Είχαμε ξαναεκφράσει τον προβληματισμό μας για τις ακραίες και χυδαίες εκφράσεις που διατυπώνονται από ορισμένους στα σχόλια που κάνουν. Ζητ...
Γράψαμε ότι δεν μας πειράζει να χρησιμοποιούν ακόμη και ύβρεις σε βάρος μας. Η χυδαιολογία όμως σε βάρος τρίτων προσώπων που δεν έχουν καμία σχέση, κανένα δημόσιο αξίωμα, δεν έμπλέκονται πουθενά και κατά κανένα τρόπο σε δημόσιες υποθέσεις, είναι ανεπίτρεπτη. Δυστυχώς αυτό πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Δεν πρόκειται για "λογοκρισία". Αλλά για προστασία όλων όσοι μας διαβάζουν. Και για όσους θέλουμε επιπλέον να μας διαβάζουν και να μας εμπιστεύονται. Αλλο η ελεύθερη έκφραση απόψεων και άλλο η χυδαιολογία και οι αθλιότητες. Θα φανεί και στην πράξη ότι δεν μπαίνει κανένας φραγμός στην ελευθερία της άποψης.
σωστοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ χυδαιολογία όμως σε βάρος τρίτων προσώπων που δεν έχουν καμία σχέση, κανένα δημόσιο αξίωμα, δεν έμπλέκονται πουθενά και κατά κανένα τρόπο σε δημόσιες υποθέσεις, είναι ανεπίτρεπτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι. Η χυδαιολογία είναι ανεπίτρεπτη είτε τα πρόσωπα έχουν ή δεν έχουν δημόσιο αξίωμα. Το όποιο δημόσιο αξίωμα δεν δικαιολογεί καμία χυδαιολογία για κανέναν λόγο.
Και ακομα που δεν γράφετε: η χυδαιολογία είναι ανεπίτρεπτη και για τους νεκρούς, για λόγους ελάχιστου σεβασμού και μόνο.
μεγα λαθος η προσπαθεια εξωραισης του blog και κατ επεκταση του www.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΤΕ ΔΗΛΑΔΗ? ΕΓΩ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήχασατε και τη χρονικη αμεσοτητα του διαλογου. εχω ποσταρει εδω και μια ωρα και δεν εχει εμφανιστει ακομη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάνος Αντώναρος, έκανε την καλύτερη δουλειά! Δείτε:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.manosantonaros.blogspot.com/
Να κοπουν ολοι οι χυδαιολόγοι. Δηλ. αν καποιος ερθει στο σαλόνι μας και μπροστα σε ολους τους φίλους μας αφοδευει στο χαλί, και τον πεταξουμε εξω, θα εχει το δικαίωμα να παραπονειται "Οτι ειναι φασισμός να εμποδιζεις καποιον να ειναι ο εαυτός του??"
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά κάνετε, εκφράσεις του στυλ θα σε αναγκάσουμε να αλλάξεις ψευδώνυμο που γράφτηκαν εναντίον του sniper δεν ταιριάζουν με την ουσία που επικαλείται ότι υπηρετεί το blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήχαίρομε ιδιαίτερα για την απόφαση σας
μεγα λαθος αγαπητοί υπευθυνοι του σαιτ. Πρωτον γιατι αν μετετρεψετε το μπλογκ σε θεσμικο βημα δεν θα διαφερει σε τίποτε απο τις εφημεριδες και τα αλλα κατεστωτικά μεσα παραπληροφορησης. Δευτερον γιατι σε έναν πραγματικο δημόσιο διάλογο ολα πρεπει να επιτρεπονται ακομα και η ακραια χυδαιολογία. Δηλαδή πιστευετε οτι οι επιθεσεις που έγιναν στον σνιπερ αφορούν καποιον συγκεκριμενο προσωπο. Ενα ψευδωνυμο αφορούν και μια αντίληψη γι αυτον που λειε καποια γνωμη, Αν καποιοι κανουν και πλακα εστω χυδαια τι ενοχλεί. Σιγ ατα αυγά.Ξεχνατε ισως οτι στην αρχαια Αθηνα βριζοντουσαν πολύ χειροτερα. Ν ασα θυμησω τι εχει γραψει ο Αριστοφανης; Τριτον, αν θελετε ένα θεσμικο μπλογκ αποκαλύψτε κσι δεις τις ταυτοτητες σας. Το σαιτ έχει ενδιαφερον γιατι ο καθενας λεει την γμωμη του ακομα και με ακραιους τροπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ειναι ετσι αντε γεια σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον anonymous (3.33).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε αποδείξει, πιστεύουμε, ότι δεν θέλουμε να μετατρέψουμε το μπλογκ σε θεσμικο βημα που δεν θα διαφερει σε τίποτε απο τις εφημεριδες και τα αλλα καθεστωτικά μεσα παραπληροφορησης.
Δευτερον συμφωνούμε ότι σε έναν πραγματικο δημόσιο διάλογο ολα πρεπει να επιτρεπονται ακομα και η ακραια χυδαιολογία. Οι επιθεσεις που έγιναν στον σνιπερ αφορούν ασφαλώς ένα ψευδωνυμο και μια αντίληψη γι αυτον που λεει καποια γνωμη. Προφανώς δεν θέλουμε ένα θεσμικο μπλογκ. Εχουμε αποδείξει επίσης ότι εδώ ο καθενας λεει την γμωμη του ακομα και με ακραιους τροπους. Ακόμα και σε βάρος μας.
Από την στιγμή που όλα αυτά γίνονται με ψευδώνυμα, δεν θεωρούμε ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Γι αυτό και δεν κάναμε και δεν κάνουμε καμια λογοκρισία.
Ομως φιλε μας το ερώτημα είναι μικρό και απλό: Οταν κάποιοι χυδαιολογούν σε βάρος ανήλικων παιδιών, που έχουν ονοματεπώνυμο -οχι αόριστα ή "ανύπαρκτα" οπως συμβαίνει με τα ψευδώνυμα - και επιπλέον δεν έχουν καμία συμμετοχή στα δημόσια πράγματα, εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Οταν χυδαιολογούν σε βάρος φυσικών, υπαρκτών προσώπων;
Περιμένουμε με ενδιαφέρον την γνώμη σου. Αν υπάρχει άλλος τρόπος να μην συμβαίνουν τέτοια κρούσματα, πρώτοι εμείς θέλουμε να τον υιοθετήσουμε.
Press-gr
ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΤΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ
ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
ΧΑΙΡΕΤΑΙ
Μη ακουτε κανενα. Οπως και στο ραδιοφωνο και την τηλεόραση έτσι και στα blogs πρεπει να υπαρχει μια μορφή ελεγχου. Αν καποιος γραψει την λεξη "μεγαλοπαπαρολομπουρδελοφορος" και αφορα καποιον που εχει σχεση με τις προηγουμενες ιδιοτητες κατα την γνωμη μου μενει. Αν απλά γράφει σαν 12χρονο που ξεφυλιζει τις "βρωμικες" λεξεις του λεξικου για να απελευθερωθει υπάρχει πρόβλημα. Οχι οτι θα σοκαριστει κανενας αλλά ειναι βαρετο. Καθε ενα που δημιουργει blog πρεπει να το προστατευει και η αντιδραση του κοινου θα αποδειξει ποσο καλα το κάνει. Προχωρατε και μην υπολογιζετε τους διαφορους (καταλαβαινεται τι λεξη θα εγραφα) που λενε "δεν θα σας ξαναδιαβασω". Η σωστη απάντηση είναι "μην σωσουν".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ποιόν κινδυνεύει ένας 12χρονος;
Α-Από τη βωμολοχία και την έλλειψη γλωσσικής αισθητικής σε ένα blog;
Β-Από τη χυδαιότητα στη tv, από το πρωί έως το βράδυ;
Γ-Από μια ταινία πορνό,ή από μια καθώς πρέπει συζήτηση στα γνωστά παράθυρα από τους γνωστούς υπηρέτες του δημοσίου συμφέροντος;
Δ- Από μια πολιτική σπέκουλα ή και σαχλαμάρα σε ένα blog,ή από μια συζήτηση προ ημερησίας διατάξεως στη Βουλή;
Ε- Από μία ανεύθυνη και άδικη κριτική σε ένα blog, ή από το μπαμπά του που δεν του έμαθε να δένει τη ζώνη στο αυτοκίνητο;
ΣΤ-Από μένα τον ανώνυμο, ή από το Χαρδαβέλα, τη Δρούζα, τη Νικολούλη, το Λιάτσο και τα άλλα χιλιοσχολιασμένα-καλοδιαφημισμένα παιδιά των 8;
η οριοθετηση τησ ελευθερης εκφρασης αγαπητο press . gr αρχιζει να γκριζαρει...........
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΛΗΤΕΙΑ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΓΚΡΙΖΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΛΙΝΙΣΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΑΝ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ
Αγαπητό press-gr:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι καθήκον σου να προστατεύσεις τη σελίδα από τη χυδαιότητα. Μην πέσεις στην παγίδα της αναγνωσιμότητας. Αλλιώς χαίρετε από μερικούς σαν και μένα.
Μπράβο σου για τη στάση σου.
Δεν μπορώ να καταλάβω τους δισταγμούς σου ως προς το θέμα της λογοκρισίας. Είναι άλλο ο στοιχειώδης σεβασμός του συνομιλητή σου και άλλο η ελευθερία του λόγου. Η μεγάλη ευαισθησία σε θέματα λογοκρισίας είναι μάλλον κατάλοιπο της δικτατορίας. Κάποιοι με αφορμή αγώνες για δημοκρατία βρήκαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν την ελευθερία που άλλοι μας χάρισαν για να στήσουν τη δική τους δικτατορία της λεκτικής βίας και αθλιότητας και επιθετικότητας.
Θα σε παρακαλούσα να κρατήσεις πιο σθεναρή στάση. Οι εποχή μας χρειάζεται αγώνες κατά της δικτατορίας των μετριοτήτων. Έχω γράψει και άλλες φορές ότι πάσχουμε από έλλειψη παιδείας. Και αυτό είναι φανερό σε κάθε έκφανση της δημόσιας ζωής.
Φυσικά απόπειρες λογοκρισίας γίνονται και σήμερα ακόμα και σε blog. Η μόνη περίπτωση όμως να βρείς υπερασπιστές είναι να αυτοπροσδιορίσεις την ποιότητα της σελίδας σου και να επιλέξεις τους συμμάχους σου. Αν επιλέξεις τους δικτaτορίσκους των ύβρεων να ξέρεις ότι θα είσαι μόνος σου σε κάθε επίθεση που πιθανώς να δεχτείς. Οι ανώνυμοι υβριστές το πολύ να σε χλευάσουν χειρότερα σε μια δύσκολη στιγμή σου. Εμείς τουλάχιστον θα σε υπερασπιστούμε. Η απόφαση είναι δική σου. Αλλά θα πάρουμε και μεις τις δικές μας.
Για anonymous 9.02.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αναφέρεστε σε όσα γραψαμε εμείς για ανήλικα, να το πούμε πιο απλά:
Είναι σωστό να δημοσιεύονται χυδαία σχόλια σε βάρος ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ανήλικων παιδιών με το όνομά τους, που είναι αμέτοχα σε οτιδήποτε αναφέρεται στο blog;
Εμείς αυτό γράψαμε. Και αυτό δεν θέλουμε να συμβαίνει.
Αυτό που εσείς λέτε είναι άλλο πράγμα. Και θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε μαζί σας.
Ουσιατική απάντηση δεν πήρα. Η επιτυχια του μπλογκ σας ειναι οτι με λέξεις, -κι όχο με εικονες πορνο κλπ-λέγονται καποια πραγματα, εστω και χυδαια. Στην καθομιλουμένη πανω απο τους μισους ελληνες δεν εκφραζονται καπως ετσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κατάλαβα ποιους ανηλικους εννοείται. Υπάρχουν δημοσια προσωπα που ειναι ανήλικα; Και αν υπάρχουν, εκει καταλαβαινω, ισως την λογοκρισια. Τωρα, για να μην τρελαθούμε τελειως, με τον σνιπερ,προφανως καποιοι έκαναν πλακα. Σιγα τα αυγά! Ορισμενοι αναγνωστεσ καταλαβαν οτι ο σνιπερ θα τσιμπησει και τον φορτωναν. και οπως αποδειχτηκε τσιμπησε. Το μπλογκ σας,επαναλαμβανω οτι έχει ενδιαφερον γιατι ξεχαρμανιάζουν ανθρωποι, οι οποίοι προφανως αισθανονται οτι ειναι αποκλοισμενοι απο ενα στημενο δημοσιο διάλογο, αν υπάρχει στην ελλαδα αυτο-και καλως ή κακώς τους δινετε ενα βημα να πουν-εστω ακραι την γνωμη τους. Δεν βλεπω που ειναι το κακο να ειπωθει και καμια υπερβολ'η. Εξαλλου τα μπλογκς επιασαν γιατι μορει να πει ο καθενας την γνωμη του και να βγαλει τον πονο του. Οταν εκραξαν επωνυμους δημοσιογραφους με τροπο βαρβαρο και χυδαίο, γιατι τοτε δεν θεσατε ας πουμε το προβλημα; Και δεν εβρισαν καποιον που κρυβεται πισω απο ενα χευδωνυμο.Ξεφωνισαν ανθρωπους που κανουν μια δουλειά και πανε σε ενα γραφειο αρα πρεπει να αντιμετωπισουν τους συναδελεφους τους. Καιποθ μπορει να εχουν και παιδια σε ηλικια που να ειναι σε θεση αν διαβασουν το μπλογκ. Προφανως τα αφήσατε γιατι πιστευατε οτι οι επιθεσεις σε αυτά τα προσωπα απέδιδαν-περα απο τη προφανη εμπαθεια και τη πιθανη ζηλεια- και μια αληθινη κατάσταση.Οκ. Αρα η λογοκρισια για τωρα τι νοημα εχει. Ξερει κανεις ποιός ελιναι ο σνιπερ και πρεπει να τον προστατεψετε. Αφηστε λοιπον τον κοσμο να μπαινει και να λειε οτι θελει και αφηστε τον Ψυχαρη και τον Αλαφουζο να κανουν λογοκρισια στα δικα τους ΜΜΕ.
Ο ανωνυμος που λειε οτι δεν πρεπει να πεσετε θυματα της αναγνωσιμοτητας δεν έχει ιδεα της μαλακιας που διατυπωνει. Επαναλαμβανω ενα μπλογκ οφειλει να ειναι ζωντανο και η χυδαιότητα ή η πλακα το κανει πιο ελκυστικο. Διαφορετικά ας παει στο σαιτ του βενιζελου, του τσαγκαρουσιανου ή του πιτσιρικου να διαβαζει αποψεις για το συνταγμα, την γκει αισθητική ή τις νουβέλλες του πιτσιρικου. Δηλαδή τον Ακη μπορουμε να τον κραζουμε κλεφτη, αλλά τον σνιπερ δεν μπορεί καποιος να τον θεωρεί μαλάκα; Ωραία λογική και πολύ δημοκρατική. Τωρα αν ο σνιπερ ή ο καθε σνιπερ νομιζει οτι γινεται θυμα του καθεστωτισμου των οπαδων του Ακη έχει πλακα και ειναι διασκεδαστικό. Πο υ ειναι το προβλημα αν πέσει και κανα μπινελίκι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι μπορούμε και μόνοι μας να αντιμετωπίσουμε αυτούς που βρίζουν, δεν χρειάζεται λογοκρισία. Εξάλλου αυτός που βρίζει για να κάνει πολιτικό παιχνίδι ή για να "χαλάσει" το ποστ, θα βρει το τρόπο να το κάνει και αλλιώς χωρίς κιόλας να εκτίθεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος όμως που βρίζει είτε από άποψη, είτε γιατί είναι εκ φύσεως ελευθερόστομος, θα του απαγορεύσουμε τη συμμετοχή;
Για παράδειγμα έχω ακούσει ότι ο μεγάλος ποιητής και στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος για όσους τον γνωρίζουν προσωπικά βρίζει με χειρότερο τρόπο απ' ότι ακούμε εδώ μέσα κι όμως ήταν πάντα αποδεκτός στις παρέες του. Το ίδιο και με άλλους φτασμένους καλλιτέχνες.
Δεν ξέρω φίλοι μου του blog, αλλά με την σκέψη ότι υπάρχει άνθρωπος που θα ήθελε να τα πει όπως τα αισθάνεται και δεν τον αφήνουμε, "ξενερώνω".Φαίνεται σα να ζούμε σε βιτρίνα. Θα μπορούσε ίσως να υπάρχει μία μέση λύση. Να διαγράφονται μόνο τα υβριστικά κείμενα που έχουν στόχο συγκεκριμένους "συναδέλφους σχολιαστές" και όχι τα γενικά για το σύστημα και τους πολιτικούς που πρέπει να λέγονται και να ακούγονται αφού έτσι αισθάνονται κάποιοι συμπολίτες μας.
Σας αφιερώνω τον ακόλουθο πάντα επίκαιρο στίχο του Γιώργου Σουρή:
"...Σε μια καρέκλα τόνα ποδάρι μου τεντώνω, το άλλο σε μιαν άλλη και λίγο παρεκεί, αφήνω το καπέλο και αρχινώ με πόνο τους υπουργούς να βρίζω και την πολιτική!...", με την ελπίδα ότι δεν θα γράφω σε ένα φτιασιδωμένο blog
Αν κάποιος θέλει να ξεχαρμανιάσει (γιατί η ζωή του είναι άθλια και τον φορτώνει, τον καταθλίβει και πρέπει να τα χώσει κάπου), δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τρώμε στη μάπα οι υπόλοιποι τα κόμπλεξ και την ασυδοσία που παρέχει η «ανωνυμία» του. Ας πάει σε ψυχαναλυτές και ψυχιάτρους. Ή ας ανέβει στο βουνό να γρυλίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα υπόλοιπα περί «δημοκρατίας» είναι περικοκλάδες. Όσοι κραυγάζουν περί της "δημοκρατίας της έκφρασης" είναι οι μεγαλύτεροι δικτάτορες, προβοκάτορες, χυδαιολόγοι και φασίστες. Να τους αντιμετωπίζετε με σκεπτικισμό και καχυποψία.
Διαβάστε τα σχόλια που διάφοροι αυτοπροσδιοριζόμενοι σαν «δημοκράτες» έγραψαν σαν υπεράσπιση όσες φορές τέθηκε θέμα με τους πρώην αρχηγούς, υπουργούς, κλπ πρώην του ΠΑΣΟΚ.
Όπως λέει και μία ατάκα από τη «Λούφα και Παραλλαγή», «Μπορείς να βγείς στην Κόκκινη Πλατεία και να φωνάξεις ο Σύντροφος Στάλιν είναι μαλάκας?»
Τέτοια «δημοκρατία» επίπλαστη θέλουν. Οι.... «πλέρια δημοκράτες».
Προς ...χυδαιολόγο. Για την ερώτηση-ατάκα της Λούφας και Παραλλαγής υπάρχει απάντηση: Τώρα πια μπορείς! Γι αυτό και η εποχή του Στάλιν και της δικτατορίας που αναφέρεται το σήριαλ έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε anonymous,
ΑπάντησηΔιαγραφήπροφανώς και δεν έχεις άδικο σε ορισμένα σημεία. Το εξηγήσαμε ότι όταν υπάρχουν ψευδώνυμα ή πρόσωπα με δημόσιους ρόλους, το πώς εκφράζεται ο καθένας είναι δική του ευθύνη και δείχνει την δική του κουλτούρα. Δεν θα γίνουμε "ελεγκτές" εμείς. Γι αυτό και δεν θέσαμε αυτό το θέμα ούτε για τον σνιπερ ούτε για τους δημοσιογράφους που λες.
Το είπαμε και το ξαναλέμε απλά: Οταν κάποιος χυδαιολογεί με πολύ άθλιο τρόπο σε βάρος ανήλικου παιδιού, ονομαστικά, τι πρέπει να γίνει;
Είναι πολύ συγκεκριμένο και πολύ διαφορετικό από τα άλλα.
Βρες μας εσύ την λύση.
Δεν κατάλαβα μάγκες αφήσατε τη σούπα έξω από το ψυγείο κι άρχισε να βρωμάει; Το θέμα της λογοκρισίας (αυτή είναι η σωστή λέξη) που λέτε ότι επιλέξατε είναι σωστό να ρωτήσω με ποιόν τρόπο θα γίνεται; Γιατί κατά τη γνώμη μου το θέμα δεν είναι τα μπινελίκια που έχουν πλάκα (αν ο sniper ή κάποιος άλλος προσβάλεται ας πάει να παίξει πουθενά αλλού)αλλά η αξιοπιστία των πληροφοριών που ανεβάζετε. Για παράδειγμα πρώτα απ΄ όλα θα έπρεπε να λογοκρίνετε τον ευατό σας όταν ανεβάζετε τα post με τα υπονοούμενα για τις ομοφυλοφιλικές προτιμήσεις του Νικήτα Κακλαμάνη (και μάλιστα με αναφορά σε ανήλικο παιδί)ή για την υποτιθέμενη σύλληψη εκείνου του δεν θυμάμαι πως τον λένε τραγουδιστή. Την μεγαλύτερη αλητεία στο blog την έχετε κάνει εσείς διαδίδοντας αναξιόπιστες πληροφορίες κι αυτό είναι το χειρότερο. Και πιθανόν καλά κάνατε. Δεν μπορείτε όμως μετά από αυτά να γίνεστε τιμητές καμιά δεκαρία ανθρώπων που εκτός των άλλων κάνουν και την πλάκα τους. (Κανείς που έκανε λογοκρισία ακόμα και στην χούντα δεν έλεγε ότι έκανε λογοκρίσία.Κάντε την άμα γουστάρετε γίνετε ίδιοι με τους υπόλοιπους αλλά τουλάχιστον μην απολογίστε). Για το ανήλικξο [παιδί που λέτε αναφέρεστε στα ΘΕοφάνεια; Αν όχι τότε μόκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣορι αλλά δεν το καταλβα. Αν έχουν βρισει ανήλικο παιδι δημόσια παω πασο.Αν κατάλαβα καλά δεν διαφωνούμε πουθενά. Οκ! Δεν λετε τωρα που τα βρηκαμε όλοι μεταξυ μας και στον μαλάκα τον σνιπερ να γυρισει ακι να αφήσει τις κονγξες γιατί αν και τα άκουσε νομιζω οτι αυτά που λεει έχουν ενδιαφερον. Αν δεν γυρισει θα έχει ηττηθεί παο αυτούς -που για πλακα νομιζω- τον έβαλαν στοχο και αυτός μασησε! Σνιπερ κοψε τις κουταμαρες και γυρνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε Klifton,
ΑπάντησηΔιαγραφήμην τα μπερδεύεις.
Το περιστατικό με τον Νικήτα Κακλαμάνη ήταν, δυστυχώς, πραγματικότητα. Και αφορούσε την συμπεριφορά του Νικήτα Κακλαμάνη, όχι του ανήλικου. Τον Νικήτα σχολιάσαμε.
Στην προκειμένη περίπτωση, κάποιοι αναφέρθηκαν σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παιδί -εντελώς άσχετο, επιπλέον, με τα δημόσια πράγματα- και έγραψαν σε ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ οτι ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΑΥΤΟ χυδαιότητες.
Δεν είναι πολύ διαφορετικό το ένα από το άλλο;
Αλλο να λες ότι ο Νικήτας, που είναι δημόσιο πρόσωπο και σε δημόσιο χώρο ενώπιον βουλευτών, υπουργών κλπ,, έκανε εκείνο ή το άλλο, και άλλο ότι ένας ανήλικος μαθητής κάνει εκείνο ή το άλλο. Ετσι δεν είναι;