GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Οι σύζυγοι των συζύγων...

Πολύ σωστά το "ΘΕΜΑ" ασχολείται με τα περιουσιακά στοιχεία και το αυξημένο πόθεν έσχες της συζύγου του Γ. Βουλγαράκη από τότε π...

Πολύ σωστά το "ΘΕΜΑ" ασχολείται με τα περιουσιακά στοιχεία και το αυξημένο πόθεν έσχες της συζύγου του Γ. Βουλγαράκη από τότε που αυτός έγινε υπουργός.
Γιατί δεν κάνουν όμως μια έρευνα και για άλλες -και άλλους- συζύγους υπουργών (Εμείς δεν έχουμε - ακόμη- τέτοιες άκρες); Όπως για παράδειγμα της κυρίας Αλογοσκούφη και του κυρίου Κούβελου- αυτός είναι ο σύζυγος της κυρίας Μπακογιάννη. Ή για την κυρία Ζαχαρέα -σύζυγο του κ. Ρουσόπουλου- της οποίας το δημοσιογραφικό ταλέντο ανακαλύφθηκε -και αμοίφθηκε ανάλογα- μόλις τα τελευταία χρόνια. Ας πάνε και στις χαμηλότερες κυβερνητικές βαθμίδες.

63 σχόλια

  1. Απο την εποχη της συζυγου του υφυπουργου Βαληνακη,που δεχτηκε ανηλεητα πυρα απο μεριδα δημοσιογραφων,μου εμεινε μια απεχθεια για τετοιου ειδους "θεματογραφια"...

    Αλλο ο συζυγος ,αλλο η συζυγος,δεν συμφηφιζονται κατ αναγκην..

    Ο συζυγος υπουργος ειναι αλλο πραγμα,και η συζυγος του αλλο πραγμα..

    Νομιζω καποτε αυτο πρεπει να γινει σεβαστο ,και διακριτο...

    Η συζυγος αν εχει διαπραξει κατι μεμπτον να αντιμετωπιζεται ως ατομο και οχι ως συζυγος.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο λαός δίνει 90% σε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-Λάος. Ας τους λουστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε φιλε Τζων.
    Στην Ελλαδα ζουμε.Η αποψη σου ειναι στη σφαιρα μιας ιδανικης καταστασης που δεν εφαρμοζετε πουθενα.Ακομη και στο εξωτερικο και στα προηγμενα πολιτικα κρατη θα δεις πως το θεμα των δραστηριοτητων της συζυγου ενος δημοσιου προσωπου μπαινει στο τραπεζι της δημοσιοτητος και του αυστηρου ελεγχου.Φαντασου στην Ελλαδα που δεν θαλεγα οτι ειμαστε και τοσο προηγμενοι πολιτικα.
    Δικαια λοιπον η δραστηριοτητα της συζυγου τιθενται στον ελεγχο της δημοσιοτητας.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τζων... και πάλι 1000 δίκια, αλλά σε ποιούς τα λες?

    στους λοιδωρούντες

    babis

    το όνομα Δήμητρα σου λέει κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυριε babis
    Εξακολουθω να εχω τις αντιρρησεις μου.

    Και επαναλαμβανω εαν η συζυγος καποιου εμπλεκεται σε "σκανδαλο" "παρανομια" να αντιμετωπιζετε ως ατομο και δικαστικα.

    Οχι προεκλογικα να ανακαλυπτουμε οτι η γυναικα του Βαληνακη,δουλευε σαν εξασκουμενη στο γραφειο του "μακης κεχαγιογλου",και να το κανουμε πρωτοσελιδα.Παραλειποντας μαλιστα οτι τοτε ηταν ελευθερη και δεν ειχε καμμια σχεση με τον Βαληνακη. Αυτο δεν την "θετει στο επικεντρο της δημοσιοτητας".Αυτο μου δημιουργει απεχθεια,και εντασσεται στον βρωμικο πολεμο του ΠΑΣΟΚ "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα".


    Και η Ζαχαρεα ,εχει πολλα χρονια δημοσιογραφικης παρουσιας ,μην ξεχναμε οτι μεχρι προτινος ηταν "κεντρικη" στο δελτιο του ΜΕΓΚΑ.Να υποθεσουμε οτι ο συζυγος της ελεγχει και το ΜΕΓΚΑ?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχει κανένα νόημα η συζήτηση αυτή. Αν θέλουμε τα περιουσιακά στοιχεία να μην παίζουν ρόλο στην πολιτική πρέπει να αλλάξει ο τρόπος εκλογής των βουλευτών. Έχετε αντιληφθεί πόσα χρήματα χρειάζεται να ρίξει κάποιος για να γίνει βουλευτής στην Α΄ Αθηνών; Το ίδιο το σύστημα προϋποθέτει είτε μεγάλο αποθηκευμένο κεφάλαιο, είτε πλούσια σύζυγο είτε διαπλοκή για να αντέξεις στην οικονομική πίεση των εκλογών.
    Υπάρχουν βέβαια οι φωτεινές εξαιρέσεις. Και έχουν όνομα. Σταθάκης - Δημαράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αλλάξει ο τρόπος εκλογής των βουλευτών.
    -
    Ακουμε προτασεις.

    (Και οχι επιλεκτικα ονοματα ,με φωτεινες εξαιρεσεις...
    Ισως υπαρχουν και αλλοι ακομα πιο "φωτεινοι").

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στη χωρα μας επειδη δεν εχουμε πλουσιες οικογενειες απο πολυ παλια , εχει δημιουργηθει ενα κλιμα σε βαρος των πλουσιων σε βαθμο που ο πλουτος να ειναι συνωνυμο της κλοπης.
    Στη δεκαετα του 90 βρισκομουνα σε μια χωρα του εξωτερικου και γνωρισα ενα πλουσιο πολιτικο της χωρας αυτης.Εκει για πρωτη φορα βρεθηκα καταματα με το προβλημα.Ειδα λοιπον οτι καλυτερα ενα ευπρεπη και χορτασμενο πλουσιο με αρχες και ορεξη για δουλεια απο ενα τυχαρπαστο υποκριτη και ψευτη πολιτικαντη που χωρις ερμα υποστηριζει δηθεν τα συμφεροντα των αδυνατων.
    Αληθεια τοχετε σκεφτει αυτο?
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλε τζων
    Σε ποια χωρα θα μπορουσε να υπαρξει κεντρικη παρουσιαστρια πολιτικης εκπομπης συζυγος υπουργου υπευθυνου για τα θεματα αυτα? Την επομενη της υπουργοποιησης του κυριου Ροσοπουλου η κυρια επρεπε πλεον να ασχολειτε με τη συγραφη το πολυ καποιου βιβλιου αν ειχε και αυτη και αυτος οποιαδηποτε στοιχειωδη
    ευπρεπεια!!
    Ελεος μην τρελαθουμε κιολας παμε να κανομε το μαυρο ασπρο?
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχώς φίλε μου τζων ο μόνος τρόπος για να δούμε και ανθρώπους που μπορούν να προσφέρουν στα κοινά αλλά δεν έχουν μεγάλη οικονομική επιφάνεια είναι η "λίστα" και επαφίεται στην τιμιότητα και στην κρίση του αρχηγού να κάνει τις καλύτερες επιλογές και να μην επηρεαστεί από "χορηγούς" . Το ξέρω ότι και αυτό το σύστημα "μπάζει", αλλά μόνο έτσι θα δούμε και "μη πλούσιους" στα βουλευτικά έδρανα.
    Τα ονόματα τα ανέφερα γιατί πρέπει κάποιος να τους αναγνωρίσει και να τους τιμήσει, χωρίς καμία ιδιοτέλεια. Αν ξέρεις κι εσύ άλλα πες τα. Στο κάτω κάτω όπως θάβουμε τους πλούσιους ας τιμήσουμε και τους βουλευτές που δεν δίνουν μια περιουσία για να εκλέγονται, για να "διαβάζονται" και να "προβάλλονται".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην Αθήνα- και πόσο μάλλον στην περιφέρεια της Α' Αθήνας- υπάρχουν χιλιάδες δικηγόροι κι άλλοι τόσοι συμβολαιογράφοι.... Κάποιοι όμως εξαιτίας των πολιτικών τους γνωριμιών εξασφαλίζουν μεγάλες δουλειές με διάρκεια κ' χρήμα και δρουν μονοπωλιακά!
    Μη τρελαθούμε τώρα... στην Ελλάδα δυστυχώς είμαστε... δεν μπορεί να τρώει ο σύζυγος και της συζύγου να μην δίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγνωμη για τα ορθογραφικα μου καταρχην και συνεχιζω φθανοντας στο θεμα της Δημητρας που ετεθη απο αλλο.
    Ζησαμε τα γεγονοτα της περιοδου πριν το Ωνασειο ,της πρωθυπουργιας 93-96,της εκλογης του Σημιτη.Ολα αυτα εχουν στενη σχεση και μη απομονονουμε τη δραση της Δημητρας,για την οποια και το ΠΑΣΟΚ εχει λαβει τη θεση που εφαρμοζει ηδη τοσα χρονια για την περιπτωση της.
    Το σημερινο ΠΑΣΟΚ και ο προεδρος ΓΑΠ δεν ειναι και πολυ ευτυχη για τη δραση της κυριας αυτης.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυριε babis

    Σε ποια χωρα θα μπορουσε να υπαρξει κεντρικη παρουσιαστρια πολιτικης εκπομπης συζυγος υπουργου υπευθυνου για τα θεματα αυτα?
    -
    Και γιατι παρακαλω ειναι "υπολογη" ΜΟΝΟΝ αυτη και οχι ο σταθμος?

    Την επομενη της υπουργοποιησης του κυριου Ροσοπουλου η κυρια επρεπε πλεον να ασχολειτε με τη συγραφη το πολυ καποιου βιβλιου αν ειχε και αυτη και αυτος οποιαδηποτε στοιχειωδη ευπρεπεια!!
    -
    Ασε και εχουμε χειροτερες εμπειριες απο κατι τετοιες .."συγγραφεις".

    Ελεος μην τρελαθουμε κιολας παμε να κανομε το μαυρο ασπρο?
    -
    Πρεπει να εχεις προσωπικα με την εν λογω κυρια.
    Μαυρο -ασπρο ειναι να μας λες οτι αυτο ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια,χωρις ουτε να μας λες "κατω απο ποιους ορους επηλθε αυτη η συμφωνια".
    Σε ξαναρωταω, ο συζυγος της ελεγχει το ΜΕΓΚΑ?Νομιζω ουτε για αστειο δεν μπορει να ισχυριστεις κατι τετοιο.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 10:07 πμ
    βασιλης
    οπως σωστα επισημαινεις και η λιστα "μπαζει" και μπαζει ,θα προσθετα εγω,απο ολες τις μπαντες.

    Δεν αναφερομαι στο τυχαιο γεγονος ο Ανδρεας Παπανδρεου διορισε με την λιστα βουλευτες τον γυιο του και τον αλλαδελφο του Κατσιφαρα...

    Δημιουργει μια καποια δικτατορια,μου ειναι εξαιρετικο δυσκολο να πιστεψω οτι ενας φτωχος και ασημαντος (πλην τιμιος!),θα εκπροσωπησει καλυτερα τα συμφεροντα μου απο καποιον "πετυχημενο" και τελος παντων δημιουργημενο.
    Εχω παραδειγματα πετυχημενων που καποτε τα βροντηξαν στον αρχηγο τους ,αλλα κανενα ενος φτωχου (και τιμιου!) που να εκανε το ιδιο.

    Αμα ειναι να μιλαμε με ευχολογια και μακαρι...ασε δεν θα καταληξουμε πουθενα.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειναι γνωστο οτι οι επιχειρηματιες κανουν η θελουν να κανουν παντα τη δουλεια τους.Ειναι κλασικη η ρηση του Μποδοσακη για το θεμα αυτο,οταν ρωτηθηκε τι ψηφιζει? "Με το γκουβερνο βρε"!!!!!
    Σημασια εχει τι κανουν οι πολιτικοι και ποια μυνηματα εκπεμπουν.Θα κατηγορησουμε τωρα οτι φταινε οι επιχειρηματιες του ΜΕΓΑ η του ΑΛΦΑ που ηταν και ηθελαν να ειναι εργοδοτες της κυριας Ρουσοπουλου?Αυτοι φταινε
    η μικροτητα και η εμετροεπεια της κυριας και του κυριου?
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. A, υπέροχα - όπου σας βολεύει ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΠΑΣΟΚ - όπου όχι είναι συνέχιση το ένα του άλλου.


    ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΔΟΣ

    ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΥΒΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάποιοι όμως εξαιτίας των πολιτικών τους γνωριμιών εξασφαλίζουν μεγάλες δουλειές με διάρκεια κ' χρήμα και δρουν μονοπωλιακά!

    10:10 πμ

    --
    Φιλε αυτο ειναι σχετικο με το "ασυμβιβαστο".
    Και ειναι πολυπλοκο ζητημα.
    Δηλαδη καποιος πετυχημενος ας πουμε δικηγορος θα κλεισει το γραφειο του αμα γινει βουλευτης??
    Οχι βεβαια. Θα βαλε την γυναικα του υπευθυνη,και αν δεν εχει γυναικα θα βαλει καποιον υπευθυνο και στην ουσια αυτος θα εξακολουθει να ειναι το αφεντικο.
    Αλλα να μην μπορει ο ιδιος να παραστει στη δικη. Κανεις δικαστης δεν θα τολμησει να ερθει σε συγκρουση με βουλευτη η υπουργο που εχει αναλαβει μια υποθεση..

    Δεν βγαζεις ακρη.Ειναι γορδιος δεσμος.Παρε την περιπτωση Κρεμαστινου.Ενας γιατρος ,προσωπικος του Παπανδρεου,γινεται βουλετης μετα,υπουργος "ασυμβιβαστο" σε καποια εποχη και μετα "παραιτειται απο βουλευτης και τωρα εχει ολοκληρα νοσοκομεια δικα του..

    ασε ...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. To babis 9.59
    Στον ελληνικό καπιταλισμό (όλοι ξέρουν τι εννοώ), ο σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα παραχθείς πλούτος -πόσο μάλλον όταν ταυτίζεται χρονικά με πρόσβαση σε θέσεις επιρροής και εξουσίας- ΕΙΝΑΙ ή τουλάχιστον ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ συνώνυμος της κλοπής... Και αν όχι της κλοπής, τουλάχιστον είναι συνώνυμος της επωφελούς για τον κάτοχο εκμετάλλευσης της θέσης εξουσίας που έχει καταλάβει... Οπότε έχουμε μάλλον ισχυρό δικαίωμα να είμαστε καχύποπτοι απέναντι σε οποιαδήποτε οικονομική άνθηση προσώπων που σχετίζονται άμεσα με πολιτικούς... Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. babis
    Θα θεωρουσα σκανδαλο η κυρια να πηγαινει στην κρατικη τηλεοραση,με αδιαφανεις διαδικασιες,στο υπουργειο τυπου ..κλπ τομεις που ελεγχει ο συζυγος...

    Το οτι πηγε στο ΜΕΓΚΑ,δεν ειμαι οικογενειακος φιλος της οικογενειας για να μπορω να εκφερω γνωμη ..

    Για κατσε ρε φιλε οι εποχες αλλαξανε...πανε οι εποχες "κατσε μεσα μωρη" περασανε ,αν μπορεις να το καταλαβεις αυτο..
    Σου λεει "εγω εχω καριερα και παω" εσυ τι θα της πεις?

    Για ρωτα και κατι αλλους τι διατροφες πληρωνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντως έχετε πολύ πλάκα εσείς οι δεξιοί.

    Όπου μας συμφέρει φωνάζουμε και όπου είναι εναντίον μας βγάζουμε τον σκασμό και κατηγορούμε τα ΜΜΕ.

    Εγώ ξέρω ενα ή έχεις αυτοεκτίμηση και προσωπικότητα και καταδικάζεις τα "λαμόγια" και τις παράνομες δραστηριότητες από όπου και αν γίνονται αυτές ή καλύτερα μη μιλάς.

    Αν σέβεσαι τον εαυτό σου δεν γίνεται άλλα να λες τη μια και άλλα να λες την άλλη ειδικά πάνω σε θέματα ηθικής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΝΤΕ ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΦΤΕΡΟ ΤΙΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ.

    ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΟΠΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ.

    ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΑΝΕ ΣΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΒΗΤΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 8:38 συμφωνω απολυτα μαζι σου οχι μονο να τους λουστει που τους ψηφιζει αλλα να λεει και ευχαριστω για το γαμησι.Οταν ειναι να μπουνε σε καμια δουλεια ειναι ολα καλα.εκτος και αν υπαρχει ξεχειλωμα μεγαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΕΧΟΥΝ .....ΑΣΥΛΟ,ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ 300ΕΥΡΩ ΠΑΜΕ ΜΕΣΑ.


    ΑΙΣΧΟΣ.ΤΙ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΑΝΙΔΡΥΘΗΚΕ .....ΑΠΟ ΠΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τελικα αποδοτικο οικονομικα το επαγγελμα του πολιτικου..... ηρθε η ωρα ο καθε πολιτης να διεκδικησει την επαγγελματικη - οικονομικη του αποκατασταση μεσω της πολιτικης. μηπως οι σημερινοι πολιτικοι εχουν κανενα προσον επιπλεον απ τους αλλους πολιτες? μονο ενα.... το ΓΛΥΨΙΜΟ..... ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥς ΑΝΕΔΕΙΞΕ .... γιατι απο μορφωση... οι περισσοτεροι διαθετουν το πτυχιο του δημοκρατικου 5.... ετσι δεν ειναι τιποτενια βουλευτακια....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εκτιμω το επαγγελμα σας αλλα θα ηθελα να σας παρακαλεσω να μην εμπλεκεται το ονομα μου στις μεταξυ σας συζητησεις.
    Ευχαριστω

    Δημητρα Παπανδρεου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΙΣΑΙ


    ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΙΔΙ ΚΑΤΑ ΒΑΡΗ ΜΕΡΙΑ.
    ΝΑ ΛΙΓΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΤΕΡΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Για το Μουσείο της ακρόπολης δεν θα γράψετε κάτι;
    Είναι δυνατόν να στοίχισε 130 εκατ.ευρώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προς τους υπευθυνους του blog.Το κυριως σωμα των οσων αναφερω ειναι το βαθυ κρατος,δηλ υπαρχει η ικανη και αναγκαια συνθηκη με το ετσι θελω οχι μονο να σας κλεισουν το blog αλλα να σας εχουν για μερικα χρονια στα δικαστηρια.Οτι ψαξετε οχι μονο προσεκτικα αλλα κανετε και δευτερη και τριτη συνδυαστικη ερωτηση,δηλ αυτος πως συνδεεται με τον προηγουμενο,και για τον επομενο καντε την ιδια ερωτηση κλπ.Οπως και να εχει,μου δινετε την αδεια να απευθυνω δημοσια βαρυτατη μομφη εις βαρος της Βουλης παραθετοντας τμημα 'αποσιωποιημενου' εγκληματος;
    Μια και μονο παραγραφος Ν/Σ αρκει για να απαντηθει το χαριτωμενο ερωτημα του φασιστακου Αδωνη που το πρωι στον κυριο Καμπουρονομεα αναρωτηθηκε : 'Δηλ,τωρα τι θελετε να μου πειτε,οτι υπαρχει τμημα της χωρας οπου δεν εφαρμοζεται το Συνταγμα και οι νομοι;'
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ : ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    Ξαναρωταω : Μου δινετε την αδεια ;
    O 10:21 της 11-03-07

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δήμητρα
    Είμαι κρυφά και απελπισμένα ερωτευμένος μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. προταση προς δημοσιγραφους.
    εις οτι αφορα τα εισοδηματα της κυριας βουλγαρακη αναζητηστε το αντιγραφο απ το συμβολαιογραφικο συλλογο οπου εμφανιζονται τα συμβολαια που εκανε ως συμβολαιογραφος η κυρια βουλγαρακη -πελεκη για να δειτε ποσα απ αυτα εχουν σχεση με συμβολαια και συμβασεις του δημοσιου .εμπρος λοιπον ... ολοκληρωστε το ρεπορταζ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Ο λαός δίνει 90% σε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-Λάος. Ας τους λουστεί." Ενώ αν αύριο πάρει 20% ο συνασπισμός και 30% το ΚΚΕ (ουτε το όνομα τους δεν έχουν αλλάξει ακόμα αυτοί!) θα βγουν να μοιράσουν οι γυναίκες και τα παιδιά τους τις περιουσίες τους στο λαό! Ρε δεν πάτε στην Κούβα να δώσετε κανένα ευρουδάκι στους ξυπόλητους και μετά ελάτε να μας πείτε αν είναι πολύ το 90%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπαρχει και η αλλη λυση συντροφε,μακρια απο τους κακους κουκουεδες...Γινεται η Βουλη ενα ωραιο καζινο,γλυτωνουμε το μπαγιοκο απο τα κλεφτρονια και ολα μελι.Σοβαρα τωρα,γνωριζεις βεβαια οτι στην καπιταλιστικη (:) Αγγλια ο Υφυπ. ειναι απο το μονιμο προσωπικο και οχι δοτος.Αυτο δειχνει "συνεχεια".Εδω σε καθε αλλαγη παει η 'νυφουλα'(υπουργος) και μετα ακολουθει η κουστωδια.Υφυπουργος,Γ.Γ.,γραμματεις,ιδιαιτερες,συμβουλοι,προισταμενοι τμηματων,μεχρι και οι θυρωροι αλλαζουν.Ας ελθουν καμμια εικοσαδα Γερμανοι(η Ελβετοι,η οποιος αλλος σοβαρος)να αναλαβουν την διακυβερνηση(θεωρητικο το αναγνωριζω) και τοτε θα δεις ποσα πλουτη εχει αυτη η χωρα.Γιατι νομιζω συμφωνεις οτι ειμαστε πλουσια χωρα που εμφανιζεται φτωχη με μεθοδευμενες πρακτικες κρατικης πολιτικης.Τωρα πως γινεται αν και 'φτωχη' σειρα πρωθυπουργων να εχουν εισοδηματα που δεν μπορουν να τα δικαιολογησουν και τους "επικαλυπτει" ο κρατικος μηχανισμος....(Μητσοτακης-αρχαια,Ανδρεας-Αγραμπελλη,Σημιτης-κυκλος-προσωπικη παρεα Σημιτη(για την ωρα προτιμω να το αφησω ετσι γιατι εξω απο το σπιτι μου εχει μια σειρα απο ζαρντινιερες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η μόνη λύση είναι να αναλάβουμε την ευθύνη της δικής μας ζωής σε όλους τους τομείς παίρνοντας και το σχετικό ρίσκο.
    Τη ζωή μας καλώς ή κακώς μια φορά τη ζούμε.
    Είναι καλύτερα ΄΄εξω΄΄ στον ανοιχτό χώρο με όλους τους κινδύνους απο το να είσαι ένα πρόβατο που σε ταιζουν και σε αρμέγουν.Πόσο μάλλον σε στάνες που βρωμάνε..........
    Καλά μην αρχίσετε μερικοί ξέρω το προβλημά μας(σας) είναι ποιός κλέβει λιγότερο ΠΑΣΟΚ ή Ν.Δ.
    Όποιος απομακρύνει απο κρατική θέση άτομο εγνωσμένων ικανοτήτων για να βάλει ημέτερο για μένα είναι Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΠΡΙΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ Ο ΤΟΠΟΣ.Τον προδότη μπορείς να τον αντιμετωπίσεις , τους τιποτένιους που ξεσκίζουν κάθε έννοια αξιοκρατίας αλωνίζοντας στο δημόσιο και κάνοντας ΄΄δουλειές΄΄ με τον ιδιωτικό τομέα όχι.
    Θέματα που δεν αγγίζουν οι πρασινομπλέ και αν αγγίξουν θα τα κάνουν χειρότερα.

    1.ΑΣΥΛΙΑ
    2.ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΑ ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ
    3.ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΟΖ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ.
    4.ΡΟΥΣΦΕΤΙ - ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ - ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
    5.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ - ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
    6.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ (ΡΗΤΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΒΑΡΥΠΟΙΝΙΤΩΝ - ΜΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΙΔΙΑΖΟΥΣΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ Π.Χ. ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ).
    και να ήταν μόνο αυτά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Ας ελθουν καμμια εικοσαδα Γερμανοι(η Ελβετοι,η οποιος αλλος σοβαρος)να αναλαβουν την διακυβερνηση(θεωρητικο το αναγνωριζω) και τοτε θα δεις ποσα πλουτη εχει αυτη η χωρα."

    Φίλε μη νομίζεις οτι τα πράγματα είναι πολυ καλύτερα σε σχέση με τη διακυβέρνηση και στις άλλες χώρες.
    Απλώς είναι λίγο καλύτερα από οτι στην Ελλάδα αλλά κατα τα άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ υπάρχουν σε όλες τις χώρες και σε όλες τις φυλές.

    Το γεγονός οτι δεν τα μαθαίνεις γιατι το όλο σύστημα εξουσίας (και οι 4 εξουσίες) είναι πιο στεγανό δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχει και διαφθορά (υπάρχει και παραυπάρχει). Συμφωνώ όμως μαζί σου οτι στην Ελλάδα έχει παραγίνει.

    Έλληνας του εξωτερικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το θέμα στο "ΘΕΜΑ" το έγραψε οικονομικός συντάκτης της εφημερίδας του οποίου η σύζυγος (συμβολαιογράφος) πλήττεται από τις δραστηριότητες της κυρίας Πελέκη.

    Διευθύνσεις και ονόματα στη διάθεσή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συμφωνώ μαζί σου οτι ίσως έχει προσωπικά συμφέροντα και για αυτο έγραψε το άρθρο.

    Παρόλα αυτα, είναι λογικό απο τις 250.000 το 2002 να πάει στο 1.500.000 το 2005?

    Αν το βρίσκεις λογικό και πραγματοποιήσιμο (εξαπλασιασμός των εσόδων σε 3 χρόνια) σε παρακαλώ να μου πεις και μένα τον τρόπο μπας και καταφέρω να αποπληρώσω τα δάνεια και τις κάρτες μου. Α και δεν χρειάζεται να μου εξαπλασιάσεις τα έσοδα μου εγω συμβιβάζομαι και με εναν διπλασιασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 5.44 Κάνουνε και τέτοια οι "δημοσιογράφοι"????

    Είχα την εντύπωση ότι το έκανε στο πλαίσιο της ενημέρωσης...

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 6:15 μμ

    Πολλα τα λεφτα ρε πανουσο.

    Απο που εχεις την ενημερωση? Ετσι για να πειστουμε και εμεις.Οχι οτι αμφιβαλλουμε δηλαδη,αλλα να...
    Αν σου και γω οτι η συζυγος του ταδε εβγαλε 4.000.000 ευρω τι θα κανεις?
    Θα τα πιστεψεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχ! Τι ωραία είναι η δημοκρατία μας! Λεει ο καθένας ότι θέλει και περνάμε μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γνωρίζετε τη μέση φορολογική δήλωση των συμβολαιογράφων του κέντρου;
    Τότε δεν θα νιώθατε καμία έκπληξη για τις μπίζνες της κυρίας Πελέκη. Το ποστ στις 5.44 είχε να κάνει με το γεγονός ότι ο συμβολαιογραφικός χώρος είναι τόσο ελεγχόμενος που κάθε deal γίνεται γνωστό. Και θέμα συζήτησης.
    Όσο δε για τον δημοσιογράφο του ΘΕΜΑΤΟΣ, ουδέν μεμπτόν, αφού η συζυγός του έίναι από τα δυνατά ονόματα. Και θα γινει μεγαλύτερο αν ο σύζυγός της γίνει υπουργός. Πράγμα δύσκολο, εκτός αν επανεκλεγεί ο Σημίτης.

    5.44

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σημίτης... Σημίτης... κάτι μου λέει αυτό το όνομα...

    Με τη Καλομοίρα δε τραγουδάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οτι γράφει το "ΘΕΜΑ" είναι για τα πανηγύρια! Τα ίδια κάθε Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολυ μπαρουφες .
    Δεν ξερεις ποιος λεει αληθεια και ποιος προβοκαρει...

    Δηλαδη ,λεει καποιος η συζυγος "εκανε φορολογικη δηλωση 1.500.000 ευρω" ...Ωραια!

    Εγω λεω οτι ξερω καποιαν αλλη συζυγος,που δηλωνει 5.000.000 ευρω..
    Αυτο μονο λεω ..Δεν το αποδεικνυω.

    ΠΟΙΑ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ? σε ενα ανωνυμο...οτι μαλακια θες λες.

    (να σας πω ενα μυστικο? Θυμαμαι καποιον Κυπριον πολιτευτη,που λεμε εγινε υπουργος Εξωτερικων,πολυ παλια ιστορια κυριοι,αλλα επειδη το συστημα της φορολογιας εκει..ητανε "ακριβο" γραφει ο,τι εχει και δεν εχει στην γυναικα του...η οποια καποιαν στιγμην τα "βρισκει" με καποιο .."μοντελο" του τα παιρνει ολα! και ο μαλακας εμεινε με την συνταξη του...

    Και να υποθεσω οτι "ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ"!!! δεν γνωριζει περιπτωση δημοσιου υπαλληλου ,που ανοιγει καποια επιχειρηση στο ονομα της γυναικας του,επειδη δεν μπορει στο ονομα του,η επιχειρηση παει καλα,αναπτυσσεται....τελικα η επιχειρηση εχει εκατομμυρια και ο .."συζυγος" εχει μονον την συνταξη,γιατι η εν λογω "κυρια-συζυγος" την "εκανε"??

    Λεω ρε παιδια.Εδω ειτε "αγγελικα" θαναι ειτε .."διαβολικα"...
    Ο καθε ενας θελει να "γραψει την εκθεση του"!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Προς Ελληνα του εξωτερικου 5:41.
    Επιφυλασσομαι συντομα να σου αποδειξω οτι ειναι τουλαχιστον πολυ καλυτερα τα πραγματα εξω,αναφερομενος στην συνολικη γενικη εικονα.Αυτη τη στιγμη σχολιαζω μονο οτι σε καμμια Βουλη απο τις δυτικοευρωπαικες δεν συστηθηκε συμμορια σκυλευσης Συνταγματος,που οχι μονο το αλλοιωσε αλλα και το επιβεβαιωσε σε δυο επερωτησεις που εγιναν σφυριζοντας αδιαφορα,και επιπλεον ενοψει πολιτικης αλλαγης(τρομαρα τους τους ...ταξικους εχθρους)σε απευθειας ανοιχτη γραμη Σημιτης και Καραμανλης ψηφισαν νεο Ν/Σ που εδινε το δικαιωμα στον σημερινο Μπουμπυ να λεει,'δεν φταιω εγω,αλλα οι προηγουμενοι'.Τι να πεις οταν 10 ημερες πριν ταξιδεψει ο Ελληνας πρωθυπουργος στην Αμερικη κανει δοκιμη ποσο γρηγορα κατεβαζει το παντελονι του.Παρακολουθησε μεχρι τον Μαιο το blog και θα καταλαβεις τι εννοω,μια και τωρα ....

    ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΙ ΑΦΕΝΤΕΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΤΟΥΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. babis

    ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ - ΕΔΩ Η ΜΙΜΗ ΕΙΧΕ ΑΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ - ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ ΑΥΤΑ?

    ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ, ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΖΥΓΩΝ
    ΠΟΥ ΕΚΘΕΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ,
    ΤΟΥΣ - ΤΙΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ!
    ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΡΕ?
    ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΚΩΛΟΣΠΙΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 9:37 μμ

    Φιλε τα ιδια ειναι παντου.Μην εχεις αυταπατες.
    Πιθανον "καπου" να υπαρχουν περισσοτερο ευαισθησιες και να παραιτουνται (βλεπε π.χ Ιαπωνια καποια εποχη,δεν εχω προχειρα τα στοιχεια)...αλλα σε γενικες γραμμες ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ συμβαινουν.

    Πολιτικος=αδιστακτος αρριβιστας.Δεν επιβιωνεις αλλιως.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. προς τον προηγουμενο : παραιτουνται η τους ξεβραζει το συστημα..Θυμιζω οτι ο υπουργος Αμυνης σχετικα προσφατα στη Δυτ Γερμ. χωρις παραβιαση νομου εκανε χρηση αεροπλανου της Π.Α. για ιδιωτικους λογους(πλατσουρισμα σε πισινα Ισπανιδας φιλης του αριστοκρατισας).Κανεις δεν ανεφερε παραβιαση νομου.Καλυφθηκε απολυτα με δηλωσεις της Καγκελλαριας.Μεσα σε τρεις μηνες ομως παραιτηθηκε αφου εγινε συνολικα σουργελο απο την κοινωνια...Δεν παρανμησε,απλα ξεπερασε τα ορια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ε! μαλλον δεν εκανε για αυτην την δουλεια.

    Δεν θα μπορουσε να συστησει κανενα "τηλεδικειο" τυπου ΜΕΓΚΑ?

    Αθωος παμψηφει θα εβγαινε...

    (Φυσικα θα επρεπε να πληρωσει.Τιποτα δεν γινεται τζαμπα! Αν η περιπτωση δεν εχει "τελεδικησει" πες του οτι εδω με κανενα κουγια,κλπ συμμοριες, εχει την "δικαιωση του"!! σιγουρη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. PORKA MIZERIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΦΑΤΕ ΟΛΟΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕΧΡΙ 5ΗΣ ΓΕΝΑΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Προς
    22:06

    "Θυμιζω οτι ο υπουργος Αμυνης σχετικα προσφατα στη Δυτ Γερμ...."

    Εννοείς φαντάζομαι τον Rudolf Scharping.
    Ναι πλέον δεν συμμετέχει ενεργά στην πολιτική, αλλά αν σκεφτείς οτι ο τύπος αυτος σήμερα στα 60 του ήταν υποψήφιος Καγγελάριος το 1994, είναι πρώην πρόεδρος του ΕΣΚ (Ευρωπαικό Σοσιαλιστικό Κόμμα), είναι σήμερα πρόεδρος Αθλητικής Ομοσπονδίας και καθηγητής Πανεπιστημίου (Professor International Politic) στο Fletcher School of Law and Diplomacy απο το 2006 δεν μπορείς να πείς οτι τον ξέβρασε το σύστημα ουτε οτι δεν έχει επιρροή και οτι χάθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Συντροφε αναφερομαι κυριως στο αφροδισιακο (ενχρηματο...) της εξουσιας,οχι βεβαια οτι υπηρχε περιπτωση να παει στο ταμειο ανεργιας.Εδω δεν πηγε ο Παχτας...
    Παρεπιμπτοντως,ο συντροφος Χρηστος αρχισε τις στημενες δημοσκοπησεις(το ιδιο και ο Βασιλακης της ΝΔ),με σκοπο της επανεισοδο στο Χαμαιτυπειο του Παχτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΧΑΜΑΙΤΥΠΕΙΟ
    ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟΣ ΤΟΝ ΣΚΑΪ,
    {ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ}ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΣΧΟ.
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ !
    ΦΤΑΝΕΙ !
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΚΟΥΣΟΥΜΕ !
    ΛΥΠΗΘΗΤΕ ΜΑΣ !
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Προς babis
    ρε φίλε άλλη δουλειά δεν ξέρεις να κάνεις από το να απαντάς σε κάθε ανώνυμο ή επώνυμο του blogΑπό τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ βγαίνεις; εκεί δουλεύεις; ή περιμένεις να ξαναβγεί το ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ για να αρχίσεις ως γνήσιος σοσιαληστής να εργάζεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΡΟΣ ΣΤΑΘΗ: ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Το ρεπορταζ του Θεματος για την Κατερινα Πελέκη-Βουλγαρακη, ηταν πολυ πουστικο οχι τοσο για οσα ελεγε αλλα κυριως για οσα υποννοούσε. Ειδικα μια-δυο παραγαρφοι που προειδοποιουσαν το βλημα τον Βουλγαρακη οτι ξερουν πραγματα και για άλλα περιουσιακά στοιχεια που δεν ειναι γνωστα απο το ποθεν εσχες του. Κατι ακινηταπου αποπληρωνονται με νομιμο τροπο αλλα πολυπλοκα ευνοικο. Τι εννοεί άραγε ο ποιητής; Τι ακινητα έχει ο Βλαχογιωργαρος που μοιαζει να τρωει τις φαπες απο παντου χωρις να καταλαβαινει γιατι; Τι ειναι αυτο που αποπληρωνεται νομιμα μεν αλλα πολυπλοκα ευνοικά; Υποθετω οτι τα καλοπαιδα του θεματος κατι ξερουν και επειδη ο Θεμος έχει γυναικειο μυαλο του εριξε την μπανανοφλουδα για να τσιμπησει ο χωρικός Γιωργος και να πέσει σαν το κουταβι στην παγιδα. Επειδη ειμαι δε του χωρου υποθετω οτι τις πληροφοριες αυτές τις έχει δωσει ειτε η Ντορα, ειτε ο Αλογομουρης, ειτε ο Δημητρακης επειδή εχονται εκλογες και θελουν να βγαλουν τον μπατλερ Γιωργος απο την μεση και να τον στειλουν στον πάτο της Α Αθηνας. Στελνουν ετσι και ένα μηνυμα και στους χορηγους του χωρικού Γιωργου, αφου ειναι γνωστο οτι πισω παο τους πρωτοκλασσατους της ΝΔ στην Α κρυβονται ανιμαχόμενα οικονομικά συμφεροντα. Ο Χωρικος Γιωργος την πατησε γιατι δεν μπορεσε να αξιοιποιήσει την ευκαιρεία και γα μπει στο κλαμπ των υποψηφιων διαδοχων του Καραμανλή. Αυτο τον ενοχλει περισσοτερο και παο τα απλυτα που βγιανουν στην φορα για τα οικονομικά της γυναικας του. Παντως η επιθεση εναντιον του θα συνεχιστει και με άλλα χτυπηματα ακομα και κατω παο την ζωνη επειδη ειναιαπροσεκτος και φιγουρατζης και ερωτιαρης και το λειε σαν μαλακας. Θα εχουμε μεγαλα γλεντια. Οι επιυεσεις φυσικα του υεματος δεν θα μεινουν αναπαντητες αφου το συστημα Βουλγαρακη δεν ειναι τυχαιο και διαθετει πολλα μεσα. Στο ΘΕΜΑ αλλωστε υπαρχουν στελεχη που ειναι ανοιχτα απο το παρελθον και αυτα θα βγουν οτσν ο Ψυχαρης θα αποφασισιε να χτυπησει μεσω συγκεκριμενου φυλλου που υα ενισχυθει συντομως για να λειτουργησει σαν αντιβαρο του Μακη-Θεμου. Καποιοι οικονομικοι παραγοντες μ ετεραστια επιφανειαεχουν θυμωσει πολυ και τους περιμενουν στην γωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Το ρεπορταζ του Θεματος για την Κατερινα Πελέκη-Βουλγαρακη, ηταν πολυ πουστικο οχι τοσο για οσα ελεγε αλλα κυριως για οσα υποννοούσε. Ειδικα μια-δυο παραγαρφοι που προειδοποιουσαν το βλημα τον Βουλγαρακη οτι ξερουν πραγματα και για άλλα περιουσιακά στοιχεια που δεν ειναι γνωστα απο το ποθεν εσχες του. Κατι ακινηταπου αποπληρωνονται με νομιμο τροπο αλλα πολυπλοκα ευνοικο. Τι εννοεί άραγε ο ποιητής; Τι ακινητα έχει ο Βλαχογιωργαρος που μοιαζει να τρωει τις φαπες απο παντου χωρις να καταλαβαινει γιατι; Τι ειναι αυτο που αποπληρωνεται νομιμα μεν αλλα πολυπλοκα ευνοικά; Υποθετω οτι τα καλοπαιδα του θεματος κατι ξερουν και επειδη ο Θεμος έχει γυναικειο μυαλο του εριξε την μπανανοφλουδα για να τσιμπησει ο χωρικός Γιωργος και να πέσει σαν το κουταβι στην παγιδα. Επειδη ειμαι δε του χωρου υποθετω οτι τις πληροφοριες αυτές τις έχει δωσει ειτε η Ντορα, ειτε ο Αλογομουρης, ειτε ο Δημητρακης επειδή εχονται εκλογες και θελουν να βγαλουν τον μπατλερ Γιωργος απο την μεση και να τον στειλουν στον πάτο της Α Αθηνας. Στελνουν ετσι και ένα μηνυμα και στους χορηγους του χωρικού Γιωργου, αφου ειναι γνωστο οτι πισω παο τους πρωτοκλασσατους της ΝΔ στην Α κρυβονται ανιμαχόμενα οικονομικά συμφεροντα. Ο Χωρικος Γιωργος την πατησε γιατι δεν μπορεσε να αξιοιποιήσει την ευκαιρεία και γα μπει στο κλαμπ των υποψηφιων διαδοχων του Καραμανλή. Αυτο τον ενοχλει περισσοτερο και παο τα απλυτα που βγιανουν στην φορα για τα οικονομικά της γυναικας του. Παντως η επιθεση εναντιον του θα συνεχιστει και με άλλα χτυπηματα ακομα και κατω παο την ζωνη επειδη ειναιαπροσεκτος και φιγουρατζης και ερωτιαρης και το λειε σαν μαλακας. Θα εχουμε μεγαλα γλεντια. Οι επιυεσεις φυσικα του υεματος δεν θα μεινουν αναπαντητες αφου το συστημα Βουλγαρακη δεν ειναι τυχαιο και διαθετει πολλα μεσα. Στο ΘΕΜΑ αλλωστε υπαρχουν στελεχη που ειναι ανοιχτα απο το παρελθον και αυτα θα βγουν οτσν ο Ψυχαρης θα αποφασισιε να χτυπησει μεσω συγκεκριμενου φυλλου που υα ενισχυθει συντομως για να λειτουργησει σαν αντιβαρο του Μακη-Θεμου. Καποιοι οικονομικοι παραγοντες μ ετεραστια επιφανειαεχουν θυμωσει πολυ και τους περιμενουν στην γωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το ρεπορταζ του Θεματος για την Κατερινα Πελέκη-Βουλγαρακη, ηταν πολυ πουστικο οχι τοσο για οσα ελεγε αλλα κυριως για οσα υποννοούσε. Ειδικα μια-δυο παραγαρφοι που προειδοποιουσαν το βλημα τον Βουλγαρακη οτι ξερουν πραγματα και για άλλα περιουσιακά στοιχεια που δεν ειναι γνωστα απο το ποθεν εσχες του. Κατι ακινηταπου αποπληρωνονται με νομιμο τροπο αλλα πολυπλοκα ευνοικο. Τι εννοεί άραγε ο ποιητής; Τι ακινητα έχει ο Βλαχογιωργαρος που μοιαζει να τρωει τις φαπες απο παντου χωρις να καταλαβαινει γιατι; Τι ειναι αυτο που αποπληρωνεται νομιμα μεν αλλα πολυπλοκα ευνοικά; Υποθετω οτι τα καλοπαιδα του θεματος κατι ξερουν και επειδη ο Θεμος έχει γυναικειο μυαλο του εριξε την μπανανοφλουδα για να τσιμπησει ο χωρικός Γιωργος και να πέσει σαν το κουταβι στην παγιδα. Επειδη ειμαι δε του χωρου υποθετω οτι τις πληροφοριες αυτές τις έχει δωσει ειτε η Ντορα, ειτε ο Αλογομουρης, ειτε ο Δημητρακης επειδή εχονται εκλογες και θελουν να βγαλουν τον μπατλερ Γιωργος απο την μεση και να τον στειλουν στον πάτο της Α Αθηνας. Στελνουν ετσι και ένα μηνυμα και στους χορηγους του χωρικού Γιωργου, αφου ειναι γνωστο οτι πισω παο τους πρωτοκλασσατους της ΝΔ στην Α κρυβονται ανιμαχόμενα οικονομικά συμφεροντα. Ο Χωρικος Γιωργος την πατησε γιατι δεν μπορεσε να αξιοιποιήσει την ευκαιρεία και γα μπει στο κλαμπ των υποψηφιων διαδοχων του Καραμανλή. Αυτο τον ενοχλει περισσοτερο και παο τα απλυτα που βγιανουν στην φορα για τα οικονομικά της γυναικας του. Παντως η επιθεση εναντιον του θα συνεχιστει και με άλλα χτυπηματα ακομα και κατω παο την ζωνη επειδη ειναιαπροσεκτος και φιγουρατζης και ερωτιαρης και το λειε σαν μαλακας. Θα εχουμε μεγαλα γλεντια. Οι επιυεσεις φυσικα του υεματος δεν θα μεινουν αναπαντητες αφου το συστημα Βουλγαρακη δεν ειναι τυχαιο και διαθετει πολλα μεσα. Στο ΘΕΜΑ αλλωστε υπαρχουν στελεχη που ειναι ανοιχτα απο το παρελθον και αυτα θα βγουν οτσν ο Ψυχαρης θα αποφασισιε να χτυπησει μεσω συγκεκριμενου φυλλου που υα ενισχυθει συντομως για να λειτουργησει σαν αντιβαρο του Μακη-Θεμου. Καποιοι οικονομικοι παραγοντες μ ετεραστια επιφανειαεχουν θυμωσει πολυ και τους περιμενουν στην γωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Προς 9:09
    Κι όμως το ΘΕΜΑ είχε δίκιο για τα ακίνητα με τους ευνοϊκούς τρόπους αποπληρωμής κλπ. Και υπάρχουν κι άλλα που το ΘΕΜΑ δεν έχει αναφέρει (υπήρξαν αρκετα επιεικής). Δεν είναι πάντα όλα προϊον λασπολογίας. Όπως είπες είναι απρόσεκτος κ' φιγουρατζής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Προς ακατανομαστο..
    Η ντοπια ακροδεξια αγκαλια με τους "πουρους"επαναστατες σε ολα τα συγχρονα προβληματα επιτιθενται στο ΠΑΣΟΚ γιατι τους χαλα τον τραχανα τις παραπληροφορησης και του ψαρεματος σε θολα νερα....Ετσι οι μεν πρωτοι αναμασουν το θεμα των Ιμιων σαν γνησιοι σουπερ πατριωτες,οι δε αλλοι τη συμφωνια που εκανε ενας υποψηφιος Νομαρχης στην Κερκυρα με το τοπικο ΛΑΟΣ.
    Τα ακρα σε κοινη πορεια και επιδιωξη εναντιον του ΠΑΣΟΚ .Μονο που ο λαος σημερα εχει το πλεονεκτημα οτι μπορει να δει και την αληθεια καπου γραμμενη.
    Οσο αφορα την εργασια μου,εξ ιδιων κρινεις τα αλλοτρια.Δεν μπορεις ουτε κατα διανοια να κανεις την εργασια που εκανα εγω...
    Βεβαια σημερα ειμαι συνταξιουχος ενω εσυ? Γι αυτο εχω μια σχετικη ανεση χρονου.Οσο αφορα αυτο που κανω τωρα δεν περιμενω κανενα ανταλαγμα γιατι ετσι εχω μαθει και εχω κανει πολλες φορες στη ζωη μου εργαζομενοος αφιλοκερδως για τις ιδεες μου.Μαθε λοιπον οτι υπαρχουν και σημερα ατομα που τις αρχες , τις ιδεες τους και τα πιστευω τους δεν τα ανταλλασουν με τιποτα.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μην ακούς κανέναν φίλε Babi. Συνέχισε να κάνεις αυτό που πιστεύεις σωστό για το κόμμα και τις ιδέες σου. Και στο λέω εγώ που είμαι στην απέναντι πλευρά του "λεγόμενου" Ρουβίκωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΣΙΓΑ ΡΕ ΚΑΙΣΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

«ΑΚΕΦΑΛΗ» η Χεζμπολάχ! ΟΙ IDF ΣΚΟΤΩΣΑΝ και τον διάδοχο του Νασράλα...

Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαίωσε απόψε ότι ένας από τους κορυφαίους αξιωματούχους της Χεζμπολάχ, ο οποίος αναμενόταν να γίνει ο επόμενος ηγέ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *