείζον σκάνδαλο για το οποίο ο κατά τα άλλα λαλίστατος κ. Καρατζαφέρης, δεν φαίνεται να έχει να πει κάτι.

    Μόνο που το Κυπριακό και τα θέματα της εξωτερικής πολιτικής είναι πολύ σοβαρά και σύνθετα προβλήματα για να αφεθούν στη διαχείριση του κ. Καρατζαφέρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε ανακοίνωσή του με αφορμή την απόλυση του δημοσιογράφου Γ. Δελαστίκ από την εφημερίδα «Καθημερινή», ο Συνασπισμός εκφράζει τη βαθιά ανησυχία και τη ριζική του αντίθεση «στο κύμα των απολύσεων και των σοβαρών αλλαγών που με αδιαφάνεια συντελούνται σε συγκροτήματα ΜΜΕ με θύματα, πέραν των απολυομένων, την ίδια την ενημέρωση και το λειτούργημα της δημοσιογραφίας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΥΡΙΕ ΔΕΛΑΣΤΙΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ.
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟΛΥΕΣΤΑΙ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
    ΕΣΕΙς ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 12:16
    ΠΡΟΒΑΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΙΣ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ;
    1.ΠΟΣΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ.
    2.Η διακίνηση τύπου με τι ποσό επιδοτείται ετησίως ;

    ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΑ . Η ΘΕΙΑ ΛΟΛΑ;

    ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο κ.Καρατζαφερης δηλωσε οτι αν το ΛΑ.ΟΣ γινει κυβερνηση θα εξαφανισει την διαπλοκη.
    Εμεις ειπε δεν ειμαστε σαν το πασοκ που αλλα λεει αλλα κανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΡΟΣ 12.16

    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΤΣΑΤΣΟΣ ΥΠΑΛΗΛΑΚΟΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΔΕΛΑΣΤΙΚ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΜΕ ΗΘΟΣ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ.
    ΔΕΞΙΑΡΑ ΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΕΙ
    ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΥΝΗΣΗ ΚΥΡΙΕ ΕΥΘΥΜΙΟΥ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΘΥΜΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΑΣ
    ΚΙ'ΑΝ ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΔΕΙΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ 10ΕΤΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 12.32 KAΛΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΕΡΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ"..

    ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΑΡΧΕΣ???


    ΑΛΗΤΕΣ


    ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ


    ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΞΕΓΑΝΩΤΟΙ


    ΓΛΥΦΤΕΣ


    ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ


    ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ


    ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ


    ΑΘΛΙΟΙ


    ΛΑΤΕΡΝΕΣ


    ΑΗΘΕΙΣ


    ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ


    ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΔΕΣ


    ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΕΙΦΤΕΣ


    ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ


    ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η επιστολή Δελαστίκ εκθέτει τον συντάκτη της!
    Τόσοι και τόσοι έχουν «απολυθεί» για πολιτικούς και ιδεολογικούς λόγους από εφημερίδες και άλλα ΜΜΕ, κανέναν, όμως, δεν ξέρω να σημειώνει:
    «Τρίτον, επειδή η ζητηθείσα παραίτηση ισοδυναμεί με
    απόλυση, πρέπει να με απολύσουν ευθέως, αναλαμβάνοντας
    και τις όποιες πολιτικές συνέπειες αυτής της επιλογής.»

    Ως τι ο κ. Δελαστίκ καλεί την εφημερίδα να αναλάβει τις «πολιτικές συνέπειες, αυτής της επιλογής»;
    Προφανώς δεν μιλά ως δημοσιογράφος, αλλά ως αντίπαλη πολιτική «δύναμη».
    Θα περιμένουμε την επόμενη επιστολή του για να μάθουμε ποιο κόμμα θα στηρίξει στις εκλογές. Νομίζω ότι ήδη συντάχθηκαν ανακοινώσεις κομμάτων , που στηρίζουν τον κ. Δελαστίκ και επισημαίνουν τις πολιτικές συνέπειες για την Καθημερινή.

    Αλήτες κομματόσκυλα- ζητώ συγνώμη, αλλά κάπου εδώ εξαντλήθηκε η υπομονή μου- όταν εξαναγκάζονταν σε παραίτηση άλλοι δημοσιογράφοι για ιδεολογικούς λόγους και σε πολύ χειρότερη μορφή, πού είσαστε; Γι΄αυτούς δεν βρήκατε μισή κουβέντα να πείτε, καθώς δεν ήταν ομόσταυλοί σας. Άρα, το όποιο ενδιαφέρον σας έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με το κομματικό σας συμφέρον και όχι με την δημοκρατία, τον φιλελευθερισμό και την διατύπωση ελεύθερης γνώμης στα ΜΜΕ.
    Είστε γελοίοι και άξιοι της χλεύης των πολιτών. .. και τιποτένιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ?
    ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΥΡΙΕ ?
    ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ,
    ΘΑ ΝΟΜΙΣΕΙ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΘΕ Σ'ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΥΝΗΣΕΙ
    Η ΕΣΤΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τζων,
    θα σε μαλωσω.Αποκτησες συνηθεια να γραφεις και σχολια ανωνυμα ?και μετα οταν στη πεφτουν ,χραπ,να και το νικ με σχολιο-απαντηση.Τς,τς,τς,τς.
    naughty boy,ΤΖΩΝΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΙΚΟΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
    ΚΑΙ ΞΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το ανθρωποειδές που έγραψε το σχόλιο 10:56 επιβεβαιώνει ότι δεν καταγόμαστε από τους πιθήκους αλλά από ερπετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι αξιοπρεπείς άνθρωποι δεν υπογράφουν έτσι, Κύριε.
    Δεν υπογράφουν ποτέ:
    Με αξιοπρέπεια
    Γιώργος Δελαστίκ.

    Όχι, Κύριε, δεν είστε αξιοπρεπής.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. EDO MESA I MALAKIA KAI I ABELOFILOSOFIA PAEI SINEFO!!

    TA KSEVRAKOTA ZIVAGO VALAN FRAKO KAI TREXAN STON ASTERA KAI STA KOTERA NA GAMISOUN KAI AYTA !!
    OUST APO EDO PASOKISTAN TOU KERATA.

    POYLISATE TA PANTA SE 20 XRONIA MESA KAI TOLMATEA ESEIS NA ASKEITE KRITIKI?

    ME TI EXEGYA RE KATHIKIA ? ME TI MOUTRA VRE LIMARIDES LIMOKONTOROI POU GINETE KAI MEGALOASTOI?
    POU GINATE KYVERNISI ME ZIVAGO KAI TRYPIES KALTSES KAI TORA MATHATE NA FORATE METAXOTA VRAKIA?
    POU DEN EIXATE NA FATE KAI RIMAXATE OLES TIS VIOMIXANIES ME TIS KRATIKOPOIISEIS?

    KSEXASATE RE ALITIRIO PEINASMENOI TON ORGANISMO ANASYGROTISEIS EPIXEIRISEON? POSA FAGATE? POSES THESEIS AVANTZO DOSATE RE SE KATI ALITES MESA STIS EPIXEIRISEIS POU TIS XREONATE ME DANEIA KAI META TIS POULOUSASATE SE DIKA SAS KOMATOSKYLA GIA MIA DRAXMI?

    ALITES E ALITES!
    ANOIXTE RE TOUS FAKELOUS AUTOU TOU ORGANISMOU KAI TOTE NA DEITE BOXA KAI VROMA RE ALITES POU KLEISATE SPITIA KAI KATASTREPSATE KOSMO KAI KOSMAKI.
    ALLA AYTA EYKOLA TA KSEXNANE OI ALITES OI ERGOTOPATERES SAS..POU PAIRNAN MISTHOUS PAXYLOUS KAI XTIZAN SPITIA KAI EKSOXIKA.

    ANA XATHITE LOIPON.
    AN TOLMATA ANOIXTE TA ARXEIA RE
    EXOUN ISTORIKO ENDIAFERON GIA TA KOPROSKYLA TOU KOMATOS SAS


    ANA XATHEITE APO EDO!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ο Τζων το εγραψε το σχολιο των 10.56

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. EDO MESA I MALAKIA KAI I ABELOFILOSOFIA PAEI SINEFO!!

    TA KSEVRAKOTA ZIVAGO VALAN FRAKO KAI TREXAN STON ASTERA KAI STA KOTERA NA GAMISOUN KAI AYTA !!
    OUST APO EDO PASOKISTAN TOU KERATA.

    POYLISATE TA PANTA SE 20 XRONIA MESA KAI TOLMATEA ESEIS NA ASKEITE KRITIKI?

    ME TI EXEGYA RE KATHIKIA ? ME TI MOUTRA VRE LIMARIDES LIMOKONTOROI POU GINETE KAI MEGALOASTOI?
    POU GINATE KYVERNISI ME ZIVAGO KAI TRYPIES KALTSES KAI TORA MATHATE NA FORATE METAXOTA VRAKIA?
    POU DEN EIXATE NA FATE KAI RIMAXATE OLES TIS VIOMIXANIES ME TIS KRATIKOPOIISEIS?

    KSEXASATE RE ALITIRIO PEINASMENOI TON ORGANISMO ANASYGROTISEIS EPIXEIRISEON? POSA FAGATE? POSES THESEIS AVANTZO DOSATE RE SE KATI ALITES MESA STIS EPIXEIRISEIS POU TIS XREONATE ME DANEIA KAI META TIS POULOUSASATE SE DIKA SAS KOMATOSKYLA GIA MIA DRAXMI?

    ALITES E ALITES!
    ANOIXTE RE TOUS FAKELOUS AUTOU TOU ORGANISMOU KAI TOTE NA DEITE BOXA KAI VROMA RE ALITES POU KLEISATE SPITIA KAI KATASTREPSATE KOSMO KAI KOSMAKI.
    ALLA AYTA EYKOLA TA KSEXNANE OI ALITES OI ERGOTOPATERES SAS..POU PAIRNAN MISTHOUS PAXYLOUS KAI XTIZAN SPITIA KAI EKSOXIKA.

    ANA XATHITE LOIPON.
    AN TOLMATA ANOIXTE TA ARXEIA RE
    EXOUN ISTORIKO ENDIAFERON GIA TA KOPROSKYLA TOU KOMATOS SAS


    ANA XATHEITE APO EDO!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στην εφημερίδα που διευθύνει ο κ. Δελαστίκ δημοσιεύθηκε (ανώνυμα) ότι ο Παπαχελάς που ανέλαβε διευθυντής στη Καθημερινή "διορίσθηκε" από τους Αμερικάνους.

    Ο κ. Παπαχελάς (ανωνύμα πάντα) έπρεπε να γράψει στην εφημερίδα του ότι ο συντάκτης διεθνών θεμάτων επί 20 χρόνια έβλεπε τα ρώσικα τάνκς να εκπολιτίζουν το κόσμο (Αφγανιστάν κλπ) όπως οι μπαλαρίνες των Μπολσόι και να μη μπορεί να εξηγήσει ακόμη (χωρίς θεωρίες συνωμισίας) πως κατέρευσε σ' ένα βράδυ ο θαυμαστός κόσμος του "υπαρκτού σισιαλισμού".

    Αντί αυτού η διεύθυνση της Καθημερινής ζήτησε από τον κ. Δελαστίκ να υποβάλει τη παραίτηση του από την εφημερίδα που διευθύνει πλέον ένας πράκτορας των Αμερικάνων.

    Βιάσθηκε όμως γιατί είναι σίγουρο ότι ο κ. Δελαστίκ θα το έκανε από μόνος του γιατί δεν μπορούσε να είναι υφιστάμενος ενός λακέ των Αμερικάνων.

    Όταν αρχίζεις ανταρτοπόλεμο πρέπει να είσαι έτοιμος να αποδεχθείς και τις ανάλογες απώλειες.

    Αν η Καθημερινή δεν απαντούσε στη "πρόκληση" αυτή θα ήταν σαν να σε φτύνουν και να κοιτάς αν βρέχει.
    Αν ο Δελαστίκ συνέχιζε να εργάζεται στη Καθημερινή θα ήταν σαν το ανέκδοτο "λέμε και καμιά μαλακία να περνάει ή ώρα"

    Τώρα τα άλλα περί απολύσεων, ελευθερίας του συντάκτη να αρθώνει πολιτικό λόγο, κατευθυνόμενων ΜΜΕ κλπ είναι πράγματα που έχουν λυθεί από τη ζωή εδώ και πολλά χρόνια και να κάνουμε τους έκπληκτους και αγανακτισμένους σήμερα είναι τουλάχιστον υποκρισία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 12.54
    ξεχασες να μας πεις και για τα ομολογα,λαμογιο της μπλε ξεφτιλας.ουστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 12:44 πμ

    --
    You bad .
    Too bad!

    As i said "τζων" οχι "τζωνυ!",is my nickname.
    Of course there is not any copyright.
    Selfunderstanding,i could say.

    Who ρε πουστη you are??
    corell Lara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 12:43 γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος.

    Σου αρέσει - δεν σου αρέσει παραμένει γεγονός ότι η απόλυση Δελαστικ σηματοδοτεί απροκάλυπτη αμερικανοκρατία.

    Το γεγονός και όχι το πρόσωπο είναι το σημαίνον.

    Στήριξα την "Κ", όταν η "Κ" στήριζε εθνικές και πατριωτικές θέσεις.

    Γι ΄ αυτό φωνάζω , όντας απλός αναγνώστης, μη έχοντας κανένα προσωπικό συμφέρον ,
    ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

    ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ, Ο ΡΙΣ ΚΑΙ Ο 007-ΘΒ(ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. WHO YOW ME ?ΡΕ
    H
    WHO YOW WHO ? PE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 12.44 'Η ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΕΡΙΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΓΙΕ το βασικό πρόβλημα είναι πως υπογράφει ο κάθε Δελαστικ;
    Ή ποιός έχει σειρά και ποιός καθαρίζει - καθορίζει τι ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ.

    - Ρητορική ερώτηση.Έχει απαντηθεί πριν απο χρόνια.
    Η ΄΄ΑΓΟΡΑ΄΄ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΗΣ.

    ΥΓ:ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΄΄ΡΥΘΜΙΣΟΥΛΑ΄΄ ΓΙΑ ΤΗΝ ΄΄ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ΄΄.

    @12:54
    Έστω ότι έτσι όπως το θέτεις μπορεί να έχεις και ένα ΔΙΚΙΟ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ - ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΛΥΓΕΡΟΥ - ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ , ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΧΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙ....

    ΜΠΕΕΕΕΕ.......ΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 1:08 πμ

    Μωρη μαλακο

    WHO YOW ME ?ΡΕ
    H
    WHO YOW WHO ? PE

    --
    Chiness i don't undestand.
    I am asking "Who? you are?"

    Leave behind "who i am "

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΤΖΩΝΥ ΜΟΥ,
    ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΑΦΗΣΩ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 1.27 ΑΦΟΥ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕΤΩΠΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ για να μειωθούν οι λαικές αντιδράσεις στα θέματα που θα προσπαθήσουν να μας επιβάλουν.Θέλετε μερικά;Διαλέχτεεεεεε

    ΄΄Μοιρασιά΄΄ στο Αιγαίο
    Ασφαλιστικό
    Κυπριακό αλά Ανάν
    Σκοπιανό
    Θράκη - μειονότητες

    Και λίγη σημειολογία:
    Ρεπούση - Κουλούρη - Λιάκος ΄΄αγαπημένα παιδιά΄΄ του ΔΟΛ .
    προβάλονται κατά κόρον και δυσανάλογα οι απόψεις του απο τα μέσα του συγκροτήματος.
    Τσουπ η Καθημερινή δίνει ολοσέλιδη προπαγανδιστική συνέντευξη της Ρεπούση ΜΕ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΄΄ΣΩΣΤΕΣ΄΄ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Και έχεις και το μπαμπούλα του Χριστόδουλου και του Καρατζαφέρη για να ΄΄φάμε΄΄ το φαί μας.
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΚΕΜΠΕΛΣ........


    ΚΑΛΩΣΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΖΩΝΥ ΜΟΥ,
    ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΑΦΗΣΩ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.

    1:27 πμ

    --
    Οταν λεμε "αγγλιστι"!(μπλιαχ!)
    "leave behind",εννοουμε ρε παλιοπουστρα κατι σαν "ξεχασε το" "αστο" η κατι τετοιο..

    Δεν εννοουμε να "στο αφησω πισω"!
    Προφανως το μυαλο σου παει να "στον βαλω απο πισω"...
    Ρε πουστη τελικα ,"γλωσσα λανθανουσα".... μα την παναγια σε περασα για μια γκομενα που με ερωτευθηκε παλιοτερα ,σε νομιζα για γυναικα τελος παντων...
    Τωρα καταλαβα οτι εισαι "Ο" τελος παντων ανδρας ,τουλαχιστον ετσι σε εχουν πολιτογραφησει...
    Χεστηκα εγω αμα εισαι πουστης.
    Τι κουμαντο θα κανω εγω στον κωλο σου?

    Νομιζω με εννοεις.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Άγιε
    Βλέπω παρακολουθείτε ενεργά το συγκεκριμένο ποστ , απόψε.

    Οφείλεται στο ότι «η νύχτα βγάζει επίσκοπο κι η αυγή μητροπολίτη» ;

    Επισημαίνω το δηλητηριώδες ενδιαφέρον σας για την δεοντολογία της προς ΕΣΗΕΑ επιστολής.

    Σημειολογικά έχετε δίκιο, κι εμένα με «χάλασε» η Αξιοπρέπεια.

    Είναι όπως η περίπτωση αυτών που συστήνονται, δια ζώσης ή στο τηλέφωνο, και αυτο-παρουσιάζονται «ο Κύριος Τάδε».
    Ποτέ δεν παρουσιάζεις τον εαυτό σου σαν Κύριο, εξυπακούεται (ότι είσαι), εφόσον η στάση και η συμπεριφορά σου το υποβάλλει.

    Όμως η κρισιμότητα του ζητήματος, πιστεύω, επιβάλλει να ξεπεράσουμε την ενόχλησή μας για τα ελάσσονα.

    Διότι τα μείζονα είναι αυτά που γράφει ο 1:36 και πολλά περισσότερα που έρχονται και είμαι σίγουρος ότι γνωρίζετε.

    Ο Προφήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΖΩΝΥ
    ΜΗΝ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΣΑΙ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΛΙΑΧ
    ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΤΟ ΣΠΗΚΑΡΕΙΣ
    ΚΑΛΑ ΒΛΕΠΩ,
    ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΓΛΕΖΙΚΗ ΕΦΕΣΗ .
    ΜΗΝ ΠΑΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΑΔΕΡΦΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. H OYΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΕΛΙΣ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ 1-2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΓΕΝΝΑΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑΘΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΕΑΡΕ ΑΜΥΗΤΕ 1:58!
    Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ
    ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ
    ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ.


    Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 1:55 πμ

    --
    Καλα σημερα με βρηκες στις αυπνιες.
    Ρε πουστη εισαι ο Ν.Σ?

    Η ποιος διαολος τελικα εισαι?

    τζωνυ ηταν το παλιο μου βαπτιστικο,πριν αναστηθω οπως ο κυριος σου ρε μαλακα!

    3 μερες πεθαμενος που λενε και μετα κανει μια ετσι και βγαινει απο τον ταφο...

    Τι δηλαδη ο κυριος σου μονο μπορει να κανει αυτη τη μαγκια?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. O Delastik einai arketa aristeros gia ta gousta tou roufianou Papafakela. Ti na kanoume? Paei kai i Kathimerini. Mipws i sundesi Papaxela-Kathimerinis einai prospatheia twn Amerikanwn na anakopsoun tin filorwsiki strofi tou Karamanli? Lew mipws.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπερβολική αντίδραση. Σαν νέος δημοσιογράφος που θέλω ίσως και να βλέπω ρομαντικά τα πράγματα πιστεύω ότι η "Κ" έχει επιδείξει σωστή κρίση με ανάδειξη θεμάτων απ' τον ελληνικό και διεθνή χώρο που δύσκολα βρίσκουν θέση σε άλλα μέσα ενημέρωσης. Η απόλυση ενός ανθρώπου δεν είναι ποτέ ευχάριστο γεγονός αλλά δεν μπορεί πάντα να αναζητείται πολιτικό κίνητρο πίσω απο την απόφαση ενός newsroom να μεταβάλλει ενδεχομένως τον χαρακτήρα του και να ανανεωθεί. Τι να πουν τόσοι και τόσοι που έχουν χάσει τις δουλειές τους, άνθρωποι του μεροκάματου, σε δουλειές πολύ λιγότερο υποκείμενες σε αλλαγές απ' την δημοσιογραφία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 2:29
    Ταλαίπωρη Ελλάδα , ενημερωνόσουν από ανθρώπους με κριτήριο Δελαστικ, τώρα ενημερώνεσαι από ανθρώπους με κριτήριο Ευαγγελάτου - όπως το δικό σου.

    Το ανησυχητικό δεν είναι αυτά που γράφεις, είναι ότι τα πιστεύεις για σωστά.


    Τώρα με διοικεί μια αλλοίθωρη νεολαία, μια τσογλανοπαρέα που κάνει κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γεια σου ρε πρωην Τζωνυ, νυν Τζων.

    Σα να λεμε:

    Πρωην ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Α', νυν ΜΑΛΑΚΑΣ Α'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΖΩΝΥ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΑ ΧΩΝΩ .
    ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 2:00
    ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΛΑ
    ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΖΩΝΥ ΕΓΙΝΕΣ ΤΖΩΝ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΤΟ
    ΒLOG ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ.
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΖΩΝΑΡΟΣ ΕΠΙ ΤΟ ΑΝΔΡΟΠΡΕΠΕΣΤΕΡΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γεια σου ρε πρωην Τζωνυ, νυν Τζων.

    Σα να λεμε:

    Πρωην ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Α', νυν ΜΑΛΑΚΑΣ Α'

    8:32 πμ

    --
    Καλα δεν λεω,να σου πω με κολακευει κιολας,εχω θαυμαστριες!
    Χα!
    Αλλα ρε γιατι ντρεπεσαι να πεις με ποιο νικ σε ξερω/με ξερεις?

    Ποιος διαολος εισαι ρε?
    Δεν εχει καμμια σημασια ουτως η αλλως,αλλα ρε λεγε ΠΟΥ ?? και ΠΩΣ?? τα λεγαμε ...
    Αποκλειω παντως το "Τ",αλλα δεν ειμαι και 100% σιγουρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ:

    ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ. ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Φίλοι μου 1.10και 1.53,
    Πράγματι, (το) πώς υπογράφει ο Δελαστίκ δεν είναι (το) σημαντικό.
    Το πώς επιθυμεί να παρουσιάσει τον εαυτό του σε σχέση με το ζήτημα θα μπορούσε να είναι ερμηνευτικά χρήσιμο.
    Οι επισημάνσεις σας για τις νεοφιλελεύθερες τάσεις στο Τύπο και όχι μόνο είναι ορθές, μόνο που φανταζόμουν ότι ήταν «αναγνωρίσιμες» εδώ και καιρό.
    Οι τροχιά αυτή, του κυρίαρχου Τύπου, δεν πρέπει, όμως, να ερμηνεύεται ξεχωριστά από την απαξίωση του δημοσιογραφικού επαγγέλματος και της «γνώμης» σε συνδυασμό - πάντοτε -με τις παρατηρήσεις των: 12.43 και 11.02.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ο Δελαστίκ είναι κόσμημα δημοσιογράφου, σοβαρός σαν προσωπικότητα και λόγος για πολλούς μη νεοδημοκράτες αλλά και νεοδημοκράτες με ελεύθερο πνεύμα, να διαβάζουν Καθημερινή. Αυτός θα βρει δουλειά και καλύτερη. Η Καθημερινή πώς θα τον αντικαταστήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. TΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΒΓΗΚΑΝ ΠΑΓΑΝΙΑ.ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΠΑΠΑΧΕΛΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΟΙ (ΕΛΛΙΣ,ΙΓΝΑΤΙΟΥ,ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ,ΣΜΑΙΛΗΣ,ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ). ΟΛΟΙ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ.ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΓΛΕΙΦΟΥΝ.ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΒΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΜΕΤΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΕΛΑΣΤΙΚ ΣΤΗΝ ΨΕΥΤΟΣΕΜΝΟΤΥΦΗ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗ ΤΗΣ κ.Ε. ΒΛΑΧΟΥ- και Κ. ΑΛΑΦΟΥΖΟΑΣΠΡΟΝΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΤΖΩΝ Η ΤΖΩΝΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥ ΤΑ (ΤΟΝ) ΧΩΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εχετε υπερβεί κάθε όριο. Σας κόβω δια παντός. Δεν θα ξανδείτε το ip μου εδώ μέσα. ΑΝ δεν μπορείτε να υπερασπιστείτε τις επιλογές σας και αν αφήνετε τόσο εύκολα να σπιλώνονται άνθρωποι σαν τον Γιώργο Δελαστίκ, άντε γεια. Δεν έχω λόγους να σας ξαναδιαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 5:15 μμ
    --
    Και δεξια να μην σε κοψει κανενα αυτοκινητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *